Ekonomika
Zajímavý mix výbav a motorů. To chtějí odradit i ty poslední zbytky zoufalců, kteří zabloudí do dvou prodejen Lancia v Čechách. :no:
Jenom dvě prodejny??
[odkaz]
Pravda, ale je potřeba dodat, že😒br />
1) Servis vč. objednání dílů je schopen udělat kterýkoliv dealer Fiatu
2) V dohledné době (jakmile bude ukončena rekonstrukce prodejny) začne Lancie prodávat i MotorTec v Brně.
2) V dohledné době (jakmile bude ukončena rekonstrukce prodejny) začne Lancie prodávat i MotorTec v Brně.
alambert
pojmenovat benzinový motor "Di Turbo" může podle mého názoru fakt jedině totální vymazanec... 😄
Jedná se o obchodní označení motoru s přímým vstřikováním, zkratka Di znamená Direct injection a odlišuje motor od ostatních TurboJetů, které mají vícebodové vstřikování.
Přesně tak, ostatně když Mitsubishi přišlo v Carismě s přímým vstřikem benzínu, jmenovalo se to GDI (Gasoline Direct Injection). Ale první osobní auto s přímým vstřikem benzínu to nebylo, tím byl Mercedes 300SL "Gullwing".
alambert
sice si vazim vysvetleni a dekuji za nej, ale v podstate je mi jedno co to znamena. myslel jsem to tak, ze se vetsina vyrobcu drzi jistych konvenci, jakoze pismeno D znamena Diesel a tudiz se mi takove oznaceni zda matouci.... 😄
kor kdyz nejznamejsi diesel nese oznaceni TDI, tudiz Di Turbo vypada jako pouha presmycka tohoto oznaceni. nemyslim si, ze zyvky VW musi byt zavazne pro ostatni vyrobce, ale ja byt marketingovym reditelem Lancie, tak bych se do tohohle nepoustel... >😁
kor kdyz nejznamejsi diesel nese oznaceni TDI, tudiz Di Turbo vypada jako pouha presmycka tohoto oznaceni. nemyslim si, ze zyvky VW musi byt zavazne pro ostatni vyrobce, ale ja byt marketingovym reditelem Lancie, tak bych se do tohohle nepoustel... >😁
390.000 za 1.4T skladovku, to je hodně sympatické... Octavia Classic 1.4T stojí o nějakých 45.000 víc, bez klimy a bez metalízy.
Keby si akokoľvek stlačil cenu, tak predaje (min.) v našej zemepisnej polohe lepšie nebudú, alebo ak, tak iba minimálne. Tuná ľudia žijú myšlienkou, že čo je talianske, to je nutne zlé, na tomto diskusnom fóre sa to mnohokrát "leskne" dvoj a viacnásobne. Samozrejme, na druhú stranu treba byť realista a netvrdiť, že Taliani sú momentálne top of the top...
Každopádne sú oblasti, v ktorých invenčne vynikajú, a to si cením. 😉
Nulové prodeje jsou výsledkem koktejlu image/cena/servisní zázemí (však se to prodává tak na třech místech v ČR, ne...?)
euro89 se to zas nelíbí z úplně jinýho důvodu, má doma Deltu Integrale a tak nějak mu nevoní celkový zaměření značky, jakým se momentálně ubírá. Tím pádem si na stejnou věc stěžují dva lidé, kteří mají úplně opačný pohled - jeden má rád sport, druhý komfort, navíc oba mají rádi Italy a Lancie zvlášť. A přesto ani jednomu podovzek nevoní. Je mi to líto, ale Delta je opravdu v určitých ohledech odfláklá.
Fiat = štandard, Lancia = komfortná "výstrednosť", AR = športový "duch". Ferrari, Iveco a iné brandy sem nebudem ťahať, to je mimo bežný (osobno)automobilový život.
Všetko by malo mať nejakú logiku a usporiadanie... Viem, že ty s tým nesúhlasíš, ale buď sa zmieriš s tým, že Lancia nebude to, čo istý čas bola, alebo prelezieš k AR, alebo zostaneš u starých Lancií. Inak súhlasím s Mr.Murphym, ktorý charakter Delta vs. Bravo v krátkosti vystihol, a myslím si, že tak ako je to nastavené, je to dobre. To, že to neberú zákazníci popísal tiež stručne a jasne. Akurát s tou cenou je to prašť ako uhoď, aj keby Delta bola cenovo pod Octaviou, tak sa pre ňu rozhodne minimum zákazníkov. "Oktáfka je najlepšie terénne auto, hlavne keď je služobné..." Tak nejak to tu chodí.