Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Picanto: Druhá generace

Nová mini-Kia se světu poprvé ukáže na autosalonu v Ženevě.
Zpět na článek
4. 1. 2011 12:12
4. 1. 2011 12:18
4. 1. 2011 14:07
4. 1. 2011 14:39
4. 1. 2011 15:13
4. 1. 2011 13:33
4. 1. 2011 15:51
4. 1. 2011 17:44
4. 1. 2011 19:42
neregistrovaný "Kajfik"
4. 1. 2011 19:56
neregistrovaný "Kajfik"
4. 1. 2011 20:53
4. 1. 2011 12:08
Další spy-foto
Přidávám další fotky, vlastně už ne "spy":
[odkaz]
Přední světla mohla být menší - decentnější a na ta zadní... budu si muset zvyknout :-O
Od května má být (v ČR) v prodeji!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
4. 1. 2011 12:28
Re: Další spy-foto
vyzera perfektne, motory budu tiez spicka, KIA je naprosta bomba - co auto to umenie na kolesach, radost jazdit v KII, mozem osobne potvrdit - Kia sportage a ceed su sakra dobre auta stacilo v nich sediet a ostatne uz ani pisat nemusim.

ako vravi smoljak ;)

ja jsem to rikal neberte uplatky, neberte uplatky, neberte upatky

ale ono je to marny, je to marny, je to marny

je to marny KIU neporazite, ta sa este len nadychava k ofenzive potom to este roztociiii KIA a Hyundai len tak dalej.
4. 1. 2011 12:36
Re: Další spy-foto
Mě ta značka také těší ;-) Ale Ty riskuješ - určitě pár lidem naruší polední siestu >:-[]
4. 1. 2011 22:47
Re: Další spy-foto
Topper1982, myslím, že seš fajn kluk, ale tohle mi hlava prostě nebere. Chápu fandovství, ale že se někdo nechá takhle zaslepit a říká věci, kterou jsou zjevně mimo realitu... to nechápu. V ceedu že je dobré svezení? Ježíšmarjá, skoro se chci zeptat - v kterém autě z nižší střední je horší? V nějaké ladě? Podvozek tvrdý, nekomfortní, přitom vůbec ne sportovní, řízení gumové, benzíny s papírově slušnými výkony, v reálu bez tahu... Celkově přijatelné jako low-end, ale právě jen jako low-end... Jako levnou volbu je možno ceed respektovat, proč ne, ale vymýšlet si, že to je umění na kolesách... co bys prosím říkal, kdybys seděl v nějakém opravdu špičkovém autě, v nějakém opravdovém umění na kolech? Zhynul bys v extázi, či co?
4. 1. 2011 13:10
Re: Další spy-foto
Spíš než světla mě překvapuje tyranosauří tlama. Jinak Schreyer odvedl slušnou práci, zadní světla a la Carens mu sluší.
4. 1. 2011 14:35
Re: Další spy-foto
Ten predni naraznik ma nejmin 200 koni >:D
Jinak souhlas, zbytek je slusna prace na kiu.
4. 1. 2011 15:58
Re: Další spy-foto
Ten nárazník bude nejspíš jen speciální paket / vylepšení výstavního kousku. Produkční modely budou mít nárazník, dle mého, trochu umírněnější s ohleden na obrubníky...
4. 1. 2011 15:19
Re: Další spy-foto
Vyzerá to celkom fajn. Neviem prečo, ale pripomína mi Toyotu.
Avatar - twistedTSD
4. 1. 2011 15:47
Re: Další spy-foto
mně taky, kvůli bočnímu prosklení, které je na některý Toyoty dost podobný
Avatar - gld
4. 1. 2011 12:12
80 kw
Načo je takému pidivozítku turbomotor s výkonom 80 kw? Ako, pochvala za širokú ponuku motorizácií ale neviem kto to využije
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2011 12:18
Re: 80 kw
Na co je Golfu 150 kW? Nebo Méganu? Nebo na co je Passatu 200 kW? Prostě to mají. Využije je ten, kdo chce šílené malé auto.
4. 1. 2011 14:07
Re: 80 kw
No co, konkurence pro Pandu 100HP a Twingo GT.
4. 1. 2011 14:39
Re: 80 kw
Tohle je sice turbo, ale u tech korejcu a japoncu je maximalni vykon dosahovan dost vysoko, jinac byvaji ty motory takovy mdly do 3 tisic. Kdyz picanto, tak zrovna tenhle motor, budes s tim moct i za mesto.
Avatar - gld
4. 1. 2011 15:13
Re: 80 kw
práve odchádzajúca generácia picanta bola chválená za subjektívne živý motor, napriek papierovo nízkemu výkonu
Avatar - Choochoo
4. 1. 2011 12:15
design zadní části
Zadni svetla jsou zajimava, docela prijemne prekvapeni :yes: Ten zadek designove prevysuje koncern o nekolik svetelnych let >:D
Rozbalit vlákno
1
4. 1. 2011 12:18
Re: design zadní části
Riskujes :-)
Avatar - 3_diamanty
4. 1. 2011 12:23
tento rok to moja oblubena kia rozbali
pride nove picanto - bude najlepsie miniauto
pride nove rio - bude najlepsie male auto

sportage sa predajne rozbehne a porazi aj tigiho, nova optima zase narobi sarapatu v strednej triede.

Bravo KIA, len tak dalej

Kia pokryva vsetky segmenty az na par okrajovych, vsade je uz ako doma, dokazala za par rokov to co nedokazu taliani ani francuzi do konca zaniku sveta - konkurovat nemcom.
Rozbalit vlákno
8
4. 1. 2011 12:44
Re: tento rok to moja oblubena kia rozbali
Rio bude muset být zvlášť vydařené, když se má popasovat s Polem.
Ale pro manželku to vidím na to Picanto - malý ďáblík do města s lehkým parkováním a přitom žádná šedá myš.
No a Sportage... když se zastavím v autosalonu na servis (prohlídka, klima…), tak paní na mě mrkne: Pojedete? Takže už jsme vyzkoušel naftu i benzín :-) najel pár destítek km... Je to kočka - ta Sportage :-)
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2011 16:02
Re: tento rok to moja oblubena kia rozbali
Nejen s Polem. Taky s Cliem, C3, Fiestou, 207 a Puntem. To je docela drsná konkurence v evropských krajích. Rio by muselo být skutečně revoluční, aby se výrazněji prosadilo...
4. 1. 2011 16:08
Re: tento rok to moja oblubena kia rozbali
Zatím se z korejců v Evropě neprosadilo nic.
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2011 16:16
Re: tento rok to moja oblubena kia rozbali
V podstatě ne. A přitom taky ano, pokud vezmeme v úvahu význam slova "prosadilo". Na čelní příčky v prodejích to u korejských aut není a dlouho nebude. Ale už si stihla vybudovat nějaké jméno a povědomí mezi lidmi nejen tím, že jsou to levné herky pro nenáročné.
4. 1. 2011 14:41
Re: tento rok to moja oblubena kia rozbali
pozor na gti, cece. Nedrazdi kobru bosou nohou >:D
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2011 15:59
Re: tento rok to moja oblubena kia rozbali
Myslím, že trošku sebekritického přístupu by neškodilo. Picanto nejlepší určitě nebude, v mini zatím stále vlajku drží Panda. A obrat Pandu (tím hůře kung-fu Pandu) o první místo je prozatím nedostižné i pro VW. Rio vstoupí do kategorie, kde je už dostatek zaběhlé konkurence a bude se mít co ohánět, aby si vybojovalo své aspoň drobné místečko na trhu.
Kia konkuruje německým značkám jen na našem trhu, kde jde o cenu mnohem více, jak o ostatní parametry. Jinde to už tak žhavé není.
Avatar - kari.laz
4. 1. 2011 16:41
Re: tento rok to moja oblubena kia rozbali
Nehledě na to, že v tomto roce se na trh dostane VW Up (nebo jak se to nakonec bude jmenovat) a jeho odvozeniny od Škody a od Seatu. Takže se dá předpokládat, že ohrožení se nebude konat ani v Evropském měřítku a díky domácímu prostředí Škodovky ani u nás.
4. 1. 2011 16:20
Re: tento rok to moja oblubena kia rozbali
Zatím jsou prodejně ve všech segmentech na chvostu. Vrať se do reality. Pokud to myslíš ze srandy, tak přidej pár smajlíků.
Avatar - zdravy rozum
4. 1. 2011 13:20
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 13:39
Re: Pičnato a Pikanto
Chtelo by to zacit pouzivat to, co mas v nicku a nemas v hlave... 8-s :no:
4. 1. 2011 15:02
Re: Pičnato a Pikanto
Že na toho dementa vôbec reaguješ... ;-)
Avatar - zdravy rozum
4. 1. 2011 16:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 18:02
Re: Pičnato a Pikanto
Jo, jo, jsme kamosi, to mas pravdu...
Avatar - zdravy rozum
4. 1. 2011 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 18:45
Re: Pičnato a Pikanto
Pletes si pojmy s dojmy, hochu.
Avatar - zdravy rozum
4. 1. 2011 19:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 19:22
Re: Pičnato a Pikanto
Tak co tady delas?
Avatar - zdravy rozum
4. 1. 2011 22:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
4. 1. 2011 22:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
5. 1. 2011 08:35
Re: Pičnato a Pikanto
Bububu. Nevyhrozuj smudlo. :-!
Avatar - zdravy rozum
4. 1. 2011 18:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
4. 1. 2011 13:33
dost divný
Nevím, kam Kia a potažmo hyundai směřují, ale za chvíli to bude jak předek auta na kolech. U Sportage je předek jak na ledoborci a o zadku škoda mluvit. Průzor jak z kadibudky se světlama přes půl zadku. Ted tahle obludka. Předek zase jak kdyby s tím chtěli prorážet zátarasy a na boku asi dvacet různých linek. Zlatý ceed a i30. Ty jejich obludy co produkují nyní jsou hrozný.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 13:49
Re: dost divný
Neboj, oni moc dobre vedi kam smeruji a prodejni cisla jasne dokazuji, ze ten smer je spravny. Maji jednoho z nejlepsich designeru na svete a jeho vytvory se libi jak laikum tak odbornikum - viz. IF Design award pro Sportage a Optimu.
To, ze se tobe nelibi, nastesti neni zadnym meritkem ani argumentem. Kolik lidi, tolik chuti...
Avatar - kari.laz
4. 1. 2011 13:55
Re: dost divný
Tak ty prodeje rostou, to je pravda, ale je to hodně dáno rozšířením portfolia nových modelů. Podobně jako Škoda plánuje zdvoujnásobit sůj prodej, tím, že uvede nové modely, tak kia hyundai uvádí nové modely, které jim pomáhají zvyšovat prodeje. Ale nic to nemění na tom, co za obludy tvoří.
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2011 16:05
Re: dost divný
Rozdíl oproti Škodě je v tom, že ta opravdu uvedla nové modely (Yeti, Roomster, Superb Combi), zatímco Kia/Hyundai jen uvádí nové generace současných modelů. Ty už něčím musely přesvědčit, pokud si zákazníci ta auta koupí. Vlastně jedinou opravdu novinkou v sortimentu byl Soul, ostatní jsou nástupci dřívějších.
4. 1. 2011 16:30
Re: dost divný
Nové modely KIA za poslední 4 roky: Cee´d (tj. 3 verze), Soul, Venga. Oproti Škodě mají širší portfolio a rychlejší tempo vývoje. Obávám se navíc, že Škoda jaksi nemá kam růst (ne vlastní vinou).
4. 1. 2011 16:37
Re: dost divný
3 % růst Kie v Evropě. Takhle nikdy nedoženou ani svého konkurenta Dacii.
4. 1. 2011 18:26
Re: dost divný
Jen jestli ta Evropa není spíš takový záhumenek - viz globální prodeje (cca 25 %) za minulý rok v rámci koncernu HK. Je to skok, který se nedá (většinou) zopakovat, ale je to důvod blahopřát.
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 16:49
Re: dost divný
Ceed je nastupce Cerata, takze tak uplne novy model to neni.
4. 1. 2011 16:52
Re: dost divný
Cerato se dělalo (dělá?) souběžně se Ceedem, akorán v Korei. Ale Cee´d nastoupil v Evropě na jeho místo, to je pravda. Pozn.: dělaj v těch názvech guláš ;-\
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2011 18:18
Re: dost divný
Cee´du předcházelo v našich krajích opravdu Cerato, první vážnější korejský pokus o skutečné auto. Tehdy ve dvou verzích hatch a sedan. Soul ano, Venga je sestřička ix20, což je nástupce Matrixu. Takže ano, sice je to nová Kia, ale ne nové auto skupiny Kia/Hyundai. Navíc tyhle jejich dvojmodely nepovažuji zrovna za šťastné řešení, chybí mi tam výraznější odlišnost aby se nekanibalizovaly navzájem.
4. 1. 2011 21:07
Re: dost divný
Myslíš Venga a ix20? Odvez sa - a zistíš, že tie dve autá sú odlišnejšie, ako by si čakal, aj keď to zrovna nie je v priestore, variabilite a usporiadaní interiéru.
Na pohľad sú si dosť podobné, aj keď každý hrá trochu na inú nôtu, ale úplne odlišným naladením podvozku sú to dve výrazne rozdielne autá.
Ja by som mal dilemu: keby som si mal vybrať, vezmem z pohľadu dizajnu Vengu a pre jazdné vlastnosti radšej Hyundai... ;-)
Avatar - kari.laz
4. 1. 2011 16:44
Re: dost divný
Těch modelů bylo samozřejmě víc (viz příspěvek bullock 16:30) ale hlavně vyměnili celou svou zastaralou asijskou produkci. Pro spoustu Evropanů to byly modely, které ani neznaly a tudíž nové modely. Kia a Hyundai prochází v Evropě stále ještě prvotním Bumem nových poevropštělých modelů, ale na přední příčky nijak zvlášť neprorazily a předpokládám, že první příčky nikdy ani neobsadí.
4. 1. 2011 16:51
Re: dost divný
Obrovský úspěch bude, pokud se v nějakém segmentu dostane do TOP5. Pokud to teda nebude segment, kde TOP5 bude celý segment.
Avatar - Blue Sun
4. 1. 2011 18:45
Re: dost divný
Ale jo, neříkám, že nemají novinky. Hodně opravdu nových modelů představili doma a v USA, tam taky jedou trošku jinak. Evropu "jen" obměnili, zato celkem kvalitně.
4. 1. 2011 16:14
Re: dost divný
Taky marně přemýšlím pro koho ty auta dělají. Někdy mám dojem, že jsem zabloudil na stránky Pompa.
Avatar - strýček BOB
4. 1. 2011 13:43
Povedený vůz
Je vidět, že šrajer je mistr ve svém oboru. Zpracování přední části, zvláště pak předního nárazníku, se opravdu povedlo, decentní a vkusné. . Vkusnou přední část dokreslují dynamické boční linie na které navazuje s citem pro detail zpracovaná zadní část vozu, no, co na to říci, snad jen bravo šrajer, bravo kia... :yes:

Jak se karosuje pohledný malý vůz již brzy uvidíte na prodejnách koncernu VW. Pro šrajera to bude KO na body.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 13:54
Re: Povedený vůz
Oni planuji opet zacit v CR prodavat Fox? >:-[]

S posledni vetou souhlas - Schreier jede a deklasuje designem vetsinu evropske konkurence -viz. Optima :-!
Avatar - VDC
4. 1. 2011 13:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 14:06
Re: Povedený vůz
Jako vsechno, co strejda b*b napise. To uz je takova tradice.
Avatar - strýček BOB
4. 1. 2011 14:14
Re: Povedený vůz
To komolení mého nicku už je trapné, tupče >:-[]
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 14:30
Re: Povedený vůz
Strejda nebo strycek - nebud tak precitlively >:-[]
4. 1. 2011 16:12
Re: Povedený vůz
:-) >:-[] :yes:
Avatar - Krispos
4. 1. 2011 18:26
Re: Povedený vůz
Tak tady ***i***us je tim prosluly.... holt elementarni slusnost u nej nehledej....
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 18:49
Re: Povedený vůz
Krisposi, klesas na uroven kolegy s nickem "zdravy rozum", coz je zjevne zaroven to, ceho se vam obema mirou vrchovatou nedostava. To i Strejdovy prispevky maji vyssi uroven a to uz je co rict. :no: 8-s
Avatar - Krispos
4. 1. 2011 19:12
Re: Povedený vůz
Copak, Katikakusi, jednou jsem pouzil tvoji zbran proti tobe a hned takova precitlivela reakce? >:-[] Mas ale pravdu, komolit nekomu prezdivku je neslusne a je jedno, jestli dotycneho nemas rad, jestli s ním nesouhlasis nebo jestli jsi mistr sveta, co ma potrebu dat to vsem najevo. Proto bys mel o absenci zdraveho rozumu pomlcet...
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 19:25
Re: Povedený vůz
Moji zbran? Mas v tom trochu bordel.
A kde vidis precitlivelou reakci? Tu tady mel strejda.
4. 1. 2011 21:19
Re: Povedený vůz
Hele, dej ještě tu, jak si s manželkou strkal do ceedu kočárek a Kia se stala tvojí modlou... to bylo dobrý. Jinak mám nick "navtech", kdyby si se netrefil do diskusní úrovně.
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 21:24
Re: Povedený vůz
To bylo na mne? To ses zrejme spletl. Zkus to nejak rozvinout.
4. 1. 2011 21:43
Re: Povedený vůz
Na tebe. Když kážeš vodu, tak se nenalejvej vínem. Snad nechceš, abych tady psal něco ve smylu diskusních průjmů "je všeobecně známo, je zde známý jako...". Jsi chytrej kluk, ale s Kia jsi, jak potrefená wolff. Nech lidi, ať si na nějakou káru zanadávaj a neprzni jim pro to nick. ;-)

PS: prošel jsem kurzem sebeovládání s Jackem Nicholsonem >:D
Avatar - Krispos
4. 1. 2011 23:09
Re: Povedený vůz
Jsem tak hezká, tak hezká, tak hezká. Jsem tak milá, tak milá, tak milá.... >:D >:D >:D
Avatar - Krispos
5. 1. 2011 01:02
Re: Povedený vůz
to je jinej inej film [odkaz] >:D >:D >:D
Avatar - Katikakus
5. 1. 2011 08:39
Re: Povedený vůz
No pokud bys byl pozorny, tak by sis vsiml, ze na podobne vylevy jako nahore u "Strycka" reaguji bez rozdilu znacek.
Je pravdou, ze u korejcu je to nejvic videt - podobny "bob" se u jinych znacek vyskytuje vyjimecne, snad az na Adu u "rendlik a syn".

Naposled konkretne u clanku o R-classe.
Avatar - jazva
4. 1. 2011 14:00
OT: Najpredávanejšie autá v SR 2010
[odkaz]

Zaujímavá je pozícia SX4. Fluence prekvapuje na to že je v predaji iba 1/2 roka...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - kari.laz
4. 1. 2011 14:31
Re: OT: Najpredávanejšie autá v SR 2010
zajímavé údaje. Docela je zajímavé koukat, jak se CZ a SK trh liší.
4. 1. 2011 15:05
Re: OT: Najpredávanejšie autá v SR 2010
Vzhľadom na dosť veľký počet slovenských diskutérov a fakt, že napriek osamostatneniu sa si rozumieme viac ako hocaké iné dva národy, by bolo asi celkom fajn, keby sama redakcia zaradila aj slovenské aktuality do svojich článkov. A nemusí ísť len o štatistiky predajov.
Avatar - jazva
4. 1. 2011 15:17
Re: OT: Najpredávanejšie autá v SR 2010
:yes:
Avatar - gld
4. 1. 2011 15:17
Re: OT: Najpredávanejšie autá v SR 2010
to by si chcel asi od českého servera moc..kto chce si nájde
Avatar - kari.laz
4. 1. 2011 16:00
Re: OT: Najpredávanejšie autá v SR 2010
Tak přiznám se že Slovenské aktuality mi nijak zvláště neschází. Jediná pro mě zajímavá je právě informace o prodejích. Tam by bylo zajímavé prodeje uvádět, ale zajímavé by to bylo prakticky z každého státu.
4. 1. 2011 18:19
Re: OT: Najpredávanejšie autá v SR 2010
Ako zaujímavosť by to bolo fajn, ale ja píšem o tom, že tieto info by boli fajn, aj do diskusie o.i. práve preto, že sem chodí aj dosť Slovákov.
Plus, reportáž z autosalónu v Nitre alebo Bratislave by sa nestratila, info o dopravných predpisoch, stavbách ciest a diaľnic a tak podobne tiež určite nie.
Tak ako ja si prečítam dosť článkov o čiste českých záležitostiach, môže niekoho iného zaujímať stav vecí na Slovensku, či už pre zaujímavosť, alebo preto, že na Slovensko občas cestuje. Takisto si všimni, keď sa tu preberá nejaký nový zákon či zmena pravidiel, často sa práve so Slovenskom porovnáva, a býva tu docela zaujímavá diskusia. ;-)
Avatar - kolmar
4. 1. 2011 16:10
Re: OT: Najpredávanejšie autá v SR 2010
Spravne...naozaj je to dost odlisne, napr. ked sa pozriem na predaje SUV take XC90 v CZ a v SK je nebo a dudy...
4. 1. 2011 21:50
Re: OT: Najpredávanejšie autá v SR 2010
Proto jsme se od vás odtrhli... Máte sice ojro, ale evidentně jsme čistě diskusně vyspělejší národ a o automotive máme daleko větší přehled, než vy.
Taky máme kapitány automobilového průmyslu a to zejména v oblasti virtuálních prodejů a zkušenostmi s jízdními vlastnostmi prémiových modelů. Navíc máme PAL a vy určitě ještě používáte SECAM a o digitálním příjmu nemáte ani páru... Pusu! :-O >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
4. 1. 2011 20:39
Re: OT: Najpredávanejšie autá v SR 2010
este tam bude pekna mela, tieto statistiky su za 11mesiacov, december este bude zaujimavy a potom kukneme celu tabulku za rok 2010 a mozno budu prekvapenia.

chcem este povedat ze statistiky predaja na slovenskom trhu su na stranke

[odkaz]
Avatar - twistedTSD
4. 1. 2011 15:51
pěkný
přední světla vypadají docela velký, ale stačí vzpomenout na Spark...celkově vypadá docela hezky
Rozbalit vlákno
0
Avatar - igor77
4. 1. 2011 17:34
kia stanovuje standardy
parádní štička do rybníku miniaut.
je to přesně jak před uvedením sorenta napsal autocar: kia si hraje na audi.
v tomto případě spíš šikovně podstřelila polo.
chci ji !!
Rozbalit vlákno
0
4. 1. 2011 17:44
Bravo, Kio!
Po faceliftovaném ceedu, nové Sportage a hlavně Optimě další designérský majstrštyk Kie. Vidíš Chevrolete, jak vypadá skutečně atraktivní design miniauta? :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Krispos
4. 1. 2011 17:54
Me ten predek pripomina zabu....
... nemuzu si pomoct. Velka tlama, vykuleny oci a i ta barva sedi....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 18:16
Re: Me ten predek pripomina zabu....
Zaba? Nekoukals do zrcadla, Krisposi? >:-[]
Avatar - Krispos
4. 1. 2011 19:18
Re: Me ten predek pripomina zabu....
Nekoukal, ani jsem si neprask na zilu, ani od rana nechlastam jednu Plzen za druhou, ani neujizdim na lysohlavkach. Pouze jsem si dovolil vyjadrit svuj skromny nazor, protoze mi tyhle to tak skutecne prijde... dale si vsimni, ze jsem ani nekritizoval znacku, ani jizdni vlastnosti, ani spolehlivost, ani nic jineho krome toho designu, jehoz vnimani je proste vec subjektivni.
Avatar - Katikakus
4. 1. 2011 19:21
Re: Me ten predek pripomina zabu....
No, to vis, pro jistotu jsem se zeptat musel...
4. 1. 2011 22:54
Re: Me ten predek pripomina zabu....
To víš, ale kritika koncernu HK se v jistých kruzích neodpouští... To by tak hrálo, aby si lidi mohli vyjadřovat svůj názor, jak se jim zlíbí! Vždyť Kia je přece levná a má tah na branku! Je to umenie na kolesach, a to za babku.
4. 1. 2011 19:29
ČEKÁNÍ NA GODOTA
Zadrž svá poluční oratoria, vyčkej příchodu spasiteVWe. Málo platné, letošní rok si v této třídě předplatil někdo jiný, ano ano, víš to přesně - LUPO, VOLKSWAGEN LUPO. Auto, které přepíše dějiny miniaut. Také bylo na čase. Jsme rovnejma nohama v druhém desetiletí prvního století třetího tisíciletí po Kristu, a minivozy ne a ne se najít. Jistě, čeká se na MINIGURU. Přijede, neboj.

Peter Schreyer nahoře plní příkazy těch tam nahoře. Něco na tom autě je čistá "schreierovina" něco zase čistá "korejovina", co z toho bude na trhu to uvidíme, ale co bude s trhem zejména od počátku nového (pomayského) auto-kalendáře, to snad tušíme všichni. Tak ještě letos dokrm prasátko, do roka a do dne si to povíme...

BRAVWO LUPO :yes:
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Kajfik"
4. 1. 2011 19:42
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
žeby další "prodejní trhák" jako FOX >:D >:D

Já vím že na tomhle poli už bojuješ jen z povinnosti... Tak se drž ty poslední zoufalý vojáku.
neregistrovaný "Kajfik"
4. 1. 2011 19:56
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Ještě si můžeme odcitovat co o "mistru elegance" (bože, já se musím smát i když to píšu v uvozovkách >:D ) řekl motoristický recenzent...

"Ta palubní deska... Pro boha!!! To teda muselo dát fušku, aby vypadala takhle strašlivě...
A ten plast (myšlen ten na palubní desce), znáte ty perforované plastové výplně co jsou v krabicích s čokoládou? Jo... To je ono..."

>:D >:D
Avatar - gld
4. 1. 2011 22:13
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Kto tak sfúkol majstra elegancie? Lebo som až vyprskol na monitor od rehotu >:D :yes:
4. 1. 2011 19:57
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Na kolik procent prodejů Twinga se dle tebe Lupo dostane ? Docela by mě zajímal tvůj střízlivý odhad. Dle mě má Lupo tak 33%.
4. 1. 2011 20:14
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Bude to (spolu s koncernovými bratry) doslovná třídní smršť. Těžko odahadovat na desetinné místo, ale nepochybně nastane situace - LUPO (a spol.) na čelních místech, pak dlouho nic a pak ti druzí...

Volkswagen tenhle segment nemůže principiálně podcenit, je čas na malá (mini) auta, a popravdě, ve třídě nic k zájmu není. Třída si zaslouží náležitý akcent. podívej se například, co znamenalo nové POLO ve třídě, to je takový majstrštyk, že si nikdo nemůže dovolit souboj, POLO je eso třídy, a LUPO jím bude též.

Co nastane? Nastane epochální změna ve třídě, LUPO (a spol.) především odstřihne tuto třídu od designové i technické minulosti, nastolí nová měřítka, tak jako tomu bylo například před více jak třiceti pěti lety s Golfem. Je důležité vědět, že LUPO nebude "jen" nějakým dalším novým modelem do třídy, neboť LUPO přiveze vše nové, techniku, design, filosofii. Do roka a do dne...

My můžeme (již dnes) doslova jásat, že naše Škoda bude jedním z těch, kdo tuhle novou budoucnost bude spoluvytvářet.
4. 1. 2011 20:47
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Az uvidim, mozna uverim. Zatim tedy neverim. ;-)
4. 1. 2011 21:00
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Vidět a věřit... :-)
4. 1. 2011 21:09
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Videl som a neverím. ;-)
4. 1. 2011 21:23
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
:-) :yes: Věř.
4. 1. 2011 21:24
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Těžko může věřit v něco, co už viděl.
4. 1. 2011 20:49
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Polo dominuje v Německu. V Evropě patří do trojky Fiesta, POLO, Clio. Pro LUPO by byl velký úspěch, pokud by se do TOP3 ve své třídě dostalo. VW těží z velikosti domácího trhu, kde se malá auta neprodávají. V této třídě je váha italského nebo francouzského trhu větší.
4. 1. 2011 20:54
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Na tom něco bude.
4. 1. 2011 21:00
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Když může být v Itálii Golf nejprodávanějším kompaktem, proč by LUPO nemohlo být nejprodávanějším mini? Ve stejný čas vyjede také nová Panda, těším se na porovnávačku :-)
4. 1. 2011 21:07
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
To je spíš dáno impotencí Fiatu v kompaktech.
4. 1. 2011 21:12
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Kolujú fámy, že VW nebude schopný stiahnuť cenu nového Lupa výraznejšie pod 10.000. Tomu sa vzhľadom na históriu malých áut u VW a zvyklosti koncernu docela dá veriť, na druhej strany je to pre Lupo takmer istá smrť. Umiestnenie výroby do BA a nie do Čiech je z tohto pohľadu zrazu pochopiteľné, vzhľadom na výrobné náklady vrátane tých mzdových.
4. 1. 2011 21:24
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Cena bude velmi rozhodná, no, věřme, že to VW nastaví dobře. Je to poslední segment, kde ještě není jedničkou... :-)
4. 1. 2011 21:31
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
A v jakém segmentu jedničkou je ? Golf, možná Passat, a co dál ?
4. 1. 2011 23:28
Re: ČEKÁNÍ NA GODOTA
Posledný určite nie.
Povedzme, že (v ideálnom prípade fandu VW) Polo, Golf, Passat a Touareg sú jedničky. A povedzme ešte Multivan a snáď aj Sharan, aj keď ešte nemal čas presvedčiť. A čo ďalej?

Fox - prepadák.

budúce Lupo - uvidíme

Phaeton - vlajková loď držaná kvôli image výrobcu, na cestách ho nevidno - dokonca ani keď sa tam nachádza

Scirocco - slávne meno, ale v tieni konkurencie, šampión na baterky

Eos - opäť žiadna sláva, najvyváženejší tvar z konkurencie, ale to je tak všetko, čím vyniká, Peugeotu v červenej koži môže len ticho závidieť

Touran - na Francúzov nestačí, facelift je proste málo

Tiguan - nejak nepresvedčil, zdá sa, že Kórejci sú, aspoň v našich krajoch, lepší

Caddy - na konkurenciu nemá - priamy dôkaz mi denne parkuje pre domom, má ho sused naproti. Úroveň trojice novších vozov Partner/Berlingo, Kangoo a Dobló zatiaľ nedobehol.

New Beetle - jak zažiaril, tak zhasol, okrajová záležitosť

Ako vidíš, trieda mini rozhodne nie je jediná, kde má VW ešte čo dobiehať.

;-)
4. 1. 2011 20:53
Zaklínač UP
Nevěštím tomu nejmenšímu from das auto moc skvělou budoucnost. Nejdřív se neví kam dát motor. Pak to pár roků rozvažují… překreslují… A léta běží, vážení. Potom není jasné, kde se to bude vyrábět a… kam, proboha kam dáme ty loga a vlastně ještě jaká loga? Ježíšmariá! A jak to, že nás tihle (zase) předběhli - honem, honem (jako u yetiho) to vystrčíme místo v září už v březnu (i když to pojede z pásů až koncem roku). Přece nebudeme vypadat, že jsme se flákali.
Rozbalit vlákno
0