Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

MERCEDESLS
| 5. 1. 2011 11:21
Takováhle auta jsme zatím vídali jen ve sci-fi filmech. Úžasné, my žijeme už dnes svou vlastní budoucnost...

P.S. Do deseti let se kapacita baterek zdesateronásobí, pak to bude jiná káva. Stačí, když to budeme zatím sledovat v televizní reklamě, vždyť jen za posledních pět let se reklama s králíčkem musela třikrát prodloužit.

BRAVO Mercedes :yes:
Avatar - zdravy rozum
Hezky vuz, a rychly
| 5. 1. 2011 11:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Johny.Rico
Elektrika je budoucnost, a všichni to ví...
| 5. 1. 2011 11:32
... zvykejte si na to. Já už se těším! :-)
článek a SLS AMG E-Cell
| 5. 1. 2011 12:41
Dovolím si malou korekci, elektromotory nejsou uloženy přímo v kolech, ale na každé nápravě. Tudíž nezvyšují neodpruženou hmotnost, ale zároveň umožňují perfektní ovládání každého kola zvlášť, jako by v kolech byly. Bravo AMG!
Jo a baterie jsou umístěny ve třech skupinách za přední nápravou, ve středovém tunelu a nad zadní nápravou.
Auto je to nádherný a je úžasný vidět jaká bude budoucnost. Burácení osmiválce je burácení osmiválce, ale tohle má taky něco do sebe ;-) . A hlavně je to neodvratitelné. Až budou mít baterie větší kapacitu a budou lehčí, budou tyhle auta závodit... :-!
Hračka
| 5. 1. 2011 13:53
Pekná (a drahá) hračka. Ale nič viac. Pekná ukážka možností a schopností. Ale nič na bežné cesty.

Cesta úpravy sériového auta na elektrický pohon je slepá cesta. Pokiaľ nebolo s elektromotormi uvažované už od začiatku vývoja. Už len baterky rozhádzané kdekade po celom aute nevzbudzujú práve pozitívny dojem.
barva fuj
| 5. 1. 2011 15:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
"Ať žijí elektromobily"
| 5. 1. 2011 15:32
Auto plné baterií ujede jen několik desítek km a to nejeli s klimatizací nebo se zapnutým topením. A ani to nebyl pokus Lojzy s Frantou doma ve stodole. Je to výrobek renomované firmy, která jak jistě nikdo nepochybuje, má přístup k nejpokrokovějším technologiím.
Do deseti let se kapacita baterií zdesateronásobí, jak píše GTI ? Že se to nepovede, na to bych si klidně i vsadil.
Ropy je stále dost a je v zemi tak říkajíc "zadarmo", ale každá kWh se musí vyrobit, někdy více, někdy méně ekologicky, přesto nikdy není zadarmo. A vůbec již nechci hovořit o milionech ze spotřebních daní z PHM, o kterou by státy přicházely.
Od roku 1899, kdy elektromobil jako první překonal 100 km/h, se na tomto poli mnoho převratných změn neudálo.
Bez vizionářů by se sice technický pokrok možná zastavil nebo alespoň citelně zpomalil, ale přesto by mělo zůstat místo na zdravý selský rozum. Jsem docela rád, že svůj život asi dožiji ve společnosti spalovacích motorů a možná se to bude týkat i mých dětí.
Avatar - ManInBlack
"Ať žijí elektromobily"
| 5. 1. 2011 16:07
Je trochu zázrak, že GTI do toho neprosazuje TDi >:D
"Ať žijí elektromobily"
| 5. 1. 2011 16:30
O.K., taky mám pocit, že je VWšeVWědoucí poslední dobou nějak z formy. :-)
Avatar - twistedTSD
AMG
| 5. 1. 2011 16:15
leaf ještě budiž, ale dělat elektromobil i z SLS AMG? člověk na to trochu šlápne a už aby hledal nejbližší zásuvku, navíc absence zvuku...
Avatar - gld
AMG
| 5. 1. 2011 17:37
ale vyskúšať by som to chcel..na dvoch stovkách za 11 sekúnd a ticho ako v TGV ;-)
Utópia
| 5. 1. 2011 17:57
Jedinou výhodou čisto elektrického pohodu sú stále minimálne, respektíve nulové emisie. Nič viac, nič menej. Je skutočné naivné si myslieť (GTI), že tento pohon niekedy v budúcnosti ovládne každodenný motorizmus. Mercedes tu predvádza prvoligovú technológiu, ktorá možno na jednej strane pôsobí efektne, rozhodne ale nie efektívne a už vôbec nie prakticky. Cena za vyrobenú kwH bude totiž v budúcnosti enormne stúpať a osobne som presvedčený, že ak sa bude vývoj motorov uberať výhradne týmto smerom, koeficient počtu kwH potrebných na dojazd 100km výrazne preskočí ceny množstva benzínu, alebo nafty, potrebnej na rovnakú vzdialenosť. Za všetko však hovorí údaj, ktorý bol nedávno prezentovaný energetickými odborníkmi v dokumente na túto tému na Discoveri Chanel. „Ak by sa z večera do rána všetky automobily na svete prerobili na čisto elektrický pohon, množstvo aktuálne dostupnej elektrickej energie v sieťach celého sveta by dokázalo uživiť cca 4 % automobilov“ :-) Možno aj pán Verne sa v hrobe smeje.
Utópia
| 5. 1. 2011 19:49
To jsou zase moudra, strasne.
1) Rocni kWh spotreba tvoji chladnicky staci na dovolenou do Chorvatska elektromobilem. Nevim, za jak dlouho se bude jezdit tak daleko elektricky, ale mluvim o ekvivalentu spotreby energie. To, cos napsal, ze da parafrazovat napriklad takhle: chladnicky jsou nesmysl, kdyby ji mel doma kazdy, zhrouti se nam elektricka sit.
2) Mimo spicky je vetsina kapacity soucasnych zdroju nevyuzita a mohou nabijet spousty elektrickych aut. Tato volna kapacita je v evropskych zemich schopna pokryt velkou cast osobni dopravy. Auta mohou absorbovat spicky z vetrnych a solarnich zdroju a vracet zase cast v pripade potreby zpet, vse rizeno pripojenim nabijecek a aut do Internetu. Doporucuji precist nasledujici odkaz o V2G (vehicle to grid) : [odkaz]
3) Pravdepodobnost, ze bude lidstvo schopno vyrobit dost elektriny nasledujicich nekolik set a tisic let je rozhodne vyssi, nez to, ze tezba ropy pokryje jeho potreby.
4) Ropa se nepouziva jen v doprave, ale treba na vyrobu umelych hnojiv. Pokud ji bude malo, je lepsi ji pouzit na takove veci nez na ohrivani vzduchu kolem dalnic. (Jinak totiz nebude co zrat)
Není možné
| 5. 1. 2011 19:56
Elektromobily podle mě zase tak slavnou budoucnost nemají. Bude trvat desítky let než někdo vynalezne baterie, které se budou nabíjet pár minut a auto dojede přes 1000 km. Protože jinak si takové auto normální člověk nekoupí. Neznám nikoho kdo by vždy jezdil pouze do 100 km, a už vůbec ne v dnešní době čekal hodiny na nabití vozu! Co když bude muset nutně někam jet!? Co takhle elektromobilní sanitka? Bude člověk co potřebuje pomoc čekat hodinu, než se sanita dobije? Bude dostatek elektřiny pro ty tisíce aut, a vůbec co cena elektřiny to ? To by musela být za chvíli celá země zastavěná solárními panely. A třeba kolik lidí jezdí na dovolenou autem. Bylo by to možné jet přes 1000 km elektromobilem??
Není možné
| 5. 1. 2011 20:00
Nezbyva nez dodat ono zname: "A co deti? Budou si mit kde hrat?" >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku