Další autosalony
Franke
0
To členění prosklení zadních dveří a C sloupku je řešené nápadně obdobně jako u právě skončené A6. Že by opět něco přebouchali?
Rysguf.
0
presne, prave som 10 minut porovnaval bocnu foto a bocnu foto "starej" A6... v podstate uplne totozne
A tohle bude Passat Plus. 😄
Geniální tah VW!!! Zaplnili díru naprosto dokonalym modelem, který uspokojí nejnáročnější evropské zákazníky. Protože kdo jiný, než VW ví, co my chceme. Charizmatické tvary, bez nesmyslných výstřelků dokonale odrážejí nenapodobitelnost koncernových aut. Ano najdou se nuly, který autům nerozumí a budou plácat něco o nudnym designu, ale to jsou ti, kteří na to auto nemaj.
Neumim tak hezky psát, ale očekávam, že +/- to tak bude vypadat 8-s >😁
Neumim tak hezky psát, ale očekávam, že +/- to tak bude vypadat 8-s >😁
V autobildu uz byly zverejneny fotky a zakladni rozmery - délka 4,93 m a rozvor 2,85 m, cena 20 tis dolaru. Jedna import-firma z Hamburku uz zdelila, ze je bude v Nemecku nabizet za cenu od 20 tis euro.
Myslim, ze podvozek s temito rozmery by po upravach (modernejsi zadni naprava) byl idealni pro nastupce Superbu - byl by to dobry "bic" na korejskou a francouzkou vyssi stredni tridu!
Myslim, ze podvozek s temito rozmery by po upravach (modernejsi zadni naprava) byl idealni pro nastupce Superbu - byl by to dobry "bic" na korejskou a francouzkou vyssi stredni tridu!
Že tě huba nebolí! Fuj srovnávat korejskou a francouzskou produkci s čímkoliv od VW je rouhání! Očekávám, že ti to zde bude patřičně vysvětleno. >😁
Pockej, Francie ma nejakou obstojnou vyssi stredni tridu? Muzealni kousky a rebrandy nepocitam...
Length = 4870mm
Width = 1834mm
Height = 1472mm
Wheelbase = 2803mm
A nástupce Supebu bude mít základ jiný. To si ale nechám radši pro sebe. 😉 :-!
Width = 1834mm
Height = 1472mm
Wheelbase = 2803mm
A nástupce Supebu bude mít základ jiný. To si ale nechám radši pro sebe. 😉 :-!
Psal jsem jen, ze bych si to umel dobre predstavit. 100oktanu ma vzdy pravdive info, takze se s tebou hadat nebudu 😉 Snad bude mit rozmery, ktere budou zapadat do vyssi stredni tridy...
S tou konkurenci to myslim realisticky - samozrejme se najde par jedincu a firem, kteri kvuli uspore misto E-klass koupi Superba, ale to nejsou pocty na preziti. Konkurence podobna CENOU pochazi holt z Koree a (do budoucna) z Francie. Samozrejme Skoda ma image i kvalitu lepsi 😉
Co se tyce "francouzke" vyssi stredni tridy, tak me take docela prekvapilo okamzite zarazeni Latitude do teto tridy, i kdyz ma rozvor jen o !!! 1 mm !!! delsi nez Superb a pri predstaveni Superbu vetsina medii psalo, ze ma na vyssi stredni moc kratky rozvor ;-\
S tou konkurenci to myslim realisticky - samozrejme se najde par jedincu a firem, kteri kvuli uspore misto E-klass koupi Superba, ale to nejsou pocty na preziti. Konkurence podobna CENOU pochazi holt z Koree a (do budoucna) z Francie. Samozrejme Skoda ma image i kvalitu lepsi 😉
Co se tyce "francouzke" vyssi stredni tridy, tak me take docela prekvapilo okamzite zarazeni Latitude do teto tridy, i kdyz ma rozvor jen o !!! 1 mm !!! delsi nez Superb a pri predstaveni Superbu vetsina medii psalo, ze ma na vyssi stredni moc kratky rozvor ;-\
tento pocin vw je sity na us trh t.j. velkost a reprezentativny obal predava - americania nepotrebuju sofistikovane vozy aj tak nepoznaju rozdiel.
toto auto je z hladiska techniky pod passatom a vw velmi dobre vie preco ho nebude ponukat v europe.
kopiruje strategiu napr. toyoty na u.s. trhu kde tzv. nafuknuta camry pod nazvom avalon oslovuje specialne penzistov a starsie rocniky.
toyote a honde v usa tato taktika priniesla a prinasa uspech. vw sa poucil a zacina robit to iste.
toto auto je z hladiska techniky pod passatom a vw velmi dobre vie preco ho nebude ponukat v europe.
kopiruje strategiu napr. toyoty na u.s. trhu kde tzv. nafuknuta camry pod nazvom avalon oslovuje specialne penzistov a starsie rocniky.
toyote a honde v usa tato taktika priniesla a prinasa uspech. vw sa poucil a zacina robit to iste.