Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Slavek-TDM
Cenu urcuje neviditelna ruka trhu. Plosny snizeni o 20k je sice hezky, ale asi prodeje Imprezy nejak zvlast nezvedne. Zvlast zakladni cena 1.5R je v dnesni dobe hodne vysoko a rozdil od dvoulitru je malej (30k), takze prodeje budou urcite v radech jednotek kusu. Prekvapuje me obri priplatek za naftu (120k!). Sice je rozdil ve vybavach, ale navyseni je opravdu brutalni - asi je treba zaplatit vyvoj boxer dieselu. Sance dostat se do fleetu je vzhledem k cenam a cetnosti servisu nulova. Asi je to tak dobre, tahle znacka byla vzdy zamerana na individualisty (nikoliv individua ve smyslu psychicke vady). Snad se v letosnich modelech nebudou opakovat potize se spojkou (pokud vim, MY11 maji upraveny SW, o zmene HW nevim nic). Skoda, ze se do Imprezy nemontuje atmosferickej 2.5 motor.
Předpokládám, že verze 2011 už by mohla mít tu úplně novou generaci benzínových boxerů. A když dají kompletně nový motor, nejspíš hrábnou i na převodovku 😉
Atmosférická verze nového 2,5litru by byla sice ne plnohodnotnou, ale jistě dostačující náhradou za odešlé WRX 😄 :yes: (sněme dál 😒 )
Atmosférická verze nového 2,5litru by byla sice ne plnohodnotnou, ale jistě dostačující náhradou za odešlé WRX 😄 :yes: (sněme dál 😒 )
Ovšem tak o 100 tisíc předražené.1,5 litrová "čtyřkolka" za 480 tisíc, je v konkurenci Dustera,SX 4,Sedici a podobných aut , která si lidi kupují hlavně kvůli zimnímu provozu , těžko prodejná.
lled
...trochu uklikli, nemělo to být 20 000,- ale 200 000,-. Dosavadní prodeje ukazují, že přes svou kvalitu je Impreza za takovou cenu naprosto neprodejná.
Přijde mi, že verze 1,5 je velmi úspěšná, ačkoli by to většina místních diskutérů nikdy netipovala. Z civilních Imprez tuto verzi potkávám nejčastěji. Ono taky za tyhle prachy takovouhle výbavu a 4x4 jen tak někde neseženete. 1,5 bude na klidné (městské) ježdění stačit a komu chybí síla, zařadí redukci 😄 . Na druhou stranu příplatek za 2,0litr je velmi malý, ale jezdit už to bude jako drak >😒]
Tragický je odchod WRX 265 😢 . Nejracionálnější hot hatch na trhu odešel do věčných lovišť 😒 . Výkony se velmi blížil o 300.000 dražšímu STI, ale Bruselský úředník řekl "NE!". Vraždit!!! 8-s
Jinak za obdobi 1-11 2010 se prodalo 89 Imprez celkem, kolik z toho mohlo byt 1.5tek? Zdroj zde😒br /> [odkaz]
STI - 30 ks.
WRX 265 - 20 ks.
Diesel - 9 ks.
2,0 - 15 ks.
1,5 - 15 ks.
Já 1,5 samozřejmě nepotkávám denně stovky, ale když zavzpomínám, tak určitě minimálně vyrovnají oba dvoulitry. Ale možná mám na ně jenom štěstí :-!
(bydlím v oblasti s velmi nestandardně vysokým výskytem Subaru - inu 1,5 kilometru od Emila Freye >😁 ... u nás v domečkové čtvrti např. připadá 10 Subaru na cca 120 domů - to je víc než počet VW >😁 ) RÁJ NA ZEMI >😒]
EDIT: Tak se Slávku moc omlouvám. Nedalo mi to a důkladně jsem zalistoval v SDA. Impreza leden-listopa😜 53 benzínů vs. 36 chrochtošlapů 8-s
Žijeme v divné době a já jsem se hodně naivně hodně mýlil ;-\
Skoda, ze nejsou k volne dispozici detailnejsi statistiky. Bylo by to zajimavy cist.
já bych jenom podotkl, že žádný jednotlivý bruselský úředník neexistuje. Až budu mít trochu času, napíšu sem pořádně, jak norma Euro V funguje, proč sama o sobě WRX ani Type-R ani Focus ST nezabila - a hlavně kdo se za ČR podílel na jejím přijetí.
Já vím, že teď budu za potrefenou husu.😄
Plus teda se mi nelíbí, že mě chceš jako subaristu vraždit! >😒]