Novinky
Už jsem se lekl, že předmětem špionáže byl design Renaultu. To by bylo jako špehovat 70-letou důchodkyni ve sprše >😁
Přesně tak. A s technikou je to podobné. Hlavně ať pečlivě střeží třeba systém otvírání dveří u Avantime, to je perla. :yes: 😄
>😒]
...a až si tenhle nadpis článku přečte náš ADA, tak umře smíchy... >😁
...a až si tenhle nadpis článku přečte náš ADA, tak umře smíchy... >😁
vzdy lepsie ako design Audi/BMW. Tam nieje co spehovat, staci skopirovat staru generaciu a mas hned design novej generacie >😁
Kdyby se jim někdy náhodou podařilo udělat taky tak úspěšný design ( jako Audi/BMW), rádi by u něj zůstali déle, než u Avantimu a spol... 😉
P.S. Ale v interiéru už to pomalu vypadá skoro jako u BMW, tak teď se ještě nechat podobně inspirovat i exteriérem...
P.S. Ale v interiéru už to pomalu vypadá skoro jako u BMW, tak teď se ještě nechat podobně inspirovat i exteriérem...
I Renaultu se občas zadaří. Designovou trefou do černého, aspoň podle mě, je např. Trafic. Jistě by podobně vzhledově vyvedený model potřebovali hlavně v osobních autech. Citroen začíná směřovat k německému designu, Peugeot už taky zavírá "hubu", snad i Renault si nějak ujasní, co vlastně chce.
[odkaz]
"Francie je říše zla, pokud jde o krádeže technologií, a Německo to ví," řekl podle zprávy velvyslanectví v říjnu 2009 Berry Smutny, generální ředitel malého německého výrobce družic OHB Technology.
[odkaz]
„Francouzská špionáž je natolik rozsáhlá, že její škody na německém hospodářství jsou úhrnem větší, než škody způsobené Čínou nebo Ruskem,“ stojí v depeši, o níž píše deník Aftenposten.
Z diplomatických depeší zveřejněných na serveru WikiLeaks.