Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mondeo 1,6 EcoBoost (118 kW): První cena klesla na 499.990,- Kč

Facelift přinesl Fordu Mondeo mimo jiné nový motor 1,6 EcoBoost, který ve špičkové verzi dosahuje výkonu 118 kW.
Zpět na článek
7. 1. 2011 09:43
7. 1. 2011 10:48
7. 1. 2011 11:41
18. 3. 2011 19:50
neregistrovaný "adalbert"
7. 1. 2011 14:34
7. 1. 2011 16:39
7. 1. 2011 16:53
18. 3. 2011 21:19
neregistrovaný "adalbert"
7. 1. 2011 09:43
PowerShift
Tak to vypadá, že limit pro přenos točivého momentu převodovky PowerShift bude podobný jako u DSG první generace, tedy okolo 350 Nm. Nenapadá mě jiný důvod, proč motor 2,2 Duratorq používá místo PowerShiftu automat s HDN měničem.
Rozbalit vlákno
8
7. 1. 2011 10:48
Re: PowerShift
asi na tom něco bude. Renault, který v podstatě bere od stejného výrobce svojí dvouspojku, jí má taky limitovanou pro určité motorizace právě kvůli Nm a až další vývojový stupeň pokryje další motorizace
7. 1. 2011 11:35
Re: PowerShift
DSG druhé generace, které používá nyní třeba VW Tiguan už zvládá točivé momenty do 650Nm.
Avatar - iudex
7. 1. 2011 11:41
Re: PowerShift
Myslím, že VW to má rozdelené: "suchá" 6st. DSG zvládne vyšší krútiaci moment, zatiaľ čo mokrá 7st. DSG je len do cca. 250 Nm. V tom Tiguane bude iste 6st.
7. 1. 2011 11:46
Re: PowerShift
Kdepak, Tiguan má "mokré" 7-mi stupňové DSG nové generace. Pro motory uložené napříč už existují 3 druhy DSG převodovek, suchá 7-st. pro momenty do 250Nm, mokrá 6-st. pro momenty do 350Nm a mokrá 7-st. pro momenty do 650Nm.
Avatar - WinDiesel
7. 1. 2011 12:53
Re: PowerShift
Z logiky věci vyplývá, že Tiguan nepotřebuje DSG pro více jak 350 Nm. Proč by tam tedy měla jezdit DSG, která je zjevně určena pro 6 válce??? To mi hlava nebere, vysvětli.
7. 1. 2011 13:38
Re: PowerShift
Co na tom není k chápání, nová generace "mokré" DSG 7st. (do 650 Nm) nahradí časem tu starou 6st. (do 350 Nm) kompletně ve všech modelech kde nebude stačit "suché" DSG 7st. (do 250 Nm). Normální generační výměna, modernější výrobek nahrazuje starší, nový mobil taho také umí víc i když to každý nepotřebuje. Navíc VW tak nezvnikne problém, který právě vzniknul u Mondea, že při točivém momentu 450 Nm nemohl Ford dvouspojku použít. V dohledné době VW představí nový BiTDI také v Passatu a tam těch 450 Nm bude taky.
Avatar - WinDiesel
7. 1. 2011 16:48
Re: PowerShift
Neříkej mi že 650 Nm spojka nebude pro 350 Nm motory zbytečně robustní, tedy těžká.... v době kdy se hraje o každý kilogram.
9. 1. 2011 09:30
Re: PowerShift
To je otázka a v době unifakace bych si dovolil tipnout, že pokud rozdíl hmotnosti a prostoru nebude nikterak zásadní, oželí VW tyto nevýhody a bude mít raději jeden univerzálnější typ. ;-\
7. 1. 2011 09:54
Tak to je bomba
599 tisíc Kč v plné palbě, 160 koní - to je myslím nabídka, která nemá konkurenci. Jediné, co bych uvítal, je pohon 4x4, protože bydlím na prudkém kopci a s prohrnováním zaváté cesty si nikdo hlavu neláme. Ale jinak dávám 10 bodů z 10.
Rozbalit vlákno
6
7. 1. 2011 10:02
Re: Tak to je bomba
Souhlas...jediné co Mondeu chybí je 4x4...jinak za ty peníze perfektní auto a stou výbavou..když se člověk podívá na oficiální ceník...tak nestačí zírat.
A k tomu Mondeo přidává Econetic pro spořílky....4,3 l/100km to už je velmi slušné.
Škoda, že nedají systém stop start standartně do všech verzí.
7. 1. 2011 11:21
Re: Tak to je bomba
A co ten tvrdsi podvozek proti staremu modelu ;-) ?
7. 1. 2011 13:10
Re: Tak to je bomba
jaky tvrdsi podvozek proti kteremu staremu modelu?
7. 1. 2011 16:56
Re: Tak to je bomba
No jel jsem ted novym cca 2 roky starym mondeem a ten starsi model - proste predchozi typ - ma o dost pohodlnejsi podvozek, pritom se mi zda, ze do zatacek se vrha stejne - mozna je trochu vic houpavejsi. Je pravda, ze to nove mondeo melo 225x45x17 pneu, takze to muze byt i tim...
7. 1. 2011 20:45
Re: Tak to je bomba
Ano, cekam take na 4x4. ;-)
8. 1. 2011 14:47
Re: Tak to je bomba
budeš s tím jezdit po poli? >:D
7. 1. 2011 10:21
Jsem zvědavý na motor
Zatím jsem nečetl žádnou recenzi na Mondeo 1.6 EcoBoost, akorát jsem se díval, že tento motor velice chválili angličané v C-Maxu. Jsem taky zvědavý na spotřebu, u Opelu se 1.6T moc nepovedla, v Insignii a dokonce i v malé Astře to dost žere. Kdyby byla dlouhodobá okolo 7-8 litrů, tak by to řadu lidí mohlo inspirovat k nákupu místo těch smradlavých nafťáků, které nemám rád.
Rozbalit vlákno
27
7. 1. 2011 10:32
Re: Jsem zvědavý na motor
Protože u Oplu to vyhonili tabulkovým výkonem...a pak se díví. Tam má pocit 1,6T 132 kw....tak stejně to je v novém C-Maxu (134kw)..ale v Mondeu to snížili na 118 právě kvůli tomu, že je to větší váha...a se zaměřením na spotřebu.
Já v 2,0Ecoboost jezdím za 8-9,5 podle toho jestli podle předpisu a s lehkou nohou ...a nebo tomu nakládám a točím do aleluja...ehm jako poslední dobou nějak no >:D
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2011 10:52
Re: Jsem zvědavý na motor
Rozumím tomu dobře, při nakládání a točení to žere 9,5. Vzhledem k tomu, že turbomotor má při zátěži horší účinnost než motor atmosférický je to fantazie na druhou až třetí. Jen mám obavu, že kdybych tomu trochu šlápl já, tak mám hodně přes deset.
7. 1. 2011 11:20
Re: Jsem zvědavý na motor
..spis pres 12 ;-)
Musime mu verit, ono se da urcite jet rychle za 9, ale kdyz je prazdna silnice, spotrebu nejvice zene nahoru rychle a caste predjizdeni a zde si dle meho nazoru turbo vezme se, ja mam primy vstrik atmo 2.0 benzin a tech 9 az 10 kdyz to honim si to bere...
7. 1. 2011 10:59
Re: Jsem zvědavý na motor
ta tvoje spotřeba je supr :yes:
Avatar - jazva
7. 1. 2011 11:11
Re: Jsem zvědavý na motor
je supr, ale nereálna. Resp. každý si pod "nakladaním" predstavuje niečo iné. Ja keď naložím 1,4 TSI tak mám spotrebu aj 13-14l/ 100km. Takže pochybujem že od s 2l turbom bude tomu nakladať a jazdiť za 9,5... 8-s
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2011 11:21
Re: Jsem zvědavý na motor
:yes: To jsi snad první co něco takového napsal. Všem to zatí papkalo max 9 při náloži.
Avatar - jazva
7. 1. 2011 11:24
Re: Jsem zvědavý na motor
bežne jazdím za 8, dá sa aj ekorally za 5,5, ale to sa trápim na ceste. Nehovorím že brzdím premávku, ale nemám pôžitok z takej jazdy. ;-\
Avatar - iudex
7. 1. 2011 11:56
Re: Jsem zvědavý na motor
Prečo považuješ spotrebu 8-9,5 l za nereálnu? Predsalen 2,0 turbo má dostatočný výkon na utiahnutie i veľkého Mondea, známy fakt je, že menšie motory vo veľkom aute paradoxne žerú pri záťaži viac, ako tie väčšie. Naviac u Teba môže svoje robiť aj aerodynamika, predsalen MPV má trošku inú čelnú plochu a odpor pri vysokých rýchlostiach.
Avatar - jazva
7. 1. 2011 12:02
Re: Jsem zvědavý na motor
Nepovažujem ju za nereálnu ako takú, ale v súvislosti s "nakladaním" mi to príde ako dosť dobrý úlet... Ale je možné, že niekto by považoval moju bežnú jazdu za nakladanie... >:D
7. 1. 2011 12:55
Re: Jsem zvědavý na motor
tak ono ide asi o ten záverečný priemer. Keď počítáš len napr. čisto dialnicu na jeden záťah za hranicou limitov, tak určite to bude niečo iné, ako keď do toho potom zakombinuješ nejakú okresku a tá ti to výrazne zrazí. Ja tiež čisto dialnicu robím cez 8l, ale akonáhle je v trase okreska, padá to o 1-1,5 dole. A je to aj vačší motor, takže výkonová rezerva určite tiež urobí svoje. S tým výkonom okolo 10l je to stále viac než dobré :yes:
Avatar - jazva
7. 1. 2011 12:59
Re: Jsem zvědavý na motor
ja by som ešte dôslednejšie rozlišoval medzi "nakladaním" a svižnou jazdou. Ak tomu naložíš na okreske, tak spotreba ide rapídne hore a jazdíš za 15na100. Teda aspoň u mňa "nakladanie" = otáčky neklesajú pod 3500 - 4000. Max je na červenej hranici. ;-)
7. 1. 2011 13:16
Re: Jsem zvědavý na motor
K te spotrebe, problem je ze ja kdyz tomunalozim tak do par vterin jsem na okresce na 140. Neco jineho je kdyz budes jezdit na dvojku porad plny kotel trebas po meste , tak se hrave dostanes nad 10 l. A presne jak pise kuko, jakmile chvilicku jedu konstatne tak pada spotreba velmi rychle dolu az prekvapive rychle. A stim, ze moje "kdyz tomu nalozim" tak to myslim 300km trasu z Brna do sumavskych hor a kdyz mam moznost tak to tocim a uzivam si, ale samo jedu mesto tak 60, dalnice 150 konstatne, a jak jsem na okresce a dlouha rovinka tak taky neni proc jet na plny kotel, ale na tempomat 120..pak prijdou zatacky hrk tam manulani rezim a zas vytacim...jen ze vytocena trojka je 140...tak tam narvu rychle 6stku necham spadnout na 120 a jedu dal...dojedu kamion a podle toho kolik jede...treba do kopce 60 tak me neni lenivo tam dat za 2 a zas plny kotel...Pokdu jedu opravdu presne dle predpisu s jemnou nohoum tak jsem jel celou nadrz vcetne dalnice (Brno Praha sumava a to cele zpet 800km) za 7,8l/100km ...jinak kazdy vi ze u malych motoru s turbem pri honeni to zere jeste vic :-) nez to moje, viz test fabky RS :-)
Avatar - jazva
7. 1. 2011 14:50
Re: Jsem zvědavý na motor
no vidíš, a sme u toho. to čo si tu popísal, je svižná jazda na dlhé trate. Ja keď idem autu naložiť, tak je to na ceste ktorú poznám ako svoje boty a tá trasa má cca 65km. Výlučne okresky, minimálny výskyt áut a chodcov. 5,6 prevodový stupeň vynechávam z repertoáru a spotrebu neriešim. ale pozriem ju nabudúce keď pôjdem, aby som podal relevantnú odpoveď. Ale môj skromný odhad bude niekde pri 12tich litroch... ;-)
7. 1. 2011 17:04
Re: Jsem zvědavý na motor
Nu to jo...takovu trasu..tzv na plné koule chápu pokud bych jezdil ST/RS bo GTI atd...ale ne kdyz musim dalku...tak neni prostor jet porad na plno...Samo , ze kdybych jel takovou kratkou trasu jak rikas ty...tak urcite ta spotreba bude vetsi..napr. 12-15...jen jak jsem popsal nize s managerskym vozem a pri praci, bud jedu podle predpisu s jemnou nohou...nebo svizne...a nebo co to jde, stim ze ale po okresce nebudu litat 160-200 >:D Tak ze svizne a na plne koule v ramci managerskeho vozu >:D
7. 1. 2011 11:06
Re: Jsem zvědavý na motor
Nechce se mi dohledávat paramtery 1.6T od Opelu, ale u Fordu se mi líbí, že je max. krouťák ve velmi širokém spektru otáček a začíná už někde u 1.750 ot. To je myslím dost podstatné, než nahonit výkon 135 kW, který je ale pouze při 5.500 ot. a jinak je motor zvadlý.
7. 1. 2011 11:30
Re: Jsem zvědavý na motor
Nerad bych vypadal jako kverulant, ale já bych ze všeho nejřív změřil spotřebu podle dotankování.
Když totiž dávam čočku 2.0T, není problém se dostat ke dvaceti litrům. Běžná jízda mix dálnice cca 170km/h + město v poměru 60:40 znamená spotřebu tak okolo 10,5.

Pokud jsi tech 8-9,5 myslel pri normalni jizde, pak se omlouvam.
7. 1. 2011 11:46
Re: Jsem zvědavý na motor
...take bych to videl jak pises, tech 10.5 je realnych a myslim, ze na vykon auta i slusny vysledek !
7. 1. 2011 13:20
Re: Jsem zvědavý na motor
A co maš za auto? Já jedinou jsem se zatim dostal na spotrebu 10 l/100km a to bud jen jizdou porad po meste (to bylo kolem 10,5) a pak jizdou pres celou CR...z Vimperku az na Hlucinsko a okresky 140 dalnice 180. Obce 60. Vse plynule sviuzne bez vytaceni do vysokych otacek.

Pokazde merim spotrebu dotankovanim, pri kazde nadrzi...imrvere :-)

Samo kdyz pujdeme na okruh tak se asi od 20 spotreba neodkutali ze...ale k tomu to auto neni stavene.
7. 1. 2011 13:28
Re: Jsem zvědavý na motor
Lagunu III GT kombika.
Kdyz jezdim rozumne, v ramci limitu a s lehkou nohou, neni problem to stlacit nekam k 7 litrum. Jenze rozum by chtel, srdce veli jinak. >:D
Ja mam velkou cast presunu po nemeckych dalnicich, takze obcas cesta Praha->Dresden->Berlin konci prumerem nekde okolo 160 km/h. Pak to zere jak prokopnuty, pri dalnicni dvoustovce je na pocitadle 15,9. V podstate tedy jezdim se stejnou spotrebou jako ty, ten litrik navic je asi dany tim, ze mam konstrukcne dost stary motor. ;-\
Tak prijmi mou omluvu. :-)
7. 1. 2011 17:01
Re: Jsem zvědavý na motor
Omlouva prijata :-) ...ja to pri dvoustovce zatim nekontroloval...

ale trosku mimo misu....vite jak se propira v novinach a TV ten clovek co prejizdel zprava na dalnici a vybrzdoval ostatni (bily Medour) Tak vcera me tohle udelal typek v novem Phaetonu (nebo facelift nebo co toj e) ..pri predjizdeni kamionu se snazil me predjet zprava (nebylo samo kudy kam kdyz tam byl kamion) tak jsem pridal na 160 at ho nezdruzuju....a za dalsim kamionem jsem mu uhl...nastvane blikal...predjel me.....pak chvili jel predemnou...a zacal brzdit..az na 20 km/h...ja na lepeny metr na jeho zadku....no magor :-( ...vubec jsem nechapal proc to dela...nikdy nebrzdim rychleji jedouci v levem pruhu a jak jen to jde je pustim.... V kazdem pripade doufam, ze uz nikoho neprudil..bylo to vcera kolem 4te na D1 smer Brno
7. 1. 2011 10:36
Re: Jsem zvědavý na motor
Ona ta "malá" Astra není právě až tak malá a hlavně lehká ;-) Jinak souhlas, 1.6 EB za ty prachy...super alternativa k dieselům. Těším se na první testy, ale propadák ve spotřebě to určitě nebude. Kdyby si to bralo stejně jak 1.8 TSI v Superbu, nebude to špatný.
Avatar - iudex
7. 1. 2011 11:53
Re: Jsem zvědavý na motor
Takisto si myslím, že to nebude určite pažravejšie, ako priamy konkurent s rovnakým výkonom - Passat 1,8 TSI.
Avatar - WinDiesel
7. 1. 2011 12:59
Re: Jsem zvědavý na motor
Máš nebo nemáš diesely rád, to nehraje roli. 1,6 Ecoboost bude rozežraná, jako všechny turbobenzíny. Dokonce se připrav i na to, že v Mondeu bude žrát více jak 2,0 Ecoboost. tabulkově to všechno vypadá parádně, ale ta realita??? U dieselů se liší tak do plus 1,5 litrů, u benzínu do plus 3 litrů. Myslím že nadšení z turbobenzínů brzy opadne s tím, jak se přijde na jejich rozežranost a navíc zvýšenou poruchovost - tyto motory totiž mají víceméně podoné komponenty jako diesely, a nějaké ještě navíc...
7. 1. 2011 17:00
Re: Jsem zvědavý na motor
...hlavne se bude napr. 1.4 benzin turbo pekne vic zatezovat nez treba 1.8 benzin atmo...myslim, ze napr. Toyota by technicky na to mela, ale radeji se drzi kvuli kvalite zpatky...
7. 1. 2011 20:31
Re: Jsem zvědavý na motor
Myslim, ze Toyota planuje Turba uz take. ;-) Toyota a kvalita? >:D

Zpatky se drzel Ford, ale v soucasnosti jsou tyto motory dostatecne otestovane, minimalne EcoBoost je testovany dost... [odkaz]
neregistrovaný "adalbert"
18. 3. 2011 19:50
Re: Jsem zvědavý na motor
Myslím si, že je k tomu dotlačilo hlavně Euro 5.

Podle mne z hlediska total cost of ownership při najetí 250 tisíc km nad atmosférický benzín není (když pominu opravdu staré diesely z MB nebo VW).
Sám jsem měl diesel od Volva (2,4 D) asi od 120ti do 150 tisíc ujetých km a v životě už bych si za vlastní peníze ojetý diesel nekoupil. Turbo, přímé vstřiky, recirkulace, podtlaková regulace - včechno jsem měnil - plus řídící jednotku. Všechny úspory na palivu od nového auta (myslím od 0 km, ne od mé koupě) rázem smazány ... musel bych ujet dalších 300 tisíc, aby se mi to vrátilo.
A teď to bude i v benzínech - no potěš pánbu ...
Jako jedinou výhodu dieselu vidím to, že při bouračce tak snadno nechytne.
7. 1. 2011 20:39
Re: Jsem zvědavý na motor
Od cloveka co ma v nicku Diesel to sedi... >:D

Podobne komponenty maji, ale prichazeji na trh az po velmi masivnich testech, to plati pro EcoBoosty, ktere v US musi bojovat se skepsi, o ktere pisete. Ale to neni nic noveho.

Jeste horke motory prodava VW, ne Ford!
Avatar - iudex
7. 1. 2011 11:47
Strednotriedny ideál
Nemať otázku auta vyriešenú na 3 roky dopredu, toto je kandidát č. 1 na kúpu (v kombi verzii). 160 koní je už na slušne dynamickú jazdu postačujúcich a mohlo by to jazdiť za rozumné litre. Veľkorysý priestor, výborný podvozok, slušná základná výbava a konečne špičkový benzínový motor, kto nemusí mať z imidžových dôvodov Passat (čo pre rodinné potreby nemusím), niet čo váhať. :yes:
Rozbalit vlákno
5
7. 1. 2011 12:58
Re: Strednotriedny ideál
a po F/L Mondeo aj výrazne opeknelo :yes:
7. 1. 2011 13:24
Re: Strednotriedny ideál
jjj moc moc hezke..hlavne ty nove odstiny....škoda, ze jsem nemohl čekat...jinak bych vydržel do FL a 240 koniku...hyjééé ;)
7. 1. 2011 17:03
Re: Strednotriedny ideál
...skoda jen ze ten interier neudelali o trochu dal...uvidime dalsi typ mondea...to bude snad pecka ;-) Ja jsem ted tak dlouho testoval auta az jsem si nechal stary Avensis ;-) Proste mne nijak nesedi jak vse "pritvrdilo" na ty nase silnice. Jo a Citronek a Renaultika nechci, proste tomu kvalitativne neverim...
7. 1. 2011 17:45
Re: Strednotriedny ideál
Tak pokud jsi s avensisem spokojeny.....rekl bych ze minula generace avensisu byla povedenejsi nezli ta nova. U Monde a me neprijde, ze by bylo tvrde....oproti BMW napriklad...na 17nactkach je komfortni dost... a
interier...je to jen FL, tak vyresili trosku vzhled stredove konzoly...posunuli nahoru navigaci o kousek (dobry pocin oproti Pasikovi, kde je dost nizko) a jinak vzhledove je ok....samo za 3 roky bude nove...a doufam...ze peckojidni >:D
7. 1. 2011 16:46
Re: Strednotriedny ideál
Image je na nic, následuj... ;-)
7. 1. 2011 12:30
Dost nevyvážená nabídka ...
... u benzíňáků chybí v akčním ceníku atmosféra, u dieselů zase ta nižší výbava. Ale je pravda, že v ČR stejně 90 % zákazníků kupuje dieselový kombík s vyšší výbavou, ať se děje co se děje.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Righ
7. 1. 2011 12:32
Dost nevyvážená nabídka ...
Hm, tak tuhle spotrebu bych ti neuveril ani po 3 lahvich vina - sam mam s tubobenziny kolem 2 litru celkem bohaty zkusenosti a predstava, jak s takovym "drobeckem" jako je Mondeo na 200 konich jezdis pri dynamicky jizde pod 10 litru j vazne totalne mimo. Realite odpovida to, co pise nize Cara Binieri.

Jinak motor (pravdepodobne, jeste jsem nejel) dobrej, cena doslova luxusni. Pro firmy mimo misu, ty budou dal kupovat dyzly, pro soukromnika s najezdem kolem 20 tisic rocne je to terno.

(reakce na prispevek sira o spotrebe jeho Mondea pri "nakladani")
Rozbalit vlákno
6
7. 1. 2011 13:23
Re: Dost nevyvážená nabídka ...
Nevěř :-) ale proč bych si vymýšlel? Chjo ...lidi lidi....od cervence mam najeto 34 tis km :-) a opravdu nemam zapotrebi nekoho porad presvedcovat, kolik to zere ci nezere....je to jen moje zkusenost..kdo me zna tak vi jak jezdim.

Jak jsem psal a mam to i v recenzi auta, jezdil jsem nucene (kvuli bodum) opravdu peclive dle predpisu a spotreba byla pod 8 .

Uz nic k spotrebe nenapisu...radeji..me tu ukamenuji :-)
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2011 14:12
Re: Dost nevyvážená nabídka ...
Nikdo tady netvrdí, že to neumí žrát málo, ale jen tobě to žere pod deset, když tomu nakládáš do aleluja.
7. 1. 2011 16:52
Re: Dost nevyvážená nabídka ...
:-) podívej.....nakládání do aleluja.,..u managerského vozu neznamená že s ním budu lítat po okruhu a nebo na okresce, jen po dobu par minut s tim, ze ujedu 60 km. Kdyz jezdim dlouhe trasy, tak tomu opravdu nakladam co to da, ale kdyz jedu po rovince (mirne zatacky) tak preci nebudu schvalne brzdit a zase zrychlovat. Proste na plny plyn a do cervenyho si to rozjedu..jak jsem vyse psal treba na 140 z 60 a pak to necham volne klesat jedu dal..jak se priblizi ostrejsi zatacky, tak uz si podratim a zas pod plyn si to uzivam....tomu rikam nakladani do aleluja...tak jako vyjezdy pri konci obce mesta...predjizdeni.

Tak ze rekapitulace pri dodrzovani predpisu a lehke nohy tak mezi 7,7-8,3...pri svizne jizde, ale ne pod plnym 8 -8,9 a pri vyse zmineme zpusobu jizdy az 9,6 .....a to vcetne mesta, dalnice okresek, vesnic :-)

Jo pokud by jsme se bavili o Focusu ST/RS a tam beru ze pojem "plne nakladani" je mysleno ze si jedu zajezdit 5krat efce homo nahoru a dolu >:D a pak par kolecek na okruhu.
7. 1. 2011 17:08
Re: Dost nevyvážená nabídka ...
...tomu co jsi ted napsal ja osobne verim...proste nakladani a nakladani je pro nekoho jine, nekdo to vidi na brzda plyn brzda plyn a to ti nikdo tech 9,6 ;-) neuveri....
...sveho casu (10 let zpatky) jsem jezdil Seat Toledo 1.9TDI, spotreba prumer 9L. Take jsem nechapal jak s tim kazdy muze jezdit za 4L a to jsou borci co jezdi i 1.8T v Oktavce za 4L >:D Ale treba na dalnici pri 200 tacho to ukazoval cca 11L, to byla parada... Ja mam na 2.0 atmo tak tech 15 az 16L, hodne dela i vitr, trochu zkopce, apod....
Avatar - baca42
7. 1. 2011 19:43
Re: Dost nevyvážená nabídka ...
Mám taky 1,9TDI Fabii Combi ale těch 9,6 se mi zdá moc. Nejvíc jsem měl 12 litrů, ale na okruhu v Mostě. Nadoraz zrychluješ a nadoraz brzdíš. Po deseti minutách (4 okruhy ) jsem měl vorvaný okraje předních pneu a od brzd šel bílý kouř. Jinak normálně jezdím tak za 4,5.
8. 1. 2011 11:44
Re: Dost nevyvážená nabídka ...
tak nějak jsem to samozřejmě myslel :-) priste vynuluju a dam si radne okresku >:D to budou cisla >:D ..akurat na tohle nemam moc casu :-/
Avatar - Dinar
7. 1. 2011 14:34
Tah střelcem
Tohle je od Fordu velmi slušný počin. Podpora prodeje benzíňáků, plus po francouzích další střední třída atakující cenové hřiště nižší střední. Podle seznamu výbavy Trendu nic podstatného pro fleetové auto nechybí, tohle by mohlo fungovat. A určitě to zabere i u mladých fordích závodníků, stošedesát hřebců v třídním supersportu, to je nirvána, jen schrastit těch pět set. ;-)
Rozbalit vlákno
3
7. 1. 2011 14:45
Re: Tah střelcem
Kam Tebe ta vrtule zanesla? :-) HNY ;-)
Avatar - Dinar
7. 1. 2011 14:51
Re: Tah střelcem
I´m back, jinak Tobě HNY taky! :-) ;-) V út konečně roztočím vrtuli 1er M, tentokrát to vypadá nadějně s počasím.
7. 1. 2011 14:56
Re: Tah střelcem
Aha, tak jestli jde tohle počasí na vrub Tvé jízdě s babyM, pak mi laskavě přivez prkýnka z lyžárny na sjezdovce :-)

...no těším se na blog, když ta káva tak dlouho stydne :-)
7. 1. 2011 16:39
svetla
Dizajnovo celkom podarene auto, hlavne predok.
Cely dojem kazia zadne svetla - hotova katastrofa, ako daewoo lanos pred desiatimi rokmi ...
Rozbalit vlákno
1
7. 1. 2011 16:53
Re: svetla
videl jsi je na zivo ? ty zadni lampy? mnohem hezci nez pred FL....jak tvarovani tak svetelny efekt v noci..hned bych je bral
Avatar - jozephko
7. 1. 2011 20:51
Cena ako v roku 1992
Keď v roku 1992 končil automobil Ford Sierra, tak akčná cena na 2 litrový benzín (ak si dobre pamätám, s výkonom 85 kW), bola 499 000 Kčs (korún československých). A že vraj ceny sa stále zvyšujú... Za 18 rokov nárast 0,0.
Rozbalit vlákno
1
8. 1. 2011 14:58
Re: Cena ako v roku 1992
nárust sice 0
ale hodnota půl milionu v roce 1992 je tak hodnota 2 milionů dneska
neregistrovaný "adalbert"
18. 3. 2011 21:19
Proč mi Ford nutí výbavu, kterou nechci?
;-\
Ford si, bohužel, osvojil praktiky Francouzů a premiových značek.
S nejsilnějším benzínem mne nutí si koupit automatickou převodovku (plus minimálně výbavu Ghia). To třeba dělá Renault i Peugeot, kteří k V6 benzínu i dieselu dávají jen automat.

Tu výbavu Ghia bych vydýchal, ten automat ne. Ne že bych s ním neuměl jezdit (i když automaty, se kterými jsem už najel takových 20-25 tisíc kilometrů byly klasické automaty), ale nechci ...

Takže, pokud do doby, kdy si budu pořizovat nové auto, nestihnou vyvinout odolnější Powershift, nezbyde mi zase nic než diesel (2.2), pokud to stihnou, pak se asi podívám jinam. Ale kdo vlastně ještě dělá pořádné motory bez automatu ve srovnatelné cenové relaci - japonští velrybáři?

No - třeba ST bude s manuálem.
;-\
Rozbalit vlákno
0