Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: GM v roce 2010 v USA: Full-size pickupy stále nejžádanější

Přehled prodeje jednotlivých značek a modelů v USA.
Zpět na článek
8. 1. 2011 11:11
anonym
8. 1. 2011 15:26
8. 1. 2011 11:17
8. 1. 2011 11:45
8. 1. 2011 11:50
8. 1. 2011 16:26
8. 1. 2011 15:32
8. 1. 2011 16:37
8. 1. 2011 08:56
to je krásné
když si někdo může dovolit zaplatit spotřebu FULL SIZE PICKUPu. Kolik tato krása žere na dálnici při 140 km/h? A ve městě?
Rozbalit vlákno
6
8. 1. 2011 09:21
Re: to je krásné
je potreba si uvedomit kolik v USA stoji benzin a jaky maj rychlostni limity, daserict ze i s takovim autem ktere basti 15-16 na 100 v kombinovanem ciklu, jezdi Amik levneji nez v prumeru Cech s Fabkou HTP >:D

mimochodem stousta techto velkych mastodontu se v USA prodava jako hybridy a od letoska dokonce jako full hybridy
8. 1. 2011 09:28
Re: to je krásné
Je na čase aby Saša Vondra našel ropnou velmoc kde řádí terorismus a hurá bojovat za mír >:D Pak tady taky pofrčí tyto monstra ;-)
8. 1. 2011 11:36
Re: to je krásné
ja bych to s temi rychlostnimi limity tak nepausalizoval. Neni to vsude tak zle, jak si vetsina lidi mysli. nejvyssi rychlostni limity jsou vetsinou na stredozapade. je asi 8 statu kde je na dalnici 75mph. Ve vice jak deseti statech je na silnici mimo obec maximalka 65mph nebo vic. V nevade dokonce 70mph. A montana nema pres den na dalnicich rychlost pro osobni auta vubec omezenou.
A pokud jsou nejake tendence stavajici limity menit je to smerem nahoru a ne dolu.
8. 1. 2011 14:54
Re: to je krásné
ja jsem to nakonec nerozepsal, ale s tou rychlosti jsem to mel namysli zhruba tak jak to napsal Johnn

i u sveho auta vim ze jet rychleji jeste neznamena ze to zere vic, jak jsem po letech zjistil, tak na D11 mam nejlepsi prumernou spotrebu 7.6l pri cca 110km podle navigace, pri 120 prumer 9.7l, pri 130 prumer 9.9 a pri 140 v prumeru 8.8l, holt prevodovka dela svoje, a ikdyz nemam zadnyho mastodonka tak i tech cca 1.8 tuny neni zadny tintitko na tech cca 180kW
8. 1. 2011 16:25
Re: to je krásné
Nechce se mi to hledat, ale v Montane uz myslim par let limit maji. Nejlepsi na tom je, ze vsichni jezdi limit nebo limit +10mph, doprava je plynula, ne jak u nas, kde zvlast na dalnici spousta lidi na limit kasle, protoze vi, ze se jim stejne nemuze nic moc stat. Proste kdyz pojedes u nas 200, na par dni do jailu za to nepujdes a pojistovna ti pojistku taky neosoli.
8. 1. 2011 12:56
Re: to je krásné
No při ustálených rychlostech (což je na zdejších stránkách relevantní důkaz spotřeby) to vůbec nemusí být se spotřebou nijak špatné. :-!
Avatar - 3_diamanty
8. 1. 2011 10:27
ani sa necudujem
ceny aut a benzinu su v USA take ze by bolo hriechom jazdit nejakym VW Golfom blue motion.

USA :yes:
Rozbalit vlákno
2
8. 1. 2011 13:37
Re: ani sa necudujem
Mna by zaujimalo, ci aj v USA polovicu ceny paliv tvori dan do statneho rozpoctu...
8. 1. 2011 16:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
8. 1. 2011 11:11
Krasavci
Taky bych jednoho bral, podle tech zprav z novin to je na silnicich horsi nez ve vietnamsky valce >:D. Pochybuju, že by se tohle někdo pokusil vytlacovat nebo vybrzdovat :-!
Rozbalit vlákno
2
8. 1. 2011 12:23
Re: Krasavci
A kdyz to zkusi tak jen zapnes sterace. :-)
Avatar - T613
8. 1. 2011 15:26
Re: Krasavci
i ty naivko [odkaz] [odkaz] :-)
co jsem zaslechl tak se mezi kamioňáky kvůli takovým exotům začínají šířit onboard kamery a několika to už zachránilo kůži po nehodě s brzdičem.
A údajně je koupí u ostravský dopravní podnik do autobusů
Avatar - dicky
8. 1. 2011 11:17
auta a prodeje
Co k tomu rict jeden narod kde je nejprodavanejsim autem full size pick up ford f 150 s benzinovym osmivalcem a druhy narod kde je nejprodavanejsim autem vuz nizsi stredni skoda octavia s naftovym ctyrvalcem..
Tezko budou mit pro druheho na kazde strane oceanu pochopeni..
Psat tento clanek je skoro bych rekl zbytecne.......
Evropa se vydi ve stale vetsim zdanovani a primichavani ekoslozek do paliv a potom zde budou jezdit auta jake budou.....
Vse biturbo 1.0 trivalec a do mercedes S budou davat vyjimecne ctyrvalec samozrejme v nafte..
Americke mysleni je jine udelat opet osmivalec s vetsim objemem nez predchozi aby byl uspornejsi a vykonnejsi to je ta cesta kterou se jde u nejprodavanejsich vozidel a lide to chteji..
A neni to jen o palivu je to o nahledu na zivot a svobode kterou lide vyzaduji a nenechaji si ji vzit..
Takze nejprodavanejsiho forda dostanes misto 5.4 i novy motor 6.2 litru a proc vetsi objem ?
Protoze to lide chteji a je to trendy.
Zde v evrope je situace opacna je to tez trendy.
Dovolim si ale rict ze americka cesta je ta svobodna a ta spravna.
Mam lacine palivo mam na vyber z motoru turbo i velkoobjemovych co vic si prat
>:D
Rozbalit vlákno
8
8. 1. 2011 12:23
Re: auta a prodeje
Aby to viděné palivo bylo také třeba za 50 let,že?Nebo za 100.Námitka,že to mne nezajímá neobstojí,protože souč. stav techniky a drancování planety mohl být o 200 let dřív a dnes jsme na auto.cz nediskutovali...nemuselo být o čem diskutovat, nebo neměl by kdo diskutovat...takže debilní národ s debilními a nesmyslnnými auty.Zapadá to do sebe.Pak mají krize,které exportují do světa, genitální amíci :no:
8. 1. 2011 13:24
Re: auta a prodeje
pro paliva na osobni dopravu se celosvetove spotrebuje jen male procento ropy, takze par milionu pickupu natom prd zmeni ;-) naprosto nejvetsi dil ropy putuje do prumyslu na vyrobu plastu a leku, pak nasleduje tezka, lodni a letecka doprava, vyroba elektriny, pak je teprve osobni doprava a na konci toho je vedecky prumysl
8. 1. 2011 13:54
Re: auta a prodeje
6B6: krásný debilní antiamerikanismus. Dnes se těží zásoby, o kterých dříve neměl nikdo ani ponětí či je považovali za technicky nevytěžitelné. Zásoby dostupné ropy neklesají. Až bude poptávka po ropě a technologická náročnost těžby tak vysoká, že zvedne cenu paliva nad úroveň, kterou Američani akceptují jako reasonable, tak budou hledat (a hledají) alternativní cesty jak svá auta pohánět - hybridy, ethanol, elektrovozy. Takový důraz na spotřebu a ekologii nikdy v historii v USA nebyl. Cena benzínu v USA a zdanění benzínu má svůj historický důvod: obrovská země je postavena na dopravě, flexibilitě, individuální mobilitě, a tu zajistí jen dostatek levného paliva. Benzín je jejich krev a žádný ze scénářů nedopadne tak, že se jednoho dne probudí, a ropa nebude.... Pokud máš krizi, můžeš si za ní jen sám.
8. 1. 2011 17:20
Re: auta a prodeje
Pokud se nepletu tak krize byla, alespoň podle oficiálního vysvětlení, protože banky neměly dostatek peněz, což bylo způsobeno faktem, že si někde na americkém středozápadě někdo půjčil hypotéku a neměl na zaplacení... ;-\

Že se těří, dříve netěžitelné zásoby, to není omluva, i kdyby byla celá planeta z ropy, tak dříve nebo později dojde. Že spojené státy hledají nové způsoby pohonu je fajn, ale stejně si nemyslím, že tyhle pick-upy potřebujou benzinový šestilitr a to ještě s nijak zvlášť vysokým výkonem a podvozkem, který by zaměstnalo i to HTPéčko... ;-\

Osobně mě trápí spíše nekoncepčnost, kdy v Evropě se "snažíme" být ekologičtí, dobrovolně si navyšujeme cenu aut i benzínu různými daněmi, možností recyklace atd. atd. a v USA nebo celé Asii, to celé dožene pár nemodernizovaných továren, které logicky vyrábí levněji, takže ve výsledku si jenom ruinujeme ekonomiku... :-(
8. 1. 2011 20:13
Re: auta a prodeje
ja si teda dane dobrovolne nenavisuju, a co se auta tyce, tak kdejakej americkej benzinovej 4-6 litr v 3 tunovem aute je mnohem ekologictejsi nez kdejaky evropsky diesel :-! v dobe kdy se evropa bude topit v zaplavach prachu si amici nechaj kontinent profouknout nejakym hurikanem a maj klid >:D

mimochodem vykon neznamena vsechno ;-) tahat z motoru maximum vykonu na litr je dobre tak u sportaku, ale u bezneho auta je to nesmysl a pokud ma rekneme jejich 3-4litr okolo 300 koni, tak je to plne dostatecny vykon se kterym by si 80% evropanu stejne nevedelo rady a z kroutaku by se jim zatocila hlava >:D
11. 1. 2011 01:53
Re: auta a prodeje
Nerad bych se pouštěl do ekologické rozvahy diesel vs. benzín, protože ty motory vypouštějí něco trochu odlišného a debatovat nad tím, která sloučenina je větší svinstvo je nad moje vzdělání. Ale stejně by šlo udělat víc...

Výkon úplně ne, ale při dobrém rozložení výkonu a točivého momentu (toho spíše) není třeba tolik točit otáčky a snížuje se spotřeba. Krásně je to vidět na různých výkonových variantách téhož dieselu (TDI, dCi, HDi) kdy výkonnější varianty vykazují nižší spotřebu. Na druhou stranu u nějakého hypotetického motoru, který má nižší výkon, znamená, že má méně efektivnější spalování a tudíž vyšší emise a spotřebu. Ale v tom už se skrývá tolik drobných technických fines, že se to špatně zevšeobecňuje...
8. 1. 2011 17:41
Re: Len je potom "záhadou" prečo Amíci toľko vyplakávajú ...
Napriek tomu, že "dostupné zásoby neklesajú" najviac Amíci vyplakávajú nad svojou závislosťou na ropnom trhu ovládanou "darebáckymi" štátmi.

Samozrejme ropy je a bude vždy dosť - otázna je len cena ...

A to, že americkú zahraničnú politiku geograficky skôr regióny, kde sa ťaží ropa, ako krajiny, kde sa pestuje mrkva, asi tiež nebude náhoda ;-)
8. 1. 2011 16:33
Re: auta a prodeje
V US se prakticky vsude pridava do benzinu 10% ethanolu. Proto se tak dari brazilske ekonomice (mirna nadsazka). Americka cesta je jina, urcite ne spravna ve vsem. Teprve az zivot mimo domov ti ukaze, ze spousta veci, co jsi povazoval za samozrejmy a vubec jsi nad nimi nepremyslel, samozrejmy nejsou a zacnes si jich vazit. Jo, mame v Evrope benzin skoro 3x drazsi, nez v Americe, ale spatne se Cechum nezije, naopak, maji se jako prasata v zite a nevazi si toho.
Avatar - euro89
8. 1. 2011 11:45
Impala
Neví někdo, jestli současná generaci Impaly je předokolka nebo zadokolka?
Rozbalit vlákno
1
8. 1. 2011 11:50
off t.
touareg V6 TDI alebo X3 20d??
ceny sa aj po priplatkoch pohybuju na rovnakej urovni..
Rozbalit vlákno
2
8. 1. 2011 12:50
Re: off t.
Ac to neni premie, tak v soucasne dobe rozhodne Touareg.
Avatar - Ondore
8. 1. 2011 16:26
Re: off t.
Tiež mi nedávno udrela do očí priaznivá cena Touaregu :-)

Ja by som (napriek tomu, že VW je o triedu vyššie) volil X3 s automatom, je lepšie do mesta, má lepší pohon do terénu, je úspornejšia a máš tam servis na 5 rokov / 100k km v cene ;-)
8. 1. 2011 13:09
Amíci majú fakt "logiku" ...
Na jednej strane vyplakávajú nad tým, že sú zavislí od dovozovej ropy z "darebáckych" štátov a za znižovanie svojej závislosti sú si ochotní zasviniť i krajinu otváraním nových vrtov v panenskej prírode ....

A na druhej strane jazdia na takýchto veľkých šrotoch čo žerú i trávu okolo cesty ...

K tomu "lacnému" benzínu by som ešte prirátal náklady na vojenské operácie v oblasti Iraku a ten "lacný" benzín by dosť zdražel ...
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2011 15:32
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
8. 1. 2011 16:37
Re: cadillac
A mne prekvapilo, kolik se cadillacu prodalo obecne, na silnicich ho tolik videt neni, ale je to asi jak s jinejma znackama v Evrope, proste majitele jsou casto starsi a moc nenajezdi, nehlede na to, ze jsou znacny lokalni rozdily.
Avatar - Barrichello
9. 1. 2011 20:41
Re: cadillac
Oboje je už zastaralý, takže prodeje drží CTS a SRX.
Avatar - zdravy rozum
8. 1. 2011 18:22
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
9. 1. 2011 09:54
Re: Yenkeejovia na take auta nemaju
v Mexickym zalivu tezila a mela problem BP, Britska spolecnost a ne Americka ;-) takze ten kdo nevi/neumi jses spise ty >:D
Avatar - zdravy rozum
9. 1. 2011 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.