Nemůžu si pomoct ale Fusion Calero se mě strašně líbí :-):yes: Na druhou stranu soused ma Fusiona v základu a červené barvě a to už taková paráda není ;-\ Každopádně hezká cenová nabídka :yes:
Podle mě to calero není naživo takové terno a lépe vypadaly svého času auta s výbavou Fusion+, které měly taky plastový lem kolem celého auta, akorát bez těch stříbrných imitací difuzorů. Taky nechápu, proč v té výbavě nemůže ani za příplatek mít lakované kliky a zadní lištu nad RZ, ale pouze zrcátka. Jinak za ty peníze je to dobrá nabídka - vždyť ten můj fusion ebony stál v září 2007 skoro 420 tisíc a teď bych takové auto koupil za 250. Druhá věc je, že po mých zkušenostech s fusionem, autorizovanými servisy a centrálou Fordu v ČR už bych to auto znova koupit rozhodně nechtěl a jiný model stejné značky jakbysmet.
Nejzávažnější problém byla od výroby špatná převodovka - řazení 3. stupně z neutrálu v podstatě nešlo, z 5. na 3. to byla loterie s nejistým výsledkem. Podle autorizovaného servisu-prodejce si to do 10 000 km mělo sednout a být v pohodě, v opačném případě vymění převodovku. Při 10 tkm stejný stav = vyjádření prodejce "auto je v pořádku, neumíte řadit, my to měnit nebudeme; maximálně za to může zámek zpátečky, řešte si to s výrobcem" => zkušenost uživatele na TipCars => vyjádření Fordu "majitel si vše vymyslel"; na redakci nátlak, aby článek nevyšel (a nevyšel); rozbor vývojářem a písemné vyjádření výrobce zámku zpátečky, kde bylo jasně prokázáno, že jeho mechanizmus nemá na řazení vliv => změna autorizovaného servisu a vyjádření soudního znalce "cílem je, abyste si převodovku vyměnil po záruce na vlastní náklady, neboť tato výměna vyjde na 50 tisíc; u auta, kde je řazení v pořádku, musí jít například v klidovém stavu hladce řadit ze zpátečky na libovolný (tedy i třetí) stupeň" => vyzkoušeno, u mě nešlo, na 2 autech v showroomu naprosto v pohodě => ve druhém servisu při garančce po roce nakonec "seřízeno" => při 40 tkm původní stav (zhoršovalo se to průběžně). Po prvním roce odmítal druhý autorizovaný servis řešit záruční opravy s tím, že se mám obrátit na servis původního prodejce. Mezi tyto závady patřilo například samovolné uvolnění drážků levých zadních dveří (podle protokolu přitom seřízeny při roční garanční prohlídce) a následné drhnutí LZ o LP boční lištu. Z dalších závad namátkou uvolnění 3 ze 4 bočních lišt (od výroby drží pouze LZ), 2x prodřená kožená manžeta řadičky (poprvé vyměněna), odcházející spirály el. vyhřívaného čelního skla, příležitostně nefungující podsvícení a displej originálního rádia CD6000, vrzání sedadla spolujezdce. Když už jsme u toho vrzání, tak to je 2. největší problém - asi po 3 měsících auto začalo vrzat odněkud zezadu. Řešily to oba servisy, pokaždé jinak a vždy to nemělo efekt. Nakonec bylo identifikováno, že vrzání způsobuje těsnění 2. párů dveří, ale protože byla podle vyjádření automobilky jeho výrobní série v pořádku, tak je jedno, že auto vrže, protože to je v pořádku a reklamace definitivně zamítnuta s tím, že poslední případ, kdy jsem to reklamoval, mi bylo ošetření suchou vazelínou včetně práce vyúčtováno. Tím jsem skončil s autorizovaným servisem a na prohlídku a údržbu po 3 letech jsem auto zavezl k mechanikovi, kterému důvěřuji - cena o 2 000 nižší a před-zimní údržba, kterou jsem v autorizáku nikdy nedostal. Shrnuto: Asi smůla na kus, nicméně přístup servisu a zastoupení podle mě otřesný a neomluvitelný, takže v budoucnu už fordy brát určitě nebudu.
ještě vyškrtni Škodu (Octavky I reznou, 2,0TDI PD byly špatné, atd.), VW (Fox a spoustu dalších propadlo v autobildu), Seat (taky bída), Audi, BMW, Mercedes, Fiat (protože je na F), a pro jistotu fšechny korejské... no a říká se, že Japonec až nakonec.
O USA toho moc pěkného taky neuslyšíš, podle mě ti zbývá už jen Zet karta ČD a měsíčník MHD >:D
PS: Já teda spíše hledal konkrétní modely s konkrétními motory, páč paušalizace nefunguje ;-)
To už jsi tady napsal 100x a teď zkus zapojit ty svou představivost a přijít s něčím novým a nepoužitým. Vím, že to pro tebe bude něco nového a nepoznaného, ale myslím, že věkem jsi už dozrál. Do toho!
Ty jsi prisel s necim novym a nepouzitym? Kdypak to bylo? Treba pri placani o lasce k okridlenemu sipu? S tebou to jde fakt z kopce kdyz je tohle tvuj intelektualni vrchol >:-[]
Samozřejmě, pro mne, ostatně jako pro každého platí: Nihil novi sub sole.
Ale kéž by pro tebe platilo: Repetitio mater studiorum ;-) Ale co, stulti maxime sibi nocent :-)
Jinak když už píšeš o intelektuálních vrcholech, tak by nebylo od věci použít alespoň diakritiku, když už interpunkci nezvládáš. ;-)
Ty víš prd o paušalizaci, zeptej se Ády, jak se kupuje auto. I když, podle jeho recenze mu nejspíš za toho Outlandera ještě zaplatili, aby ho vzal.... >:D
Hlavně pozor na kelímky od piva kolem budíků, jo a nebrat černobílou televizi ani když je předělaná na plyn, jasný ? :-! >:-[]
Paušalizace je moje druhé já, protože nafta smrdí, benzín žere, plyn vybuchuje, s Renckem neodjedeš od vysílače, s zadokolkou v zimě nevyjedeš ani z garáže, i když je z kopce... mám pokračovat? >:D
Tak Mistr elegance z Fusiona už asi nebude, ale myslíš, že všem těm majitelům se nelíbí ? Že přijdou k Fordovi, řeknou ale jo za ty peníze to jde a do auta to nějak přeběhnem a nebudem se na něj holt dívat. >:D
Je zásadní omyl si myslet, že to co se nelíbí tobě, se nelíbí ostatním. Já nemůžu strávit novou Fiestu a přesto je jedním z nejprodávanějších aut současnosti. Prostě Fusion se svým nekomplikovaným vzhledem s nádechem SUV trefil do vkusu většího množství kupců a podpořila to vyjímečně dobrá cena, toť vše. A mimochodem, třeba s tou 1,6 benzínem i poměrně zajímavě jezdí.