Testy
iudex
0
Veľká pochvala autorovi testu: písaný je tak čitateľne a pútavo, vtiahol do deja, ako sa pri teste rallye legendy patrí. Až do záveru som si myslel, že ho písal Michal Fokt pre autofun (a to myslím ako pochvalu). :yes:
Aleš Jungmann (Auto.cz)
0
Děkuji
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zajímalo by mě, co dělá tento (jinak parádní) test na titulní straně jako "novinka"? Vždyť uveřejněn byl už cca před 2 měsíci a ještě k tomu pod ním byla relativně obsáhlá diskuse. A teď je tu na HP jako novinka a diskuse je prázdná ;-\
Pokud se pletu a moje "dežaví" je mylné, opravte mě 😉
Pokud se pletu a moje "dežaví" je mylné, opravte mě 😉
Nebyl nahodou pred mesicem na AutoFunu? ;-\
čo dodať?? toto je auto jedno z úplneho minima aut, ktoré vôbec netreba chváliť!!! sa chváli samo a má ČÍM... :yes:
Co tim autor myslel? Jestli pokrok v autech znamena jen to, že donekonečna budeme jezdit v autech, který nejsou schopný jezdit pod 15 litrů na 100 km, ale mají velké křídlo a zlatý kola? Mám rád auta, se kterými je zábava, a čím menší emise mají, tak tím přece lépe. A ještě narážet na někoho, že si dovolí opěvovat recyklovatelné plasty je podlě mě taky hloupé.
častokrát na srazech vydím tlupy chytráků, který stojí na místě a tůrují auto na místě. Čím větší kravál tím lépe. Ať to pořádně žere, na nárazník diody a na auto nejlíp 3 pruhy, aby ladil k oblečení.
Tyhle laciný poznámky by si k jinak dobrýmu článku mohl autor odpustit.
častokrát na srazech vydím tlupy chytráků, který stojí na místě a tůrují auto na místě. Čím větší kravál tím lépe. Ať to pořádně žere, na nárazník diody a na auto nejlíp 3 pruhy, aby ladil k oblečení.
Tyhle laciný poznámky by si k jinak dobrýmu článku mohl autor odpustit.
No keď vYdíš tlupy chytrákov, evidentne chytrosť chýba Tebe. 😉
On Nasua si to trošku popletl s nějakým tuningovým srazem a hlavně si spletl značku, tyhle auta so moc mladíků se sklony k tuzingu nepořídí.
Stačí špičkově vyleštěný základní motor, dáme na něj zrcadlo, překopeme totálně interiér k nepoznání, místo kufru aparaturu a namontujeme totálně nepoužitelné tlumiče, aby se s autem nedalo vůbec jezdit.
Tohle je ale Subaru, tam se nic neleští a vesměs jakýkoliv tuning, se zaměřuje na zlepšení jízdních výkonů.
Stačí špičkově vyleštěný základní motor, dáme na něj zrcadlo, překopeme totálně interiér k nepoznání, místo kufru aparaturu a namontujeme totálně nepoužitelné tlumiče, aby se s autem nedalo vůbec jezdit.
Tohle je ale Subaru, tam se nic neleští a vesměs jakýkoliv tuning, se zaměřuje na zlepšení jízdních výkonů.
Ale kdepak...nepopletl.
Ale chtěl jsem prostě jen poukázat na to, že přece není tupý když auto bere míň benzínu ne? Co je tupýho na tom, že někdo vyvýjí motory, který jsou efektivní?
Co budete dělat, až jednou dojde ropa ( a co si to namlouvat, možná se toho dožijem, že ropa nebude dostupná, jako pohon na auta )? Onanovat nad starýma obrázkama společně s Ferem Fukem?
Ale chtěl jsem prostě jen poukázat na to, že přece není tupý když auto bere míň benzínu ne? Co je tupýho na tom, že někdo vyvýjí motory, který jsou efektivní?
Co budete dělat, až jednou dojde ropa ( a co si to namlouvat, možná se toho dožijem, že ropa nebude dostupná, jako pohon na auta )? Onanovat nad starýma obrázkama společně s Ferem Fukem?
Počkej si na STi s baterkama... a ta doba přijde 😄 tohle auto si prostě kupuješ s tímhle motorem. Je to boxer, je to užraná točivá ***. Proč si kupovat 4.0V8 s 250kw, když to dneska má oturbenej dvoulitr?
já o tak právě beru😊
Teď je subaru zábavný auto a prostě víc žere, ale imho pořád to ještě jde😊 A za pár let bude s baterkama....NO A CO ? Tak bude s baterkama a jestli bude pořád stejně zábavný tak proč ne....nic tupýho mi na tom prostě nepřijde😊
Teď je subaru zábavný auto a prostě víc žere, ale imho pořád to ještě jde😊 A za pár let bude s baterkama....NO A CO ? Tak bude s baterkama a jestli bude pořád stejně zábavný tak proč ne....nic tupýho mi na tom prostě nepřijde😊
Já ty baterky myslel vážně. Až budou dostatečně lehký (i elektromotory), bude to tomu autu udílet další dodatečnou dynamiku.
K těm motorům: záleží z jakého hlediska se na to díváš. Některé dvoulitry mají výkon co třílitrové atmosféry, tam už je to jen o modré krvi.
I z malého objemu dokážeš dostat výkon velkého. Majitel velkoobjemu (jak já říkám modré krve) si to auto nekupuje jen kvůli výkonu, ale kvůli image a prestiži. Tohle pochopí hrozně málo lidí a člověk na to musí dozrát.
K těm motorům: záleží z jakého hlediska se na to díváš. Některé dvoulitry mají výkon co třílitrové atmosféry, tam už je to jen o modré krvi.
I z malého objemu dokážeš dostat výkon velkého. Majitel velkoobjemu (jak já říkám modré krve) si to auto nekupuje jen kvůli výkonu, ale kvůli image a prestiži. Tohle pochopí hrozně málo lidí a člověk na to musí dozrát.
vse ma sve pro a proti ...
takhle oturbeny 2 - 2.5litr bude pri intenzivnejsim pouziti po 40tkm na vymenu motoru (nebo jeho velke casti) ...
4.0V8 (nebo neco podobneho) vydrzi mnohem vic ...
samozrejme jednoznacne hlasuju pro STi - dokonale auto 😄
takhle oturbeny 2 - 2.5litr bude pri intenzivnejsim pouziti po 40tkm na vymenu motoru (nebo jeho velke casti) ...
4.0V8 (nebo neco podobneho) vydrzi mnohem vic ...
samozrejme jednoznacne hlasuju pro STi - dokonale auto 😄
Tenhle 2,5l zase nemá tak brutální výkon - podívej se co dnes dostává Audi z 2.0TFSI.
Výdrž bude záležet od toho, jestli bude auto dělané v pátek a jak se k němu bude člověk chovat. Nevidím důvod, proč by 2,5l neměl vydržet 200 - 300k km, když se k němu bude člověk slušně chovat 😄
PS: velkoobjemy už taky taková jistota nejsou - proměnný časování, stříkačka atp. z toho dělaj už složitej motor, kterej vyžaduje taky svý
Výdrž bude záležet od toho, jestli bude auto dělané v pátek a jak se k němu bude člověk chovat. Nevidím důvod, proč by 2,5l neměl vydržet 200 - 300k km, když se k němu bude člověk slušně chovat 😄
PS: velkoobjemy už taky taková jistota nejsou - proměnný časování, stříkačka atp. z toho dělaj už složitej motor, kterej vyžaduje taky svý
Tak především gratulace autorovi - poutavě napsané a navíc - je vidět, že s tím nejspíš jezdil a že se mu auto dostalo pod kůži.... Oni jsou koně návykoví že? 😉 😉
Jinak k sedanu - konečně - ne, že by jsem si nezvykl na hatch, ale sedan mi zkrátka sedí líp. Pravda kufr uvnitř, co jsem koukal na předváděčku je s tím schůdkem uvnitř pro chalupáře dost nepraktický, ale kdo by jezdil na chalupu s nákladem, když si může okresky užít v tomhle..... Sáhodlouze rozepisovat a popisovat ten vůz nemá cenu(to udělal už autor a dobře) a tak nezbývá než konstatovat, že se Subaru zase jednou dostalo pod kůži těch, které ježdění baví...
Jinak k sedanu - konečně - ne, že by jsem si nezvykl na hatch, ale sedan mi zkrátka sedí líp. Pravda kufr uvnitř, co jsem koukal na předváděčku je s tím schůdkem uvnitř pro chalupáře dost nepraktický, ale kdo by jezdil na chalupu s nákladem, když si může okresky užít v tomhle..... Sáhodlouze rozepisovat a popisovat ten vůz nemá cenu(to udělal už autor a dobře) a tak nezbývá než konstatovat, že se Subaru zase jednou dostalo pod kůži těch, které ježdění baví...
Som jediny, ktoremu pripada nova Impreza jak plastovy cinsky cirkus?
Kolega ma bielu Imprezu 2007, predchadzajucu generaciu vo vybave pro:sports:line, to povazujem za posledny vydareny design. Jednoduchy zadok, jeden okruhly vyfuk, ziadne falosne difuzory, koncovky, napisy na zadku.
Predchadzajucu si mohol kupit aj manazer na bezne vozenie a nevyzeral v nom ako ***. O tejto generacii sa to povedat velmi neda.
Na porovnanie😒br /> [odkaz]
Kolega ma bielu Imprezu 2007, predchadzajucu generaciu vo vybave pro:sports:line, to povazujem za posledny vydareny design. Jednoduchy zadok, jeden okruhly vyfuk, ziadne falosne difuzory, koncovky, napisy na zadku.
Predchadzajucu si mohol kupit aj manazer na bezne vozenie a nevyzeral v nom ako ***. O tejto generacii sa to povedat velmi neda.
Na porovnanie😒br /> [odkaz]
Bez tažného to neberu, ať to tam namontují a hned to koupím..