Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hyundai Veloster: Malé kupé 3+1 (video)

140 komentářů

...co to je za tlamu asijskou? >😁 No ale co, časem si zvyknu 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
možná jsem čekal něco lepšího...Když už bych si zvyknul na ten předek, vadí mi vzadu mj. světla, která mi nějak nesedí k odvážně a moderně tvarovanému autu.
chester
ako zacina clanok...casy imidzu lacnych a nekvalitne spracovanych aut su uz prec!
dokazuju to neustale sa zvysujuce predaje, vitazstva v anketach, testoch, spolahlivost, no a v neposlednom rade spokojnost milionov zakaznikov.
nehovoriac o sirokom portfoliu modelov a spominanych zadokoliek (na co sa nevie zmoct ani vw group) 😄
Veloster je auto, ktore pokori vrchol imidzu automobilky Hyundai.
ps: tesim sa ked pride verzia s vyse 200 k a porovnaju ju so Sirrom
pogo26
V Evropě se tento lowend nikdy neprosadí. Američani auta neberou tak vážně, proto se tam bude levným korejcům dařit. Zatím je na všech korejcích ta levnost vidět. Rádoby sportovní design ala Kia to jen umocňuje.
Avatar - Vencos
Vencos
přečti si někdy nějáké testy na nové elnatry a sonaty, na kiu sportage, optimu,nebu hjundaj tuson. Mě se to taky kure-vsky nelíbí,ale ty auta jsou bez debat výborný
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
... a nic si nenalhávám. Tato Amerika Asie (geograficky) je na tom ve všech ohledech velmi dobře a auta, co dělala před deseti lety... dávno pryč. Když jsou dobří a umí to, proč ne. Za 20 let bude Hyundai konkurovat ve všem a všemu.
bullock
…aby ne! Někteří jen tak napřáhnou (Joyster), jiní prostě dotáhnou (Veloster) 😉
Aneb: "Hyundai si dá VW k večeři". Ekonomicky na to má!
Avatar - Vencos
Vencos
Víte co mě na tom vadí nejvíc? Že se mi to snad i líbí. Nevím proč a čím to je,ale radši uvidím všude tyhle pěkný hjundaje ( a že to bejvaly nechutný mr.dky), než ty smrdutý toyoty...
Jsou na hoodně dobrý cestě a už dneska jsou ty auta výtečný.
Mimochodem, Hyundai Sonata je hned druhá v anketě North American Car of the year 😉
GeekStar
Holt už je to tak, ta vysmívaná Korea dost možná za pár let zadupe evropský mainstream (přinejmenším některé automobilky) do země. A to ještě nenastoupili čínaní, kteří dost možná za deset patnáct let budou nabízet ještě zajímavější kousky.

Edit: Ale abyste mě špatně nepochopili, to auto v článku vypadá zezadu dost blbě a výhled šikmo vzad bude srovnatelný s Abramsem, myslel jsem to spíš obecně.
Subaru.in
Je treba si uvedomit, ze kde bude poznavaci znacka, nebude vytvaren veverci zoubek a knirac se schova.

Jako prvni pokus o neco uplne noveho je to paradni, ano bude to mit sve mouchy. Ale musime si uvedomit, ze toto ma byt levny sportovni automobil, zadne Ferrari.

Jen si myslim, ze zajmavejsi barvy tmavsi a pastelove budou tomu sedet vice nez tato zelena a oranzova.

Jinak jsem zmaten s dvoujspojkou pokud vim, tak ve spolupraci s nemeckym LUK bylo pracovano na teto spojce. Asi se pletu...
pogo26
Minule psali, že dvojspojka je od LUKu. Musíš brát Auto.cz s rezervou.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Hyundai pracuje na dvojspojce opravdu s LUKem, takze Veloster dostane PSG (Parallel Shift Gear).
mozgog
na fotkách ok, zadek trochu těžší, jsem zvědavý na reál, vypadá to, že brzy z japonského "number one" technologií, pokroku a inovací bude "number two" a že pozici hi-tech leadera převezmou Korejci
Avatar - Falco
Falco
Japonci, Korejci a všeobecně Asiaté jsou tzv. adaptátoři, tedy neustále vylepšují už vyrobený produkt na rozdíl od inovátorů, jejichž objevy mění svět!

Tak pro příště, aby jsi tady ze sebe opět nedělal "number one" hlupáka.

[odkaz]
mozgog
jo jo 😄 , moudrost tvých 28 let, ta má velkou váhu, proto každé japonské auto vypadá 20 let stejně a proto Sony zoufale kopíruje od Grundigu, "inovátore" >😁
Avatar - Falco
Falco
Ale to se s tím, co jsem napsal, vůbec nevylučuje!

Mimochodem, rok co rok o centimetr větší televizor nepovažuji za zásadní vědecký nebo technický objev či přínos lidské společnosti. Tak možná proto se naše názory rozcházejí.
Johnn
A co z toho má plynout Falco?Že jsou američané ve vědě s přehledem nejlepší?Jsi na autoserveru.Tak mají proto i nejlepší auta a ty horší se tam i hůře prodávají?Na tak už víme proč se tam koncern nechytá.
_patrik
Hyundai si dal převelice záležet, aby se tímhle modelem zase pošoupnul na další schod. Když se podíváme na původní koncept z roku 2007 ([odkaz] ), je realizace dospělejší a přesvědčivější, což nebývá časté. Evidentně se taky vyplatilo další koncepční cvičení s "military look" Hellionem ([odkaz] ), které dodalo výslednému Velosteru testosteron a svaly. Tady je zatím asi nejlepší galerie: [odkaz] . Tady jsou ještě nějaké další specifikace: [odkaz] .

Hyundai udělal to, co mám já osobně rá😜 nedal se svázat nějakými vlastními úzkými pravidly brandu, která vedou k přílišné unifikaci všech modelů. Veloster se jasně vyčleňuje od masovek typu i20 a i30, ale přitom má identitu značky na sto honů. Naštěstí se taky bez váhání odděluje od Piaskowského dědictví (Genesis), které při rychlém vývoji Hyundaie je už dnes lehce za zenitem. I když nás design centrum dál krmí vyprávěním o fluidním designu, je tady jasný posun k rezolutnějším tvarům a sevřeným pěstem, které jako kdyby si braly ze Schreyerova hmotného slovníku. Teď budu zvědav, co tedy sportkupé specialista Schreyer na to, co asi vytáhne ze stodoly. Interní konkurence HKAG svědčí.

Nikdo z novinářů ještě s Velosterem nejel, takže zprávy ze silnice nemáme žádné. A teprve ty rozhodnou. jestli pod fešáckými elasťáky dupe tvrdej frajer, nebo se jen kroutí slečinka.

Ve vazbě na Veloster asi dostane větší srozumitelnost i záměr konceptu Curb ([odkaz] ).
bullock
Pěkně napsané! Asi hodinu jsem teď také pátral a mimo jiné našel i "letité" příspěvky od nějakého _patrika 😄 na toto téma. Jen si nevím rady s tím titulkem (Re: A teď ty, Péťo).
Avatar - iudex
iudex
Péťa Schreyer alebo Péťa GTI? 😲
_patrik
Péťa Schreyer, hoši 😄 Myslím, že PeTTer Schreyer, který si zatím jen narychlo střihnul krotký pro_cee'd a poněkud hondoidní Forte Koup [odkaz] , musí mí absťák na něco výstřednějšího a trochu víc upscale. Bylo by dost divné, že by Veloster neměl u Kie nějaké rozpracované dvojče. Myslím si ještě pamatujeme jeho Kee z roku 2008 ([odkaz] )
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Eprahim Kishon - Picassova sladká pomsta...tak přesně tato kniha se mi vybavila po přečtení tvého příspěvku. Aneb jak se v několika odstavcích oslavovat "moderní a úderný" design korejských vozíků, přitom stačilo jednoduše napsat, že korejská auta jsou odporná a v civilizovaných zemích naprosto nepřijatelná.
mich77
Ano BOBe naprosto nepřijatelná, prodeje myslím mluví za vše že? >😁 >😁 >😁
pogo26
Prodeje BOBova slova opravdu jen potvrzují. >😁 >😁 >😁
Johnn
Ano 5,5milionu prodaných aut je málo. 😉 >😒]
_patrik
Někdy z tebe mám Bobe pocit, že vám zlí Korejci kdysi ukradli přes plot slepici nebo prodali na trhu kozu, která nedojila. Musím ti zase zopakovat, že si naštěstí jejich auta nemusíš kupovat, díky neviditelné ruce trhu si můžeš dopřát od Dusteru po Ghosta, co tvému srdci milo, třeba prodanou nevěstu Volvo z Kitaje. Já jsem k HKAG často docela kritický, a vždycky přesně řeknu, co a proč. K jiným značkám se moc nevyjadřuju, nemám čas auta moc sledovat, ale třeba nějakou značku sleduješ ty a máš k ní co zajímavého říct, rád si to přečtu. 😄
puko
teda tlama aj predne svetla sa mi viac pacia tie na koncepte...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Aha, takže se nic nemění. Od parodie na Jaguar jsme se přes záblesk naděje u Coupé II. generace dostali až k parodii na Citroën. >😒]
Avatar - Ruffi
Ruffi
je to jasne od koho sa nechal veloster inspirovat v interieri..veloster-[odkaz] a scirocco-[odkaz]
bullock
No, co? Pár nápadů dali do frcu >😒] Třeba šestiúhelníková maska [odkaz]
Avatar - Ruffi
Ruffi
>😁 mas recht
Avatar - jazva
jazva
ja by som jednoznačnejšiu inšpiráciu videl hlavne u kolies... čo si to tí kórejci vlastne dovoľujú opakovať po našom koncerne kolesá. Mali by zapracovať na niečom vlastnom - napr. trojuholníky, kvádre a podobne... >😁 >😁 >😁

kde ty si nechal oči a súdnosť?! skús navštíviť toto [odkaz] a potom si pozri ešte raz tie obrázky... 8-s
Subaru.in
Cim jinym by se mel inspirovat, kdyz je to jeho rival ci chce ulovit podobne smyslejici zakazniky. ;-\
Pierre Baguette
:yes: :yes: :yes:
blowiik
líbí se mi
Avatar - mango
mango
:yes:
Avatar - skejpa
skejpa
Ty dveře, to byl tragický nápad. Ty u řidiče vypadaj dobře a sexy ale jak to neladí s tou druhou stranou je šílený. Nemám rád tyhle nesymetrie. Za mě palec dolů. :no:
Avatar - iudex
iudex
Práve to považujem na tomto aute za najlepší a najoriginálnejší prvok. A mať PR oddelenie ako VW, už by definovali novú kategóriu "trojdverové kupé". 😉
Avatar - skejpa
skejpa
Me se to libi, kdyz je to i pekny - jako treba opel meriva. Tohle je divny a nelibi se mi to. Respektive libi - ale jen na jedne strane >😁
Avatar - Emel
Emel
Takhle to měl koncept Mazdy RX-8
Avatar - skejpa
skejpa
Inzenyri mazdy se z toho alkoholoveho deliria ale nastesti dostali 😄
cubalibre 16V
Vy nekdo na jakem podvozku auto stoji? Design je myslim dobry, realita bude urcite lepsi a pouzita technika je taky urcite na spici, 140PS je na atmosferu dost a 200PS v Turbu bude az, az... Az si rikam co podvozek.
_patrik
Tak třeba tadyhle Autoe😜ress informuje, že je to upravená platforma ze cee'du, hm [odkaz] Když budeš pozorně sledovat to video, je jasné, že je to dost upravená platforma 😉
chester
[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Já bych to nadšení z nástupce japonských kupé trošku krotil... zejména točivý moment 167N.m ukazuje, že na nějaké závodní orgie to asi nebude.
Avatar - iudex
iudex
Ale to zrejme ani nebolo úmyslom; už v článku sa píše o duc***m nástupcovi malých japonských kupé typu Honda CRX. A to žiadne tristokoňové beštie neboli. 😉 Usudzujúc z rozmerov hmotnosť bude na úrovni približne základného auta nižšej strednej triedy (tak 1150-1200 kg) a na to 102 kW slušne postačí.
Cassady
Dost dobrý odhad, ta hmotnost je podle tiskové zprávy 1172 kg.
Avatar - Emel
Emel
No, i CRX měla v roce 1992 z 1.6VTi 118kW... a to už bude skoro 20 let.
Avatar - iudex
iudex
... a EURO2. Možno si si všimol, že i Honda akosi už nevyrába žiaden z tých supervýkonných VTECov (S2000, Integra...). Jednoducho nevedia splniť emisné normy pri takých výkonoch.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Když pominu ten předek, který je ještě poměrně "v pohodě" tak ten zadek je děsný. Interier nezklamal, tam je to zase jak muchlaný papír. A pak jim došla sádra při tvorbě konceptu, tak to provizorně z jedná strany zamázli. Šli na oběd mezitím to omylem přendali k engineerům, kteří to hned předělali doplechu a i přes jejich nesporný údiv to udělali bez dveří na jedný straně. Prostě zgarb >😁
Johnn
No zase lepší než stále stejná auta ,která evokují dobu tak před 10-15lety.Zde Hyundai prezentoval že má moderní technologie,se kterými si může dovolit jakékoli tvary,né krabice jako jistá automobilka snažící se marně ušetřit na nepravém místě.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Co konkrétně má za tak hrozně moderní technologie, že si může dovolit co chce? Nějak mě nenapadá, v čem je modernější, než běžná produkce.
Johnn
Ty nevíš že design je také poplatný své době?Respektive technologickým možnostem?Že na konceptech předvádějí designeři své schopnosti,ale realita výroby (technologie) je krotí?Že jiné je slícovat krabici a jiné třeba tvar lidského těla,plného křivek?...
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Tak přesně toto jsem tady čítával od místních "odborníků" >😒] :no: Když se podívám na obrázky, tak se jenom musím soucitně pousmát nad vkusem možných kupců. To auto je jednoduše strašné, vně i uvnitř, na té káře není vůbec nic zajímavého, klasická korejská patlanina.
Avatar - Emel
Emel
Interiér se mi naopak moc líbí... jednotné barevné ladění osvětlení, od pohledu pěkný volant+sedačky+pedály+řadička, líbí se mi i divoká středová konzola se startovacím tlačítkem uprostřed nad řadící pákou. Něco mi říká, že tehnle obrázek si GTI do srovnávačky nevybere 😉.
Avatar - iudex
iudex
Tak tak, tu sa bude len ťažko vysmievať dizajn a spracovanie interiéru i v porovnaní s renderovanmi snímkami Yetiho. >😒]
Avatar - Katikakus
Katikakus
Jo ten interier je hodne povedenej.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Když se dívám na hodnocení designu zde v anketě, pak se korejci zřejmě vcelku trefili.
Pro mě je to však zatím bída. Zatímco přední část je vcelku ok, tak oblast kolem zadních světel je jak po aplikaci botulotoxinu v mohutné míře :-!
S konečnými soudy počkám na reálný vůz, ale myslím, že konkurence v podobě Scirocca, DS3ky a hlavně DS4ky může v klidu spát. Ve třídě jim totiž zřejmě přibude takový neškodný mutant. Hyundai tak zůstane bez konkurence - ostatní stylovky jsou totiž zcela jinde :-!
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já si nevzponímán, že by v anketě kdy mělo nějaké auto něco jiného, než 1. Chodí sem spoustu lidí a jen několik z nich chodí na diskuze. Takže hodnoty v anketě mě nechávají chladným.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tak abychom nechodili daleko😒br /> [odkaz]
Avatar - kari.laz
kari.laz
To je tak čerstvý že jsem to ještě ani nezaregistroval. Je to hodně dáno antikocernfanclubem, kteý je dost silný. Ale i tak je to jen jedno z mnoha, co je na tom jinak. Ještě jsem jednou tuším viděl nějaký Rencek možná Wind, ale to už si nevzpomínám přesně.
Avatar - Katikakus
Katikakus
No, pri sile antihyundaifanclubu by u Velosteru musely byt v prevaze petky. Navic u toho Passata vedou trojky a pak dvojky - silne pochybuji, ze by ten tzv. antikoncernfanclub byl takhle milosrdny.
Tech par jedincu, at uz z toho nebo jineho tabora, kteri exhibuji sve "nazory" v diskusich, tvori mizive procento v celkovem hodnoceni.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jenže nesmíš zapomínat, že koncernfakclub zahrnuje příznivce jedné značky a maximálně částečně přidružené Audi plus v našich končinách Škoda. Antikoncernfanclub zahrnuje většinou příznivce všech ostatních značek obzvláště Fiatu, Renaultu, Kie a Hyundai, ale i jiných, jako prakticky všechny Francouzské, Italské a i ostatní Německé značky plus i Japonské a Americké. a jejich základna je tím o hodně větší.
Avatar - iudex
iudex
Ešte že som bezpartajný. 😄
P.S. Passatu NMS som dal 3ku a tento výtvor som radšej ani nehodnotil.
Avatar - Katikakus
Katikakus
U mne to maji oba objektivne za 3, u Hyundaie jsem ovsem primhouril oko a dal dvojku za invenci a za povedenej interier, NMS za invenci neziskal plusove body zadne.
>😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já jsem dal Pasatu taky za tři. Sice jsem váhal mezi dva tři, ale nakonec jsem dal tři. za dva dávám opravdu povedeným autům a jednička je pro něco mimořádně povedeného. Tomuhle jsem dal za 4. Což u mě představuje, něco, co mě neoslovilo. Pět dávám jedině totálním propadáků, ale to jsem snad ještě nedal.
Áááá, pán je znalec! Nejspíš sociolog nebo tak něco, který disponuje tabulkami s přehledem místních příznivců jednotlivých značek. Promiň, ale Tvoje tvrzení je ptákovina. Víš kolik je na tomhle webu návštěvníků, kteří posuzují auta spíše podle kvalit jednotlivých modelů než podle příslušnosti ke značce? Křičící menšina na sebe vždy přitáhne větší pozornost než mlčící dav.

A něco k autu. Spíš obecně, psal jsem už několikrát, že mi Korejci nevadí. Pokud jim tento tah vyjde, tím líp pro ně. A pokud půjdou s kvalitou nahoru stejným tempem a v rozsahu, jako třeba namátkou srovnání: Getz – i20, nebo Accent a jeho následník cca od 2006 (či kdy to bylo), a řada Sonata – i40, tak za několik málo let budou, dle mého názoru, i v Evropě plnohodnotnou značkou.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ty osobně jsi to koukám nepobral >😁
Ano, v tom máš samozřejmě pravdu. Nepobral. :yes:
karlitto00
chlapci tohle uz smrdi paranoiou >😒]
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ne, to je uprk pred realitou 😉
Avatar - ryman
ryman
:yes:
mich77
Z fotek ještě nic moc, ale když jsem se díval na to video musím dát :yes: na cestě vypadá moc dobře, bravo :-!
webpaja
...myslím, že pro kohokoliv, kdo byl narozen v Evropě bude Veloster hůře stravitelný než evropská konkurence. Nevím kde začít a kde skončit u hodnocení tohoto Hyundaie. Taková nesourodost tvarů (a teď nemám na mysli systém dveří, který mi přijde vtipný), nemá u evropské konkurence obdoby. Vůbec nemíním zpochybňovat technické kvality, které jsou u korejců rok od roku vyšší a nemyslím, že by aktuálně doháněli, spíše se leckdy přetahují o pozici leadera vývoje.
Zkrátka je pro mě Veloster tak jak byl představen vozem mimo moje chápání.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Podle mě jsou ty nejhezčí věci ty nejjednodušší. Mini nebo i ta DS3ka dokáže být stylová, aniž by měla milion nesourodých prvků.
Navíc vedle originality by měla mít stylovka určitou duši. A tohle?
Špetka esence Nissanu 370Z a na to naroubované prvky typické pro Hyundai :no:
Koneckonců ůspěchy na poli stylových vozů dokazuje Soul. Vyloženě prodejní trhák >😁
Klaudius
Je to možno niečo ako Juke medzi crossovermi - hlavné je zaujať, zaujať a ešte raz zaujať. A to sa, myslím, darí.
webpaja
Juke mi ale upřímně vůbec nevadí 😉
Avatar - iudex
iudex
A zatiaľ čo Juke nič technicky zaujímavé neprináša, tento Hyundai áno.
webpaja
Možná, ale s Jukem bych se po městě projel...s tímhle tak ve stodole...aby mě nikdo neviděl 😄
Avatar - iudex
iudex
No vidíš, ja by som ani s Jukom nešiel medzi ľudí. 😉
webpaja
Kolik lidí...tolik chutí 😄
chester
nooo__ten juke je vazne podareny 8-s budu blejt
[odkaz]

mas divny vkus chlapce...
webpaja
Lepší nějaký než žádný...děvče 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ale aspoň je z leva i z prava stejný. To se o téhle kreatuře říct nedá.
chester
nj...velky problem to je...ale pozri na tvojho frantu s levem 😄
[odkaz]
je mozno isty z kazdej strany, ale kreautura to bola pekna 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak 1007 nebyla designový skvost. Ale funkčnost se jí upřít nedala. Vypadala divně, ale na svou velikost byla prostorná a posuvné dveře jsou taky plus.
Ale víš co měla? Stejný počet dveří na obou stranách >😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přesně. Stylovost ve smyslu - hele, tenhle stylový prvek tam ještě nemáme...
BRoy
Předek celkem dobrý, ten nápad s třetími dveřmi se mi taky líbí, ale ten zadek je takovej...divnej. Skleněná střecha je blbost. Už jsem to kdysi vyzkoušel v Peugeotu 307SW a bylo to k ničemu, pokud se člověk zrovna nechce po souloži na sklopených sedadlech pokochat oblohou plnou hvězd 😉 . Hmotnost taky celkem ujde (1175kg), ale ten motor je na sportovní kupé prostě slabej. Dát 102kW z 1,6 s přímým vstřikem a proměnným časováním ventilů mi nepřijde jako něco extra. No, a poslední rána na závěr: pokud jsem dobře googloval,má to pořád poháněnou tu špatnou nápravu a vzadu je "oblíbená" tuhá náprava s torzní příčkou. Takže "sporťáček" pro děvčata do města, čemuž odpovídají i ty předváděcí pastelové barvičky.
Avatar - iudex
iudex
No taký Scirocco má aj v 199 kW R-verzii poháňanú "tú špatnú" nápravu a tam by to vzhľadom na prenos tohto výkonu malo byť závažnejším prečinením. 😉
chester
:yes:
BRoy
Já netvrdím,že ten šílený krouťák >😁 Veloce nepřenese přes přední nápravu na asfalt.Pouze jsem si dovolil zmínit, že sporťák má mít poháněnou zadní nápravu. A když už u Hyundaie vyhlašovali, že vyvíjí RWD coupé...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tohle neni sportak, sportovnejsi bude Hyundai Coupe s pohanenou zadni napravou.
BRoy
Ludexi, řekni sám, vadilo by Ti, kdyby Šíro mělo náhon na zadek nebo čtyřkolku? A kdyby mu místo 😁S (doporučují čtyři z pěti výrobců brzdových destiček) namontovali opravdovou špéru? 😉
Avatar - iudex
iudex
To by snáď nevadilo nikomu tu, že? Faktom ale je, že aj dvojnásobne výkonné Scirocco má poháňanú rovnakú nápravu a jazdí veľmi obstojne, tak prečo zrovna toto vyčítať budgetovému športiačiku s jedna-šestkou? Na divokejšie jazdenie má Hyundai Genesis s 3,8 V6 a samozrejme tou správnou poháňanou nápravou (btw. zďaleka najdostupnejší zadobrab medzi silnými kupéčkami).
chester
potom asi netusis, ze pridu dalsie motorizacie 1,6 GDi s turbom, ktore mam mat okolo 200k.
A s tou tuhou zadnou napravou by som si to este rozmyslel 😄 bola by docela blbost aby i30 mala viacprvkovu zadnu napravu a Veloster tuhu...
Avatar - iudex
iudex
Dobrá poznámka. Tiež to tipujem na multilink.
BRoy
Těžko říct, naživo jsem to neviděl.Našel jsem přes google tuto specifikaci: [odkaz]
Fakt je,že rozměry,včetně rozvoru a rozchodů jsou s i30 skoro stejné, takže by to mohla být stejná platforma.
Tohle berem?

[odkaz]
_patrik
Dával jsem tady už několik různých odkazů. Pokud jde o podvozek, Autoe😜ress tvrdí, že je to modifikace cee'du (!). Tady je ten odkaz: [odkaz]
Avatar - gld
gld
Tak ja bez mučenia priznávam, že sa mi tento nový počin hyundaiu veľmi páči. Predná maska úspešne aplikovaná na ix35 sa prevtelila do "normálneho" auta a velosteru to sedí výborne. Nejaké diskusné plky o kopírovaní šíra sú na smiech..alebo optiku.

Mám len dve výhrady:
1. kľučka na otváranie kufra je hrozne necitlivo zapracovaná, bije to tam ako päsť na oko
2. interiér je (na hyundaioch klasicky) mimo a bez nápadu
chester
urcite Veloster dosiahne predajny uspech a dopomoze tak zatraktivnit nase cesty...
Nepoznam model od Hyundaiu, ktory by pohorel v predaji...

tu je zopar nepredavanych nepodarkov od konkurencie 😄
vw fox a phaeton I
renault vel satis a avantime
nissan tida a pravdepodobne aj juke...
skoda superb I
peugeot 1007
atd.

Veloster ma zaruceny uspech a docela slusny medialny zaujem :yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
A číma pak si ten úspěch zaručil, že to tu házíš jak hotovou věc.
chester
uz len vdaka netradicnemu usporiadaniu dveri (ktore isto ocenia spolucestujuci), medialnemu zaujmu a ze sa tento model bude porovnavat so sciroccom, meganom rs a pod.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Četl jsem dost negativních reakcí na divný počet dveří, vážně myslíš, že to je výhoda? Podle mě je to jen tvé zbožné přání, že to bude prodejní trhák. Ale až prodeje ukáží pravdu.
Avatar - gld
gld
na český predajný trhák tomu chýba 500 litrový kufor, otom potom..
Johnn
Negativní reakce od pár zdejších diskutérů nic neznamená.Tady už toho hanlivého bylo na adresu korejců v minulosti napsáno a vše je v prachu.Od jistých lidí se objektivita nedá čekat.Kde jsi ty,sám víš nejlépe.Hyundai-Kia jede na plné obrátky a Ti zmínění diskutéři budou jen k smíchu.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Zrovna tak je tu druhý extrem, kde jsou k smíchu ti, co považují Korejskou produkci za něco extra a staví jí někam k premii. Kia Hyundai je ve fázy, kdy se teprve prodírá svými novými modely z lowendu do meinstreemu a někteří lidi jsou schopní jí opěvovat jako největší technický zázrak součastného automobilového průmyslu. Nikde ve v západní Evropě se zatím korejci zásadněji neprosadili. Daří se jim u nás a na Slovensku a to hlavně kvůli dobré ceně.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Koukni se sem: [odkaz]

Jsou nejlepe prodavanou asijskou znackou v Evrope.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Dacia se nestačila a u některých modelů ještě nestačí vyrábět. Tak patří mezi technologické špičky? Hlavním problémem byl ústup toyoty. Prodeje v Evropě se Hyundai zvedli o 3% takže se určitě nedá mluvit o nějaké ofenzivě.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tve srovnani s Dacii hodne pokulhava, preci jsou podstatne dale nez Dacia. Navic ja nikde netvrdim, ze jsou technologickou spickou - Hyunda/KIA je standardni mainstreamovou automobilkou, ve svete velmi dobre etablovanou - 5.5 mil. vozu rocne.
Pouze vyvracim tva slova, ze se v Evrope neprosadili. To je zcela evidentni blabol.
Nebo snad chces tvrdit, ze Toyota se v Evrope neprosadila? Co Mazda, Honda a dalsi - o tech taky chces tvrdit, ze se neprosadili? Prodavaji totiz min.

PS: Skoda proda v evrope zhruba tolik aut, co oni, taky se neprosadila?
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já tu jen vyvracím ty nesmysly o tom, jak to hyundai všem natírá, jak děsně je oblíbená a jak bude za chvíli na prvních příčkách v prodejnosti a oni zatím prodali o 3% víc.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tak tyhle prehnane reci je potreba brat s rezervou -jak o tom, ze to vsem natiraji, tak o tom, ze se v Evrope neprosadili -oba blaboly na stejne urovni. Jedno jim uprit nejde - vzbuzuji emoce, jak negativni, tak pozitivni a to je znamkou, ze maji dobre naslapnuto a musi se s nimi pocitat.
_patrik
No jo 😄 Jen počkej, až redakce přeloží to nové prohlášení o brandu, které Hyundai zveřejnil teď v Detroitu. Přišli s tvrzením, že klasická "prémie" je přežitá = zákazníci nejsou ochotní platit horentní sumy za rigidní tradici, dávají prý přednost autům za rozumnou cenu, ale kvalitním a vybaveným udělátky, která mají rádi. A tak Hyundai zavádí pojem "moderní prémie" (asi jako protiklad k "plesnivé" nebo "naftalínové" prémii >😁 ). No a tuhle "modern premium" prý hodlá trhu poskytnout HKAG. To bude flame, že si budeme moct udělat živáňskou 😄 Samozřejmě, že je to provokace, a navíc se jejich koncernový šéf nechal slyšet, že budou "největší na světě", což si myslím ještě nikdy nedovolil.
Johnn
Někteří jedinci to zřejmě psychicky nezvládnou. :-!
Johnn
Třeba jednou budou patřit Hyundai-Kia k prémii,ale zatím ji zde drtivá většina jejích příznivců řadí do mainsterimu,tedy tam kam patří.Tah na branku je úžasný.Kdo tohle nevidí,tak prostě nechce vidět.Jeho věc.
Jestli se v západní Evropě korejci neprosadili,v tom případě se tam neprosadila ani naše Škoda a je to tedy také lowend?Měř stejným metrem.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hyundai Matrix byl vyloženě trhák >😁 (u nás). Hyundai (zatím) příliš nepohořel, protože stavěl nabídku na ceně.
Dnes je situace jiná. U tohodle pokusu vsází na styl. No a já tvrdím, že tohle bude asi tak úspěšné jako Kia Soul. Koupí to pár nadšenců a sopka vyhasne.
Žádnou masovost a fanclub ve smyslu Scirocca se podle mě konat nebude.
Mmj. jsem to tvrdil i o Audi A1 a zatím se zdá, že jsem se nespletl. Prodeje se příliš nevedou.
Ale třeba jsem se zmýlil a třídvéř překvapí. Za tenhle omyl bych se příliš nestyděl :-!
_patrik
Pokud jde o Soul, měl bych tu nějaká čísla - za 2010 v tabulkách Kie se v globálních e😜ortech umístil v Top5 s víc než 135K - [odkaz] . Nenašel jsem čísla za korejský domácí trh, kde se prodalo přes 480K kií, takže v tom budou jistě další Souly. V US to byl celoročně 3. nejprodávanější model Kie (půlka těch e😜ortních prodejů - 67K).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Myslel jsem prodeje v evropském regionu 😉
Klaudius
A ak sa mu darilo aj v Európe, tak zúžime pohľad na domáci trh... >😒] 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ještě mám v rezervě zúžení na okres Bruntál >😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Edit:To nemělo být sem tento příspěvek
Avatar - Subaru4ever
Subaru4ever
Design zadní části považuji za naprosto geniální. Přináší totiž něco úplně nového, neznámého a neokoukaného. A co si budeme namlouvat - v dnešní době je setsakramentsky těžké přinést v designu aut nějakou novinku :yes: . Z přední části už tak unesený nejsem, ale hezká a osobitá je.

Designová homogenita ztvárnění interiéru je také nevídaná. Všudypřítomný prvek "V" - originální, dotažené a přitom snad i docela praktické.

Ale nejvíce mě oslovuje koncepce dveří 😄 :yes😒br />
PS: už někdy nějaká korejská automobilka vydala video, kde by její auto jezdilo bokem? >😒] :yes: :yes: :yes:
Avatar - Vencos
Vencos
Sonata se mi líbí. Elantra je moc hezká. Ale tohle je asi první auto o kterým řeknu,že je krásné.
Ne vážně, když jsem otevřel auto.cz, jen jsem to zahlíd,řikám si "WOW"
Že je to hjundaj jsem si přečetl až potom,ale i tak.
No vlastně to možná není krásné, krásné věci bývají spíš kulaté a roztomilé...
Ale i tak.

Víte, děsně se mi hnusí ten supermoderní degn novejch aut. Všecko je to to takový ostře řezaný a nepraktický, celý to vlstně všechno vypadá, že tomu jde jen a jen o nějákej hypermoderní styl,kterej je nakonec jednom hnusnej. Třeba zadní světla,který jsou "ICE" místo aby byly hezky červený, a tak ty stříbrný auta se stříbrnejma světlama vypadaj hnusně. Třeba todle😒br /> [odkaz]
(ale ono i santa fe třeba)

Fungl nový moderní auta jsou prostě fuj, navíc jsou takový chladný a stříbrný.

Jen ty Hyundaie a nějáký Kie (optima třebas). Jsou moderní, pokrokový,ale přesto neztrácej atributy krásy, jako třeba barvy. Ta zelená je moderní, ale i tak zvádá bejt barevná a tak dále.
Mě se to fakt líbí. Fakticky moc.

Až si jednou budu muset koupit nový auto a všechny ty starý pixly kvůli místní borokracii nepůjdou přihlásit, půjdu a koupím si Hyundai. A klidně na hodně dlouhý splátky. A asi bych si to i koupil radši než dnešní obyčajné Chevrolety (malibu a tak)
Provocateur
Dle ankety soudím, že auto.cz už čtou i Korejci, když 54% lidí dalo za 1. Ale výsledek je ovlivněn nízkým počtem hlasujících. Většinu asi už odradil první obrázek, mně bohužel ne a dal jsem krásných 5+ 😄
Homer J
Jak tak koukám na fotky z Detroitu, tak tohle je bezesporu největší trhák :yes:
Podle videa má Veloster dost jistý podvozek a ani zvuk motoru není vůbec špatný. Doufám, že brzy dorazí i do Evropy, protože na tomhle autě není co vylepšovat, je to naprostá paráda. V Americe se začne prodávat v létě, tak do Evropy by mohl dorazit max. za dva roky. To bude akorát doba, kdy začnu uvažovat o něčem novém.
Btw.New Thinking. New Possibilities - nový slogan Hyundai.
_patrik
Ano, ten podvozek vypadá dost stabilně, ale uvidíme, až to projede nějaký pořádný (a pravdomluvný) redaktor. Výroba pro Británii má prý začít letos v srpnu (základní motorizace, turbo až koncem roku 2012). 😄
No mě se to podle obrázku a videa líbilo, ale až ted jsem procitl, nejedná se o nic víc než I30 coupe.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
[odkaz]
cestujícím vzadu bude pršet na pleš >😁
a to se vám opravdu líbí ty zadní světla?
[odkaz]
mě tedy ne.
Avatar - gld
gld
Nepáči-nekupuj

ani na pleš ti nenaprší, aj estetické cítenie prežije :-!
Klaudius
Pochop - môže byť z princípu Hyundai pekný, dobrý a úspešný? Povedz sám. >😒]
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ty jezdis s otevrenym kufrem?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
občas do něj dávám věci i za deště (mimo garáž)
navíc dané pojetí umožňuje, aby si do vozu při otevřeném kufru sedl i člověk, který měří 2,2 m. No a při zavření hrozí riziko poranění hlavy. Myslím, že to bude vyžadovat na USA trhu varovný nápis s obrázkem o velikosti min. A4 >😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
V korejské baště (ČR/SR) Je kritika korejců trestána. Buď rád, že neví kde bydlíš, jinak by tě ukamenovali.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
začínám mít pocit, že "kritizovat" koncern VW začíná být menší zlo >😁
No já raději přesto zůstanu nestranný a budu rozlišovat jen dobré a špatné, pěkné a hnusné :-!
Avatar - kari.laz
kari.laz
To je nejlepší, ale když mi z toho vyjde, že se mi stejně většina korejské produkce nelíbí, tak mě označí za koncernistu a jsem ukamenovám.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Proto ten znak Peugeotu >😁 >😁 >😁 ?
Avatar - saldy
saldy
zvědavej kdo příjde jako první s převratnou novinkou, že zadní okno je vlastně zbytečný a přesune se třeba na střechu, to samé pro zadní okna která je taky trendem zmenšovat.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Předpokládám, že právě Hyundai, nebo Kia. Podívej se na Sportage, tam už je to zadní okno spíš jenom pro okrasu a u tohohle se přesunulo na střechu. Takové zadostřešní okno.
Ještě jeden takový model a budou muset dát na strop projektor, dozadu kameru a promítat zadní obraz na plech místo zadního okna.
Avatar - Vencos
Vencos
V novějších autech nebudou okna. Mohla by se totiž vysypat a někoho poranit. Stejně tak tam nebude volant,protože by jste se o něj mohli praštit do zubů. Nebude tam ani rádio,aby jste si nedejbože nepoškoldili sluch. Auto se bude pohybovat pomocí miliardy senzorů,aby jste nemohli řídit a ohrozit tak děti hrající si na dvorečku. a tak dále... :no:
Avatar - saldy
saldy
to mít u nás snadný, Proceed vidím jednou za uherskej rok a stylovka Soul se taky neujal a to byla kolem něj pořádná masáž, ceny nebudou aspoň z počátku bůhvíco. ix35 ale zabral a i s vrcholnou motorizací se dobře prodává a zaujal tedy i solventnější kupce.
Jestli nabídne dobrý podvozek, Hyu se zblázní a uvolní pro něj 2.0T 157kW může se postavit klidně i tomu široku.