možná jsem čekal něco lepšího...Když už bych si zvyknul na ten předek, vadí mi vzadu mj. světla, která mi nějak nesedí k odvážně a moderně tvarovanému autu.
ako zacina clanok...casy imidzu lacnych a nekvalitne spracovanych aut su uz prec!
dokazuju to neustale sa zvysujuce predaje, vitazstva v anketach, testoch, spolahlivost, no a v neposlednom rade spokojnost milionov zakaznikov.
nehovoriac o sirokom portfoliu modelov a spominanych zadokoliek (na co sa nevie zmoct ani vw group) :-)
Veloster je auto, ktore pokori vrchol imidzu automobilky Hyundai.
ps: tesim sa ked pride verzia s vyse 200 k a porovnaju ju so Sirrom
V Evropě se tento lowend nikdy neprosadí. Američani auta neberou tak vážně, proto se tam bude levným korejcům dařit. Zatím je na všech korejcích ta levnost vidět. Rádoby sportovní design ala Kia to jen umocňuje.
přečti si někdy nějáké testy na nové elnatry a sonaty, na kiu sportage, optimu,nebu hjundaj tuson. Mě se to taky kure-vsky nelíbí,ale ty auta jsou bez debat výborný
... a nic si nenalhávám. Tato Amerika Asie (geograficky) je na tom ve všech ohledech velmi dobře a auta, co dělala před deseti lety... dávno pryč. Když jsou dobří a umí to, proč ne. Za 20 let bude Hyundai konkurovat ve všem a všemu.
Víte co mě na tom vadí nejvíc? Že se mi to snad i líbí. Nevím proč a čím to je,ale radši uvidím všude tyhle pěkný hjundaje ( a že to bejvaly nechutný mr.dky), než ty smrdutý toyoty...
Jsou na hoodně dobrý cestě a už dneska jsou ty auta výtečný.
Mimochodem, Hyundai Sonata je hned druhá v anketě North American Car of the year ;-)
Holt už je to tak, ta vysmívaná Korea dost možná za pár let zadupe evropský mainstream (přinejmenším některé automobilky) do země. A to ještě nenastoupili čínaní, kteří dost možná za deset patnáct let budou nabízet ještě zajímavější kousky.
Edit: Ale abyste mě špatně nepochopili, to auto v článku vypadá zezadu dost blbě a výhled šikmo vzad bude srovnatelný s Abramsem, myslel jsem to spíš obecně.
Je treba si uvedomit, ze kde bude poznavaci znacka, nebude vytvaren veverci zoubek a knirac se schova.
Jako prvni pokus o neco uplne noveho je to paradni, ano bude to mit sve mouchy. Ale musime si uvedomit, ze toto ma byt levny sportovni automobil, zadne Ferrari.
Jen si myslim, ze zajmavejsi barvy tmavsi a pastelove budou tomu sedet vice nez tato zelena a oranzova.
Jinak jsem zmaten s dvoujspojkou pokud vim, tak ve spolupraci s nemeckym LUK bylo pracovano na teto spojce. Asi se pletu...
na fotkách ok, zadek trochu těžší, jsem zvědavý na reál, vypadá to, že brzy z japonského "number one" technologií, pokroku a inovací bude "number two" a že pozici hi-tech leadera převezmou Korejci
Japonci, Korejci a všeobecně Asiaté jsou tzv. adaptátoři, tedy neustále vylepšují už vyrobený produkt na rozdíl od inovátorů, jejichž objevy mění svět!
Tak pro příště, aby jsi tady ze sebe opět nedělal "number one" hlupáka.
jo jo :-) , moudrost tvých 28 let, ta má velkou váhu, proto každé japonské auto vypadá 20 let stejně a proto Sony zoufale kopíruje od Grundigu, "inovátore" >:D
Ale to se s tím, co jsem napsal, vůbec nevylučuje!
Mimochodem, rok co rok o centimetr větší televizor nepovažuji za zásadní vědecký nebo technický objev či přínos lidské společnosti. Tak možná proto se naše názory rozcházejí.
A co z toho má plynout Falco?Že jsou američané ve vědě s přehledem nejlepší?Jsi na autoserveru.Tak mají proto i nejlepší auta a ty horší se tam i hůře prodávají?Na tak už víme proč se tam koncern nechytá.
Hyundai si dal převelice záležet, aby se tímhle modelem zase pošoupnul na další schod. Když se podíváme na původní koncept z roku 2007 ([odkaz] ), je realizace dospělejší a přesvědčivější, což nebývá časté. Evidentně se taky vyplatilo další koncepční cvičení s "military look" Hellionem ([odkaz] ), které dodalo výslednému Velosteru testosteron a svaly. Tady je zatím asi nejlepší galerie: [odkaz] . Tady jsou ještě nějaké další specifikace: [odkaz] .
Hyundai udělal to, co mám já osobně rád: nedal se svázat nějakými vlastními úzkými pravidly brandu, která vedou k přílišné unifikaci všech modelů. Veloster se jasně vyčleňuje od masovek typu i20 a i30, ale přitom má identitu značky na sto honů. Naštěstí se taky bez váhání odděluje od Piaskowského dědictví (Genesis), které při rychlém vývoji Hyundaie je už dnes lehce za zenitem. I když nás design centrum dál krmí vyprávěním o fluidním designu, je tady jasný posun k rezolutnějším tvarům a sevřeným pěstem, které jako kdyby si braly ze Schreyerova hmotného slovníku. Teď budu zvědav, co tedy sportkupé specialista Schreyer na to, co asi vytáhne ze stodoly. Interní konkurence HKAG svědčí.
Nikdo z novinářů ještě s Velosterem nejel, takže zprávy ze silnice nemáme žádné. A teprve ty rozhodnou. jestli pod fešáckými elasťáky dupe tvrdej frajer, nebo se jen kroutí slečinka.
Ve vazbě na Veloster asi dostane větší srozumitelnost i záměr konceptu Curb ([odkaz] ).
Pěkně napsané! Asi hodinu jsem teď také pátral a mimo jiné našel i "letité" příspěvky od nějakého _patrika :-) na toto téma. Jen si nevím rady s tím titulkem (Re: A teď ty, Péťo).
Péťa Schreyer, hoši :-) Myslím, že PeTTer Schreyer, který si zatím jen narychlo střihnul krotký pro_cee'd a poněkud hondoidní Forte Koup [odkaz] , musí mí absťák na něco výstřednějšího a trochu víc upscale. Bylo by dost divné, že by Veloster neměl u Kie nějaké rozpracované dvojče. Myslím si ještě pamatujeme jeho Kee z roku 2008 ([odkaz] )
Eprahim Kishon - Picassova sladká pomsta...tak přesně tato kniha se mi vybavila po přečtení tvého příspěvku. Aneb jak se v několika odstavcích oslavovat "moderní a úderný" design korejských vozíků, přitom stačilo jednoduše napsat, že korejská auta jsou odporná a v civilizovaných zemích naprosto nepřijatelná.
Někdy z tebe mám Bobe pocit, že vám zlí Korejci kdysi ukradli přes plot slepici nebo prodali na trhu kozu, která nedojila. Musím ti zase zopakovat, že si naštěstí jejich auta nemusíš kupovat, díky neviditelné ruce trhu si můžeš dopřát od Dusteru po Ghosta, co tvému srdci milo, třeba prodanou nevěstu Volvo z Kitaje. Já jsem k HKAG často docela kritický, a vždycky přesně řeknu, co a proč. K jiným značkám se moc nevyjadřuju, nemám čas auta moc sledovat, ale třeba nějakou značku sleduješ ty a máš k ní co zajímavého říct, rád si to přečtu. :-)
ja by som jednoznačnejšiu inšpiráciu videl hlavne u kolies... čo si to tí kórejci vlastne dovoľujú opakovať po našom koncerne kolesá. Mali by zapracovať na niečom vlastnom - napr. trojuholníky, kvádre a podobne... >:D >:D >:D
kde ty si nechal oči a súdnosť?! skús navštíviť toto [odkaz] a potom si pozri ešte raz tie obrázky... 8-s
Ty dveře, to byl tragický nápad. Ty u řidiče vypadaj dobře a sexy ale jak to neladí s tou druhou stranou je šílený. Nemám rád tyhle nesymetrie. Za mě palec dolů. :no:
Práve to považujem na tomto aute za najlepší a najoriginálnejší prvok. A mať PR oddelenie ako VW, už by definovali novú kategóriu "trojdverové kupé". ;-)
Vy nekdo na jakem podvozku auto stoji? Design je myslim dobry, realita bude urcite lepsi a pouzita technika je taky urcite na spici, 140PS je na atmosferu dost a 200PS v Turbu bude az, az... Az si rikam co podvozek.
Tak třeba tadyhle Autoexpress informuje, že je to upravená platforma ze cee'du, hm [odkaz] Když budeš pozorně sledovat to video, je jasné, že je to dost upravená platforma ;-)
Ale to zrejme ani nebolo úmyslom; už v článku sa píše o duc***m nástupcovi malých japonských kupé typu Honda CRX. A to žiadne tristokoňové beštie neboli. ;-) Usudzujúc z rozmerov hmotnosť bude na úrovni približne základného auta nižšej strednej triedy (tak 1150-1200 kg) a na to 102 kW slušne postačí.
... a EURO2. Možno si si všimol, že i Honda akosi už nevyrába žiaden z tých supervýkonných VTECov (S2000, Integra...). Jednoducho nevedia splniť emisné normy pri takých výkonoch.
Když pominu ten předek, který je ještě poměrně "v pohodě" tak ten zadek je děsný. Interier nezklamal, tam je to zase jak muchlaný papír. A pak jim došla sádra při tvorbě konceptu, tak to provizorně z jedná strany zamázli. Šli na oběd mezitím to omylem přendali k engineerům, kteří to hned předělali doplechu a i přes jejich nesporný údiv to udělali bez dveří na jedný straně. Prostě zgarb >:D
No zase lepší než stále stejná auta ,která evokují dobu tak před 10-15lety.Zde Hyundai prezentoval že má moderní technologie,se kterými si může dovolit jakékoli tvary,né krabice jako jistá automobilka snažící se marně ušetřit na nepravém místě.
Ty nevíš že design je také poplatný své době?Respektive technologickým možnostem?Že na konceptech předvádějí designeři své schopnosti,ale realita výroby (technologie) je krotí?Že jiné je slícovat krabici a jiné třeba tvar lidského těla,plného křivek?...
Tak přesně toto jsem tady čítával od místních "odborníků" >:-[]:no: Když se podívám na obrázky, tak se jenom musím soucitně pousmát nad vkusem možných kupců. To auto je jednoduše strašné, vně i uvnitř, na té káře není vůbec nic zajímavého, klasická korejská patlanina.
Interiér se mi naopak moc líbí... jednotné barevné ladění osvětlení, od pohledu pěkný volant+sedačky+pedály+řadička, líbí se mi i divoká středová konzola se startovacím tlačítkem uprostřed nad řadící pákou. Něco mi říká, že tehnle obrázek si GTI do srovnávačky nevybere ;-).
Když se dívám na hodnocení designu zde v anketě, pak se korejci zřejmě vcelku trefili.
Pro mě je to však zatím bída. Zatímco přední část je vcelku ok, tak oblast kolem zadních světel je jak po aplikaci botulotoxinu v mohutné míře :-!
S konečnými soudy počkám na reálný vůz, ale myslím, že konkurence v podobě Scirocca, DS3ky a hlavně DS4ky může v klidu spát. Ve třídě jim totiž zřejmě přibude takový neškodný mutant. Hyundai tak zůstane bez konkurence - ostatní stylovky jsou totiž zcela jinde :-!
Já si nevzponímán, že by v anketě kdy mělo nějaké auto něco jiného, než 1. Chodí sem spoustu lidí a jen několik z nich chodí na diskuze. Takže hodnoty v anketě mě nechávají chladným.
To je tak čerstvý že jsem to ještě ani nezaregistroval. Je to hodně dáno antikocernfanclubem, kteý je dost silný. Ale i tak je to jen jedno z mnoha, co je na tom jinak. Ještě jsem jednou tuším viděl nějaký Rencek možná Wind, ale to už si nevzpomínám přesně.
No, pri sile antihyundaifanclubu by u Velosteru musely byt v prevaze petky. Navic u toho Passata vedou trojky a pak dvojky - silne pochybuji, ze by ten tzv. antikoncernfanclub byl takhle milosrdny.
Tech par jedincu, at uz z toho nebo jineho tabora, kteri exhibuji sve "nazory" v diskusich, tvori mizive procento v celkovem hodnoceni.
Jenže nesmíš zapomínat, že koncernfakclub zahrnuje příznivce jedné značky a maximálně částečně přidružené Audi plus v našich končinách Škoda. Antikoncernfanclub zahrnuje většinou příznivce všech ostatních značek obzvláště Fiatu, Renaultu, Kie a Hyundai, ale i jiných, jako prakticky všechny Francouzské, Italské a i ostatní Německé značky plus i Japonské a Americké. a jejich základna je tím o hodně větší.
U mne to maji oba objektivne za 3, u Hyundaie jsem ovsem primhouril oko a dal dvojku za invenci a za povedenej interier, NMS za invenci neziskal plusove body zadne.
>:-[]
Já jsem dal Pasatu taky za tři. Sice jsem váhal mezi dva tři, ale nakonec jsem dal tři. za dva dávám opravdu povedeným autům a jednička je pro něco mimořádně povedeného. Tomuhle jsem dal za 4. Což u mě představuje, něco, co mě neoslovilo. Pět dávám jedině totálním propadáků, ale to jsem snad ještě nedal.
Áááá, pán je znalec! Nejspíš sociolog nebo tak něco, který disponuje tabulkami s přehledem místních příznivců jednotlivých značek. Promiň, ale Tvoje tvrzení je ptákovina. Víš kolik je na tomhle webu návštěvníků, kteří posuzují auta spíše podle kvalit jednotlivých modelů než podle příslušnosti ke značce? Křičící menšina na sebe vždy přitáhne větší pozornost než mlčící dav.
A něco k autu. Spíš obecně, psal jsem už několikrát, že mi Korejci nevadí. Pokud jim tento tah vyjde, tím líp pro ně. A pokud půjdou s kvalitou nahoru stejným tempem a v rozsahu, jako třeba namátkou srovnání: Getz – i20, nebo Accent a jeho následník cca od 2006 (či kdy to bylo), a řada Sonata – i40, tak za několik málo let budou, dle mého názoru, i v Evropě plnohodnotnou značkou.
...myslím, že pro kohokoliv, kdo byl narozen v Evropě bude Veloster hůře stravitelný než evropská konkurence. Nevím kde začít a kde skončit u hodnocení tohoto Hyundaie. Taková nesourodost tvarů (a teď nemám na mysli systém dveří, který mi přijde vtipný), nemá u evropské konkurence obdoby. Vůbec nemíním zpochybňovat technické kvality, které jsou u korejců rok od roku vyšší a nemyslím, že by aktuálně doháněli, spíše se leckdy přetahují o pozici leadera vývoje.
Zkrátka je pro mě Veloster tak jak byl představen vozem mimo moje chápání.
Podle mě jsou ty nejhezčí věci ty nejjednodušší. Mini nebo i ta DS3ka dokáže být stylová, aniž by měla milion nesourodých prvků.
Navíc vedle originality by měla mít stylovka určitou duši. A tohle?
Špetka esence Nissanu 370Z a na to naroubované prvky typické pro Hyundai :no:
Koneckonců ůspěchy na poli stylových vozů dokazuje Soul. Vyloženě prodejní trhák >:D
Tak 1007 nebyla designový skvost. Ale funkčnost se jí upřít nedala. Vypadala divně, ale na svou velikost byla prostorná a posuvné dveře jsou taky plus.
Ale víš co měla? Stejný počet dveří na obou stranách >:D
Předek celkem dobrý, ten nápad s třetími dveřmi se mi taky líbí, ale ten zadek je takovej...divnej. Skleněná střecha je blbost. Už jsem to kdysi vyzkoušel v Peugeotu 307SW a bylo to k ničemu, pokud se člověk zrovna nechce po souloži na sklopených sedadlech pokochat oblohou plnou hvězd ;-) . Hmotnost taky celkem ujde (1175kg), ale ten motor je na sportovní kupé prostě slabej. Dát 102kW z 1,6 s přímým vstřikem a proměnným časováním ventilů mi nepřijde jako něco extra. No, a poslední rána na závěr: pokud jsem dobře googloval,má to pořád poháněnou tu špatnou nápravu a vzadu je "oblíbená" tuhá náprava s torzní příčkou. Takže "sporťáček" pro děvčata do města, čemuž odpovídají i ty předváděcí pastelové barvičky.
Já netvrdím,že ten šílený krouťák >:D Veloce nepřenese přes přední nápravu na asfalt.Pouze jsem si dovolil zmínit, že sporťák má mít poháněnou zadní nápravu. A když už u Hyundaie vyhlašovali, že vyvíjí RWD coupé...
Ludexi, řekni sám, vadilo by Ti, kdyby Šíro mělo náhon na zadek nebo čtyřkolku? A kdyby mu místo XDS (doporučují čtyři z pěti výrobců brzdových destiček) namontovali opravdovou špéru? ;-)
To by snáď nevadilo nikomu tu, že? Faktom ale je, že aj dvojnásobne výkonné Scirocco má poháňanú rovnakú nápravu a jazdí veľmi obstojne, tak prečo zrovna toto vyčítať budgetovému športiačiku s jedna-šestkou? Na divokejšie jazdenie má Hyundai Genesis s 3,8 V6 a samozrejme tou správnou poháňanou nápravou (btw. zďaleka najdostupnejší zadobrab medzi silnými kupéčkami).
potom asi netusis, ze pridu dalsie motorizacie 1,6 GDi s turbom, ktore mam mat okolo 200k.
A s tou tuhou zadnou napravou by som si to este rozmyslel :-) bola by docela blbost aby i30 mala viacprvkovu zadnu napravu a Veloster tuhu...
Těžko říct, naživo jsem to neviděl.Našel jsem přes google tuto specifikaci: [odkaz]
Fakt je,že rozměry,včetně rozvoru a rozchodů jsou s i30 skoro stejné, takže by to mohla být stejná platforma.
Tak ja bez mučenia priznávam, že sa mi tento nový počin hyundaiu veľmi páči. Predná maska úspešne aplikovaná na ix35 sa prevtelila do "normálneho" auta a velosteru to sedí výborne. Nejaké diskusné plky o kopírovaní šíra sú na smiech..alebo optiku.
Mám len dve výhrady:
1. kľučka na otváranie kufra je hrozne necitlivo zapracovaná, bije to tam ako päsť na oko
2. interiér je (na hyundaioch klasicky) mimo a bez nápadu
urcite Veloster dosiahne predajny uspech a dopomoze tak zatraktivnit nase cesty...
Nepoznam model od Hyundaiu, ktory by pohorel v predaji...
tu je zopar nepredavanych nepodarkov od konkurencie :-)
vw fox a phaeton I
renault vel satis a avantime
nissan tida a pravdepodobne aj juke...
skoda superb I
peugeot 1007
atd.
Veloster ma zaruceny uspech a docela slusny medialny zaujem :yes:
uz len vdaka netradicnemu usporiadaniu dveri (ktore isto ocenia spolucestujuci), medialnemu zaujmu a ze sa tento model bude porovnavat so sciroccom, meganom rs a pod.
Četl jsem dost negativních reakcí na divný počet dveří, vážně myslíš, že to je výhoda? Podle mě je to jen tvé zbožné přání, že to bude prodejní trhák. Ale až prodeje ukáží pravdu.
Negativní reakce od pár zdejších diskutérů nic neznamená.Tady už toho hanlivého bylo na adresu korejců v minulosti napsáno a vše je v prachu.Od jistých lidí se objektivita nedá čekat.Kde jsi ty,sám víš nejlépe.Hyundai-Kia jede na plné obrátky a Ti zmínění diskutéři budou jen k smíchu.
Zrovna tak je tu druhý extrem, kde jsou k smíchu ti, co považují Korejskou produkci za něco extra a staví jí někam k premii. Kia Hyundai je ve fázy, kdy se teprve prodírá svými novými modely z lowendu do meinstreemu a někteří lidi jsou schopní jí opěvovat jako největší technický zázrak součastného automobilového průmyslu. Nikde ve v západní Evropě se zatím korejci zásadněji neprosadili. Daří se jim u nás a na Slovensku a to hlavně kvůli dobré ceně.
Dacia se nestačila a u některých modelů ještě nestačí vyrábět. Tak patří mezi technologické špičky? Hlavním problémem byl ústup toyoty. Prodeje v Evropě se Hyundai zvedli o 3% takže se určitě nedá mluvit o nějaké ofenzivě.
Tve srovnani s Dacii hodne pokulhava, preci jsou podstatne dale nez Dacia. Navic ja nikde netvrdim, ze jsou technologickou spickou - Hyunda/KIA je standardni mainstreamovou automobilkou, ve svete velmi dobre etablovanou - 5.5 mil. vozu rocne.
Pouze vyvracim tva slova, ze se v Evrope neprosadili. To je zcela evidentni blabol.
Nebo snad chces tvrdit, ze Toyota se v Evrope neprosadila? Co Mazda, Honda a dalsi - o tech taky chces tvrdit, ze se neprosadili? Prodavaji totiz min.
PS: Skoda proda v evrope zhruba tolik aut, co oni, taky se neprosadila?
Já tu jen vyvracím ty nesmysly o tom, jak to hyundai všem natírá, jak děsně je oblíbená a jak bude za chvíli na prvních příčkách v prodejnosti a oni zatím prodali o 3% víc.
Tak tyhle prehnane reci je potreba brat s rezervou -jak o tom, ze to vsem natiraji, tak o tom, ze se v Evrope neprosadili -oba blaboly na stejne urovni. Jedno jim uprit nejde - vzbuzuji emoce, jak negativni, tak pozitivni a to je znamkou, ze maji dobre naslapnuto a musi se s nimi pocitat.
No jo :-) Jen počkej, až redakce přeloží to nové prohlášení o brandu, které Hyundai zveřejnil teď v Detroitu. Přišli s tvrzením, že klasická "prémie" je přežitá = zákazníci nejsou ochotní platit horentní sumy za rigidní tradici, dávají prý přednost autům za rozumnou cenu, ale kvalitním a vybaveným udělátky, která mají rádi. A tak Hyundai zavádí pojem "moderní prémie" (asi jako protiklad k "plesnivé" nebo "naftalínové" prémii >:D ). No a tuhle "modern premium" prý hodlá trhu poskytnout HKAG. To bude flame, že si budeme moct udělat živáňskou :-) Samozřejmě, že je to provokace, a navíc se jejich koncernový šéf nechal slyšet, že budou "největší na světě", což si myslím ještě nikdy nedovolil.
Třeba jednou budou patřit Hyundai-Kia k prémii,ale zatím ji zde drtivá většina jejích příznivců řadí do mainsterimu,tedy tam kam patří.Tah na branku je úžasný.Kdo tohle nevidí,tak prostě nechce vidět.Jeho věc.
Jestli se v západní Evropě korejci neprosadili,v tom případě se tam neprosadila ani naše Škoda a je to tedy také lowend?Měř stejným metrem.
Hyundai Matrix byl vyloženě trhák >:D (u nás). Hyundai (zatím) příliš nepohořel, protože stavěl nabídku na ceně.
Dnes je situace jiná. U tohodle pokusu vsází na styl. No a já tvrdím, že tohle bude asi tak úspěšné jako Kia Soul. Koupí to pár nadšenců a sopka vyhasne.
Žádnou masovost a fanclub ve smyslu Scirocca se podle mě konat nebude.
Mmj. jsem to tvrdil i o Audi A1 a zatím se zdá, že jsem se nespletl. Prodeje se příliš nevedou.
Ale třeba jsem se zmýlil a třídvéř překvapí. Za tenhle omyl bych se příliš nestyděl :-!
Pokud jde o Soul, měl bych tu nějaká čísla - za 2010 v tabulkách Kie se v globálních exportech umístil v Top5 s víc než 135K - [odkaz] . Nenašel jsem čísla za korejský domácí trh, kde se prodalo přes 480K kií, takže v tom budou jistě další Souly. V US to byl celoročně 3. nejprodávanější model Kie (půlka těch exportních prodejů - 67K).
Design zadní části považuji za naprosto geniální. Přináší totiž něco úplně nového, neznámého a neokoukaného. A co si budeme namlouvat - v dnešní době je setsakramentsky těžké přinést v designu aut nějakou novinku :yes: . Z přední části už tak unesený nejsem, ale hezká a osobitá je.
Designová homogenita ztvárnění interiéru je také nevídaná. Všudypřítomný prvek "V" - originální, dotažené a přitom snad i docela praktické.
Ale nejvíce mě oslovuje koncepce dveří :-):yes:
PS: už někdy nějaká korejská automobilka vydala video, kde by její auto jezdilo bokem? >:-[]:yes::yes::yes:
Sonata se mi líbí. Elantra je moc hezká. Ale tohle je asi první auto o kterým řeknu,že je krásné.
Ne vážně, když jsem otevřel auto.cz, jen jsem to zahlíd,řikám si "WOW"
Že je to hjundaj jsem si přečetl až potom,ale i tak.
No vlastně to možná není krásné, krásné věci bývají spíš kulaté a roztomilé...
Ale i tak.
Víte, děsně se mi hnusí ten supermoderní degn novejch aut. Všecko je to to takový ostře řezaný a nepraktický, celý to vlstně všechno vypadá, že tomu jde jen a jen o nějákej hypermoderní styl,kterej je nakonec jednom hnusnej. Třeba zadní světla,který jsou "ICE" místo aby byly hezky červený, a tak ty stříbrný auta se stříbrnejma světlama vypadaj hnusně. Třeba todle:
[odkaz]
(ale ono i santa fe třeba)
Fungl nový moderní auta jsou prostě fuj, navíc jsou takový chladný a stříbrný.
Jen ty Hyundaie a nějáký Kie (optima třebas). Jsou moderní, pokrokový,ale přesto neztrácej atributy krásy, jako třeba barvy. Ta zelená je moderní, ale i tak zvádá bejt barevná a tak dále.
Mě se to fakt líbí. Fakticky moc.
Až si jednou budu muset koupit nový auto a všechny ty starý pixly kvůli místní borokracii nepůjdou přihlásit, půjdu a koupím si Hyundai. A klidně na hodně dlouhý splátky. A asi bych si to i koupil radši než dnešní obyčajné Chevrolety (malibu a tak)
Dle ankety soudím, že auto.cz už čtou i Korejci, když 54% lidí dalo za 1. Ale výsledek je ovlivněn nízkým počtem hlasujících. Většinu asi už odradil první obrázek, mně bohužel ne a dal jsem krásných 5+ :-)
Jak tak koukám na fotky z Detroitu, tak tohle je bezesporu největší trhák :yes:
Podle videa má Veloster dost jistý podvozek a ani zvuk motoru není vůbec špatný. Doufám, že brzy dorazí i do Evropy, protože na tomhle autě není co vylepšovat, je to naprostá paráda. V Americe se začne prodávat v létě, tak do Evropy by mohl dorazit max. za dva roky. To bude akorát doba, kdy začnu uvažovat o něčem novém.
Btw.New Thinking. New Possibilities - nový slogan Hyundai.
Ano, ten podvozek vypadá dost stabilně, ale uvidíme, až to projede nějaký pořádný (a pravdomluvný) redaktor. Výroba pro Británii má prý začít letos v srpnu (základní motorizace, turbo až koncem roku 2012). :-)
občas do něj dávám věci i za deště (mimo garáž)
navíc dané pojetí umožňuje, aby si do vozu při otevřeném kufru sedl i člověk, který měří 2,2 m. No a při zavření hrozí riziko poranění hlavy. Myslím, že to bude vyžadovat na USA trhu varovný nápis s obrázkem o velikosti min. A4 >:-[]
začínám mít pocit, že "kritizovat" koncern VW začíná být menší zlo >:D
No já raději přesto zůstanu nestranný a budu rozlišovat jen dobré a špatné, pěkné a hnusné :-!
zvědavej kdo příjde jako první s převratnou novinkou, že zadní okno je vlastně zbytečný a přesune se třeba na střechu, to samé pro zadní okna která je taky trendem zmenšovat.
Předpokládám, že právě Hyundai, nebo Kia. Podívej se na Sportage, tam už je to zadní okno spíš jenom pro okrasu a u tohohle se přesunulo na střechu. Takové zadostřešní okno.
Ještě jeden takový model a budou muset dát na strop projektor, dozadu kameru a promítat zadní obraz na plech místo zadního okna.
V novějších autech nebudou okna. Mohla by se totiž vysypat a někoho poranit. Stejně tak tam nebude volant,protože by jste se o něj mohli praštit do zubů. Nebude tam ani rádio,aby jste si nedejbože nepoškoldili sluch. Auto se bude pohybovat pomocí miliardy senzorů,aby jste nemohli řídit a ohrozit tak děti hrající si na dvorečku. a tak dále... :no:
to mít u nás snadný, Proceed vidím jednou za uherskej rok a stylovka Soul se taky neujal a to byla kolem něj pořádná masáž, ceny nebudou aspoň z počátku bůhvíco. ix35 ale zabral a i s vrcholnou motorizací se dobře prodává a zaujal tedy i solventnější kupce.
Jestli nabídne dobrý podvozek, Hyu se zblázní a uvolní pro něj 2.0T 157kW může se postavit klidně i tomu široku.