Ford příští rok uvede na trh airbagy v bezpečnostních pásech zadních sedadel – prvek, který rozloží zatížení hrudníku v případě kolize na pětkrát větší plochu a tím sníží riziko poranění, především u dětí a starších osob.
Tvoje "primerena" reakce ukazuje jak kvalitni jsi osoba, bohuzel neprinasi zadna dalsi fakta k tematu...
"co už někdo použil na předních"... zatim to nikdo v realu nepouzil, az to bude pouzito tak, ze se to projevi finalni vyrobou a prodejem - dodanim zakaznikum, pak si tady operuj s tim jako s faktem.
Jinak zatim jen papouskujes marketing od Toyoty z Autoblogu (Autoblog by tezko tak jasne zpochybnoval prvenstvi Fordu, kdyby by jim Toyota nedarovala ocumovacku prototypu LF-A, zase moje spekulace).
Tedy ja odpovedet marktetingem Fordu nemohu a ty to zpochybnujes marktetingem Toyoty? Vtipne.
Myslel jsem, ze mas na vic, skoda pro tebe.
Ja jsem mozna fanaticky fanda Fordu, tedy nemam duvod papouskovat marketing Toyoty byt z ust "nestranneho" novinare.
PS: Az se priste budes ptat na Autoblogu duchaplne, jak muze zadokolka (Mustang) zavodit v rally, precti si jake tridy existuji na Rally America a vubec historii svetove rally.
A prosim nedelej ostudu sobe, Fordu a Fordfans vseobecne, tedy i me. :no:
Jakpak bude asi vyresene, kdyz bude timto pasem pridelana detska sedacka? ISOFIX tento problem resi, ale konvencni sedacky budou zrejme ve vozidlech s nafukovacimi pasy zakazane...
No tybláho... Vzpomínám, že jsem se tě párkrát zastával, když jsi dostával čočku; a je mi za to teď docela trapně. Protože ty jsi prvotřídní osel. >:D (Dost možná větší než GTI.)
A nikoli, kašpare, nešlápl jsem vedle. Být první v tom, že použiješ na zadních sedačkách něco, co už někdo použil na předních, to je prostě "prvenství" tak akorát pro marketing nebo přitroublé fanatiky tobě podobné. (Ani nevím, proč to píšu v množném čísle.)
První bude Ford tehdy, když stihne Explorera uvést na trh před LF-A. Jinak bude prostě druhý, a první ?pouze? mezi masovkama.
Diskuse je ukončena, plešatý tajtrlíku.
Proč si tenhle půlpytel musel vybrat zrovna Ford? ;-\
No vzhledem k tomu ze dozadu nelze nainstalovat konvencni airbag, jak pisou panove od Daimleru, tak ano, je to zasadni prulom pro ochranu na zadni sedackach.
Je tezke priznat, ze jsi zase slapl vedle, jako obcas na Autoblogu?
Dalsi otazka kdy presne se dostane opravdu do vyroby a prodeje to levne auto za 10 milionu od Toyoty, tedy LF-A.
"Objednávky je možné podávat ode dneška, ale Lexus teprve na jaře roku 2010 vybere 500 budoucích majitelů, z nichž ti nejšťastnější si dočkají svého LFA až v prosinci roku 2010 a poslední vůz má být vyroben v prosinci roku 2012." >:D >:D8-s
Ford je prvni!!!! Prvenstvi se tyka pouziti "na zadnich sedadlech" a LF-A je ma kde, v kufru? ;-) Holt nekteri novinari i na Autoblogu neumi cist ani ve sve matercine. Nebo nechteji....!? :no:
FORD INTRODUCES INDUSTRY'S FIRST INFLATABLE SEAT BELTS TO ENHANCE "REAR" SEAT SAFETY
[odkaz]
Doufám, že nenaznačuješ, že _koncept_ z roku 2009 má znamenat, že prvenství patří Daimleru. 8-s
Tedy k tvojí otázce. Prvním byl, pokud vím, Lexus a jeho LF-A, kterých se prodá 500. Ford bude druhým; a, jak to zatím vypadá, prvním, kdo tyhle pásy nabídne v "normálním" autě.