Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Land Rover Defender X-Tech Limited Edition: Premiéra v Bruselu

Land Rover si pro autosalon v Bruselu připravil překvapení v podobě speciální série modelu Defender.
Zpět na článek
15. 1. 2011 09:31
15. 1. 2011 16:51
15. 1. 2011 21:59
16. 1. 2011 19:07
16. 1. 2011 21:13
16. 1. 2011 23:13
17. 1. 2011 00:10
17. 1. 2011 16:24
17. 1. 2011 01:14
17. 1. 2011 16:20
15. 1. 2011 08:53
No chybí mi tam
měkčené plasty v interiéru. Hebká linka přístrojové desky. Křivky karosérie nejsou podle poslední módy, takže cekově, no jak bych to řekl......
NO NENÍ VON KRÁÁÁSNEJ?!!!!!!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - gld
15. 1. 2011 14:03
Re: No chybí mi tam
keď do mesta, tak štýlovo >:D :yes:

Tá hnedá verzia sa mi veľmi páči, len mi uniká cieľová skupina..metrosexuálny polesný? Stráž parku serengeti so zmyslom pre módu? >:D ;-\
Avatar - zdravy rozum
15. 1. 2011 09:31
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - zdravy rozum
15. 1. 2011 09:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
15. 1. 2011 09:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 1. 2011 10:23
Proč ho pořád cpou mezi auta ?
Podle mě je to pracovní stroj s možností jízdy po slinici. V práci je jeden z nejlepších. Dobře slouží v armádách, lesích, na horách, v Africe a ....... . Proč klima, měkčené plasty, pohodlné sedačky? Klima je zbytečné, protože kabina netěsní a je to zdroj poruch a váha navíc. Měkčené plasty na palubce se rozpadnou na prach v africkém slunci za chvíli. Pohodlné sedačky se roztrhají a při vystříkávání interiéru hadicí nasáknou zbytečně vodou.

Jak říkám, pracovní stroj. Tam patří, proto byl prvoplánově stvořen a tam je výborný. Tak dobrý, že se z něj stala legenda, ale bohužel i móda, začali v něm jezdit snobové a pózéři a začali ho kritizovat, že málo topí, poskakuje, je hlučný nemá airbagy, klima a ...... . Výrobce se to snažil akceptovat a tím defa prakticky zabil. Ani ryba, ani rak.

Mezi Betleye nepatří, patří mezi John Deery.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - zdravy rozum
15. 1. 2011 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 1. 2011 13:03
Re: Proč ho pořád cpou mezi auta ?
Co bys taky chtěl od pracovního stroje konstrukčně z roku 1948. A v africké buši, kam patří, si do autobusu těžko "drbneš" takže ti nohy ostanú.
Avatar - kolmar
15. 1. 2011 19:31
Re: Proč ho pořád cpou mezi auta ?
No tak ty sa vyznas no! treba uznat. Moj krasny Defender je jednoz najlepsich aut v svojej kategorii. Je to auto stavane prioritne na priechodnost terenom, robustnost, odolnost, zivotnost a uzitkove vlastnosti. Ak chces svoj zadok vozit v pohodli tak si kup S class.

Je to auto ktore perfektne sluzi aj v tych najtvrdsich podmienkach a plni si soju ulohu tak ako ma. Nechce sa mi hladat video ktore som videl z talianskeho off road klubu. Pesi by si nevysiel to, co oni s autami, ak si myslis ze derfik je srot tak ti odporucam zabludit na defender klub. Nechodim tam, no su tam chalani co maju starych defikov, pochodili europu, aziu, afriku, poriadny kus sveta niektory maju cez 350 tis. km a stale tie auta beru do sveta a nie do chorvacka k moru ale napr. do Lybie po vlasntej osi...skus im vysvetlit ze je to srot! Je to presne taky srot ako je S classe srot do terenu - treba rozlisovat auta a auta...

Ako raz moj bracho povedal, defik je legenda, defik je boss:

[odkaz]
15. 1. 2011 23:34
Re: Proč ho pořád cpou mezi auta ?
Že to je legenda, to je bez debat.
Ale v tomto segmentu vozů bych spíš vsadil na Land Cruiser 76, stále vyráběnej pobočník Defendru z Japonska, stále hojně prodávanej v afrických zemích a taky stále u nás ne a ne bejt v oficiální nabídce.
Avatar - kolmar
16. 1. 2011 15:44
Re: Proč ho pořád cpou mezi auta ?
Ano, LC 76 ci 78 ci 79 ci ake este maju oznacenia je jedno z najlepsich tych pravych, brutalnych aut do terenu. To auto verim tomu prezije toho este viac ako Defik. No za cenu ze je to robene cisto na zivotnost! Tam sa nepocitaju statisice km ale miliony km. To auto nema turboduchadlo - len velkoobjemovy atmosfericky diesel, nedostanes tam ani ABS, ani klimu ani nic. Proste bez elektroniky aby sa tam nemalo co pokazit. Auto ktore musi vydrzat aj tie najkrutejsie podmienky no prave v tomto je asi problem s predajom v EU. Vraj to nesplna emisne limity a neviem co este vsetko. No tusim Dajbych ich predava(l), ci aj dnes neviem na 100%.

Defik je pracant, no mas tam turbodiesel (hoci ten td5 bol lepsi ako ten od def-tecu) a emisie splni, da sa tam dohodit klima, abs, etc a podobne pomocky. Stale je to spartanske auto, no trochu civilizovanejsie ako LC 76.
Avatar - zdravy rozum
16. 1. 2011 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - masO
16. 1. 2011 13:20
Re: Proč ho pořád cpou mezi auta ?
Podle toho co si tady predvedl to vypada spis na srot v tvoji hlave 8-s
Avatar - kolmar
16. 1. 2011 15:33
Re: Proč ho pořád cpou mezi auta ?
a riadneho kalibru :yes: >:D
Avatar - kolmar
16. 1. 2011 16:51
Re: Proč ho pořád cpou mezi auta ?
Okrem toho ze nevies nic o off roadoch si ukazal ze si ani nesiel v 1203, tak super. Pocuj, okrem hlupych vykrykoch do tmy uz napises aj nieco rozumne? to asi nedokazes, tak Ok.

Discovery je super off road, no ma dlhy zadny previs a je tazsi, co v niektorych druhoch terenu je problem - inde nie. Defik sa robi s troma razvormi: 90, 110 a 130. Robi sa hard top i Wagon, rovnako pick-up kratas aj dlhy, aj s single kabinou aj s dvojkabinou. Pocuj nejak mi uslo ze taketo verzie Discoveriho sa vyrabali?! Necital si co som napisal hore? zivotnost, robusnost a uzitkove vlastnosti, kde sa mohli nanho davat aj rozne nastavby ak bolo treba.

Tu si pekne pozri vyhodu lahkej hlinikovej karoserie a kratkeho razvoru, v niektorych pipadoch to ide ako kamzik, pesi by si potreboval plienky tam vyjst a nie s autom! No na taketo extremy si to chalani uz trochu upravili.

[odkaz]

ak by si chcel tvrdit, ze tma maju V8, tak tu mas nespomalene video so zvukom:

[odkaz]

PS: ja nemam Defika!! bohuzial, aby bolo jasne.
15. 1. 2011 23:39
Re: Proč ho pořád cpou mezi auta ?
spousty aut je pro spousty lidí pracovním nástrojem. Pro někoho oktávka v dieselu, pro někoho maybach a pro někoho defík. Kdybychom měli vyřadit auta podle toho, že jsou pracovním nástrojem a proto mezi auta nepatří, tak nám třeba jednoho krásného dne zbydou tříkolky......
Defík je sice "pracovní nástroj", ale jaksi pracovní nástroj, který se časem vybrousil - a zcela zaslouženě - mezi legendy. Je to něco jako stará sekera v koutě dílny, kterou si bereš na dřevo, i když máš vedle poslední model od Fiskarsu. Bereš si ho sice jen občas, ale když ho vezmeš do ruky, tak je to kvůli té ohmatané násadě, se kterou si už tolikrát sekal a padne Ti tak nějak líp do ruky,než ta ergonomická z polymeru. Padne proto, protože jsi toho s ní hodně zažil. Padne, i když nedokáže dřevo rozčísnout jako počítačově tvarovaná alá poslední model, ale proto, protože máš zkrátka pocit, že seš tak nějak "víc chlap", i když jen na chvíli. Můžeš si sice nechat přivézt haldu naštípanýho dřeva, ale ten pocit, kdy se postaráš sám, na chvíli skočíš "ke kořenům" - tak pro ten stojí za to mít legendu.... A to je osud a úkol legend - připomenout Ti, že žiješ..............a máš možnost udělat něco jinak...........
Avatar - gld
15. 1. 2011 23:41
Re: Proč ho pořád cpou mezi auta ?
:yes:
Avatar - petrumr
15. 1. 2011 16:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
15. 1. 2011 21:59
BRAVO ROKU
Postav se k monitoru a salutuj. Tohle má prostě člověk mít v garáži. Samo, že ne jako jedinou káru, ale jaksi v... záloze. Nikdy nevíš, kdy to přijde, vezmeš rodinu, bágl, do kufru naložíš munici a vyrazíš někam jinam. Neboť to je tvůj životní cíl - někam jinam.

BRAVO DEFENDER :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
15. 1. 2011 23:33
Re: BRAVO ROKU
jak prosté - takže prostě :yes: :yes:
16. 1. 2011 13:23
Od roku 1948 se měřítka posunula
Měřítka pro osobní, chcete-li, terénní automobily jsou již minimálně 20 let zcela jinde. Ten, kdo Defa chválí, uctívá, ale hlavně řadí ho mezi automobily, v něm buď nejel nikdy nebo se v něm svezl jen krátce.
Navážno a dobrovolně jezdit v této věci každý den, pokud ho okolnosti nenutí, může jen masochista. Musím se přiklonit k názoru, který uvádí - i když možná moc tvrdě - "zdravy rozum". Přesto ale nechci popírat jisté kvality a historické zásluhy tohoto vozidla (abych pořád nepsal pracovního stroje).

Jistě se mnou mnoho diskutujících nebude souhlasit a těm doporučuji v této věci jezdit, dejme tomu, 14 dní povinně každý den bez možnosti použít jiné auto.

To se samozřejmě netýká opravdových fandů Defů tzv. pacientů, které plně chápu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - T613
16. 1. 2011 16:18
Re: Od roku 1948 se měřítka posunula
jo tak proto mostecká uhelná a servis ČEZu kupuje defíky. protože ví, že je to šrot.
Uživatele Defíku zajímá průjezdnost a životnost. Nic víc, nic méně.
Avatar - Special-line
16. 1. 2011 18:16
Re: Od roku 1948 se měřítka posunula
Čím lepší na silnici, tím horší v terénu.
Čím lepší v terénu, tím horší na silnici.
;-)
16. 1. 2011 19:07
Nadšení (?)
V případě diskuze o Defenderovi bych rád všem přítomným doporučil krotit své nadšení z tohoto vozu...
Neb mám s tímto vehiklem nemalé pracovní zkušenosti, za sebe se cítím oprávněný pojmenovat věci pravými jmény:

Defender je neskutečnej krám.

Přátelé, ať se vám to líbí, nebo ne, je to bohužel tak!
Naše "firma" jich třeba jen na mém pracovišti vlastní několik (a v několika verzích) a se všemi jsou víceméně pořád neustálé problémy.
Motorem počínaje, podvozkem konče, a to nemluvím o "skvělém" řešení ocelová konstrukce vs. hliníkové plechy - kdo nikdy neviděl opravdu hodně shnilé auto, nechť si prohlédne Defendera!!
Na těch autech se se.re úplně všechno a servis je opravdu velmi, ale VELMI drahý...

Posez za volantem je díky vyosenému volantu i pedálům neskutečně debilní a jet Defenderem 200 km je celkem očistec. Auto netopí, klimu to nemá. Spolehlivost je katastrofální.

Ano, pokud jezdí, v terénu dokáže opravdu dost (ale to UAZ taky). Ano, je to legenda. A ano, je krásnej ;-)

Ale tohle auto bych si já osobně nepořídil ani omylem a nikomu jinému ho rozhodně doporučit nemůžu. :no:
Rozbalit vlákno
1
16. 1. 2011 22:10
Re: Nadšení (?)
100% souhlas. Stejné zkušenosti byť se zcela novým vozem. Servis je sice drahý, ale zato je nutný "jen" každých 10 000 km, když nic neklekne. Že je normální to, co vyteklo z diferenciálů při prvním servisu, jsem mechanikovi uvěřil až když jsem viděl totéž u jiného, také nového pracovního stroje.
16. 1. 2011 21:13
LC
LC 76,78,79 nebo 105 ma klimatizaci,ma taky turbo 1HD-T motory,ma dokonce V8 turbo motory v australii.70 serii nebo 105 serii muzes normalne koupit myslim v nemecku,belgii,francii nebo rusku,urcite i v cesku.motory maji euro 4 emise a ted dokonce myslim i euro 5.nevim to ale jiste .ziju v kanade a tady muzes koupit akorat tak lexus,prado 120,v automatu,takze o nicem.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kolmar
16. 1. 2011 23:13
Re: LC
U nas to oficialne neponukne ani jeden diler a v CR je to to iste. Dokonca ani dajbych ju nema na oficialnej stranke riesi ju na dovoz ako FJ cruiser ci Tundru.
To co pises je pravda, no v australii, arabskych krajinach a podobne. Ak v eu najdes nejaky kus (neviem z kade dovezeny) tak to bude najpravdepodobnejsie taky aky som napisal, a co som rozpraval s jednym panom co to kupil tak to bol aj tak problem zapisat a prihlasit, neviem v com ci v emisiach - neviem.

Rozpravam o takejto verzii
[odkaz]
17. 1. 2011 00:10
Re: LC
K nám to má, jako snad jedinej dovozce, dovážet Dajbych. Jak je to v reálu, to nevím. Budu tam volat pro info a hlavně o ceny, tak to sem pak můžu hodit. Když už pracovní vůz, tak opravdu radši toho Cruisera řady J7. Nejzajímavější jsou na tom ty motory:
6 válec řaďák s nepřímým komůrkovým vstřikem, objem 4,2l, výkon 130k pří 280Nm,
pak nově 4,5V8 s turbem a intercolerem, 205k a 480Nm
a taky býval docela rarytní motor,benzinový V6 s objemem 4,5l s výkonem 220k.
Do všech zemí, jako základ, se dává ten první disesel 4,2l. Dieselová verze 4,5l V8 se prodává snad jen v Austrálii. Benzínovou verzi 4,5l V6 jsem už nikde nenašel, z webu byla stažena už asi před půl rokem. Každopádně Dajbych to sem vozí právě s tou první verzí 4,2 diesel a po porovnání jeho výkonu a taky jeho konstrukce, bych se opravdu nebál, že by odešel rychleji než třeba ta 2,4l z Defa.
Avatar - kolmar
17. 1. 2011 16:24
Re: LC
Ten motor toho urcite vydzi viac ako def-tec. A myslim si, ze aj samotne auto, je to auto stavane tak trochu na vecne casy ;-) .

No tech. inf. ktore mas prakticky sedia s tym, co som pisal hore, to co pise hard to kill je pre nas mimo - no v australii ok.
17. 1. 2011 01:14
t
na ty fotce je LC HZJ 78 tropie,tyhle nemuzes mit v evrope,ale sem vydel na vebech z nemecka a myslim belgie,ze muzes koupit LC 76,to je ta ctyrdvera verze,navic ted sem cetl ze do 79,to sou pick-up uz zacaly davat i air bags.kdybych mel prachy,a taky to mohlo bejt legalni v americe,koupil bych LC 105,ma to ram a suspencions z LC 80 a body z LC 100. ten motor 1H myslim ze ty novjejsi sou z primim strikem direct injections .[odkaz] v=5biwpiCi3Bw&playnext=1&list=PL0ADAF89A…
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kolmar
17. 1. 2011 16:20
Re: t
Ten test je z CR a je par rokov stary, uz to potom preslo faceliftom. Na to ake zmeny sa udiali za poslednych par rokov nie som expert, no to je prakticky to iste ako na tvojom videu, len nie 4 dv. Novsi test (neni na nete) bol takej - auto bolo od dajbychu. No motor a podobne tak ako som pisal vyssie. 105-ku tu nezozenies, ale jazdene 80-tky ano a najme 100vky.