Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tata vyvíjí Nano Diesel

11 komentářů

Cituji😒br /> "Dieselové Nano použije malý motor s přeplňováním common rail. Agregát bude pravděpodobně mít zdvihový objem 800 cm3 a výkon 30 kW.

Nová pohonná jednotka v nabídce bude mít zdvihový objem 600 - 700 cm3 a stane se tak nejmenším automobilovým turbodieselem na indickém trhu."
Avatar - Aspire
Aspire
>😁 >😁 >😁 :yes:
Frantizsekk
Tata Nano je propadak, lidi to tam nechtej. Absence dieselu rozhodne neni tou pricinou. Jen to nesmyslne zvedne cenu.
Avatar - Typhoon
Typhoon
Common rail bude nejdražší díl auta.
ybalgin
ale jak by řekl jeden místní odborník: kdyby to o pět cm zvedli, dali tam 4x4, diesel už tam je (sice má nízký kompresní poměr, ale budiž), tak je to auto k něčemu.
gil54
Konečně kára pro chlapy. Vzadu lauf jak roura vod kamen a ty kola budou nejmíň dvacetipalce. Můžou s tím vlítnout do DTM rovnou a bez úprav. Nebo vořetězovaný rappeři v Americe v tom udělaj taky pěknou bouřku. 😄
Avatar - Typhoon
Typhoon
Nedovedu si představit, že by toto auto jezdilo u nás. Zapadlo by do prvního výtluku.
Avatar - karasjan14
karasjan14
Díky těm uzoulinkejm pneumatičkám... ;-\ >😁 To jestli bude ten diesel aspoň hospodárnej, tak by to za 4l mělo být. >😁
Avatar - Typhoon
Typhoon
Spotřebu odhaduji do 3,5 l.
Avatar - gld
gld
čakal by som do 4 litrov..je to ľahké, úzke pneumatiky, rýchlo to nejazdí..niet prekážok rekordne nízkej spotrebe

Mňa skôr zaráža prepad predajov, 500 kusov za mesiac na miliardovom trhu? To sa Ratan asi pekne sekol..
Klaudius
Pozor, nie je trh ako trh. Veľká časť ľudí je rada, ak má čo zjesť, ďalší nemyslia ani na skúter. Tí ďalší si kupujú skúter z druhej alebo tretej ruky, možno ešte starší, a až potom nasleduje skupina ľudí, čo si kúpi nový, alebo nejaké ojazdené staré auto. Potom sú tí, čo kupujú síce jazdené auto, ale už nie tak staré, a možno z nich určitá časť uváži, že by im Nano mohlo stačiť - síce je to niečo ako skúter na 4 kolesách, ale nové je nové. Ale koľko takých asi bude? Väčšína si radšej kúpi tú jazdenku, a tí ešte o trochu majetnejší o Nano ani nezavadia.
V Indii potrebujú milióny ľudí najprv jesť, a až potom jazdiť.