A rovnako sa tam uvádza i 2,8FSI s manuálom. Tak neviem, kde je pravda, hoci logickejšie sa mi javí info na stránke Audi, kde je základom manuál a nie Multitronic.
Neviem dostatočne posúdiť rozdiely medzi predošlými generáciami nemeckej trojky (Ečko som nemal možnosť vyskúšať), ale predajne u nás A6ka šlapala, až do svojho konca sa predávala veľmi slušne, v prvej polovici svojho životného cyklu predajne priam valcovala konkurenciu. S technikou A8, zlepšenými jazdnými vlastnosťami a najprémiovejším interiérom v triede (a po rozšírení motorovej palety) to vidím na pokračovanie trendu.
Myslel jsem spíš z hlediska jízdního projevu, prodejně A6ka tlačí na konkurenci už dlouho. Po projetí A7 bych řekl, že v této generaci bude A6 jízdně se svou konkurencí naprosto srovnatelné auto, jistě, čistota zadokolky tam nebude nikdy, ale rozdíly jsou aktuálně tak minimální, že to cílová skupina nemá šanci zaznamenat. ;-)
Ja by som posunul predne kolesa este viacej dopredu, resp. motor dozadu, aby bola hmotnost lepsie rozlozena - tak ako u BMW... Ale aj terajsich 7,6 cm dopredu je pokrok...
Co sa tyka techniky, tak v clanku je chyba. MMI mal aj stary model A6. Autor ma na mysli MMI Touch - s dotykovou plochou - Touchpadom...
Nova A6 ma vela veci, ktore BMW5 nema
- lepsi Line Assistent - dokaze udrziavat auto v strede pruhu - netreba soferovat
- lepsi ACC - radarovy Tempomat - sam brzdi, zastavi + rozbehne sa na pozadovanu rychlost + spomali ak sa niekto zaradi pred vas do pruhu
---> Vysledok: auto ide po dialnici aj 1000 km samo, bez nohy na pedale, bez ruky na volante
- lepsi Night Vision - zobrazuje sa na display pristrojovky, nie mimo zorneho pola na strede palubovky - BMW
- komfortne sedadla s pneumatickymi prifukovacimi bocnicami - boznost spravit komfortne sedadlo alebo sportovu skrupinu a la Recaro - treba sa presvedcit v Audi predajni - vid. A8
- WiFi Hotspot cez GSM/UMTS
- vzduchove perovanie - Adaptive Air Suspension
Nevyhody A6
- stale horsie rozlozenie hmotnosti nez BMW
- pre obycajnych ludi z zbytocne 4x4 AWD, lepsie by bolo RWD
4x4 zvysuje spotrebu + zvysuje nedotacavost voci RWD
- voci FWD ma AWD ale vyhodu, sam mam quattro
BMW 5
- ma bocne kamery, co A6 nema
- lepsie rozlozenie hmotnosti
- Sedan nema vzduchove pruzenie, iba Kombi a to iba vzadu
- horsi kufor, ktory je myslim sposobeny inym ulozenim pruzin ako u Audi A6
- hluk motora moze prechadzac viacej do kabiny, pretoze je posunuty blizsie do stredu taziska, hoci R6 je kultivovanejsi ako V6 - uvidime po testovacej jazde
...
V čem je radarový tempomat pětky horší? Umí to samé. V čem jsou horší komfortní sedačky v pětce? Dofuk bočnic mají. Odhlučnění je srovnatelné, alespoň s A7.
doma u rodicov som nasiel januarove cislo auto casopisu( neviem akeho). tam porovnavaju A7 s 5er. pisu vraj 5 je lepsia ako v komforte tak aj riadeni, vlastne celkovo co sa tyka podvozku.
to len tak okrajom, lebo ja som nebol ani v jednej
Tak, tak. Ještě někdo napíše, že má BMW lepší jízdní vlastnosti a utrhnu mu hlavu. Tohle je třída, kde se už nic neodpouští, to nejsou auta za 300k. Všechna jsou srovnatelná a je to hodně o sympatiích ke značce.
Tak hlavu bych nikomu netrhal, určitě existují konkrétní BMW, které mají lepší jízdní vlastnosti, než Audi, což je normální při podobné komfrontaci dvou různých značek...
Samozřejmě to bylo řečeno s nadsázkou. Jaký je ale důvod brát to tak, že má pětimetrové auto o trošku lepší (hodně lidí asi myslí sportovní) jízdní vlasnosti než druhé? Nepozná to člověk až na hraně? A pro komfort je tu vzduch...
Ešte stále jazdíš S80tku? Ak áno, pravdepodobne ju máš s koženými sedačkami. Aj po FL je tá koža tak hrozne šmykľavá? Ja ju zažívam iba v C70, ale tam je to hrúza. Hlavne v "tesilkách"... A teraz sa uvažuje nad S80, tak by ma to hádam aj zaujímalo. ;-)
To je spíš tvarováním sedadel než kůží. Volvo sedačky jsou extrémně pohodlné, ale za cenu toho, že se v zatáčkách musíš držet rukama volantu, a nohama pořádně zapřít, páč jinak se začneš šmýkat, a tipuju, že i v případě tesil na tesilu. >:D;-)
tak zrovna tesilky nenosím. len som tým chcel povedať, že napr. v jeansoch je to rádovo lepšie ako v normálnych nohaviciach. A s tým držaním a zapieraním si to presne vystihol. ešte že tam je automat... >:D
Nitru mám trochu od ruky. A šiť si nechávam iba obleky. Nejak sa neviem zmestiť do bežných veľkostí. Buď mi sedí šírka saka, ale už nie dĺžka a nohavice sú sakra široké, alebo sedia nohavice a sako je síce akurát dlhé ale úzke v ramenách... takže jediná možnosť je dať si to ušiť. ;-)
Ale prdlajz... pořád stejný... pro lidi dojmy a pro wolffy průjmy. I když "wolffů" se tento svět vlastně absolutně netýká, pokud si ho taťka nevezme na klín a nedodá mu sebevědomí hlazením po hlavičce se slovy... "deláš mi jen radost, ty můj malý karfióle ve slevě u Lidlu..." ;-)
bravo audi, takhle vypadá důsledná inženýrská práce.
ne nadarmo jim nemůžou v mnichově přijít najméno.
audi kraluje ! - ne malým a1 - ale tímto a6 :yes:
že když vidím předek všech novějších Audi,nejdřív ze všeho se mi vybaví dvířka od babiččiny králíkárny....Ale podle toho,jak se to prodává,asi se to lidem líbí.
No, agresivní vzhled, maska chladiče jak dveře od amerických kamen a rychlost téměř permanentně vysoko nad povoleným limitem. Auta této značky mají prostě nálepku "lidí", kteří je řídí.
Děkuji...nechci. :no:
Jako Audi jsou asi dobré vozy, vyšplhaly se velmi rychle do premiové třídy, ale posledních 20 let jsou všechny audiny stejné, nemůžu si pomoct. Když si chci kupovat pořád nová a nová auta, tak chci, aby bylo vidět, že je to nové auto, aby kamarádka řekla: je sice pořád červené, ale nějaké jiné že? Takhle to dopadne spíš: Jak se ti líbilo moje nové auto? Ty máš jiné? :-O ...
Pokud je hlavní prioritou rozdílnost designu jednotlivých generací, pak doporučuju třeba Renault, tam to snad pozná i senilní sousedka..., zvlášť pokud se konečně odpoutáš od té tvé červené... ;-) >:-[]
Každá značka má něco. Nějaká má fajn podvozek, jiná pohon, jiná interiér... ale každá je dokonalá pro svoji cílovku. Jestli se ti to nelíbí, běž k BMW nebo Mercedesu
Audi je Audi. Je to třída. Osobně se mi líbí dosluhující interier více, člověk je tam tak nějak hned doma. To ten nový je překrásný, ale celkem se inspiroval celkovým výrazem možná u 5er. Na fotkách to neuvidíš, ale po usednutí za volant je to znát..... ale jinak je int. opravdu luxusní, to se musí uznat a oproti Eclass je to nebe a duuuudy....... ;-);-) já sice raděj dudy, ale v nebi taky není špatně, zvláště pak v tom na sedmém patře ;-) >:D >:D >:D >:D
Za mě Audi jednoznačně: :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Je to prémiová klasika. Tady se neloví mezi čerstvými výučními maturanty, tady to chce ustálenou životní filosofii, ustálené majetkové portfolio a ustálenou hlavu, pak to klapne na jedničku.
Velmi oceňuji zkrácení předního převisu, auto dostalo dravější profil. Silueta nízké, přičaplé kočky je fantastická. Se zádí problém není, je tak dobrá, že budeme dokonce v čase soutěžit, zda je povedenější záď E-klase či 6klasse...
A6 definitvně potvrdila prémiový status AUDI. Technika, motory, jistě i jízda jsou resp. budou vrcholem světových možností této asi nejpřitažlivější kategorie aut. Elegance, styl, důstojná velikost, vlastně pro valnou většinu... ideál.
Za mě se velmi těším na živé setkání. U A8 mi doslova vyrazila dech silueta, která se dá srovnávat se sedanovou, sportovně zaměřenou dokonalostí z Mnichova. Dokonce mi A8 přijde nejdravější z klasické trojky.
Z A7 jsem zatím mírně rozpačitý. U ní mi právě ta silueta zatím příliš nesedla a to hlavně zadní čast. Jak u A7, tak u Mercedesu jsem zatím nestrávil protažení kabiny nad zadní kola. Naopak (pokud se bavíme o čtyřdveřových kupé 8-s ), tak paradoxně Panamera, kterou jsem zase vnímal jako příliš otylou nyní vidím uplně jinak. Vajíčkoidním zadkem eliminovali ten dojem, který mám z A7 a celé auto působí jak přilepené k silnici.
Celkem často se mi stává, že první dojem z auta (fotky, showroom) se změní pohybem toho auta v okolním provozu. Ta A8 mi opravdu vyrazila dech, jak vyčnívá, podobně, jako ta Panamera. Naopak A7 relativně "zapadla".
Tak to já mám trochu jinak. Nová A8 se mi (na živo) líbí, není příliš fotogenická, ale live je to jasný posun vpřed, proti předchozí generaci. Její design mi sice dech nevyrazil, ale jízda s ní (s V8 TDI) docela ano.
A7 je v realu také o něco hezčí, než na papíře, sluší jí tmavé barvy a designově mi přijde určitě povedenější, než tebou zmiňovaná Panamera, jejíž design jsem stále nepřekousl. Vypadá až příliš nafoukle a přerostle...
Designový odkaz 911 je do ní implantován příliš násilně a necitlivě, tak trochu za každou cenu. Podobně se to nepovedlo ani u Cayennu I, ale naopak Cayenne II je podle mě momentálně nejpovedenější větší SUV vůbec.
Tmavá A7? Od tebe mě to nepřekvapuje, ale za mě ji nejvíc sedí asi zlatavá champagne, pak snad ještě šedá nebo šedo-béžová. V černé nebo nějaké tmavé barvě se mně teda nezamlouvá...
Jinak ten zadek taky nemůžu moc zkousnout, to přetažení hrany přes světla a šikmé víko kufru mně přijdou jako snaha o nečekanou originalitu za každou cenu a moc nesedí ke konzervativnímu pojetí zbytku auta. Naopak předek je ze všech současných Audi (mimo R8) určitě nejlepší, po "kladivounovi" A8 se světlama přes půl čumáku je to příjemná změna
Jo, každý to má jinak. Je ale pravda, že zrovna Panameře by méně 911 rozhodně neuškodilo. Problém vidím možná v tom, že Porsche má designový jazyk "jen" 911.
Nejsem příznivec vysokých SUV, ale jak se mi první generace Cayennu vyloženě nelíbila (Touareg I byl proti němu krasavec), tak jeho druhá generace mě naživo ve správné barevné konfiguraci designově velmi mile překvapila. Tebe z větších SUV designově oslovuje více (než Cayenne II) co?
Mně se líbí druhé generace Cayenne i Touaregu, Touareg má design spíš funkcionalističtější, Cayenne II dynamičtější/atraktivnější, přesně v duchu jednotlivých značek...
Ještě doplním. Na podzim jsem kolem Mnichova potkal dva kusy nové 6er coupé (nepatrné maskování) a jak nejsem na BMW zatížen, tak tohle auto mi dalo příslovečný knock out. Chvíli jsem se smál, chvíli kroutil hlavou, chvíli skoro brečel. K tomu autu jsem snad cítil úctu. Ke "kusu plechu". Dokonalost.
Jo tak nová 6er i chystané čtyřdveřové kupé se BMW mimořádně povedly, mám z nich velkou radost, zvlášť když se občas ohlídnu po nějaké té vyboulené Bangleovské poklici, místo víka kufru... ;-)
:yes: Se zádí není problém ani v nejmenším. Audi cílí přesně - luxusní, technicistní, vybroušené, chladné. Rozhodně si své místo mezi Mercedesem a BMW hravě ohlídá (a Will Smith bude mít v jeho příštím trháku v čem jezdit).
Nevím, nějaký důvod k tomu bude, možná i pro to, že na fotkách ten světlý vršek vypadá lépe, nebo lépe vynikne. Nejdůležitější přece je, že pokud se ti sivá nelíbí, což se celkem nedivím, tak tmavá není problém. PS. nebo mají tolik objednávek na tmavou, že aby mohli auto vůbec přivézt, musí vzít to co maj v zásobě.
Já nejsem nijak zásadně vyhraněný, ale zrovna světle šedá s černou/tmavou barvou taky není nic o co bych stál. A interiér celý do šeda, to už je über i na mě, zejména s hliníkem nebo leštěným dřevem to působí velice neutěšeně a studeně.
Tak dělit to na jenom tmavý a světlý je velké zjednodušení, mě se třeba nelíbí ten světle šedý, což není každý světlý a tmavý se mi líbí černý, nebo tmavě hnědý (hodně záleží na konkrétním odstínu), což zase není každý tmavý... ;-)
Za vůbec nejhorší považuju právě světle šedý v kombinaci s tmavě hnědým, navíc vysoce lesklým! "dřevem"... 8-s:no:
Moc se mi nelíbí ty diody vpředu... pokud už bych tedy měl nutně hledat něco, co se mi nelíbí. Jinak se podařilo, pro mě asi aktuálně číslo dvě z německé trojky... a více Audi dosáhnout nemohlo.