Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault: Úspěšný rok 2010 pro Lagunu, Latitude přijde v březnu

I když první a druhá příčka střední třídy na českém trhu zůstává ve většině měsíců roku vyhrazena Superbu a Passatu, za dvěma lídry je prostor pro dílčí úspěchy.
Zpět na článek
18. 1. 2011 06:49
18. 1. 2011 07:55
18. 1. 2011 14:53
18. 1. 2011 15:16
18. 1. 2011 15:28
18. 1. 2011 08:25
18. 1. 2011 08:36
18. 1. 2011 09:15
18. 1. 2011 14:56
18. 1. 2011 09:56
18. 1. 2011 10:06
18. 1. 2011 10:10
18. 1. 2011 10:55
18. 1. 2011 11:02
18. 1. 2011 11:24
18. 1. 2011 12:42
18. 1. 2011 11:57
18. 1. 2011 14:59
18. 1. 2011 11:37
18. 1. 2011 14:32
neregistrovaný "Kajfik"
18. 1. 2011 14:33
neregistrovaný "Kajfik"
18. 1. 2011 14:45
neregistrovaný "Kajfik"
18. 1. 2011 12:45
neregistrovaný "RayBan"
18. 1. 2011 14:57
neregistrovaný "Kajfik"
18. 1. 2011 15:13
neregistrovaný "Kajfik"
18. 1. 2011 15:15
neregistrovaný "Kajfik"
18. 1. 2011 13:46
18. 1. 2011 13:55
18. 1. 2011 14:00
18. 1. 2011 14:37
18. 1. 2011 14:42
18. 1. 2011 14:51
18. 1. 2011 14:57
18. 1. 2011 15:49
18. 1. 2011 14:40
18. 1. 2011 14:38
18. 1. 2011 14:40
18. 1. 2011 15:05
18. 1. 2011 14:32
18. 1. 2011 14:47
18. 1. 2011 14:53
18. 1. 2011 15:17
neregistrovaný "Kajfik"
18. 1. 2011 15:00
18. 1. 2011 15:46
neregistrovaný "Kajfik"
18. 1. 2011 17:42
18. 1. 2011 19:19
18. 1. 2011 19:58
18. 1. 2011 20:42
18. 1. 2011 20:47
18. 1. 2011 19:53
18. 1. 2011 20:42
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2011 06:49
Cena
Každý asi ví, že za to může snová cena. Jak to ten Renault dělá, že dokáže vydělat.
Rozbalit vlákno
17
18. 1. 2011 07:55
Re: Cena
Tak, že v příští generaci udělá sotva novou kastli :-)
18. 1. 2011 14:53
Re: Cena
Niečo ako VW? Facelift nazvaný novou generáciou?
18. 1. 2011 08:25
Re: Cena
Těch pár kousků Renaultů, co v Čechách za tyto ceny prodá je do ztráty nedostane. Hlavní je asi udržet podíl na trhu a dealerskou síť.
18. 1. 2011 08:36
Re: Cena
Nejennom, ze je tech par desitek ci stove kusu Renault nezrujnuje. Ba naopak vsichni tito potencionalni zakaznici budou jezdici opravdova reklama.

Je to velice chytre promysleno. Latitude se mi moc nelibi, ale verim, ze po face-lifte tak jako to bylo s Lagunou to bude jina liga v teto cenove kategorii.
18. 1. 2011 09:15
Re: Cena
tak tak - teď si koupí pár firem Laguny, ty se jim třeba osvědčí, tak časem dokoupí pro nižší pozice Megany a Clia, nebo i dodávky a pod. Renault může nabídnout ucelenou řadu vozů od nejmenších až po střední třídu + Latitude (i když nečekám, že ten by v ČR nějak extra zabodoval), k tomu užitkáče všech kategorií a i náklaďáky.

Jak na tom může/nemůže vydělat - třeba omezením nabídky na nejžádanější modely. Některé motorizace se pro ČR nenabízeli např. No a pak je otázka, co je lepší - prodat 500 kousků s malou marží, nebo 200 kousků s normální marží?

POGO - co ten nový 1.6dCI? V Meganu bude nahrazovat 1.9dCI? A v Laguně? Tam je tuším nejslabší varianta 2.0dCI právě na 96kW
18. 1. 2011 14:56
Re: Cena
Keby podobne uvažovali všetci (nie len v automobilovej branži), myslím, že mnohým by sa darilo lepšie ako sa darí, prípadne by sa podaktorí vyhli aj krachu...
Avatar - Emel
18. 1. 2011 09:56
Re: Cena
V nějaké studii jsem četl, že prodej nových vozů tvoří jen asi třetinu příjmů automobilky (v průměru), zbytek je prodej originálních náhradních dílů. I když považuju současnou Lagunu spíš za nadprůměrně spolehlivou, je nadprůměrná i cena dílů a podle mě je i na českém trhu Laguna v plusu.

Ostatně, cena konkurence jako jako třeba Citroën C5 není zase o tolik vyšší... a to je C5 podle mě konstrukčně náročnější auto.
18. 1. 2011 10:06
Re: Cena
přesně tak - servis vozů je lukrativní. Firemní klientela určitě nebude jezdit do nějakého garážového servisu. Ceny origo náhradní dílů znám jen sprostředkovaně ale v tomto se na Renault snáší unisono kritika za předraženost.

C5 v ČR nechápu - konkrétně v porovnání s 407čkou.
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2011 10:10
Re: Cena
Co nechápeš na C5?

Já zas nechápu 407, konkrétně její současný ceny
Avatar - Blue Sun
18. 1. 2011 10:55
Re: Cena
Na C5 třeba já nechápu, proč je jich tu tak málo. Dobré auto za dobrou cenu, ale přestárlá 407 ji prodejně překonává. Někde je tedy chyba. Z mého pohledu třeba trošku v ne úplně tradičním citroënovském designu.
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2011 11:02
Re: Cena
Z tohohle pohledu C5 nechápu taky. Nebízí dobrý poměr ceny/užitné hodnoty, má slušné a moderní motorizace a řekl bych, že v neprémiové střední třídě patří k nejhezčím a nejnápaditějším autům. Proti tomu 407 je celkově zastaralá, mezi současnou konkurencí zrovna vyjímečnou krásou neoplývá a ceny má nasazené poměrně optimisticky a přesto se furt vcelku prodává...
18. 1. 2011 11:24
Re: Cena
přesně jste to vystihli oba - nová, moderní, velká, hezká C5 má prodeje +/- stejné jako přece jen relativně stará (i když stále hezká), menší 407 s cenami +/- na stejné úrovni a i prodeje +/- na stejné úrovni...
Avatar - Emel
18. 1. 2011 12:42
Re: Cena
Neříkám že nechápu... jen že si myslím, že Laguna v základu bude rentabilnější, než C5... není o tolik levnější a tipnul bych, že je Laguna vývojově i výrobně méně náročná.

Samozřejmě, je potřeba vzít v potaz "cenu již od".
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 11:57
Re: Cena
Otázka je, jestli na tom vůbec vydělává. V jiných zemích je dražší. Připadá mi, že v ČR se snaži nejprve napravit reputaci a tu napraví jenom tak, že se jeho modely dostanou mezi lidi, kteří budou moci ohodnotit jak moc se to renaultu povedlo. Takže je dost možné, že výdělek se spíše pohybuje jen na pokrytí nákladů s tím spojených. Ale možná se pletu.
18. 1. 2011 14:59
Re: Cena
Odhadni maržu výrobcu - o koľko myslíš, že je cena pre dealerov vyššia voči priamym výrobným nákladom?
18. 1. 2011 10:52
Vyšší střední
A je to tady. Nová doba. Za pár týdnů si budeš moct koupit fungl novou v podstatě A6tku za půl milionu. Bravo Renault :yes: :-)
Rozbalit vlákno
4
18. 1. 2011 11:26
Re: Vyšší střední
budeš kamenován zaživa satane!!! >:-[]
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 12:00
Re: Vyšší střední
Nejsem si jistý, jestli kromě třídního dělení je Latitude ještě v něčem jiném konkurence pro A6.
18. 1. 2011 12:54
Re: Vyšší střední
má přece ten ionizátor bazmek >:-[]
18. 1. 2011 15:00
Re: Vyšší střední
nepíš nadávky, aj keď po maďarsky, ale aj tak >:-[]
18. 1. 2011 11:37
CENA ZA NĚŽNOST
Na cenu musí být vždy minimálně dva - ten co nabízí a ten co akceptuje. Vedle toho je potřeba vědět, že žádná automobilka nevyrábí auta v rámci svého humanitárního projektu s názvem - máme tě rádi, zvelebíme ti garáž. Vždy jde o tvrdý konkurenční boj a auta se prodávají výhradně za maximum tržně možného. Kde je cenové maximum možného Renaultu víme, víme i, kde je například cenové maximum Rolls-Royce, ale i cenové maximum Superbu.

Tedy, takový jaký je výrobek, taková je také jeho cena. Nebo jsi snad už v životě narazil na Rolexky za dvě pade?

Je to smutné, legendární evropská automobilka, automobilka, která byla schopna určovat desetiletí evropský styl aut - jen namátkou Dauphine, R4, R5, R8, Fuego a tak dále, se tu vyprodává snad nejlevnější střední třídou na trhu, nejlevnějším kompaktem a nejlevnější latitůdou... Šestnáctka se obrací v hrobě...
Rozbalit vlákno
96
18. 1. 2011 11:55
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Jaký je výrobek, takové jsou jeho prodeje. Pokud chceš truchlit, běž k Citroenu :-)
18. 1. 2011 11:56
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Ano v celku správná úvaha a logická.Jenže svět se kapku změnil a některé věci jsou jinak.

Renault pochopil, že pokud si nechá za své výrobky "zaplatit" nemá šanci.On na to musí jít marketingově jinak a to cenou.Laguna byla kdysi "problémové" auto.To se změnilo.

Krom Francie...to nebude oproti konkurenci typická "imidžovka" a prostě musí na to jít cenou.To nejde jen tak změnit ...podívej na Fiat, ty držej ceny a neprodaj.(Bravo)Myslím si že na to jdou dobře a jednou budou moci třeba "zdražit".Když se nad tím zamyslíš, tak střední se moc neprodává, oproti nižší střední.Takže urvat díky ceně zákazniky, kteří by tuhle třidu (díky ceně) nikdy nekoupily, je dobrej nápad.Prostě nabídli typickým zákazníkům nižší střední třídy auto o třidu větší.Myslím že to logiku má...každej dělá věci tak aby byl úspěšnej.
18. 1. 2011 12:03
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Ano, souhlas, já to napsal především proto, že se zde šíří neuvěřitelný novorenaultismus, a to asi jako odovzenina novoromantismu :-) totiž zhůvěřilá úvaha o tom, jak Renault prodává do-ko-na-lá auta za nejnižší ceny na trhu, aniž by se ti diskutéři zamysleli nad tím, proč to vlastně Renault dělá... Ono je to ovšem tak, jak ty píšeš, Renault tyhle ceny nastolit prostě musel. Ty ceny dokonale odráží realitu postavení Renaultu na trhu.
18. 1. 2011 12:55
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Proč prodává Škodovka do-ko-na-lá auta za nejnižší ceny na západoevropském trhu ? Navíc asi nemá cenu připomínat fakt, že je lepší prodat 500 000 aut za vysokou cenu a pár tisíc za pár babek / Renault - Francie x ČR / než naopak / Škoda /.
18. 1. 2011 15:01
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Veľmi dobrá poznámka. :yes:
18. 1. 2011 12:56
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Ty ceny neodrazi kvalitu aut ale image Renaultu. Kvalita, technika a motory jsou ok, ted jeste zapracovat na marketingu.
Holt Franta se v hospode dozvi akorat to, ze TDI jede i na fritovaci volej a kope vodspoda tak, ze si za dobryho pocasi dava i Bavoraky. A ze Renaulty reznou a maj blbou elektriku. Takze se pak musi podbizet cenou, no.
Zakaznik na tom vydela a soudnemu cloveku je "image" ziskana vozem uplne ukradena.
neregistrovaný "Kajfik"
18. 1. 2011 14:32
Re: CENA ZA NĚŽNOST
:yes:
18. 1. 2011 12:58
Re: CENA ZA NĚŽNOST
největším propagátorem (možná jediným) novorenaultismu jsi tady ty - to tvoje neustálé omílání o nějakých bájných diskutéréch vynášejících Renault do nebes je nejspíš zmotnění tvé paranoje...

a jako protipól těmto "novorenaultistům" stojí jeden velice reálný demagog s oblibou porovnávající mobilem focené interiéry základních verzí proti rendrům top verzí "správných" automobilek....
neregistrovaný "Kajfik"
18. 1. 2011 14:33
Re: CENA ZA NĚŽNOST
:yes:
18. 1. 2011 11:57
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Souhlasím, že Renault tyto ceny nedává z dobré vůle, je to velice agresivní cenová politika v podání společnosti Renault ČR, která tímto způsobem snižuje exkluzivnost jinak pohledného, kvalitního a spolehlivého automobilu (2. nejspolehlivější automobil ve své třídě v r. 2009). Ale není se čemu divit. Renault musí napravit svoji pověst z dob Laguny 2 a jestli chce prodávat, nic jiného mu nezbývá. Superb je velice pohledné (v kombi verzi) a dobré auto, ale bohužel o evropských prodejích Laguny si může nechat zdát. A to se na většině evropských trzích dá pořídít levněji, než Laguna.

Tvůrce automobilů se v ČR chová jako lowend (cenově)...a komu to vadí? Mě rozhodně ne, protože sem celkem ušetřil :-)
18. 1. 2011 12:05
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Ano, cenově se chová jako lowend, tím jsi řekl vše. A popravdě, neušetřil jsi nic, jen sis koupil (nej)levnější auto. Něco jsi však evidentně musel ve svém autě oželet. Víš, co to je?
18. 1. 2011 12:25
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Cenový lowend a kvalitativní mainstream. A máš pravdu, v autě nemám loketní opěrku, ale to asi nějak přežiju :-)
Dle mého názoru na cenu má i vliv jejich skladová politika, podle informací prodejce jdou auta do výroby na základě objednávek, takže žádné mezisklady, kamion rovnou z Frnacie do showroomu.
A ještě otázka nakonec: Co chybí lépe vybavené (než u nás) Octávce ve Francii, když se tam prodává levněji, než Megane?
18. 1. 2011 12:49
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Ty nemáš loketní opěrku? V jaké je to třídě - mini, subkompakt, kompakt nebo střední?
18. 1. 2011 12:57
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Je to nižší střední, konkrétně Megane 3 hatchback 1.5 Dci. Ale jak jsem psal, toto je věc, kterou nemám problém akceptovat, pro mě je důležitější bezpečnost (6 bagů) a spotřeba. Jinak jsem s výbavou spokojený.
GTI, proč jsi mi neodpověděl na mojí otázku?
18. 1. 2011 13:01
Re: CENA ZA NĚŽNOST
velice trefné - světák jaksi přehlédl otázku co chybí Oktávce o 20% levnější než Megane třeba ve Francii. :yes: :yes: :yes:

bojím se ale, že odpovědi se nedočkáme >:-[]
18. 1. 2011 13:04
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Na jakou otázku?

Za bezpečnost chválím, neumím si však představit, že je vůbec možné jezdit v autě kompaktní třídy a nechat pravý loket plandat ve vzduchu. Tohle nechápu. Oni nedávaj do Méganu loketní opěrku? Budu se na to muset podívat.
18. 1. 2011 13:08
Re: CENA ZA NĚŽNOST
a mrkni rovnou i k VW jestli je k dispozici pro všechny výbavy GURU, nebo ke Škodovce ;-)
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 13:11
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Loketní opěrka v základní Primě u Octavie chybí, stejně jako v Meganu v Generation. Před nedávnem jsem to zkoumal a tohle dilema i řešil.
18. 1. 2011 13:12
Re: CENA ZA NĚŽNOST
psst! nenapovídat! >:-[]
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 13:21
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Tak nenapovídej! [odkaz] >:-[]
18. 1. 2011 13:27
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Chybí i ve výbavě autentique :-(
18. 1. 2011 13:27
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Už to kolega vysvětlil, opěrky se dávají i do méganu, ale musíš jí zaplatit. On si jí nepřídil.
18. 1. 2011 13:41
Re: CENA ZA NĚŽNOST
nám to bylo všem jasné, jen ty ses divil jakoby v Renaultu nevěděli co je to loketní opěrka
18. 1. 2011 13:12
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Dávaj za nemalý příplatek, v základu je myslím až u těch vybavenějších. Není to moc od Renaultu košér (když vezmu v potaz výrobní náklady takové opěrky), ale na druhou stranu je tam tempomat s omezovačem :-)

Otázka zněla proč je ve Francii Octavia levnější, než Megane? Nějaký důvod to asi má a podle tvé logiky je tedy ve Francii lepší auto Megane a v ČR zase Octavia. Je tomu tak?
18. 1. 2011 13:14
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Ve Francii platíš 30% DPH jen u Renaultu. Ostatní jsou bez daně.
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 13:14
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Ono tu opěrku v základu nemáš ani u Octavie. Golfa jsem nezkoumal, pravda, ale třeba P308 ji má.
18. 1. 2011 13:25
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Ceny aut jsou porovnatelné v rámci celé EU, to co tě ohromí, že je tam skladová octavia nabídnuta do prodeje za zvýhodněnou cenu není přece rozhodné pro to, o čem tu nyní píšeme.
18. 1. 2011 13:38
Re: CENA ZA NĚŽNOST
ale ale, jak že ses dopracoval k té "skladové" Oktávii? Že by nějaký GTI-axiom? >:-[]
18. 1. 2011 13:40
Re: CENA ZA NĚŽNOST
A co třeba dražší Laguna než Superb v UK ? A to nepočítam slevu 20% / jejich DPH / u benzínového Superba.
18. 1. 2011 15:09
Re: CENA ZA NĚŽNOST
To je pekná sprostosť, čo píšeš.
Octavia v oficiálnom cenníku začína vo Francúzsku na 15.490,-€, Renault Megane (5 dv.) na 19.000,-€. Najlacnejší 5-dverový Golf tam stojí 17.180,-€.
Mrkni ceny u nás. Porovnateľné sumy?
18. 1. 2011 19:48
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Jen pro upřesnění - už se to tu řešilo. Např. v Německu je levnější základní Golf než základní Megane, ve většině Evropy prodává Renault za zcela srovnatelné peníze s třídní konkurencí (tj. VW, Ford). Dělat závěry o kvalitě vozů podle cenové politiky Českého zastoupení je s prominutím hloupé.
Avatar - Ghostyx
18. 1. 2011 12:29
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Ze by logo VW za cca. 100 litru? >:D ;-)
18. 1. 2011 13:05
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Přrední logo sto, zadní logo sto a ve výsledku jsme u ceny konkurence... ;-)
18. 1. 2011 13:12
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Jesteze se do vysledne ceny nepocitaji loga na kolech, rezerve a volantu.
18. 1. 2011 13:19
Re: CENA ZA NĚŽNOST
a nápisy na krytech reflektorů >:-[]
18. 1. 2011 13:23
Re: CENA ZA NĚŽNOST
No jak tak koukam na Golfa, tak mam logo i na kobereccich, popelniku, sedadlech, vyfuku, na vsech dilech v motoru, na okynkach, na plechach, na vnitrnich plastech a na tech svetlech.
Myslis, ze budu muset tech padesat milionu za loga doplatit nebo je to gratis? >:-[]
18. 1. 2011 13:28
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Pokud si necháš jedno logo vytetovat na pravý rameno, je to všechno grátis.
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 13:22
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Na VW je tuším v základu teď lepící sada, ale i tam bude logo >:-[]
18. 1. 2011 13:29
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Aha, ja mam jeste model z doby pred katovanim kostu nebo jak se tomu nadava. :-)
18. 1. 2011 12:00
Re: CENA ZA NĚŽNOST
OK, takže Superb je na úrovni Megana kombi, když se ve Francii prodává za stejné peníze. Nebo Golf je pod úrovní Megana, když je v UK levnější. Jak píšeš - Jaký výrobek, taková cena. :yes: :yes:
18. 1. 2011 12:14
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Ceny aut jsou v podstatě všude stejné, jisté výkyvy plynou z nejednotné sazby DPH (viz. vysoké sazby Dánska, Švédska atd), resp. z možných registračních poplatků na jisté objemové třídy, ale v podstatě není v Evropě nikdo "nucen" jezdit kupovat auto za hranice. Dělají to více méně jen mistři, kteří si auto jezdí vyzvedávat tu do Mnichova, tu do Stuttgartu, ovšem nikoliv z důvodů cenových nýbrž z důvodů úplně jiných.

Tedy registruj, že image Renaultu je tu na úrovni cen jeho produktů, a ta image je v celé EU v podstatě stejná, tak, jako je stejná u Fordu a třeba u BMW.
18. 1. 2011 12:31
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Čímž si vlasně vůbec neodpověděl, proč se v UK prodává Megane dráž, než Golf. Nebo si snad myslíš, že francouzská auta mají v UK jiné znanění, než německá?
18. 1. 2011 12:45
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Na bláboly, že Golf je v albánii nejlevnější na trhu přece nemá význam ani reagovat.
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 13:12
Re: CENA ZA NĚŽNOST
UK = United Kingdom. Neplést Anglii a Albánii, nejsme v 9. třídě pomocné školy.
neregistrovaný "Kajfik"
18. 1. 2011 14:45
Re: CENA ZA NĚŽNOST
:yes:
18. 1. 2011 15:13
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Zahnal si ho do úzkych. Teraz už nenapíše. :-(
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 15:21
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Zaposlední rok na mě ani jendou nereagoval, asi se mě bojí ;-) >:D
18. 1. 2011 19:43
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Nič si z toho nerob, ani mne pravdivé fakty neodpovedá.
18. 1. 2011 13:48
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Pravda, v Londýně to kvůli imigrantům občas vypadá, jak někde v albánii, ale stále to město leží na Temži, která protéká ostrovní zemí zvanou United kingdoms of England and North Isand... ;-) Ale to sou pro tebe asi zanedbatelná čísla ... >:D
Avatar - Emel
18. 1. 2011 12:45
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Cena Renaultu ani Škody není v celé EU stejná. U nás je dražší Škoda, ve Francii Renault. U značek na stejné úrovni jaksi pochopitelně...
18. 1. 2011 12:47
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Píši - v podstatě. Zanedbatelné nuance snad nebudeme akcentovat.
18. 1. 2011 13:02
Re: CENA ZA NĚŽNOST
"zanedbatelné nuance" - krásný výraz pro FAKTA která se nám nehodí do krámu >:D
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 13:13
Re: CENA ZA NĚŽNOST
NA takové výraza potřebuješ školu ;-) >:D (VUML) >:D
18. 1. 2011 13:16
Re: CENA ZA NĚŽNOST
a minimálně 1xdenní a 1x dálkové studium >:-[]
18. 1. 2011 13:22
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Jsou to nuance dané daňovou soustavou, nikoliv rozptýlením ceny podle tzv. kuka axiomu, že to nejhorší auto stojí zásadně nejvíce peněz... >:D
Avatar - Ronault.
18. 1. 2011 13:24
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Mě by zajímalo kam ty na ty informace chodíš, jestli ty je nemáš spíše z kuka-vozu >:-[] >:D
18. 1. 2011 13:46
Re: CENA ZA NĚŽNOST
z mýho auta ten bordel nemá! já tam udržuji čistotu a pořádek! :-! >:-[]
18. 1. 2011 13:27
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Deset tisic euro u Laguny (CR/D) je otazkou danove soustavy? Pouzij nekdy kalkulacku.
Avatar - Emel
18. 1. 2011 13:14
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Myslíš jako že ve Francii je to úplně stejně, jen obráceně :-)?
18. 1. 2011 13:17
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Stejné to není. Ve Francii je Škodovka i přes cenový jemnocit až 19. Renault bude v ČR asi trošku výš.
18. 1. 2011 13:35
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Pogo nezlob! to jsou přece ty "zanedbatelné nuance" >:-[]

co ten nový 1.6dCi? máš nějaké info? nahradí 1.9dCI definitivně u Megana?
18. 1. 2011 13:53
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Ten motor má být náhrada za 1.9dCi. Na jaře by se měl objevit ve Scenicu. [odkaz]
18. 1. 2011 14:19
Re: CENA ZA NĚŽNOST
co jsem četl, EDC nejspíš zůstane zatím jen pro 1.5dCI, a Laguna taky zůstane u 2.0dCI. U ní by to bylo i celkem divné nahradit 1.5dCI novým motorem s 96kw, když právě nejslabší 2.0dCI má taky 96kw
18. 1. 2011 15:19
Re: CENA ZA NĚŽNOST
Tak ono sa dá čakať, že aj keď nový motor 1.6 príde s výkonom 96 kW, tak postupne pribudnú aj slabšie verzie a de facto tak nahradí jak 1.9, tak aj 1.5 dCi.
O.i. je rozdiel brať v úvahu hdonotu maximálneho výkonu, a porovnávať hodnotu a krivku priebehu krútiaceho momentu.
18. 1. 2011 16:08
Re: CENA ZA NĚŽNOST
ano, v tom prípade by to pre Lagunu dávalo zmysel. Prípadne by odišla najslabšia varianta 2.0dCI a zostali by len silnejšie. Čo je možno aj pravdepodobnejšie, lebo EDC sa skor spojí s 1.6dCI ako novým motorom, ktorý má pred sebou niekolko rokov života.
18. 1. 2011 12:48
Re: CENA ZA NĚŽNOST
V tvém světě jsou fakta na obtíž.
Avatar - Ondore
18. 1. 2011 16:15
Re: CENA ZA NĚŽNOST
A máme tu kandidáta na diamantový ventilek, vyhráva veta: "Ceny aut jsou v podstatě všude stejné, jisté výkyvy plynou z nejednotné sazby DPH".

Ceny sa stanovujú pre každý trh individuálne presne podľa vzorca ktorý si spomenul - nasoľme zákazníkovi toľko, koľko je schopný a ochotný akceptovať pri maximalizácii zisku automobilky.
Z tohoto dôvodu sa napríklad Škoda predáva v CZ výrazne drahšie ako v západnom Nemecku a to aj napriek tomu, že sadzba DPH je v oboch krajinách rovnaká.

Českí zákazníci Renaultu sa môžu tešiť, že cena pre nich je lepšia, ako vo väčšine ostatných krajín Európy a ponuka Renaultu je tak jedna z najlepších, ak hľadáš value for money.
18. 1. 2011 16:31