Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Simca se vrátí jako levná značka PSA

8 komentářů

Ve Francii historicky ten největší šmejd byl vždycky Peugeot ...
martin0102
ja by som tipoval, že kvôli tomu nebudú stavať novú fabriku a budú to dovážať z Ruska a tam rozšíria výrobu. Mne by sa takisto páčilo keby rozšíria závod v Trnave, ale prudko o tom pochybujem.
Avatar - gld
gld
môj tajný tip je turecko 😉
Avatar - JGucci
JGucci
Zajímave také bude, kde se to bude vyrabet...Dacia ma vyhodu levne pracovni síly. Samozrejme by se mi libilo, kdyby rozsirili fabriku v Koline a vyrabelo by se to u nas, ale v CR uz take nejsou zrovna nejnizsi platy.
BeranK
Nemyslím si, že by Peugeot vyráběl něco a la Logan. Spíš bych to viděl jako řekněme připravovanou Škodu A-entry v MB. Levnější a jednodušší auto, ale zase to, kde je hlavním a jediným tahákem nízká cena za každou - cenu. název Simca se mi líbí, vrátí-li se, nevadilo by mi to vůbec - máš pravdu, že ale měl-li by to přece jenom být PSA Logan, tak bych taky řekl neeee...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - euro89
euro89
Upřímně, jsem rád, že PSA nebude svoje Logany vyrábět pod značkou Talbot. Původní Talboty byly prestižní auta, něco jako takovej francouzkej Bentley. Pak se ta značka v 70. letech na čas vrátila jako úplně normální (dneska by se asi řeklo mainstreamová), ale pořád měla v nabídce aspoň velkej sedan Tagora... kdyby se teď Talbot objevil potřetí a tentokrát jako social brand, nešlo by to chápat jinak, než pošlapání jedný z nejslavnějších značek, kterou francouzi měli. Ona mi tam ani ta Simca úplně nesedí... spíš měli vymyslet nějakou novou značku po vzoru Toyoty (Scion).
bullock
Čekal bych jiné obrázky 😒 Musel jsem si ty "šlechtičny" Aronde, 1000, 1100 a ještě 1300, kterou pamatuji vygůglovat sám. V 70. letech jsem viděl na vlastní oči Bagheeru: [odkaz]
Moc se mi líbila (na dvojsedadla vedle řidiče měl majitel velkého psa 😄 )