Ekonomika
Upřímně, jsem rád, že PSA nebude svoje Logany vyrábět pod značkou Talbot. Původní Talboty byly prestižní auta, něco jako takovej francouzkej Bentley. Pak se ta značka v 70. letech na čas vrátila jako úplně normální (dneska by se asi řeklo mainstreamová), ale pořád měla v nabídce aspoň velkej sedan Tagora... kdyby se teď Talbot objevil potřetí a tentokrát jako social brand, nešlo by to chápat jinak, než pošlapání jedný z nejslavnějších značek, kterou francouzi měli. Ona mi tam ani ta Simca úplně nesedí... spíš měli vymyslet nějakou novou značku po vzoru Toyoty (Scion).
Nemyslím si, že by Peugeot vyráběl něco a la Logan. Spíš bych to viděl jako řekněme připravovanou Škodu A-entry v MB. Levnější a jednodušší auto, ale zase to, kde je hlavním a jediným tahákem nízká cena za každou - cenu. název Simca se mi líbí, vrátí-li se, nevadilo by mi to vůbec - máš pravdu, že ale měl-li by to přece jenom být PSA Logan, tak bych taky řekl neeee...
Gilgit
Peugeot 408 zamozrejme není urcen jen pro cínský trh. Jiz dnes se krome Cíny vyrábí také v Argentine (pro trhy Jizní Ameriky), pripravuje se jeho montáz v Malajsii (pro zeme ASEAN) a v roce 2012 zacne jeho výroba v Rusku.
Zajímave také bude, kde se to bude vyrabet...Dacia ma vyhodu levne pracovni síly. Samozrejme by se mi libilo, kdyby rozsirili fabriku v Koline a vyrabelo by se to u nas, ale v CR uz take nejsou zrovna nejnizsi platy.
Moc se mi líbila (na dvojsedadla vedle řidiče měl majitel velkého psa 😄 )