Čekal bych jiné obrázky :-( Musel jsem si ty "šlechtičny" Aronde, 1000, 1100 a ještě 1300, kterou pamatuji vygůglovat sám. V 70. letech jsem viděl na vlastní oči Bagheeru: [odkaz]
Moc se mi líbila (na dvojsedadla vedle řidiče měl majitel velkého psa :-) )
Upřímně, jsem rád, že PSA nebude svoje Logany vyrábět pod značkou Talbot. Původní Talboty byly prestižní auta, něco jako takovej francouzkej Bentley. Pak se ta značka v 70. letech na čas vrátila jako úplně normální (dneska by se asi řeklo mainstreamová), ale pořád měla v nabídce aspoň velkej sedan Tagora... kdyby se teď Talbot objevil potřetí a tentokrát jako social brand, nešlo by to chápat jinak, než pošlapání jedný z nejslavnějších značek, kterou francouzi měli. Ona mi tam ani ta Simca úplně nesedí... spíš měli vymyslet nějakou novou značku po vzoru Toyoty (Scion).
Nemyslím si, že by Peugeot vyráběl něco a la Logan. Spíš bych to viděl jako řekněme připravovanou Škodu A-entry v MB. Levnější a jednodušší auto, ale zase to, kde je hlavním a jediným tahákem nízká cena za každou - cenu. název Simca se mi líbí, vrátí-li se, nevadilo by mi to vůbec - máš pravdu, že ale měl-li by to přece jenom být PSA Logan, tak bych taky řekl neeee...
Zajímave také bude, kde se to bude vyrabet...Dacia ma vyhodu levne pracovni síly. Samozrejme by se mi libilo, kdyby rozsirili fabriku v Koline a vyrabelo by se to u nas, ale v CR uz take nejsou zrovna nejnizsi platy.
ja by som tipoval, že kvôli tomu nebudú stavať novú fabriku a budú to dovážať z Ruska a tam rozšíria výrobu. Mne by sa takisto páčilo keby rozšíria závod v Trnave, ale prudko o tom pochybujem.