Ekonomika
petrumr
Aby tou špičkovou technikou neudělali chybu,třeba sousedka si koupila raději předchozího sparka od chevy,nebo současný by ji při předělání na LPG vyšel o 50tkč dráž a u tak malých aut typu picanto,zákazník počítá každej haléř,nebot je lepší to měnit po třech letech a koupit zase nový i když je to v záruce.
Proč je lepší auto měnit po třech letech? A podminovat tím nutnost šetřit každý haléř.
A to už vbec nepátrám po tom proč je dobré po třech letech měnit auto do kterého jsem investoval za přestavbu na plyn.
Na to by si měla dát pozor i škoda, pač LPG přestavba u dvoustupnového přeplnování taky nebude stát stejně jako přestavba u stodvacítky. Nějak ve tvém příspěvku nemůžu najít ani hlavu ani patu...
A to už vbec nepátrám po tom proč je dobré po třech letech měnit auto do kterého jsem investoval za přestavbu na plyn.
Na to by si měla dát pozor i škoda, pač LPG přestavba u dvoustupnového přeplnování taky nebude stát stejně jako přestavba u stodvacítky. Nějak ve tvém příspěvku nemůžu najít ani hlavu ani patu...
petrumr
u TSI je příplatek 8000kč s jedním turbem+45tkč pro přestavbu.U těch tříválců to stojí 24tkč,za tři roky najede asi 150tkm a ten motor je zralej na odpis a nemá záruku,tak je lepší ho prodat.Prostě jsem napsal,aby tam necpali turbo a nějaký blbosti jak má tsi,protože lidi to nebudou chtět ojetý.
A dotaz kolik tych škodovek s 1,4 s turbem a dmychadlem jezdí,aby si dávala na co pozor?Na ty co smrdí plynem? 😄
A dotaz kolik tych škodovek s 1,4 s turbem a dmychadlem jezdí,aby si dávala na co pozor?Na ty co smrdí plynem? 😄
turbem a dmychadlem? Chtěl jsi říct turbodmychadlem a kompresorem, ne? 😄
Městský minivůz a nájezd 50 000km ročně? Mezi prodávanými vozy jsem nenašel ani jeden tříletý spark či picanto s nájezdem 150 000,-
No autmobilku bude zajímat hlavně jak se prodává nové.
A škoda by si měla dávat pozor na cituji :"aby tam necpali turbo a nějaký blbosti jak má tsi,protože lidi to nebudou chtět ojetý". No jsem rád že všem měříš stejným metrem, turbo ani do Kii ani do škodovky...
Můj názor je že neodsuzuju ani turbo ani LPG....
Městský minivůz a nájezd 50 000km ročně? Mezi prodávanými vozy jsem nenašel ani jeden tříletý spark či picanto s nájezdem 150 000,-
No autmobilku bude zajímat hlavně jak se prodává nové.
A škoda by si měla dávat pozor na cituji :"aby tam necpali turbo a nějaký blbosti jak má tsi,protože lidi to nebudou chtět ojetý". No jsem rád že všem měříš stejným metrem, turbo ani do Kii ani do škodovky...
Můj názor je že neodsuzuju ani turbo ani LPG....
kia :yes:
podla mna by si potreboval poriadne zchladit, fanatizmus nicomu nepomaha 😉