Ekonomika
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč je lepší auto měnit po třech letech? A podminovat tím nutnost šetřit každý haléř.
A to už vbec nepátrám po tom proč je dobré po třech letech měnit auto do kterého jsem investoval za přestavbu na plyn.
Na to by si měla dát pozor i škoda, pač LPG přestavba u dvoustupnového přeplnování taky nebude stát stejně jako přestavba u stodvacítky. Nějak ve tvém příspěvku nemůžu najít ani hlavu ani patu...
A to už vbec nepátrám po tom proč je dobré po třech letech měnit auto do kterého jsem investoval za přestavbu na plyn.
Na to by si měla dát pozor i škoda, pač LPG přestavba u dvoustupnového přeplnování taky nebude stát stejně jako přestavba u stodvacítky. Nějak ve tvém příspěvku nemůžu najít ani hlavu ani patu...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
turbem a dmychadlem? Chtěl jsi říct turbodmychadlem a kompresorem, ne? 😄
Městský minivůz a nájezd 50 000km ročně? Mezi prodávanými vozy jsem nenašel ani jeden tříletý spark či picanto s nájezdem 150 000,-
No autmobilku bude zajímat hlavně jak se prodává nové.
A škoda by si měla dávat pozor na cituji :"aby tam necpali turbo a nějaký blbosti jak má tsi,protože lidi to nebudou chtět ojetý". No jsem rád že všem měříš stejným metrem, turbo ani do Kii ani do škodovky...
Můj názor je že neodsuzuju ani turbo ani LPG....
Městský minivůz a nájezd 50 000km ročně? Mezi prodávanými vozy jsem nenašel ani jeden tříletý spark či picanto s nájezdem 150 000,-
No autmobilku bude zajímat hlavně jak se prodává nové.
A škoda by si měla dávat pozor na cituji :"aby tam necpali turbo a nějaký blbosti jak má tsi,protože lidi to nebudou chtět ojetý". No jsem rád že všem měříš stejným metrem, turbo ani do Kii ani do škodovky...
Můj názor je že neodsuzuju ani turbo ani LPG....
kia :yes:
podla mna by si potreboval poriadne zchladit, fanatizmus nicomu nepomaha 😉