Viděl bych to na non-stop v lunaparku >:D Jinak (seriozně) 50 Km/město/rok… snad rozvoz pizzanto (u nás v ČB Citro = C1… optám se na nájzd při příští pizze)!
turbem a dmychadlem? Chtěl jsi říct turbodmychadlem a kompresorem, ne? :-)
Městský minivůz a nájezd 50 000km ročně? Mezi prodávanými vozy jsem nenašel ani jeden tříletý spark či picanto s nájezdem 150 000,-
No autmobilku bude zajímat hlavně jak se prodává nové.
A škoda by si měla dávat pozor na cituji :"aby tam necpali turbo a nějaký blbosti jak má tsi,protože lidi to nebudou chtět ojetý". No jsem rád že všem měříš stejným metrem, turbo ani do Kii ani do škodovky...
Proč je lepší auto měnit po třech letech? A podminovat tím nutnost šetřit každý haléř.
A to už vbec nepátrám po tom proč je dobré po třech letech měnit auto do kterého jsem investoval za přestavbu na plyn.
Na to by si měla dát pozor i škoda, pač LPG přestavba u dvoustupnového přeplnování taky nebude stát stejně jako přestavba u stodvacítky. Nějak ve tvém příspěvku nemůžu najít ani hlavu ani patu...
No zvenku to je ok, ale počkám si na pocit z interieru..... zatím to na mě působí jako pokus o běh s jednou nohou kratší..... ;-) Nicméně z Kii se stav velmi silný a plnohodnotný hráč na trhu. Cenová strategie tomu odpovídá (sorento v plné přes 1mil Kč >:D )