Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Focus 2010: V doprodeji už jen dva motory

Odcházející Ford Focus nabízí už jen dva motory: 1,6 Duratec za 299.990,- Kč a turbodiesel 1,6 TDCi za 354.990,- Kč.
Zpět na článek
24. 1. 2011 08:26
24. 1. 2011 09:20
24. 1. 2011 09:35
24. 1. 2011 10:14
24. 1. 2011 11:24
24. 1. 2011 11:48
8. 5. 2011 12:50
neregistrovaný "V12"
24. 1. 2011 15:31
24. 1. 2011 16:30
8. 5. 2011 12:51
neregistrovaný "V12"
24. 1. 2011 08:26
Starý x Nový
Je zajímavé sledovat, jak se ze solidního auta za 0,5 mil stane v průběhu let dostupné auto za 300 tis. V dané výbavě s příhlednutím ke kvalitě, image, široké servisní síti to je asi nejlepší nabídka v nižší střední. Docela by mě zajímalo jaká bude první cena u nového modelu, na který se těším, ač se mi moc nelíbí (hlavně exteriér)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - curwasportiva
24. 1. 2011 09:06
Re: Starý x Nový
No hlavně že stojí tolik co Octavia TOUR :-O To není pro Škodu moc dobrá vizitka. Ale co, stejně se prodávat bude a víc 8-s
24. 1. 2011 09:08
Re: Starý x Nový
Myslím, že Ford nebude ze začátku moc tlačit na cenu. Do léta se bude dělat starý. Kdo bude chtít levný Focus vezme starý. Kdo bude chtít novej bude brát spíš silnějši motory, lepší výbavu.
Avatar - iudex
24. 1. 2011 09:32
Re: Starý x Nový
Súhlas. Ale po ukončení predaja starého nebude iná možnosť, ako ísť s cenou postupne dole.
Avatar - das_autos
24. 1. 2011 13:48
Re: Starý x Nový
Tuhle informaci máš odkuď?Já mám info,že se FoFo II už nevírábí a že jsou k dispozici jenom skladovky a mělo by to pokrejt prodej před náběhem FoFo III,kterej se vyrábí od ledna.
24. 1. 2011 15:56
Re: Starý x Nový
Podla dostupnych informacii, nema novy Focus patrit k najlacnejsim autam v triede, skor bude atakovat Golf nez Megane a to je dalsi otaznik nad jeho trhovym uspechom (spolu so startup motormi a dizajnom z gicolandu (USA))
31. 1. 2011 16:11
Re: Starý x Nový
Ještě se vyrábí a nějakej ten měsíc bude.Počty už jsou omezený a ty by měly pokrejt poptávku.
T
24. 1. 2011 09:20
ceny
Pokud to bude kopírovat ceník a složewní výbavy nového C-Maxe, který začíná na 399. tis. tak to není až tak špatné. Počítám základ 349-379 tis.. S 1,6 se solidnim vykonem 105 koniku a urcite se schopnou zakladni vybavou.
Levnejší verze přijde určitě časem a to nejspíše s nějakým menším motorem...typu 1,0 Ecoboost
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
24. 1. 2011 09:35
Re: ceny
Hoci som realista a viem, že časom sa nevyhneme ani takýmto ohavnostiam (R3 v nižšej strednej), dúfam, že Focus nebude ten, ktorý s tým začne.
Zatiaľ sa tešme, že Ford ponúka ako minimum jedna-šestku s variabilným časovaním a slušným výkonom, čím má konkurenčnú výhodu oproti mnohým v triede (1,4 a i.).
24. 1. 2011 09:57
Re: ceny
Máš pravdu, že ta 1.6 není špatná volba, nicméně taková atmosféra 1,4 VTi od BMW má prakticky totožné hodnoty výkonu a krouťáku. Ve výsledku bych tyto motory bral raději než benzínová turba, poněvadž vzít tuto kombinaci, to je lepší jít do nafťáku. Jenom doufám, že atmosféry tu s námi budou i nadále a věřím, že se najde spousty kupujících, kteří se pro ně rozhodnou.
24. 1. 2011 10:14
Re: ceny
Taky bych to tak viděl. Základ s 1,6 za 350 tis, combi 380.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 1. 2011 11:24
FIII
Až teď doceňuji nadčasovost a eleganci designu Focusu II ve srovnání s nejošklivějším autem dneška- Focusem III. Takže kdo chce forda z nižší střední, neváhejte! Poslední hezký Focus tu dlouho nebude!
Rozbalit vlákno
4
24. 1. 2011 11:48
Re: FIII
ale kuš :-) design nového Focusu je o krok dál než předcházející verze...počkej si na živo :-) Dynamika z něj vyzařuje. A neberu v potaz interier...tam je o pár světelných let oproti dosluhující generace >:D Byť v mé garáži krom Mondea právě parkuje kombik Focusa 2 :-) hne dbych ho vyměnil.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 1. 2011 13:47
Re: FIII
Já ten zadek nepřekousnu, prostě ne. A na živo ti určitě lepší nebude. Předek je zase takový...no divný. To auto mi nesedne asi nikdy. FII je vzhledově určitě dál. Interiér, jasně, kvalitou to bude uplně někde jinde, o tom žádná.
neregistrovaný "V12"
8. 5. 2011 12:50
Re: FIII
Dynamicky iba vyzera. Vdaka jeho vacsej hmotnosti ho da do laty ktorykolvek vysokootackovy japonec. Navyse konkurencia za cenu podstatne nizsiu ponuka 16 kW a jeden kvalt navyse, no bez dynamickej karoserie ;-) . Ked k tomu pridam elektroservo podla testerov filtrujuce takmer vsetky informacie od kolies, nevidim jediny dovod, preco kupit momentalne predrazeny FFIII 1.6 TiVCT 77kW. To uz radsej Hyu i30, skaredy je rovnako ako FFIII, jazdi rovnako dobre, riadenie je podla vsetkeho rovnako tupe ako v FFIII, len nie je to novinka, takze je o 3 tisic EUR lacnejsi. Ako zaryty fordak to pisem krajne nerad, ale bohuzial je to tak. Ked budem pozerat z hladiska ceny, to potom radsej dopredavany model FFII 1.6i 74kW, ten je zasa od i30 o cosi lacnejsi a s lepsou vybavou.
24. 1. 2011 16:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "V12"
8. 5. 2011 12:51
Re: rádio
Tak radio je to posledne, co ma zaujima. Zapinam ho iba ked cakam nakupujucu manzelku...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku