Novinky
Krásný vůz, šrajer odvedl špičkovu práci. Mám rád vyvážené palubní desky. Přístrojovka je za 1+ Co opravdu oceňuji je umístění rádia před spolujezdce, opravdu neotřelé korejské řešení problému - kam s rádiem. Přední a zadní nárazníky jsou také velmi praktické. Ve městech se prakticky neparkuje, tedy nárazníky netrpí na drobné oděrky a šrámy, proto umístění mlhovek a couvacích světlometů do rohů nárazníků je chytré řešení.
K rádiu...vzhledem k tomu jak je auto ůzké bych řekl, že radio bude stejně daleko od volantu jako doteková navigace v tvém voze 😉
Ale jinak souhlas, Schreyerovi se zavedlo, jen mi chybí trocha té okopírovanosti leadre třídy Foxe. Je to nevyužitá šance.
Ale jinak souhlas, Schreyerovi se zavedlo, jen mi chybí trocha té okopírovanosti leadre třídy Foxe. Je to nevyužitá šance.
Podle informaci primo ze stranky vyrobce je ridicum s extremne kratkou pravou (v UK a Aus levou) rukou doporuceno ovladat radio cudliky na volantu.
V clanku se nezminuje konkurent Nissan Micra, ktery ma podle meho vyhodu pomerne dokonale CVT prevodovky Nissan. Naprosto plynula jizda bez neustaleho prerazovani ve meste a navic udrzovani motoru v optimalnich otackach podle zatizeni pridava pocitove na vykonu. S 4st automatem proti tomu nema, podle me, Picanto sanci.
V clanku se nezminuje konkurent Nissan Micra, ktery ma podle meho vyhodu pomerne dokonale CVT prevodovky Nissan. Naprosto plynula jizda bez neustaleho prerazovani ve meste a navic udrzovani motoru v optimalnich otackach podle zatizeni pridava pocitove na vykonu. S 4st automatem proti tomu nema, podle me, Picanto sanci.
Tak zvenku je ten přední nárazník, jak nějaké prorážedlo. To se opravdu nepovedlo. Interier je na korejce vcelku povedený bez zbytečných výstřelků a zmuchlaných plastů. Totální úlet je ale ten volant. To je jak úsměv retardovaného klauna.
este nove rio a nabeh optimy a :yes😒br />
cas pravdy je tu
cas pravdy je tu
Husa za pravdu upálili 😉
a co ma byt?, Kopernik tiez nedopadol najlepsie ale co to ma s autami?
>😁
muheehhehee
>😁
muheehhehee
Děláš tu z korejců špičku světa, tak aby jsi se nespálil při případném zklamání z toho, že v Evropě do TOP prodejů nepatří a nejspíše ani minimálně ještě dlouho patřit nebudou.
Někdo kupuje dle svého mínění,někdo podle tabulek prodejnosti.
Kvalita nemusí být přímoúměrná kvantitě,jen může.
Podobných prohlášení,jako tvoje už tady za roky bylo a nesplnily se.
Proč máme takovou povahu?Jedněm,nejraději bližším,větším sousedům lézt do ř..i.Na jiné,místo obchodování s nimi,se povyšovat (většinou z neznalosti). :-!
Kvalita nemusí být přímoúměrná kvantitě,jen může.
Podobných prohlášení,jako tvoje už tady za roky bylo a nesplnily se.
Proč máme takovou povahu?Jedněm,nejraději bližším,větším sousedům lézt do ř..i.Na jiné,místo obchodování s nimi,se povyšovat (většinou z neznalosti). :-!
ten interier vyzera v segmente supermini bezkonkurecne!
exterier taktiez nezaostava... :yes:
exterier taktiez nezaostava... :yes:
Rozhodne je to vice mireno pro kluky nez pro holky. Nevim jak cenove, ale rozhodne toto Picanto nez Nissan Micra interier. Exterier mne tak nezajima, jelikoz neridim auto z venci.
Ten volant ve tribrne bych nechtel ta svetla stribrna mne prilis rusi, ale v tmave barve uplne s prehledem. :yes😒br />
Tvavsi barvy tomu autu budou rozhodne sluset vice at se ten predni naraznik opticky zmensi.
Je to rozhodne dobry tah mit dva nove modely v male tride Picanto a Rio v teto ekonomicke dobe.
Ten volant ve tribrne bych nechtel ta svetla stribrna mne prilis rusi, ale v tmave barve uplne s prehledem. :yes😒br />
Tvavsi barvy tomu autu budou rozhodne sluset vice at se ten predni naraznik opticky zmensi.
Je to rozhodne dobry tah mit dva nove modely v male tride Picanto a Rio v teto ekonomicke dobe.
Možná si to myslím jen já, ale podle mě ten interiér vypadá otřesně. Materiály na foto vypadají dobré, ale ty tvary... Raději bych teda nasedal do pandy než do tohoto... Otázkou je, jak bude ten vnitřek vypadat u nějaké levné varianty, protože pochybuju, že taková výbava, jako je na foto, bude standard za hubičku.
Ale inak v rámci triedy slušné.