Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Freemont: První výsledek spolupráce s Chryslerem

Autosalon v Ženevě se stane místem světové premiéry prvního "amerického Fiatu".
Zpět na článek
24. 1. 2011 18:06
24. 1. 2011 18:07
24. 1. 2011 19:50
24. 1. 2011 18:27
24. 1. 2011 20:47
24. 1. 2011 18:37
24. 1. 2011 18:39
24. 1. 2011 18:42
24. 1. 2011 18:53
24. 1. 2011 19:08
24. 1. 2011 19:26
24. 1. 2011 19:38
24. 1. 2011 19:55
24. 1. 2011 20:05
24. 1. 2011 21:24
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 07:49
24. 1. 2011 18:46
24. 1. 2011 18:51
24. 1. 2011 20:00
24. 1. 2011 20:04
24. 1. 2011 20:39
24. 1. 2011 20:50
24. 1. 2011 20:56
24. 1. 2011 21:28
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 07:54
25. 1. 2011 09:29
24. 1. 2011 19:23
24. 1. 2011 19:32
24. 1. 2011 19:39
24. 1. 2011 19:42
24. 1. 2011 20:48
24. 1. 2011 21:27
24. 1. 2011 21:45
neregistrovaný "Kajfik"
24. 1. 2011 23:15
24. 1. 2011 23:55
25. 1. 2011 00:06
25. 1. 2011 17:51
24. 1. 2011 21:54
neregistrovaný "Kajfik"
24. 1. 2011 22:47
neregistrovaný "Kajfik"
24. 1. 2011 22:17
24. 1. 2011 22:50
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 00:53
Avatar - sargis
24. 1. 2011 18:01
ako lahko to ibe, len...
..Boze, chran nas od americkych Alf a Lancii... ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Thomas89
24. 1. 2011 18:17
Re: ako lahko to ibe, len...
amen...
Avatar - Barrichello
25. 1. 2011 09:25
Re: ako lahko to ibe, len...
Tohle je jen první vlaštovka, těšte se na 4 další, hehehe >:D
24. 1. 2011 18:06
?
vyzera ako skrizene Stilo a Journey
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2011 18:07
Toto je Fiat?
Mi to k Fiatu ani len trochu nesedí.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
24. 1. 2011 19:01
Re: Toto je Fiat?
Mi to..., alebo MiTo? ;-)
24. 1. 2011 19:50
Re: Toto je Fiat?
Mi to... akože "toto auto mi k Fiatu nesedí" ;-)
Avatar - 3_diamanty
24. 1. 2011 18:16
tak toto nebude hit storocia
:no:

uz aj stara panda z roku 95 vyzera fiatovskejsie ;-) ze ano ako tento dodge
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
24. 1. 2011 18:28
Re: tak toto nebude hit storocia
Nebude to tým, že panda z 95. fiatom bola? 8-s >:D ... ;-\
Avatar - gld
24. 1. 2011 18:27
bad ass fiat
Odhliadnuc od toho, že to vôbec nevyzerá ako fiat je to pekné auto. S tou maskou sa mohli potrápiť viac, letmým pohľadom vyzerá úplne ako tá z dodge
Rozbalit vlákno
1
Avatar - dicky
24. 1. 2011 18:37
fiat
no ty to dodge tedy zmrsili jestli chteji predelavat zpusobem novy znak a je hotovo tak fiat hodne zdaru........... :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Igithegreat
24. 1. 2011 18:39
Re: fiat
A proc ne? Seat, VW a Ford byli v tomto velice uspesni.
Avatar - karasjan14
24. 1. 2011 18:40
Za prvé hnusný a za druhé taky hnusný..
Holt, toto prostě není Fiat!!!!! :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Subaru4ever
24. 1. 2011 18:42
Fešák
Odhlédnu-li od toho, jak toto auto vzniklo, nemůžu upřít Freemontu velmi sympatický chlapácký design. A poměr praktičnosti koncepce k celkovému vzezření je také příkladný. Mně se velmi líbí a verzi 4x4 s Pentastarem si živě dovedu představit jako fajn vozidlo na moje účely :-) :yes:

A hlavně - americká auta jsou pověstná svojí kvalitou a hlavně výdrží - takže parafráze "Fix It Again Tony" by opět mohla ustoupit více do pozadí. Vtipálci by totiž mohli snadno interpretovat název auta Freemont jako "Oprava zdarma" >:D
Rozbalit vlákno
9
24. 1. 2011 18:53
Re: Fešák
Kurnik,já bych to bral hned. Jak říkáš, chlapácký design, 4x4, 280koní..no neber to:) Jen jsem zvědavý, jak se tady rozvášní diskuze:D Minule se psalo, že fiatu chybí velké auto, tak te´d se zase bude říkat, že to k fiatu nepatří..
24. 1. 2011 19:08
Re: Fešák
Také si myslím, že to není taková hrůza, celkem to jde. Kdo chce Ameriku ať si jí koupí, kdo chce jistotou servisu a dealerem skoro všude, vezme Fiat - každý má na výběr. Pokud bych se pro tohle auto rozhodl, tak bych šel do verze 2.0 MultiJet 125 kW 4x4 - přecejen to je kus auta, takže v benzínu bude pěkně papat ;-)
Avatar - karasjan14
24. 1. 2011 19:26
Re: Fešák
Tak jako proč né, žejo. Amerika jo, ale Evropa ne! Fiat ale poslední dobou dělá pěkná auta a toto se mezi ně rozhodně nazařadí. Zezadu to ještě celkem jde, ale zepředu? To je hnus! A když už to velký auto Fiat udělá/udělal, tak prosím né AMERICAN CAR! Říkám to proto, protože je to prostě nepovedený překapotovaný Dodge. ;-) :-)
24. 1. 2011 19:38
Re: Fešák
Tož mě se to líbí:) a překapotovaný Dodge, to je,ale přidali tomu odhlučnění, bude tam fiaťácký interier a co jsem si četl testy,tak je to velice pohodlná kára. Není to jako tak nej krasavec,ale rozhodně hezčí než ford s-max i st ím jejich ufounským designem
Avatar - karasjan14
24. 1. 2011 19:55
Re: Fešák
Tak nevím jak ty, ale mě se zdá, že S-Max je jedno z nejhezčích MPV na trhu. Ale tenhle Fiat to je věc vkusu. Když se ti líbí, tak ať se ti líbí. ;-) Mně a většině se nelíbí. Každý máme jiný vkus. >:D
24. 1. 2011 20:05
Re: Fešák
Však jasný:) Tož, jak už jsem řekl, taky mě to trochu zklamalo, čekal jsem, že si s tím více pohrají, ale já prostě sháním nějakou velkou, praktickou krabici a fiaty mám rád, takže mám asi jasno:)
Avatar - Barrichello
25. 1. 2011 09:27
Re: Fešák
nevím co na tom chtěj odhlučnovat, možná pro potřeby kadla kadala motoru.
S benzínovým V6 je to šepot květin :-)
neregistrovaný "Kajfik"
24. 1. 2011 21:24
Re: Fešák
Mě se taky líbí velice :yes:

4x4, benzin nebo silnější naftu... paráda... :yes:

Ještě by mohli dát třetí řadu sedaček za příplatek a né aby si je museli zaplatit i ti, kteří je nevyužijou...

Jeden z mála fiatů, které mají mé sympatie. V tomto případě veliké!
25. 1. 2011 07:49
Re: Fešák
Na druhú stranu zase ver tomu, že keby Fiat spravil takéto auto sám, rozhodne by sa nedočkal toľkých palcov hore.

Faktom je, že Fiat a veľké auto nejde dohromady, odkedy Fiat existuje. Proste ich nevie robiť, podobne ako VW nemal nikdy úspešné mini.
Povedal by som, načo sa teda hrabe do tried, ktoré nie sú jeho doménou. Zišlo by sa azda viac pozornosti a prostriedkov Alfe a Lancii.

Ale zas z opačného pohľadu je to dobrý krok - Fiat bude mať veľké auto, pričom každý vie, že je to len učesaný Američan. S talianskymi motormi. To môže byť recept na úspech, ak už Fiatu chýba vlastný image v tejto triede, môže využiť ten americký - a asi to nebude najhorší nápad, viz. aj tunajšie reakcie.

Čo na tom, že to nie je pravý Talian? Tento "kríženec" bude mať určite viac sympatií. Aj keď zo svojho zámorského charakteru, aspoň zvonka, príliš nestratil, a ten fiaťácky emblém uprostred typicky americkej masky vyzerá zvláštne.

Otázkou ešte ostáva interiér - nakoľko ten bude ctiť farby Fiatu, no a nakoniec cena. Tá bude musieť byť naozajstným prekvapením, lebo Fiat a vysoká cena, to nie je práve životaschopná kombinácia.

Ešte tomu vozu mohli dať talianskejšie meno. teraz má americké gény, vzhľad, a ešte aj meno znie americky cudzo a chladne.
Avatar - kari.laz
24. 1. 2011 18:46
dodge
Překvapení se nekoná. Na obrázku Dodge s logem fiatu, které na tom šedivém autě bije do očí.
Rozbalit vlákno
9
24. 1. 2011 18:51
Re: dodge
No,mě se třebas líbí a oproti francouzských a nespolehlivých(vlastní zkušenost) to vydrží
Avatar - kari.laz
24. 1. 2011 20:00
Re: dodge
Jasný, Francouzi jsou šrot a Italové ethalon kvality. Jak jinak.
Ale určitě radši Citroen C-Crosser nebo Peugeot 4007 alias přeznačkované Mitsubishi Outlander.
Ale popravdě by jsem hledal jinde v tomto segmentu, než ve Francii, nebo Italii.
24. 1. 2011 20:04
Re: dodge
Tož já se ted jednoho frantíka zbavil,konkrétně P207 a jsem velice rád. A před měsícem jsem prodal dva kamiony(renault magnum) a taky jsem rád. Prostě Francouzi nedokážou vyrobit kvalitní auto. Nechci urážet nebo nějak rýpat,ale je to tak.
24. 1. 2011 20:39
Re: dodge
Tak nějak s tebou nesouhlasím, mám doma už 3 roky C4 Grand Picasso a spokojenost, bez neplánované návštěvy servisu. Mám jen 2 výtky a to k výběru plastů interiéru a převodovce - známá to bolístka u frantíků - no u MPV to moc neva.

Ale zpět k Fiatu, právě proto, že je to překapotovanej Dodge bych se toho nebál, mohl by něco vydržet - tak nějak pevně doufám, že by si tohle auto mohlo vzít z obou ty lepší vlastnosti. Mám zkušenost s novým Fiatem Bravo, jezdí pěkně, celkem povedený design, poměrně kvalitní interiér, 2.0JTD taky neni k zahození, jen ten výhled dozadu je tragédie. Takže Freemont by mohl být zdařilý kompromis, nicméně trhat prodejní žebříčky asi nebude ;-)
24. 1. 2011 20:50
Re: dodge
To ti přeju samozřejmě, ale já už si francouzské auto nekoupím, se všemi jsem měl celkem veliké potíže a už tomu nevěřím, to snad chápeš:) Já mám tedkon taky fiat bravo třetím rokem a maximální spokojenost, až na ten výhled teda:) Akorát mám T-jet a právě přemýšlím nad tím freemontem, bo zanedlouho bude přírustek do rodiny:)
24. 1. 2011 20:56
Re: dodge
jj jasně, tomu rozumím. Popravdě už taktéž koukám po něčem novém, o trošku větším a 4x4. Picasso si letos na Vysočině hezky ustalo na jedné lesní cestě :-)
Citroen asi nikdy MPV se 4x4 neudělá a mě se líbí nový Sharan, ale ta cena je strašně vysoko :-O
neregistrovaný "Kajfik"
24. 1. 2011 21:28
Re: dodge
Alhambra je níž ;-) A je to v podstatě stejné auto...
25. 1. 2011 07:54
Re: dodge
Ale tiež to nie je lacnejšie o majland. Alhambra nie je postavená ako chudobnejší príbuzný, len ako iná alternatíva. Seat obetoval kus pohodlia v prospech "športovosti". Tvrdší podvozok sa mi k tejto skupine áut akosi nehodí.
Avatar - Barrichello
25. 1. 2011 09:29
Re: dodge
Alhambra/Sharan zejména v minulé generaci a ve všech předchozích je největší šitoz, jakej může být a Journey ani Voyagerům to nesahá po kotníky, ani v jedný oblasti.
Ani posuvný dveře to neměli, to má až současná generace. Nemluvě o směšný výbavě za hoodně úsměvné ceny.
24. 1. 2011 18:57
uprimnost nade vse
Koukám že s tou otevřeností jde fiat dál a dál. Nejdříve naznačej že majitele jeepu commander jsou blbci, teď pro změnu otevřeně přiznaj co už všichni vědi, že jejich auta jsou freemont - volně smontované. >:D Teda ty maj silnej marketing. ;-)

Ale vazne, vzhledove prumer (coz s ohledem na krace od fiatu jako je delta, croma neni spatne), ale stejne se toho proda jen par kousku. Staci se podivat kolik prodaj sedici, a tam je potencial jako blazen. Takhle velky fiat nikdo chtit nebude.
Rozbalit vlákno
7
24. 1. 2011 19:22
Re: uprimnost nade vse
Prosím Tě,když nevíš nic o marketingu, tak tady neříkej takové bludy, bez urážky. A delta s cromou jsou auta, které zase dle mého patří mezi ty nejkrásnější ve své kategorii, ale to je každého vkus. A pokud narážet na nějaké auto jakožto "volně smontované" tak jedině na francouzské. Ted jsem se zbavil P207(to bylo mé ženy),všechno vrzalo,škvíry mezi plasty+-3mm,věčné problémy s elektronikou a furt něco. Teď místo toho objednávám Grande punto
Avatar - ZoomZoom
25. 1. 2011 08:31
Re: uprimnost nade vse
Je hezký pozorovat, jak se tady biješ za Fiat (proti kterýmu nic nemám) a kopeš tady do P207. Shodou okolností jednu mám, shodou okolností v ní jezdí moje skoromanželka. Ale zkušenosti mám naprosto opačný. Stejně tak šest 207 máme ve firmě. A světe div se, ani jednou nejsou problémy a to mají odlítáno většinou po městech 80tis a výš. Mimochodem ta co mi stojí doma je asi líp udělaná než byla ta tvoje, jinak si to nedokážu představit. A veř, že já bych byl ten první co by nadával. Zvlášť tehdy, když přesednu z LC200/ Mazdy RX-8 právě do tý dvěstěsedmi
25. 1. 2011 09:12
Re: uprimnost nade vse
Ale já se nebiju. Hold moje žena měla p207 a byly s tím samé problémy: čekání na teplo, elektronické závady, počítač hlásil to, co ani nebylo, škvíry mezi plasty jak v tatrovce, řazení raději nebudu komentovat, jediné plus byl design a v celku slušný jízdní komfort, ikdyž na 15ti palcových kolech, takže když to dá člověk na nějaké větší, tak je to nesnesitelné. Pak jsem se zbavil dvou kamionů, renault magnum a jsem rád..hold francouzské auta, alespoň u mě stála za *. Ale pokud jsi s 207 spokojený, já ti to rozhodně neberu, toto je každého věc, kdo co má a ostatním to může být ukradené
25. 1. 2011 08:48
Re: uprimnost nade vse
O marketingu nevi ani moc u Fiatu. Prodeje tomu odpovídají. Aspoň u nás.
25. 1. 2011 09:13
Re: uprimnost nade vse
Tož u nás no, jinak je to jedna z největších automobilek. Kdyby se jim nedařilo, tak nekupuj jiné značky...
25. 1. 2011 10:07
Re: uprimnost nade vse
u Sedici je problem jen ceny..., SX4 je o 50tis v prumeru levnejsi..., takze pokud Freemont musi dostat dobrou cenu a ja myslim, ze by to nemusel byt takovy problem, vzhledem k tomu, ze nemusel Fiat moc investovat...
Avatar - Barrichello
25. 1. 2011 09:32
Re: uprimnost nade vse
Journey se loni v evropě prodalo přes 7 tis ks. Bez sebemenší reklamy a marketingu.
Když to Fiat ztrojnásobí, bude spokojen.
+ něco se dotáhne z usa/can skrz šedej dovoz, že, neb originál Journey vyjde na zajímavější peníz.
Avatar - twistedTSD
24. 1. 2011 19:23
krasavec
přední maska působí trochu komicky, nicméně stejně jako brácha od Dodge vypadá úžasně :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2011 19:32
FREEAT
Dívejme se na to realistickejma vočima. Tak především, to vůbec nejhorší, čeho se mohl fanda italských aut dožít je to, že Fiat rezignoval na vyrobu vlastních aut. Fiat dopustil erozi svého vizuálního designového bohatství. A že je (především však bylo) na čem stavět.

Avšak za vůbec nejhorší signál považuji to, že si fiat netroufnul na předmětný segment. Právě v tomto segmentu Fiat přece musel přijít s karoserií, která mohla, měla a vlastně i musela ohromit Evropu.

Chtělo to vskutku jedinečnou karoserii od Fiatu, karoserii, která by rozvlnila svět těchto i pohledově silných aut tím, čím fiat uměl "rozvlint", to jest dotaženým designem, neokázalostí, praktičností a jistým emočním nábojem.

To nahoře pro mne není Fiat. On to také žádný fiat asi není. Vždyť možná, kdyby ses u Dodge nějak slušně domluvil, dovolili by ti také dát na přední kapotu logo s tvým nickem...

Tak ještě to, co mě nejvíce tluče přes voči - já prostě toho freemonta fiatu nevěřím. Ty ano?

Otázka na závěr - je tu někdo, kdo na tento vůz netrpělivě čeká, je tu někdo, kdo uvažuje dokonce o jeho koupi?
Rozbalit vlákno
9
24. 1. 2011 19:39
Re: FREEAT
Když odhlídnu od toho, jak to auto přišlo na svět, tak mi to přide jako celkem povedené MPV. Zajímavý bude tenhle Fiat především možností 4x4, protože tohle nikdo kromě VW zatím nenabízí.
24. 1. 2011 19:42
Re: FREEAT
Já prosím ano:D Ne fakt, hledám nějakou velkou, hlavně velice pohodlnou( v pohodlí i ten journey zahanbí evropany) a praktickou káru. Ten design bych si možná taky představoval trochu lepší,ale zase se mi to líbí více jak například ten ford nebo touran od vw.
24. 1. 2011 20:48
Re: FREEAT
Spíš bych to bral jako alternativu k VW Caddy Life TDI 4x4 a Sharan TDI 4x4. Tedy něco mezi, ne každy chce dodavku fingující MPV (i když zdařile) a nový ještě velmi drahý, ale parádní Sharan. Nikdo jiný totiž opravdu MPV s pohonem 4x4 nenabízí (neberu v potaz PSA/Fiat úpravce Dangel).

Takže zpět k tvé otázce, určitě se někdo najde, ale "fronta na maso" to asi nebude :-)
24. 1. 2011 21:27
Re: FREEAT
musím říct že když se oprostíš od té nemoci, která tě nutí všude cpát VW, tak čas od času napíšeš něco velmi trefného :yes:

Já Fiatu toto auto taky svým způsobem nevěřím a nevěřím ani nějakým dobrým prodejům..... bude se jednat o tisíce kusů v Itálii a jinde asi velmi málo (pokud teda nenasadí cenu nějak extrémně nízko, čemuž opět.... nevěřím).
Fiat určitě měl a asi i má potenciál na vlastní "italské" MPV, vždyť už ta Multipla byla konstrukčně geniální a všechno si zazdila jen svým vzhledem.

Problém Freemontu určitě není ve vzhledu, mě se to nakonec docela líbí, ale v tom, že vedle ostatních Fiatů na showroomu bude vypadat jak ufo....

Na obranu Fiatu ale musíme říct že momentálně jednak své zdroje investuje spíš do kompletního převzetí Chrysleru a vývoje modelů v segmentech, které jsou pro něj zásadní (čili blížící se nová Panda, Lancia Y a nedávno představená nová a velmi povedená platforma pro kompakty, na které zatím jezdí Giulietta a časem ji dostanou i Fiaty a Lancie). Čili tenhle Freemont je stejný případ jako Lancia/Chrysler 300 - prostě "lepší než nic".

Navíc Freemont je velké MPV (skoro 5m délky) a Fiat by měl mít ve vývoji i vlastní menší MPV (nástupce Multiply). Jeho uvedení se plánovalo na konec tohoto roku, teď jsem o tom dlouho nic nečetl, tak uvidíme.....

Čili stručně řečeno - "pizza došla, máme tady pár hambáčů, které zaženou aspoň ten největší hlad, ale nebojte, nové zásoby už jsou na cestě" ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
24. 1. 2011 21:45
Re: FREEAT
Mě se líbí.

Ano vedle ostatních Fiatů bude vypadat nepatřičně ale koho to zajímá? Fiat-fandu srdcaře...
Pro běžného smrtelníka zas může klasická tvář Fiatů představovat pošramocenou image, kterou jak patrno i zde v diskuzích Fiat má. Freemont by mohl znamenat takové příjemné zředění tohohle syndromu.

Za sebe mohu říct, že bych si šel pro Freemont-a nikoliv pro sedmimístného Fiat-a.

Freemont, mezera, F500, Sedici, mezera a Linea... V takovém pořadí mají fiaty mé sympatie...
24. 1. 2011 23:15
Re: FREEAT
Já bych to neviděl až tak dramaticky jako VWšeVWědoucí. Vždyť snad právě jeden z důvodů spojení Fiata s Chryslerem byla možnost levně zaplnit segmenty, které automobilce chybějí.
Za tak krátkou dobu nešlo asi čekat nic jiného.

A k tomu jestli to nahoře je či není Fiat bych řekl asi tolik: doba je dynamická a kdo by si před 10ti lety pomyslel, že Porsche bude dělat SUV a s dieslem a s rodokmenem nějakého "folksvágnu" nebo že Aston bude mít čtyři dveře (šťouralové řeknou, že už Lagonda z roku 1976 měla 4 dveře) nebo že Jaguar bude indický nebo že Hummera nebudou chtít ani číňanné?
Avatar - white label
24. 1. 2011 23:55
Re: FREEAT
Že bude někdy dělat nějaké (částečně) společné auto zrovna Porsche s "folkswágnem" je opravdu velké překvapení, způsobené dnešní dynamickou dobou. To by si vážně nikdo nepomyslel před 10ti lety, ale už mnohem dřív... ;-) >:-[]
25. 1. 2011 00:06
Re: FREEAT
Já věděl, že mě někdo bude chytat za slovo. To ví každý, že první porschky byly vlastně placatý brouci. :-)
25. 1. 2011 17:51
Re: FREEAT
Nejen první, ale taky třeba typ 914.
24. 1. 2011 20:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2011 20:31
ucel sveti prostredky
no co tohle preci neni auto co ma hrat zasadni roli u FIATu... Cele to je o zvyseni odbytu konkretniho modelu. Fiatu to nijak neuskodi a Dodgi muze jedine pomoci. To je asi tak duvod proc tenhle model vlastne "vznikl"?:]
Recicky o rezignacich na vyvoj vlastnich modelu jsou opet mimozni...:) U Austin Martinu to uz asi taky zabalili, kdyz vypousti pod vlastni znackou Toyoto IQ.... a takovych pripadu bychom nasli...
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2011 20:40
Tohle by mohlo fungovat
Musím vyjádřit obdiv Fiatu za to, jak chytře ždíme své partnerství s Chryslerem. Jasně, je to v podstatě badge engineering, ale s ohledem na to, že obě značky v podstatě fungují na odlišných trzích, tohle narozdíl od počinů předkrizového GM, který prodával bezdůvodně totéž auto na tomtéž trhu pod třemi různými značkami, netahá za oči, naopak. Freemont je designově velice citlivě udělaný, takový velmi dobrý překlad Stephena Kinga do italštiny.

Daimler potřeboval značky koncernu Chrysler, aby je lepil na svojí výběhovou techniku. A nefungovalo to. Fiat potřebuje techniku Chrysleru, aby na ní v Evropě mohl lepit svoje značky. A podle mě to fungovat může. A já to Fiatu nakonec i věřím. Tím spíš, že se dostane do segmentů, na které dřív nemohl ani pomyslet.

:yes:
Rozbalit vlákno
7
24. 1. 2011 20:51
Re: Tohle by mohlo fungovat
No,hurá za někoho, kdo pochopil, oč tu celou dobu běží. Bravo Ti :yes:
Avatar - gld
24. 1. 2011 21:10
Re: Tohle by mohlo fungovat
Veru tak, kanibalizmus s "originálom" od dodge nehrozí, vývoj tohto fiatu stál asi 20 eur, trval jednu obednú pauzu a vôbec, jedná sa o zaujímavé spestrenie ponuky rodinných mpv ...takže pohrebné reči akosi nechápem
Avatar - Subaru4ever
24. 1. 2011 21:19
Re: Tohle by mohlo fungovat
:-) :yes:

Ačkoli cílím v japonském revíru a obdivuji klasický skutečně italský design, Freemont na mě působí výborně. A jak je vidět, kvůli klasickému italskému designu to není. A přesně na to bude chtít Fiat nabalit nové zákazníky. Bude chtít nové zákazníky, kteří si nebudou kupovat Fiat hlavně kvůli designu, jak tomu bylo doteď, ale koupí si Fiat kvůli praktičnosti, prostornosti, robustnosti. A jestli si všímáš, kupec Freemontu si koupí Fiat kvůli pro značku úplně novým atributům, avšak stále bude mít výjimečné auto, které nebude stát na každém rohu. Takže vlastně stále bude mít ten pravý Fiat.

Výhra tak či tak :-) :yes:
neregistrovaný "Kajfik"
24. 1. 2011 21:54
Re: Tohle by mohlo fungovat
Tady se shodneme. Akorát si nejsem jistý jak se tenhle chlapský design bude líbit doma italům. Nějak mi to úplně neladí k těm napomádovaným vlasům a metrosexuálním lookům...

Asi jako bych tipoval, že větší oblibě se v Itálii bude těšit Q5 nebo Tiguan než GLK...
Avatar - Subaru4ever
24. 1. 2011 22:13
Re: Tohle by mohlo fungovat
Na to ti řeknu jediné. V Itálii se auty jako Q5, Tiguan a GLK nejezdí. A ani tím Freemontem se tam jezdit nebude. Ital a Italka sedlají jedině 500, Ypsilon, Pandu a možná Punto. Těm jsou velká auta ukradená >:-[]

A největší zabijáci silnic sedlají tříkolku Piagio >:-[]

Vozový park v Itálii je roztomilý, hospodárný a nezabere moc místa :yes: ... a jak je na tamních silnicích vidět, absence nabubřelých sedanů a SUV rozhodně neovlivňuje tamní chuť být pánem silnice >:-[]
neregistrovaný "Kajfik"
24. 1. 2011 22:47
Re: Tohle by mohlo fungovat
Já vím, že SUVéčka tam nejsou velkým hitem. Ten segment jsem vybral jako příklad kvůli (dle mého názoru) chlapského designu GLK. To podle mě nehraje slečinkám designe příliš do noty. A přitom se nedá říct, že by to slečnám v GLK neslušelo. :-)
25. 1. 2011 08:19
Re: Tohle by mohlo fungovat
V Itálie moc nejezdí velká SUV z jednoho prostého důvodu a tím je pojistka a bollo (silniční daň). Čim větší motor a auto, tim větší pojistka. A to ne jenom pojistka, ale i třeba přihlášení a převod, který se vypočítává z koní (to je taky masakr, min 10x víc, než u nás). Navíc v Itálii statisticky jezdí na počet aut nejvíce kombíků. U malých aut kraluje Smart (v samotném Římě jich jezdí více, než v celém německu) a Punto. Potom se v Itálii daří autům o velikosti Golfa. Ne proto, že by ital na větší neměl, ale proto, že by pak nemusel zaparkovat. Ve starých zástavbách je málo místa a už vidím, jak tam parkuje H2. >:D

A hlavně podstatná věc, která u nás bohužel nefunguje je i ta, že pokud ital jezdí třeba v pandě, tak to hnedle neznamená, že o je socka. Proto tam taky spousta lidí kupuje auta k tomu, aby je odvezla z bodu A do bodu B.

Jinak si myslím, že Freemont v Itálii moc frčet nebude, je moc velký. Na severu si ho někdo možná koupí, ale do velkého města bude na nic, nezaparkuješ.
24. 1. 2011 22:17
ne a ne a ne
ženská má vypadat jako ženská a ne jako kulturistka, chlap má vypadat jako chlap a ne jako metrosexuál a fiat má vypadat jako italský auto.. z tohohle ta na efekt dělaná americká masírka pořád čiší všemi spárami.. amerikanofil si tohle nekoupí a příznivec italských auto taky ne.Fiat mám rád, ale doufám že se tohle neujme, aby je takový nápady do budoucnosti nechytali... ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Subaru4ever
24. 1. 2011 22:22
Re: ne a ne a ne
Pro mě jako pro neitalofila je rozhodně lepší neitalský Fiat k nečemu, než italský Fiat k ničemu ;-)

Spolu s Pandou pro mě nejatraktivnější Fiat :-) :yes:
neregistrovaný "Kajfik"
24. 1. 2011 22:50
Re: ne a ne a ne
Podobného křiku bylo i s naftou do Porsche a kam se díky SUVčku a naftě Porsche dostalo... Neitalský vzheld Fiatu bude zákazníkovi stejně ukradený jako ta nafta v Porschi..
Avatar - twistedTSD
24. 1. 2011 22:53
Re: ne a ne a ne
otázka je, zda se zákazníci dělí jen na amerikanofily a příznivce italských aut :-)
Avatar - Barrichello
25. 1. 2011 09:44
Re: ne a ne a ne
Otázka je, zda to ten zbytek který nepatří nai do skupiny A ani do B uživí, že
24. 1. 2011 22:50
nejak se zacit musi
Uprimne neni to zadny zazrak- faceliftovany dodge s logem Fiatu. Na druhou stranu asi toho o moc vic stihnout neslo... Takze dobry prvni krok. Osobne me trochu desi nove Lancie jako prebrandovane Chryslery. Kazdopadne do budoucna ma spojeni Chrysleru pod Fiatem smysl. Jen nevim jestli to Lancia prezije.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
25. 1. 2011 09:38
Re: nejak se zacit musi
Bez převzatých modelů od chrysleru by už nepřežila ted a mohla by to zabalit rovnou.
tohle je pokus, jak to oddálit.
Když to nevyjde, nic extra tragického se nestane.
24. 1. 2011 23:02
Prisel, koupil, prebrandoval.
Jde na to zhurta :-) No, chargeRA BY MOH DOSTAT DO EVROPY TREBA, TO BYCH CHVALIL
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
25. 1. 2011 00:34
Re: Prisel, koupil, prebrandoval.
fiat nuova coupe >:-[] to by bol nárez
Avatar - euro89
25. 1. 2011 00:53
1,8T nebude?
K tomu, že je Freemont jen přelepenym Dodgem se vyjadřovat nebudu, na téma americkejch Fiatů, Lancii a Alf jsem už toho napsal dost a stejně s tim člověk nic neudělá...:-/ Tohle auto má u mě aspoň to plus, že už v originále vypadá docela pěkně (narozdíl od všech Chryslerů), takže i s logem Fiatu mu to celkem sluší. Ale spíš mě překvapuje nabídka motorů. Očekával bych výbornou 1,8T, přijde mi, že Fiat tenhle motor dává sotva do poloviny modelů kam by se hodil. Naopak mě překvapila zástavba 3,6 V6 4x4. Ne každej chce jezdit v kamnech a bohužel ne každej si koupí V6. Takže motory 1,8T a možná i 1,4T MultiAir by byly dobrou volbou.
Rozbalit vlákno
8
25. 1. 2011 09:17
Re: 1,8T nebude?
Tož 1,4 multiair by asi 2 tuny nerozdýchal:D Ikdyž je pravda, že mě osobně by se líbila ta 1,8T
25. 1. 2011 09:33
Re: 1,8T nebude?
Proč? Sharan se v základu taky nabízí s 1,4TSi
Avatar - Barrichello
25. 1. 2011 09:39
Re: 1,8T nebude?
Taky to hodně jede, že - s plnou rodinkou a bágly >:D
Každá V6 se předtím třese v kopci >:D :-)
25. 1. 2011 09:45
Re: 1,8T nebude?
o to by nešlo, že to hovco jede, ale spíš ta spotřeba, když se ta auto naloží s celou rodinou, kufry na dovolenou...ehm, váha 2,3 tuny..mno na 1,4 trochu moc
Avatar - Barrichello
25. 1. 2011 09:48
Re: 1,8T nebude?
To taky, to pak za jistých okolností baší víc než ten Pentastar >:D >:D
Ale hlavně že je to 1,4ka ne :-)
25. 1. 2011 09:57
Re: 1,8T nebude?
Tož určitě bude žrát ten 6ti válec míň, protože při plné zátěži nebo na prvním kopcu se nebude tolik potit a vždy tam bude výkonná rezerva. Tak pokud by člověk chtěl jezdit na spotřebu, tak si koupí tu naftu se 125 kw. Ale 1,4 turbo do takového auta je nesmysl. Jinak mám 1,4 T-jet v bravu a špica, akorát to váží o 800kg míň:D
25. 1. 2011 09:51
Re: 1,8T nebude?
Do kopce je zrovna platné turbo ;-)
Avatar - euro89
25. 1. 2011 11:47
Re: 1,8T nebude?
Tak tu 1,4 beru zpět. Teď jsem se koukal, že Journey je pravej američan - a to i váhou >:D >:D Rozměrově je to podle mě konkurence spíš pro Touran, než Sharan a proto jsem předpokládal, že i váha bude o pár kilo nižší... Nicméně ta 1,8T by se tam určitě hodila. :-)
25. 1. 2011 07:31
První velký povedený FIAT od Dodge...
Od doby rezignace na větší modely a nepovedeným nástupcem Cromy, nepříliš pohledným Ulysse atd. vizuálně není Freemont žádným zklamáním a než sázka na šokování potenciálních klientů přichází střízlivá karoserie moderních tvarů se slušnými motory Fiatu a Pentastarem. Škoda, že se už na začátku nepodařilo připravit do nabídky automat, ale snad nezůstane pouze u slibů. Na větší prodejní série á la S-Max nebo Sharan to asi nebude, ale pár desítek tisíc kusů by se po Evropě prodat mohlo.
Stále však čekám na pravou Cromu, i kdyby měla vyjet na podvozku Chrysleru 200, ovšem s vlsatní, italskou karoserií.
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2011 09:02
Hlavně, že je to Fiat
Fascinuje mne, kolik zdejších diskutérů s ledovým klidem a nebo dokonce s nadšením přijme rezignaci Fiatu na kulturní a historické dědictví, na historické bohatství své značky. Vlastně na to nejcenější, co Fiat, ale i Alfa a Lancia mají. Jak kdyby milánské butiky začali prodávat Lewisky made in China - kalhoty jako kalhoty a nevypadaj špatně, ne.
Nehodnotím auto jako takové. Nemohu jen akceptovat to, že Fiat s klidem zařadí do portfolia auto, která tam prostě nepatří. Chladný kalkul v modelové řadě, která je celá o ale. Často je tu slyšet (a je to fakt), že zákazníci, kteří jdou k italské produkci ani neuvažují a alternativě z DE (a opačně). Teď ale Fiat zařadil do portfolia auto, které je přesně v duchu DE produkce. Jsem velmi zvědav na evropské prodeje.
Když vidím, jak jednoduše toto Fiat učinil, tak se (byť jako nevěřící) asi začnu modlit, aby VW koupil Alfu, protože proti tomuto jsou páčky z Audi v Gallardu jen srandička k pousmání.
Rozbalit vlákno
15
25. 1. 2011 09:23
Re: Hlavně, že je to Fiat
Nehlásím se ani k jednomu extrému (vyloženě ano či ne), protože nic není jen bílý nebo černý. Fiatu chybělo modernější MPV, které nyní má. Tedy pro FIAT nový model.

Stejně tomu zřejmě bude u sedanu Lancie (předchůdkyně Lybra má vousy už i v bazarech), ale nemyslím, že by následník Giulietty, Giulia příští rok nebo velká Alfa vyjely jako Chrysler/Dodge s novým znakem.
Zjednodušeně tedy...teritoriálně nové modely mohou být řešeny přeznačkováním, nástupci současných vozů však spíš koncernové stavebnice. Pak to může fungovat.
25. 1. 2011 09:41
Re: Hlavně, že je to Fiat
No tak hlavně ono to ani jinak být nemůže... Mimoto, prostě... Journey je v podstatě nejpovedenější model Chrysleru, v Kanadě je v top three, to auto je ověřené...fakticky na
něm těžko hledat chyby... To jsou prostě jen pláče nesprávných lidí na nesprávném hrobě.

Hodnocení: líbí x nelíbí, potebuji x nepotřebuji.

Nic víc, nic míň.

Za mě ANO, mě se to líbí, už starý Journey byl O.K. a tohle je o pořádný kus dál. Ve všem. to auto má se straým Dodgem jen shodnou koncepci a základ, jinak je to jiné auto z hlediska toho podstatného (kvalita, motory, interiér, upravený podvozek...).

P.S. Lancia převezme věší a luxusnější Voyager (jehož předchozí verzi se nebál převzít i pro Americký, tedy náročnější trh i slovutný koncern, jen aby měl víc modelů v nabídce - známý Routan), tedy i tady je to v pořádku. Předpokládám, že fabriak Sevel se bude teď zaměřovat na čistě užitkové verze, což bude pravděpodobně ku prospěchu. Aspoň nebudou vznikat paskvily alá Caddy a podobně (tedy ani osobák ani užitkáč). Dobló, jak se už ukazuje, je v užitkovosti někde úplně jinde. :yes: a je tak dobré, že ho převezme z fleku Opel. :yes:
Avatar - Barrichello
25. 1. 2011 09:43
Re: Hlavně, že je to Fiat
Všechny větší Lancie než Ypsilon a Delta budou přeznačkový Chryslery - tedy 200C, 300C a Grand Voy s jiným znáčkem.
A proč?
Fiat nic většího než Deltu udělat neumí, takže budoucí naástupci budou těžko 100% fiat, když nemaj na čem stavět, narozdíl od chrysleru, který velký auta dělá od svýho vzniku.
25. 1. 2011 09:53
Re: Hlavně, že je to Fiat
Nová platforma pro Giuliu bude základem celé střední třídy koncernu včteně amerických modelů ;-) U SUV, velkého sedanu a MPV to bude přesně opačně.
25. 1. 2011 10:03
Re: Hlavně, že je to Fiat
Tak tak...
Ale nechme Barika... On si to nejak zase vysvetli.

Mimoto, Kdyz Chrysler patri Fiatu..., byl by Fiat uplne blbej, kdyby vývoj probíhal souběžně v Itálii a v Americe. Ale to je jedno. Pro jeho klid...Cokoliv většího než Delta bude už od teď americké :-))) :yes:

On takovej koncern VW směřuje k tomu, že se všechno od A3 po Bentley bude dělat na jedné platformě (podobně tak Ford, který jen na podvozku Focusu chce dělat přes 2mil aut), tak celé tyhle diskuze jsou o hounu. Je ale fakt, že midsize platformu má Fiat momentálně dokonalou, bylo by mimo mísu, kdyby příští generace 200ky vyjela na jiné. A platforma 300, než bude použitá na AR a nebo na další generaci Lancie bude HODNĚ předělaná..., ale ano.. svůj původ bude mít v té původní americké (pravděpodobně) .

Tedy reálně...cokoliv do cca 4,7 m základní délky pojede čistě v italské režii (a je jedno jestli se to bude dělat tady a nebo v Americe), MPV (fullsize), SUV a běžné full size sedany (nemyslím tím superprémiové vozy) pojedou na platformě VZNIKLÉ z té americké, vyvinuté v USA.
Avatar - Barrichello
26. 1. 2011 09:43
Re: Hlavně, že je to Fiat
Bentley budu mít přední náhon?
To sou mi novinky teda >:D

Já že FWD a RVW platformy bejvaly poněkud odlišný.

Ukaž mi jedinej úspěšnej model koncernu Fiat z kategorie větší jak střední trída (mimo Masseratti) za posledních 15 let.
Když vezmem čistě prodejní výsledky - Thesis propadák, Alfa 166 - nic moc; Ulysse, Phedra a spol. na většině trhů taky nic moc, navíc to dělali ve spolupráci s PSA, takže to ani zcela vlastní vývoj nebyl.

Takže určitě je nejlepší nápad na světě, aby Fiat řídil vývoj téhle kategorie aut.
Opravdu mu to jde posledních 20 let skvěle, továrny nestíhaly vyrábět :-)
Oproti tomu Vyoagery, Journey, 300C/Charger/Challenger byli a jsou dost úspěšnými vozy.

Tuhle jak byla reportáž o útocích na ruské metro tam co tam bylo za vůz - Charger a měli ho ruské bezpečností složky :-) Má je i Kuvajt, Saudská arábie atd. a najdou se i v jižní americe apod.
Lancii a Alfu sem ale jako pokicejní ještě neviděl, mimo itálii.
A to byl jeden příklad.
25. 1. 2011 09:44
Re: Hlavně, že je to Fiat
Však to samé dělal volkswagen, tak proč by to nemohl dělat i fiat, nehledě na to, že vw používal jeden motor 20let a furt to fungovalo...
25. 1. 2011 10:06
Re: Hlavně, že je to Fiat
a když Fiat dělal Ulysse, což byl jen přebouchaný Peugeot, tak to ti nevadilo?
A když Porsche dělá vylepšený SUV od VW to ti nevadí? >:D
Prostě Fiat pokrývá segment, kde sám nemá co nabídnout, tak si půjčuje model jinde. Nic víc, nic míň.
Velké MPV nikdy nebylo nějakým "italským pokladem", takže tam tradice absolutně neexistuje. Jó kdyby jako základ pro legendu F500 použili třeba Nissan Micra, to by bylo jiné kafe....

Dojímá mne, jakou starost mají o Fiat lidi, kteří si ho tak jako tak nikdy nekoupí a nikdy žádný neměli..... :'-( ..... ;-)
25. 1. 2011 10:19
Re: Hlavně, že je to Fiat
:yes:

Jen malá poznámka... Ulysse nebyl přebouchaný Peugeot... to byl produkt ze společného podniku. Je fakt, že gró vývoje bylo na bedrech PSA (v tomto případě).

Je fakt, že se taky podivuji nad tím, jak někoho uráží vypůjčení si modelu od automobilky, kterou Fiat vlastní (no dobrá, zatím ne kontrolne, ale to je jen otázka casu)... :-) Notabene..i když jsme se tady shodli (tak nějak to cítím), že to není úplně špatné auto.

Mimoto, první generace Sharanu byl Ford Galaxi.... >:-[]

A s tím, že se nejvíc rozčilují ti, co si to auto nekoupí..., to mě právě na tom baví nejvíc.
25. 1. 2011 10:51
Re: Hlavně, že je to Fiat
Nevim, jestli jste mne oba uplně dobře pochopili. Nemám problém s velikostí auta. Dle přiložených informací v něm vidím i velmi zajímavou nabídku (samozřejmě bude záležet na ceně). Nabídka motorů je také naprosto v pořádku a tleskám za V6 pentastar.
Jediné co mne trochu mrzí je, jak "jednoduše" Fiat přelepil znak a hurá. Žádná snaha o výraznější odlišení. Auto, které v žádném případě neurazí, ale italské nadšení.... To i třeba to zmiňované Porsche odlišilo Cayenne od Tuaregu výrazněji. Fiat beru jako automobilku s trochu jiným přístupem než "chladná" produkce a čistý kalkul z DE a i dle příspěvků na diskuzích ten rozdíl vnímá víc lidí. Z toho důvodu mne právě překvapuje, kolik "skalních" to v klidu akceptuje.
S osobitou karoserií mohl Fiat vytvořit velmi solidní alternativu.
25. 1. 2011 10:58
Re: Hlavně, že je to Fiat
když Fiat přicházel s osobitýma řešeníma (Multipla 1. i 2. gen) tak se to nesetkalo s úspěchem. Když to teď chce dělat jinak, tak je to taky špatně..... Co na to říct?

Prostě chtějí s minimem nákladů oživit portfolio - divíš se jim?

Ano, není to Fiat, jaký bysme od "nového" koncernu F-CH chtěli, je to furt tak trošku řešení z nouze, ale jako začátek to není špatné. Nejde o žádnou rezignaci....

Úplně "nové" auta vzniklé ze spolupráce F-CH budou třeba až nové Alfy Giulie, které myslím budou perfektní.... :yes: Prostě nechtěj po Fiatu, aby ze dne na den vychrlil tuny nových modelů, to fakt není reálné....
25. 1. 2011 11:32
Re: Hlavně, že je to Fiat
Ani nechci po Fiatu, aby vychrlil tuny nových modelů, jen mi toto (ne)odlišení přijde prostě málo. Fiatu se nedivím, že chtějí s minimem nákladů oživit portfolio.
25. 1. 2011 12:18
Re: Hlavně, že je to Fiat
Ano, naprostý souhlas! Ale nebylo by to s jejich rychlostí ani letos, ani za rok.
25. 1. 2011 10:52
Re: Hlavně, že je to Fiat
mě to taky baví.... tady se to podává, jak kdyby Porsche chtělo další generaci 911 udělat na bázi Chevy Corvette :-)
Špatný auto ten Freemont asi nebude, těžko říct.... zajedu se svézt....
Bude to o ceně víc než o čemkoliv jiném....
25. 1. 2011 09:26
Tahle diskuze mě baví
FAKT, ŽE JO!!! >:D >:D

P.S.1 Kdo z Vás, než sem začal blít svá moudra (čest vyjímkám) si prošel jak je na tom konkurence, jak byl na tom samotný Dodge Journey, než z něj (nejen) Fiat udělal kus auta atd... Jaké motory, jaké výkony a za jaké? peníze je k mání třeba S-Max (podle mne nejbližší konkurence)

P.S. 2 Fiat dělal VELKÁ AUTA v době, kdy Adolfovi měnili ještě plenky (to jen tak aby řeč nestála a aby to tady neutichlo páč je to zábava).
Rozbalit vlákno
9
25. 1. 2011 09:29
Re: Tahle diskuze mě baví
ad P.S.1: Jestli jsem správně četl, pak na S-Max a Sharan budou chybět základní čtyřválce, které špičková V6 NENAHRADÍ! Proč píšeš o penezích, když nevíš za kolik Freemont bude?

ad P.S.2: Na historii jaksi i ten pes z vysoka .... ;-) Důležitý je co nabízí teď a co bude nabízet zítra.
25. 1. 2011 09:48
Re: Tahle diskuze mě baví
Sám sis odpověděl. teď bude v nabídce tohle a při vší úctě, je to kus poctivého auta. Píšu výš, proč si to myslím.

Základní čtyřválec? V benzinu asi nemyslíš... Základní 4 válec je ta 103 kW nafta. Proboha co základnějšího by si chtěl? Do takového auta? 1,6 HDI v S-maxu s 85 kW (nebo kolik to má) je už prostě na takové auto slabé. to je stejné v Saranu. To auto muselo mít 1,9 TDI min. s těmi 96 kW, aby to trochu jelo. A 125 kW nafta je úplně košér nabídka. Málokdo nabízí něco víc. A pro ty co budou chtít víc, bude tu Pentastar. A pokud budou chtít něco mezi, budou v rámci koncernu volit Voyager, který dostane 3,0 naftu v 6V. Musíš to hodnotit v souvislostech. To gró potenciálních prodejů 103 a 125 kW má Fiat dobře pokryté. Porovnej co bylo ve starém Dodgei.

Ad cena? podívej se na ceníky Dodge z 1.1 2010 trošku uber (jen decentn, akční cena a si na konkurenceschopné ceně) Konkurence není levnější.
25. 1. 2011 09:55
Re: Tahle diskuze mě baví
Myslel jsem zážehové motory, ale chápu, že se těžko dá narychlo vestavět 1,4 nebo 1,8T.

Cenu za Freemont bych viděl někde kolem 550k ve slušné výbavě aby vůbec něco...;-)
25. 1. 2011 10:09
Re: Tahle diskuze mě baví
Tak to si nemyslím, videl by som to skôr až od nejakých 25-28 vyššie, teda 600-700 tisíc Kč. Hlavne vzhľadom na veľkosť a spomenutú výbavu.
Za 550 je Scudo v najslabšej výbave, kde sa pripláca ešte aj za klímu. Ale súhlasím, že vyššia cena ako si uviedol Ty, nebude príliš akceptovaná.
25. 1. 2011 12:15
Re: Tahle diskuze mě baví
Já tu cenu psal jako názor z hlediska prodejnosti.
25. 1. 2011 19:35
Re: Tahle diskuze mě baví
Však s tým som súhlasil. :-)
25. 1. 2011 10:11
Re: Tahle diskuze mě baví
Tak zážehové motory u těchto aut dělají na prodejích (mým) odhadem 1%. Sharan se svým 1,4 TSI je spíše výjimkou. Myslím, že jeho prodeje se limitně blíží nule. Lepší volbou je jistě stejně silná a nebo mírně slabší nafta, která však je u VW už dražší. Sharan v benzinu začíná na 659 000 Kč bez výbavy, tedy chtít aby byl Freemont s lepší motorem a výbavou o 100 000 (ve srovnatelné naftě o 250 000) levnější...JE MIMO. Ale budiž. Chápu, že i tak dá spousta zákazníku přednost lidovému vozu, ale jaksi podbízet se nemá (při ceně na vývoj 0,0 Kč) cenu. To auto si musí získat zákaníky kvalitou a tím co nabídne. Například autu s Pentastarem s 4x4 nemá ani ten VW co postavit.

Ale levnější než Sharan bude. To je jasné. Otázka jen zní o kolik.
25. 1. 2011 10:41
Re: Tahle diskuze mě baví
Tož určitě. Toho fiata bych typoval tak na 650 v základu a vrcholná verze bude lehce přesahovat milion. a mě se líbí, jak tu někteří nadávají na to, že fiat ted sdílí auto s chryslerem, když saotný vw má jeden podvozek na x autech...
25. 1. 2011 10:04
Re: Tahle diskuze mě baví
Fiat síce robil veľké autá, ale nikdy nimi neprerazil tak, aby stálo za to v nich pokračovať. Ak niekto niečo robí, neznamená to automaticky, že to robí dobre.
25. 1. 2011 12:17
Mně se to líbí.
Sice můžu zatím hodnotit pouze exteriér, ale Dodge Journey se mi moc nelíbí, kdežto tohle už jo. Bohužel problém Italských aut není v designu, ten se jim často daří dotáhnout k dokonalosti, ale v nastavení jízdních vlastností a odolnosti. No, jsem zvědavý na první recenze.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
26. 1. 2011 09:20
Re: Mně se to líbí.
A vono je to přitom Dodge s jinou mřížkou a trošku jiným nárazníkem.

To je jak kdyby se ti nelíbil Opel Astra ale Vauxhall Astra jo >:D
25. 1. 2011 13:52
"infotainmentový" systém ?
Koukam, ze zoufalost "czenglichismu" postoupilla do dalsiho "levelu". 8-s
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2011 19:51
Mid-size MPV potvrzeno....
..... dnes je na www.italiaspeed.com článek, že plány na investice do továrny v Srbsku (ex-Yugo) trvají a že tam Fiat hodlá vyrábět až 200.000ks vozidel ročně. Mělo by se jednat o nástupce Multiply v modifikacích 5 a 7 sedadel.

Takže místní bojovníci za zachování fiaťácké identity mohou být klidní a začít šetřit. Už brzo se dočkají toho vytouženého pravého italského MPV :yes:

Jinak toto MPV se bude dělat i pro americký trh....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
26. 1. 2011 09:18
Re: Mid-size MPV potvrzeno....
Multipla pro Ameiku?
Tam na to čekaj - každá mamina co má ted Dodge Caravan a Hondu Odyssey vezme ráno 5děti a odveze je do školy a odpoledne zas příveze a k tomu 5 bágů nákupu - akorát ten aby si dala na střechu :-)

Kdyby radši řešili ty dodváky pro ameriku, ty sou furt v nedohlednu a utíkaj jim kšefty, ne za zabývat totálními nesmysly jako je tenhle.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku