Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Škoda Octavia Combi GreenLine 1,6 TDI – Zelená úsporám

9 komentářů

King of rain
Vzhledem k ceně, pokud člověk opravdu nenajede "mazec" kilometrů je lepší varianta 1,2TSI.DPFko je prostě omezení pro městský provoz a do toho bych nešel.Za ty problémy , když stát "legálně" ředí palivo by mě to nestálo.To už raději plynovou variantu....
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Již samotný fakt, že ekomodel je založený na dieselu svědčí o tom, že se jedná pouze o bruselskou ekologii. V Japonsku by tuhle ekohrozbu rovnou sešrotovali.
Že nemá 6stupňovou převodovku - no není se čemu divit. Jde přeci o Bruselskou ekologii. 5st. převodovka má zkrátka při normovaném měření spotřeby lepší spotřebu vzhledem ke zpřevodování než 6st.
Už jen samotný fakt přístupu😒br /> 1) pneu s nízkým valivým odporem - opravdu stojí menší přilnavost za tu spotřebu nižší o 0,0001 l/100km? Navíc pouze půl roku (mimo zimu)...
2) start stop - opravdu stojí zvýšené namáhání motoru, baterie, startéru za tu spotřebu nižší o silně teoretických 10%?
Tahle ekologie - ne, děkuji. Raději budu jezdit ekošestiválcem v ekobenzínu
:-!
Závěrem jen dodám, že velmi doufám, že stát nevynaloží ani halíř na příspěvky za tyhle ekovraky.
ryccardo
No naprosto s tebou souhlasím. :yes:
bicak77
S Bruselskou eko***ií se dá jen souhlasit :yes😒br />
Co se týká GreenLinu...v reálu horší dynamika, delší brzdná dráha na úsporné tvrdogumě, potencionálně dražší výměna baterie a altíku = nic pro rozumě uvažujícího.

P.S. snížení součinitelu odporu vzduchu z 0,3 na 0,299 mě opravdu rozesmálo >😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ten pokles o 0,001 je přeci způsoben masivním nástupem nových technologií >😒]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Pod tohle se podepisuji!!! To, co se děje v evropě okolo "ekologie" je do nebe volající... Můj "oblíbený" nesmysl je ten s tím pětikvaltem....
Avatar - Subaru4ever
Subaru4ever
Chápu, že měřit spotřebu dotankováváním je celkem drahé a komplikované, ale v případě na nízkou spotřebu zaměřených vozů by to bylo vhodné. Speciálně v případě Škodovky, kde palubní počítače již dokázaly v historii předvést zajímavé absurdnosti 8-s

Pro mě má proto zrovna tento test nulovou výpovědní hodnotu :no:
Staniczeq
ze za priplatek 11000 nebo 6000Kc dostanu jen Start/Stop system, ostatni "vylepseni" jako divne pneu nebo super koficient -0.001 nepocitam.

Kbybych si byl byval koupil normalni, staci jezdit normalne neagresivne a jsem se spotrebou na tom samem. Nehlede na levnejsi servis.
Avatar - Anonym
Anonym
Start/stop systém je u dieselu s filtrem pevných částic spíše na obtíž, důležitější je rekuperace brzdné energie.