Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf VII přijde na trh na konci roku 2012

Nová generace bude postavena na nové modulární platformě VW Group.
Zpět na článek
25. 1. 2011 09:13
25. 1. 2011 09:19
25. 1. 2011 09:19
25. 1. 2011 09:27
25. 1. 2011 09:40
25. 1. 2011 09:44
25. 1. 2011 09:57
25. 1. 2011 10:15
25. 1. 2011 10:26
25. 1. 2011 10:47
25. 1. 2011 11:50
25. 1. 2011 12:25
25. 1. 2011 12:40
25. 1. 2011 22:51
25. 1. 2011 10:50
25. 1. 2011 09:57
25. 1. 2011 09:59
25. 1. 2011 10:08
25. 1. 2011 10:27
25. 1. 2011 11:37
25. 1. 2011 11:55
25. 1. 2011 12:02
25. 1. 2011 12:19
25. 1. 2011 12:20
25. 1. 2011 13:24
25. 1. 2011 23:00
25. 1. 2011 12:04
25. 1. 2011 12:28
25. 1. 2011 12:32
25. 1. 2011 16:44
25. 1. 2011 23:04
25. 1. 2011 12:55
25. 1. 2011 16:46
25. 1. 2011 12:21
25. 1. 2011 13:47
25. 1. 2011 11:54
25. 1. 2011 09:23
25. 1. 2011 16:48
25. 1. 2011 18:39
25. 1. 2011 19:06
25. 1. 2011 10:28
25. 1. 2011 11:00
25. 1. 2011 15:19
25. 1. 2011 16:54
25. 1. 2011 15:50
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 16:55
26. 1. 2011 01:02
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 21:19
26. 1. 2011 01:08
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 10:30
25. 1. 2011 13:27
25. 1. 2011 13:34
25. 1. 2011 13:48
25. 1. 2011 13:53
25. 1. 2011 14:03
25. 1. 2011 14:13
25. 1. 2011 14:15
25. 1. 2011 16:36
25. 1. 2011 19:17
25. 1. 2011 18:07
25. 1. 2011 18:31
25. 1. 2011 14:13
25. 1. 2011 15:04
25. 1. 2011 16:31
25. 1. 2011 18:53
25. 1. 2011 18:07
26. 3. 2011 12:56
neregistrovaný "Kuchty"
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2011 09:01
dat tam znak leva namiesto vw
a mame dalsi pekny peugeot :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
25. 1. 2011 09:26
Re: dat tam znak leva namiesto vw
Tím chceš říct, že peugeoty nemají pěkný auta a proto je hledáš u VW?
25. 1. 2011 10:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - igor77
25. 1. 2011 10:29
Re: dat tam znak leva namiesto vw
a já zas naokamžik myslel, že konečně zkrásnili mazdu >:D
25. 1. 2011 09:13
Octavia III
Tak nějak se mi zdá, že jestli bude OIII na stejné platformě jako G7, přijde až po Golfu, tzn.2013...
Rozbalit vlákno
5
25. 1. 2011 09:19
Re: Octavia III
Octavia III bude v roce 2012,ale je možné,že premiéru posunou na březen 2013.Uvedení Golfu VII v ČR je 4Q 2012.
25. 1. 2011 09:40
Re: Octavia III
No právě, určitě nepřijde před Golfem, tak bych to viděl na to jaro 2013. Ještě by mohla přijít společně s Golfem, ale to se mi při současné politice nechce moc věřit.
Avatar - kosmonaut
25. 1. 2011 09:21
Re: Octavia III
Teď jsem v nějakém plátku četl, že OIII bude na platformě té nedávno představené Jetty. Ovšem zda-li ta má platformu shodnou s G7, to nevím.
25. 1. 2011 09:58
Re: Octavia III
Kľudne sa to môže stať. Aj Fabia II je na starej platforme, hoci už bola aj nová, ktorú ale dostalo len Polo a Ibiza.
Inak takáto modulárna platforma môže znamenať viac, ako by sa na prvý pohľad zdalo. Nie je to len ušetrenie konštrukcie a výroby konkrétnych skupín, ktoré budú pre všetky platformy zhodné. Veľa sa ušetrí aj na technológiách montáže - zrejme bude možné aj to, aby na jednej linke šli spoločne aj zdanlivo úplne rozdielne autá, bude možné oveľa lacnejšie a rýchlejšie preorientovať výrobu na iný model, rovnako sa rýchlejšie zavedie úplne nová výroba. Z ekonomického hľadiska to môže byť riadny gól, konkurencia bude mať čo robiť, aby taký náskok dobehla.
Avatar - kosmonaut
25. 1. 2011 09:19
Uvidíme
Sedmička Golf očekávám, že bude kanón auto. Po do jisté míry rozevláté retro pětce působí šestková generace sice solidněji, ale především jako uspávač hadů. Jsem zvědav, poněvadž v nižší střední takřka není kde vybírat.
Rozbalit vlákno
49
25. 1. 2011 09:27
Re: Uvidíme
V nižší střední není takřka kde vybírat ? Vždyť tam je rozmanitost obrovská.
Avatar - kosmonaut
25. 1. 2011 09:40
Re: Uvidíme
Jasně, napsal jsem to špatně. V nižší střední bych si dnes patrně nevybral :-)
25. 1. 2011 09:44
Re: Uvidíme
neboj, co nevidět budeš mít na salonu Focus ;-)
Avatar - white label
25. 1. 2011 09:53
Re: Uvidíme
Tvé povzbudivé "neboj", je v souvislosti s designem FoIII hb docela na místě... :-)
25. 1. 2011 10:15
Re: Uvidíme
No tak chlapi, vím, že tu budu za úchyla, ale já po opakovaném, každodenním podrobném prohlížení fotek musím konstatovat, že se mi nový Fofák líbí :-)
Avatar - iudex
25. 1. 2011 10:47
Re: Uvidíme
Práveže zvnútra vyzerá vcelku slušne, na rozdiel od exteriéru. Ostatne k dojmom (veľmi pozitívnym) z interiéru takmer zhodného C-Maxu pozri test tu na ACZ.
25. 1. 2011 11:50
Re: Uvidíme
Vidíš, a ja mám z nových interiérov Forda dosť nepríjemné pocity zo žalúdka... 8-s
Avatar - iudex
25. 1. 2011 12:25
Re: Uvidíme
A z ktorých konkrétne? Sedel si od autosalónu v nejakom novom Forde? ;-)
25. 1. 2011 12:40
Re: Uvidíme
Zatiaľ len v C-Maxe a negatívne pocity z fotiek tie reálne ešte prevýšili. proste na ten štýl nie som.
Interiér Fiesty kritizujem od samého začiatku, čína šuviks...
Avatar - Typhoon
25. 1. 2011 22:51
Re: Uvidíme
To abys vůbec nevylízal ven.
25. 1. 2011 10:50
Re: Uvidíme
Tak uvnitř se mi líbil od první chvíle, stejně jako c-max. Ujíždím i na Fiestě. Počkám, až si do něho sednu, ale nemyslím, že budu zklamaný...
Avatar - white label
25. 1. 2011 11:51
Re: Uvidíme
Ptáš se, jestli tu bude za úchyla "i uvnitř"? >:-[]
Avatar - kosmonaut
25. 1. 2011 09:57
Re: Uvidíme
Hehe, no já hlavně v nižší střední nelovím. Ale i tebou navrhovaný Focus nesplňuje pár mých primárních kritérií, tedy: Ford NE; Seat NE; VW a Fiat větší jak nižší střední NE; Amerika, Korea NE; Sedan NE; atd... ;-)
25. 1. 2011 09:59
Re: Uvidíme
Kúp so kolobežku. ;-)
25. 1. 2011 10:08
Re: Uvidíme
Nechci provokovat, ale ještě ti zbývají Číňani. Mají jednu skvělou značku, zní to podobně jako briliant >:D A určitě si u nich vybereš i v jiných vodách než nižší střední ;-)
Avatar - kosmonaut
25. 1. 2011 10:27
Re: Uvidíme
bavíme se o normálních autech :-)
25. 1. 2011 11:20
Re: Uvidíme
Souhlas. Když se podívám na současnou nabídku nižší střední (beru běžné modely), tak je to, co se týče designu, velká bída. Golf si jede pořád tu svou, pak tu máme podivnou designovou alianci Megan-Focus-Astra, Japonci - tam se dá uvažovat jen o vrcholových modelech, Julietta zazdila svůj poteciál předkem. Takže pokud by člověk vybíral jen podle designu, musel by skončit u C30, ale musel by se spokojit se 3dv. a bídnými benzínovými motory. Uvidíme co s tím udělá DS4...

EDIT: zapomněl jsem na Ceed a i30, ale ty se líbí snad jen Slovákům >:D
Avatar - iudex
25. 1. 2011 11:37
Re: Uvidíme
No asi máš problémy s čítaním: že i3O a Ceed sa páčia skôr Čechom vyplýva i z minuloročných predajov, keď i3O je druhý a Ceed tretí. ;-) [odkaz]
25. 1. 2011 11:48
Re: Uvidíme
Za a) hodnotil jsem design a ne prodeje.

Za b) prodeje v ČR nejsou ovlivněny tím, zda se "páčia" nebo ne, ale financemi. A věř, že 99% majitelů i30 by si vybrala jinej vůz, kdyby měla větší rozpočet.

Za c) na zdejším fóru se především na designem Kie a Hyundaie rozplývají především občané Slovenska

Za d) ten EDIT ber s humorem ;-)
25. 1. 2011 11:55
Re: Uvidíme
99% lidí obecně by si vybrala jiný vůz, kdyby byl vyšší rozpočet Provokatére :-)
Avatar - iudex
25. 1. 2011 12:02
Re: Uvidíme
Amen. To je biblická pravda. :-)
Avatar - white label
25. 1. 2011 12:05
Re: Uvidíme
A neplatí to zdaleka jen u aut... ;-)
25. 1. 2011 12:07
Re: Uvidíme
To jistě, ale já to myslel v rámci třídy...
25. 1. 2011 12:20
Re: Uvidíme
Proč? To je obecná pravda.
25. 1. 2011 12:35
Re: Uvidíme
To je, ale to bychom tu potom všichni skončili u Astona :-)

A já chtěl zůstat u těch pro, pro většinu lidí, dostupnějších aut...
25. 1. 2011 13:24
Re: Uvidíme
A byl by svět ošklivější? :-)
25. 1. 2011 13:58
Re: Uvidíme
Ba naopak, ale to by zas potom každej kopal do Astona. Tak zůstaňme v realitě a tu "čest" nechejme Golfu :-)
Avatar - Typhoon
25. 1. 2011 23:00
Re: Uvidíme
Kdyby byl vyšší rozpočet, koupím si to samé auto za hotové nebo ho splatím za 1 rok. To by asi udělalo víc lidí, jak 1%.
Avatar - iudex
25. 1. 2011 12:04
Re: Uvidíme
Ad b) Jasne, ale v rámci cenového stropu sa Ti vždy ponúka viacero +/- rovnako drahých alternatív, a tam rozhoduje predovšetkým to páči/nepáči. Alebo Ty si si vybral auto, ktoré sa Ti nepáčilo? ;-)
25. 1. 2011 12:15
Re: Uvidíme
Tos trefil, já vybral auto, které si mi při uvedení na trh vůbec nepáčilo.. ;-)

Pokud máš cenový strop např. 260 000 a vybíráš mezi Meganem, Ceedem a i30, tak si asi většina lidí nakonec vybere to, které se jim nejvíc líbí z těch tří. Ale pokud máš vyšší strop, tak zahrneš do výběru mnohem víc aut a pravděpodobně i kterých se ti budou líbit víc
Avatar - iudex
25. 1. 2011 12:28
Re: Uvidíme
Nezvyčajný prístup; ja som si kúpil auto, ktoré sa mi páčilo od predstavenia. Racio potom len potvrdilo výber srdca. :-)
Avatar - Krispos
25. 1. 2011 12:32
Re: Uvidíme
Tak ne každý má to štěstí, že si může koupit auto, které se mu skutečně líbí.... ale koupit si auto, které se člověku nelíbí, to už je hustý...
Avatar - Ronault.
25. 1. 2011 16:44
Re: Uvidíme
Není tak úplně pravda. Např. Fabia II s TSI 77 kW třeba má solidní potenciál, i když je opravdu ošklivá >:-[] ;-)
Avatar - Typhoon
25. 1. 2011 23:04
Re: Uvidíme
Jsou i tací, co si dobrovolně vyberou lak v barvě špíny, aby nebyla vidět. Někteří lidi, zvlášť starší, vybírají auto podle praktičnosti a vnější krásu neřeší. Ta je pomíjivá, jako u většiny žen.
25. 1. 2011 12:45
Re: Uvidíme
Ber to tak, že se vždycky představí jako první běžná verze modelu, ale pak přijde sportovní, upravená a lehce změníš názor :-) Jinak vypadá třeba i běžný Focus od ST nebo RS, běžný Golf od GTI nebo R (no to byl asi blbej příklad >:D ) atd.

Navíc, pokud máš požadavek čtyřkolku, nejmíň 200 koní, tak moc vybíravej ani být nemůžeš ;-)
Avatar - Subaru4ever
25. 1. 2011 12:49
Re: Uvidíme
Co se týče kompaktu se 4x4 a více než 200 koňmi, máš dnes na trhu pouze DVĚ možnosti volby:
a) Imprezu nebo Lancer ... NEBO
b) Golf nebo A3
>:D
25. 1. 2011 13:06
Re: Uvidíme
Pro mě to byla jen jedna možnost - a) ;-)
25. 1. 2011 12:55
Re: Uvidíme
U mňa racio spôsobilo, že sa mi začalo páčiť auto, nad ktorým som predtým trochu ohŕňal nos. >:D A neľutujem.
25. 1. 2011 13:03
Re: Uvidíme
Přesně tak, u většiny normálních lidí to je tak, že buď a) auto se mu líbí, pak ho koupí a za chvíli se mu nelíbí anebo b) auto se mu nelíbí, pak ho koupí a začne se mu líbit >:-[]
Avatar - Ronault.
25. 1. 2011 16:46
Re: Uvidíme
Tak tak, často pod nelíbivým kabátkem jsou skryty jinak zajímavé vlastnosti.
Avatar - white label
25. 1. 2011 12:10
Re: Uvidíme
Že to ani u nás není vždy jen o rozpočtu naznačuje třeba "velký" úspěch velmi vstřícné cenové politiky Renaultu na našem trhu...
25. 1. 2011 12:18
Re: Uvidíme
Renault se kapitola sama pro sebe >:D Tam prodeje určitě snižuje i pověst a zkušenosti předchozích majitelů..
Avatar - kari.laz
25. 1. 2011 12:21
Re: Uvidíme
A´t chceš nebo ne, tak pro důvod ke koupi korejce je u nás pořád cena na prvním místě. Vybudovali si strategii nízké ceny a velké záruky. Na to lidi u nás hodně slyší. Tím nechci říci, že by byli korejci špatní. Ale důvod ke koupi korejce není že by byl nějaký špiškový technologický automobil, nebo ethalon krásy. Cena pořád vede.
Avatar - white label
25. 1. 2011 12:57
Re: Uvidíme
To určitě, ale tohle snad platí i u většiny kupujících ze Slovenska...
Avatar - kari.laz
25. 1. 2011 13:47
Re: Uvidíme
Tak Slovenský a Český trh jsou si dost podobný. Takže tam to platí taky.
25. 1. 2011 11:54
Re: Uvidíme
Zajímavý pohled, ale... Astra má nepoměrně dotaženější než Mégane a Focus pravděpodobně naživo zatím viděl málokdo. Oni jsou dva možné designy hatchů nižší střední a většinou se liší jen sklonem zadního okna a maximálně širokým C sloupkem nebo přidaným 3. bočním oknem. Absolutní exot je pak Civic, který ale nebyl neúspěšný a svým způsobem Giu, která je možná vše jen ne průměrně tvarovaná.

Jinak je potřeba napsat, že zrovna Ceed pomalu v současné generaci končí a do konce příštího roku by měl být představen nástupce. vzhledem k tomu jak vypadá budoucí Magentis nebo Sportage nebude určitě nelíbivý a i ten současný, i když byl trochu usedlejší není ošklivé auto.
25. 1. 2011 09:23
šestka
Takhle měla podle mě vypadat už současná šestka. Působí to mnohem štíhlejším a odlehčenějším dojmem, až se obávám, že tomu tak v reálu zase nebude. Prsknou na to buclatá praktičtější zrcátka atd, a efekt půjde do kytek. O technice nepochybuji, tam to určitě bude na špici třídy.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
25. 1. 2011 09:29
Re: šestka
Myslím, že to může ve finále naopak vypadat cekově líp. Tohle je odhad udělaný podle modelu z toho videa plus současné prvky, např. z modelu GTI... Nevím kde vzali tyhle "kosmetické" odstíny fialové a zelené? 8-s
Avatar - Ronault.
25. 1. 2011 16:48
Re: šestka
Spíše mám obavu, že ten předek je přespříliš nízký na to, aby dokázal v dnešní době splňovat bezpečnostní předpisy při střetu s chodci. :-|
Avatar - white label
25. 1. 2011 17:45
Re: šestka
Zrovna Golf nemusí mít příliš nízký předek, aby vypadal dobře...
Avatar - Ronault.
25. 1. 2011 18:39
Re: šestka
Neříkám, že musí mít, ale na té skice mi tak připadá
25. 1. 2011 19:06
Re: šestka
Aj tak je to blbosť. K čomu vysoký predok so vzduchom nad motorom, keď je obvykle už tak krátky, že prakticky vždy pri takej nehode naráža hlava chodca alebo cyklistu až do čelného skla...
Avatar - Johny.Rico
25. 1. 2011 09:28
Chápu to dobře???
To jsou Golfy tak špatná auta, že se musí pořád měnit? >:D
Rozbalit vlákno
15
Avatar - white label
25. 1. 2011 09:33
Re: Chápu to dobře???
Největší problém Golfu, VW i celého koncernu vidím v tom, že se snaží zavděčit "pouze" svým současným a potenciálně novým zákazníkům, přičemž zapomínají na nespokojené odborné a solventní uživatele zdejších diskusí... >:-[]
25. 1. 2011 09:36
Re: Chápu to dobře???
Krásně a hl. pravdivě řečeno :yes:
Avatar - Krispos
25. 1. 2011 09:46
Re: Chápu to dobře???
Tak je jasné, že solidní a konzervativní Golf nemůže oslovit místní příznivce benzínu, motorů V6 a lepších, krále smyku na okreskách a další virtulní závodníky... auto.cz je specifický web, kde se schází cuore sportivo gurmáni, kapišto? :-)
Avatar - white label
25. 1. 2011 09:48
Re: Chápu to dobře???
Právě i o tom je přece můj příspěvek... >:-[]
25. 1. 2011 10:00
Re: Chápu to dobře???
Kurňa, tak potom nechápem, čo tu robím, však ja podľa týchto definícii na Auto.cz vlastne ani nie som.... >:D
Avatar - Krispos
25. 1. 2011 10:03
Re: Chápu to dobře???
jsou tu i obyčejní lidé jako ty nebo já, kteří doufají, že budou osvíceni nějakou hluboukou myšlenkou velikánů jako GTI nebo Wolff :-)
25. 1. 2011 11:03
Re: Chápu to dobře???
To ja si radšej vezmem nejaký dobrý krém s vysokým UV faktorom... >:D
25. 1. 2011 11:58
Re: Chápu to dobře???
Ja pujdu rovnou do tohohle, clovek nikdy nevi. :-)
[odkaz]
25. 1. 2011 14:16
Re: Chápu to dobře???
este pusinku chlapci a ste hotovi... :-)
Avatar - white label
25. 1. 2011 14:21
Re: Chápu to dobře???
Přece bys hned nežárlil, brouku... ;-) >:-[]
Avatar - KANKUNEN
25. 1. 2011 09:48
Re: Chápu to dobře???
Už jsem myslel, že si přečtu, že kdyby byl Golf nápaditější tak by prodal mnohem víc. Myslím, že Golf by měl vypadat přesně takhle. :yes:
Avatar - white label
25. 1. 2011 09:51
Re: Chápu to dobře???
Taky věřím, že mu nechybí přední nárazník a zadní světla z FoIII a podobně nápadité designové kreace jeho konkurence... ;-)
25. 1. 2011 10:04
Re: Chápu to dobře???
>:D :yes:
Avatar - Typhoon
25. 1. 2011 23:10
Re: Chápu to dobře???
I Ty se pořád měníš, přitom jsi byl coby batole určitě roztomilej.
25. 1. 2011 10:28
GÉSEDMIČKA
Šťastné číslo, šťastný vůz. Bude to nejprodávanější kompakt, bude to nejprodávanější vůz Evropy absolutně, bude to auto, které každý jezdec kompaktů bude chtít mít v garáži, bude to vůz, který ti v rámci své třídy nabídne nejvyšší míru komfortu, nejvyšší míru techniky a nejvyšší míru prestiže. Dokonale si za tohle všechno nechá zaplatit, tedy ne každý si bude moci Golfa dovolit. Ale takhle to platí v každé komoditě, někdo si nechává mozek vyměknout domácí samohonkou, jiný zase kloktá výhradně importovaný jednosladový jantar. Padni komu padni, každý je strůjcem svého vlastního auto-osudu.

Budeš-li mít i trochu toho životního štěstí a kompakty za dvěpade budeš moci přehlížet s jemně ironickým pohledem, pak jsi pravý muž pro to nejlepší, co lze jak v předmětné velikostní, tak v kvalitativní třídě na této planetě pořídit.

Přece bys nechtěl na každých semaforech čelit nepříjemným pohledům kolemjdoucích, v nichž se bude skrývat otázka - proboha, proč si nekoupil Golfa? Nebo si vem sezení někde s partou kámošů. Dáte řeč o svých kompaktech a ty ze sebe budeš koktavě soukat, že auto považuješ jen jako prostředek k jízdě z bodu A do bodu B a že sis koupil to nejlevnější na trhu, protože ti nějakej moula za rohem jednou nakukal poučku, že to nejlevnější auto je současně to nejlepší.

Představ si, že budeš vyvádět v parku svou milou a na otázku - miláčku, čím ty vlastně za mnou jezdíš... bys musel drmolit tu krutou pravdu - no, tím nejlevnějším kompaktem na světě. Nebo se zastavíš, kopneš do šutru a levým koutkem jen utrousíš - jezdím antracitového golfa, geteičko, 210 koní dobře rostlé osmnáctky, jenmná kůže, je jako ty, má lásko. Padne ti do náruče a svými horkými rty z tebe ve vteřině udělá krále přírody. Tak bacha, aby ti pak při tom neselhal hever, kde ho máš v golfu snad víš?

BRAVWO SEDM :yes:
Rozbalit vlákno
28
Avatar - iudex
25. 1. 2011 11:00
Re: GÉSEDMIČKA
Tvoj optimistický pohľad na sedmičkový Golf zdieľam. Pravda len na základe skíc; realita môže byť ale triezvejšia. Z toho, čo vidíme je však zrejmé smerovanie k väčšej dynamike a športovejšiemu dizajnu, čo Golfu po bacuľatej a mierne bezpohlavnej piatej generácii (primerane priostrenej v G6) pristane.
P.S. Predpovedať predajnosť Golfu po zverejnení čísel za 2010 nie je veľké umenie. ;-)
P.S. 2: Golf je kráľom len v hatchbacku, v kombíčku to nie je žiadny krásavec.
Avatar - Subaru4ever
25. 1. 2011 12:00
Re: GÉSEDMIČKA
:-) :yes:

Mé zbožné přání jen zní: ať od sebe ty VWgeny konečně trochu víc odliší ;-) ... tak silná automobilka jako VW má přeci na to, trochu si pohrát s designem. A jistě je všem jasné, že pohrát si s designem nemusí nutně znamenat nový Focus >:-[] 8-s
25. 1. 2011 12:47
Re: GÉSEDMIČKA
...proboha, proč si nekoupil Golfa? Golf může být stokrát technicky a designově vyspělejší než veškerá třídní konkurence, ale pořád to bude Golf, sen pubescentů a všech rádobyzávodníků, automobilová ikona zdejších diskutérů, tunerů a těch, co nemaj ani na kompakt za dvěpade, ten Golf, před kterým se raději klidím z cesty, protože vím, co od většiny jeho řidičů můžu čekat, a to nejen na silnici, diskotéví frajeři, ve starších generacích (tvými slovy) bazaroví kovbojové, kteří mi to vždycky a za jakýchkoli okoností natřou, zkrátka auto s image řidiče kre téna. Golf a nejvyšší míru prestiže? Nenech se vysmát, možná mezi VWfans a místními všeználky, ale obecně rozhodně ne a nic s tím neudělá ani tvá argumentace ve stylu přání otcem myšlenky
25. 1. 2011 13:09
Re: GÉSEDMIČKA
Máš recht! A zde je důkaz: [odkaz] >:D
Avatar - Ronault.
25. 1. 2011 16:53
Re: GÉSEDMIČKA
Tomu říkám perfektní reklama. VW se po desetiletí pyšní jedněma z nejlepších reklam.
Tahle je dokonce pravdivá :yes:
Avatar - white label
25. 1. 2011 17:52
Re: GÉSEDMIČKA
Souhlas, vůbec nemusím tyhle přetuzené Golfy (a nejen Golfy), navíc tam jsou všechny čtverkové... ;-)
Avatar - white label
25. 1. 2011 13:28
Re: GÉSEDMIČKA
Probuď se Krysso, dlouhodobě nejprodávanější auto v Evropě, je logicky v důsledku nej!
i v mnoha jiných (nejen pozitivních) ohledech. "Nejtuněnější", nejpotkávanější, nejbouranější atd. Chceš snad tvrdit, že Kadetty/Astry, Escorty/Focusy, ale i všechny možné Peugeoty, Renaulty, Fiaty, Hondy, Baworáky, Mercedesy, Audiny (u nás i Škodovky) se snad "netuní"?!?
Dej si na googlu vyhledat obrázky pod slovem tuning/tuzing. Ani každý druhý, ani každý třetí, ani čtvrtý tam Golf rozhodně není.
Typicky zaujatý příspěvek, někoho kdo má "osobní" problém s Golfem, potažmo s VW... 8-s :-)
25. 1. 2011 17:44
Re: GÉSEDMIČKA
A ja bys ohodnotil prispevek GTIho ?

Typicky zaujatý příspěvek, někoho kdo NEmá "osobní" problém s Golfem, potažmo s VW...
25. 1. 2011 18:01
Re: GÉSEDMIČKA
Že bys konečně napsal něco k věci. Zatim jenom (a ne jen pod tímto článkem) vztekle dupeš nožičkou.
25. 1. 2011 19:36
Re: GÉSEDMIČKA
Ty jsi ale figurka >:D
Avatar - white label
25. 1. 2011 18:19
Re: GÉSEDMIČKA
Vidíš, odpověděl sis vlastně sám... ;-)

P.S. Neboj, když tady kdokoli! napíše podobný tuningový blábol ke kterékoli značce/typu, nemám problém napsat reakci ve stejném smyslu...
26. 1. 2011 08:51
Re: GÉSEDMIČKA
Stran zaujatosti k VW bych si být tebou nejdřív zametl před svým prahem. VWfans slyší Golf a dostávají se do extáze, konkurneti jsou vždy jen horší sh it, jezdit Renaultem se rovná společenskému harakiri ... Když chceš ukázat, všechna nej Golfu, porovnávej porovnatelné. Hraničí s infantilismem psát, že Golf je nejlepší ze všech, lepší než třeba ten Rencek, aniž bys porovnával alespoň konkrétní motorizace či zohlednil potenciální uživatelské preference. A propos, porovnáš-li hot hatch, Golf zrovna nevychází jako vítěz, to samé platí pro poměr cena výkon, spolehlivost, provzní náklady, prostornost, zbytečně převážené litry vzduchu.... Nejednou jsem četl ódy nad možnostmi konfigurace Golfu. Nehledě na to, že se pak cenou posune o třídu výš, jsi si skutečně jist, že všechny ty prodané kusy v Evropě jezdí "v plné palbě" či alespoň s nej motorizací, nebo nejsou jen druhé auto na nákupy? Jinak nejprodávanější v Evropě sice je, ale hlavně kvůli počtu registrací v Německu, kde je, stejně jako Škoda u nás, preferován domácí výrobce. Světové žebříčky vypadají nápadně jinak. Konečně nezapomeň 3,6 % tržní podíl znamená, že 96,4 % preferovalo něco jiného :-)
Avatar - white label
26. 1. 2011 12:12
Re: GÉSEDMIČKA
Pokud máš alergii na to, že někdo napíše, že Golf je nejlepší, tak zrovna u mě jsi na špatné adrese, já tohle slovo v souvislosti s jakýmkoli autem (a většinou nejen autem) zásadně nepoužívám a nenajdeš ho ode mě (v souvislosti s Golfem) ani v této diskusi...
Stejně tak nemám (obecně) žádný problém s konkrétní značkou/typem vozu, nebo dokonce s jejich majiteli, viz tvůj příspěvek...
Pokud jde o kompaktní HH, tak G5/6GTI jako vítěz taky vychází (samozřejmě ne vždy), což automaticky neznamená, že je rychlejší, nebo zábavmější než celá jeho konkurence, ale co se týká komplexnosti a univerzálnosti (pro klasické HH typické) je v této kategorii jasně na špičce... Pokud jde o srovnávací testy, tam samozřejmě záleží na primárním hledisku testu, takže v testu zaměřeném především na zábavnost, nebo rychlost (čas na okruhu) bude nít logicky větší šance třeba Megane RS, který už ale spadá do kategorie ostrých HH (nejen vyšším výkonem), což má logicky své pro i proti a záleží na individuálních preferencích každého majitele HH.
Tvá závěrečná "kouzla" s procenty nepotřebují komentář. Jednak nejprodávanější automaticky neznamená nejlepší, ale pokud jde o podíl Golfu na evropském trhu, tak který model ho má aktuálně i dlouhodobě větší, než právě Golf?
25. 1. 2011 13:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 1. 2011 13:48
Re: GÉSEDMIČKA
Na druhou stranu, nechtěl bych být jedním z těch chudáků, co včera podepsali objednávku na tu "novou" GÉŠESTKU. Objednáš nové auto, a dodají ti... staré. To je na provaz, no ne? :no:
25. 1. 2011 15:19
Re: GÉSEDMIČKA
Tohle je falešné, GeekStare, vždyť G6 bude vyrobeno ještě tak milión kousků. Všechny se prodají... Před námi jsou ještě dlouhé dva roky, ty bys vydržel čekat na G7 tak dlouho?
25. 1. 2011 16:26
Re: GÉSEDMIČKA
Já bych vydržel čekat i na G10 ;-) >:D
Avatar - white label
25. 1. 2011 17:35
Re: GÉSEDMIČKA
Taky bych se rád dožil tak vysokého věku a přežil i devátou generaci Golfu..., zvlášť , když už teď člověk ví, do čeho by šel... ;-)
25. 1. 2011 23:45
Re: GÉSEDMIČKA
Tak podle toho jak jdou generace relativně rychle.. jsem si jistý, že se G10 dočkám s přehledem.. ;-)
Avatar - white label
26. 1. 2011 00:00
Re: GÉSEDMIČKA
Já ti to rozhodně přeju (stejně jako sobě), ale jisté to s přehledem nemá nikdo
a není to bohužel vždy jen otázka věku...
26. 1. 2011 08:47
Re: GÉSEDMIČKA
To máš pravdu..
neregistrovaný "Kajfik"
25. 1. 2011 15:50
Re: GÉSEDMIČKA
Poslední odstavec.... >:D

Tohle se ti každou noc zdá, co?

Je jako ty... docela fádní, VYTUNĚNÝ, bezpohlavní, bez duše...
Ale je pro všechny, jako ty... Taky už ho jelo 15miliónů chlapů...
25. 1. 2011 16:55
Re: GÉSEDMIČKA
Nebuď troškař, přes 26 miliónů.
neregistrovaný "Kajfik"
26. 1. 2011 01:02
Re: GÉSEDMIČKA
To samozřejmě nebylo úmyslné, jen jsem to číslo nevěděl z hlavy.... Takže samozřejmě bez výhrad 26 000 000 .... :yes:
25. 1. 2011 21:19
Re: GÉSEDMIČKA
Tak si představ, že bych si to vozítko nekoupil ani kdyby na to dávali zaváděcí slevu. A věř tomu, že financema to rozhodně není. Prostě se mi nelíbí.
Abych to upřesnil. Každá nová generace se mi nelíbí víc než ta předchozí.
No a první dojem z fotky: "škeble na kolečkách" ;-)
Avatar - white label
25. 1. 2011 21:30
Re: GÉSEDMIČKA
To je vážně škoda, zrovna s tebou VW u sedmičkového Golfa vyloženě počítal... :-O
neregistrovaný "Kajfik"
26. 1. 2011 01:08
Re: GÉSEDMIČKA
Nepočítá s tím, že se nová gen. bude líbit méně než předchozí... O to se asi vážně nesnaží...
mě se 6tá generace líbí víc než pátá i než render 7-mé...
25. 1. 2011 10:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
25. 1. 2011 10:46
Re: pekny Golf
Hlavně je to jen nějaký návrh odvozený od kousku sádrového odlitku. U golfa se dá celkem předpokládat, že se bude opět jednat o evoluci a ne revoluci, ale radši si počkám na nějaké ofiko fotky.
25. 1. 2011 10:58
Dizajn Golfu-VII ?
Ak tu niekto pred pár dňami podvihoval dizajn súčasného Golfu nad konkurenciu práve kvôli tomu, že nejde štýlom Mazdy 3 ako Focus, Astra, Megane, tak mám pocit, že u nadchádzajúcej generácie Golfu to už platiť nebude. Podľa hentých fotiek to zatiaľ nevyzerá nejak extra pekne. Ale skôr, ako keby sa v Kórei odviazali pri návrhu. Ak tak skutočne nový Golf bude vyzerať, tak aktuálna 6-ka bude jednoducho krajšia.

Jedničkou v tejto triede nebude ani Golf, ani A3, ani Megane, ani Astra, ani Bravo, Focus, a podobne. Jedničkou a tým povestným "plagátovým snom" tejto triedy tu bude stále len tá jednička z Mníchova. :-)
Rozbalit vlákno
27
Avatar - iudex
25. 1. 2011 11:34
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Každopádne to vyzerá na potvrdenie dizajnovej stratégie VW, že väčšiu zmenu predstavuje len každá druhá generácia, zatiaľ čo tie ostatné sú väčším faceliftom. A mne to smerovanie k Astre a spol. nevadí, naopak, Golf je dosť konzervatívny na to, aby mu istá miera vizuálnej športovej dynamiky len prospela.
25. 1. 2011 11:48
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Ešte je možný druhý variant - ten model tam bol nastrčený a ten "náhodný" záber vopred naplánovaný. A VW prekvapí celkom iným Golfom.
25. 1. 2011 11:52
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Ani mne to smerovanie k Astre nevadí, ja mám radšej trocha odvážnejší dizajn ako nudu, aj keď elegantnú.

Klaudius môže mať pravdu. Tiež by som sa nečudoval ak by VW prišiel s úplne odlišným dizajnom.
Avatar - iudex
25. 1. 2011 12:12
Re: Dizajn Golfu-VII ?
PR oddelenie VW určite len náhodou nezaregistrovalo, že na oficiálne zverejnenom videu vidieť model G7. >:D
A z tej kopy hliny ešte môže byť všeličo, od "Passatu hatchback" po nazúreného konurenta Focusa (ale skôr to prvé >:-[] )
Avatar - white label
25. 1. 2011 12:17
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Tady vidíš, že schopnosti PR VW jsou prakticky neomezené, když se jim podařilo zmást i Klaudia... >:-[]
25. 1. 2011 13:39
Re: Dizajn Golfu-VII ?
A čo si predstavuješ pod takým slovom "zmätený"...? >:D
Avatar - white label
25. 1. 2011 13:43
Re: Dizajn Golfu-VII ?
To o čem píše Iudex ve 12:12.
25. 1. 2011 19:10
Re: Dizajn Golfu-VII ?
To je strašné, človek raz nenapíše smajlík, a hneď ho chytajú za slovíčka... >:-[]
Avatar - white label
25. 1. 2011 12:03
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Zajímavé, jak tenhle odhad podoby Golfu VII připomíná každému něco "jiného". Už tu byl Peugeot, Ford, Mazda, korejci a teď pro změnu Opel.
Že by si ta současná konkurence Golfu byla navzájem tak podobná...? ;-) :-)
Avatar - iudex
25. 1. 2011 12:09
Re: Dizajn Golfu-VII ?
No to preto, že veštíme z vody, teda z hlineného modelu.
A netreba za každým komentárom k dizajnu nového Golfu vidieť útok, väčšina tu tie rendre hodnotí veľmi pozitívne.
P.S. Áno, tie autá mimo Golf sú všetky úúúplne rovnaké, Giulietta ako Ceed či Civic... >:-[]
Avatar - white label
25. 1. 2011 12:14
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Žádný útok v tom nevidím a nic v tom smyslu jsem ani nepsal...
Asi proto tady zatím ta Jůlinka ani Civc nepadly, ale ještě není konec diskuse... ;-) >:-[]
P.S. A že je Ceed inspirovaný Golfem je vlastně veřejné tajemství...
Avatar - Krispos
25. 1. 2011 12:23
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Tak je to jasne, predek Peugeot, svetla korejska, z profilu Mazda a zadek Opel.... ale podle me je to stejne jenom prebouchana Julinka, ktery vyzehlili ty barokni zvlneny tvary!!! >:D
25. 1. 2011 18:03
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Jen se potvrzuje, že i v ještě neexistující generaci je Golf auto, které již teď definuje třídu. >:D
Avatar - white label
25. 1. 2011 18:21
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Jj... >:-[]
Avatar - Typhoon
25. 1. 2011 23:27
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Mně osobně ten model Golfu VII připomíná Golf VI. :-!
Na Golfech je úžasné to, že je to pořád Golf. Zum Beispiel Megane je každou generaci úplně jiný, páč vždycky zjistí, že se to nepovedlo a tak příště zkusí úplně něco jinýho. Ovšem stále se stejným jménem, aby se mohlo uvádět, kolik už se těch Meganů za ta léta vyrobilo.
25. 1. 2011 23:44
Re: Dizajn Golfu-VII ?
A kdypak se Meganu něco nepovedlo ? Myslíš, že se má Megane stydět za evropské auto r. 2003. Nebo bylo třeba zapomenout na to, že byl nejprodávanějším evropským kompaktev v r. 2003, 2004. Renault má k designu jen jiný přístup jako VW a některým zákazníkům to vyhovuje.
Avatar - Typhoon
26. 1. 2011 17:25
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Chtěl jsem tím jen říct, že pokud na sebe generace nenavazují, neměly by se jmenovat stejně. A netýká se to jen Megane, v tom jede mnohem víc značek. To je můj osobní názor a dovedu pochopit, že na to může být i jiný názor.
Avatar - white label
25. 1. 2011 11:58
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Tak zrovna ta 1er hb je opravdu "krásná", "nejhezčí" baworák vůbec... 8-s >:-[]
Jinak tohle nejsou fotky Golfu VII, jen odhad jeho podoby...
Avatar - Subaru4ever
25. 1. 2011 12:04
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Mě taky smutně fascinuje, jak ve všech diskusích pod články s počítačovými "možná snímky" a "namalovanými sny programátorů" hodnotí místní odborníci design chystaných modelů úplně stejně, jako by hotové auto stálo před jejich drahocennými zraky 8-s :no:
Avatar - white label
25. 1. 2011 12:06
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Přesně...
25. 1. 2011 12:38
Re: Dizajn Golfu-VII ?
To je mi jasné, že to nie je stopercentná podoba G7. Ja viem, že je to render na základe tých záberov. Ja len hovorím, že ak takto nejak by mal G7 vyzerať, tak mne by sa jednoducho nepáčil.
25. 1. 2011 12:59
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Mám na tebe dotaz. Co se ti na BMW 1 HB líbí? Znak a co ještě? >:D
25. 1. 2011 13:03
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Na znaku sa neodveziem. Vyskúšaj si to auto a obzri si ho poriadne zblízka. Ak nič neuvidíš, ak ti to auto nič nepovie. Nič sa nedeje, na trhu nájdeš iné alternatívy. Trh je veľký, môžeš vyberať. Pre mňa je v tejto triede najlepšie a aj najkrajšie BMW 1.
25. 1. 2011 13:38
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Ale len v lete. ;-)
Avatar - white label
25. 1. 2011 13:41
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Takové trojkové kupé ja krásné auto, ale 1er hb se mi vyloženě nelíbí, a to nezávisle na ročním období... >:-[]
Avatar - kari.laz
25. 1. 2011 13:52
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Předpokládám, že narážka na léto respektive zimu byla mířená na zadohrab.
Avatar - white label
25. 1. 2011 13:54
Re: Dizajn Golfu-VII ?
Neboj, to jsem pochopil, jen (marný) pokus o vtip... ;-)
25. 1. 2011 13:27
Bravo
Už tady někdo napsal, že krom zadního víka je to celé Bravo II? Jo tohle se mi líbí. Ale Fiat byl první. Doufejme, že todle nepůjde do světa, jinak by museli klauna odnést.

Za mě: ANO, mě se to líbí, ale volil ybch raději originál, tedy Fiat. :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - white label
25. 1. 2011 13:34
Re: Bravo
Ne ne wolffe, už tu bylo kde co, ale s Fiatem (Bravo II) si přišel "překvapivě" první ty. Tak už chybí jen ta "vykulená" Jůlinka a "startrekovský" Civic (viz Iudex) a máme to kompletní... >:-[]
25. 1. 2011 13:48
Re: Bravo
Tak já sem rád... Aspoň budou levné karosářské díly na Bravo (ta přední kapota a dveře jsou v podstatě to stejný, teda pokud to vyjede... >:-[] >:-[]

A pokud se něco bude moct použít i na Civavu, tak kradenost Golfů jakožto univerzálních dárců orgánů ještě stoupne.

A nezbývá než napsat, BraVWO!!! :yes:
Avatar - white label
25. 1. 2011 13:53
Re: Bravo
Jen pozor na jednu věc, aby se tím náhodou taky definitivně neprovalilo, že inspirace současného Brava Golfem, nebyly jen veřejně známé "pomluvy" ... >:-[]
25. 1. 2011 14:03
Re: Bravo
Teda nevím kolik máš dioptrií, ale ten kdo má oči v pořádku vidí jasnou podobnost tohoto Golfa s poslední Deltou...
Avatar - white label
25. 1. 2011 14:13
Re: Bravo
Ale to je právě tím, že ta Delta vychází z Fiatu Bravo... ;-) :-)
Avatar - gld
25. 1. 2011 14:15
Re: Bravo
sorry, najprv som pridal príspevok až potom som čítal tvoj..

úplný súhlas, tá počítačová omalovánka na obrázku vyzerá ako bravo od folksvágnu
25. 1. 2011 16:36
Re: Bravo
No nevím, Bravo v tom vidím maximálně že to má 4 kola a světla. Navíc pořád je tohle jen nějaký Photoshop že. ;-) To už spíš v Bravu vidím Leona...
25. 1. 2011 19:17
Re: Bravo
V tomto vlákne sa od druhého príspevku číta medzi riadkami.
25. 1. 2011 18:07
Re: Bravo
Vzhledem k tomu, že tady člověk pořád naráží na příspěvky, že Golf je pořád stejný, tak aby jsme nakonec nezjistili, že Bravo je zpětně slepá větev Golf rodokmenu...
Avatar - white label
25. 1. 2011 18:31
Re: Bravo
Golf je pořád stejně nudný, a když by náhodou nebyl, je to tím, že se podobá na Peugeot, Fiat, Mazdu, Ford, Opel, Korejce... >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
25. 1. 2011 13:35
VW Golf VII přijde na trh na konci roku 2012
A zase bude na trhu predstavovat prodejni jednicku. ;-)
Rozbalit vlákno
2
25. 1. 2011 16:30
Re: VW Golf VII přijde na trh na konci roku 2012
Ty si genius! Zase si byl hodný a pustili tě na hodinu k pc? >:D
25. 1. 2011 19:29
Re: VW Golf VII přijde na trh na konci roku 2012
Tak za hodinu napísať celú myšlienku a ešte aj smajlíka, to je fakt výkon. K dokonalosti už chýbajú len interpunkčné znamienka. :yes:
25. 1. 2011 13:48
Držte řadu!!!!!!
tohle mi vytanulo na mysli, když jsem viděl ten obrázek sedmičkového Golfu poprvé. Z historického filmu, kdy hrozí, že se šik rozbije a podlehnete nepříteli, se ozve toto volání a jedině ono Vás dovede k vítězství.
Ano VW drží řadu - drží ji už spoustu let. Jak vnějším tak vnitřním designem. Neuchýlí se od vytyčeného cíle a prostě a jen drží řadu. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti tomu protestovat, ale to je tak asi všechno, co s tím můžeme dělat. VW se valí dál a ty, kteří svoje řady rozdrobili do spousty pokusů, omylů a slepých uliček, smete - jednoduše jako římská legie.
Úspěch vlčáků je zkrátka v tom, že v každém novém kusu je špetka nového, ale přehršel "toho starého", což dělá z vlčáků to, co v jeho majitelích vzbuzuje dojem, že jsou stále doma......... To je marketingový kousek, který mohou ostatní jen tiše závidět(bavíme se o evropském prostoru).
Bavíme se sice jen o studii, která se může ještě více či méně měnit, ale přesto si již dnes můžeme být jedním jistí - bude to úspěch - protože VW na tom tvrdě pracuje a zpravidla nedělá chyby, a když, tak se z nich rychle učí - a to je základ - štěstí přeje připraveným..........
Rozbalit vlákno
19
Avatar - white label
25. 1. 2011 13:58
Re: Držte řadu!!!!!!
Výborně napsáno (jako obvykle)...! :yes:

P.S. Krysso, wolffe..., tohle je třeba si přečíst, aspoň jednou... ;-)
25. 1. 2011 14:20
Re: Držte řadu!!!!!!
Ale prosím tě. nenapsal nic, co by tady někdo nevěděl. Problém je jen v tom, že zatímco někdo to považuje za výhodu (aby se neztratil a byl doma) jinýho by to nebavilo a hledá jinde. Je to o diskuzní otevřenosti a respektování názorů. ;-)
Avatar - white label
25. 1. 2011 14:23
Re: Držte řadu!!!!!!
To ano, v tomto se (snad vůbec poprvé) s tebou určitě shodnu... :-)
25. 1. 2011 17:47
Re: Držte řadu!!!!!!
...no ono se s tebou v necem shodnout je vubec problem ;-)
Avatar - white label
25. 1. 2011 18:25
Re: Držte řadu!!!!!!
Pro tebe, nebo wolffa, určitě ano..., naštěstí pro mě. ;-) >:-[]
25. 1. 2011 19:38
Re: Držte řadu!!!!!!
V tom jsme za jedno ;-) >:D
Avatar - Subaru4ever
25. 1. 2011 14:02
Re: Držte řadu!!!!!!
Nedá se nesouhlasit.

Avšak i mistr tesař se někdy utne. Ale pravý mistr vše rychle napraví. A i VW se někdy utlo. Z Phaetonu se nepoučili, ze širokého středového tunelu se nepoučili, z Foxu snad jo, a teď to vypadá, že se poučili z 1,4 TSI. Aneb když už VW přiznal, že 1,4 TSI je moc komplikovaná a drahá a že ji nejspíš stáhne z trhu, něco to znamená. Samozřejmě to může být jen o penězích, ale možná také o nepřímém uznání problémů s tímto motorem.

Nicméně poučení se VW dostalo. Místo ultra vyhoněného downsizu 1,4 nasadí upsizované nové 1,6 :-) :yes:

Jenže pokud by všechny firmy světa fungovaly dokonalým systémem VW, za chvíli bychom žili ve světě podobném tomu v Demolitionmanovi nebo Minority Report. A to snad nechceme 8-s
Avatar - white label
25. 1. 2011 14:08
Re: Držte řadu!!!!!!
Jasně , nikdo není dokonalý, ale myslím že tenhle příspěvek cílil ozawasan spiš konkrétně na Golfa, ne na všechny produkty VW, jako je třeba Phaeton, Fox, nebo konkrétní motorizace...
Avatar - Subaru4ever
25. 1. 2011 14:25
Re: Držte řadu!!!!!!
Oba tři to myslíme stejně ;-) >:D

VW není dokonalý, ale je nejlepší. Obě tvrzení jsou pravdivá a nic s tím nenaděláme. Nicméně zrovna při ve světě nevídané homogenitě VW, tedy stání v dokonale rovné řadě, je výtka k jednomu vojákovi výtkou k celému pluku ;-) (respektive i naopak)
Avatar - white label
25. 1. 2011 14:32
Re: Držte řadu!!!!!!
Svým způsobem ano... :-)
25. 1. 2011 14:45
Re: Držte řadu!!!!!!
tak točno :yes: ;-)
25. 1. 2011 17:49
Re: Držte řadu!!!!!!
...nejlepsi v Evrope, ne na svete ;-)
Avatar - gld
25. 1. 2011 18:52
Re: Držte řadu!!!!!!
neveriaci pes, trocha lámania na kolese a jazdy foxom očistí tvoju skazenú dušu >:-[]
25. 1. 2011 19:38
Re: Držte řadu!!!!!!
:yes: >:D
25. 1. 2011 14:03
Re: Držte řadu!!!!!!
Naprosto s tebou souhlasím. Docela mě překvapuje, kolik lidí zde hledá nejakou podobnost s jinými auty nižší střední. Podle mě je totiž Golf v nižší střední možná největším designovým originálem. Jasně, netvrdím, že je extravagantní (tuto roli plní třeba Civic nebo Giulietta, podle mě), nebo tak, ale to přece snad není podmínkou, ne? Ale přesně jak píšeš, drží si svou "lajnu", zachovává si pořád své jasné znaky, takže každý na první pohled vidí, že to je Golf a od ostatních zástupců třídy se liší tak nějak nejvíc, podle mého názoru. A to se mi na něm líbí. :yes:
Avatar - white label
25. 1. 2011 14:10
Re: Držte řadu!!!!!!
Vida, další co mi (v souvislosti s Golfem) mluví "z duše"... :yes:
Avatar - KANKUNEN
25. 1. 2011 14:11
Re: Držte řadu!!!!!!
Golfa není třeba vidět a víš jaký bude, nebude mít tlamu, vykulený výraz, 150 prolisů a na zádech nebude mít hrb. Bude tak akorát.
25. 1. 2011 15:27
Re: Držte řadu!!!!!!
:yes: Hodně dobrej text.

P.S. Fakt dobrý.
25. 1. 2011 21:40
Re: Držte řadu!!!!!!
Samozřejmě, evoluce vede k dokonalosti, ale trvá to dost dlouho. Pak existují i katalyzátory jako jsou různé revoluce, které vývoj posunují mnohem rychleji. Je také pravda, že mnohé z těchto revolucí končí katastroficky. A stejné je to i u aut. Buďme rádi, že existuje evoluční i revoluční přístup. Mně je ze své podstaty bližší ten revoluční, protože jsem konzervativní snad jen ve vztahu se svou manželkou.
Avatar - gld
25. 1. 2011 14:13
braVWo
Vyzerá to ako rebrandovaný fiat bravo >:D

podpásovka pre priaznivcov práporu s dvojitými vidlami
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Krispos
25. 1. 2011 15:04
Re: braVWo
Golf vypada porad jako Golf.... to, ze ho jednou italove okopirovali, neznamena, ze slepice byla driv nez vejce :-)
25. 1. 2011 16:31
Re: braVWo
No určitě to takhle bylo ;-)
Avatar - gld
25. 1. 2011 18:53
Re: braVWo
o tom niet pochýb
Avatar - twistedTSD
25. 1. 2011 16:02
Konec roku 2012?
aneb jak se říká, uvidět Golf a zemřít :-) >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dan0044
25. 1. 2011 18:07
Blahořečení
Tak... Krásný, úžasný, skvělý, dokonalý, výtečný, omamující, bezkonkurečně nejlepší... Asi tolik bych řekl k Golfu 6 po shlédnutí těchto fotek. A kdo už četl některé moje příspěvky ví, jak moc to znamená (a to sem si nemyslel, že to kdy řeknu).

Nepřírovnával bych Golfa 7 k žádnému jinému autu, jisté podobnosti se najdou u každého auta. Přestože mám takovej pocit....... jako bych to auto už někde viděl. Částečně je to tím, že je z větší části dost podobný aktuálnímu Golfu. No a zbytek... To záleží. Nějaké podobnosti s Bravem, a dalšími, ale jak řikám, to je vždycky.

Spíš bych se rád dostal k tomu důvodu, proč sem vlastně vychválil Golf 6. Tohle bude prodejní hit. Ale je to absolutní zrůdička. No dobře, přehánim :-) ale musim říct, že šestka se mi líbí mnohonásobně víc. Protože:

Skoro bych řekl, že VW začíná vadit vliv Hyukii a proto se nechali inspirovat právě v Korei. Ten předek je prostě hroznej. I přes podobnost s Fiatem je Bravo docela hezké (při porovnání). Ale prostě na VW mi to nesedí. Prostě lacinej vzhled, co bych očekával od auta typu Fiat, Kia apod. (nic proti Fiatu), ne od prémiového auta (Fiat taky neni prémiové auto). Prostě ta usedlnost a nudnost už k VW patřila, ale elegantnost se mu upřít nedala (narozdíl od 7).

No a zadek.... je už třetí generaci stejnej, snad jen u šesté generace se mi aspoň trochu líbil (ono taky nebylo na takových tvarech co zkazit). Teď je takovej smutnej. Já prostě chci, aby se na mě auto usmívalo, ne takhle nostalgicky smutnilo ;-\

Toť zatim vše. Snad jen pro některé: jsem schopný napsat příspěvek o jiné značce, aniž bych při tom vychválil svoji oblíbenou značku. Na koho tím mířím.... to už si přeberte sami :-)

ED.: to načasování na "konec světa" je dobré >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2011 19:19
Golf zůstává Golfem
Golf zůstává Golfem a to je dobře, i když se mi zdá, že intervaly střídání generací se až zbytečně rychle zkracují. Mně se nejvíce líbí 5.generace.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kuchty"
26. 3. 2011 12:56
Parking
Dopřejte svému vozu luxus za málo peněz: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
20. 3. 2012 11:14
sedmá jamka....
....a opět bída s nouzí.nechci se zde prezentovat jako kverulant,ovšem čelní partie mi velice silně připomíná Focus 1,ale toho muže být docela dobře příčinou neštastně zvolený uhel skicy,ale ten zadek......no,ten se nedá nazvat jinak jak "hnědkou",typická MPV zadnice,chce se mi zvracet!ovšem,není vše ztraceno,jak VW znám,do uvedení finální verze mají ještě dost času a tím pádem a co nestihli pokazit do ted,jistě stihnou do příště.takže nezbývá než "čekat a doufat....". :-!
Rozbalit vlákno
0