Novinky
Co to je za fintu?
Jakou fintu ? Co tim myslis ? Primy vstrik se pouziva az od roku 2000...
To je 11 let. Proč někomu chtějí něco zadarmo měnit na tak starém autě, když to není vlastně ani nebezpečná porucha.
Protoze je to Toyota. Doporucuji precist knihu "The Toyota Way", je to hodne poucne cteni a najdes tam odpoved i na svoji otazku.
Zakladni principy najdes tady😒br /> [odkaz]
Hledej "hansei" a "kaizen"
Zakladni principy najdes tady😒br /> [odkaz]
Hledej "hansei" a "kaizen"
Mal som firemnú Ravku z 02 roku prihlásenú v ČR. V predajni som bol len kúpiť jednu skrutku na palubovku čo sa stratila pri montáži HF sady. Tú skrutku som však kupoval v SR a nie v ČR. Zhruba po mesiaci mi zavolali z predajne, že či by som nemohol prísť do predajne a priniesť plechové disky ak ich nemám na aute. Vraj po toľkých rokoch už zrejme budú chytať hrdzu a oni mi ich zadarmo vymenia. Samozrejme že som ich priniesol a oni mi ich ZADARMO vymenili. Bolo to v roku 2010, čiže auto malo 8 rokov a záruka už bola dávno v ...
U mňa má Toyota :yes: :yes: :yes:
U mňa má Toyota :yes: :yes: :yes:
Toyota je snad jediná automobilka, která se chová poctivě. Ani ostatní japonské automobilky tohle nedělají (a to to jsou i třeba japonci, tím útočím i na krizi Mitsibishi z roku 2000, kdy vyšlo na povrch spousta ututlaných možných závad). Pak ještě občas lze najít nějakou svolávačku na VW a tím to asi končí. Stejně mě ale nejvíc pobavil minulý článek o svolávací akci Toyoty, kde bylo 10 odstavců o Toyotě a nakonci vmáčklé dva řádky o svolávačce VW >😁 a pak že čeští novináři nenadržují volkswagenu 😲
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
PSA-Mitsubishi..... jo jo, máš pravdu. Nejvíc tím prý utrpěl Nissan. Kdysi jsme měli origo Nissana z Japonska, úžasnýho. Dnes jediný, co vím, že asi by mě horko těžko někdo dotlačil do Nissanu.
My teď můžeme taky porovnávat, máme jedno Mitsubishi z Japonska a druhé z Nizozemí, tak se uvidí. Zatím je stav 0:0, ale Colt, který byl jako jediný dostatečně prodávaný, aby se dostal do statistik, tak se umisťoval vysoko.... řikám, uvidíme.
My teď můžeme taky porovnávat, máme jedno Mitsubishi z Japonska a druhé z Nizozemí, tak se uvidí. Zatím je stav 0:0, ale Colt, který byl jako jediný dostatečně prodávaný, aby se dostal do statistik, tak se umisťoval vysoko.... řikám, uvidíme.
Stará písnička, tohle už z předmětného směru nikoho ani nepřekvapí. Ovšem ke krátkému zamyšlení to je.
Tedy, není vůbec důležité, co si který diskutér myslí o kvalitě vozidel Toyota. Důležité je, co si o té kvalitě myslí Toyota sama. Odpověď najdeš nahoře.
Naivní představy, že Renault zatlouká, zatlouká a zatlouká a toyota nezatlouká, ty přenechme večerníčkové generaci a berme na vědomí, že výskytu obdobných problémů se neubrání žádná automobilka., Jistě máme všichni v paměti "svolávačku roku", to když koncern FIAT svolával tisíce aut napříč celým koncernem z důvodů problémů s brzdami.
Zatratil tu snad někdo FIAT? Ne, jen si to pamatujeme. Nezatracujme ani Toyotu.
Tedy, není vůbec důležité, co si který diskutér myslí o kvalitě vozidel Toyota. Důležité je, co si o té kvalitě myslí Toyota sama. Odpověď najdeš nahoře.
Naivní představy, že Renault zatlouká, zatlouká a zatlouká a toyota nezatlouká, ty přenechme večerníčkové generaci a berme na vědomí, že výskytu obdobných problémů se neubrání žádná automobilka., Jistě máme všichni v paměti "svolávačku roku", to když koncern FIAT svolával tisíce aut napříč celým koncernem z důvodů problémů s brzdami.
Zatratil tu snad někdo FIAT? Ne, jen si to pamatujeme. Nezatracujme ani Toyotu.
Že ide VW stahovať z výroby 1,4 118 kW (2-krát motor roka v kategórii) kvôli životnosti sa nikde nepíše. Oficiálne stanovisko je, že sa to ekonomicky neoplatí. Dnes sú peniaze "až" na prvom mieste.
A čo majitelia toho úžasného motora ? Po 100-150 tisíc km vymeniť a nech sa trápi ďalší majiteľ, ktorý bude rád, že má ojazdeného golfa ako nový, bezproblémový hyundai, renault, peugeot napr. ???
Jedine toyota si prizná chyby a chce ich riešiť. Ostatné značky vediac o problémoch sú ako pštros. Hlavu do piesku ...
Obavam se ale, ze ti to nekdo za chvilku "vysvetli"...
Pokud jsem si vsiml, tak tady nekolik lidi pouze ocenuje jeji pristup k moznym zavadam na jejich vyrobcich.
Je to stejné jako pod svolávačkou jiné značky, argumentovat třeba právě Toyotou...
Aha... Hmm, tohle si myslím budu pamatovat.
P.S. Já mám tak nějak vůbec pocit, že ty většinou (drtivě) píšeš tak nějak obecně a vůbc ne k věci... Ale sebereflexe se cení. V tvém případě je to VELKÝ pokrok.
😉
BTW: také jsem byl s pedálem,dali podložku a bylo. Koberce-jsou tam dva háčky a kdo nezajistí, může se to šibovat dopředu.Ale mám také jiné jap. auto, tam není jak zaháknout, takže koberec se tam mele o 106 a nikdo to neřeší...Mazda.