Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

seriózní jednání
| 27. 1. 2011 08:32
Toyota mě přijde až moc poctivá. Škodovka by to v tichosti zatloukla a opravila to jen těm co si stěžujou. Nepamatuju si, že by třeba Škodovka dělala svolávací akci kvůli zadřeným stěračům u starých oktávek nebo poškozený motorům u 1,2 HTP z důvodu přehřátí oleje. Možná tak ještě praskací zadní okna na oktávkách, ale to taky měnili jen těm co se přihlásili a hromadně auta do servisů nesvolávali. Podle mě je Toyota možná jediná automobilka, která se staví ke svým konstrukčním chybám čelem a její serióznost tím u mě spíš stoupla. Jak ale pozoruju v různých diskuzích, tak se najdou krátkozrací lidé, kteří tím pádem považujou auta Toyoty za nekvalitní šmejdy.
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 08:55
Plne súhlasím. :yes:
Avatar - escorpion
seriózní jednání
| 29. 1. 2011 10:40
Absolútny súhlas.
Že ide VW stahovať z výroby 1,4 118 kW (2-krát motor roka v kategórii) kvôli životnosti sa nikde nepíše. Oficiálne stanovisko je, že sa to ekonomicky neoplatí. Dnes sú peniaze "až" na prvom mieste.
A čo majitelia toho úžasného motora ? Po 100-150 tisíc km vymeniť a nech sa trápi ďalší majiteľ, ktorý bude rád, že má ojazdeného golfa ako nový, bezproblémový hyundai, renault, peugeot napr. ???

Jedine toyota si prizná chyby a chce ich riešiť. Ostatné značky vediac o problémoch sú ako pštros. Hlavu do piesku ...
Avatar - Katikakus
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 09:01
:yes:

Obavam se ale, ze ti to nekdo za chvilku "vysvetli"...
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 09:59
:yes: :yes: :yes: sečtělý názor... Také jsem toho dojmu, že nás začne někdo za chvilku vyučovat "The big VW theory"... :-)
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 09:47
Presne tak, jen houst, at je z Toyoty opet spicka v kvalite ;-)
Avatar - white label
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 10:13
Jestli tu všichni čekáte, až tu někdo napíše, že Toyota dělá šmejdy, tak přeju hodně trpělivosti, takových bláznů sem naštěstí moc nechodí. Každopádně by to chtělo i trošku soudnosti z "druhé" strany a jen si tak trochu přiznat, že prostě nikdo není (úplně) dokonalý... ;-)
Avatar - Katikakus
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 11:29
Muzes mi prosim ukazat, kde nekdo tvrdi, ze Toyota je dokonala?
Pokud jsem si vsiml, tak tady nekolik lidi pouze ocenuje jeji pristup k moznym zavadam na jejich vyrobcich.
Avatar - white label
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 12:18
Nemusíš mě hned chytat za slovo, napsal jsem to snad obecně ke všem značkám, ne jen k jedné! Navíc jsem reagoval především (viz původní příspěvek) na první příspěvek, který dělá se svolávací akce Toyoty spíš přednost, kdy (mimo jiné) píše, že je vlastně až moc! poctivá... a neopemene při tom "kopnout" do úplně jiné značky...
Je to stejné jako pod svolávačkou jiné značky, argumentovat třeba právě Toyotou...
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 12:22
Cituji: "Nemusíš mě hned chytat za slovo, napsal jsem to snad obecně "

Aha... Hmm, tohle si myslím budu pamatovat.

P.S. Já mám tak nějak vůbec pocit, že ty většinou (drtivě) píšeš tak nějak obecně a vůbc ne k věci... Ale sebereflexe se cení. V tvém případě je to VELKÝ pokrok.
;-)
Avatar - white label
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 12:32
Wolffe, hlavně mě vůbec nechval, nejlepší vizitka od tebe je totiž naopak tvá kritika... >:-[]
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 14:45
Já do té značky sice tak trochu "kopnul" ale ne proto, že bych byl její odpůrce. Sám s oktulí už dlouho a spokojeně jezdím. Ale musím přiznat, že ačkoliv jsem Škodovkář oceňuji gesto Toyoty, byť by to při tom počtu prokázaných závad určitě dokázala zatlouct. Pokud by svoje konstrukční přešlapy byla Škodovka ochotna přiznat stejným způsobem jako Toyota, vážil bych si značky Škoda, jako zákazník, určitě víc.
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 14:32
Tady to nikdo nepíše, to máš pravdu. Já jsem tuhle zprávu četl taky na novinkách nebo idnes, už nevím, a tam ti diskutující pod článkem psali hrozný zvěsti o kvalitě Toyot. Patrně samej znalec. Na druhou stranu, možná kdybych sem ten můj příspěvek nenapsal a předběhnul mě nějakej krátkozrakej odpůrce Toyoty tak kdoví, kterým směrem by se tady ta diskuze ubírala.
Avatar - Choochoo
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 12:07
Vzpominam clanek s problemem u Roomsteru kdy nefungovali airbagy, protoze pri crash testech doslo k preruseni kabelu. Tak se udelala uprava a rok zpet vyrabenym modelum a tudis zakaznikum se vyrobce z vysoka >:D Praskajici zarovky u Fabii je take jasna konstrukcni vada svetlometu, ale jediny co muzes je menit zarovky >:D. U nekterych znacek se hodnoti kde jaka kravina a u nekterych staci kdyz vubec jezdi >:D Ten kdo ma info primo z fabriky vi sve o kvalite zdejsi produkce. Kdyz auto, tak JAPONCE :yes:
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 12:26
Zde možná ne, ale na Autorevue z loňského problému s nezaháklým pryžovým kobercem u řidiče - takový "goes" alias Ondrášík - ten to tak silně prožíval,že jsem měl vážnou obavu o jeho fyzické zdraví. Duševní bych nekomentoval. Tam je to dávno bída...
BTW: také jsem byl s pedálem,dali podložku a bylo. Koberce-jsou tam dva háčky a kdo nezajistí, může se to šibovat dopředu.Ale mám také jiné jap. auto, tam není jak zaháknout, takže koberec se tam mele o 106 a nikdo to neřeší...Mazda.
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 12:58
Obchodní čest,serioznost.Nic víc,nic míň.To se u nás moc nenosí.Koupil jsi náš produkt,no tak už nás nezajímáš,popřípadě ještě trochu zákazníka vyždímat.Všichni kdo zde auto vlastní,tak ví,že i obyčejné povinné ručení by mělo být po letech u té samé pojišťovny levnější.Opak je pravdou vždy po vás budou chtít více než u nového klienta a tak se vyplácí pendlovat.Toto je zde normou.Plátíš,tak plať ještě více ale víc nechtěj.Toto byl jen jeden příklad,ale je to zde běžná praxe,ve všech oborech.Toyotě za svůj přístup :yes:
seriózní jednání
| 27. 1. 2011 14:53
Hochu s povinným ručením si mi připomněl zajímavou početní úlohu. 12 let jsem byl pojištěný u kooperativy, kde jsem jako vzorný řidič měl bonus 50%, čímž jsem se dostal na povinné ručení 5500 korun. Vloni jsem způsobil nehodu a za to jsem byl penalizován dražším povinným ručením - 6000 korun. To je podle kooperativy ztráta 50% bonusu. Tím ovšem zajímavé počty nekončí. Jsa nespokojen jsem zašel na pobočku s tím, že mi to přijde moc drahé a pokud mi neslevní, tak půjdu jinam. Paní na přepážce po chvilce zevlování do monitoru pravila, že mi může dát, kvůli mé bouračce, maximálně 10% bonus čímž mi pojištění zlevní na 4500. Výsledek je takový, že s 10% bonusem platím o 1000 Kč méně než s 50% bonusem. Já jsem ty procenta ve škole asi nějak špatně studoval >:D >:D
Avatar - KANKUNEN
Rok 2000 a víc
| 27. 1. 2011 09:24
Co to je za fintu?
Rok 2000 a víc
| 27. 1. 2011 09:48
Jakou fintu ? Co tim myslis ? Primy vstrik se pouziva az od roku 2000...
Avatar - KANKUNEN
Rok 2000 a víc
| 27. 1. 2011 10:09
To je 11 let. Proč někomu chtějí něco zadarmo měnit na tak starém autě, když to není vlastně ani nebezpečná porucha.
Avatar - Katikakus
Rok 2000 a víc
| 27. 1. 2011 10:13
Protoze je to Toyota. Doporucuji precist knihu "The Toyota Way", je to hodne poucne cteni a najdes tam odpoved i na svoji otazku.

Zakladni principy najdes tady:
[odkaz]

Hledej "hansei" a "kaizen"
Rok 2000 a víc
| 27. 1. 2011 14:55
o tom tu ale už dobrou čtvrthodinku hovoříme Mlho ;-) Přesně tak ten postoj Toyoty je z pohledu zákazníka neuvěřitelnej.
Avatar - jazva
Rok 2000 a víc
| 27. 1. 2011 15:43
Mal som firemnú Ravku z 02 roku prihlásenú v ČR. V predajni som bol len kúpiť jednu skrutku na palubovku čo sa stratila pri montáži HF sady. Tú skrutku som však kupoval v SR a nie v ČR. Zhruba po mesiaci mi zavolali z predajne, že či by som nemohol prísť do predajne a priniesť plechové disky ak ich nemám na aute. Vraj po toľkých rokoch už zrejme budú chytať hrdzu a oni mi ich zadarmo vymenia. Samozrejme že som ich priniesol a oni mi ich ZADARMO vymenili. Bolo to v roku 2010, čiže auto malo 8 rokov a záruka už bola dávno v ...

U mňa má Toyota :yes: :yes: :yes:
Avatar - Choochoo
Jasna 3
| 27. 1. 2011 12:01
Popravde je asi nejdulezitejsi udaj na konci, ze volfik planuje pjerestrojku >:D
Avatar - Dan0044
Chování
| 27. 1. 2011 16:22
Toyota je snad jediná automobilka, která se chová poctivě. Ani ostatní japonské automobilky tohle nedělají (a to to jsou i třeba japonci, tím útočím i na krizi Mitsibishi z roku 2000, kdy vyšlo na povrch spousta ututlaných možných závad). Pak ještě občas lze najít nějakou svolávačku na VW a tím to asi končí. Stejně mě ale nejvíc pobavil minulý článek o svolávací akci Toyoty, kde bylo 10 odstavců o Toyotě a nakonci vmáčklé dva řádky o svolávačce VW >:D a pak že čeští novináři nenadržují volkswagenu :-O
Avatar - petrumr
šmejd?
| 27. 1. 2011 16:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dan0044
šmejd?
| 27. 1. 2011 16:43
PSA-Mitsubishi..... jo jo, máš pravdu. Nejvíc tím prý utrpěl Nissan. Kdysi jsme měli origo Nissana z Japonska, úžasnýho. Dnes jediný, co vím, že asi by mě horko těžko někdo dotlačil do Nissanu.
My teď můžeme taky porovnávat, máme jedno Mitsubishi z Japonska a druhé z Nizozemí, tak se uvidí. Zatím je stav 0:0, ale Colt, který byl jako jediný dostatečně prodávaný, aby se dostal do statistik, tak se umisťoval vysoko.... řikám, uvidíme.
ODRHOVAČKA
| 27. 1. 2011 23:47
Stará písnička, tohle už z předmětného směru nikoho ani nepřekvapí. Ovšem ke krátkému zamyšlení to je.

Tedy, není vůbec důležité, co si který diskutér myslí o kvalitě vozidel Toyota. Důležité je, co si o té kvalitě myslí Toyota sama. Odpověď najdeš nahoře.

Naivní představy, že Renault zatlouká, zatlouká a zatlouká a toyota nezatlouká, ty přenechme večerníčkové generaci a berme na vědomí, že výskytu obdobných problémů se neubrání žádná automobilka., Jistě máme všichni v paměti "svolávačku roku", to když koncern FIAT svolával tisíce aut napříč celým koncernem z důvodů problémů s brzdami.

Zatratil tu snad někdo FIAT? Ne, jen si to pamatujeme. Nezatracujme ani Toyotu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku