Ospravedlnte absenciu GTiho, nejak sa nemohol nadychnut tak siel na cerstvy vzduch.
Ved uznajte, toto je uder na solar, submainstreamova automobilka ide dodavat motory premii.
Pravdepodobne uz rozmysla nad obhajobou tohoto kroku.
A za to ma u mna :yes::yes::yes: >:D
>:D >:D >:D
neviem ci sa z toho aj nepogrcal >:-[]
...pre mna tiez zaujimava info, ale v dnesnom automobilovom svete je uz snad vsetko mozne...
za chvilu bude vw brat benzinove motory od japoncov >:D
:-) "vw servis pre nedostatok zakaziek zatvoreny " >:D
btw___myslite, ze gti este stale chrci? to musi byt zle...uz si nebude moct rypnut do Renaultu, lebo hned bude atakovany :-)
i ked...on vie o autach tak VELKE hovwno...typicky (podla jeho teorie) "plakatovy kovboj" co chrli zlate ventilky >:D
Chester, chester.... GTI je zcela nepochybne jednostranne zamereny smerem k VW, ale o autech vi celkem dost. To ovsem clovek, ktery jeho prispevky necte, nema sanci poznat. V docela dost vecech (kdyz odhledneme od jeho uchylky na VW) se s nim da souhlasit. Apropo, reklamu s nudicimi se zakazniky reklamacniho oddeleni mel u nas Renault v dobe, kdy se jeho auta sypala vic nez sul na cesty....
No, je to jistě pro některé šok, ale ne zase tak velký.
Je to jednoduché, PSA má své VTI a THP tvořené s BMW, VW má motory s Audi, což je jeden koncern, takže jak jinak... a Renault spolupracuje s Mercedesem, v dnešním světě globalizace nic překvapivého. Pořád chceme lepší a lepší auta, vývoj něco stojí, ale auta nedraží, jedinou možností je tohle.
Mimochodem Mini má diesely z PSA, tedy měl, teď ty nové prý nejsou, ale nic není jisté, protože jsou data dost neobsáhlé o těch 1,6.
BMW bude mít s PSA i stejnou platformu pro vozy nižší střední třídy a PSA navíc dál prohlubuje spolupráci s Mitsubishi atd.
Ve velkym to začal vw, kterej neváhá použít stejný motory i platformy pro škodovku i Audi = podobně se musej začít chovat i ostatní, aby přežili. Nejsem z toho nadšenej, ale podobný "spoloupráce" se budou určitě jen množit a množit .. 8-s
Schválně jak dlouho to vydrží :-)
VW netlačili na spojení s Porsche jen tak pro nic = nějaká další generace začne určitě sdílet díly s Audi atd. - na tom je postavenej celek koncern a nikdy to nebylo jinak. Pochybuju že by u Porsche udělali výjímku ;-)
... pro "jednoduché" asi nepochopitelné, ale lowendovou košili si nech ušít u lowendového krále a ne u Armaniho. Škoda, že to třeba Koleos neudělal. Vlastně udělal...
Nebojte se, Mercedes Benz sebevrazdu nespacha. Tahle kreatura se spatnymi francouzskymi strevy skonci drive, nez se nadejete. Jednoduse proto, ze si to koupi jen hlupaci.
Tohle potěší, ta nebetyčná diskuzní radost jednodušších jedinců nad tím, že snad sám velký Mercedes bude osazovat, byť v nejnižší kubatůře model Bé motory od Renaultu. Počkej na reál, aby sis nakonec tu hvězdu na clio z roku 2001 nelepil zbytečně... 8-s >:D;-)
Myslím, že se tady v recenzi nikdo (krom kuka, který to myslel v ironii) z majitelů Renaultů neradoval. Jestli ano, tak kde? Jen ty a navtech tady poplakáváte a utišujete své pošlapané idoly ;-)
Takže tady prosím nelži.
My jednoduchsi jedinci na rozdiel od zlozitych jedincov nevidime triedne rozdiely v ramci triedy ako zlozitejsi jedinci v diskusiach.
My jednoduchsi jedinci to skratka berieme ako spolupracu 2 automobiliek, z ktorych kazda ma svoje kvality >:D
My sa tesime skor ako zlozitejsi jedinci obhaja svoj kastovny system, ktoremu my jednoduchsi nerozumieme >:D
[/irony] To je jednoduchy, Mercedes se rozhodl pomoci Frantikum a vytahnout je z nouze. To, co si my tady predstavujeme jako instalaci necistych motoru do Mergla je ve skutecnosti obdoba krestu ci posveceni.
Renault se prave odpichl od dna, za chvilku dozene Ladu [/irony]
>:-[]
Vy jednoduchí sa skrátka bavíte jednoduchým spôsobom, ktorí si navyše sami vymyslíte a pripíšete svoju jednoduchú predstavu reakcie zložitejších tým zložitejším, a ani to nemusí byť pravda.
Ale nestranný by kľudne mohol povedať, že píšeš o primitívoch a inteligentoch. Písať kto je kto, je asi zbytočné.