Novinky
, kdy si budu moct pod Golfem řady 7 přečíst😒br />
"Automobilka z Wolfsburgu však ani u této novinky nemůže skrýt fakt, že tento automobil byl v italském studiu navržen před 30 lety. Technický základ se však němečtí konstruktéři snaží již více než 30 let úspěšně maskovat a modernizovat.
>😒] >😒] >😒]
"Automobilka z Wolfsburgu však ani u této novinky nemůže skrýt fakt, že tento automobil byl v italském studiu navržen před 30 lety. Technický základ se však němečtí konstruktéři snaží již více než 30 let úspěšně maskovat a modernizovat.
>😒] >😒] >😒]
jestli považuješ nové šestiválce, nový třílitrový turbodiesel, novou "prémiovou" převodovku, nový interiér a úpravy na podvozku za nějaké vylepšení, tak jsi zcela mimo. Dnes každý ví, že nová generace vozu se vyrábí pomocí změny umístění hodin v interiéru, přidáním LED světel, změnou systému sklápění zadních sedadel a zavedením parkovacího asistenta.... Kdo tohle nepochopí, nemůže se v autobranži nikdy zorientovat 😉
Jo ten parkovací asistent z reklamy sem zapomněl... Omlouvám se... >😒] :yes😒br />
P.S. A nemluvil sem o vylepšení..., jen o skrývání skutečného data vzniku toho automobilu... 😉
P.S. A nemluvil sem o vylepšení..., jen o skrývání skutečného data vzniku toho automobilu... 😉
Pěkně si tu notujete... to, že nová generace s výraznějšími změnami je u VW každá druhá, je fakt. To, že do diskuze o novém modelu Chrysl... ehm Lancie taháte VW, je smutný fakt. Kluci, dejte si místo té vášně ve sprše studený obklad...
No jaksi furt nechápeš ten smutný fakt, že nějaké lidové prdítko je nám u zadku... Možná..., kdyby sis někdy přečetl výborný internetový plátek s názvem autoweb, tak pochopíš, jakým směrem v poslední době směřuje auto.cz (čest výjimce autofun.cz)...a myslím, že by se ti to ani nelíbilo...
Ta poznámka na maskování doby vzniku Chrysleru 300 byla prostě zbytečná. To auto je víc novým modelem, než je 6kový Golf a nebo aktuální generace Passatu (s novým park systémem 😄 ). A nikde ode mne nenajdeš byť jedinou poznámku, kde bych k tomu měl JÁ osobně připomínky. Doba je taková jaká je, jen ti pisálkové občas mají nemístné subjektivní komentáře.
Pokud to tobě neprásklo do očí, že zatímco jeden modernizuje, druhý maskuje, tak je to prostě v tomto ohledu smutné a já mohu jen konstatovat smutný fakt...nepouštěj se s náma do diskuze pod auty, které nás zajímají, tebe ne a na která nejsi schopen se dívat objektivně. Já do článků o německých krámech taky nelezu a nedávám tam hloupé komentáře, byť třeba v článku o Mercedesu třídy Bé by bylo pole neorané.... 😉 Ale jaksi nejsem zamindrákovaný mostecký, či teplický chudáček, tak to jaksi nemám zapotřebí. Zamysli se nad tím.
Ta poznámka na maskování doby vzniku Chrysleru 300 byla prostě zbytečná. To auto je víc novým modelem, než je 6kový Golf a nebo aktuální generace Passatu (s novým park systémem 😄 ). A nikde ode mne nenajdeš byť jedinou poznámku, kde bych k tomu měl JÁ osobně připomínky. Doba je taková jaká je, jen ti pisálkové občas mají nemístné subjektivní komentáře.
Pokud to tobě neprásklo do očí, že zatímco jeden modernizuje, druhý maskuje, tak je to prostě v tomto ohledu smutné a já mohu jen konstatovat smutný fakt...nepouštěj se s náma do diskuze pod auty, které nás zajímají, tebe ne a na která nejsi schopen se dívat objektivně. Já do článků o německých krámech taky nelezu a nedávám tam hloupé komentáře, byť třeba v článku o Mercedesu třídy Bé by bylo pole neorané.... 😉 Ale jaksi nejsem zamindrákovaný mostecký, či teplický chudáček, tak to jaksi nemám zapotřebí. Zamysli se nad tím.
Chrysler 300C se dělá od roku 2004, Passat B6 začal v roce 2005 a Golf V v roce 2003 - takže napůl pravdu máš. Jenže zase ty Volkswageny tehdy vznikly jako nová auta a ne odkladiště nepotřebné techniky Mercedesu 😄
Ale asi se shodneme, že Passat B7 není nová generace, stejně jako tenhle Chrysler 300 s kulatějším čumákem
Ale asi se shodneme, že Passat B7 není nová generace, stejně jako tenhle Chrysler 300 s kulatějším čumákem
no však to právě píše - prostě u Chrysleru se píše, že😒br />
"Chrysler chce touto cestou vylepšit spotřebu u svých největších modelů a zároveň zlepšit jejich image – navzdory aktuálnímu rozsáhlému faceliftu nemůže zastřít fakt, že od příchodu 300C na trh už uplynulo víc než 5 let."
zatímco u Passatu (v testu tady na ACZ)😒br />
"VW se drží staré dobré pravdy, že to co funguje se nemění. Passat nepřekvapuje novými kvalitami, nýbrž dotahuje vše o kousek blíže k dokonalosti. Nebo je to jinak?"
"Facelift nebo nová generace? Popravdě, je to vlastně úplně jedno."
Mě je to jedno, psát ombudsmanovi kvůli tomu nebudu, ale prostě snad ještě není známkou nějakého komplexu, že si do této pokřivené optiky člověk trošku ironicky rýpne
😉
"Chrysler chce touto cestou vylepšit spotřebu u svých největších modelů a zároveň zlepšit jejich image – navzdory aktuálnímu rozsáhlému faceliftu nemůže zastřít fakt, že od příchodu 300C na trh už uplynulo víc než 5 let."
zatímco u Passatu (v testu tady na ACZ)😒br />
"VW se drží staré dobré pravdy, že to co funguje se nemění. Passat nepřekvapuje novými kvalitami, nýbrž dotahuje vše o kousek blíže k dokonalosti. Nebo je to jinak?"
"Facelift nebo nová generace? Popravdě, je to vlastně úplně jedno."
Mě je to jedno, psát ombudsmanovi kvůli tomu nebudu, ale prostě snad ještě není známkou nějakého komplexu, že si do této pokřivené optiky člověk trošku ironicky rýpne
😉
Jistě, zato když si člověk rýpne do Fiatu tak se na něj sesypete 😄 Vám vadí to, co děláte ostatním, to se mi na vás děsně líbí.... že je marketing Fiatu poměrně neschopný je fakt, ale vy si ho nepřiznáte. Že Lancia i Alfa byly značky s potenciálem, ze kterého šlo vytěžit MNOHEM více, je fakt, který si taky nepřiznáte. VW dokáže z minima vytřískat maximum a to Vám leží v žaludku... jenže chyba je na straně vedení Fiatu...
Presne, ak by Fiat, Lancia a AR zlepsili marketing, tak by mohli byt niekde inde.
Hlavne Alfa, s kvalitou je na tom uz dobre, dizajnovo vyborne, ale predat sa nevie. Vidim za tym ich vnutorny boj s premiou (aj ked ta s nimi vobec nesuperi) a k tomu nastavene cenniky.
Hlavne Alfa, s kvalitou je na tom uz dobre, dizajnovo vyborne, ale predat sa nevie. Vidim za tym ich vnutorny boj s premiou (aj ked ta s nimi vobec nesuperi) a k tomu nastavene cenniky.
No jaksi furt nechápeš fakt, že člověku, který zesměšnuje nějakou značku v KAŽDÉ diskusi a ještě není schopen ji nazvat normálně, asi ta značka nebude u zadku, ale má z ní velký komplex. Já nazývám Fiat Fiatem, Lanci Lacií a Alfu Alfou... prezentuješ se tady jako dítě z mateřské školky, stejně tak Murphy.
Ta poznámka byla stejně zbytečná jako vaše tahání VW do diskuse o Lancii.... přesně podle hesla "co nechceš, aby jiní činili tobě, nečiň ty jim"...
Normální člověk už po 20 letech stále stejné praxe pochopil, že každá lichá generace modelů VW je spíše facelift a dotažení detailů (někdy více, někdy méně úspěšné) a zásadnější změny přicházejí ob generaci. Ale ty jsi taková troska, že budeš mlít něco o maskování....
No a závěrem, tvoje osobní narážky a inektivy mě nepřekvapují, zvláště po tom, co jsi předvedl na jiném webu, kde si redaktoři dovolili zkritizovat Jůlinku. Tvůj problém je v tom, že jakoukoli kritiku podle tebe dokonalých Fiatů a Alf bereš osobně a hned po každým jdeš a nadáváš mu. Možná jsem teplický chudáček, ale nejsem rozmazlenej spratek, kterej všechny okolo uráží, protože mají jiný názor...
[odkaz]
Ta poznámka byla stejně zbytečná jako vaše tahání VW do diskuse o Lancii.... přesně podle hesla "co nechceš, aby jiní činili tobě, nečiň ty jim"...
Normální člověk už po 20 letech stále stejné praxe pochopil, že každá lichá generace modelů VW je spíše facelift a dotažení detailů (někdy více, někdy méně úspěšné) a zásadnější změny přicházejí ob generaci. Ale ty jsi taková troska, že budeš mlít něco o maskování....
No a závěrem, tvoje osobní narážky a inektivy mě nepřekvapují, zvláště po tom, co jsi předvedl na jiném webu, kde si redaktoři dovolili zkritizovat Jůlinku. Tvůj problém je v tom, že jakoukoli kritiku podle tebe dokonalých Fiatů a Alf bereš osobně a hned po každým jdeš a nadáváš mu. Možná jsem teplický chudáček, ale nejsem rozmazlenej spratek, kterej všechny okolo uráží, protože mají jiný názor...
[odkaz]
To je síla, ten odkaz - jinak souhlas, myslel jsme, že diskuze bude o třístovce od Chrysleru, ale že i tady se bude řešit VW a Fiat, to je síla. Do diskuzí o vlastních VW se wolff bojí jít, tak si kopne aspoň tady. A Barichello? Ten je supere😜ert přes ameriky, vw je taky jeho komplex a o škodovce ani nemluvě, ale ten je tady aspoň doma....myslím, pod tímhle článkem. To, že Fiat CHCE mít do konce roku 51% akcií chrysleru se tady píše každý druhý den, otázka je, co to komu přinese, protže články, že Fiat se chystá, Fiat hodlá, Fiat do dvou, tří let apod...jsou tady dost časté, bohužel člověk je nesmí po těch dvou, tří a čtyřech letech konfrontovat s realitou. Když bude fandit (ale normálně) fiatu, bude mu smutno....
myslím, že je opravdu trapné, jak se poslední dobou pokoušíš rozjíždět flejmy pod autama koncernu Fiat..... Opravdu nic o tom nevíš a jen chytáš za slovíčka.... 8-s
Jistě, takže tyhle vaše narážky na VW byly jen přátelské povídání dvou italofilů a vlastně vám o žádný flame ani nešlo... co na tom že článek je o Lancii?
edit: nečekám, že mi odpovíš 😊
edit: nečekám, že mi odpovíš 😊
nebýt těch nejapných poznámek v článku nahoře, tak by sem nikdo žádné VW netahal....
Jinak ale narozdíl od tebe jsme tady aspoň schopní vypsat, jaké REÁLNÉ vylepšení ten faceliftovaný Chrysler/Lancia přináší. Ty ses sem přišel nakrucovat jako pan objektivní, s nadhledem, ale o tématu článku nevíš absolutně nic. Samozřejmě, napíšeš nám tady, že Fiat má špatný marketing, což je pravda, ale je to jenom obecná, nic neříkající fráze....
Nebo jestli jsi takový frajer, tak mi tady vysmahni, jaká by měla být reklamní kampaň na novou Themu, jak by jsi nastavil ceny atd. - ať jsme trochu konkrétní....
Jinak ale narozdíl od tebe jsme tady aspoň schopní vypsat, jaké REÁLNÉ vylepšení ten faceliftovaný Chrysler/Lancia přináší. Ty ses sem přišel nakrucovat jako pan objektivní, s nadhledem, ale o tématu článku nevíš absolutně nic. Samozřejmě, napíšeš nám tady, že Fiat má špatný marketing, což je pravda, ale je to jenom obecná, nic neříkající fráze....
Nebo jestli jsi takový frajer, tak mi tady vysmahni, jaká by měla být reklamní kampaň na novou Themu, jak by jsi nastavil ceny atd. - ať jsme trochu konkrétní....
V Článku nahoře je JEDINÁ zmínka o VW, cituji😒br />
"Osmistupňová automatická převodovka ZF 8HP se rychle šíří napříč portfoliem BMW, má ji mimo jiné i Rolls-Royce Ghost i Bentley Mulsanne a verze upravená pro pohon všech kol zamířila také do Audi A8, Porsche Cayenne a VW Touareg."
Jestli toto považuješ za nejapnou poznámku, tak si nemáme co říct.Podle mě je to normální výčet modelů, kde se tato převodovka používá. Jenže je tam zmíněný Touareg, tak to je jak červený hadr a hrrrrrr na Volkswagen.... ale díky za nahrávku na smeč 😊
"Osmistupňová automatická převodovka ZF 8HP se rychle šíří napříč portfoliem BMW, má ji mimo jiné i Rolls-Royce Ghost i Bentley Mulsanne a verze upravená pro pohon všech kol zamířila také do Audi A8, Porsche Cayenne a VW Touareg."
Jestli toto považuješ za nejapnou poznámku, tak si nemáme co říct.Podle mě je to normální výčet modelů, kde se tato převodovka používá. Jenže je tam zmíněný Touareg, tak to je jak červený hadr a hrrrrrr na Volkswagen.... ale díky za nahrávku na smeč 😊
ježišikriste ty jsi ještě větší prosťáček, než jsme si mysleli..... Nejapnou poznámkou samozřejmě myslím ty kecy o "maskování faktu, že CH300 je starý model".... hochu hochu..... :😉
Chrysler 300C je opravdu na trhu již několik let a pořád se dělá jen facelift, nikoli nová generace.... bavíme se o americkém Chrysleru 300C, což nevylučuje fakt, že z něj odvozená Lancia může být klidně novou generací... prostor por úpravy tady je (viz převodovka). Ta poznámka není ani o Lancii ani o VW, takže pořád nechápu, proč do této diskuse taháte VW a hlavně, proč se Fiatisti rozčilují nad článkem o americkém Chrysleru 😄 A hlavně, ta "nejapná" poznámka je pravdivá... přeber si to, jak chcš
víš co, zkus míň plácat a víc číst.... Už jinde jsem tady citoval, že prostě u některých aut (shodou okolností VW) se prostě překopávání stávající generace bere jako "vylepšení" a u jiných je to prostě "maskování"..... to je úplně celá pointa toho, co Wollf napsal dvěma větama a v čem ty se tady celé dopoledne plácáš....
Ale to je jedno, zas něco napiš, nechám ti ten luxus posledního slova.... to je vážně marnost.... 8-s
Ale to je jedno, zas něco napiš, nechám ti ten luxus posledního slova.... to je vážně marnost.... 8-s
Co čekat od člověka, který odpoví na jednu z 10 otázek a ještě tak, že to zahraje do autu? Ty jsi přesvědčen, že autor článku je nějaký fanatik do VW a že ta poznámka o maskování 7 let starého modelu je útokem na podstatu tvého cuore sportivo přesvědčení.... prostě cokoli si dokážeš představit jako rudý hadr a jdeš po tom.... ale neboj, i na to jsou prášky.
A ještě tě ocituji: "Samozřejmě, napíšeš nám tady, že Fiat má špatný marketing, což je pravda, ale je to jenom obecná, nic neříkající fráze...."
Ne, to není obecná fráze, marketing Fiatu je jeden z nejhorších a nejneviditelnějších. Je to konkrétní výtka, nikoli obecná fráze...
A ještě tě ocituji: "Samozřejmě, napíšeš nám tady, že Fiat má špatný marketing, což je pravda, ale je to jenom obecná, nic neříkající fráze...."
Ne, to není obecná fráze, marketing Fiatu je jeden z nejhorších a nejneviditelnějších. Je to konkrétní výtka, nikoli obecná fráze...
já nepíšu, že je autor toho výroku fanatik do VW.... jen tady píšu (nejen já), že ten výrok je emocionálně zabarvený a není objektivní v kontextu toho, jak se píše o jiných značkách....
Ahoj.... :😉
edit: tohle měla být odpověď na jiný post, ale diskuse je už tak rozprasená, že nemá cenu to řešit....
Ahoj.... :😉
edit: tohle měla být odpověď na jiný post, ale diskuse je už tak rozprasená, že nemá cenu to řešit....
Navíc maj soudruzi chybu - prodeje začly v červnu 2004, tedy bezmála 7 let od uvedení na trh.
Ale to redakci zřejmě uniklo 😄
Když už, akorát že tohle auto má ze starým společnýho tak 60% podvozku, motor HEMI a tu 5st. převodovku MB.
Až ta skončí, zbyde HEMI a podovozek, jinak je všechno nový či výrazně upravený.
Ale to redakci zřejmě uniklo 😄
Když už, akorát že tohle auto má ze starým společnýho tak 60% podvozku, motor HEMI a tu 5st. převodovku MB.
Až ta skončí, zbyde HEMI a podovozek, jinak je všechno nový či výrazně upravený.
No tím hůř, že se 7 let a historická převodovka z M-B... ale Chrysler se s tímto modelem snaží ujet hrobníkovi z lopaty, tak se mu to snad povede
Ta historická převodovka je třeba v MB R320, 2009 SLR; ještě dneska je v AMG verzi Gka; a na stejném základě je převodvka v luxusním Maybachu, která miá dneska ještě taky 5 stupnů.
Že to tam MB dává, když je to taková vykopávka.
Že to tam MB dává, když je to taková vykopávka.
No nevím, jestli 300C V8 má úplně stejnou převodovku jako dvakrát silnější Maybach... Nicméně to že Mercedes zaspal ve velkých převodovkách, to je fakt. Psal jsem o tom už v diskusi o A8 W12
No základ pro všechno je převodovka MB 5G Tronic. Samo budou tam odlišnosti, ale základ je stejnej.
Být to špatná skřín, MB by si jí tam dát nedovolil.
MB to pak ještě vylepšil a měl 7mi stupnovou verzi.
Mě to řadí výborně, naprosto hladce.
Musím říct, že proti americkým 4.st převodovkám je to velký prokrok, i oproti japonským 4st. automatům s kterýma sem taky jel.
Dokonce si dovolím říct, že to řadí stejně hladce jako převodvka v starším BMW 740, v kterém sem jel taky.
Na nové 8mi stupnové HDM to nemá, to je jasný.
Být to špatná skřín, MB by si jí tam dát nedovolil.
MB to pak ještě vylepšil a měl 7mi stupnovou verzi.
Mě to řadí výborně, naprosto hladce.
Musím říct, že proti americkým 4.st převodovkám je to velký prokrok, i oproti japonským 4st. automatům s kterýma sem taky jel.
Dokonce si dovolím říct, že to řadí stejně hladce jako převodvka v starším BMW 740, v kterém sem jel taky.
Na nové 8mi stupnové HDM to nemá, to je jasný.
Tak první osmikvalty ZF 8HP byly proti šestitupňovým 6HP v komfortu a rychlosti řazení krokem zpět nebo v nejlepším případě přešlápnutím na místě. Ale rychle to vylepšili.
Mercedes zatím dokáže sedmistupňovou převodovkou přenést už 900 Nm ve Speedshift MCT pro CL/CLS 63 AMG. Předpokládám, že pro V12 nasadí takto silnou převodovku asi až v novém S a Maybachu, třeba to bude už ten jejich připravovaný devítikvalt.
Mercedes zatím dokáže sedmistupňovou převodovkou přenést už 900 Nm ve Speedshift MCT pro CL/CLS 63 AMG. Předpokládám, že pro V12 nasadí takto silnou převodovku asi až v novém S a Maybachu, třeba to bude už ten jejich připravovaný devítikvalt.
No Maybachy maj 550-600 HP ne?
Nová 6,4ka v SRT8 bude mít 470 HP, to zrovna není poloviční výkon. Když přidáš otevřený sání a sportovní lufy, tak klidně i 500.
Ale v té už asi bude tahle 8st. ZF.
Nová 6,4ka v SRT8 bude mít 470 HP, to zrovna není poloviční výkon. Když přidáš otevřený sání a sportovní lufy, tak klidně i 500.
Ale v té už asi bude tahle 8st. ZF.
wolffe, wolffe... Nepoučíš se a nepoučíš. Stále jsi nenavštívil tu psychiatrickou léčebnu, jak jsem tobě a tvému příteli cosworthovi radil? A studený obklad na hlavu si dáváš? Ne, že? Jde to poznat. Jinak bys sem netlačil takové nesmysly. Jestli to nevíš, tak toto je diskuze k Chrysleru 300C, nějaké narážky na Golf jsou tedy absolutně nežádoucí. Ano, jsem si vědom, že je můj příspěvek nedůležitý, protože ty se stejně nepoučíš, ale alespoň jsem to zkusil. Já jen, že kvůli tobě a tobě podobným se stává z auto.cz spíš seskupení plkařů než znalců aut. Myslím, že konec téhle diskuze je adresován i tobě. [odkaz]
hele já se wollfa nemusím zastávat, někdy s jeho diskusním stylem taky nesouhlasím.... ale tady prostě jenom poukázal na to, že u některých je vozů je přepracování staršího modelu "maskováním stáří" a u některých to je "broušením diamantu"..... A tento přístup se jaksi liší dle značky.... 😉
Jinak jsem zvědavý na ceny 300 (resp. Lancie Thema) v Evropě.... tam se bude lámat chleba.....
Jinak jsem zvědavý na ceny 300 (resp. Lancie Thema) v Evropě.... tam se bude lámat chleba.....
No jasně, ale přeci jen psát věcně k tématu se mi zdá lepší postup. Navíc sází cinty o Golfu, ale hned pár příspěvku níž dělá ramena jak ho to ,,lidové prdítko" nezajímá. Zoufalec.
Taky jsem na ty ceny zvědavý. Jak píši dole, design mě zaujal víc než dost, takže s dobrou cenou to bude velice zajímavá nabídka.
K té Themě. Ta, se mi zdá, že je takový místní diskuzní fantóm, nikdo ji nikdy neviděl, ale všichni o ni mluví >😁 Jsem na ní sám zvědav. Premiéru má mít kdy, neví někdo?
Taky jsem na ty ceny zvědavý. Jak píši dole, design mě zaujal víc než dost, takže s dobrou cenou to bude velice zajímavá nabídka.
K té Themě. Ta, se mi zdá, že je takový místní diskuzní fantóm, nikdo ji nikdy neviděl, ale všichni o ni mluví >😁 Jsem na ní sám zvědav. Premiéru má mít kdy, neví někdo?
premiéra asi letos v Ženevě (tuším), prodej asi rychle potom (netuším).
Jinak ať se o Themě klidně mluví, ale nechápu, proč předem hanlivě, když v ní (a ani ve facelift 300) ještě nikdo nejel.... A opravdu to nebude maskovaný 7 let starý model, jak se nám již článek nahoře snaží podsunout.....
Jinak ať se o Themě klidně mluví, ale nechápu, proč předem hanlivě, když v ní (a ani ve facelift 300) ještě nikdo nejel.... A opravdu to nebude maskovaný 7 let starý model, jak se nám již článek nahoře snaží podsunout.....
Krispos mě potěšil. Jedna malá nevinná ponámka a taková reakce... Super.. Asi sem s Murphym udeřil na hlavičku. Víc k tomu nebudu dál psát. Každý si udělá obrázek sám.
Jinak ten krisposem zmíněný nesmyslný článek na autowebu o Giulliette dopuručuji všem přečíst. Autoweb je žumpa, což potrvdili i další čtenáři pod dalším článekm co vyšel o Fiatu. Auto.cz tímto směrem bohužel také směřuje.
Ale v jedné věci má Krispos pravdu. Není to můj a nebo Murphyho problém, ale problém Fiat marketingu a odpovědných lidí, jak si zvládnou zavázat místní zkorumpované pisálky (obecně), aby za reklamní prostor psali stejně subjektivně pozitivně, jako u jiných nejmenovaných zanček. Dokud to tak nebude, ani prodeje zančky se nezmění. Murphy zde citoval ten decentní jemnocit k přístupu k rozdílným výrobcům a to je přesně to, co v totmo článku tak koiplo asi nejen mě do očí a je to přesně to, o čem tady celou dobu píšu.
Jinak ten krisposem zmíněný nesmyslný článek na autowebu o Giulliette dopuručuji všem přečíst. Autoweb je žumpa, což potrvdili i další čtenáři pod dalším článekm co vyšel o Fiatu. Auto.cz tímto směrem bohužel také směřuje.
Ale v jedné věci má Krispos pravdu. Není to můj a nebo Murphyho problém, ale problém Fiat marketingu a odpovědných lidí, jak si zvládnou zavázat místní zkorumpované pisálky (obecně), aby za reklamní prostor psali stejně subjektivně pozitivně, jako u jiných nejmenovaných zanček. Dokud to tak nebude, ani prodeje zančky se nezmění. Murphy zde citoval ten decentní jemnocit k přístupu k rozdílným výrobcům a to je přesně to, co v totmo článku tak koiplo asi nejen mě do očí a je to přesně to, o čem tady celou dobu píšu.
Můžeš dát odkaz? Dík
[odkaz]
Ta diskuze je tak strašlivě ubohá, až se stydím za nicky (myšleno česky), které tam přispívají. Z celé diskuzní jímky je zajímavý pouze názor vlastníka Giulietty, jinak opravdu strašné. Jsem rád, že se tento způsob komunikace většinou na ACZ neprovozuje.
Už se mi několikrát stalo, že jsem se nedokázal ztotožnit s názorem testera webu ve srovnání se svými dojmy, ale vše se dá vyjádřit slušně a třeba formou blogu s vlastním testem. Štěkání vlků je ovšem zřejmě pohodlnější...
Už se mi několikrát stalo, že jsem se nedokázal ztotožnit s názorem testera webu ve srovnání se svými dojmy, ale vše se dá vyjádřit slušně a třeba formou blogu s vlastním testem. Štěkání vlků je ovšem zřejmě pohodlnější...
[odkaz]
Punto jako "Sympatické supermini, které však od počátku ztrácelo na konkurenci kvalitou".
WTF????? :😉
Jinak se mi líbí, že Marchione řekne, že Bravo je "me too" auto, a překlad je, že je nezajímavé a neúspěšné....
WTF????? :😉
Jinak se mi líbí, že Marchione řekne, že Bravo je "me too" auto, a překlad je, že je nezajímavé a neúspěšné....
Já už to ani nekomentuju, jen sem se slušně zeptal, kde vzali podklady na tato tvrzení a odpověď, zcela očekávaně, nula. Tenhle článek o Chrysleru mi přišel už z téměř podobného soudku. Byl bych opravdu nerad, kdyby se z auto.cz stala stejná žumpa jako je autoweb. Jenže o tom se to tak nějak obecně ví, auto.cz se stále ejště rel. na anše podmínky sem tam tváří jako seriózní int. magazín. To je celé.
P.S. Dopouručuju ještě článek z autowebu o Peugeotu RCZ... ten začíná obzvlášť výživně..., ve stylu.. peugeot..výrobce podprůměrných krabic...😃, ať to jako envypadá, že se zastávám jen Fiatu (i když mě jde halvně o tu objektivitu)...
P.S. Dopouručuju ještě článek z autowebu o Peugeotu RCZ... ten začíná obzvlášť výživně..., ve stylu.. peugeot..výrobce podprůměrných krabic...😃, ať to jako envypadá, že se zastávám jen Fiatu (i když mě jde halvně o tu objektivitu)...
Spíš výkonem benzinových motorů, to je pro mě hlavní nedostatek od počátku GP až dodnes
mňo.... ten twin-air jako náhražka 1.2 8v asi bude zlepšení a T-jet 1.4 120k je podle mě do Punta úplně parádní.... Je ale pravda, že to jsou okrajové motorizace a chybí tam takový ten střed ve formě nějaké dobré 1.2 16v.... (ona ta 1.4 16v v GP má 95k, ale přišla mi taková mdlá.... nevím, jak jezdí podobné motory od konkurence....)
A hlavně to není supermini 😉
A hlavně to není supermini 😉
120k T-jet neznám, ale 135k MultiAir mě dvakrát nenadchl. Ten výkon bych mu nehádal a cena taky předčila moje očekáváním (v tom negativním). Nejraději bych 1,6 MultiJet, ale ten stojí taky bambilion a zbytek je škoda slov - 1,2 8v je potřeba do kopce snad tlačit, 1,4 8v by se dalo akceptovat tak na to městský popojíždění a připlácet za 1,4 MA 77 kW 90 tisíc proti 1,4 8V, to je dobrej pokus o vtip... 1,3 MultiJet mimochodem ta samá cena...
Takže já se upřímě divím lidem, co si Punto Evo koupí. Pěkná palubka a hezký zadní světla to nezachrání. Zvláš´t když Bravo je za podobný prachy a možná i pohlednější.
Pak je tady ještě Abarth Evo, ale bůh ví kolik bude stát to...
Takže já se upřímě divím lidem, co si Punto Evo koupí. Pěkná palubka a hezký zadní světla to nezachrání. Zvláš´t když Bravo je za podobný prachy a možná i pohlednější.
Pak je tady ještě Abarth Evo, ale bůh ví kolik bude stát to...
T-jet 120k se tam dával dřív před tím mulťákem 135....
A jsme u toho - problém ani tak není v nabídce motorů, jako v ceně....
Ty ceny jsou šílené, o tom vůbec není sporu.... Nevím, co od toho za ty prachy Fiat ČR čeká.... :😉
A jsme u toho - problém ani tak není v nabídce motorů, jako v ceně....
Ty ceny jsou šílené, o tom vůbec není sporu.... Nevím, co od toho za ty prachy Fiat ČR čeká.... :😉
Že bude zařazen v tabulkách do kolonky exotické vozy.
No prosím, od baworácké převodovky v Chrysleru dojdeme oklikou přes Punto až k Ferrari >😁
Ferrari prodává v ČR snad víc na Lancia
on i chrysler prodal v čr víc jak Lnacia a spolu s dodge daleko víc.
A to nejsme jediná země, kde to tak je.
Z tohoto důvodu my unikl smysl, zrušit ofiko prodej těchto zanček v EU.
Měli to udělat jen v Itošce a zemích, kde se Lancia prodává hodně.
Jinde to měli nechat, stejně v GB taky Chrysler zůstává.
A to nejsme jediná země, kde to tak je.
Z tohoto důvodu my unikl smysl, zrušit ofiko prodej těchto zanček v EU.
Měli to udělat jen v Itošce a zemích, kde se Lancia prodává hodně.
Jinde to měli nechat, stejně v GB taky Chrysler zůstává.
[odkaz]
Z nuly na sto za 5,6 s. WAUU :yes:
Sem zvědav kolik bude mít SRT8, to by mohlo být někde na 4,2-4,5 s
Z nuly na sto za 5,6 s. WAUU :yes:
Sem zvědav kolik bude mít SRT8, to by mohlo být někde na 4,2-4,5 s
Pokud by vás zajímala historie amerických automobilů a hlavně muscle cars ( Mustang, Challenger, Camaro atd. ) tak se koukněte na www.musclecars.cz
Musím se přiznat, že po nějaké době se mi nový 300C začíná líbit. A to docela dost! Původní verze se mi zpočátku líbila moc, ale po chvilce nadšení opadlo do průměru, ale tato nová verze je úžasná. Zadek má až barokní tvary, úžasné. Připomíná mi tak trochu staré Rollsy. Výstřední předek se mi líbí taky. Přičtěme si k tomu kvalitní interiér + dobrou cenu a rázem je z 300C černý kůň třídy. Jasně, v Evropě asi nikdy neprorazí, tady hraje prim Německo, ale pro individuality, proč ne. Moc se mi líbí 😉 :yes:
Je tam patrný jasný krok kupředu a s 8ZF to bude ještě jinde.
Pořád to ale zůstávná zábavný auto, s kterým jdou dělat drifty, ale je uhlazenější a víc luxusní.
Generace co mam já je taková neotesaná, což má taky svý kouzlo, ale tady se reltivně podařilo skloubit eleganici i neotesanost v jedno.
Se svojí cenou je to hodně zajímavá alternativa.
Pořád to ale zůstávná zábavný auto, s kterým jdou dělat drifty, ale je uhlazenější a víc luxusní.
Generace co mam já je taková neotesaná, což má taky svý kouzlo, ale tady se reltivně podařilo skloubit eleganici i neotesanost v jedno.
Se svojí cenou je to hodně zajímavá alternativa.
Jo jo, taková kára hodně navazující na historii. Což je asi jediný aspekt, který donutí američana koupit si americký sedan vedle zástupů japonců a korejců.
Každopádně tomuto autu moc fandím a těším se na český test.
Mimochodem, jak na tom byla s cenami původní 300C? Co si pamatuji, tak takový průměr, ale už je to dýl. Otázkou taky je, co s nimi provede české konkurenční prostředí.
Každopádně tomuto autu moc fandím a těším se na český test.
Mimochodem, jak na tom byla s cenami původní 300C? Co si pamatuji, tak takový průměr, ale už je to dýl. Otázkou taky je, co s nimi provede české konkurenční prostředí.
Český test nebude, teda pokud si někdo z našich kamarádů nedotáhne tu káru z usa/can a ten ten test neuděláme my 😄
Jinak si budeš muset počkat na test Lancie 😄
V roce 2004 a 2005 to stálo 1,6 mega - HEMI 5,7 zde ofiko prodávaná skrz DaimlerChrysler Bohemia.
Nejlevnější 2,7 V6 stávala tehdá 1,1 tuším.
Pak benzíny krom HEMI zrušili (prodej v čr) a přibyl diesel a ceny šly dolů, nakonec stála nafta asi 999 000 a HEMi 1,3 mega.
Ve slevách ale šel diesel koupit i za 800 000.
Šedej dovoz z USA vyšel u HEMI asi na 1 050 000-1 100 000.
Jinak si budeš muset počkat na test Lancie 😄
V roce 2004 a 2005 to stálo 1,6 mega - HEMI 5,7 zde ofiko prodávaná skrz DaimlerChrysler Bohemia.
Nejlevnější 2,7 V6 stávala tehdá 1,1 tuším.
Pak benzíny krom HEMI zrušili (prodej v čr) a přibyl diesel a ceny šly dolů, nakonec stála nafta asi 999 000 a HEMi 1,3 mega.
Ve slevách ale šel diesel koupit i za 800 000.
Šedej dovoz z USA vyšel u HEMI asi na 1 050 000-1 100 000.
Moment, asi mi něco uteklo, ale nový 300C se do ČR nebude dovážet, resp. oficiálně prodávat? Je fakt, že Chryslery se v ČR už hodně dlouho netestujou, prodej postupně omezovali, ale doufal jsem aspon v Charouze. Myslím, že o takové auto s dobrou cenou by zájem byl.
Ne, Fiat ofiko zastoupení v čr zrušil a bude z toho Lancia Thema.
Only šedej dovoz jako Denker, Impexta, simix, Auto Outlet atd.
Only šedej dovoz jako Denker, Impexta, simix, Auto Outlet atd.
[odkaz]
I letos se jich tu ještě prodalo ofiko 17 ks, ostatně tady sou ofiko prodeje😒br />
2004 - nelze identifikovat, SDA značil LX jak 300M, tak 300C, odhad tak 10-15 ks
2005 - 27 ks
2006 - 39 ks + 3 LUV
2007 - 21 ks + 12 LUV
2008 - 17 ks + 14 LUV
2009 - 20 ks + 1 LUV
2010 - 17 ks
+ neofiko dovoz nových + pak kolik se jich dotáhlo jako ojetin.A ještě je tu i pár novejch na doprodej, ty se doprodaj ještě letos.
Jezdí jich tu dost, vidím skoro denně aspon 1nu 300ku.
Tady v čr jí kdysi propagoval Korn.
Pro Buick třeba Tyger Woods dřív v dobách slávy.
Každá značka má svý osobnosti.
Ale aspon má stejný výkon, jako třílitr ve Phaetonu.
Benzíny maj dokonce výkony vyšší (u 300C).
Myslím, že až Chrysler začne v nějakém modelu nabízet třeba 1.8TBi od Alfy tak bude zcela OK říct, "Chrysler má motor 1.8T" bez dalších vysvětlovaček.....
Malý problém je, že VM nikdy žádnou V6ku nedělalo krom průmyslového použití do užitkáčů, a její R4 diesly 2,5 a 2,8 CRD znám - byly ve Voyagrech a Nitru, Cherokee...Mělo to hlavu od Mercedesu, na vlastní už si asi netroufli.
Ještě slavnější jsou 2,5 TD - nejvíc poruchový motor na světě, ze 150 aut, 88mi praskly hlavy. Motor profkláklej až na půdu. Osobně sem to zažil v Cherokee, když to ruplo - naštěstí nebyl muj - (cena opravy v ofiko servisu 110 tis - zato by ten R6 benzín jezdil 3 roky zadarmo), a rupalo to i v Alfách a jinde.
Vsude jinde to bylo peklo, ale zrovna u 155 byly pomerne spolehlive. Mel jsem ji ve svem prvnim aute se vstrikama z 3.1TD a velkym turbem (180ps) a najela skoro 290 tisic. Pak mi ji znicili v servisu.
A každej to vytruboval, pak vznikaly fámy, že motory Mercedes sou i ty R4 2,5 CRD a 2,8 a lidi se nás chodili ptát zda je to MB.
Když sme jim řekli že VM, většinou protáhli xichtík.
Tak nevím, zda to řeší nebo neřeší.