Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Prima.
| 3. 2. 2011 08:19
Test příjemně překvapil, zcela chybí neopodstatněná kritika nebo podezřelé bodování.
Se všemi negativy se dá souhlasit (snad kromě špatného ovládání rádia), navíc jsou nečekaně zdůrazněna pozitiva.
Ke spotřebě bych dodal, že je nutno počkat cca 20 tisíc km, pak si o litr - litr a půl sedne. Zpočátku kolegovi s GT brala 8-9, teď má průměr něco přes 6.

Hlavním pozitivem pro spotřebitele je, že na trhu existuje auto, které v podstatných jednotlivostech překonává konkurenci, v detailech nezaostává a přesto stojí pár korun.
Prima.
| 3. 2. 2011 11:58
To ovládání rádia jsem taky nepochopil. Možná to pramení z toho, že tester nepochopil funkce ovládání. Třeba netuším, jak by šlo rychleji přecházet mezi složkami v MP3. Jinak test je v pohodě až na ten závěr. Nechápu proč je v každém testu kladen takový důraz na velikost a prostor. Proč by měla střední třída pořád růst ?
Prima.
| 3. 2. 2011 14:12
souhlas - možná by mohl tester uvést své míry, abychom si nedostatek prostoru mohli lépe představit >:-[]

já mám 181cm a za sebe se posadím pohodlně, rezervu nad hlavou mám taky, sice nijak extra velkou ale žádná tragédie to není.

ad spotřeba - jednak jak píše Cara Binieri že by si měla sednout, jednak je to nejvíce vyladěná verze 2.0dCI, takže 7-8 litrů mi příjde naprosto adekvátní. 96kW verze na tom bude možná o litr líp, ale zase těch 50k rozdíl bude sakra cítit.

osobně mám z testu trošku smíšené pocity - podobně jako nedávno u Astry se nedostatky rozpitvávají docela detailně, zatímco silné stránky se jen letmo přeběhnou (teda snad kromě 4Control). Co takhle odhlučnění, pohodlí a pod.?
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Prima.
| 3. 2. 2011 14:40
Test je samozřejmě z velké části subjektivní záležitostí. Nicméně na velmi dobrém odhlučnění a komfortu (zejména na silnici se slušným povrchem) se shodneme - vizte:
"...motor o sobě nedává příliš vědět. Odhlučnění patří k nejlepším v segmentu a i přenos vibrací je potlačen na minimum. Registrovat lze jen drobný třes volantu na volnoběh, jinak jsou ve všech režimech řidič i posádka od motoru izolováni. Nepříjemný zvuk se zpod kapoty ozývá jen krátce po studeném zimním startu."
"Jinak není usazení řidiče a předního spolujezdce, kteří jsou při volbě paketu Sport hýčkáni pohodlnými sedadly s náznakem bočního vedení, co vytknout..."
Nevím, jak ještě víc bych mohl tyto aspekty pochválit.
Negativní ohlasy na prostor a uspořádání interiéru kolem zadních pasažérů se objevily i od čtenářů v diskusi k článku, který předcházel testu. Dle mého názoru zadní sedadla v autě střední třídy nejsou "jen pro děti" a mělo by se na nich dát komfortně cestovat. Takovému požadavku Renault zatím dokáže vyhovět jen obtížně - až do příchodu Latitude, která výrazně zlepšuje komfort sezení v zadní řadě a na výšku nabídne nad sedadlem o výrazných 5 cm víc.
Prima.
| 4. 2. 2011 08:51
samozřejmě že subjektivní, jen mám občas pocit, že se na francouzských autech dokáže najít každá malá moucha, která je u jiných blahosklonně přehlížene. Teď to nemyslím osobně a na tento test, osobně jsem rád, že se fundovaně popsali i negativa a nedostatky, tak to přece má být a je to dobrý návod pro nás ostatní, na co se třeba při kontaktu s tím kterým vozem zaměřit.

Zadní sedačky - můj názor je v tomto podobný jako má Pogo. "Přerůstání" aktuální střední třídy mi ne úplně voní. Laguna 3 zůstala v tomto směru při zemi a nabízí +/- standardní prostor, který člověk u střední třídy ještě v minulé generaci očekával a akceptoval. Ano, můžeme diskutovat jestli je to správné nebo ne. Chápu snahu konkurence pokrýt jedním modelem dva segmenty, a naopak si nejsem jist jestli se povede udržet Renaultu klasické dělení Laguna/Latitude... Uvidíme.
Osobně mi prostor při mých rozměrech postačoval. Níže položené sedáky jsou problém to uznávám, ale třeba v Meganu 2 sedan jsem takto absolvoval nejednu dlouhou cestu a nikdy jsem nepociťoval nepohodlí.

Ještě snad dotaz k řazení - můžete pár slov k rozložení rychlostí, přesnosti, tuhosti spojky a pod. Nevím, jestli jsem to přehlédl, ale v testu jsem k tomu nic nenašel. Dík
:yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Prima.
| 4. 2. 2011 23:01
Na tento přístup má Renault jistě nárok a pro určitou skupinu zákazníků může představovat výhodu. Pokud ale bereme Lagunu jako regulérního zástupce mainstreamové střední třídy, kam se použitou technikou beze sporu řadí, pak musíme zdůraznit, že nenabízí vzadu tolik prostoru jako třeba Mondeo, Passat a nebo i zvenku obdobně velké Suzuki Kizashi, které má dokonce o 5 cm kratší rozvor.

Co se týká řazení, je vcelku přesné. Osa kulisy je mírně posunutá k řidiči, což v kontinentální Evropě není určitě na škodu. Hlavním problémem je tužší chod páky v kulise, který znemožňuje rychlou změnu převodů. Lagunu jsem přebíral po návratu z mezinárodní prezentace VW Jetty (ano technicky vzato patří o segment níž), takže jsem si mohl okamžitě srovnat, jaká je precizní kulisa s rychlým pohybem páky a kulisa, která má dráhy vymezené podobně přesně, ale řazení v ní není tak rychlé a snadné.
Prima.
| 4. 2. 2011 23:39
Je pravda, že prvních pár set kilometrů jde řazení tíž, pak se to ale zlepší.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Prima.
| 5. 2. 2011 00:42
Auto jsem vracel s nějakými 2500 km celkově. To neznamená, že se to ještě později o něco nezlepší. Ale řazení jednoduše není oblast, ve které by laguna byla špičkou segmentu. Jak je patrné i tady z diskuse, mnoho lidí ji tu zjednodušeně řečeno "nesportovnost" stejně dokáže odpustit, resp. o ní ani nic takového nečeká/nevyžaduje.
Avatar - Ronault.
Prima.
| 3. 2. 2011 15:15
K tomu rádiu asi takto. Před nedávnem jsem taky právě Lagunu GT řídil a vím, že jsem chtěl přidat hlasitost a šáhl intuitivně na to největší kolečko uprostřed rádia, což mě ale přeplo do menu, stejně jako ovladač před řadcí pákou. Až pak jsem si všiml toho menšího kolečka vlevo, navíc trochu nevzhledného, kterým se hlasitost přidává. Ale je to o zvyku, hlavně renaulťák bude ovládat rádio pod volantem více, nemluvě o tom, že z mého soudu je říjemnější ovládání pod volantem než na volantu, protože když držím věnec volantu, tak mám prsty za ním, ne na něm, takže ergonomie je logicky v ovladačích za volantem.
Prima.
| 3. 2. 2011 15:42
ad: Ovladanie radia
tiez si myslim ze 99% ludi nestrieda auta kazdy den a nema problem si zvyknut na ovladanie radia pod volantom, podla mna ovladanie v Renaulte je ergonomicky jedno z najlepsich (a station list je jedna z naj funcii co sa na Renault radiach vyskytuje). Z mojho pohladu su tlacitka na volante dobre iba pre cloveka co sa nevyzna a moze si precitat na tlacitku popisku. Z hladiska ergonomie su uplne nanic, skuste nikedy stlacit pozadovane tlacitko ked volant nie je vo svojej defaultnej polohe. A to hovorim ako clovek co ma poslednych 50.000 sukromnych km najazdenych na aute s tlacitkami na volante...
Avatar - Ronault.
Prima.
| 3. 2. 2011 15:46
Přesně tak, s tím ovládáním je nutno ujet pár set km, pak člověk přesně ví, kde je které tlačítko na ovladači, což je velmi intuitivně rozmístěné a ovládá se lépe než tlačítka na volantu, třeba od tempomatu. Peugeot např. používá stejný systém doskonce i s tempomatem.
Prima.
| 4. 2. 2011 10:12
tak tak, mám už druhý renault, a keď si tak spomínam tak jediné tlačítko ktoré ako tak stlačím na prístrojovke rádia je uloženie stanice a tlačítko pre konfiguráciu nastavení ... všetko ovládam ovládačom pod volantom, ktorý je tak intuitívny, že fakt ani netuším koľko je tam ovládacích prvkov, ale ovládam to podvedome: ladenie staníc, zmena zdroju zvuku, listovanie skladieb, listovanie v adresároch, rýchle prepínanie staníc (koliečkom), prepnutie naspäť z dopravných informácii do CD (pred skončením), plus štandardné hlasitosť a pod ... plus keď stojím na križovatke s vytočeným volantom ovládanie je vždy na svojom mieste a nie o 90stupňov otočené ... :yes:

Neviem si predstaviť koľko tlačítok a aký chaos by musel byť na volante pre túto funkcionalitu ...

Pravdou je, že po presadnutí z iného auta mám chvíľu nutkanie stláčať tlačítka na volante :-)
Prima.
| 4. 2. 2011 10:25
+ veškerá obsluha telefonu včetně listování v seznamu.
Prima.
| 3. 2. 2011 14:38
Můj poslední Renault umřel na fatální nemoc motoru a to před 12-ti lety, byla to dodnes krásná 19 16v. Od té doby jsem až na první jízdu s novou Lagunou v Renaultu nejel, ale poslední odstavec je tak pěkně napsaný, až bych se projel... :-)
Avatar - Ronault.
Prima.
| 3. 2. 2011 15:11
Doporučuju, sice je pravda, že to řízení jde zlehka, nepodá tolik informací, ale z druhé strany je to středně třídní sedan a já například nepotřebuju mít falešný pocit odezvy od kol, která je stejně přes posilovač vždy jen částečná, raději ocením pohodlí. A je až s překvapením jak se Laguna vyloženě žene do zatáček a až pohled na tahometr a vyděšený pohled spolujezdce dá najevo jak rychle člověk vlastně jede. Prostě GT. Jen bych dal přednost kombíku :-)
Avatar - Frasier
Bezklúčové odomykanie
| 3. 2. 2011 08:42
"Po uzamčení vozu tlačítkem na DO nelze odemknout bezklíčově"
Chcel by som len povedať redakcii že po uzamknutí auta s kartou(tlačítkom) sa aktivuje manuálny režim, čiže sa auto potom bezklúčovo nedá odomknúť. Ja osobne to ako mínus neberiem, je to podla mňa skôr dobrá funkcia vhodná pre "bojkov" ktorí chcú mať istotu že sa auto zamklo a tak zamknú tlačítkom a potom skontrolujú dvere bez toho aby sa auto bezklúčovo odomklo. Inak podarený test aj auto ;-)
Bezklúčové odomykanie
| 3. 2. 2011 09:47
Nejak som to nehladal ale predpokladam, ze tu uz nie je tlacitko na klucke ktorym sa "bezklucovo" zamyka, ale auto zamkne samo po odideni od vozidla.

Ak je to ozaj tak, ze po manualnom zamknuti dialkovym ovladacom sa potom nasledne auto samo neodomyka chytenim za klucku, tak podla mna je to celkom minus. Clovek aby si pamatal, ci nechal auto zamknut samo, alebo zamkol dialkovym. Pricom ono chytenie za klucku a nasledne odomknutie je najlepsia featura, ktora sa, podla mna, s tym spaja.

Pre tych "bojkov", ako ty pises, je aj u Meganu funkcia, ze po zamknuti (kluckou alebo dialkovym) ma clovek 2 alebo 3 se*** na fyzicke vyskusanie zamknutia, kedy sa auto samo neodomkne. Opat neviem ci to tak je aj u Laguny, ale predpokladal by som to. Potom to kritizovane neodomykanie za klucku akosi nema vyznam.

A mozno som mimo, tak ma uvedte na pravu mieru :-)
Avatar - Ronault.
Bezklúčové odomykanie
| 3. 2. 2011 15:32
Já bych to viděl podobně.

Ty máš právě Lagunu II s keyless, takže ten systém chápeš. V prvních Lagunách s kartou a keyless byly tlačítka:
zamknout
odemknout
Auto.

Na Laguně III tlačítko AUTO není, místo něj je tam funkce pro zapnutí světel, čili v řeči VW Coming home. Proto je systém stále nastavený tak, že když manuálně zamkneš kartou, tak není aktivovaný systém na Auto, který se teď v Laguně III aktivuje sám když od auta s vypnutým motorem odejdeš s kartou od auta pryč.

Takže jo, když tomu nevěříš, tak to odemykáš a zamykáš manuálně.
Bezklúčové odomykanie
| 3. 2. 2011 20:13
ale preco ked zamknem manualne (lebo tomu neverim), by som to nemohol otvorit bez pouzitia dialkoveho ovladania?
Avatar - Ronault.
Bezklúčové odomykanie
| 3. 2. 2011 20:34
Myslím, že jsem to dost dobře vysvětlil tím tlačítkem AUTO. Prostě to nejde. Samozřejmě, je to v nás, prostě věř autu, že se zamklo, to je pro člověka s obsedantně-kompulzivní poruchou, což je vlastně téměř každý trochu starostlivý majitel auta, docela problém. Ale stejný problém někteří měli s centrálem a chodili kolem auta a kontrolovali, jestli je zamknuto.
Bezklúčové odomykanie
| 4. 2. 2011 10:31
Lebo je to tak a hotovo. Auto má 2 módy zamykania:
- automatický
- klasický
Prepnúť z jedného do druhého sa môžeš jedine po naštartovaní.

Auto môžeš zamknúť tlačítkom na vodičových dverách v bezkľúčovom režime pričom má identickú funkciu ako tlačítko na karte s tým, že ostane v bezkľúčovom režime. Čiže ak ho stlačíš 2x tak sa ti zatvoria aj okná ak boli otvorené. Plus máš oné 3 sec. pokiaľ sa neotvorí.

Neviem ako by sa riešila situácia keď stojíš pri aute a chceš ho zavrieť aby sa tam nikto nedostal? Proste keď to zatvoríš tlačítkom tak je zavreté a hotovo. Otvoríš to tlačítkom. Veľmi logická vec. Taktiež opačne. Chceš otvoriť auto a chceš aby ostalo otvorené aj keď si s kartou ďaleko ...

Toto je naprosto správne správanie sa keyless. Práveže by som to dal do plusu, lebo bezkľúčové ovládanie je naozaj bezkľúčové a beztlačítkové, nemusíš ako v iných podobných systémoch stláčať tlačítka na zamknutie a otvorenie ...
Neviem že by to mal takto ešte niekto vyriešené.
Bezklúčové odomykanie
| 4. 2. 2011 10:37
v poriadku...ja som zvyknuty na meganovsky system, kde manualny rezim v podstate neexistuje...dobra poznamka je ale to, ze stojim s kartou pri aute ale nechcem aby sa donho dalo dostat
Bezklúčové odomykanie
| 4. 2. 2011 11:33
Megane III s HF to má rovnako. S tým, že megane po vzdialení sa od auta a zamknutí pípne, lagúna zatrúbi :-) (v servise vypínateľné).
Bezklúčové odomykanie
| 4. 2. 2011 15:00
zabudol som napisat, ze megane II ;-)
Bezklúčové odomykanie
| 4. 2. 2011 10:59
Mně spíš přijde, že Renaulťácké karty nejvíc řeší ti co je nemají.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Bezklúčové odomykanie
| 4. 2. 2011 23:03
Ano, tlačítko na dveřích řidiče je. Kdyby nesloužilo jen k uzamčení, ale i odemknutí auta, měl bych podstatně méně důvodů řadit hands-free kartu do mínusů.
Avatar - Ronault.
Bezklúčové odomykanie
| 5. 2. 2011 00:22
Ale přece pro mne je důležitější pocit, že jsem zamknul, ne že mačkám tlačítko k odemčení. K odemčení je tam senzor.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Bezklúčové odomykanie
| 5. 2. 2011 00:39
Teď jsem se do toho sám zamotal. Po stisknutí tlačítka vlastně pořád hands-free funguje. Zmatek je s tím používáním tlačítek na kartě, vidím to stejně jako Puko o několik příspěvků výš.
Určitě se na to dá zvyknout - ale člověk si dokáže zvyknout na cokoli. I na Blue&me hovořící jenom italsky nebo na parkovací senzory ve Fabii, které hlásí dotyk překážky už 30 cm předem...
Bezklúčové odomykanie
| 5. 2. 2011 09:43
nie je to nič komplikované ako som vysvetľoval vyššie. A ako správne píšete po zamknutí auta tlačítkom na vodičových dverách naďalej je možné auto otvoriť vložením ruky medzi kľučku (bez použitia akéhokoľvek tlačítka). Preto tam je onen interval 3sec. pokiaľ sa auto neotvorí keď niekto chce skontrolovať zamknutie.

Jednoducho tlačítka diaľkového ovládača sa nepoužívajú a keď tak na tie situácie čo som popísal. Naozaj by som handsfree nedal do mínusu ale do plusu :-) Netreba si na nič zvykať jedine na to, že ju netreba naozaj nikdy použiť :-)

Plus sa to nikde nepíše, auto ukladá niektoré nastavenia do karty (nastavenie spätných zrkadiel, klimatizácie) a ak s autom jazdia viacerí je to geniálna vec.
Bezklúčové odomykanie
| 5. 2. 2011 09:37
Pozor, tlačítko na dverách vodiča slúži aj na zamknutie aj na otvorenie vozidla! Dokonca myslím, že tlačítkom na dverách je možné otvoriť aj auto zamknuté cez diaľkový ovládač.

(neviem či krátka lagúna má tlačítko aj na kufry, to slúži zas výhradne na otváranie v MIII kombíku).
Avatar - curwasportiva
Le Prince Noir
| 3. 2. 2011 10:53
Droit au Peripherique...
Avatar - curwasportiva
Le Prince Noir
| 3. 2. 2011 10:55
[odkaz]
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 11:24
Velmi kvalitně vystavěné věty :yes:

Zajímalo by mě, jestli je tu někdo, kdo upravenou příď chápe jeko odraz francouzského smyslu pro detail, harmonii a krásu. Osobně je pro mne příď nepřijatelná absolutně. A komplexně vzato, umí někdo popsat to, jakou informaci vtělil renault do designu laguny?

Velmi silně registruji testovou zmíňku o reakci zadních kol na silničního superlosa. Co se týká toho proplétání v městských uličkách, pak by stálo za úvahu, jak je na tom dosavadní (jednovolantová) zkušenost. Přece máme každý ve svém voku takřka na centimetry vžitou zkušenost, jak se v těch uličkách motat, pak ovšem verze dvojího volantu musí šoféra spíše nenadále překvapovat, než mu jízdu ulehčovat, ne?
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 11:39
Příď musíš brát jako fakt. Tak to je, nic víc za tím nehledat. Nelíbí se? Jdi o dům dál.

Řiditelná zadní náprava je o zvyku, prvních pár kilometrů moc nevíš. Ujedeš nějakou tu stovku a už jen přemýšlíš nad tím, proč to tak nedělají všichni. A jízdu po centru Prahy to usnadňuje nevídaně.
Avatar - Emel
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 12:39
Toho losa jsi špatně pochopil... losí test Laguně samozřejmě problémy nedělá. Pokud tomu rozumím, jde tady o co nejrychlejší trhnutí volantem tam a zpět.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
PRECISNÍ... TEST
| 4. 2. 2011 23:07
Ano, ten zmíněný aspekt je o zvyku. Stabilitě v podélném směru takové nakalibrování dle mého soudu spíš pomáhá.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 13:43
ne

snad by nas "precizny" test o tom informoval, ak by to tak bolo, no nie? ked uz si mu dal taky privlastok...taktiez ziadny z inych testov co som cital/videl, nemal ziadne podobne vyhrady.

Tu zminku o reakcii zadnych kol v losom teste teda dufam vnimas kladne ;-) nakoniec kladne bola hodnotena aj testerom...tak nejak z tvojej vety citim dvojznacnost
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 14:26
Jel jsem s Lagunou se systémem 4Control (bylo to kupé, ale systém je stejný) jen krátce, ale žádnou potřebu zvykání si nebo "překalibrování" odhadu jsem nepociťoval. Právě naopak - parkování je doslova hračka a zábava, Laguna má poloměr otáčení jako Twingo !! A v rychlých zatáčkách je to přesně tak, jak se píše v testu - auto je nádherně stabilní a ani stopa po nedotáčivosti. Prostě kam natočíš volant, tam jede, a to i v opravdu dost vysoké rychlosti.

Nová příď je podle mého mnohem povedenější než stará, jako kombi Grantour řadím Lagunu po FL mezi nejhezčí auta dané třídy.

Čili Renaultu patří jednoznačně :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ronault.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 15:17
Přesně stejné pocity jsem měl já. Jsem docela klidný řidič, spíše dávám přednost pohodlí a po pár km jsem s Lagunou až nevědomky dosahoval takové rychlosti v zatáčkách až jsem se divil. Žádné zvykání či vyjíždění zádě není potřebné ke zvykání, ono to taky není tolik, jak si GTI představuje, což odkoukal z autobusu, kterým jezdí do práse >:-[]
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 15:46
Asi zalezi na nature ridice.
Me docela trvalo (200-300 km), nez jsem si na to pririzovani uplne zvykl. Hlavne tedy kvuli nekomunikativnimu rizeni, ale presne jak pises, to k stredni tride proste patri.
Avatar - Ronault.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 15:53
Samozřejmě, je to o té nátuře. Pravdou je, že jsem těch km neudělal 300, třeba bych přišel na nějaké chyby. Byla to kombinace díravých zatáček, krátkého dálničního sprintu a pak jen kousek po městě a parkování. Co mi dělalo potíž byla ta spojka, ale to je o zvyku, ne ani lehkým chodem, ale v mém autě zabírá zcela jinak a lehký chod bych v popojíždění v zácpě jen uvítal, přecejen to není ultimativní sportovní náčiní. Pak ještě to rádio a jinak z místa řidiče nic, co by mě od koupě odradilo, vzadu místa méně, ale to není můj problém >:D Dal bych ale přednest Grandtouru
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 15:55
Ta spojka je typicka Renaulti, pri "sportovni jizde" nadavas, ve meste je to radost.
V Grandtouru je to pohodicka, jen si spolujezdci stezuji na malo mista pod sedadlem. Ale me to nijak netrapi, vpredu je to OK. >:-[]
Avatar - Ronault.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 16:09
No já na test dojel L II, tam jde spojka trochu těžceji, ale ono už mám na naní kupa najeto. ;-) Právě je s podivem, že LII je prostornější vzadu, alespoň můj kombík, kde si vzadu libují i tři cestující.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 16:35
Treba ji muzes odpustit, ze ma z konkurentu nejlepsi interier, ze nejlip jede nebo ze ma skvelou naftu. :-)

Jasne, prostor pro kritiku tu je (pedaly a misto vzadu), jinak nevim, co bys chtel odpoustet.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 17:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 17:23
Řízení Mondea není vše, a ten Fordí dogmat je už taky ohraná píseň.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 20:31
Nějaký ten Ford jsem už řídil, ale že bych si z toho ucvrknul, to rozhodně ne.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 21:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 21:16
Jak píšu a nejsem sám, ale kvality fordích podvozků pro mne nejsou nijak výrazné, navíc Mondeo svou agilitou do Laguny 4C má ještě poměrně co dohánět. Možná by ses ty měl projet jí. A hledat nějakou sportovnost od střední či nižší střední...?
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 17:41
Jo, pokud srovnas nejlepsi verze, bude lepsi Superb. Kdyz srovnas kterekoli jine, bude mit navrch Laguna. Stejne je to s jizdou, GT je vyborna (nemyslim rizeni, mam na mysli skutecne chovani a cas na stopkach).
A ten litr navic oproti 2.0TDI za to stoji. :-)

No jo, v designu je holt co odpoustet. ;-\
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 20:01
Zkus, pak suď.
Vzhledem k tomu, že tu chybí zdrcující příspěvek od GURU, asi na tom podvozku něco bude, ne? :-)
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
PRECISNÍ... TEST
| 3. 2. 2011 20:18
Ja jsem v nem jel. Mondeo III, 2.5T Titanium.
Jede skvele, odezva v rizeni paradni, motor dokonaly. Ale to GeTecko je porad trochu agilnejsi. :-)
Tady to je uz jen o osobnich preferencich, kazdemu vyhovuje neco jineho.
PRECISNÍ... TEST
| 4. 2. 2011 07:30
Vtipné omílat dokola Mondeo, ale nezkusit Lagunu ;-)
dci už nikdy
| 3. 2. 2011 18:57
Myslim že Renault a jejich skvělé dieslové motory jsou tragédie. Životnost tohoto mototru nelze odhnadnout po 120 tis. km (8 let) jsem musel řešit 2x čerpadlo, 1 turbo, vstřiky, problémy s řídící jednotkou, motor klepal. Ano byla to 1,9 dci. Ale díky, jedno dci mi stačilo a ty peníze co jsem dal za nové + opravy mi to nevrátilo. Měl jsem již pár dieselů viz. HDI, TDI, CDI, TD. Většinou ty motory byli bezproblémové, CDI sice mělo občas své mouchy, ale na Renault dci to nikdy nemělo.
dci už nikdy
| 3. 2. 2011 19:22
Nepausalizuj na zaklade spatnych zkusenosti s jednim motorem (navic zcela odlisnym).

Ja jsem si s vrazednou kombinaci 2.0TDI PD DSG uzil svoje a stejne jsem manzelce koupil naftovyho Golfa. A svete div se, jezdi bez problemu.
dci už nikdy
| 3. 2. 2011 22:53
Bez urážky, ale to je opravdu celkem s podivem. 2.0 TDI PD + DSG je extrémně riziková kombinace...
dci už nikdy
| 3. 2. 2011 23:14
Taky ze jo >:D
Neni nad to zustat na krizovatce se zaseklym neutralem a mohutne hulicim motorem. A to to melo DPF. Ale tak byl to sluzebak a prede mnou ho mel kdovikdo. A navic uz mel nalitano skoro 120 tisic. >:-[]

Ale tak manzelcin 1.6TDI je dobrej motor a nova DSG je vylozene skvela. Zatim jsme za trictvrte roku byli trikrat v servisu, dvakrat s blbosti (rachtani ve dverich) a jednou se zblaznenou prevodovkou, jinak naprosta spokojenost i pri zneuzivani.
dci už nikdy
| 4. 2. 2011 07:31
Zneužívání manželky?
dci už nikdy
| 4. 2. 2011 08:02
Hele! >:-[] >:D
Vzhledem k tomu, ze manzelka jezdi stylem "obchodni zastupce", ma to auto obdivuhodnou vydrz.

Jinak jsem k ni hodnej :-!
Avatar - ryman
dci už nikdy
| 3. 2. 2011 23:55
moje zkušenosti s tímto motorem jsou přesně opačné..
dci už nikdy
| 4. 2. 2011 22:32
Moje skusenosti su opacne. Moje obe 1.5dci funguju skvele. Je to o dvoch veciach - liat dobry olej /do Dci len Elf!/ a skratit vymenu oleja na 15tis. km. Obzvlast plati pre 1.9Dci ktory ma na svoj objem maly olejovy filter.
Avatar - Ji/Ri
dci už nikdy
| 5. 2. 2011 02:21
Zlato, je rok 2011. NE 2002. Mám osobní velmi tragickou zkušenost jak s 1.9dci tak s 3.0dci isuzu.
Dneska jsou ale motory od rencku to nejlepší společně s HDI co můžeš pod plech dostat. Tak tu nemel Racku.
Světe, div se!
| 3. 2. 2011 19:07
Světe, div se. Ono to začalo vypadat jako auto! Za tu cenu bych to bral hned, i když má p*ču na kapotě >:D >:D
JO
| 3. 2. 2011 23:06
Laguna po faceliftu mě osobně oslovuje víc a víc,pěkný kus auta-hlavně v kombíku :yes:
Avatar - Ji/Ri
JO
| 5. 2. 2011 02:22
Jj, kombík je klasa.... :yes: :yes: :yes:
4control na snehu
| 4. 2. 2011 02:29
Tu testovali verziu pred faceliftom na snehu, kratky videotest [odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku