Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

VW Golf: Zimní pneu a kola z lehkých slitin zdarma

30 komentářů

J4K
V první trochu použitelné motorizaci 1.4TSI a výbavě, golf stojí 485 700,-Kč oproti srovnatelnému bráchovi seatu leonu se srovnatelnou výbavou a motorem za 399 900,-Kč. Takže kromě image značky tam má ta kola VW bohatě započítaná, asi i několikrát 😉 .
Avatar - white label
white label
1,4 TSI je podle tebe "první TROCHU požitelná" motorizace Golfu?
A nespletl sis náhodou 1,2 TSI s HTP? 😉

"Objemově nejmenší motor v Golfu aspiruje na titul optimální pohonné jednotky pro rodinné vozy skupiny Volkswagen."

[odkaz]
MajoX
cit.
-------------
Ne, Golf 1,2 TSI není levnější než vozy značek Kia, Hyundai, Ford nebo Renault, ale má cosi, co zmíněná konkurence zatím nabídnout nedokáže.
-------------

atmosfericka 1.6CVVT je plne zrovatelna s 1.2TSI ak nie lepsia. zakladna chyba tej propagandistickej vety je slovo "nedokaze". "zatim nenabizi" je spravne slovne spojenie. pretoze to zatial nepovazuju za nutne, kedze atmosfery ktore napr Hyu-Kia montuje su odladene, lacne a hlavne dostatocne vykonne. sam mam 1.6 a zatial absolutna spokojnost. verim ze TSI je radost zviest sa, no na golf najskor az na 1.4TSI 😊. az oturbi hyundai svoju 1.6GDI, bude VW zasa papierovy inovator. rychlo sli do turba kedze vlak v atmosferach zmeskali. otazka je az sa k turbam rozhodnu ostatni, co vymysli VW. ak sa rozhodnu. kedze benzin-eletrika, ako pohon mozno turbo ako zbytocnu komplikaciu nebude mat.
Avatar - white label
white label
Kdo tu, prosím tě, říká, že je Golf levnější než Kia/Hyundai? A hlavně proč by měl být vůbec levnější, než taková Kia/Hyundai, která o západoevropský trh zatím jen bojuje, podívej se na čísla Golfu (ale i některých jných kompaktů tradičních evropských značek) a srovnej s Kia/Hyndai v Evropě, ne na malých ekonomicky slabých trzích východní Evropy, kde navíc korejci umístili svou výrobu...
_MT_
Problém je taky v paletě motorů. Kolikrát nejsem odvázaný z technický parametrů, ale aby mohli jeden vylepšit, musí posunout všechny. Vždyť máš 1.2 63 a 77 kW, 1.4 90, 118 a 132/136 kW, 1.8 118 a připravovala se i 136 kW, 2.0 (147)/155-200 kW. To samé u dieselů, kde dvoulitry okupují pásmo 85-130 kW a třílitry 150-180 kW. U koncernu je opravdu nutné hodnotit projev motoru, protože (u malých benzínů) turbo mají jen pro vyhlazení průběhu a zvednutí točivého momentu. Jejich papírová výkonová maxima jsou skoro atmosférická (ve většině verzí).
J4K
Nesplet, ...s oběma jsem měl tu čest a v tom golfu (i v leonu) je 1,2TSI opravdu slabá. To jsou podle mě motory fakt max. do fabie, ibizy a pola. Ale říkám podle mě - každý má jiná měřítka.
Avatar - radekoo
radekoo
Velmi zajímavé 😄. První použitelná motorizace je pro tebe motor o výkonu 160 ps? Prober se prosím😁
Avatar - white label
white label
Zřejmě spíš myslel jednoupřeplňovanou 1,4 TSI/122PS, ale i tak to platí...
Mě dostalo nejvíc to slovní spojení "trochu použitelná"... 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Možná mluvil o autu vyšší střední třídy. To víš, Golf má u nás renomé, tak jej zařazují trochu výše >😒]
J4K
Myslím, že jsem probrán, ty zkus lépe číst. Mnou uvedené se týká cen v tabulce v článku a tam je za 485 700.-Kč řeč o variantě 120 ps (seat 122 ps - motor je z verze A3). 😉
bojler_
1.4TSI 90kW trendline s dvěma pakety výbavy stojí cca 430k. rozdíly v rozsahu u leonu a golfu minimální. u 1.2TSI je rozdíl ještě menší, protože seat má mezi těmi motory jenom 18000Kč díru. ale cílem je vygenerovat co největší rozdíl, že..
J4K
To vůbec ne, ale jestli to tak chceš chápat, nemohu ti bránit. Porovnával jsem 5-ti dveřová provedení (protože leon jiné nemá) a první lepší výbavy, né základ. Tam je na tom seat opravdu tak jak jsem napsal - tedy alespoň v současné době, navíc nabízí lepší výbavu než srovnatelný golf. Nejsou tam ale holt ta obutá kola. Jinak, věř mi, nemám nejmenší zájem tady preferovat seat na úkor golfa, jen mi připadá ten rozdíl v tomto konkrétním případě dost velký i když vím, že golf VI je vybaven krom motorů a převodovek modernější technologií než leon, který, stejně jako octavia, disponuje technologiemi spíše z golfu V.
_MT_
Až na to, že nepotřebuješ výbavu Highline, aby jsi se srovnal s Leonem Style. Stal jsi se pouze obětí své neznalosti "úžasného" VW balíčkovacího systému. Skoro všechno, co má Style navíc oproti základnímu Golfu, koupíš v jednom balíčku (druhý už tu máš započítaný, ten obsahuje za 6.500 pět dveří, které jinak mimo balíček stojí 26.500). Díky těmhle balíčkům ušetříš skoro 70 tisíc. Pořád tam budou rozdíly, záleží jen na tom, jestli budou pro tebe podstatné. Na druhou stranu, Highline je zase vybavenější než Style, takže bys ho měl dovybavit na stejnou úroveň. V konečném důsledku by stejně záleželo na reálných nabídkách prodejců.
Avatar - radekoo
radekoo
já se opravdu nedívám na tabulkové ceny... Jen mě nenapadlo, že budeš používat jako "trochu použitelnou motorizaci" s výbavou highline... Co to má společné s motorizací? Takže číst se naučím, psát taky a ty se projedˇ s 1.2 tsi a pak piš moudra >😁
V první trochu použitelné motorizaci >😁 >😁 Tak ty jsi slušnej odborník 😉
kexxik
až teď nabízí zimní pneu?To někdo ve VW zaspal ne...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ty si kupuješ auto na půl roku, že už ty kola příští zimu nevyužiješ?
GTI
Tak nějak pocitově je mi bližší, když dostanu jaksi něco hmatatelného "navíc", než když mi vnucuje prodejce myšlénku, že to nejlepší, co mohu v životě a v kompaktech udělat je to, když si pořídím nejlevnější holátko okresu.

Mimochodem, ten horní snímek golfu, to voči pookřejou co? Po těch všech bachratcích konečně zase auto, co vypadá líp než ty.... 😄 Je to mistrovské dílo, auto přilepené k silnici, stylové, silné, hrdé, nezlomné. Tak se na golfa pořádně zadívej, abys věděl, co ti Volkswagen přibaluje k těm zimákům...

BRAVWO :yes:
Subaru.in
United Kingdom car sale report by models in 2010

A-segment
Fiat 500 26.920
Hyundai i10 23.565
Ford Ka 21.423
Peugeot 107 16.735
Kia Picanto 16.451
Citroën C1 15.256
Toyota Aygo 13.600
Fiat Panda 8.992
Toyota iQ 8.338
Vauxhall Agila 8.322

B-segment
Ford Fiesta 103.013
Vauxhall Corsa 77.391
VW Polo 45.517
Peugeot 207 42.185
BMW MINI 41.883
Renault Clio 34.243
Honda Jazz 24.210
Toyota Yaris 21.965
Nissan Micra 18.720
SEAT Ibiza 17.174
Mazda2 15.396
Skoda Fabia 14.841
Citroën C3 14.347
Hyundai i20 13.048
Fiat Punto 12.926

C-segment
Vauxhall Astra 80.653
Ford Focus 77.804
VW Golf 58.116
Nissan Qashqai 39.048
BMW Serie1 31.996
Audi A3 31.930
Renault Mégane 26.114
Peugeot 308 22.620
Honda Civic 20.693
Skoda Octavia 16.964
Hyundai i30 15.186
Kia Cee’d 13.048
Toyota Auris 12.717
SEAT León 10.753
Mercedes Clase A 10.311

D-segment
BMW Serie3 42.022
Vauxhall Insignia 37.273
Ford Mondeo 30.115
Mercedes Clase C 26.624
VW Passat 21.721
Audi A4 20.831
Audi A5 14.303
Toyota Avensis 10.992
Honda Accord 9.487
Peugeot 407 9.188

Mpv
Vauxhall Zafira 30.360
Renault Scénic 19.014
Nissan Note 16.643
Vauxhall Meriva 15.766
Ford C-Max 12.633
J4K
Zajímavé, ale co teď tady s tím? Nepatří to náhodou pod jiný článek ? Tohle je o cenách a bonusu VW golf se sadou obutých kol v ceně !
6B6
Příspěvků,které s tématem nesouvisí je na tomto serveru naprotá většina. Už třináct let.
BTW: je-li něco k autu grátis, někdo píše o cenách, nebo se hned vypálí info o nejdokonalejších autech světa i30/ceed,pak tabulka prodejů z GB není od věci :-! Prodeje mohou svědčit o důvěře zákazníků ve značku/model, nebo o cenové dostupnosti, spokojenosti atd. Takže statistika z vyspělého trhu je zajímavá, zejména kolik malých a levných aut se v GB prodává. A6/8 to nejsou...Možná to vypovídá o jednom drobném faktu: v západní části Evropy je auto spotřební věc. Zde si nejsu zcela jist ;-\
Subaru.in
Cekat nekolik tydnu zda prijde ten vhodny clanek nato opravdu cas nemam. Mam i vlastni soukromy zivot... ...
dederon00
dakujem za zaujimave informacie uvedene v tabulke. a ako tak na nu pozeram, koncern vw v nej podozrivo nehra prim. zeby ti anglaaani nevedeli, co je dobre?😊 preco ich napr. nepresvedcili jazdne vlastnosi golfu, alebo velkost kufra octavie? zohrala hlavnu ulohu v ich rozhodovani narodna hrdost v podobe domestifikacie fordu a nisanu? poprosim o interpretaciu ostatnych diskuterov.
Subaru.in
Ford vzdy byl dominantou UK + 4 velke tovarny. Pote Vauxhall...samosebou.

A Nissan ma jednu z nejvetsich fabrik v UK.

[odkaz]

Je to jako na Slovensku Korejske auta zdomacni driv ci pozdeji.

Samosebou i jini vyrobci aut jsou v UK jako Toyota od roku 1990. Ale to opravdu nezarucuje vysledky v prodejich...
_MT_
Přesně tak. Přední příčky Fordu a Vauxhallu jsou naprosto očekávané. Stejně jako velké prodeje MINI. Asi jako u nás je očekávané, že bude nejprodávanější Škodovka. Ford je tam prakticky doma.
webpaja
Krásná práce a pozice BMW řady 3, Mini a F500 naprosto dechberoucí!
Subaru.in
Vseobecne prodeje Vauxhallu budou mit vliv i na fakt, ze the British Motoring School (BMS) nejvetsi auto instruktor v zemi ma fleet okolo 3000 vozu. Vseobecne lide prilnou vetsinou k znacnce vozu v ktere se uci ridit... tedy nekteri.

Tendr trval skoro 18 let pro Vauxhall ale Fiat 500 jim tento tendr vytrhl pred rokem a pul, ale z 1001 zvlastnich duvodu Vauxhall od brezna bude mit zase nove vozy a Fiat konci s tendrem... pry nebylo dostatek mista na zadnich sedadlech ci co pro instruktory hlavni argument....???

Je to jedna z nejlepsi reklam pro automobilku Fiat tak ci tak.

Ano, BMW 3 je kult sam osobe a hlavne uspesni emigranti z jiznich casti sveta miluji tento vuz, a tim nemyslim socky. Ale uspesny lide...
GTI
Super, chválím :yes: Velmi poučné čtení.
Magistr
Zajímavé, díky :yes:
Zdá se, že v Anglii pořád zůstává velmi početná skupina kupců, které řízení baví a chtějí si auto užít i na okreskách...
Subaru.in
Ano, v UK je kult hothatch a dalsich libustek, jenze clovek musi brat v potaz PLATY a moznosti techto nadsencu lezi nekde jinde nez v Cechach a to same plati pro Nemecko.

Pamatuju doby kdyz jsi mel stesti a nebal se prace do morku kosti za 6 mesicu slo videlat 50% penez co stoji hothach, vlastni zkusenost.