chapem, ze toyoty beriete ako absolutne nudne auta, ale dlzka clankov o nich je coraz viac zalostna. autach, ktore tu boli testovane niekolkokrat, vo vsetkych motorizaciach sa dokazete rozpisovat do nekonecna a tu presny opak. nechcem nikoho obvinovat z tendencnych umyslov, ale fakt sa to zacina robit zabavne (smiesne)...
Auto.CZ jako celek snad netřeba obviňovat z nelásky k Toyotě - počty a vyznění testů jsou doufám jednoznačným dokladem, počty ostatních článků také.
Pokud jde o mně, je to ještě jasnější: Jsa podepsán pod všemi testy LC za dobu existence Auto.CZ, vím, že je to skvělé auto s pár konkrétními mouchami - a o obojím je v testech řeč.
Důkazy lze nalézt zde: [odkaz]
Pokud naší či mou údajnou neláskou k Toyotě míníte rok starý hyperpozitivní test aktuálního LC, následný květnový test dvou LC lišících se stupněm výbavy, tak bych vážně rád viděl, jak bychom museli psát podle Vás pozitivněji:-)
A k Vámi zmiňované délce textu: jedinou novinkou na aktuálním modelu je právě zvýšený výkon a točivý moment. Jiným mediím by to možná nestálo ani za samostatný test, nám ano. Nemáme před sebou nové auto, jen vylepšený motor - přišlo nám ale hloupé opakovat už to, co jsme velmi podrobně napsali loni v únoru ve zmíněném samostatném testu a v květnu ve dvojtestu.:-)
Neslo mi o vypichovanie pozitiv, ale o rozsah testu ci dokonca opis variant roznych znaciek. Golf tu ma 19 testov (z toho hadam 10 toho isteho auta v inej farbe), Octavia 25 testov a nejak to v rozpisovani nevadi. Ale taky Focus, co by 3 najpredavanejsie auto v nizsej strednej v CR - 5 testov a Megane - 6.
Zvysok na tom nie je inak... Chapem, ze nie vzdy od vas zalezi co dostanete na test, ale niektore priklady su do oci bijuce.
Ondřej Šuch: Uvádíte, že Toyota Land Cruiser, je v rámci Auto.CZ jaksi "vaše dítě". Prosím proto o opravu údaje ve srovnávacím testu Land Cruiseru Lux vs. Premium ze dne 10.5.2010, kde nesprávně uvádíte tuto větu
"Vrcholný stupeň výbavy Premium pak má logicky navrch v komfortu, v extrémním terénu pak navíc nabízí jen uzávěrku zadního diferenciálu."
Uzávěrku zadního diferenciálu má totiž pouze nižší stupeň výbavy Lux. Toyota záměrně výbavy koncipovala tak, že nejlépe vybavená verze Premium je určená především na silnici (proto vzduchové odpružení, proto adaptivní tempomat, ale zároveň proto absence zadní uzávěry diferenciálu, proto absence systému pro automatickou jízdu v těžkém terénu Crawl Control) zatímco výbava Lux je jakýmsi terénním vrcholem, který nabízí právě ty systémy pro nejtěžší terén, které Premium postrádá. Jako logické také je, že verze určená do těžšího terénu nemá vzduchové odpružení, protože Toyota dlouhodobě tento systém kvůli jeho menší spolehlivosti pro opravdový terén odmítá (viz systém AHC/AVS v LC V8).
jenže se do evropy asi nepodívá (ikdyž v rusku a na ukrajině se prodává),protože to je osmiválec 5.6 l a pokud do toho nedají naftu tak 3,0,tak to asi smysl nemá :'-(
hej slovaku,co to placas ze landy je nudny auto/???je to nejlepsi offroad na svete.mam,mel sem a vzdy budu mit yoty.sou to nejlepsi auta na svete{myslim offroady}.ziju v americe,tady je jen lexus a to je o nicem,neni tam diesel a ani manual.kdybych mohl koupit tohle v americe byl bych stastnej,tady tak maximalne 4 runner,to je vlastne stejny jak tohle,ale nema diesel a jen automat,a ten je pro offroading na nic,protoze automat,neumi bezet v nizkych rychlostech aniz by se neprehrival. TOYOTA FOREVER >:D