Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 508: První jízdní dojmy

Lví skok učinil Peugeot 508 od svého předchůdce 407 a bez ostychu se může postavit zavedeným manažerským sedanům. Minimálně kvalitou jízdy vám vyrazí dech.
Zpět na článek
9. 2. 2011 07:16
9. 2. 2011 07:48
9. 2. 2011 08:22
9. 2. 2011 08:43
9. 2. 2011 09:06
9. 2. 2011 10:50
9. 2. 2011 13:15
9. 2. 2011 12:18
9. 2. 2011 13:17
9. 2. 2011 09:30
9. 2. 2011 10:46
9. 2. 2011 11:19
9. 2. 2011 09:49
9. 2. 2011 11:19
9. 2. 2011 12:41
9. 2. 2011 14:20
9. 2. 2011 12:30
9. 2. 2011 12:42
12. 2. 2011 14:16
9. 2. 2011 08:56
9. 2. 2011 10:31
9. 2. 2011 10:54
9. 2. 2011 11:00
9. 2. 2011 11:06
9. 2. 2011 11:08
9. 2. 2011 11:22
9. 2. 2011 14:58
9. 2. 2011 11:07
9. 2. 2011 11:17
9. 2. 2011 11:22
9. 2. 2011 11:59
9. 2. 2011 12:37
9. 2. 2011 11:20
9. 2. 2011 11:25
9. 2. 2011 11:58
9. 2. 2011 12:09
9. 2. 2011 19:11
9. 2. 2011 11:15
10. 2. 2011 02:07
9. 2. 2011 13:18
9. 2. 2011 14:00
9. 2. 2011 14:53
9. 2. 2011 15:16
9. 2. 2011 14:00
9. 2. 2011 14:45
9. 2. 2011 19:55
9. 2. 2011 16:20
9. 2. 2011 17:58
9. 2. 2011 19:44
9. 2. 2011 20:37
12. 2. 2011 14:35
10. 2. 2011 09:34
13. 2. 2011 03:49
neregistrovaný "Kajfik"
10. 2. 2011 09:37
12. 2. 2011 16:53
9. 2. 2011 19:57
9. 2. 2011 20:48
9. 2. 2011 21:35
9. 2. 2011 21:37
9. 2. 2011 21:43
9. 2. 2011 21:42
9. 2. 2011 21:44
9. 2. 2011 21:52
9. 2. 2011 21:55
9. 2. 2011 21:58
9. 2. 2011 22:00
9. 2. 2011 22:08
9. 2. 2011 22:17
10. 2. 2011 09:38
9. 2. 2011 21:51
9. 2. 2011 21:59
9. 2. 2011 21:56
9. 2. 2011 21:57
9. 2. 2011 22:15
9. 2. 2011 21:53
9. 2. 2011 22:05
9. 2. 2011 22:06
9. 2. 2011 22:11
9. 2. 2011 22:31
9. 2. 2011 23:25
10. 2. 2011 08:35
9. 2. 2011 22:44
10. 2. 2011 00:35
10. 2. 2011 09:33
10. 2. 2011 13:16
10. 2. 2011 14:22
10. 2. 2011 15:04
10. 2. 2011 23:16
9. 2. 2011 07:16
Konkurence
Ve střední třídě to začíná být zajímavé. Nedávno faceliftované Mondeo, nový Peugeot 508, brzy bude nový Hyundai i40, nový Passat,... - takže doufám, že ceny budou dále padat směrem dolů.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2011 07:40
Na toto auto sa cakalo
Kral prichadza a az teraz zacne pravy boj :yes:

Niet lepsej volby v strednej triede okrem premie :yes:

508 je sen
Rozbalit vlákno
16
9. 2. 2011 08:20
Re: Na toto auto sa cakalo
Cim casteji se to auto objevuje, tim vice se mi zacina libit... hlavne ve verzi kombi... jen bych asi musel vyhrat v Sazce, nebo se zbavit hypoteky a zacit bydlet u rodicu :-) abych mohl tahnou ty splatky na lizacku ;-) a mohl bych vlastne bydlet v kufru :-)
Avatar - kari.laz
9. 2. 2011 09:37
Re: Na toto auto sa cakalo
508 se mi hodně líbí. Hlavně po pokusech jako byly 307,207,308,407 které mě neoslovily. Takže jsem rád, že je z čeho zase vybírat. Ale ten pokřit že není lepší volby jsem zase lehce zmírnil. Jak jsem četl ve světě motorů a potvrdilo se to i tady, tak je velký rozdíl mezi GT a ostatními verzemi. Takže GT bude určitě jedno z nejlepších aut ve třídě, ale klasická verze bude normální konkurent zavedeným autům. Je zapotřebí si taky říct, že své špičkové verze má hodně dalších modelů. Passat R36, Superb 3,6. Mazda MPS. Moc mě nepotěšila informace o malém místě na zadních sedačkách, ale zase tam já nejezdím.
Každopádně jsem z Peugeotu hodně potěšen a už se těším na osobní setkání.
Avatar - iudex
9. 2. 2011 09:48
Re: Na toto auto sa cakalo
Možno to bude ekvivalent k Lagune 4control, ktorá výrazne vyniká nad bežnou Lagunou a atakuje špičku v triede. Väčšina predaných 508 bude ale McPherson a teda taký štandard.
Avatar - kari.laz
9. 2. 2011 10:46
Re: Na toto auto sa cakalo
Přesně tak. Mě se hodně líbí v interieru. Až teda moc mě neoslovil volant. Tam je tlačitek ja na volantu z formule. Zvenku taky super. Ale podle mě to bude standardní rovnocenná konkurence a až verze GT bude vyčnívat, ale pro tu má zase konkurence odpověď ve svých vrcholných modelech. třeba jak jsi psal tak právě Laguna GT.
Avatar - Ronault.
9. 2. 2011 12:22
Re: Na toto auto sa cakalo
No já bych to zase tak tragicky neviděl, podle mě bude naladěna francouzsky, což střednětřídnímu manažerskému polykači kilometrů sedí více jak naladění motokáry ;-)
Avatar - Katikakus
9. 2. 2011 09:49
Re: Na toto auto sa cakalo
Misto na zadnich sedackach je lepsi si vyzkouset na vlastni kuzi.
9. 2. 2011 10:15
Re: Na toto auto sa cakalo
tak tak. Ve vetšině aut této třídy, o kterých se psalo že trpí nedostatkem prostoru, jsem pak osobně neměl nejmenší problém.
Avatar - kari.laz
9. 2. 2011 10:44
Re: Na toto auto sa cakalo
Haůvně v 607 mi můj malý synek nedosáhne nohama z dětské sedačky na mojí sedačku vpředu a tak mi jí nezašpiní. Ikyý naštěstí z kůže to jde dobře dolu. Ale ted mám náhradní vozidlo (štrejchli mě na parkovišti) tak to mám v servisu a tam mu musím sundavat boty, protože mi kope do zadní sedačky a je to hned špinavý. Ale to bude stejně asi dočané. Až povyroste, tak stejně dosáhne.
Avatar - Ronault.
9. 2. 2011 12:23
Re: Na toto auto sa cakalo
Musíš dát pár výchovných "rad", že kopat do sedadla před sebou se nemá >:-[]
9. 2. 2011 12:34
Re: Na toto auto sa cakalo
já jsem zastánce přísné a tvrdé výchovy - klidně bych mu pohrozil, že až si udělá řidičák, nafasuje Lišku, on si to pak určitě dobře rozmyslí, do čeho bude kopat :-! >:-[]
Avatar - kari.laz
9. 2. 2011 12:45
Re: Na toto auto sa cakalo
Jo když je mu 14 měsíců, tak mu to určitě vysvětlím. Možná mu připravím prezentaci v PawerPointu a v angličtině. >:D
9. 2. 2011 13:15
Re: Na toto auto sa cakalo
když tam dáš alespoň 50slajdů, spousta grafů, tabulek a pod. tak ho myslím dokonale převálcuješ argumentama :-!
Avatar - Ronault.
9. 2. 2011 13:17
Re: Na toto auto sa cakalo
:yes: :yes: tak tak, ať si chlapec zvyká >:D
9. 2. 2011 14:55
Re: Na toto auto sa cakalo
Ten nadpis bez háčku u slova cakalo zní vážně dobře >:-[]
9. 2. 2011 16:35
Re: Na toto auto sa cakalo
hovedo >:D :yes:
9. 2. 2011 16:44
Re: Na toto auto sa cakalo
Já nic nepsal, jen komentuji :-) :-!
Avatar - KANKUNEN
9. 2. 2011 07:48
Místo vzadu
Moc bych nebral jako etalon Superb, je tam místa zbytečně moc.
Rozbalit vlákno
3
9. 2. 2011 08:01
Re: Místo vzadu
ja som v tom uz sedel,mam 190cm a za seba som si sadol uplne super a citil som sa lepsie ako v superbe-nie miestom na nohy ale tak prijemnejsie.
Avatar - dr.biker
9. 2. 2011 10:56
Re: Místo vzadu
Přesně tak, v Superbu je vzadu místa na nohy zbytečně moc. Trochu bych na délku ubral a přidal bych na šířce, je to docela úzké auto na svou třídu.
9. 2. 2011 16:23
Re: Místo vzadu
Obcas s nim jezdim (vzadu) a ridi osoba 160 cm vysoka a vzadu si pripadam jak v kuepcku, ten velky prostor na me pusobi dost neosobne, neutulne, taky mi prijde toho mista zbytecne moc, je to silene
9. 2. 2011 08:22
Komfort?
Kdybych se se zavazanyma ocima svezl v necem komfortnim, urcite bych netipoval A4. Ta totiz vubec neni komfortni a ve spojeni s nejbeznejsim motorem (2.0TDI) je dokonce velmi nekomfortni - traktor s tvrdym podvozkem. Ja si tedy komfort predstavuji uplne jinak.

Mimochodem, ktery z tech motoru v 508 ma byt ten komfortni?
Rozbalit vlákno
22
9. 2. 2011 08:43
Re: Komfort?
....Kdybych.... .....určitě..... >:D >:D
9. 2. 2011 09:06
Re: Komfort?
Nevím v čem jsi jel, ale A4 s 2,0TDI na základních 16" kolech je komfortní a tichý vůz. Používal jsem tento rozměr na zimních pneu a oproti letním 17" bylo auto citelně komfortnější. Navíc bych poprvé doporučil podvozek S-Line, který je pevný, ale ne přehnaně tvrdý a mnohem lépe spolupracuje s většími koly než standartní verze.
Motor je vyjma prvních dvou rychlostních stupňů při potřebě silnějšího zrychlení velmi dobře utlumen a naftové chrochtání je ve vyšších rychlostech i při vyšších otáčkách potlačeno spíš hlukem vzduchu a pneumatik, ty však ani takto neruší tak výrazně jako u některých jiných aut.
9. 2. 2011 10:50
Re: Komfort?
Jel jsem v prave spominane A4 s 2,0TDI. Sklamani bylo velke, ale to je jedno. To zalezi jak proti cemu se hodnoti. Kdyz ma nekdo jako referencni model passata 1.9TDI, tak se mu A4 zda luxusni. Jinak to bude, kdyz presedne z V6 benzin vyssi stredni nebo luxusni. Souhlasis?
9. 2. 2011 13:15
Re: Komfort?
Pak porovnávej v rámci třídy, tohle je nesmysl.
Avatar - Righ
9. 2. 2011 12:18
Re: Komfort?
Mno tak s timhle tvrzenim si dovolim zasadne nesouhlasit - soucasna A4ka je na S-linovym podvozku tvrda jako prase, zvlast kdyz clovek jede i na S-kovych 18kach (ci dokonce 19kach, ale to uz je strasny hardcore a davat si to do A4ky je imho kravina - naproti tomu 18ky jsou v S-linu prakticky standard a k autu jsou pomerove tak akorat). Mluvim o verzi s 1.8 TSI. Obecne povazuju S-kovy Audiny za jedny z nejtvrdsich aut ve svych tridach (krome S8, tu jsem nejel) a ani standardni podvozek kdovijakym komfortem nevynika - komfortem mysleno houpavy vyhlazovani nerovnosti "po francouzsku". To se mimochodem tyka cely nemecky premie, ktera spis pritvrzuje - viz novy Ecko.
9. 2. 2011 13:17
Re: Komfort?
Nejedná se o houpavý komfort, ale celkově komfortní jízdu. S-Line na 18" stále jemnější než BMW 3 na o palec menších kolech. Navíc S-Line s většími koly umí pracovat. já na svém sériovém podvozku měl obrovský rozdíl mezi 16" a 17".

Pokud mluvím o celkovém komfortu, pak je nutno napsat, že i akustická pohoda je na danou třídu velmi slušná.
Avatar - KANKUNEN
9. 2. 2011 09:30
Re: Komfort?
Kdybys, tak bys nic nepoznal. Všecny tyto auta jezdí fantasticky a dá se říct, že prémii dělá prémii spíše možnosti konfigurace směrem nahoru než nějaký odstup v jízdě.
9. 2. 2011 10:46
Re: Komfort?
Jooo, vlastne ja zapomel, ze dneska uz se nepozna, jestli je to benzin nebo nafta.

Vsechny auta nejezdi fantasticky, to si bud jistej.
9. 2. 2011 11:19
Re: Komfort?
Presne, vsechny auta nejsou stejny a diesel neni benzin, hlukem urcite ne, horsi naopak spotrebou. Vsechny auta jsou cim dal vic tvrdsi, nekdo to rad, ja osbne ne ;-)
Ale nova A4 zrovna neni nic hrozneho...BMW je o dost horsi....
9. 2. 2011 09:49
Re: Komfort?
vies ked si niekto nahodi 19-palcove "lahke" kolesa (schvalne v uvodzovkach, lebo 90% tych liatych rafov su tazsie ako ocelove, cim mu paradne pribudne neodpruzenych hmot) a pneumatiky s profilom dakych 30, nemoze sa cudovat, ze na nasich priemernych cestach potom o dakom komforte nemoze hovorit...
9. 2. 2011 11:19
Re: Komfort?
Ono staci jit profilem pod 50 a uz to poznas...
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 11:22
Re: Komfort?
C5ka má profil 40 - 245/40 R19 a furt to docela jde :yes: ;-)
9. 2. 2011 12:41
Re: Komfort?
Tak to bych chtel projet, ono pro nekoho je JDE neco jineho nez JDE pro druheho >:D
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 14:05
Re: Komfort?
Tak to se projeď! Já sice furt ještě fandim autum typu Wiesmann GT, ale v reálu už spíš preferuju to pohodlí :-)
9. 2. 2011 14:20
Re: Komfort?
Nechci se vám do toho moc míchat, ale vzhledem k tomu, že vámi nazývaný profil např 40 je vpodstatě výška pneu od ráfku v procentech ze šířky v mm, takže 40% z 245 mm je 98 mm, no a to zas tolik ještě, obzvláště v C5, nedrncá a on může mít pravdu. Přece to záleží i na komfortu naladění celého podvozku + volbě rozměru kol a rozměru pneu. C5 zřejmě navíc disponuje podvozkem s proměnnou charakteristikou (to si myslím...nevím), ale určitě je celkově naladěna víc do měkka.
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 14:54
Re: Komfort?
To bylo náhodou dobrý "vmíchnutí" ..
Kola 245/40 R19 konkrétně na C5 jsou dle mne cca přesně "na pomezí" - na C5ku je to sice možná už trvrdší, ale stále ještě to jde a na kvalitním povrchu dokonce víc než jde (už ne Německo, nejlepší silnice jsou dneska asi některý v Itálii a hlavně Francie :yes: :-)
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 10:58
Re: Komfort?
Docela "par excellence" motor je 2,2 HDi Biturbo :yes: ;-)
9. 2. 2011 12:30
Re: Komfort?
ctyrvalcova nafta? tak to mame asi odlisne predstavy o komfortu.
9. 2. 2011 12:42
Re: Komfort?
Pravda, kdo sedel v V6 nemuze 4 valce vubec srovnavat, ale v novem jsem jeste nesedel, tak treba je to technologicka spicka ;-) rovna kultivovanosti V6.
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 14:02
Re: Komfort?
Ok - (skoro nejen na poměry PSA) opravdu "par excellence" by byl V6 3.0 HDi, ten se dává ale jen do Citroënu C5. Jinak v reálných prodejích v neprémiový kategorii vozů je 2.2 HDi Biturbo fakt docela "par excellence" a konkurence nic podobnýho nenabízí (snad jen BMW Alpina D3 - což je trochu jiná liga, ale čistě motorově to je asi nejblíž = fakt paráda motor :yes: :-)
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 14:07
Re: Komfort?
Mě downsizig taky moc nebaví, to je ale tak všechno co s tím naděláme - a tohle je jeho docela slušná varianta. A pokud vim nikdo z konkurence nic podobnýho nenabízí ;-)
Avatar - Vencos
12. 2. 2011 14:16
Re: Komfort?
Já si myslím,že to tak právě bylo myšleno. Se zavázanýma očima by jsme mysleli,že to je nepohodlné tvrdé audi ;-)
9. 2. 2011 08:56
Radostně
Tak nám opět přituhuje. Peugeot přihodil do evropského ohně střední třídy solidní polínko, resp. do evropské vatry poleno jak prase. Nemá cenu polemizovat o velmi silném (výsostném) postavení Mondea a Passatu, ale v 508 spatřuji momentálně nejbližší a také nejrovnocenější konkurenci/alternativu. Ano, přiznávám, (jizdně) zatím jen na základě zprostředkovaných dojmů. Oceňuji exteriér i interiér bez zbytečných pouťových atrakcí, odlišení verze GT rozdílnou přední nápravou, neprvoplánovost auta jako celku. Dnes si může galský kohout vesele zakokrhat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
9. 2. 2011 09:04
Créme de la créme
Francúzi konečne predložili to najlepšie, čo majú a vyzerá to tak, že ide o zásah do čierneho. Popri Perunovom nadšenom blogu sú tu i prekvapivo pozitívne hodnotenia na autocar-e a teraz na ACZ. Aj keď je pre mňa meno autora (Libor Hlisnikovský) nové a neznáme, jeho nadšeniu nemám dôvod neveriť, dokonca aj porovnaniu GTčka s predokolkovými Audinami. Keď k tomu pridáme mimoriadne vydarený interiér (zrejme najkrajší v mainstreamovej strednej), je to silný kandidát na kúpu v triede a rozhodne bude stáť za zvezenie pred výberom.
V kontexte kvalít GT podvozku opakovane zamrzí výkonový strop na štvorvalcovom dízli, resp. jedna-šestke v benzíne. Ale spolieham sa na indície od Peruna a verím, že niečo silnejšie preplňované ešte príde.
Rozbalit vlákno
14
9. 2. 2011 09:09
Re: Créme de la créme
Trochu bych poupravil hodnocení Perunova blogu. Pokud s autem najedeš pár desítek kilometrů a nenacházíš vyložené vady u předseriových vozů, musí poznatky vypadat tak, jak je Perun napsal.
Avatar - Emel
9. 2. 2011 09:12
Re: Créme de la créme
Jen počkej, však oni si to redaktoři auto.cz ještě schytají... přirovnání Peugeotu k Audi jednoznačně smrdí po sobech ;-).
9. 2. 2011 09:15
Re: Créme de la créme
Pro mě to dokazuje to, že se snaží dělat to, co uměl Peugeot nejlépe...být francouzským Mercedesem. A ten je aktuálně v interiérech mohutně válcován právě Audi ;-)
Avatar - iudex
9. 2. 2011 09:40
Re: Créme de la créme
Trefné prirovnanie, ale možno ešte výstižnejšie by bolo francúzske Audi. Podľa mňa má Peugeot momentálne pozíciu medzi F3 ako Audi medzi D3: nejazdí najlepšie, ale má najkvalitnejší interiér a najvyváženejší a najpríťažlivejší dizajn exteriéru.
9. 2. 2011 13:19
Re: Créme de la créme
Jen jsem vzal tradiční označení Peugeotů...jinak samozřejmě ano, už kvůli koncepci.
Avatar - kari.laz
9. 2. 2011 09:46
Re: Créme de la créme
Myslím, že to porovnání je zcela v pořádku. neporovnává ty auta jako taková, ale spíše dojmy z jízdy. U premie se pak odlišení koná i na jiných směrech než jen na jízdě. Silnější motory, lepší výbava, rozsáhlá konfigurace a i pohon 4x4. Takže proč jízdní pocit s premií nesrovnat.
Avatar - iudex
9. 2. 2011 09:37
Re: Créme de la créme
Ale to z mojej strany nebola kritika ani výčitka, ja Perunovi jeho dojmy verím, na rozdiel od tých, ktorí hneď vyťahujú sobov. ;-)
Avatar - kosmonaut
9. 2. 2011 09:36
Re: Créme de la créme
Hlisnikovský už delší dobu píše pro Auto Tip/ Svět motorů.
Avatar - Righ
9. 2. 2011 12:28
Re: Créme de la créme
Jo jo, ja ho znam z AutoTipu, kde mimochodem 508cku v jinych verzich nez GT v soucasnym vydani silne kritizovali. Mimo jine se v clanku clovek dozvi, ze "suverenni komfort a ovladatelnost zustava vysadou jen topmodelu GT", protoze "obycejnejsi 508cky s mensimi motory uz tolik pochvalit nelze, vyjizdeji totiz s primitivnejsim zavesenim jednoduchymi trojuhelnikovymi rameny McPherson, coz se podepisuje pod mensi komfort odpruzeni. Ani rizeni slabsich modelu se nezda tak precizni, pri prejezdu sirsich pricnych nerovnosti se do volantu prenasi nervozita".
9. 2. 2011 13:21
Re: Créme de la créme
Angláni naopak psali, že necítí v rozdílném zavěšení mnoho odlišností...a pak si vyber. Nicméně je fakt, že tato periodika už nějaký ten rok nečtu, maximálně občas pro legraci na dovolenou, abych se ujistil, že šetřím na pravém místě ;-)
Avatar - pocitac
9. 2. 2011 15:22
Re: Créme de la créme
Na nápravě McPherson budou podstatně lehčí motory - benzínová a naftová jednašestka a pak naftový dvoulitr.
9. 2. 2011 09:37
Re: Créme de la créme
Libor Hlisníkovský byl a asi stále je redaktor v Auto-Tipu.
Avatar - Katikakus
9. 2. 2011 09:53
Re: Créme de la créme
Ano, nova 508 vypada na hodne silneho kandidata ve stredni tride. :yes:
9. 2. 2011 10:02
Re: Créme de la créme
S C5 a Lagunou bude tvořit hodně vyrovnanou trojku. Dnes nedovedu předpovědět, jak to na francouzkém trhu dopadne. Na ostatních trzích to tak slavné nebude / u nikoho z této trojky /.
9. 2. 2011 10:31
508
Mezi "normálními" střednětřídními vozy je to rozhodně favorit.
V kombíku, 2.2HDi a automatu to bude parádní dálniční křižník se vším, co k francouzským vozům patří. Tedy prostor, styl, elegance, komfort, komfort a komfort.
Srovnání s prémií obstojí možná u základních vozů D3, dál už je to jiný svět.

Za tenhle počin dostává Peugeot rovnou několik palců nahoru.
Rozbalit vlákno
16
9. 2. 2011 10:54
Re: 508
Zatím se píše jen o vrcholné verzi GT. Jinak na tom bude asi podobně jako C5. Už i fotky interiéru u nižších výbav možná některé diskutující vrátí na zem. K tomu si přidejte 5-ti kvalt v základu a tu jejich robotizovanou převodovku. Cena je srovnatelná s C5 a o něco nižší než u Laguny. Ve Francii bude asi těsně soupeřit s C5. Laguně vezme velkou část zákazníku Lattitude, tak zůstane ve střední třídě až ta třetí.
9. 2. 2011 11:00
Re: 508
Jasně, v základních verzích to nebude žádný zázrak. Už jen když srovnám Lagunu za 400 s tou za 700 je to rozdíl snad třídy.
Ale tak když si člověk připlatí, rozhodně nebude litovat. Tedy nelitoval by ani u žádného z konkurentů, ale 508 mě navíc oslovuje svým šarmem (nevím jak to popsat, prostě mě přitahuje).
Osobně zastávám spíš filozofii zůstat o třídu níž/v mainstreamu a nadupat auto výbavou než mít oholenou A4. A tady by mohla 508 zabodovat.
9. 2. 2011 11:06
Re: 508
No jo, ale tato tvoje filozofie je hodně menšinová. Tvoje Laguna GT mluví za vše. >:-[]
9. 2. 2011 11:08
Re: 508
No jo, no jo. >:D
Taky bych raději 5er, ale zatím se nedokážu srovnat se ztrátou přes milion při následném prodeji. ;-\
9. 2. 2011 11:22
Re: 508
Asi bude 5er pro ty, co se s tím srovnávat nemusí. Navíc jsem se jen tak koukl do Anglie a tem ten rozdíl v ceně není tak hrozný. Základ 5er by tě stál oproti Laguně GT o cca 150 000,- víc. A propad ceny bude taky nižší. Ale chápu, že by ti tvoje filozofie nedovolila vzít základ. :-(
9. 2. 2011 14:58
Re: 508
Aby BMW řady 5 jelo tak jak vypadá a mělo solidní výbavu je potřeba počítat s cca 1,5m, což je 2xtolik
Avatar - dr.biker
9. 2. 2011 11:07
Re: 508
Nemyslím si, že interiér nižších výbav nějak vzlášť urazí, podívej se na na zahraniční stránky Peugeotu, kde už se oficiálně prodává. [odkaz]
9. 2. 2011 11:17
Re: 508
dokonca v zaklade je volant vpravo... :-O
Avatar - dr.biker
9. 2. 2011 11:22
Re: 508
Představ si to, že v Anglii jezdí auta vlevo... >:-[]
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 11:59
Re: 508
Představ si že nejen v Anglii ;-)
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 11:20
Re: 508
C5 je cenově i konstrukcí postavená o kousek nad P508 - v česku to je cenově občas i obráceně, tak uvidíme..
5ti kvalt je z 8mi variant jen u nejslabšího dieslu - kdo si ho k takovýmuhle autu koupí, tak si ho asi i zaslouží ;-) Už jeho sofistikovanější verze e-HDi 6ti kvalt má.
Jinak bych ale budoucnost P508 viděl docela dobře, myslim že do vkusu zákazníků se docela trefuje a diesly který stejně volí většina kupců má dobrý až velmi dobrý, v případě 2.2 HDi Biturbo dokonce vynikající :yes:
A Latitude bych s normálníma vozama kategorie vůbec nesrovnával! Je asi dobře že něco podobnýho existuje a svý zákazníky si jistě najde, ale zatimco auta od P508 po třeba Céčkovej Mercedes jsou svym způsobem stejný - myslim tim že splňujou něco jako "evropskej standard roku 2011" - tak Latitude do týhle skupiny prostě nepatří ;-)
9. 2. 2011 11:25
Re: 508
Já sem Lattitude netahám. Jen konstatuji, že vezme zákazníky Laguně. A to se děje.
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 11:58
Re: 508
Jo to určitě - a popravdě asi nejen Laguně. Nicméně do společnosti "normálních" aut rozhodně nepatří ;-)
9. 2. 2011 12:09
Re: 508
já ti nevím - fakt myslíš, že Latitute až tak silně promluví do prodejů Laguny? Dokonce i ve FRA bych nečekal nijak extra prodeje, ale možná se mýlím....
9. 2. 2011 19:11
Re: 508
I přes základní cenu 32 500,- EUR jich je za leden skoro tisíc. Přitom konkurence / 508, C5, Laguna / začíná o cca 10 000,- EUR níž. Taky čekám, že Lattitude půjde časem dolů.
9. 2. 2011 11:15
Barvy
Tak se vzorníkem barev mě zase solidně otrávili.
Kde je červená, kde je bordó, kde je smaragdová, kde je třeba zlatá? Takhle to je zase útok nudy.
Rozbalit vlákno
1
9. 2. 2011 12:46
to si děláš srandu
všechny statistiky pořád říkají, jak tyto vozy kupují lidé výhradně s naftou. Aby taky ne, nabídka 2 benzínových motorů, navíc oba s výkonem sotva stačící k nebrzdění provozu. Takže někdo, kdo naftu jednoduše nechce, tohle prostě nekoupí.
Rozbalit vlákno
25
9. 2. 2011 13:13
Re: to si děláš srandu
a teď ještě vyargumentuj, proč taky 80-90% Apoštolů/Superbů má naftu když tam máš 3-4 benzinové motory ;-)
9. 2. 2011 14:31
Re: to si děláš srandu
a ty vyargumentuj, proč jsi idiot ;-)
9. 2. 2011 14:43
Re: to si děláš srandu
Mluvíš do zrcadla?
9. 2. 2011 15:02
Re: to si děláš srandu
hmm, tak nevím jak souvisí to že jsem/nejsem idiot s těmi prodeji naftových Apoštolů/Superbů.

ale zjevně si jejich kupci řeknou - hmm, mám na výběr sice 4 benzinové motory, ale Kuko je idiot takže mi dejte tu naftu ;-)
9. 2. 2011 15:07
Re: to si děláš srandu
Takypisatel si jaksi neuvědomil, že ve střední třídě je převaha nafty obecný fakt. To slovo myslel k sobě, jen se uklikl ;-)
9. 2. 2011 15:39
Re: to si děláš srandu
uf, už jsem se lekl, že to kvůli mě všichni kupujou ty naftové zrůdy >:-[]
9. 2. 2011 16:12
Re: to si děláš srandu
je to prostě i otázka nabídky. Když bude v nabídce poměr motorů 4:4, a budou tam zastoupeny a nějaké "prémiovější" motory, rozuměj něco jako V6 2,5 , 3,0 se zajímavým výkonem, tak by lidé kupovaly i jiné, ale takto je to předurčeno výhradně pro naftu. Nafta je dnes prostě moderní, to nelze popřít. Spousta lidí pořád nakupuje auto pohledem na výkon/spotřeba (+ navíc je přece nafta tak výrazně levnější) a je vybráno.
9. 2. 2011 16:24
Re: to si děláš srandu
Kolik se prodalo mainstreamového Passatu s V6?
9. 2. 2011 17:07
Re: to si děláš srandu
nebo kolik se prodalo Superbů s 1.4TSI/1.8TSI/2.0TSI/3.6FSI? >:-[]

jasně, v rovině "kdyby" by si každý vzal V6 benzin, ale v reálném světě v této třídě nejspíš nafasuješ dvoulitrovou naftu, nebo i když vybíráš sám za sebe tak vetšinou skončíš u té dvoulitrové nafty.

prémiové V6 a dokonce V8 jsou k dispozici o třídu výš taky a hele, oni zase berou tu naftu....
9. 2. 2011 17:42
Re: to si děláš srandu
vy máte oba nějaký komplex?Že neumíte v klidu diskutovat, jen útočíte a jste arogantní každým příspěvkem :no:
webpajo: Passatů s V6 moc není, já taky mluvím o povedených benzínových motorech, ne o chudáčcích, do kterých benzín jen tankuješ. To znamená výhradně BMW a Honda, možná ještě AR. Najednou to lidi kupují co? Hlavně zas nezapomeňte jeden z vás mlet "novinky" o tom, že i tady se prodá víc naftáku než benzínů.

Je to prostě o zvyku kupujících, k Peugeotu (Citroenu, Fiatu, Škodě) si nikdo nechodí pro V6 v benzínu, proč taky?stojí za nic. Ale u Hondy už lidi přemýšlí o benzínu, u BMW to platí dvojnásob.
Avatar - Blue Sun
9. 2. 2011 19:45
Re: to si děláš srandu
Ty sis začal ;-) Jen ti vrací tvou vlastní medicínkou, tak se nediv.
9. 2. 2011 20:29
Re: to si děláš srandu
tak sem hoď nejaké ty statistiky jak lidi u Hondy a BMW ve střední přemýšlí o benzinu.

zatím to spíš totiž vypadá takto [odkaz]

BMW - nafta 71%
Honda - 25%

to jsou čísla za všechny modely a v těch je teda Accordů poskrovně ;-)

takže aroganci nehledej v našich reakcích ale v trhu samotném. Dal jsem ti konkrétní příklad se Superbem, který tvůj argument, že kdyby byl větší výběr benzinů tak by je lidi kupovali myslím dostatečně vyvrátil. A že by právě její benziny stály za nic? ;-)

Prostě se smiř s faktem, že střední třída je hlavně o firemní klientele. A ta hraje naftovou ligu.

Insignia má slušné benzinové turbomotory, Ford teď nové EcoBoosty. Mazda vynovila svoji atmosféru. Výběr je slušný, i když teda V6 skoro vymřeli. Jenže spotřeba nepustí....

A mimochodem, jezdím benzin a naftu neplánuji ;-)
Avatar - Emel
9. 2. 2011 21:30
Re: to si děláš srandu
BMW se prodá taky drtivá většina v naftě a Honda... no, ta ještě nedávno žádnou pořádnou naftu neměla ;-).
10. 2. 2011 07:41
Re: to si děláš srandu
Nemáme komplex a neútočíme, ty jsi ve svém druhém příspěvku opravdu hodnotného diskuzního života začal slovy, která jen dotvzují to, co jsem si přečetl na moje auto...bída.

Ještě jinak, obecně benzínových motorů ve střední třídě moc není...Honda se prodává, ale ponejvíce s naftou, dtto BMW, AR, M-B nebo Audi.

A ano, ani kdyby měl P508 dvoulitrový motor a V6 tak se na poměru nafta vs. benzín NIC NEZMĚNÍ.

Nauč se chovat slušně a věcně diskutovat.
10. 2. 2011 18:02
Re: to si děláš srandu
místo rozdávání moudra se nauč číst! Hned ve druhém příspěvku tady tvůj novej kámoš zavedl to, co je tady na denním pořádku. Hned útočí "a teď ještě vyargumentuj, proč taky 80-90% Apoštolů/Superbů má naftu když tam máš 3-4 benzinové motory ;-)" neumí se bavit normálně?Ok, já se s ním pak taky nebudu mazat.
Já naprosto bezkonfliktně píšu svůj názor ohledně nabídky motorů.
9. 2. 2011 20:50
Re: to si děláš srandu
Firemne flotily budu vzdy preferovat naftu, ono ta uspora je pri najazde od 40tis km rocne zretelna. Osobne ale chrochtakov nemam rad a kazdodenny smrad a kudoly cierneho dymu z vyfukov koncernovych motorov by som kludne ozelel :-!
Mne sa naopak paci, ze sa zavadzaju mensie benzinove turba. V6 motory su sice fain ale kto by to zivil.. Spotreba atakajuca obcas 13-14 litrov (dobre s lahkou nohou 10 :-) ) uz nemusi vyhovovat ani cloveku co da na auto 40 a viac tis.. Ten 1.6THP je udajne velmi dobry motor a pritom usporny. Nie kazdy to musi v jednom kuse kadit po dialnici 180tkou..ano tam je ten diesel urcite uspornejsi.
Po dlhom case Pegy opat rozceri stojate vody strednej triedy. Od cias 406 taky pekny model nemali.
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 15:22
Re: to si děláš srandu
Tak se 115ti kW "sotva nebrzdíš provoz"? Tipnul bych že to v česku nemá ... 85% aut? A to jsem asi ještě VELKEJ optimista!
Aby nedošlo k omylu - já osobně bych to nechtěl ani náhodou (když už, tak možná ten 2.2 HDi Biturbo), ale v reálu s tim brzdou provozu fakt asi nebudeš ;-)
9. 2. 2011 15:41
Re: to si děláš srandu
tak tak, benzinových 115kW určitě nepojede o moc "pomaleji" než bežných naftových 100-103kW které tvoří vetšinu prodejů v této třídě
Avatar - skejpa
9. 2. 2011 16:16
Re: to si děláš srandu
V realu nepojede pomaleji ? >:D Ani v uvozovkach to nedava smysl... V realu (samozrejme pokud nebude totalne nalozenej cihlama) pojede prave daleko rychleji ! >:D
9. 2. 2011 17:02
Re: to si děláš srandu
píšeme oba to samé. Já jsem jen nechtěl direktivně odsuzovat nafťáky. Ono zas pružné zrychlení bez nutnosti podřazovat může mít pro někoho své čaro ;-)
Avatar - skejpa
9. 2. 2011 18:24
Re: to si děláš srandu
to ano. ale pro me ne ;-)
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 16:41
Re: to si děláš srandu
Skejpa má pravdu!
Ta nafta "na chvilku" líp zabere (prostě protože má krouťák položenej níž), pak dál "nahoru" bude silnější benzín už jen vyhrávat a vyhrávat ;-)
Jinak co jsem zkoušel, tak to "nejrozšířenější" v kategorii (kam prej patří i Oktávka - u tý je nejrozšířenější 77 kW) teda cca 100 kW dvoulitr nafta MNĚ osobně do takovýhohlele auta moc nesedí. Jen o kousek větší 2.2 HDi je totálně jinde - v reálu má blíž spíš k jinak daleko většímu V6 než k "jakoby" příbuznějšímu standardnímu dvoulitru.
Avatar - Emel
9. 2. 2011 22:05
Re: to si děláš srandu
No-o... při stejném výkonu z atmosféry benzínu a turbonafty vychází turbonafta obvykle lépe... při optimálním řazení není takový pokles zátahu.
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 22:18
Re: to si děláš srandu
Tady šlo ale o to, jestli s verzí benzín 115 kW budeš brzdit provoz - narozdíl od "normálních" dvoulitrovejch dieslů. No a nebudeš. Dokonce budeš většinou rychlejší, určitě v 0-100 km/h i v maximálce - prostě brzdou provozu ani s benzínem 1.6 v 508čce nebudeš a v tý maximálce i zrychlení je lepší snad i o dost.. pravda s naftou nemusíš tolik řadit ;-)
Avatar - iudex
9. 2. 2011 15:46
Re: to si děláš srandu
Nezabúdaj, že najviac kriku o slabých autách narobia tí, čo majú taký česko/slovenský štandard okolo 75 kW (napr. Octavia 1,6i/1,9 TDI).
Avatar - FISHkaa
9. 2. 2011 13:18
podvozek
Ahoj,
je škoda (ale dalo se předpokládat), že novinářské testy jsou s modelem GT, který (jak je uvedeno v článku) má kompletně jiné nápravy než ostatní verze 508. Právě tam by mě (a asi nejenom mě) zajímal komfort jízdy :-)

Dále mě zajímá, zda u nejlevnějších vznětových verzí bude integrováno eletrické přitápění, nebo nebude (jak je poslední dobou, v rámci úspor, zvykem u této značky)...

Jinak auto vypadá moc hezky :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2011 13:54
Logika kulisy sekence
Další zažité novinářské klišé. Tato logika řazení má bezpochyby svůj smysl u rallyeových speciálů, kde je pořád jaksi potřeba řadit jak směrem nahoru, tak i dolu, ale u seriových vozů, u kterých je výběr automatu vnímán v prvé řadě jako komfortní doplněk, svoje opodstatění zcela postrádá a jeví se v mých očích spíše jako drobný nedostatek. Možná to bude pro něktéré objevné zjištění, ale automat si kupují lidé, kteří chtějí přenechat celý proces řazení autu a když už se přece jen najde nějaký majitel s nutkavou potřebou zásahnout do tohoto procesu, tak je to v naprosto drtivé většině případů při nutnosti rychlého podřazení. Řazení směrem nahoru totiž ovládá kterýkoliv ze současných automatů natolik bravurně, že jakékoliv zásahy do tohoto mechanismu jsou nadbytečné a vůbec vyvolávají otázky, z jakého důvodu si majitel onen automat vlastně pořídil. Naopak prává ruka rozvalená na opěrce jistě ocení, že při eventuálním zákroku do softwaru řazení, vykoná z ergonomického hlediska přívětivější pohyb k sobě. :-)
Rozbalit vlákno
7
9. 2. 2011 14:50
Re: Logika kulisy sekence
Upozorňuji, že řazení směrem nahoru není vždy tak bravurní jak se tu snažíš vysvětlit. Ať se výrobci automatů snaží sebevíc označovat převodovky jako inteligentní, tak některé situace ne úplně normálně zvládají a pak je nutné jaksi pomoci ručně.
Ideální příklad je u ručního navolení adekvátního stupně při potřebě rychlého předjetí, kdy člověk eliminuje ztrátu rychlosti podřazení při kickdownu, tak má ještě před manévrem ideální otážky a v případě přeplňovaného motoru i správný tlak turbodmychadla. Následně dochází ke zrychlení, které většina převodovek vyhodnotí jako sportovní režim a drží otáčky a to i leckdy delší chvíli než je nutné, pak je ideální odřadit, aby nebylo potřeba sundáním nohy z plynu naznačit převodovce o zklidnění.
Systém řazení nahoru + a dolů - připadá pak valné většině lidí jako přirozenější.
Avatar - iudex
9. 2. 2011 15:50
Re: Logika kulisy sekence
Súhlas, mám manuál, ale keď som naposledy išiel s automatom a chcel "podradiť", bez pozerania na kulisu som ťukol pákou smerom od seba (a našťastie to bola značka, ktorá túto logiku rešpektovala). ;-)
9. 2. 2011 21:31
Re: Logika kulisy sekence
Ale prdlajs... Pokud je potřeba s automatem ještě kvedlat, tak je to buď pro to, že stojí za h... , nebo má auto pod 200k. Jinak se stejně volnou nohou musíš odrážet od země, aby to "jelo". ;-)
10. 2. 2011 07:43
Re: Logika kulisy sekence
S atmosferickým V8 asi ne :-)
9. 2. 2011 16:32
Re: Logika kulisy sekence
řazení (+) k sobě a (-) od sebe ma svou logiku z prirozenosti pohybu auta, resp. setrvacnych sil pusobicich na ridice. Kdyz brzdim tlaci me to dopredu a dopredu budu i prirozene podrazovat a naopak. opacny system mi prijde naprosto nelogicky. A vlastne ani osobne neznam nikoho kdo by to videl jinak. Obcas jezdim s automatem, ktery to ma opacne a nadavam na to pokazde, kdyz dam manualni rezim.
Navic pro manualni rezim je stejne nutne nejdriv hnout s radickou nekam do strany, takze na zasahy do spatneho razeni automatu to neni zcela idealni. Na to jsou lepsi padla. Pokud tedy vyuzivam manualni rezim je vzdy lepsi prirozene (+) k sobě a (-) od sebe. A na "prehlasovani rozhodnuti" automatu pouziji padla, pokud mam tu moznost.
9. 2. 2011 20:46
Re: Logika kulisy sekence
Můj výše uvedený příspěvek se samořejmě týká varianty bez pádel, protože ten, kdo má pádla, si na z mého pohledu uchýlné hrátky s pákou voliče ani nevzpomene.
9. 2. 2011 21:34
Re: Logika kulisy sekence
Na "pádla" jsem sahal tak asi 2 dny po koupi auta a pak tak jednou měsíčně, když jsem z leknutí o ně zavadil. U sekvence bych se asi lekal častěji...
Avatar - pocitac
9. 2. 2011 14:00
video
Pěkný test 508 SW GT :yes: [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
9. 2. 2011 14:53
Re: video
Jo pěkný, ovšem asi nikdo nepochybuje, že v GT na hladkém francouzském asfaltu je hezké svezení. Těším se na test dvoulitra v našich podmínkách.
Avatar - pocitac
9. 2. 2011 15:16
Re: video
Myslíš na ty naše nevyrovnané české silnice nebo na ty naše nevyrovnané české testy? ;-)
9. 2. 2011 14:00
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
9. 2. 2011 14:45
Re: hmotnost
Máš pravdu iba sčasti. S tým dieťaťom je to pravda, ale uvedom si, kde sedí to dieťa a kde je ona spomínaná úspora hmotnosti - na prednej náprave. Je totiž dosť rozdiel hmota umiestnená blízko ťažiska auta a hmota nad jednou nápravou, resp. ešte pred ňou. Preto cítiš rozdiely v správaní toho istého auta s benzínom a ťažším dízlom, ktorý rozdiel je častokrát v uvedených číslach.
9. 2. 2011 19:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 2. 2011 15:00
Konecne pekny "Frantik"
Som sice zastanca nemeckych znaciek, ale tesi ma, ze na trh prichadza konecne francuzske auto, ktore je dizajnovo zaujimave (interier aj exterier) a nemozem sa dockat porovnavacich testov s konkurenciou. Este ho len treba vidiet a zviest sa nazivo... este raz parada - "lubi sa mi to"
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2011 15:31
Re: Konecne pekny "Frantik"
ver mi bude to naloz, uz z fotiek mam z toho husiu kozu, peugeot zacal otvarat papulu ael uz bolo na case Lev sa prebudza :yes:
Avatar - skejpa
9. 2. 2011 16:20
508 a benzín
Popořadě. 508 je designově krásný auto. Hlavně kombi je pro mne zvenku ukázkou designového umění. Uvnitř taky velmi příjemné. :yes:

Dieselové motory se tu probírají o sto šest, všichni víme, že se jich prodá zaručeně víc než těch benzínových ( 8-s )...

... ale také víme, že auto.cz si čtou hlavně lidi co mají rádi auta a často i rádi jezdí jen tak pro radost a na to je "ovela" vhodnější benzín. A TAK SE PTÁM :-) Kde je (sakra) ten test té foukané benzínové jednašestky ? Diesel si s prominutím strčte někam, ten mě opravdu nezajímá. :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2011 16:37
Re: 508 a benzín
1.6 THP bude uplne stacit a je v kombinacii aj s manualom aj v automatike a 240Nm od 1400 do 4000 otacok je proste sen. Spotreba aj dynamika je este v pohode predsa len to nie je sportiak ale rodinny voz. Ucel splni benzin na120 percent :yes:

uz sa tesim na nejake testyyyyyyy ;-)
Avatar - Emel
9. 2. 2011 22:03
Re: 508 a benzín
Na ježdění pro radost si kup MX-5... tohle je o něčem jiném. Jinak... THP na nějaké sportování nevím, podle mě 2.2HDI stačit nebude.
9. 2. 2011 22:56
Re: 508 a benzín
Benzín 1.6 156 koní není vůbec v tomto autě marnej, ale řekněme si otevřeně, že za vysokou spotřebu a technické problémy to fakt nestojí.
Avatar - twistedTSD
9. 2. 2011 17:58
pažout
hodně se mi líbí, zvlášť v kombíku vypadá výborně :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2011 18:39
Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Čekáme na písemnou omluvu pisatele GTI, za urážku na cti bloggera Peruna, jehož obvinil ze lži. Zde redaktor německého média klade Audi A4 a P508 na stejný level...v otázce komfortu jízdy, pocitu "se zavřenýma očima". Přesně o tom psal Perun!

Po poravdě, taky jsem mu to moc nežral..:o) Začnu tedy sám u sebe. Perune, promiň mi mé pochyby o Tvé nestrannosti.

Jakub
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Perun
9. 2. 2011 19:23
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Prominuto :-)

Ono ale není vlastně co... právo na názor má přeci každý. Jen někteří z nás si to vykládají jaksi... po svém.
9. 2. 2011 22:03
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Ono, co taky řešit na komfortu u této třídy jinak, než gumama. "komfort" bych řešil minimálně o třídu výš a tam jaksi frantík nemá nic.
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 22:05
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
To si asi ještě nejel C6kou ;-)
Komfortnější a vůbec sofistikovanější podvozek hned tak nenajdeš - škoda že má tak hnusnou palubku, jinak je to bomba auto :yes:
9. 2. 2011 22:16
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Ale jasně, celý je hnusný, je dokonce tak hnusný, že jsem se s tím svezl a půjčil jsem si tvídový sako a manžestráky alá Perun... Jede "skvěle", ale co je mu to platný, že? C5 je taky slušný, ale... já si musím honit ego, jak mi napsal jeden veterinář a s podobnejma autama si můžu leda honit.
Jestli jedu v Mondeu, Passatu a počítám i 508, tak pochybuju, že bych z hlediska komfortu u podobnýho auta omdlel vzrušením. Všech 5 EU aut ve třídě na tom musejí být z podstaty podobně, jinak jsou OUT.
Avatar - Perun
9. 2. 2011 22:22
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
O tom ani potom... ale manžestráky jsou stejně nejlepší, víme?
Speciálně pro tuto příležitost si je vezmu ;-)
9. 2. 2011 22:27
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Koupil jsem si manžestrový sako Hugo Boss! Originál! V Číně! Nikdo se mě doma neptá, kde mám C6, ale jakou mám brokovnici :-O >:D
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 22:34
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Mě se doma na C6 taky neptaj! Pravda, ani na brokovnici :-)
Myslel jsem že z číny je veškerej originál, nebo? :-)
9. 2. 2011 22:39
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Však ani hůgo si to už nenechává šít v EU a natož v Prostějově a tam to vyjde na stejnou cenu, jako masážní povlak na volant v imitaci očkového javoru ;-)
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 22:31
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Víceméně se shodneme - snad krom toho že mě C6 vzhledově zvenku nevadí. Já reagoval jen na ten komfort a tam C6 moc konkurenci nemá. A jestli jedu v Mondeu Passatu a počítám i 508, tak těm to v komfortu (a možná i v tom akustickym) zrovna C5, a C6 dvojnásob, prostě nandá.
Psal jsem to už GTimu pod jeho bajku o skvělym novym Passatu - a nemyslel jsem to jen jako vtip, že se konečně trochu přiblížil C5 :-)
Taky začal používat vrstvený skla a vůbec se snaží bejt komfortnější - prostě se docela jednoznačně posunul do stylu C5 ;-)
Vzrušenim už asi neomdlim z žádnýho auta a z něčeho ve střední třídě tuplem ne, ale zrovna v tom komfortu myslim rozdíly jsou - a jestli si s tou C6 jezdil, tak musíš uznat že na tom něco je. Jo a já myslim neměl ani to tvídový sako - ale klidně řeknu že se v tom jezdí překvapivě příjemně ;-)
9. 2. 2011 22:51
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Jenže C6 už není a byl to skoro, nebo asi propadák. Lidi dneska v podstatě nezajímaj tolik jízdní vlastnosti, ale image a "jistoty". Nemyslím lišku, nebo spoření na důchod... ale kam s tím jezdíš, kolik jezdíš a možná servisní strategii. Pokud chceš komfort, dvojitý skla, motor... jdi do aut, co to umí roky, ale jak se s tim začne naparovat "sociální" třída, nemá to prostě smysl. Dneska už neni doba, kdy si kupuješ jednu káru na půlku života, nebo barevnou televizi na dvacet let. Pamatuješ, jak se u nás dávali igelitový tašky pod stromeček? Auto můžeš milovat, když je to Ferrari, ale ne, když je to Hyundai.
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 23:00
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Jasně že lidi daj víc na "jakoimage", a nejen v autech. Igelitky pod stromečkem si sice nepamatuju, ale ty doby o kterejch asi mluvíš docela jo ;-)
Sociální třída mě zas tak moc nebere - ale upozornit na ten fór že Passat tak trochu "citroenovatí", to sem si nemoh nechat ujít >:-[]
Jinak pokud vim C6 se furt ještě prodává a než na jeho platformě příjde to čemu zatim říkaj DS9 Metropolis tak asi i bude.
O Ferrari mi mluvit nemusíš, to já tady v diskuzi "objevil" že FF je nejlepší auto na světě :-)
9. 2. 2011 23:11
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Ono je to celkem fuk... Dneska máš Porsche v řepce, ferdu 4x4, Lancii z Detroitu, Rendla z Koreje, Alfa se bude bouchat na Aljašce... říkám to pořád, že to dopadne, jako s televizema a foťákama... koupíš káru a objednáš si za "nulu" logo. TV obrazovky taky dělaj dvě, tři firmy a všechny čipy v kanónech a nikónech dělá sony a pro sony to dělá Břéťa u Pekingu v karavanu z teakovýho dřeva. Svět je v pr..číně, ale špekáčky z polystyrénu si vzít nedáme!
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 23:23
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Hele něděs tady slušný lidi... Možná jsou ještě takový co to nevědi ;-)
Avatar - Ronault.
9. 2. 2011 23:05
Re: Návrat Falešného s(n)oba..:o)
Možná kdyby sis tu diskuzi dočetl do konce, tak bys psal jinak ;-)
Avatar - Matt26
9. 2. 2011 19:44
Motorizaace
Na to, že to má byť vlajková loď a časom nahradí vo výrobe aj 607ku jej citeľne chýba aspoň jeden 6valcový trojliter. A najlepšie rovno 2. Jednu naftu a jeden benzín, aby bola alternatíva pre všetkých. Takto Peugeot nemá šancu prilákať ani jedného majetnejšieho zákazníka čo rozmýšľa o BMW či Mercedese. (S výnimkou domáceho trhu, lebo tam to funguje ako tu u vás - každý na škodovke).
Edit: toto má čo znamenať [odkaz] [odkaz] To čo sú za kur...ky dokaličené fotomontáže. :-O 8-s
Rozbalit vlákno
42
9. 2. 2011 20:11
Re: Motorizaace
508 loví ve vodách C5. Mondea, Passata, Laguny, Insignie či Superbu. O BMW či Mercedesu nikdo nemluví. Úspěch bude, pokuď přetáhne někoho od výše uvedené šestky.
Avatar - Matt26
9. 2. 2011 20:18
Re: Motorizaace
C5 má 3liter, Passat tiež, Laguna dokonca dva a Superb tiež
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2011 20:30
Re: Motorizaace
to je sice fakt ze maju ale na predajnosti im to nepridava kedze ich konkurentami su tiez auta strednej triedy a tu to ide aj bez sestvalcov a casom uplne zmiznu z tejto triedy.

Kolko passatov lagun a C5tiek sa preda v 6valcoch? Asi tolko co aston martinov u nas rocne.

Konkurencia508 micky je Passat, Superb, Mondeo, Accord, Insignia, Laguna, C5, Volvo S60 a na to aby im konkurovala nepotrebuje 6valce.

Ja osobne by som radsej volil napr to biturbo 2.2Hdi ako nejaky 6valec so spotrebou riadne vyssou nehovoriac o tom ze tie oblude motory su tazke.Takisto benzinova 1.6THP je pre bezneho vodica idelana volba co sa tyka spotreby vykonu a aj ceny.

Uspech by stejne nelezal na pleciach 6valcov, takze tie nechybaju
9. 2. 2011 20:37
Re: Motorizaace
C5 má už tuším len naftovú V6 a tá bude končiť
Passat má V6 len v R36
Laguna len v Coupe (vo FRA bola minulý rok aj v normálnej, ale neviem či to ešte platí)
takže zostal len Superb

Insignia len v OPC
Mondeo nič
japan - nič

V6 v strednej je proste pasé. Superb ho dostal podla mňa čisto z prestížných dovodov, ako najvačší model Škodovky. Za cenu V6 máš slušnú prémiu a kto si potom vyberie mainstream?
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2011 21:08
Re: Motorizaace
presne tak, nie je to o 6valcoch vsetci vieme, spravne si to zhrnul :yes:

peugeot vie co robi
Avatar - Matt26
9. 2. 2011 21:17
Re: Motorizaace
Passat má bežne v ponuke 3.6 vo výbave Hihgline (nie len R36)
Laguna sice iba kupé ale má a 6valcom sa v predaji dobre darilo
Insignia má v ponuke 2.8
Monde nahradilo 6valec moderným 2.0 ecoboost s viac ako 200k
Hondá ma tak isto 2.4 (200k), Legend potom už 3.7
U Lexusu je to samozrejmosť
V C5 skončila 2.7hdi ale bude nový trojliter.

že je V6 pasé je názor trochu z cesty. Downsizing je jedna vec, ale automobilky sa V6 len tak nezbavia. A predaje? Videl hodne Superbov v benzínovej V6 (iste nie toľko ako naftových) ale sú. Keby mala Škodovka v Superbe 3litrový naftiak, to by si videl tie predaje. 170k tvojliter je na takú triedu auta trochu trápny.

A či cyba alebo nechýba V6 v ponuke? Chýba. Je to hamba, že tam automobilka nedala aspoň jeden. A počul som tento názor už z viacerých strán. (Automag a rôzne zahraničné fóra a relácie). Blbý Renault si dokázal požičať motor od Nissanu a naftu má koncernoú tak prečo nie aj Peugeot.
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 21:56
Re: Motorizaace
Ať chcem nebo ne, 6ti válců najdeme v příštích generacích vozů střední třídy ještě míň... A popravdě už dneska jsou spíš okrajovou motorizací ;-\
Legend do tohohle srovná jednoznačně nepatří, za prvé už se tu neprodává a za druhý fakt to neni auto střední třídy (to je u Hondy Accord - a ten 6ti válec nemá a neměl.
Lexus IS má příjemnej V6 2.5 což je reinkarnace staršího 2.0, navíc s výkonem kterej dnes zvládnou i 4 válce - já sám bych sice prefereoval radši ten V6, ale ty doby jsou holt už pryč...
C5 už má pár let náhradou za 2.7 novější V6 3.0 HDi
Takže JE MI TO LÍTO, ale V6 začínaj bejt fakt trochu pasé ;-\
No a co se týče P508, 2.2 HDi Biturbo v reálu jinak vynikající V6 3.0 HDi nahradí, protože ten je bohužel trochu limitovanej použitou japonskou automatickou převodovkou, která je jinak celkem ok., ale "evropskej" naftovej krouťák prostě "naplno" přenýst neumí = 2.2 HDi Biturbo v reálu stačí, řikám to nerad, ale fatk stačí ;-\
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 22:03
Re: Motorizaace
Jo a s 6ti válcema v trojkový řadě za chvíli končí i BMW, takže to že neni v novym modelu od Peugeotu neni až takový překvapení..
Avatar - Matt26
9. 2. 2011 22:24
Re: Motorizaace
s čím končí BMW >:D . 3er nebude ponúkať 6valec >:D . Keď je 330d a xd najpredávanejšie :-! Lool to odkiaľ máš tak debilnú informáciu ? >:-[]
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 23:20
Re: Motorizaace
Z křišťálový koule bohužel ne ;-\
Je divný že zrovna mě nesdělili veškerý podrobnosti, ale počet R6 se omezí (a jestli to chápu správně tak HODNĚ) a budou během 2-3 let nahrazeny dvoulitrovejma 4válcema = tipnul bych že verze 335i a 335d nebo něco takový zůstane, motory směrem dolu se budou jmenovat dál víceméně stejně ale budou to bohužel jen 4válce :no:
A pokud vim, něco podobnýho připravujou VŠECHNY automobilky - stejně dochází ropa jak se můžeš dočíst na WikiLeaks ;-)
9. 2. 2011 23:50
Re: Motorizaace
WikiLeaks? Tak tam to už spíš vypadá leda na soulož s jednoválcovou švédkou a konkurencí seriálu Simpsnovi. BMW jede V8 v trojce a bát se, že by zmizely víceválcový motory z portfolia automobilek, díky kterejm jsou tam, kde jsou, je spíš z říše snů Bursíků. Pokud ano, tak bavča bude poslední, ale to je mi fuk, to už budu mít vnitřnosti na harddisku, nebo na Olšanech.
Avatar - Hamunasakra
10. 2. 2011 00:28
Re: Motorizaace
Já sem neřek že zmizej, ale debilní předpisy ohledně zplodin je do budoucna omezej - a víc než by se nám všem asi líbilo. Měnit "pořádný" motory za 4válce nevymyslel Bursík ale začali s tim u vw (u audi) a teď ten debilní trend už asi nejde zastavit ;-\
V8 v trojce je bomba, ale asi oba víme že příští Mko bude zase "jen" R6 a V10 bude "jen" V8 a takhle to půjde celou modelovou řadou - prostě výrazně přibude 4válců a bohužel nás čekaj i 3válce - ach jo :-|
Jestli to s těma Olšanama nemáš naplánováno během pětiletky, tak tipuju že se těch hrůz spíš dožiješ ;-)
Avatar - Vencos
12. 2. 2011 14:35
Re: Motorizaace
Díky Bohu za stará auta, která těch válců budou mít aspoň 6 :-!
Zmenšovat se holt bude a bude. A za pár let náb bude spíš záležet na tom,jestli je v autě motor spalovací, než kolik má válců.

Sakra,ale když furt všichni hlásaj,jak jsme svobodný, proč si nemůžeme do mid-size Pežotu koupit velkej šestiválec,jako to šlo vždycky? Tohle neni ta svoboda,která se hlásá...

Je jeden zásadní důvod, proč by ve všech těch autech měl bejt třílitrovej a především benzínovej šestiválec (ideálně s nějákym klasickym automatem). Je to moc příjemný. Není přijemnějšího motoru v obyčejnym autě,než šestiválce. Jemňoučkej chod, krásnej zvuk, dostatek výkonu kdykoliv.
Měl by tam bejt šestiválec jako vrchol. Ne kvůli prodejům,ale aby ukázali,jak příjemné jejich auto může být. Ať se budou snažit sebevíc, čtyřválcovej turbodýzl nikdy nedosáhne takový kutivovanosti a přijemnosti,jemnosti, síly, příjemnosti, jako V6

Na druhou stranu, Peugeot asi už nikdy nevyrobí auto,jako byla 406. Dostatečně velké,přitom pohodlné, bez závodnických ambic. Bohužel.
9. 2. 2011 23:03
Re: Motorizaace
Hele, nestraš tady slušný lidi blbostma, jó?! ;-)
9. 2. 2011 23:25
Re: Motorizaace
Tak jak píšu vedle, pak už je všechno fu(c)k ;-)
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 23:28
Re: Motorizaace
To je ;-\
I když - ono se to vlastně jen "posune" směrem nahoru - prostě dřív sis slušnej 6ti válec moh koupit v trojce, za pár let si budeme muset koupit holt pětku. Řešení je relativně jednoduchý - chce to holt víc vydělávat :-)
9. 2. 2011 23:44
Re: Motorizaace
Vlastně proč "pětku"... dneska máš 4hrnek v S klass... ten vývoj motorů, je spíš rychlejší, neš dokážeme vstřebat a jsme spíš zaprděnci. Pamatuju rozdíl 5válce v naftě u minulýho céčka a 220 u současnýho... ve finále se žádná velká tragédie nekonala, snad jen ten pocit. A dneska je 520d docela tahák... prostě "jede"... pětka za "jedničku", kdo by si to včera pomyslel.
Avatar - Hamunasakra
10. 2. 2011 00:31
Re: Motorizaace
Jo bavoráckej dvoulitr v naftě je fakt povedenej a ten blbej downsizing vůbec funguje docela dobře, ale PRÁVĚ "ten pocit".. ;-\
10. 2. 2011 09:34
Re: Motorizaace
Passat - pre aktuálny model v cenníku zatial V6 nie je. Možno príde časom. Pre CC by mi to celkom dávalo zmysel.

Laguna Coupé je "neštandardný" model v rámci mainstreamovej strednej triedy - o nej sa bavíme však? Pre štandardnú Lagunu sice plánovali 3.0dCI, minulý rok som ju dokonca videl v konfigurátore na FRA stránkách, ale fakt neviem, či ten motor nakoniec skutočne nasadili. Ak máš nejaký test, rád si prečítám ;-)

Insignia - máš pravdu, to som nevedel. Je to 260k verzia, ale nikde som o tom nič bližšie zatial nečítal.

Honda pre Accord má len 4 valce (podobne Toyota, Mazda, Suzuki). Legend je o triedu vyššie.

Lexus je prémiovka, tam sa to očakává.

PSA - momentálne je len 3.0HDI pre C5. Ten motor je zo spoločného vývoja s Fordom a ak si správne pamatám, aktuálne je vlastníkom know how Jaguar, ktorý ho ďalej zdokonaluje. PSA ho myslím po skončení C6 prakticky nemá kam nasadiť (kým teda nebude DS9) a v C5 preto zrejme tiež časom skončí. Viac by k tomu ale snáď mohol vedieť Perun.

To že motoristický novinári napíšu, že je hanba ak tam V6 nie je je na pousmiatie. Samozrejme že by každý chcel jazdiť silným benzínom s plnou výbavaou, ale realita je v 98% iná. ;-)

Renault používá Nissňácký 3.5V6 už 10rokov vo vyšších triedach (Espace IV, VelSatis, teraz Latitude). Aktuálne ho dáva tiež do Laguny Coupé. Jeho V6 benzin skončil s Lagunou 2.

Osobne proste absenciu V6 v strednej triede ako hanbu neberiem. Raz to niekto (tuším Navtech) pekne glosoval - "nikto nechce platiť za prémiový motor v neprémiovom aute". No možno by som to upravil a miesto "nikto" dal "málokto", ale v podstate je to pravda.
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 21:46
Re: Motorizaace
Nafta V6 v C5 bude končit? Proč? Vždyť je to celkem nový motor a navíc výborný!
Avatar - del42sa
12. 2. 2011 23:07
Re: Motorizaace
končit určitě nebude, bude tu minimálně do nástupu normy Euro6 (což je 2012/2013 pokud se nepletu)

Pak se uvidí, zda bude možné motor upravit pro EURO 6 nebo ne. Pokud ne (bez větších investic), motor skončí... :-!
Avatar - twistedTSD
9. 2. 2011 22:13
Re: Motorizaace
R36 už se neprodává ne?
neregistrovaný "Kajfik"
13. 2. 2011 03:49
Re: Motorizaace
Subaru není japonec? 3,6 benzín není 6ti-válec?
Avatar - white label
13. 2. 2011 09:46
Re: Motorizaace
To je, akorát kuko stále důsledně píše o V6..., ale to je snad jedno...
Avatar - Ronault.
9. 2. 2011 21:21
Re: Motorizaace
Otázkou je, jestli by i s pěti šestiválci, dvěma osmiválci a jedním dvanáctiválcem přilákala nějakého zájemce o D3, takže spíše se jedná o ty reálné prodeje a ty pofrčí na 2,0 HDI, pár 2,2 a pár 1,6 HDI, THP si koupí do 5% kupců.

Jinak Laguna nemá aktuálně ani ve Francii šestiválec, jen Coupé.
9. 2. 2011 22:07
Re: Motorizaace
Líbí se mi jak jsou v této diskuzi všichni chytří jak rádia.
Peugeot 508 nahrazuje 407 a ne 607.
508 je konkurent Passatu, Mondea, C5, Insignie atd.

2.2 HDI je je nejlepší motor, ale pouze ve verzi GT (možná po později bude jinak).
Silnější motor opravdu není potřeba a Peugeot nemá ambice dělat z tohoto modelu sporťák.

Myslím, že nejprodávanější verzí bude 2.0 HDI 103 kW ve verzi Active.
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 22:11
Re: Motorizaace
Vypadá to, že zdaleka nejchytřejší je rádio Drobas :-)
9. 2. 2011 22:21
Re: Motorizaace
Já 508 vyzkoušel a tak vím o čem píšu narozdíl od jiných chytráků co tu píšou kraviny :-) .
Avatar - Matt26
9. 2. 2011 22:27
Re: Motorizaace
ty "rádio". Nik sa tu kur.a nebaví o tom čo bude najpredávanejšie ale prečo nie je v ponuke V6. Apropo pán "zbehlý" mal by si čítať viac, lebo 508 nahradzuje jak 407 tak 607 u ktorého sa nepočíta s nástupcom. A 607 V6 mala...
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 22:37
Re: Motorizaace
Ona i 407 "mala" V6 - problémem je, že do budoucna V6 už "mať nebudú" asi skoro žádné vozy střední třídy, a to bez ohledu na značku ;-\
9. 2. 2011 22:42
Re: Motorizaace
Ty vocas já Pažouty prodávám, tak mě nepoučuj co kdy bylo v nabídce a co ne!
Podle Peugeotu ČR jsou už nějaké návrhy nástupce 607 na papíře. Jestli dojde k realizaci to nikdo nechce říct.

Na druhou stranu klidně přiznám, že zase tak velkej fanda Peugeotu nejsem a uznávám, že i konkurence dělá dobrý auta.
10. 2. 2011 09:37
Re: Motorizaace
třeba Citroen ;-) >:-[]
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 22:35
Re: Motorizaace
Jako jeden z těch chytráků co píšou kraviny bych se tě rád zeptal: "S jakym motorem?" ;-)
9. 2. 2011 22:44
Re: Motorizaace
Se všemi motory ;-)
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 23:03
Re: Motorizaace
Jako že jsi jezdil se všemi OSMI motorovými variantami? No DOBRÝ! :yes: ;-)
A máš stejnej pocit jako já, že rozdíl mezi 2.0 a 2.2 HDi je MNOHEM větší než by se podle 0.2 rozdílu objemu mohlo zdát?
Je to biturbo jasně, ale i tak ...
12. 2. 2011 16:53
Re: Motorizaace
Ano všemi. jako prodejce těchto vozů jsem k tomu měl příležitost!
Mšli jsme k dispozici pouze sedan, protože SW zatím v ČR není, ale to se za měsíc změní. Motor 2.2 HDI je samozřejmě nejlepší z nabízených, ale lze ho dostat pouze k verzi GT a ta bude stát přes 900 tisíc.
Avatar - Hamunasakra
12. 2. 2011 18:17
Re: Motorizaace
Že je 2.2 GT nejlepší je jasný a na cenu a výbavu jsem se neptal - to vím. Ptal jsem se, jestli máš stejnej pocit jako já, že rozdíl mezi 2.0 a 2.2 HDi ...
Avatar - del42sa
12. 2. 2011 23:10
Re: Motorizaace
nepovídejte hlouposti, ten motor má jen jedno turbo s odlehčenou hřídelí z titanu a odpojitelný alternátor! 8-s
Avatar - Hamunasakra
13. 2. 2011 11:47
Re: Motorizaace
No tak sorry, minulá generace se 125 či kolika kW dvě turba měla a nějak mě nenapadlo "to studovat" a předpokládal jsem jen že motor "posílil" ;-)
Takže těch aktuálních 150 kW/450 z objemu 2.2 to je jedním turbem (asi dvoukomorovým)?
Avatar - del42sa
13. 2. 2011 13:40
Re: Motorizaace
ano minulá generace byla bi-turbo.Současná má jen jedno turbodmychadlo s variabilní geometrí lopatek, navíc osa turbodmychadla a jeho lopatky jsou vyrobené z Titanu, který je mnohem pevnější ale zároveň lehčí, než ocel.Tímto se snížila setrvačnost turbodmychadla a to reaguje nohem spontáněji.Silnější motor má také technologii VoltControl, který optimalizuje spolupráci motoru s alternátorem,čímž se poté dále snižují mechanické ztráty motoru.

Nejedná se turbodmychadlo typu twin-scroll.
Avatar - Hamunasakra
13. 2. 2011 15:41
Re: Motorizaace
Dík za info, slušná informovanost ;-)
Vývoj turbodmychadel jde fakt rychle dopředu, myslim že si většina lidí neuvědomuje jak je to povedenej motor :yes: :-)
Avatar - Perun
9. 2. 2011 19:57
GT & spol.
Včera jsem měl v ruce motoristickou perlu v podobě Světa motorů... a nejen ten.. Na titulní sránce vidím test Pětsetomičky, zvědavě nalistuji a rychle proletím řádky...
Ti lidé buď v Peugeotu 508 nikdy neseděli, nebo jen dělají to, co musí.. Pan redaktor Hlisnikovský (všechna čest, máme tu dalšího profíka :yes: ) zřejmě dobře ví, o čem píšu.

Četl jsem zmínky o sice výborném, ale snad až "zbytečně" sofistikovaném podvozku ve srovnání s verzemi mimo GT, které používají "zastaralou" konstrukci přední nápravy typu modifikovaný McPherson (takže na zastaralém podvozku jezdí tím pádem i Mondeo, Accord, passat atp...) a cudně potlačené pocity z výborného komfortu a ovladatelnosti (viz výše), výbavy, kterou si můžete dopřát v mainstreamu jen u Peugeotu (HUD, masážní křesla...). Zkrátka tištěná periodika snad raději nebrat.. s několika málo výjimkami. A radost z toho radost, rád bych si občas přečetl něco, co se dá složit do tašky a vytáhnout třeba v čekárně nebo v parku na lavičce :-)

Takže k Pětsetosmičce: Výborné auto. Velké blogové srovnání s Passatem (přinejmenším) přinesu spolu s dalším kolegou v týmové spolupráci už... brzy ;-)
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Katikakus
9. 2. 2011 20:23
Re: GT & spol.
SM, AT, AMS, AB a podobna radoby nezavisla periodika nema opravdu cenu cist. Staci se podivat na vysledky srovnavacek, nebo precist test auta, v kterem clovek sedel. Oni si to snad cucaji z prstu... :no:

Jinak hezky blog o 508 :yes:
Avatar - Ronault.
9. 2. 2011 21:17
Re: GT & spol.
Taky jsem si už párkrát u SM motoru zanadával...

Inu, zastaralí jsou všichni s McPhersonem, teda až na Apoštola, ten má ten náskok díky technice od Audi :-)
Avatar - Perun
9. 2. 2011 21:35
Re: GT & spol.
Alespoň to rozproudí oběhový systém, procvičí funkci nadledvinek a zbystří smysly obecně..
Foršprung ale pasat má, minimálně v počtu registrací >:D
Avatar - Emel
9. 2. 2011 21:37
Re: GT & spol.
Nepotřebujete fotografa :-)?
Avatar - Ronault.
9. 2. 2011 21:40
Re: GT & spol.
Já bych vám mohl dělat čtvrtníčka, ať to máme reklamu na falešné soby jako vyšitou a jistý pán má radost >:D
Avatar - Perun
9. 2. 2011 21:43
Re: GT & spol.
Jistý pán si může strčit můj avatar.... ;-)
Avatar - Perun
9. 2. 2011 21:42
Re: GT & spol.
Už jsem rezervoval Nikona, ale ty máš úplně jiné nářadí ;-)
Když nebudeš moc rejpat.... Nemám ještě termín zápůjčky, počítám tak za cca dva týdny..
Avatar - Emel
9. 2. 2011 21:44
Re: GT & spol.
Nikona mám taky.. k tomu pár nových skel :-). A na 508 budu jak na vlastní... znáš mě ;-)
Avatar - Perun
9. 2. 2011 21:52
Re: GT & spol.
Jó, pamatuju... ještě dnes okolo toho místa jezdím s pocitem ne nepodobným chůzi na popraviště... Ještě jeden takový kousek a jdu shánět hnědé bezpečnostní prádlo >:-[]
Avatar - Emel
9. 2. 2011 21:55
Re: GT & spol.
Hele, tentokrát bychom mohli spíš na mé oblíbené okresky... co říkáš?
9. 2. 2011 21:57
Re: GT & spol.
Máte nějaký nový BMW? :-O
9. 2. 2011 22:04
Re: GT & spol.
Nojo, s tou tě vlastně ani na lepší silnici nepustí... :-)
Avatar - Perun
9. 2. 2011 22:00
Re: GT & spol.
Předběžný plán už je.. Ovšem nejsem na to sám ;-)
Takže bude jak dálnice, tak město, tak i okresky... Pokud u toho ovšem budeš, tak na okresce budeš stát a fotit průjezdy.. kdo to má uvnitř pořád čistit? >:-[]
Avatar - Emel
9. 2. 2011 22:08
Re: GT & spol.
No dobrá, tak až bude něco konkrétního, napiš mi mail nebo SMS.

Průjezdy, v téhle zimě??? Na závěr to dealer vezme hadicí a bude to...
Avatar - Perun
9. 2. 2011 22:17
Re: GT & spol.
Myslel jsem uvnitř :-P
9. 2. 2011 21:49
Re: GT & spol.
Hoši, to co zvládne ten váš Nikón, to umí i iPhone4 >:D
No a 508 zdaleka nezvládne, co Passat, jasný?! ;-) >:-[]
Avatar - Emel
9. 2. 2011 21:51
Re: GT & spol.
S iPhonem se dá fotit asi jako s Nikonem telefonovat ;-)
9. 2. 2011 21:56
Re: GT & spol.
Tady je vidět, že víš o autech naprostý prd ;-)
Avatar - Emel
9. 2. 2011 21:59
Re: GT & spol.
A jak si rozumíme... co?
Avatar - Perun
9. 2. 2011 21:56
Re: GT & spol.
Je to jak říkáš...
A Emel potvrzuje.. ;-)
Avatar - Emel
9. 2. 2011 21:57
Re: GT & spol.
Hele... mluvit se do něj dá, poslouchat můžeš taky.
Avatar - Perun
9. 2. 2011 22:15
Re: GT & spol.
Ticho prý léčí :-) :yes:
Avatar - sgt
9. 2. 2011 21:53
Re: GT & spol.
Perun, čo sa týka podvozku, C5 a 508 GT majú rovnaké zavesenie?
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 22:00
Re: GT & spol.
Nejsem sice Perun, ale NE nemají. C5 má přední nápravu "par excellence" = dvojitý lichoběžníky ve všech verzích - u P508 jí dali jen k motoru 2.2 HDi Biturbo, protože tam by "plnou nálož" McPhersony asi už "neutáhly" ;-)
Avatar - sgt
9. 2. 2011 22:05
Re: GT & spol.
Takže ak to správne chápem, mal si napísať MAJÚ :-) Pýtal som sa na 508 GT, viem že ostatné verzie majú jednoduchší typ.
Avatar - Hamunasakra
9. 2. 2011 22:07
Re: GT & spol.
Sorry: "Majú" ;-)
Jo, to co má P508 GT má C5 všude.. :yes:
Avatar - Perun
9. 2. 2011 22:06
Re: GT & spol.
Ano, ale naladění je odlišné... Je to dáno i tím, že pokud se srovnají obě auta se stejným typem odpružení, tak Peugeot si pro tuto třídu vyrábí tlumiče sám... Nehledě na to, že mám pocit, že karoserie 508 je tužší.

Konstrukčně jsou ale zavěšení stejná. Vzadu pětiprvek se stabilizátorem, vpředu dvojitá lichoběžníková ramena s nezávisle zavěšeným čepem - oddělenou těhlicí...
9. 2. 2011 22:11
Re: GT & spol.
Kdyby si potřeboval pomoc se srovnáváním rád pomůžu.
Vyzkoušel jsem 508 se všemi motorizacemi a k tomu New Passat, C5, Mondeo,
Lagunu, Insignii a Superba :-) .
9. 2. 2011 22:18
Re: GT & spol.
A vyhrál... mercedes! Děkujeme :-)
9. 2. 2011 22:31
Re: GT & spol.
Mercedes nevyhrál, pač ten na srovnání nebyl.
Mercedes se s tím ani srovnávat nedá, ale ty si chytřejší než já.
9. 2. 2011 23:00
Re: GT & spol.
Jsem, já jsem obdařený veselým úsměvem a mercedesem v akci s 6 letým servisem zdarma, přívěskem na klíče v imitaci stříbra a originál-mercedes konvičkou na kávu/čaj potaženou pravou kůží, co se nevejde do držáku nápojů za příplatek. :-O
Avatar - Ondore
9. 2. 2011 23:25
Re: GT & spol.
Na ďalší blog sa teším, už aby bol! :-) Pár slov k 508, asi som uletený a vždy si nájdem niečo na kritiku, ale to už viete >:-[] Prvá vec čo ma prekvapila bol menší uhol otvorenia dverí. Vôbec to nevadí, nastupuje sa v pohode, len ma to prekvapilo. Druhá vec - z toho čo som čítal som čakal viac priestoru. Opäť - človek nestrádá na žiadnej sedačke v aute, ale čakal som ešte viac ;-) A ten zvyšok je už len také zmätené konštatovanie - toto predsa nie je Peugeot! Kvalita superská všade kde sa len pozrieš, široký stredový tunel, ktorý akoby z oka vypadol tým v prémiovkách, sakriš, človek sa dnes nemôže spoľahnúť už ani na to, že z F dostane šmejd auto, kam ten svet ide... ;-) Ale pravdu má samozrejme Navtech, vybral by som si MB-C, v 508 mi chýba "sada jazdných asistentov Plus" ;-)
9. 2. 2011 23:36
Re: GT & spol.
No jistěěěěěě! >:D >:D :yes:
10. 2. 2011 08:25
Re: GT & spol.
tak koukám, že zkratka SM asi přestává znamenat Svět Motorů, ale spíš "Sado Maso".... Jinak teda psát o přední nápravě s dvojitým lichoběžníkem že je "zbytečně sofistikovaná" a o McPhersonu psát že je "zastaralý" je báječné.... Jen mě nenapadá, jaký by ten podvozek teda měl být 8-s >:D
Jinak vyhazování peněz za časopisy už mě dávno přešlo.....
10. 2. 2011 08:35
Re: GT & spol.
Podobná sorta rádobynovinářů bohužel ovlivňuje tu část veřejnosti, která před nákupem vozu nejdříve selektuje přes média. Bohužel se nedá prokázat zlý úmysl a tak pokud nedojde k nějakým převratným změnám v českých tištěných periodicích (a ono nedojde), je jejich koupě pouze nesmyslným vyhazováním peněz.
9. 2. 2011 22:44
Vrchol
Mám pocit, že každá značka má nějaký svůj vrchol, kdy má auta designově nejpovedenější. Peugeot je viditelně za tímto vrcholem. Snaha tu je, ale zamaskovat tu ohromnou vysokou příď prostě nejde. Okna jsou potom moc nízká, přední okno skoro vodorovně. Celý předek je takový zbytečně komplikovaný, bez konkrétní myšlenky. Neříkám že je to špatné auto, vnitřek vypadá hodnotně, hodnotím jen design.
Pro mě nejhezčími Peugeoty zůstanou 607, 406, 307 před FL, 206. Měly nápad a eleganci.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hamunasakra
10. 2. 2011 00:35
Re: Vrchol
Co RCZ? Jo a to přední okno vodorovně teda fakt neni - P508 naopak patří aerodynamikou mezi nejlepší ;-)
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2011 07:58
Vydarene auto
takto si predstavujem moderne auto strednej triedy - auto s modernymi motormi ziadne obludy a auto so skvelym dizajnom exterieru aj interieru.

Peugeot k tomu pridava elegantny kombik a mozno pride aj verzia so zvysenym podvozkom, proste bomba

:yes:
Rozbalit vlákno
1
10. 2. 2011 08:07
Re: Vydarene auto
Verze se zvýšeným podvozkem již testují bez kamufláže, takže se dá čekat brzké nasazení.

[odkaz]
10. 2. 2011 09:33
Ceník
Nevím, jestli už jste viděli český ceník:
Access:
1.6 16V VTi 120 k 2-Tronic 539 900 Kč
1.6 HDI 112 k FAP MAN 5 554 900 Kč
1.6 e-HDI 112 k FAP STT 2-Tronic 579 900 Kč
Active:
1.6 16V THP 156 k MAN 6 599 900 Kč
1.6 16V THP 156 k AUT 6 639 900 Kč
1.6 HDI 112 k FAP MAN 5 584 900 Kč
1.6 e-HDI 112 k FAP STT 2-Tronic 609 900 Kč
2.0 HDI 140 k FAP MAN 6 614 900 Kč
2.0 HDI 163 FAP AUT 6 674 900 Kč
Allure:
1.6 16V THP 156 k MAN 6 679 900 Kč
1.6 16V THP 156 k AUT 6 719 900 Kč
2.0 HDI 140 k FAP MAN 6 694 900 Kč
2.0 HDI 163 FAP AUT 6 754 900 Kč
GT:
2.2 HDI 204 k FAP AUT 6 904 900 Kč
Rozbalit vlákno
4
10. 2. 2011 13:16
Re: Ceník
Tak to můžou na těch 508 prodaných kousků v Čechách zapomenout. :-!
Avatar - del42sa
10. 2. 2011 14:22
Re: Ceník
myslím že to je vůbec nebude trápit ;-)
10. 2. 2011 15:04
Re: Ceník
Já vím - Čína 8-s
Avatar - twistedTSD
10. 2. 2011 23:16
Re: Ceník
a já pako koukám, že těch 6-7 mega je za něj trochu moc :-)