Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda z New Small Family: Vše co už víme

196 komentářů

Avatar - fOE
fOE
Muze to byt docela v pohode auticko, po superbu druhy model od Skoda nad kterym by se dalo uvazovat 😄
Avatar - ManInBlack
ManInBlack
Můj názor je přesně opačný - je to zlé a hodně! Naštěstí tady někdo jenom přilepil zdeformovaný čumák z Octavie na základ VW, takže uvidíme, jak to bude vypadat ve skutečnosti.
Avatar - fOE
fOE
Nemyslim ted design (to bych nechtel ani ten superb), to bych sahnul rozhodne jinde (ikdyz toto je zatim stejne jen fotomontaz) Ale snad nekde ve svete (v Nemecku) by to mohlo byt za rozumnou cenu (pod 200tis s rozumnym motorem) a to pak proc ne... jako nakupni tasku treba ...nebo jako majitel pizzerie bych vzal hned tri >😒]
Dextrone
Velebnosti, jdu blejt :no:
RS
Škoda Ahoj!, jasná volba 😉
[odkaz]
Klaudius
Zabudol si dopísať rok vzniku... 😉
Vacmar
No přece model 2012 alá retro styl 😉
Avatar - white label
white label
Pod obrázkem je rok 2005...
Klaudius
Štúdia bola predstavená v januári 2002, autorom je maďarský študent. Bola aj dodávka bez zadných okien. O výrobe Škoda ani neuvažovala. 😉
Vacmar
Ovšem to je pekelný stroj! >😁
zlysoused
Toto jsem ještě neviděl. Ale musím říct, že po prvním šoku to vypadá skvěle. :yes:
Avatar - gld
gld
aspoň to má nápad 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes: hlavně doufám, že se neprosadí Go nebo Towny...
Avatar - Vencos
Vencos
Spíš Ahoy, s ypsilonem - Ypsilon má i jetti, je to český a zároveň světový a heh, moderní slovo >😒]
chester
pise sa o tom, ako by sa malo jednat o nieco extra... vidim, ze PR vo vw group nespi >😒] ale co je moc, je moc...
:no:
auta, ktore nebudu nicim zaujimave, resp. by sa mali odlisovat od konkurencie...tak na co sa o tom stale tak basni...
fakof :no:
Avatar - iudex
iudex
Tiež mi to už trošku lezie na nervy. Nejde predsa o postupné odhaľovanie nástupcu Veyrona, aby to udržalo záujem ľudí. Trojdverový konkurent Pandy a spol., toť vše.
6B6
Zkus mi,prosím,zcela vážně uvést příklad informace=článku z nějakého autařského webu, který píše o konstrukci, výrobě, jízdních dojmech, autosalonech atd., co nelze považovat za skrytou reklamu. Pokud to chápeš jako PR akci,pak já zase chápu jakýkoliv článek o např. korejském autě(jedna fotka interiéru i40) jako PR sdělení o Hyundai....Zcela vážně: jistě že to není PR. PR si z toho někteří děláte sami ve svém virtuálním světě. Dokonce auta kupuji výlučně podle sebe bez ohledu na testy a názory novinářů, nebo majitelů aut.
Takže řešením je, aby server auto.cz psal zřejmě o výrobě čokolády, spodního prádla(mužů nebo žen?), stavebních materiálů, poznatky z genetiky atd....a nebude to tzv. "PR" o autech.
Pokud to má být o autech, tak je třeba se smířit s tím, že to bude o autech, nebo sem nechodit a nečíst.
Fakt nechápu, co stále mnohým vadí. Budou určitě i další články, testy, jízdní dojmy i korejských, naprosto dokonalých a bohovských kárách :-! Nedávno v Auto Diesel byl článek o návštěvě novinářů ve vývojovém centru Hyundai/Kia v Koreji. Je to informace, nebo PR? 😲
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Přesně tak, je to motoristický web (i když s pěkně hnusným designem >😒] ), a tak píše o novinkách v autoprůmyslu. Jaké překvapení, že? :-!
chester
moment_moment...ja pisem o tom, ako pomerne dlhu dobu nas masiruju media o tom, ako pride vw up a mala skodovka...
nejdena sa len o auto.cz__poukazoval som aj na ine media...
cize moj nazor bol smerovany k PR vw a nie auto.cz
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Co tě udivuje, humbuk byl u každého nového modelu do portfolia Škody, proč by to v případě UP mělo být jiné??? Je to domácí značka (i když asi jen ta značka bude na UPu vyrobená a vyvinutá v ČR) a média potřebují o něčem psát...
vrkuboy
Pleteš si PR s PP.
karfiol
Snad bude definitivní podoba trochu odlišná...Tohle není žádná hitparáda...Kdyby vsadili na nadčasovej design a vyrobili konečně designově moderní městské auto.....ale to bych asi chtěl moc.
pavelda
Důležitá bude podle mně cenová politika.Když to přestřelí tak to můžou odepsat.
Klaudius
Vraj okolo 7000,-€....ale je to len taká šeptanda...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
V tomto segmentu se nic nového vymyslet nedá. Ideální tvar pro tyto nákupní kabelky už je nějakou dobu na světě, takže teď jde je o to, dát tomu vkusný kabátek, což by mohla být parketa koncernu. Motory vypadají OK, jednoduchý automat v nabídce je pro tento typ auta taky nutnost. Prostě konkurence pro Kolín a podobné, kdo čeká nějaké novoty musí být nutně zklamán. Jakou objevnost by měl tento typ auta přinést???
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
fOE
asi tak slovenske/ceske jak Porsche Cayene :no:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Oni ti za chvíli vysvětlí, že jediné Slovenské auto je Kia/Hyundai
Klaudius
A možno aj C3 alebo P207...
vrkuboy
No TAZ a LKT moc krásná auta nejsou >😁
Klaudius
Čo trepeš sprostosti, chlape, TAZ bola len vylepšená Š1203, nepripisuj Slovákom čo nie je slovenské. :-!
Avatar - fOE
fOE
Taky si myslite ze to bude v moznostech priplatkove vybavy k A8 hned pod headup displayem? >😒] >😒] >😒] >😒]
Avatar - Krispos
Krispos
Zkus si to objednat a uvidíš.... svůj protáhlý xycht, až přijede A8, vyloží z ní tohle, a ta A8 zase odjede, si ovšem nezapomeň vyfotit >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
... takže humbuk kolem toho je trochu zbytečný. To auto bude určeno do velkých měst v Západní Evropě.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pokud bude cena opravdu někde kolem 170-180 000, tak by jsem se o prodeje nebál.
Avatar - Anonym
Anonym
Miniauta se v ČR obecně prodávají velmi málo, v podstatě jen Daewoo Matiz před cca 10 lety dokázalo zaznamenat výraznou popularitu. Za 170 tisíc to bude v ČR neprodejné.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Miniauta se prodávají špatně, protože jich tu moc není. Je tu kolínské trio. Jenže i to není nijak zázračně levné a ani jedna ze značek kolínského tria není u nás zásadně prosazená. Pak je tu přestárlý panda. Ten se neprodává špatně ani přes jeho věk. Nyní nastoupili ještě korejský konkurenti.
Vem si, že škoda bude domácí značka, která tu je prostě významně zastoupená a oblíbená. Je jasné, že to nebude stěžejní model, ale o prodeje by jsem se nebál.
Cara Binieri
Splash
Agila
Alto
...
mikesh
Splash/Agila je sice male auto (a nerikam ze spatne) ale s normalni vybavou a motorem je cenove na 250tis., coz neni malo.
Avatar - Anonym
Anonym
Pouze Pandu lze na našich silnicích vidět častěji ... ale to není úplně typické miniauto, spíše miniMPV, které dokáže konkurovat nejmenším zástupcům malých aut. Co se týče věku Pandy, je to jen 7 let staré auto, Panda předchozí generace se vyráběla přes 20 let 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak sedm let je dost na dnešní dobu.
GTI
Nadrženost pozvolna vrcholí, tenhle projekt nemůže nechat chladným nikoho. Čeleď plakátovců má naději, že to bude jejich první auto, a dospělý člověk oceňuje zásadní, revoluční vstup evropské produkční jedničky na pole malých městských aut.

Doba se bude dělit na dvě epochy - doUP a poUP. Technicky, konfiguračně nelze tradičně nic vytknout, lze jen nadšeně zírat, že to opět musel být Volkswagen, který dokáže velká města naplnit krásnými malými auty. Je to obdoba poloviny sedmdesátých let, kdy GOLF definoval na dalších 40 let nejprodávanější auto Evropy.

Doba se mění, Golf sice zůstal dodnes základním stavebním kamenem evropských garáží, avšak rozvoj motorismu vyžaduje vedle Golfa dnes novou (lépe řečeno - další) definici. Tou definicí je miniauto.

To co nám letos koncern představí je údálostí nejen tohoto roku, malá koncernová auta předefinují styl městských ulic na následujících deset let. Buďme rádi, že naše Škoda je jednou z těch, kdo se na tomto projektu podílí zásadním vkladem.

Málo platné, ať chceme či nechceme, nemůžeme Volkswagenu upřít prvenství ve vizích, prvenství v jejich realizacích a prvenství v ovlivňování našich garáží.

Slogan - VOLKSWAGEN LUPO - Zítřek nikdy neu...síná.

BRAVWO-BRAVWO-BRAVWO :yes😒br />
P.S. E-LUPO, douvám víš, jaké bude nejprodávanější městské evropské eletroauto za pět let...
Avatar - Anonym
Anonym
Jako vtip dobré. U nás si prostě takové auto koupí jen málokdo, i kdyby stálo 100 tisíc.
Avatar - kari.laz
kari.laz
U vás na vsi?
Avatar - Anonym
Anonym
Tak je jasné, že na vsi si to nikdo nekoupí ani na Západě. Ale i v českých městech nejsou minisauta moc vidět ... podívejte se na parkoviště v centru nějaké města a s velkou pravděposobností tam bude víc SUV či Superbů než miniaut.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To jsem psal s nadsázkou. Ale je to domácí značka a pokud bude opravdu za nějaký 170-180 000 tak určitě nebude na silnici žádná vzácnost.
Cara Binieri
Cituji😒br /> Absolutní nesmysl. Tuhle zhůvěřilou teorii hlásá především hlávkovej salát jako podivuhodnou rudě-zelenou alternativu života. Praktik, který má vlastní vozidlo a vlastní hlavu ví, že ve městech, ostatně tak, jako i mimo města se jezdí po silnicích. Silnice nejsou tvořené nahodile… ano, chápeš správně, města zpravidla také ne. Ba co více, ani parkovací místa nejsou tvořena nahodile, nýbrž jsou vyznačována tak, aby na nich mohl parkovat i soused s BMW 7. Ještě jsem také nikdy nikde neslyšel, aby si někdo liboval, že nechal v garáži AUDI A8 a vyrazil s rodinou na dvě stě kilometrový výlet do Brna v Citroenu C1 hlavně proto, aby mohl u České uličky dobře zaparkovat.

Konečně nelze v předznačených souvislostech opominout jednu podstatnou věc – jedna z báječných silničních rozkoší je ta, když se ve svém sedmičkovém bávu, suneš na osmičkovém automatu zvolna kolem Musea, dokonale rozvalenej na koženejch židlích, oblažován z dvaasedmdesáti reproduktorů posledním Claptonem, při současném tichém ševelení čtyřzonové klimačky, a na čtyřech jednadvacítkách o šíři sedadla v tom picantu. Říká se tomu rozkoš z rozkoše…ale ukaž mi normálního, chlupatýho, chlapa, kterej by dobrovolně vylezl z toho sedmičkovýho báva a na padesátikilometrovou cestu severojižní magistrálou využil každé ráno a každý večer jednu picantní kiu. Takovej na světě není, takovej je jenom ve snech plakátových kovbojů.

UP dopadne stejne jako Lupo, tedy blbe.
😄
Rox
Ono možná ale bávo bude muset nechat někde u města a jet metrem a nebo si toho upíka zapůjčit. Nebo zaplatit tučnou sumu za vstup.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Dost možné. Ve některých Evropských městech už toto platí.
Avatar - gld
gld
To vieš, keď prinesie novinku v segmente mini áut kia, je to zhúverilosť eko-šalátových aktivistov..keď VW, ide o novú epochu automobilizmu >😁
GTI
Vskutku zaujímavá "úvaha". Spojuješ dvě nespojitelné věci. To, co tu tupě zkopíroval Binier byl příspěvek do diskuze o tom, že IDEÁLEM do města je prý údajně malý vůz. S tím samozřejmě nesouhlasím a mám mnoho důvodů proč nesouhlasím. Druhá věc je, že s růstem měst se musí řešit motorizace nikoliv těch kteří jezdí v sedmičkových bavorácích, nýbrž těch, kteří jezdí více-méně hlavně ve městech, a to auty velikosti Punto či třžeba i cee´d. Těm je nutno nabídnout malou (menší) avšak velmi praktickou alternativu. A samozřejmě je to inspirace i pro ty s bavorákama, jako další auto třeba pro dceru.

Ta nová epocha tedy neplyne z toho, že je to VW, nýbrž z toho, že VW přichází a uceleným projektem (nejde o jeden model) malých městských aut.
Avatar - gld
gld
Dosť dlhú dobu to bude "len" jeden nový model..síce predávaný pod rôznymi značkami ale inak nič prevratné.

A práve nedostatok invencie, či už v dizajne alebo funkčnosti, bude hlavným nepriateľom mini trojčiat.
pogo26
Přesně tak, VW jen nasadil auto do segmentu, kde neměl na rozdíl od konkurence, co nabídnout. Revoluce 15 let po Twingu se trochu někde zapoměla.
GTI
VW je prioritně produkt pro Německo, a tam holt mikroauta nejsou hlavním tahounem trhu. Verdle toho jistě i ty víš, že VW vždy vyčkává. Bude to stejní jako v SUV, přijel Touareg a TIGI a je zameteno. Přesně stejný scénář se bude opakovat v mikroautech.
pogo26
O tom jsem psal. VW vstupuje do segmentu ve kterém se může prosadit. Takhle VW funguje. VW tady není od toho, aby něco zkoušel. A asi ucítil, že i v Německu bude poptávka po těchto autech růst. Pokud si i dnes v Německu mezi sebou Twingo, F500, Panda a i10 rozebere 100 000 aut, tak po nástupu VW4, bude vše jinak. Dalších 100 000 na ně čeká v UK.
GTI
Jo, bude to trefa.
GTI
Opravdu se domníváš, že garážovou filosofii majitele BMW7 může vyznávat většina obyvatel?... 😄 Popravdě jsem se zhrozil, jak mohou něktěří diskutéři chápat příspěvky svých kolegů... Dnes to máš za pět Bineiere...

Zde přece nejde o konkurenci ani k sedičkovému ani k pětkovému bavoráku, zde jde o motorizaci jednak pro ty, co (zatím) ty sedmičky nejezdí... 😄 , jednak pro ty, co používají druhý i třetí (čtvrtý) vůz v rodině.

Jak by mohlo LUPO a spol., dopadnout blbě, jak píšeš? Copak ty nevidíš potenci těchto městských aut? Umíš si představit tu trojjedinou nákupní ervropskou smršť?
pogo26
Potence těchto aut je velká. To, že se i VW rozhodl do segmentu jít, to jen potvrzuje. I u VW vědí, že jen Francii se prodá za rok cca 100 000 Twing.Stejně tak v Itálii 140 000 Pand nebo 70 000 F500. Je to trh, kde může VW nějaký ten stotisícek ukousnout.
Cara Binieri
To bylo jen nevinne rejpnuti. 😉 No offense.
Cely ten blogpost byl ve znameni "mala auta kupuji chudi penezmi, pripadne duchem". Pozici UPu chapu dobre, dokonce si umim predstavit neco podobneho mit doma. On totiz uz i Golf zacina byt v nekterych ulicich neprijemne velky. Ted kdyz bydlime v Usti je to OK, zpatky v Praze bude hur.

Potencial teto trojice popravde receno zatim nevidim. Zejmena pokud VW-trojici vztahnu k cilove skupine, coz tady budou zejmena zeny. Ac je mi to protivne, minivozy proste musi byt roztomile ve stylu Twinga, Potkali-se-u-Kolina a treba Yarise.
Jasne, VW se svym portfoliem neco (desitky tisic) ukousnout dokaze, presto si myslim, ze pozice Pandy a Twinga zustane neohrozena.
Tak jako tak se uvidi za dva tri roky.
GTI
To rýpnutí bylo zcela mimo realitu i mimo pověstnou mísu.

Cílovou skupinou nebudou jen ženy. Berme nyní za rozhodné, že auto bude vypadat hodně podobně jako na horním snímku. Potom ovšem není problém, aby v něm jel i muž. Do pandy bych tě asi dostal těžko, ale na solidních gumách si umím představit i chlapa v malé škodovce. Dokonce (dovozuji), že miniVW má potenci stát se stylovou malou károu, jakýmsi... mikrogolfem...

Navíc nezůstane jen u jedné karosářské mutace, budou čtyřdvířka, bude snad i mikrovan, prostě rozjiždí se komplet nová epocha malých evropských aut. Je to trefa.
Avatar - Anonym
Anonym
Mimo realitu jsou vaše příspěvky.
Realita je prostě taková, že chlapi si na "malé stylovky" nepotrpí. Podívej se, jak chabé prodeje má třeba Audi A1 či kdysi A2, zatímco po A4 či A6 je neutuchající poptávka. Ženské prostě kupují "hravé" Twinga, Yarise, Fiaty 500 atd., přesně jak říkal předchozí diskutující .
GTI
Argument ajedničkou je v tomto kontextu zcela mimo. A1 je prémiový produkt a nelze předpokládat jeho masové rozšíření. Navíc nikde nepíši, že si chlapi potrpí na malé stylovky. Píši, že si umím představit (na rozdílod Pandy) že v tom jede i muž. To je všechno.

Právě ty nákupy "hravých" twing a spol budou novým produktem od Koncernu zásadně, drtivě narušeny.
Avatar - del42sa
del42sa
a přebouchaná liška toho bude důkazem >😁 :-!
GTI
Věříš tomu, cos právě napsal? ;-\
Avatar - Anonym
Anonym
A1 i A2 byly samozřejmě "prémiové", ale jde o to, že nesplnily očekávání a prodeje jsou (byly) výrazně nižší než nastavené výrobní kapacity. Ani Lupo nebo Fox se nikdy nestaly prodejním hitem a byly potichu staženy z trhu.
Pokud bude to budoucí miniauto "Koncernu" mít charakteristické rysy těch značek, neuspěje - ženské si to prostě nekoupí, protože to nebude "hravé". A chlapi si to nekoupí, protože je to "prcek".
GTI
Nová auta nejsou pouhým genereačním pokračováním (jinak krásného) Lupa. Pokud to sleduješ, nastává opravdu tichá revoluce v městské automobilové dopravě. To je znát už jen z horního snímku. Nové Lupo není jen malé/velké auto, tedy jakási zmenšenina Cromy (Panda) nýbrž nová genrace městských aut, takových aut jaká vidíme v příparevě u Renaultu apodobně.

Pojem chlap trochu rozmělni - kluci kolem dvaceti. Nakonec nemějme obavu, že to VW nebude umět rozhýbat.
dederon00
tycoon uvazuje triezvo. a1 a a2 sa predavali predsa vsade a napriek tomu uspesne neboli, aspon teda ich predaj nesplnil ocakavania do nich vkladane. male auto je male auto, su vsetkymi jeho prednostami a nedostatkami. skusim rozobrat nedostatky. dve auta, vyssie naklady pri kupe, styri povinne, styri havarijne, styri garancky, osem zimnych pneumatik, nemas kde zaparkovat druhe auto a s tym suvisiaca hrozba odczudenia.. pre bezneho cloveka akych je u nas vacsina, neprijatelna alternativa vyriesenia mobility. no a prednosti? v danom kontexte bohuzial..
dederon00
iba chcem doplnit. môj prispevok vyssie podava alternativu dvoch aut v rodine, prve napr. nizsia stredna trieda druhe mini-auto.
mikesh
A1 i A2 jsou, resp. byly, extrémně drahé, A1 pozicionovaná jako stylovka, A2 díky technologii, to nemá s klasickým malým autem a jeho masovým rozšířením (2. v rodině) moc společného. Je to jako srovnávat Focus a BMW 1, velikostně/třídně to je sice totéž, ale je jasné že jejich pozice je jiná.
pogo26
Další revolucí jsou dnes malé městské crossovery. Kdypak VW na tuto vlnu naskočí ?
K tvému oblíbenci Jukeovi se přidá i další kreatura / slovy zdejšího milovníka Renaultu / Captur od Renaultu.
[odkaz]
[odkaz]
Ingister2
Práveže naopak, úplne presne na komoru...
Aspoň už buď vo svojich názoroch konzistentný...Ja viem, že sa to niekedy nedá, ale takýto zásah bumerangom tu už nebol dlho...
Avatar - Andromeda
Andromeda
A teď mi řekni,která verze platí >😒] ?Že by had požíral sám sebe...
bordeaux
ty si teda rozpravkar.. to sa musi aj dobsinsky asi hanbit >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Dextrone
To je zas blábol místního masturbátora nad koncernovými vozy :no:
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
dederon00
jeden kolega spravne postrehol, ze problem s parkovanim v mestach zmensenim rozmerov auta nezanikne. podobne, v garazi a pred panelakom sa druhe miesto pre mini-auto obmedzeneho pouzitia taktiez sotva najde.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ale zaparkuje se určitě pohodlněji. Jenže nemyslím, že malá auta by se vyráběla proto, aby vyřešili problém s parkováním. Každopádně to bude do města ekologičtější kvůli malé hmotnosti a malým motůrkům. Asi nikdo od toho nečeká, že si to koupí člověk, co denně jezdí 200Km. Můj známý (starší pán) si loni koupil fabii 1,2 HTP 44 KW. A jediné, co mi dodal bylo, že kdyby měli ještě menší motor, nebo menší auto, tak si to koupil, protože mu to stačí. (na cenu moc nekoukal, má slušně vybavenou verzi)
Avatar - gld
gld
No neviem neviem, mne sa to vôbec nepáči. Jasné, že vyrobiť pekné malé a praktické auto je ťažká úloha, fiat 500 však drtí new small family dizajnom a štýlom až to nie je pekné.

Kto chce malú štýlovku, kúpi F500, kto chce krpca na parkovanie vo veľkomeste, kúpi smart...a zákazníci hľadiaci na cenu zostanú u kórejskej produkcie v segmente
cuoresportivo
Tak s tímto názorem se dá souhlasit. Přesto si myslím, že se bude prodávat, protože je to za a) místní, b) šejkové lžou že je dost ropy, ale skutečnost je jiná, čemuž docela věřím.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Kdo chce kýč koupí F500, kdo chce miniauto koupí Pandu, kdo chce jiné miniauto koupí si jiné miniauto.
cuoresportivo
Jestli je 500 kýč, tak to máš zvrácený vkus, důkazem čehož jsou hodnocení designu majoritní většinou (i tou odbornou) a prodeje.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Podívej se kolem sebe, kolik kýčů všeho možného se prodává. Tak proč by se zrovna tenhle neměl prodávat?
Klaudius
Máš o gýči podivnú predstavu.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ty jsi tak nějak nespokojený s čímkoliv, tedy spíše se vším, jak tak koukám...
Avatar - Bubáq
Bubáq
Je to naprosto příšerná čeština, pane Láníku: "...se bude VW Group soustřeďovat na hatchbacky". Prosím, v češtině tvoříme budoucí čas bez pomocného být! "... se VW group soustředí na hatchbacky"!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jděte už do p... s takhle příšernou češtinou, Vy pane novináři!
GTI
Klid, pako, tohle není lingvistickej kroužek cukrárenskej paniček, tohle je ostrej kout pro ošlehaný eurobejky. Skutečnost, že když tu nyní někdo bude psát tvou charakteristiku na zdejších stránkách a ve slově "i*d*i*o*t" napíše po dé tvrdé Y, ještě neznamená že by sis snad na to měl stěžovat do akademie věd.

Pravdu máš v tom, že bychom měli všichni umět dokonale svůj rodný jazyk. Ovšem, ty jednak třeba nevíš, jaký jazyk je rodným jazykem pana Inženýra Láníka, jednak tě asi doma zapomněli řezat řemenem, neb postrádáš podstatnou nuanci, nutnou pro veřejné diskuze. Tou nuancí je přirozená slušnost :no: :-!
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Aj, ultras promluvil na obhajobu svého týmu. Nic to ovšem nemění na tom, že má pravdu a pokud má pan Láník trochu sebereflexe, tak si na svou češtinu dá pozor. Je to totiž motoristický NOVINÁŘ!!!

Zvlášť roztomilé je upozornění na to, že pan Láník je (asi) inženýr, skoro to vypadá, že to je jeho křestní jméno, když jsi to napsal s velkým I. Připomíná mi to takový ty babičky: "Víte, on je to DOKTOR!" "Dobrý den, pane inžinýre!" >😁
Taky budeš ta generace, co?

No, a když hovoříme o slušnosti, označit (byť oklikou) přispěvatele za idi*ota o tobě hodně vypovídá. Ale neboj, wolff je ještě větší demagog než ty! >😒]
Klaudius
Pravdu možno má, ale dá sa to napísať aj inak, ako paco.mexikano predviedol. 😉
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
To je pravda a taky jsem to chtěl původně zmínit, ale ubohost GTIho reakce byla výrazně vyšší...
GTI
Co jsi chtěl původně tu může zajímat jenom tebe, neuplatňuj tu praktiky ze základní školy, když tě ředitel kráká za pejzy potom, co tě načapal, jak to zkoušíš zády k mušli...
bordeaux
ty sa ukludni pako... inak povedz co davas, take * zo seba vyplodit, musi byt neskutocna sranda s tebou >😒]
Klaudius
podľa seba súdim teba, hovorí sa....ak už niekomu niečo vyčítaš, tak aspoň sám prejav trochu slušnosti a inteligencie
GTI
Nemám tu svůj tým, mám tu jen svou hlavu, svou slušnost a své prsty. Kde šlapala tvoje babička je mi šumafuk, nezajímáš mě ani ty, zajímají mě zde výhradně lidé s mozkem.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Právě jsi dokázal, co jsi zač, musím se opravit, že něco takového tu snad nepředvedl ani ten wolff...

Kdybys mi toto řekl do očí (což by sis samozřejmě netroufl), už by sis nesl svoje zuby v pytlíčku! Hnus! Odpad!!!
GTI
Možná jsi o půl metru a o půl metráku menší než já... >😁 Tak si tu nehraj na kovboje, nikomu nevyrážej horní protézu a ber laskavě na vědomí, že pro mne jsi diskuzní nic - nula bez názoru, bez vědomostí, postpubertální moula, co se zatím snaží najít sám sebe v džungli života.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Ne, půl metru a padesát kilo nemám, ale to není důležitý, důležitý je, že jsi tu hezky ukázal jaká jsi špína a spodek. Že až tak, to jsem netušil. Zdravím a sbohem!
GTI
Držím palec, rozumbrado :yes:
bordeaux
ty si taky typicky internetovy chujko ktory v zivote je hovienko ale na internete ma lakte.. :no:
vrkuboy
:yes:
pogo26
Hned jsem si vzpoměl na Ignatia Reilyho >😒]
GTI
>😁 Na Ignacia Wen nemá, to bychom mu "křivdili"...
pogo26
+50/50 [odkaz]
majk162
to nemyslíš GTI vážně, že??? Jestli to má být legrace, tak ti to tentokrát nevyšlo! 😒 rád čítám tvé příspěvky, protože vše umíš docela dobře a zajímavě popsat. Tentokrát jsi ale spadl z tvého oblíbeného koncernového prémiovéhosuperhyperapoštolskéhomajnstrý… do nejlowendovatějšího diskutérského záchodu. Vzpamatuj se a raději zase piš zajímavě i když koncernově.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
To s tou babičkou jsi fakt přehnal, Milošu...... pokud máš koule, jsi chlap a máš v sobě trošku slušnosti, tak bez ohledu na cokoliv by ses měl omluvit .... nejen wenovi, ale i ostatním, kteří tenhle hnus museli přečíst. Je to ostuda. :-!
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
Ano, přesně tak to cítím i já. Vcelku se mě to dotklo, protože - i když by se dalo říct, že co na tom záleží na internetové diskuzi... - mé babičky jsou už dlouhá desetiletí na Pravdě Boží, ale měl jsem je moc rád. A když někdo, kdo se ze svého nulového životního statusu pravděpodobně dostává na vyšší úroveň pouze zde, napíše takovou oplzlost, je to tak nízké, že pro to nemám slušných slov.

Díky za to, co jsi napsal, jsem rád, že se z toho kufr neobrátil jenom mně a vlastně mě překvapuje, že tu není obdobných reakcí více. troufám si říct, že je to škoda...
Ingister2
Mno paco mexicano reagoval divno, ale...
Staviaš sa tu do úlohy akéhosi diskusného elegána, ktorýs nadhľadom a iróniou sa snaží určovať tón a smer diskusie a berie na seba úlohu absolútneho arbitra. A treba povedať že narábať so slovami vieš, o "tom žádna", veľmi dobre...
Ale Tvoja rekacia na doytčného ukázala (opäť), že je to len póza z ktorej zas a znovu vypadávaš...
Nič len pozér...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
cuoresportivo
Pan Láník sebereflexi určitě má (a povětšinou celý tým redaktorů Auto.cz), neboť se po upozornění velmi dobře naučil odlišovat význam slov technika a technologie, narozdíl od diskutujících. :yes:
cuoresportivo
Sám jsi důkazem, že od minulého týdne píšeš bychom... >😒] :yes:
GTI
No, to bysme se na to ještě podívali... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Nejsem sice e😜ert na češtinu, ale vyjádření budoucnosti s pomocí slovesa "být" se mi zdá správné ... budu běhat, budu spát, budeme jezdit, bude kupovat.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
chester
[odkaz]

[odkaz]
Rox
Jestli se nepletu, tak vozy v IRC by neměli být 4kolky.
chester
je aj dvojkolka >😁
auto zatial nie je urcene na IRC, ale predpokladm, ze sa Hyundai opät etabluje v nejakej sutazi, nakolko maju dost slusny vypadok...
Avatar - kari.laz
kari.laz
???

S2000 se speciál určený pro závody SWRC, kde je atmosférický motor s přesně určenými parametry. Proč by se měla S2000 porovnávat se speciálem určeným pro rellyecross.
shark11
Kúpite starú Fabiu I - vyperiete a ono sa Vám to zrazí na požadovaný rozmer 😉
GTI
Vycházím pouze z horního snímku, dovozuji, že tak nějak bude nový produkt vypadat. Tuším v tom i potenci nejen jako vozítko pro holky, ale jako fantastické malé náčiní nejakého začínajícího mladého jezdce s horkým srdcem. Dát tomu pěkná kola, parádní barvu.... no, ikona je na savětě. Jako první auto někde kolem dvacátého roku, uvnitř stylová kabina, dokonalá muzika, ideál. A s cenou kolem 200, super-ideál.
chester
ze ikona...hh tak ako tvoj fox a lupo? >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Abych řekl pravdu, tak nevím, zda jste opravdu blázen nebo mistr ironie a sarkasmu. V každém případě vaše příspěvky pobaví :yes: >😁
GTI
Nemusíš mi vykat, cením sice přirozenou slušnost, ale až tak to nemusíš přehánět. Nerozumím tomu bláznovství, ty bys jako dvacetiletý nechtěl snad nějaké to překrásné LUPO, či Go od Škody? Co takhle najít LUPO na zahradě po maturitě?

Design LUPA (vycházím zatím jen z horního snímku) bude mít evidentně na to být něčím více. A přesně tak jako existuje TWINGO GORDINI APOLLO, nebo jak se to jmenuje je přece zcela přirozené, že i VW či Škoda budou mít zájem, aby jejich auta přitáhla i část té rychlejší motoristické populace. Co jiného pak mladému klukovi po maturitě pořídit, když ne něco od VW?
chester
myslim, ze to Twingo je a bude o mnoho zaujimavejsim a zabavnejsim vozidlom, ako vw hatlaniny...
uz kvoli tomu, ze ma minulost, ma charizmu...kdezto vw su hlavne zamerane na zisky a nenadchnu__nechytia za srdce...
a btw___docela slusne nekvalitne spracovane...vcera sme mali v servise passat 09...a dalsi vw s naliatymi zadnymi svetlami, prvy krat som sa s tymto stretol u tvojho guru a bola to VI >😒]
nehovoriac o slziacich motoroch a vrzgajucich plastoch...
vdaka tymto skutocnostiam a vnimani nedostatkov vw group :no: :no: :no😒br />
a nechapem preco zacinas v diskusii dalsou "tvojou myslienkou"
uz si daj pohov s tvojimi vlhkymi snami o aute pre synacka
GTI
Mám pochopení pro bigmac syndromn, že těm velkým jde jen o prachy a že Renault vyrábí auto jako humantární akci, ale ať je to jak je to, proč se tak neurvale vyjadřuješ o produkci automobilky, která v mainstreamu prodává najvíce aut, současně aut nejdražích?

Copak tu někdo napadá Renault za Twingo?

Dobře, rozeberme věc - ty považuješ Twingo (sport) za zásadně přitažlivější, než mnou naznačené LUPO"gti". Vždyť obě verze vycházejí z toho samého, Volkswagen dokonce bez historické přestávky. Já obě auta považuji za výborné náčiní mladých jezdců, čas jen ukáže, kdo bude úspěšnější. Můj názor znáš, respektuzj ho tak, respektují zase já tvůj.
bordeaux
aj nokia preda najviac telefonov. ale preco? lebo su to lacne breky pre firmy. tak prosim ta netaraj o tom ze predajnost znamena kvalitu. Predajnost znamena uspech a nie kvalitu.
GTI
Nokia, že jsou laciné braky? Máte u vás na dědině už zavedenou elektřinu? 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
s tou nokií má pravdu, fakt. N8 je vnímán jako produkt spásy. Jinak sama nokia přiznává, že budou dávat akcent na kvalitu.... takže s tou elektrikou opatrně, aby ses nepokopal 😉
bordeaux
a preco myslis ze menia manazment? lebo sa drzia nepodarku symbianu, mas TY doma vobec elektrinu? to je ta spravna otazka.. Ale inak to k tebe sedi.. ta laska k vw a nokii, ide to ruka v ruke..
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Jo mají elektriku - Most je elektrifikován 😉
GTI
Jaký telefon bys doporučil, či jaký užíváš?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Zkus samsung galaxyS...... je výborný....
bordeaux
Mam HTC desire HD a ako sluzobny iPhone 3GS. Osobne sa mi ale Desire HD lubi viac ako iPhone, aj ked uznavam ze nova 4 je uz o dost lepsia. iPhone mam cisto n a telefonovanie, desire HD je pre mna uz nieco ako osobny pocitac s ktorym mailujem atd atd... nokia N8 a podobne srandicky sa nechytaju. Mal som aj N95 8gb , mal som ju vytunenu dostatocne ale stale to bol len symbian.
italio
No já osobně bych bral to lupo od vw. škoda,tož to je hnus a twingo...mám nemylé zkušenosti s francouzskou kvalitou a různými mechanickými řešeními
Avatar - Anonym
Anonym
Nevím jak ve 20 letech, ale nyní bych se za takového "prcka" styděl. Můžeš k tomu dát litá kola, můžeš tomu dát "zamračenou" masku Volskswagenu či Audi, ale nezlepšíš tim nic, v horším případě se zesměšníš.
GTI
Tycone, upřímně, nestyděl bych se nikdy v žádném autě, tuhle kategorii neznám. Spíše vnímám kategorii - stylové, hezké (byť malé) a tak podobně.

Rovněž tak pojem - zesměšnit nechápu, vlastně tě vůbec nechápu...

Přece jde o to, že jsou tu statisíce mladých kluků, které nemůžeme pasovat rovnou do pětkových bavoráků, jsou to mladí kluci, kteří však v něčem jezdit chtějí. A těm bych třeba právě jako první auto doporučil to malé twingo gordini, či tedy horní LUPO apod.

P.S. Stydět se, zesměšnit... Tycone, Tycone, tys tomu dnes tady dal 😒
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Já mu rozumím, užil jen příliš e😜resivní výraz.... kdyby použil: k nadšení hooodně daleko....
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
.....GTI, to je na platinový ventilek! Byl jsi někdy 20ti letý kluk? Co to píšeš? Ses dneska dostal do opratí vwlastní vwantazie.... . To chceš, aby si mladý kluk koupil MMM? (malou městskou mr.dku?) a ne káru, která bude smrdět benzínem, která bude mít zvuk, která bude mít i koně pod kapotou a hlavně ve které si vepředu nebo vzádu zaskotačíš s kočkou? No dneska ses tu ale vypotil..... osobně bych byl z toho auta nadšený jako kluk jako ten týpek v Pelíškách, co vyfasoval od Donutila ty hnusné boty..... jediné, čím bych to napravil by bylo, tak toho skoroauto rychle udat a koupit něco, co má právo být nazýváno auto....
Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk jezdit nechtěl. Ach jo, tos to dneska vyšvih do Nirvány platinového ventilku. :no: 8-s >😁 >😁 >😁
pogo26
Třeba jen neznáš dnešní mladé distingované kluky. Je na čase se s někým seznámit.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
No to bych musel hledat asi hoooodně dlouho..... Cuore a GTI je málo.... 😉 >😁
GTI
Na zdraví, co slavíš?

Připadá mi, že ti nikdy nebylo dvacet. Jedna věc je co v těch letech chceš a druhá, na co máš. A já LUPO doporučuji klukům, jejichž životem není bazarovej plot, tedy klukům, kteří si koupí nový vůz - VOLKSWAGEN LUPO. Za 200, a to jde ne?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Aaale, platinový ventilek jednoho diskuzního bratra 😉 >😁
Víš, za 200 to jde. Ale za 200 jde i něco jiného... tak nevím, proč bych měl být nadšený z nákupní tašky nebo mikrocity....
cuoresportivo
V překladu: Mám ho malýho, tak potřebuju něco většího. Nejlépe Q7. >😁
Ale ona tě ropná krize naučí...
Nežli cokoli z bazaru, tak to radši něco menšího novýho. (Já nikdy bazarový auto neměl.)
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Cuore, že ho máš malýho .... no nevím proč to píšeš na ACZ >😁 >😁 >😁 >😁
>😒]
cuoresportivo
Proč já? Přečti si to pořádně. Ty si tvrdil, že bys nejezdil ničím malým. A já jen píšu o tom, že kdo potřebuje velký auto, má ho malýho a nízké sebevědomí.
Jinak si vážně myslím, že je lepší nový malý auto s nízkými provozními náklady, než žravá bazarová masírka, kdy většíně majitelům podobných aut nezbývá na nové pneu.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
no napsal jsi tu ty, že máš malýho.....ale nevermind.....
Jdeš od mantinelu k mantinelu. Udělej si marketingový výzkum mezi 20ti letými....
Asi tě poženou s mirkoautem rychlostí 1,8TSFI 😉
Nemluvím o vylítaných žroutech. Mluvím o jiných.....
Klaudius
Ja som mal jazdenky dve, a jakmile bola možnosť, menil som za nové. 😉
GTI
Pochvala :yes:
Klaudius
Niekedy nemáš na výber. Buď nie sú peniaze, alebo ich prednostne potrebuješ na iné veci. V tom prípade je jazdenka vhodným riešením. Ibaže časom, alebo ak nemáš šťastnú ruku, môže stáť prevádzka viac ako je zdravé.
S novým zas môžeš počítať s výraznou stratou hodnoty, hneď jak vyjdeš z brán predajne.
Každé riešenie má niečo do seba a osobne mám pochopenie pre obe riešenia mobility. 😉
kyklop
pri jadenke zalezi na co natrafis, mozes byt spokojny, ale mozes natrafit aj na uplny vrak a po kratkom case si budes trhat vlasy...
Klaudius
Vždy je to istým spôsobom lotéria - ak nemáš 100% spoľahlivý zdroj, najlepšie zánovný voz po niekom z rodiny...
kyklop
da sa len suhlasit 😄
Avatar - gld
gld
Ono, aj nové auto je istý druh lotérie..kúpiš kus z "modrého pondelka" a máš o zábavu postarané 😉

Samozrejme oproti kúpe jazdenky je to prechádzka parkom
Beekey
nevypada to spatne, ale jeste minimalne roka-dva to asi bude trvat, nez z toho opravdu neco bude.
Kazdopadne bravo VW, bravo vorsprung durch uvedeni na trh auta , ktere samozrejme uz toyota na trhu ma... 😉
Teb vazne, tohle auto nebude o moc mensi nez auta z francouzsko-japonske trojky, ani o moc levnejsi, uz i jen z duvodu elektromotoru, tak jsem zvedav jak to dopadne. ALe v CR minimalne z duvodu racionalnich argumentu typu, ma kultejsi kolo jako konkurence, bude v kategorii bestseller... :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
:yes: >😁
16 V
Nadrženost vrcholí,zásadní revoluční vstup,do Up po Up,lze jen NADŠENĚ zírat,Golf definoval,událost tohoto roku,nemůžeme VW upřít prvenství - tohle myslíš GTI opravdu vážně? Čteš svoje příspěvky po sobě vůbec? Jestli ano a přijdou ti normální,tak věz,že jsi nemocen a tudíž neváhej s léčbou u psychiatra! Samozřejmě,že věc se má tak,že VW přišel s něčím s křížkem po funuse,že vymyslel již dávno vymyšlené a že spáchal jen další nudnou pixlu tak jak jen VW to umí! A ty už nejsi ani k smíchu s tím svým infantilním jásáním nad vším co VW zplodí. Ps. Píšeš krásné Lupo-to bych tedy rád viděl tvoji manželku či přítelkyni! >😁
GTI
Ten blábol, cos tu stvořil, zejména to s tím křížkerm, tu nezapomeň zopakovat někdy v prosinci 2012. Pod žebříček prodejů... ať je tu taky trochu sranda... 8-s >😁
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...to znáš, co? Fiat 500, Kaškaj....... jooo GTIiii, ten by mohl vyprávět o trošce srandy.
kyklop
ci to bude dalsia nudna krabica ukaze cas a predaje, zatial je posudzovanie buducnosti a uspechov tohoto vozidla predcasne
H0nz490
Ta prvni fotka je hnus , jak octavia rozporcovana o rovny plot. Takhle snad nebude vypadat 8-s
Avatar - deliqent4
deliqent4
Jestli s tímto chcou někomu konkurovat tak šlápli asi vedle tohle je snad nejhnusnější Škodovka co sem kdy viděl měla by se jmenovat hnus. A jaelikož tyto mini vozítka budou používat hlavně ženy které se řídí upři výběru auta pouze a jedině vhledem. Jedinečný způsob škodovky vstoupit do tohoto segmentu malých aut nepostrádá odvahu, ale aby s toho nakonec nebyla sebevražda. :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
ty víš jak bude vypadat?
Avatar - Eddy82
Eddy82
No ona škodovka bude z celej trojice VW, Škoda a Seat suverénne najkrajšia. Aspoň podľa môjho názoru, keďže som tie autá videl...
Avatar - Hombre_71
Hombre_71
ale tohle je nejspíš první škodovka která bude hodně úspěšná v zahraničí, konkrétně třeba v Anglii, ale doma to bude nejspíš propadák. Jen troje dveře, malý kufřík, to typický český "převažeč cementu a automatických praček" těžko akceptuje.
mikesh
Ty si vozíš do práce cement nebo automatickou pračku?
GTI
Nemáš na Octavii RS, nemáš na Fabii RS? Netruchli, brzy bude... GO RS. Auto, které budeš milovat, auto, které bude v dlouhým táhlým černou můrou všech jezdců za dvěpade... a věř, že nejen jich.

LUGO je vůz tohoto desetiletí.

LUGO - první "nezmenšené" auto, auto, které tvoří novou designovou epochu mikroaut. Auto, které je větší než tvá představa. Auto, které maximálně definuje mikroprostor.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Tebe za tohle musí někdo buď platit nebo se snažíš někde někomu zalíbit nebo těm svým opravdu blábolům už i věříš..... nicméně😒br /> Možná se pletu, ale není to náhodou to mikroauto, které se jinde už dlouhá léta vyrábí? C1, 107, Aygo, i10.........?
Ty tvé výstřiky jsou dneska už opravdu k popukání. Za mě dneska :yes:
chester
jeho plati auto.cz
pocet prispevkov pod vw group...
50 prispevkov = 100 kč
100 prispevkov = 150 kč
150 prispevkov = 300 kč
200 a viac = dozivotna renta
>😒]
chester
gti___asi ta sklamem...dnes som bol zhodou okolnosti s panom, ktory pracuje vo vw v Bratislave (mimochodom__jazdi na Hyundai) 😄 a zaobera sa nastavovanim vyrobnej linky a procesu a vravel mi, ze tie tebou ospevovane vwini auta stoja za slusne hovwno...ze to vyzera otrasne...
a zajtra mi posle fotky...ze vraj budem mat postarane o zabavu na cely den >😒]
ked budes moc prosit__poslem ti ich na mail__viem ze sa ti postaram o spestrenie tvojho sexualneho zivwota...ale nech >😒]
italio
>😁 tak to je gool😁
mikesh
Coby majitel Hyundai má nepochybně vytříbený smysl pro design a může to objektivně zhodnotit :-!
italio
Ty brďo, ty nemusíš mět ani ženskou, to bych nevěřil, co s člověkem udělá jeden článek o vw a škodovce
Klaudius
Ono je sranda pozerať, čo s vami podaktorými robí pár dobre cielených slov... >😒]
italio
dobře rozesměje, to máš pravdu 😉
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16 V
Milý komiku! Lugo prostě není a nebude autem desetiletí! Jednoduše proto,že to žádné auto není!
Klaudius
Objavil si Ameriku...
jan.kreisinger
Ty protažené kryty světlometů se ke zbytku auta asi moc nehodí, ale nejspíš jde o fotomontáž a v konečném stadiu to může vypadat trochu jinak. Jinak jsem ale touto třídou aut nadšen, miniškoda se mi moc líbí a pokud se podaří udržet startovací cenu pod 200t, tak tohle auto bude mít úspěch, na to beru jed!!! Rozvor je na délku auta úžasně velký. No a až přijde příští rok pětidvířko, to bude teprve bomba!
chester
a pak to tu vse vybouchne a na obloze budou litat postreleni kohouti >😁
GTI
LUGO - vůz, který uveze všechny tvé sny :yes:
chester
a gtiho extrementy__neboli hovwna >😒]
Gater
:yes: Tak dobře jsem se už hodně dlouho nenasmál... >😁
italio
>😁 :yes:
Klaudius
Primitívne žarty vymýšľajú primitívi, a tiež sa jediní na nich smejú. :-!
italio
Pořád lepší než být liž ***ka naprostých vw bláznů :-! A rozhodně lepší primitivní žert než furt dokola číst ejakuální ody o vw group 😉
Klaudius
Isteže - primitívi svoje bezduché "myšlienky" považujú za skvelé... Ak ti leží v žalúdku, tak proste na jeho príspevky nereaguj. Podobnými prejavmi vystavuješ len vlastnú chudobu ducha.
italio
Neboj, mě tu nikdo neleží v žaludku😁 Z této diskuze mám dobrou srandu a to hlavně z rádoby odborníků od vw 😉 tak klidni hormonek a měj se
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
Wen Věčněžasnoucí
[odkaz]

Kluci, pokud zvládnete i delší souvětí, jistě se tam najdete... >😁 >😁 >😁
vrkuboy
>😁 >😁 >😁 Tak tohle mě pobavilo :yes:
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jackass331
jackass331
Toto je jen koncept...Konečný model vypadá mnohem hůř
lucky_24
aneb otec Mercedes třídy A a matka Smart
megacruiser
Pokud bude délka kolem 3,5 metru, už to není klasické městské miniauto. Spíš designově upravené Polo, které se bude jako miniauto tvářit, ale při pokusu o zaparkování v řadě aut u silnice majitel pozná, že to není úplně ono. Já za ideální miniauto do města považuji Seicento - má jen kolem 3 metrů a má neuvěřitelný rejd kol, tudíž se vmáčkne do míst, kam se jiná auta nevejdou.
Vzhledem k nedostatečné šířce parkovacích míst např. na sídlištích je i malá šířka Seicenta přínosem, někdy mezi velkými SUV nezbývá dost místa na klasicky široké auto, pokud tedy majitel nechce vystupovat střešním oknem nebo kufrem.
Když se objevily první zmínky o novém malém autě od VW s motorem vzadu pod podlahou, těšil jsem se na průlom ve využití vnitřního prostoru a krok vpřed. Teď nám tu VW servíruje naprosto normální auto velikosti Pola s jiným designem.
V čem je toto auto inovativní že se tu tak řeší? Nic nového na něm nevidím.
vrkuboy
Především v nových motorizacích a plně elektrické verzi.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vrkuboy
Jak víš, že je pěkné když nevíš jak vypadá?
Avatar - Eddy82
Eddy82
Pekné je, ale slovenské asi tak ako aj Touareg 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
A nasi lide z Vrchlabi se budou moci past na stavnatych krkonosskych loukach :no: