Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda z New Small Family: Vše co už víme

V Bratislavě finišují přípravy na zahájení výroby malých lidových vozítek značek SEAT, Škoda a VW.
Zpět na článek
10. 2. 2011 08:49
10. 2. 2011 10:16
10. 2. 2011 08:55
10. 2. 2011 09:22
10. 2. 2011 09:24
10. 2. 2011 09:30
10. 2. 2011 12:03
10. 2. 2011 09:23
10. 2. 2011 10:37
10. 2. 2011 12:32
10. 2. 2011 17:29
28. 2. 2011 10:54
10. 2. 2011 09:34
10. 2. 2011 10:21
10. 2. 2011 12:02
10. 2. 2011 11:31
10. 2. 2011 11:38
10. 2. 2011 12:19
10. 2. 2011 13:44
10. 2. 2011 16:10
10. 2. 2011 12:22
10. 2. 2011 12:25
10. 2. 2011 12:30
10. 2. 2011 12:56
10. 2. 2011 17:32
10. 2. 2011 13:06
10. 2. 2011 13:35
10. 2. 2011 14:00
10. 2. 2011 14:19
10. 2. 2011 12:34
10. 2. 2011 13:14
10. 2. 2011 13:33
10. 2. 2011 14:03
10. 2. 2011 14:18
10. 2. 2011 14:36
10. 2. 2011 14:39
10. 2. 2011 14:49
10. 2. 2011 15:08
12. 2. 2011 21:27
10. 2. 2011 15:57
10. 2. 2011 15:46
10. 2. 2011 16:01
10. 2. 2011 11:58
10. 2. 2011 12:19
10. 2. 2011 12:25
10. 2. 2011 14:37
10. 2. 2011 14:51
10. 2. 2011 14:54
10. 2. 2011 15:02
10. 2. 2011 15:19
10. 2. 2011 15:39
10. 2. 2011 15:52
10. 2. 2011 16:37
10. 2. 2011 16:45
10. 2. 2011 17:38
10. 2. 2011 19:25
10. 2. 2011 19:25
10. 2. 2011 19:30
10. 2. 2011 21:21
10. 2. 2011 22:57
10. 2. 2011 15:36
10. 2. 2011 15:43
10. 2. 2011 16:57
10. 2. 2011 16:42
10. 2. 2011 19:24
10. 2. 2011 17:08
10. 2. 2011 19:07
10. 2. 2011 19:23
10. 2. 2011 21:36
10. 2. 2011 17:36
10. 2. 2011 19:03
10. 2. 2011 19:22
10. 2. 2011 20:19
10. 2. 2011 20:16
10. 2. 2011 22:27
12. 2. 2011 22:41
10. 2. 2011 22:28
11. 2. 2011 08:10
12. 2. 2011 10:10
28. 2. 2011 09:28
10. 2. 2011 19:45
11. 2. 2011 08:08
10. 2. 2011 20:18
10. 2. 2011 20:23
10. 2. 2011 20:57
10. 2. 2011 20:58
10. 2. 2011 21:38
10. 2. 2011 22:23
10. 2. 2011 22:41
10. 2. 2011 22:50
11. 2. 2011 08:05
12. 2. 2011 10:09
11. 2. 2011 12:16
17. 2. 2011 12:00
28. 2. 2011 00:44
Avatar - fOE
10. 2. 2011 08:49
Neni to zle
Muze to byt docela v pohode auticko, po superbu druhy model od Skoda nad kterym by se dalo uvazovat :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - ManInBlack
10. 2. 2011 09:04
Re: Neni to zle
Můj názor je přesně opačný - je to zlé a hodně! Naštěstí tady někdo jenom přilepil zdeformovaný čumák z Octavie na základ VW, takže uvidíme, jak to bude vypadat ve skutečnosti.
Avatar - fOE
10. 2. 2011 10:16
Re: Neni to zle
Nemyslim ted design (to bych nechtel ani ten superb), to bych sahnul rozhodne jinde (ikdyz toto je zatim stejne jen fotomontaz) Ale snad nekde ve svete (v Nemecku) by to mohlo byt za rozumnou cenu (pod 200tis s rozumnym motorem) a to pak proc ne... jako nakupni tasku treba ...nebo jako majitel pizzerie bych vzal hned tri >:-[]
10. 2. 2011 15:59
Re: Neni to zle
Velebnosti, jdu blejt :no:
10. 2. 2011 08:55
Název
Škoda Ahoj!, jasná volba ;-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
10. 2. 2011 09:22
Re: Název
Zabudol si dopísať rok vzniku... ;-)
10. 2. 2011 09:24
Re: Název
No přece model 2012 alá retro styl ;-)
Avatar - white label
10. 2. 2011 09:30
Re: Název
Pod obrázkem je rok 2005...
10. 2. 2011 12:03
Re: Název
Štúdia bola predstavená v januári 2002, autorom je maďarský študent. Bola aj dodávka bez zadných okien. O výrobe Škoda ani neuvažovala. ;-)
10. 2. 2011 09:23
Re: Název
Ovšem to je pekelný stroj! >:D
10. 2. 2011 10:37
Re: Název
Toto jsem ještě neviděl. Ale musím říct, že po prvním šoku to vypadá skvěle. :yes:
Avatar - gld
10. 2. 2011 12:32
Re: Název
aspoň to má nápad ;-)
Avatar - twistedTSD
10. 2. 2011 17:29
Re: Název
:yes: hlavně doufám, že se neprosadí Go nebo Towny...
Avatar - Vencos
28. 2. 2011 10:54
Re: Název
Spíš Ahoy, s ypsilonem - Ypsilon má i jetti, je to český a zároveň světový a heh, moderní slovo >:-[]
10. 2. 2011 09:16
nechapem ten niekolkorocny humbuk...
pise sa o tom, ako by sa malo jednat o nieco extra... vidim, ze PR vo vw group nespi >:-[] ale co je moc, je moc...
:no:
auta, ktore nebudu nicim zaujimave, resp. by sa mali odlisovat od konkurencie...tak na co sa o tom stale tak basni...
fakof :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
10. 2. 2011 09:48
Re: nechapem ten niekolkorocny humbuk...
Tiež mi to už trošku lezie na nervy. Nejde predsa o postupné odhaľovanie nástupcu Veyrona, aby to udržalo záujem ľudí. Trojdverový konkurent Pandy a spol., toť vše.
10. 2. 2011 10:48
Re: nechapem ten niekolkorocny humbuk...
Zkus mi,prosím,zcela vážně uvést příklad informace=článku z nějakého autařského webu, který píše o konstrukci, výrobě, jízdních dojmech, autosalonech atd., co nelze považovat za skrytou reklamu. Pokud to chápeš jako PR akci,pak já zase chápu jakýkoliv článek o např. korejském autě(jedna fotka interiéru i40) jako PR sdělení o Hyundai....Zcela vážně: jistě že to není PR. PR si z toho někteří děláte sami ve svém virtuálním světě. Dokonce auta kupuji výlučně podle sebe bez ohledu na testy a názory novinářů, nebo majitelů aut.
Takže řešením je, aby server auto.cz psal zřejmě o výrobě čokolády, spodního prádla(mužů nebo žen?), stavebních materiálů, poznatky z genetiky atd....a nebude to tzv. "PR" o autech.
Pokud to má být o autech, tak je třeba se smířit s tím, že to bude o autech, nebo sem nechodit a nečíst.
Fakt nechápu, co stále mnohým vadí. Budou určitě i další články, testy, jízdní dojmy i korejských, naprosto dokonalých a bohovských kárách :-! Nedávno v Auto Diesel byl článek o návštěvě novinářů ve vývojovém centru Hyundai/Kia v Koreji. Je to informace, nebo PR? :-O
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 11:07
Re: nechapem ten niekolkorocny humbuk...
Přesně tak, je to motoristický web (i když s pěkně hnusným designem >:-[] ), a tak píše o novinkách v autoprůmyslu. Jaké překvapení, že? :-!
10. 2. 2011 13:20
Re: nechapem ten niekolkorocny humbuk...
moment_moment...ja pisem o tom, ako pomerne dlhu dobu nas masiruju media o tom, ako pride vw up a mala skodovka...
nejdena sa len o auto.cz__poukazoval som aj na ine media...
cize moj nazor bol smerovany k PR vw a nie auto.cz
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 13:34
Re: nechapem ten niekolkorocny humbuk...
Co tě udivuje, humbuk byl u každého nového modelu do portfolia Škody, proč by to v případě UP mělo být jiné??? Je to domácí značka (i když asi jen ta značka bude na UPu vyrobená a vyvinutá v ČR) a média potřebují o něčem psát...
10. 2. 2011 14:25
Re: nechapem ten niekolkorocny humbuk...
Pleteš si PR s PP.
10. 2. 2011 09:34
...
Snad bude definitivní podoba trochu odlišná...Tohle není žádná hitparáda...Kdyby vsadili na nadčasovej design a vyrobili konečně designově moderní městské auto.....ale to bych asi chtěl moc.
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2011 09:44
NOVÁ MALÁ ŠKODA
Důležitá bude podle mně cenová politika.Když to přestřelí tak to můžou odepsat.
Rozbalit vlákno
1
10. 2. 2011 12:04
Re: NOVÁ MALÁ ŠKODA
Vraj okolo 7000,-€....ale je to len taká šeptanda...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 10:05
Není co vymýšlet
V tomto segmentu se nic nového vymyslet nedá. Ideální tvar pro tyto nákupní kabelky už je nějakou dobu na světě, takže teď jde je o to, dát tomu vkusný kabátek, což by mohla být parketa koncernu. Motory vypadají OK, jednoduchý automat v nabídce je pro tento typ auta taky nutnost. Prostě konkurence pro Kolín a podobné, kdo čeká nějaké novoty musí být nutně zklamán. Jakou objevnost by měl tento typ auta přinést???
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
10. 2. 2011 10:07
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - fOE
10. 2. 2011 10:19
Re: Pekne slovenske auto
asi tak slovenske/ceske jak Porsche Cayene :no:
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 10:31
Re: Pekne slovenske auto
Oni ti za chvíli vysvětlí, že jediné Slovenské auto je Kia/Hyundai
10. 2. 2011 12:18
Re: Pekne slovenske auto
A možno aj C3 alebo P207...
10. 2. 2011 14:27
Re: Pekne slovenske auto
No TAZ a LKT moc krásná auta nejsou >:D
10. 2. 2011 22:44
Re: Pekne slovenske auto
Čo trepeš sprostosti, chlape, TAZ bola len vylepšená Š1203, nepripisuj Slovákom čo nie je slovenské. :-!
Avatar - fOE
10. 2. 2011 10:21
Audi A8
Taky si myslite ze to bude v moznostech priplatkove vybavy k A8 hned pod headup displayem? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Krispos
10. 2. 2011 12:02
Re: Audi A8
Zkus si to objednat a uvidíš.... svůj protáhlý xycht, až přijede A8, vyloží z ní tohle, a ta A8 zase odjede, si ovšem nezapomeň vyfotit >:-[]
10. 2. 2011 11:02
V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
... takže humbuk kolem toho je trochu zbytečný. To auto bude určeno do velkých měst v Západní Evropě.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 11:29
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Pokud bude cena opravdu někde kolem 170-180 000, tak by jsem se o prodeje nebál.
10. 2. 2011 11:35
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Miniauta se v ČR obecně prodávají velmi málo, v podstatě jen Daewoo Matiz před cca 10 lety dokázalo zaznamenat výraznou popularitu. Za 170 tisíc to bude v ČR neprodejné.
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 12:17
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Miniauta se prodávají špatně, protože jich tu moc není. Je tu kolínské trio. Jenže i to není nijak zázračně levné a ani jedna ze značek kolínského tria není u nás zásadně prosazená. Pak je tu přestárlý panda. Ten se neprodává špatně ani přes jeho věk. Nyní nastoupili ještě korejský konkurenti.
Vem si, že škoda bude domácí značka, která tu je prostě významně zastoupená a oblíbená. Je jasné, že to nebude stěžejní model, ale o prodeje by jsem se nebál.
10. 2. 2011 13:29
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Splash
Agila
Alto
...
12. 2. 2011 21:10
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Splash/Agila je sice male auto (a nerikam ze spatne) ale s normalni vybavou a motorem je cenove na 250tis., coz neni malo.
10. 2. 2011 13:50
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Pouze Pandu lze na našich silnicích vidět častěji ... ale to není úplně typické miniauto, spíše miniMPV, které dokáže konkurovat nejmenším zástupcům malých aut. Co se týče věku Pandy, je to jen 7 let staré auto, Panda předchozí generace se vyráběla přes 20 let ;-)
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 16:09
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Tak sedm let je dost na dnešní dobu.
10. 2. 2011 11:31
EPOCHA UP
Nadrženost pozvolna vrcholí, tenhle projekt nemůže nechat chladným nikoho. Čeleď plakátovců má naději, že to bude jejich první auto, a dospělý člověk oceňuje zásadní, revoluční vstup evropské produkční jedničky na pole malých městských aut.

Doba se bude dělit na dvě epochy - doUP a poUP. Technicky, konfiguračně nelze tradičně nic vytknout, lze jen nadšeně zírat, že to opět musel být Volkswagen, který dokáže velká města naplnit krásnými malými auty. Je to obdoba poloviny sedmdesátých let, kdy GOLF definoval na dalších 40 let nejprodávanější auto Evropy.

Doba se mění, Golf sice zůstal dodnes základním stavebním kamenem evropských garáží, avšak rozvoj motorismu vyžaduje vedle Golfa dnes novou (lépe řečeno - další) definici. Tou definicí je miniauto.

To co nám letos koncern představí je údálostí nejen tohoto roku, malá koncernová auta předefinují styl městských ulic na následujících deset let. Buďme rádi, že naše Škoda je jednou z těch, kdo se na tomto projektu podílí zásadním vkladem.

Málo platné, ať chceme či nechceme, nemůžeme Volkswagenu upřít prvenství ve vizích, prvenství v jejich realizacích a prvenství v ovlivňování našich garáží.

Slogan - VOLKSWAGEN LUPO - Zítřek nikdy neu...síná.

BRAVWO-BRAVWO-BRAVWO :yes:

P.S. E-LUPO, douvám víš, jaké bude nejprodávanější městské evropské eletroauto za pět let...
Rozbalit vlákno
32
10. 2. 2011 11:38
Re: EPOCHA UP
Jako vtip dobré. U nás si prostě takové auto koupí jen málokdo, i kdyby stálo 100 tisíc.
10. 2. 2011 13:44
Re: EPOCHA UP
Tak je jasné, že na vsi si to nikdo nekoupí ani na Západě. Ale i v českých městech nejsou minisauta moc vidět ... podívejte se na parkoviště v centru nějaké města a s velkou pravděposobností tam bude víc SUV či Superbů než miniaut.
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 16:10
Re: EPOCHA UP
To jsem psal s nadsázkou. Ale je to domácí značka a pokud bude opravdu za nějaký 170-180 000 tak určitě nebude na silnici žádná vzácnost.
10. 2. 2011 11:49
Re: EPOCHA UP
Cituji:
Absolutní nesmysl. Tuhle zhůvěřilou teorii hlásá především hlávkovej salát jako podivuhodnou rudě-zelenou alternativu života. Praktik, který má vlastní vozidlo a vlastní hlavu ví, že ve městech, ostatně tak, jako i mimo města se jezdí po silnicích. Silnice nejsou tvořené nahodile… ano, chápeš správně, města zpravidla také ne. Ba co více, ani parkovací místa nejsou tvořena nahodile, nýbrž jsou vyznačována tak, aby na nich mohl parkovat i soused s BMW 7. Ještě jsem také nikdy nikde neslyšel, aby si někdo liboval, že nechal v garáži AUDI A8 a vyrazil s rodinou na dvě stě kilometrový výlet do Brna v Citroenu C1 hlavně proto, aby mohl u České uličky dobře zaparkovat.

Konečně nelze v předznačených souvislostech opominout jednu podstatnou věc – jedna z báječných silničních rozkoší je ta, když se ve svém sedmičkovém bávu, suneš na osmičkovém automatu zvolna kolem Musea, dokonale rozvalenej na koženejch židlích, oblažován z dvaasedmdesáti reproduktorů posledním Claptonem, při současném tichém ševelení čtyřzonové klimačky, a na čtyřech jednadvacítkách o šíři sedadla v tom picantu. Říká se tomu rozkoš z rozkoše…ale ukaž mi normálního, chlupatýho, chlapa, kterej by dobrovolně vylezl z toho sedmičkovýho báva a na padesátikilometrovou cestu severojižní magistrálou využil každé ráno a každý večer jednu picantní kiu. Takovej na světě není, takovej je jenom ve snech plakátových kovbojů.

UP dopadne stejne jako Lupo, tedy blbe.
:-)
10. 2. 2011 12:22
Re: EPOCHA UP
Ono možná ale bávo bude muset nechat někde u města a jet metrem a nebo si toho upíka zapůjčit. Nebo zaplatit tučnou sumu za vstup.
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 12:25
Re: EPOCHA UP
Dost možné. Ve některých Evropských městech už toto platí.
Avatar - gld
10. 2. 2011 12:30
Re: EPOCHA UP
To vieš, keď prinesie novinku v segmente mini áut kia, je to zhúverilosť eko-šalátových aktivistov..keď VW, ide o novú epochu automobilizmu >:D
10. 2. 2011 12:56
Re: EPOCHA UP
Vskutku zaujímavá "úvaha". Spojuješ dvě nespojitelné věci. To, co tu tupě zkopíroval Binier byl příspěvek do diskuze o tom, že IDEÁLEM do města je prý údajně malý vůz. S tím samozřejmě nesouhlasím a mám mnoho důvodů proč nesouhlasím. Druhá věc je, že s růstem měst se musí řešit motorizace nikoliv těch kteří jezdí v sedmičkových bavorácích, nýbrž těch, kteří jezdí více-méně hlavně ve městech, a to auty velikosti Punto či třžeba i cee´d. Těm je nutno nabídnout malou (menší) avšak velmi praktickou alternativu. A samozřejmě je to inspirace i pro ty s bavorákama, jako další auto třeba pro dceru.

Ta nová epocha tedy neplyne z toho, že je to VW, nýbrž z toho, že VW přichází a uceleným projektem (nejde o jeden model) malých městských aut.
Avatar - gld
10. 2. 2011 17:32
Re: EPOCHA UP
Dosť dlhú dobu to bude "len" jeden nový model..síce predávaný pod rôznymi značkami ale inak nič prevratné.

A práve nedostatok invencie, či už v dizajne alebo funkčnosti, bude hlavným nepriateľom mini trojčiat.
10. 2. 2011 13:06
Re: EPOCHA UP
Přesně tak, VW jen nasadil auto do segmentu, kde neměl na rozdíl od konkurence, co nabídnout. Revoluce 15 let po Twingu se trochu někde zapoměla.
10. 2. 2011 13:35
Re: EPOCHA UP
VW je prioritně produkt pro Německo, a tam holt mikroauta nejsou hlavním tahounem trhu. Verdle toho jistě i ty víš, že VW vždy vyčkává. Bude to stejní jako v SUV, přijel Touareg a TIGI a je zameteno. Přesně stejný scénář se bude opakovat v mikroautech.
10. 2. 2011 14:00
Re: EPOCHA UP
O tom jsem psal. VW vstupuje do segmentu ve kterém se může prosadit. Takhle VW funguje. VW tady není od toho, aby něco zkoušel. A asi ucítil, že i v Německu bude poptávka po těchto autech růst. Pokud si i dnes v Německu mezi sebou Twingo, F500, Panda a i10 rozebere 100 000 aut, tak po nástupu VW4, bude vše jinak. Dalších 100 000 na ně čeká v UK.
10. 2. 2011 14:19
Re: EPOCHA UP
Jo, bude to trefa.
10. 2. 2011 12:34
Re: EPOCHA UP
Opravdu se domníváš, že garážovou filosofii majitele BMW7 může vyznávat většina obyvatel?... :-) Popravdě jsem se zhrozil, jak mohou něktěří diskutéři chápat příspěvky svých kolegů... Dnes to máš za pět Bineiere...

Zde přece nejde o konkurenci ani k sedičkovému ani k pětkovému bavoráku, zde jde o motorizaci jednak pro ty, co (zatím) ty sedmičky nejezdí... :-) , jednak pro ty, co používají druhý i třetí (čtvrtý) vůz v rodině.

Jak by mohlo LUPO a spol., dopadnout blbě, jak píšeš? Copak ty nevidíš potenci těchto městských aut? Umíš si představit tu trojjedinou nákupní ervropskou smršť?
10. 2. 2011 13:14
Re: EPOCHA UP
Potence těchto aut je velká. To, že se i VW rozhodl do segmentu jít, to jen potvrzuje. I u VW vědí, že jen Francii se prodá za rok cca 100 000 Twing.Stejně tak v Itálii 140 000 Pand nebo 70 000 F500. Je to trh, kde může VW nějaký ten stotisícek ukousnout.
10. 2. 2011 13:27
Re: EPOCHA UP
To bylo jen nevinne rejpnuti. ;-) No offense.
Cely ten blogpost byl ve znameni "mala auta kupuji chudi penezmi, pripadne duchem". Pozici UPu chapu dobre, dokonce si umim predstavit neco podobneho mit doma. On totiz uz i Golf zacina byt v nekterych ulicich neprijemne velky. Ted kdyz bydlime v Usti je to OK, zpatky v Praze bude hur.

Potencial teto trojice popravde receno zatim nevidim. Zejmena pokud VW-trojici vztahnu k cilove skupine, coz tady budou zejmena zeny. Ac je mi to protivne, minivozy proste musi byt roztomile ve stylu Twinga, Potkali-se-u-Kolina a treba Yarise.
Jasne, VW se svym portfoliem neco (desitky tisic) ukousnout dokaze, presto si myslim, ze pozice Pandy a Twinga zustane neohrozena.
Tak jako tak se uvidi za dva tri roky.
10. 2. 2011 13:33
Re: EPOCHA UP
To rýpnutí bylo zcela mimo realitu i mimo pověstnou mísu.

Cílovou skupinou nebudou jen ženy. Berme nyní za rozhodné, že auto bude vypadat hodně podobně jako na horním snímku. Potom ovšem není problém, aby v něm jel i muž. Do pandy bych tě asi dostal těžko, ale na solidních gumách si umím představit i chlapa v malé škodovce. Dokonce (dovozuji), že miniVW má potenci stát se stylovou malou károu, jakýmsi... mikrogolfem...

Navíc nezůstane jen u jedné karosářské mutace, budou čtyřdvířka, bude snad i mikrovan, prostě rozjiždí se komplet nová epocha malých evropských aut. Je to trefa.
10. 2. 2011 14:03
Re: EPOCHA UP
Mimo realitu jsou vaše příspěvky.
Realita je prostě taková, že chlapi si na "malé stylovky" nepotrpí. Podívej se, jak chabé prodeje má třeba Audi A1 či kdysi A2, zatímco po A4 či A6 je neutuchající poptávka. Ženské prostě kupují "hravé" Twinga, Yarise, Fiaty 500 atd., přesně jak říkal předchozí diskutující .
10. 2. 2011 14:18
Re: EPOCHA UP
Argument ajedničkou je v tomto kontextu zcela mimo. A1 je prémiový produkt a nelze předpokládat jeho masové rozšíření. Navíc nikde nepíši, že si chlapi potrpí na malé stylovky. Píši, že si umím představit (na rozdílod Pandy) že v tom jede i muž. To je všechno.

Právě ty nákupy "hravých" twing a spol budou novým produktem od Koncernu zásadně, drtivě narušeny.
Avatar - del42sa
10. 2. 2011 14:36
Re: EPOCHA UP
a přebouchaná liška toho bude důkazem >:D :-!
10. 2. 2011 14:39
Re: EPOCHA UP
Věříš tomu, cos právě napsal? ;-\
10. 2. 2011 14:49
Re: EPOCHA UP
A1 i A2 byly samozřejmě "prémiové", ale jde o to, že nesplnily očekávání a prodeje jsou (byly) výrazně nižší než nastavené výrobní kapacity. Ani Lupo nebo Fox se nikdy nestaly prodejním hitem a byly potichu staženy z trhu.
Pokud bude to budoucí miniauto "Koncernu" mít charakteristické rysy těch značek, neuspěje - ženské si to prostě nekoupí, protože to nebude "hravé". A chlapi si to nekoupí, protože je to "prcek".
10. 2. 2011 15:08
Re: EPOCHA UP
Nová auta nejsou pouhým genereačním pokračováním (jinak krásného) Lupa. Pokud to sleduješ, nastává opravdu tichá revoluce v městské automobilové dopravě. To je znát už jen z horního snímku. Nové Lupo není jen malé/velké auto, tedy jakási zmenšenina Cromy (Panda) nýbrž nová genrace městských aut, takových aut jaká vidíme v příparevě u Renaultu apodobně.

Pojem chlap trochu rozmělni - kluci kolem dvaceti. Nakonec nemějme obavu, že to VW nebude umět rozhýbat.
10. 2. 2011 15:47
Re: EPOCHA UP
tycoon uvazuje triezvo. a1 a a2 sa predavali predsa vsade a napriek tomu uspesne neboli, aspon teda ich predaj nesplnil ocakavania do nich vkladane. male auto je male auto, su vsetkymi jeho prednostami a nedostatkami. skusim rozobrat nedostatky. dve auta, vyssie naklady pri kupe, styri povinne, styri havarijne, styri garancky, osem zimnych pneumatik, nemas kde zaparkovat druhe auto a s tym suvisiaca hrozba odczudenia.. pre bezneho cloveka akych je u nas vacsina, neprijatelna alternativa vyriesenia mobility. no a prednosti? v danom kontexte bohuzial..
10. 2. 2011 16:05
Re: EPOCHA UP
iba chcem doplnit. môj prispevok vyssie podava alternativu dvoch aut v rodine, prve napr. nizsia stredna trieda druhe mini-auto.
12. 2. 2011 21:27
Re: EPOCHA UP
A1 i A2 jsou, resp. byly, extrémně drahé, A1 pozicionovaná jako stylovka, A2 díky technologii, to nemá s klasickým malým autem a jeho masovým rozšířením (2. v rodině) moc společného. Je to jako srovnávat Focus a BMW 1, velikostně/třídně to je sice totéž, ale je jasné že jejich pozice je jiná.
10. 2. 2011 15:57
Re: EPOCHA UP
Další revolucí jsou dnes malé městské crossovery. Kdypak VW na tuto vlnu naskočí ?
K tvému oblíbenci Jukeovi se přidá i další kreatura / slovy zdejšího milovníka Renaultu / Captur od Renaultu.
[odkaz]
[odkaz]
10. 2. 2011 18:39
Re: EPOCHA UP
Práveže naopak, úplne presne na komoru...
Aspoň už buď vo svojich názoroch konzistentný...Ja viem, že sa to niekedy nedá, ale takýto zásah bumerangom tu už nebol dlho...
Avatar - Andromeda
10. 2. 2011 14:50
Re: EPOCHA UP
A teď mi řekni,která verze platí >:-[] ?Že by had požíral sám sebe...
10. 2. 2011 15:46
Re: EPOCHA UP
ty si teda rozpravkar.. to sa musi aj dobsinsky asi hanbit >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
10. 2. 2011 16:01
Re: EPOCHA UP
To je zas blábol místního masturbátora nad koncernovými vozy :no:
10. 2. 2011 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2011 12:19
parkovanie
jeden kolega spravne postrehol, ze problem s parkovanim v mestach zmensenim rozmerov auta nezanikne. podobne, v garazi a pred panelakom sa druhe miesto pre mini-auto obmedzeneho pouzitia taktiez sotva najde.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 12:24
Re: parkovanie
Ale zaparkuje se určitě pohodlněji. Jenže nemyslím, že malá auta by se vyráběla proto, aby vyřešili problém s parkováním. Každopádně to bude do města ekologičtější kvůli malé hmotnosti a malým motůrkům. Asi nikdo od toho nečeká, že si to koupí člověk, co denně jezdí 200Km. Můj známý (starší pán) si loni koupil fabii 1,2 HTP 44 KW. A jediné, co mi dodal bylo, že kdyby měli ještě menší motor, nebo menší auto, tak si to koupil, protože mu to stačí. (na cenu moc nekoukal, má slušně vybavenou verzi)
Avatar - gld
10. 2. 2011 12:25
New small ugly
No neviem neviem, mne sa to vôbec nepáči. Jasné, že vyrobiť pekné malé a praktické auto je ťažká úloha, fiat 500 však drtí new small family dizajnom a štýlom až to nie je pekné.

Kto chce malú štýlovku, kúpi F500, kto chce krpca na parkovanie vo veľkomeste, kúpi smart...a zákazníci hľadiaci na cenu zostanú u kórejskej produkcie v segmente
Rozbalit vlákno
6
10. 2. 2011 12:45
Re: New small ugly
Tak s tímto názorem se dá souhlasit. Přesto si myslím, že se bude prodávat, protože je to za a) místní, b) šejkové lžou že je dost ropy, ale skutečnost je jiná, čemuž docela věřím.
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 13:02
Re: New small ugly
Kdo chce kýč koupí F500, kdo chce miniauto koupí Pandu, kdo chce jiné miniauto koupí si jiné miniauto.
10. 2. 2011 15:36
Re: New small ugly
Jestli je 500 kýč, tak to máš zvrácený vkus, důkazem čehož jsou hodnocení designu majoritní většinou (i tou odbornou) a prodeje.
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 16:12
Re: New small ugly
Podívej se kolem sebe, kolik kýčů všeho možného se prodává. Tak proč by se zrovna tenhle neměl prodávat?
10. 2. 2011 17:14
Re: New small ugly
Máš o gýči podivnú predstavu.
Avatar - Ronault.
11. 2. 2011 00:20
Re: New small ugly
Ty jsi tak nějak nespokojený s čímkoliv, tedy spíše se vším, jak tak koukám...
Avatar - Bubáq
10. 2. 2011 12:43
Sakra, už zase!
Je to naprosto příšerná čeština, pane Láníku: "...se bude VW Group soustřeďovat na hatchbacky". Prosím, v češtině tvoříme budoucí čas bez pomocného být! "... se VW group soustředí na hatchbacky"!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jděte už do p... s takhle příšernou češtinou, Vy pane novináři!
Rozbalit vlákno
27
10. 2. 2011 13:14
Re: Sakra, už zase!
Klid, pako, tohle není lingvistickej kroužek cukrárenskej paniček, tohle je ostrej kout pro ošlehaný eurobejky. Skutečnost, že když tu nyní někdo bude psát tvou charakteristiku na zdejších stránkách a ve slově "i*d*i*o*t" napíše po dé tvrdé Y, ještě neznamená že by sis snad na to měl stěžovat do akademie věd.

Pravdu máš v tom, že bychom měli všichni umět dokonale svůj rodný jazyk. Ovšem, ty jednak třeba nevíš, jaký jazyk je rodným jazykem pana Inženýra Láníka, jednak tě asi doma zapomněli řezat řemenem, neb postrádáš podstatnou nuanci, nutnou pro veřejné diskuze. Tou nuancí je přirozená slušnost :no: :-!
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 13:29
Re: Sakra, už zase!
Aj, ultras promluvil na obhajobu svého týmu. Nic to ovšem nemění na tom, že má pravdu a pokud má pan Láník trochu sebereflexe, tak si na svou češtinu dá pozor. Je to totiž motoristický NOVINÁŘ!!!

Zvlášť roztomilé je upozornění na to, že pan Láník je (asi) inženýr, skoro to vypadá, že to je jeho křestní jméno, když jsi to napsal s velkým I. Připomíná mi to takový ty babičky: "Víte, on je to DOKTOR!" "Dobrý den, pane inžinýre!" >:D
Taky budeš ta generace, co?

No, a když hovoříme o slušnosti, označit (byť oklikou) přispěvatele za idi*ota o tobě hodně vypovídá. Ale neboj, wolff je ještě větší demagog než ty! >:-[]
10. 2. 2011 13:36
Re: Sakra, už zase!
Pravdu možno má, ale dá sa to napísať aj inak, ako paco.mexikano predviedol. ;-)
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 13:55
Re: Sakra, už zase!
To je pravda a taky jsem to chtěl původně zmínit, ale ubohost GTIho reakce byla výrazně vyšší...
10. 2. 2011 14:04
Re: Sakra, už zase!
Co jsi chtěl původně tu může zajímat jenom tebe, neuplatňuj tu praktiky ze základní školy, když tě ředitel kráká za pejzy potom, co tě načapal, jak to zkoušíš zády k mušli...
10. 2. 2011 15:48
Re: Sakra, už zase!
ty sa ukludni pako... inak povedz co davas, take * zo seba vyplodit, musi byt neskutocna sranda s tebou >:-[]
10. 2. 2011 17:05
Re: Sakra, už zase!
podľa seba súdim teba, hovorí sa....ak už niekomu niečo vyčítaš, tak aspoň sám prejav trochu slušnosti a inteligencie
10. 2. 2011 13:50
Re: Sakra, už zase!
Nemám tu svůj tým, mám tu jen svou hlavu, svou slušnost a své prsty. Kde šlapala tvoje babička je mi šumafuk, nezajímáš mě ani ty, zajímají mě zde výhradně lidé s mozkem.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 13:52
Re: Sakra, už zase!
Právě jsi dokázal, co jsi zač, musím se opravit, že něco takového tu snad nepředvedl ani ten wolff...

Kdybys mi toto řekl do očí (což by sis samozřejmě netroufl), už by sis nesl svoje zuby v pytlíčku! Hnus! Odpad!!!
10. 2. 2011 14:02
Re: Sakra, už zase!
Možná jsi o půl metru a o půl metráku menší než já... >:D Tak si tu nehraj na kovboje, nikomu nevyrážej horní protézu a ber laskavě na vědomí, že pro mne jsi diskuzní nic - nula bez názoru, bez vědomostí, postpubertální moula, co se zatím snaží najít sám sebe v džungli života.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 14:09
Re: Sakra, už zase!
Ne, půl metru a padesát kilo nemám, ale to není důležitý, důležitý je, že jsi tu hezky ukázal jaká jsi špína a spodek. Že až tak, to jsem netušil. Zdravím a sbohem!
10. 2. 2011 14:28
Re: Sakra, už zase!
Držím palec, rozumbrado :yes:
10. 2. 2011 15:50
Re: Sakra, už zase!
ty si taky typicky internetovy chujko ktory v zivote je hovienko ale na internete ma lakte.. :no:
10. 2. 2011 14:12
Re: Sakra, už zase!
Hned jsem si vzpoměl na Ignatia Reilyho >:-[]
10. 2. 2011 14:28
Re: Sakra, už zase!
>:D Na Ignacia Wen nemá, to bychom mu "křivdili"...
10. 2. 2011 15:01
Re: Sakra, už zase!
+50/50 [odkaz]
11. 2. 2011 23:59
Re: Sakra, už zase!
to nemyslíš GTI vážně, že??? Jestli to má být legrace, tak ti to tentokrát nevyšlo! :-( rád čítám tvé příspěvky, protože vše umíš docela dobře a zajímavě popsat. Tentokrát jsi ale spadl z tvého oblíbeného koncernového prémiovéhosuperhyperapoštolskéhomajnstrý… do nejlowendovatějšího diskutérského záchodu. Vzpamatuj se a raději zase piš zajímavě i když koncernově.
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 19:29
Re: Sakra, už zase!
To s tou babičkou jsi fakt přehnal, Milošu...... pokud máš koule, jsi chlap a máš v sobě trošku slušnosti, tak bez ohledu na cokoliv by ses měl omluvit .... nejen wenovi, ale i ostatním, kteří tenhle hnus museli přečíst. Je to ostuda. :-!
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 2. 2011 00:06
Re: Sakra, už zase!
Ano, přesně tak to cítím i já. Vcelku se mě to dotklo, protože - i když by se dalo říct, že co na tom záleží na internetové diskuzi... - mé babičky jsou už dlouhá desetiletí na Pravdě Boží, ale měl jsem je moc rád. A když někdo, kdo se ze svého nulového životního statusu pravděpodobně dostává na vyšší úroveň pouze zde, napíše takovou oplzlost, je to tak nízké, že pro to nemám slušných slov.

Díky za to, co jsi napsal, jsem rád, že se z toho kufr neobrátil jenom mně a vlastně mě překvapuje, že tu není obdobných reakcí více. troufám si říct, že je to škoda...
10. 2. 2011 20:30
Re: Sakra, už zase!
Mno paco mexicano reagoval divno, ale...
Staviaš sa tu do úlohy akéhosi diskusného elegána, ktorýs nadhľadom a iróniou sa snaží určovať tón a smer diskusie a berie na seba úlohu absolútneho arbitra. A treba povedať že narábať so slovami vieš, o "tom žádna", veľmi dobre...
Ale Tvoja rekacia na doytčného ukázala (opäť), že je to len póza z ktorej zas a znovu vypadávaš...
Nič len pozér...
11. 2. 2011 01:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 2. 2011 15:39
Re: Sakra, už zase!
Pan Láník sebereflexi určitě má (a povětšinou celý tým redaktorů Auto.cz), neboť se po upozornění velmi dobře naučil odlišovat význam slov technika a technologie, narozdíl od diskutujících. :yes:
10. 2. 2011 15:33
Re: Sakra, už zase!
Sám jsi důkazem, že od minulého týdne píšeš bychom... >:-[] :yes:
10. 2. 2011 15:45
Re: Sakra, už zase!
No, to bysme se na to ještě podívali... ;-)
10. 2. 2011 13:40
Re: Sakra, už zase!
Nejsem sice expert na češtinu, ale vyjádření budoucnosti s pomocí slovesa "být" se mi zdá správné ... budu běhat, budu spát, budeme jezdit, bude kupovat.
Avatar - petrumr
28. 2. 2011 19:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 2. 2011 13:28
škoda s2000___tras sa :D
[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
10. 2. 2011 13:35
Re: škoda s2000___tras sa :D
Jestli se nepletu, tak vozy v IRC by neměli být 4kolky.
10. 2. 2011 13:39
Re: škoda s2000___tras sa :D
je aj dvojkolka >:D
auto zatial nie je urcene na IRC, ale predpokladm, ze sa Hyundai opät etabluje v nejakej sutazi, nakolko maju dost slusny vypadok...
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 13:48
Re: škoda s2000___tras sa :D
???

S2000 se speciál určený pro závody SWRC, kde je atmosférický motor s přesně určenými parametry. Proč by se měla S2000 porovnávat se speciálem určeným pro rellyecross.
10. 2. 2011 14:32
Recept na novú malú Škodu ...
Kúpite starú Fabiu I - vyperiete a ono sa Vám to zrazí na požadovaný rozmer ;-)
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2011 14:37
AMBICE
Vycházím pouze z horního snímku, dovozuji, že tak nějak bude nový produkt vypadat. Tuším v tom i potenci nejen jako vozítko pro holky, ale jako fantastické malé náčiní nejakého začínajícího mladého jezdce s horkým srdcem. Dát tomu pěkná kola, parádní barvu.... no, ikona je na savětě. Jako první auto někde kolem dvacátého roku, uvnitř stylová kabina, dokonalá muzika, ideál. A s cenou kolem 200, super-ideál.
Rozbalit vlákno
17
10. 2. 2011 14:51