Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda z New Small Family: Vše co už víme

V Bratislavě finišují přípravy na zahájení výroby malých lidových vozítek značek SEAT, Škoda a VW.
Zpět na článek
Avatar - Ada je zase tady
28. 2. 2011 23:18
ODS odmita Euro a tak nova Skoda vyjede z Bratislavy
A nasi lide z Vrchlabi se budou moci past na stavnatych krkonosskych loukach :no:
Avatar - petrumr
28. 2. 2011 19:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Eddy82
28. 2. 2011 17:01
Re: Pekne slovenske auto
Pekné je, ale slovenské asi tak ako aj Touareg ;-)
Avatar - Eddy82
28. 2. 2011 16:56
Re: tak to je hnus
No ona škodovka bude z celej trojice VW, Škoda a Seat suverénne najkrajšia. Aspoň podľa môjho názoru, keďže som tie autá videl...
Avatar - Vencos
28. 2. 2011 10:54
Re: Název
Spíš Ahoy, s ypsilonem - Ypsilon má i jetti, je to český a zároveň světový a heh, moderní slovo >:-[]
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 09:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 09:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 2. 2011 00:52
Re: PRO GTI, WOLFFA A JINÉ DISKUZNÍ SVALOVCE:
>:D >:D >:D Tak tohle mě pobavilo :yes:
28. 2. 2011 00:44
Re: Kočkopes?
Především v nových motorizacích a plně elektrické verzi.
28. 2. 2011 00:40
Re: Pekne slovenske auto
Jak víš, že je pěkné když nevíš jak vypadá?
Avatar - zdravy rozum
27. 2. 2011 23:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 2. 2011 12:00
Kočkopes?
Pokud bude délka kolem 3,5 metru, už to není klasické městské miniauto. Spíš designově upravené Polo, které se bude jako miniauto tvářit, ale při pokusu o zaparkování v řadě aut u silnice majitel pozná, že to není úplně ono. Já za ideální miniauto do města považuji Seicento - má jen kolem 3 metrů a má neuvěřitelný rejd kol, tudíž se vmáčkne do míst, kam se jiná auta nevejdou.
Vzhledem k nedostatečné šířce parkovacích míst např. na sídlištích je i malá šířka Seicenta přínosem, někdy mezi velkými SUV nezbývá dost místa na klasicky široké auto, pokud tedy majitel nechce vystupovat střešním oknem nebo kufrem.
Když se objevily první zmínky o novém malém autě od VW s motorem vzadu pod podlahou, těšil jsem se na průlom ve využití vnitřního prostoru a krok vpřed. Teď nám tu VW servíruje naprosto normální auto velikosti Pola s jiným designem.
V čem je toto auto inovativní že se tu tak řeší? Nic nového na něm nevidím.
12. 2. 2011 22:41
Re: LUGO
Coby majitel Hyundai má nepochybně vytříbený smysl pro design a může to objektivně zhodnotit :-!
12. 2. 2011 22:35
Re: Nechci nic předpovídat
Ty si vozíš do práce cement nebo automatickou pračku?
12. 2. 2011 21:27
Re: EPOCHA UP
A1 i A2 jsou, resp. byly, extrémně drahé, A1 pozicionovaná jako stylovka, A2 díky technologii, to nemá s klasickým malým autem a jeho masovým rozšířením (2. v rodině) moc společného. Je to jako srovnávat Focus a BMW 1, velikostně/třídně to je sice totéž, ale je jasné že jejich pozice je jiná.
12. 2. 2011 21:10
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Splash/Agila je sice male auto (a nerikam ze spatne) ale s normalni vybavou a motorem je cenove na 250tis., coz neni malo.
12. 2. 2011 10:10
Re: LUGO
dobře rozesměje, to máš pravdu ;-)
12. 2. 2011 10:09
Re: LUGO II
Neboj, mě tu nikdo neleží v žaludku:D Z této diskuze mám dobrou srandu a to hlavně z rádoby odborníků od vw ;-) tak klidni hormonek a měj se
11. 2. 2011 23:59
Re: Sakra, už zase!
to nemyslíš GTI vážně, že??? Jestli to má být legrace, tak ti to tentokrát nevyšlo! :-( rád čítám tvé příspěvky, protože vše umíš docela dobře a zajímavě popsat. Tentokrát jsi ale spadl z tvého oblíbeného koncernového prémiovéhosuperhyperapoštolskéhomajnstrý… do nejlowendovatějšího diskutérského záchodu. Vzpamatuj se a raději zase piš zajímavě i když koncernově.
11. 2. 2011 18:20
Škoda z New Small Family
aneb otec Mercedes třídy A a matka Smart
Avatar - jackass331
11. 2. 2011 12:16
Koncept
Toto je jen koncept...Konečný model vypadá mnohem hůř
11. 2. 2011 08:10
Re: LUGO
Ono je sranda pozerať, čo s vami podaktorými robí pár dobre cielených slov... >:-[]
11. 2. 2011 08:05
Re: LUGO II
Isteže - primitívi svoje bezduché "myšlienky" považujú za skvelé... Ak ti leží v žalúdku, tak proste na jeho príspevky nereaguj. Podobnými prejavmi vystavuješ len vlastnú chudobu ducha.
11. 2. 2011 01:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
11. 2. 2011 00:20
Re: New small ugly
Ty jsi tak nějak nespokojený s čímkoliv, tedy spíše se vším, jak tak koukám...
Avatar - gld
11. 2. 2011 00:19
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
Ono, aj nové auto je istý druh lotérie..kúpiš kus z "modrého pondelka" a máš o zábavu postarané ;-)

Samozrejme oproti kúpe jazdenky je to prechádzka parkom
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 2. 2011 00:13
PRO GTI, WOLFFA A JINÉ DISKUZNÍ SVALOVCE:
[odkaz]

Kluci, pokud zvládnete i delší souvětí, jistě se tam najdete... >:D >:D >:D
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 2. 2011 00:06
Re: Sakra, už zase!
Ano, přesně tak to cítím i já. Vcelku se mě to dotklo, protože - i když by se dalo říct, že co na tom záleží na internetové diskuzi... - mé babičky jsou už dlouhá desetiletí na Pravdě Boží, ale měl jsem je moc rád. A když někdo, kdo se ze svého nulového životního statusu pravděpodobně dostává na vyšší úroveň pouze zde, napíše takovou oplzlost, je to tak nízké, že pro to nemám slušných slov.

Díky za to, co jsi napsal, jsem rád, že se z toho kufr neobrátil jenom mně a vlastně mě překvapuje, že tu není obdobných reakcí více. troufám si říct, že je to škoda...
10. 2. 2011 22:57
Re: AMBICE
No já osobně bych bral to lupo od vw. škoda,tož to je hnus a twingo...mám nemylé zkušenosti s francouzskou kvalitou a různými mechanickými řešeními
10. 2. 2011 22:50
Re: LUGO II
Pořád lepší než být liž ***ka naprostých vw bláznů :-! A rozhodně lepší primitivní žert než furt dokola číst ejakuální ody o vw group ;-)
10. 2. 2011 22:44
Re: Pekne slovenske auto
Čo trepeš sprostosti, chlape, TAZ bola len vylepšená Š1203, nepripisuj Slovákom čo nie je slovenské. :-!
10. 2. 2011 22:42
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
da sa len suhlasit :-)
10. 2. 2011 22:41
Re: LUGO II
Primitívne žarty vymýšľajú primitívi, a tiež sa jediní na nich smejú. :-!
10. 2. 2011 22:28
Re: LUGO
Ty brďo, ty nemusíš mět ani ženskou, to bych nevěřil, co s člověkem udělá jeden článek o vw a škodovce
10. 2. 2011 21:43
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
Vždy je to istým spôsobom lotéria - ak nemáš 100% spoľahlivý zdroj, najlepšie zánovný voz po niekom z rodiny...
10. 2. 2011 21:38
Re: LUGO II
:yes: Tak dobře jsem se už hodně dlouho nenasmál... >:D
10. 2. 2011 21:36
Re: Nuda
ci to bude dalsia nudna krabica ukaze cas a predaje, zatial je posudzovanie buducnosti a uspechov tohoto vozidla predcasne
10. 2. 2011 21:35
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
pri jadenke zalezi na co natrafis, mozes byt spokojny, ale mozes natrafit aj na uplny vrak a po kratkom case si budes trhat vlasy...
10. 2. 2011 21:21
Re: AMBICE
Mam HTC desire HD a ako sluzobny iPhone 3GS. Osobne sa mi ale Desire HD lubi viac ako iPhone, aj ked uznavam ze nova 4 je uz o dost lepsia. iPhone mam cisto n a telefonovanie, desire HD je pre mna uz nieco ako osobny pocitac s ktorym mailujem atd atd... nokia N8 a podobne srandicky sa nechytaju. Mal som aj N95 8gb , mal som ju vytunenu dostatocne ale stale to bol len symbian.
10. 2. 2011 21:05
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
Niekedy nemáš na výber. Buď nie sú peniaze, alebo ich prednostne potrebuješ na iné veci. V tom prípade je jazdenka vhodným riešením. Ibaže časom, alebo ak nemáš šťastnú ruku, môže stáť prevádzka viac ako je zdravé.
S novým zas môžeš počítať s výraznou stratou hodnoty, hneď jak vyjdeš z brán predajne.
Každé riešenie má niečo do seba a osobne mám pochopenie pre obe riešenia mobility. ;-)
10. 2. 2011 20:58
Re: LUGO II
a gtiho extrementy__neboli hovwna >:-[]
10. 2. 2011 20:57
LUGO II
LUGO - vůz, který uveze všechny tvé sny :yes:
10. 2. 2011 20:30
Re: Sakra, už zase!
Mno paco mexicano reagoval divno, ale...
Staviaš sa tu do úlohy akéhosi diskusného elegána, ktorýs nadhľadom a iróniou sa snaží určovať tón a smer diskusie a berie na seba úlohu absolútneho arbitra. A treba povedať že narábať so slovami vieš, o "tom žádna", veľmi dobre...
Ale Tvoja rekacia na doytčného ukázala (opäť), že je to len póza z ktorej zas a znovu vypadávaš...
Nič len pozér...
10. 2. 2011 20:23
Re: Bomba
a pak to tu vse vybouchne a na obloze budou litat postreleni kohouti >:D
10. 2. 2011 20:19
Re: LUGO
jeho plati auto.cz
pocet prispevkov pod vw group...
50 prispevkov = 100 kč
100 prispevkov = 150 kč
150 prispevkov = 300 kč
200 a viac = dozivotna renta
>:-[]
10. 2. 2011 20:18
Bomba
Ty protažené kryty světlometů se ke zbytku auta asi moc nehodí, ale nejspíš jde o fotomontáž a v konečném stadiu to může vypadat trochu jinak. Jinak jsem ale touto třídou aut nadšen, miniškoda se mi moc líbí a pokud se podaří udržet startovací cenu pod 200t, tak tohle auto bude mít úspěch, na to beru jed!!! Rozvor je na délku auta úžasně velký. No a až přijde příští rok pětidvířko, to bude teprve bomba!
10. 2. 2011 20:16
Re: LUGO
gti___asi ta sklamem...dnes som bol zhodou okolnosti s panom, ktory pracuje vo vw v Bratislave (mimochodom__jazdi na Hyundai) :-) a zaobera sa nastavovanim vyrobnej linky a procesu a vravel mi, ze tie tebou ospevovane vwini auta stoja za slusne hovwno...ze to vyzera otrasne...
a zajtra mi posle fotky...ze vraj budem mat postarane o zabavu na cely den >:-[]
ked budes moc prosit__poslem ti ich na mail__viem ze sa ti postaram o spestrenie tvojho sexualneho zivwota...ale nech >:-[]
10. 2. 2011 19:45
Lugo?
Milý komiku! Lugo prostě není a nebude autem desetiletí! Jednoduše proto,že to žádné auto není!
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 19:30
Re: AMBICE
Zkus samsung galaxyS...... je výborný....
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 19:29
Re: Sakra, už zase!
To s tou babičkou jsi fakt přehnal, Milošu...... pokud máš koule, jsi chlap a máš v sobě trošku slušnosti, tak bez ohledu na cokoliv by ses měl omluvit .... nejen wenovi, ale i ostatním, kteří tenhle hnus museli přečíst. Je to ostuda. :-!
10. 2. 2011 19:25
Re: AMBICE
Jaký telefon bys doporučil, či jaký užíváš?
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 19:25
Re: AMBICE
Jo mají elektriku - Most je elektrifikován ;-)
10. 2. 2011 19:24
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
Pochvala :yes:
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 19:23
Re: Nuda
...to znáš, co? Fiat 500, Kaškaj....... jooo GTIiii, ten by mohl vyprávět o trošce srandy.
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 19:22
Re: LUGO
Tebe za tohle musí někdo buď platit nebo se snažíš někde někomu zalíbit nebo těm svým opravdu blábolům už i věříš..... nicméně:
Možná se pletu, ale není to náhodou to mikroauto, které se jinde už dlouhá léta vyrábí? C1, 107, Aygo, i10.........?
Ty tvé výstřiky jsou dneska už opravdu k popukání. Za mě dneska :yes:
10. 2. 2011 19:07
Re: Nuda
Ten blábol, cos tu stvořil, zejména to s tím křížkerm, tu nezapomeň zopakovat někdy v prosinci 2012. Pod žebříček prodejů... ať je tu taky trochu sranda... 8-s >:D
10. 2. 2011 19:03
LUGO
Nemáš na Octavii RS, nemáš na Fabii RS? Netruchli, brzy bude... GO RS. Auto, které budeš milovat, auto, které bude v dlouhým táhlým černou můrou všech jezdců za dvěpade... a věř, že nejen jich.

LUGO je vůz tohoto desetiletí.

LUGO - první "nezmenšené" auto, auto, které tvoří novou designovou epochu mikroaut. Auto, které je větší než tvá představa. Auto, které maximálně definuje mikroprostor.
10. 2. 2011 18:39
Re: EPOCHA UP
Práveže naopak, úplne presne na komoru...
Aspoň už buď vo svojich názoroch konzistentný...Ja viem, že sa to niekedy nedá, ale takýto zásah bumerangom tu už nebol dlho...
Avatar - Hombre_71
10. 2. 2011 18:27
Nechci nic předpovídat
ale tohle je nejspíš první škodovka která bude hodně úspěšná v zahraničí, konkrétně třeba v Anglii, ale doma to bude nejspíš propadák. Jen troje dveře, malý kufřík, to typický český "převažeč cementu a automatických praček" těžko akceptuje.
Avatar - deliqent4
10. 2. 2011 17:41
tak to je hnus
Jestli s tímto chcou někomu konkurovat tak šlápli asi vedle tohle je snad nejhnusnější Škodovka co sem kdy viděl měla by se jmenovat hnus. A jaelikož tyto mini vozítka budou používat hlavně ženy které se řídí upři výběru auta pouze a jedině vhledem. Jedinečný způsob škodovky vstoupit do tohoto segmentu malých aut nepostrádá odvahu, ale aby s toho nakonec nebyla sebevražda. :no:
10. 2. 2011 17:38
Re: AMBICE
a preco myslis ze menia manazment? lebo sa drzia nepodarku symbianu, mas TY doma vobec elektrinu? to je ta spravna otazka.. Ale inak to k tebe sedi.. ta laska k vw a nokii, ide to ruka v ruke..
10. 2. 2011 17:36
kurde
Ta prvni fotka je hnus , jak octavia rozporcovana o rovny plot. Takhle snad nebude vypadat 8-s
Avatar - gld
10. 2. 2011 17:32
Re: EPOCHA UP
Dosť dlhú dobu to bude "len" jeden nový model..síce predávaný pod rôznymi značkami ale inak nič prevratné.

A práve nedostatok invencie, či už v dizajne alebo funkčnosti, bude hlavným nepriateľom mini trojčiat.
Avatar - twistedTSD
10. 2. 2011 17:29
Re: Název
:yes: hlavně doufám, že se neprosadí Go nebo Towny...
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 17:18
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
no napsal jsi tu ty, že máš malýho.....ale nevermind.....
Jdeš od mantinelu k mantinelu. Udělej si marketingový výzkum mezi 20ti letými....
Asi tě poženou s mirkoautem rychlostí 1,8TSFI ;-)
Nemluvím o vylítaných žroutech. Mluvím o jiných.....
10. 2. 2011 17:14
Re: New small ugly
Máš o gýči podivnú predstavu.
10. 2. 2011 17:10
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
Ja som mal jazdenky dve, a jakmile bola možnosť, menil som za nové. ;-)
10. 2. 2011 17:08
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
Proč já? Přečti si to pořádně. Ty si tvrdil, že bys nejezdil ničím malým. A já jen píšu o tom, že kdo potřebuje velký auto, má ho malýho a nízké sebevědomí.
Jinak si vážně myslím, že je lepší nový malý auto s nízkými provozními náklady, než žravá bazarová masírka, kdy většíně majitelům podobných aut nezbývá na nové pneu.
10. 2. 2011 17:08
Nuda
Nadrženost vrcholí,zásadní revoluční vstup,do Up po Up,lze jen NADŠENĚ zírat,Golf definoval,událost tohoto roku,nemůžeme VW upřít prvenství - tohle myslíš GTI opravdu vážně? Čteš svoje příspěvky po sobě vůbec? Jestli ano a přijdou ti normální,tak věz,že jsi nemocen a tudíž neváhej s léčbou u psychiatra! Samozřejmě,že věc se má tak,že VW přišel s něčím s křížkem po funuse,že vymyslel již dávno vymyšlené a že spáchal jen další nudnou pixlu tak jak jen VW to umí! A ty už nejsi ani k smíchu s tím svým infantilním jásáním nad vším co VW zplodí. Ps. Píšeš krásné Lupo-to bych tedy rád viděl tvoji manželku či přítelkyni! >:D
10. 2. 2011 17:05
Re: Sakra, už zase!
podľa seba súdim teba, hovorí sa....ak už niekomu niečo vyčítaš, tak aspoň sám prejav trochu slušnosti a inteligencie
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 17:00
Re: SEN 20ti letých kluků
No to bych musel hledat asi hoooodně dlouho..... Cuore a GTI je málo.... ;-) >:D
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 17:00
Re: SEN 20ti letých kluků
Aaale, platinový ventilek jednoho diskuzního bratra ;-) >:D
Víš, za 200 to jde. Ale za 200 jde i něco jiného... tak nevím, proč bych měl být nadšený z nákupní tašky nebo mikrocity....
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 16:59
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
Cuore, že ho máš malýho .... no nevím proč to píšeš na ACZ >:D >:D >:D >:D
>:-[]
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 16:57
Re: AMBICE
Já mu rozumím, užil jen příliš expresivní výraz.... kdyby použil: k nadšení hooodně daleko....
10. 2. 2011 16:51
Re: Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk
V překladu: Mám ho malýho, tak potřebuju něco většího. Nejlépe Q7. >:D
Ale ona tě ropná krize naučí...
Nežli cokoli z bazaru, tak to radši něco menšího novýho. (Já nikdy bazarový auto neměl.)
10. 2. 2011 16:50
Re: SEN 20ti letých kluků
Na zdraví, co slavíš?

Připadá mi, že ti nikdy nebylo dvacet. Jedna věc je co v těch letech chceš a druhá, na co máš. A já LUPO doporučuji klukům, jejichž životem není bazarovej plot, tedy klukům, kteří si koupí nový vůz - VOLKSWAGEN LUPO. Za 200, a to jde ne?
10. 2. 2011 16:46
Re: SEN 20ti letých kluků
Třeba jen neznáš dnešní mladé distingované kluky. Je na čase se s někým seznámit.
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 16:45
Re: AMBICE
s tou nokií má pravdu, fakt. N8 je vnímán jako produkt spásy. Jinak sama nokia přiznává, že budou dávat akcent na kvalitu.... takže s tou elektrikou opatrně, aby ses nepokopal ;-)
10. 2. 2011 16:42
miniskoda
nevypada to spatne, ale jeste minimalne roka-dva to asi bude trvat, nez z toho opravdu neco bude.
Kazdopadne bravo VW, bravo vorsprung durch uvedeni na trh auta , ktere samozrejme uz toyota na trhu ma... ;)
Teb vazne, tohle auto nebude o moc mensi nez auta z francouzsko-japonske trojky, ani o moc levnejsi, uz i jen z duvodu elektromotoru, tak jsem zvedav jak to dopadne. ALe v CR minimalne z duvodu racionalnich argumentu typu, ma kultejsi kolo jako konkurence, bude v kategorii bestseller... :yes:
Avatar - Ji/Ri
10. 2. 2011 16:41
SEN 20ti letých kluků
.....GTI, to je na platinový ventilek! Byl jsi někdy 20ti letý kluk? Co to píšeš? Ses dneska dostal do opratí vwlastní vwantazie.... . To chceš, aby si mladý kluk koupil MMM? (malou městskou mr.dku?) a ne káru, která bude smrdět benzínem, která bude mít zvuk, která bude mít i koně pod kapotou a hlavně ve které si vepředu nebo vzádu zaskotačíš s kočkou? No dneska ses tu ale vypotil..... osobně bych byl z toho auta nadšený jako kluk jako ten týpek v Pelíškách, co vyfasoval od Donutila ty hnusné boty..... jediné, čím bych to napravil by bylo, tak toho skoroauto rychle udat a koupit něco, co má právo být nazýváno auto....
Osobně bych Upem ani Mikrem ani ničím podobným jako kluk jezdit nechtěl. Ach jo, tos to dneska vyšvih do Nirvány platinového ventilku. :no: 8-s >:D >:D >:D
10. 2. 2011 16:37
Re: AMBICE
Nokia, že jsou laciné braky? Máte u vás na dědině už zavedenou elektřinu? :-)
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 16:12
Re: New small ugly
Podívej se kolem sebe, kolik kýčů všeho možného se prodává. Tak proč by se zrovna tenhle neměl prodávat?
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 16:10
Re: EPOCHA UP
To jsem psal s nadsázkou. Ale je to domácí značka a pokud bude opravdu za nějaký 170-180 000 tak určitě nebude na silnici žádná vzácnost.
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 16:09
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Tak sedm let je dost na dnešní dobu.
10. 2. 2011 16:05
Re: EPOCHA UP
iba chcem doplnit. môj prispevok vyssie podava alternativu dvoch aut v rodine, prve napr. nizsia stredna trieda druhe mini-auto.
10. 2. 2011 16:01
Re: EPOCHA UP
To je zas blábol místního masturbátora nad koncernovými vozy :no:
10. 2. 2011 15:57
Re: EPOCHA UP
Další revolucí jsou dnes malé městské crossovery. Kdypak VW na tuto vlnu naskočí ?
K tvému oblíbenci Jukeovi se přidá i další kreatura / slovy zdejšího milovníka Renaultu / Captur od Renaultu.
[odkaz]
[odkaz]
10. 2. 2011 15:52
Re: AMBICE
aj nokia preda najviac telefonov. ale preco? lebo su to lacne breky pre firmy. tak prosim ta netaraj o tom ze predajnost znamena kvalitu. Predajnost znamena uspech a nie kvalitu.
10. 2. 2011 15:50
Re: Sakra, už zase!
ty si taky typicky internetovy chujko ktory v zivote je hovienko ale na internete ma lakte.. :no:
10. 2. 2011 15:48
Re: Sakra, už zase!
ty sa ukludni pako... inak povedz co davas, take * zo seba vyplodit, musi byt neskutocna sranda s tebou >:-[]
10. 2. 2011 15:47
Re: EPOCHA UP
tycoon uvazuje triezvo. a1 a a2 sa predavali predsa vsade a napriek tomu uspesne neboli, aspon teda ich predaj nesplnil ocakavania do nich vkladane. male auto je male auto, su vsetkymi jeho prednostami a nedostatkami. skusim rozobrat nedostatky. dve auta, vyssie naklady pri kupe, styri povinne, styri havarijne, styri garancky, osem zimnych pneumatik, nemas kde zaparkovat druhe auto a s tym suvisiaca hrozba odczudenia.. pre bezneho cloveka akych je u nas vacsina, neprijatelna alternativa vyriesenia mobility. no a prednosti? v danom kontexte bohuzial..
10. 2. 2011 15:46
Re: EPOCHA UP
ty si teda rozpravkar.. to sa musi aj dobsinsky asi hanbit >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
10. 2. 2011 15:45
Re: Sakra, už zase!
No, to bysme se na to ještě podívali... ;-)
10. 2. 2011 15:43
Re: AMBICE
Tycone, upřímně, nestyděl bych se nikdy v žádném autě, tuhle kategorii neznám. Spíše vnímám kategorii - stylové, hezké (byť malé) a tak podobně.

Rovněž tak pojem - zesměšnit nechápu, vlastně tě vůbec nechápu...

Přece jde o to, že jsou tu statisíce mladých kluků, které nemůžeme pasovat rovnou do pětkových bavoráků, jsou to mladí kluci, kteří však v něčem jezdit chtějí. A těm bych třeba právě jako první auto doporučil to malé twingo gordini, či tedy horní LUPO apod.

P.S. Stydět se, zesměšnit... Tycone, Tycone, tys tomu dnes tady dal :-(
10. 2. 2011 15:39
Re: Sakra, už zase!
Pan Láník sebereflexi určitě má (a povětšinou celý tým redaktorů Auto.cz), neboť se po upozornění velmi dobře naučil odlišovat význam slov technika a technologie, narozdíl od diskutujících. :yes:
10. 2. 2011 15:39
Re: AMBICE
Mám pochopení pro bigmac syndromn, že těm velkým jde jen o prachy a že Renault vyrábí auto jako humantární akci, ale ať je to jak je to, proč se tak neurvale vyjadřuješ o produkci automobilky, která v mainstreamu prodává najvíce aut, současně aut nejdražích?

Copak tu někdo napadá Renault za Twingo?

Dobře, rozeberme věc - ty považuješ Twingo (sport) za zásadně přitažlivější, než mnou naznačené LUPO"gti". Vždyť obě verze vycházejí z toho samého, Volkswagen dokonce bez historické přestávky. Já obě auta považuji za výborné náčiní mladých jezdců, čas jen ukáže, kdo bude úspěšnější. Můj názor znáš, respektuzj ho tak, respektují zase já tvůj.
10. 2. 2011 15:36
Re: AMBICE
Nevím jak ve 20 letech, ale nyní bych se za takového "prcka" styděl. Můžeš k tomu dát litá kola, můžeš tomu dát "zamračenou" masku Volskswagenu či Audi, ale nezlepšíš tim nic, v horším případě se zesměšníš.
10. 2. 2011 15:36
Re: New small ugly
Jestli je 500 kýč, tak to máš zvrácený vkus, důkazem čehož jsou hodnocení designu majoritní většinou (i tou odbornou) a prodeje.
10. 2. 2011 15:33
Re: Sakra, už zase!
Sám jsi důkazem, že od minulého týdne píšeš bychom... >:-[] :yes:
10. 2. 2011 15:19
Re: AMBICE
myslim, ze to Twingo je a bude o mnoho zaujimavejsim a zabavnejsim vozidlom, ako vw hatlaniny...
uz kvoli tomu, ze ma minulost, ma charizmu...kdezto vw su hlavne zamerane na zisky a nenadchnu__nechytia za srdce...
a btw___docela slusne nekvalitne spracovane...vcera sme mali v servise passat 09...a dalsi vw s naliatymi zadnymi svetlami, prvy krat som sa s tymto stretol u tvojho guru a bola to VI >:-[]
nehovoriac o slziacich motoroch a vrzgajucich plastoch...
vdaka tymto skutocnostiam a vnimani nedostatkov vw group :no: :no: :no:

a nechapem preco zacinas v diskusii dalsou "tvojou myslienkou"
uz si daj pohov s tvojimi vlhkymi snami o aute pre synacka
10. 2. 2011 15:08
Re: EPOCHA UP
Nová auta nejsou pouhým genereačním pokračováním (jinak krásného) Lupa. Pokud to sleduješ, nastává opravdu tichá revoluce v městské automobilové dopravě. To je znát už jen z horního snímku. Nové Lupo není jen malé/velké auto, tedy jakási zmenšenina Cromy (Panda) nýbrž nová genrace městských aut, takových aut jaká vidíme v příparevě u Renaultu apodobně.

Pojem chlap trochu rozmělni - kluci kolem dvaceti. Nakonec nemějme obavu, že to VW nebude umět rozhýbat.
10. 2. 2011 15:02
Re: AMBICE
Nemusíš mi vykat, cením sice přirozenou slušnost, ale až tak to nemusíš přehánět. Nerozumím tomu bláznovství, ty bys jako dvacetiletý nechtěl snad nějaké to překrásné LUPO, či Go od Škody? Co takhle najít LUPO na zahradě po maturitě?

Design LUPA (vycházím zatím jen z horního snímku) bude mít evidentně na to být něčím více. A přesně tak jako existuje TWINGO GORDINI APOLLO, nebo jak se to jmenuje je přece zcela přirozené, že i VW či Škoda budou mít zájem, aby jejich auta přitáhla i část té rychlejší motoristické populace. Co jiného pak mladému klukovi po maturitě pořídit, když ne něco od VW?
10. 2. 2011 14:54
Re: AMBICE
Abych řekl pravdu, tak nevím, zda jste opravdu blázen nebo mistr ironie a sarkasmu. V každém případě vaše příspěvky pobaví :yes: >:D
10. 2. 2011 14:51
Re: AMBICE
ze ikona...hh tak ako tvoj fox a lupo? >:-[]
Avatar - Andromeda
10. 2. 2011 14:50
Re: EPOCHA UP
A teď mi řekni,která verze platí >:-[] ?Že by had požíral sám sebe...
10. 2. 2011 14:49
Re: EPOCHA UP
A1 i A2 byly samozřejmě "prémiové", ale jde o to, že nesplnily očekávání a prodeje jsou (byly) výrazně nižší než nastavené výrobní kapacity. Ani Lupo nebo Fox se nikdy nestaly prodejním hitem a byly potichu staženy z trhu.
Pokud bude to budoucí miniauto "Koncernu" mít charakteristické rysy těch značek, neuspěje - ženské si to prostě nekoupí, protože to nebude "hravé". A chlapi si to nekoupí, protože je to "prcek".
10. 2. 2011 14:39
Re: EPOCHA UP
Věříš tomu, cos právě napsal? ;-\
10. 2. 2011 14:37
AMBICE
Vycházím pouze z horního snímku, dovozuji, že tak nějak bude nový produkt vypadat. Tuším v tom i potenci nejen jako vozítko pro holky, ale jako fantastické malé náčiní nejakého začínajícího mladého jezdce s horkým srdcem. Dát tomu pěkná kola, parádní barvu.... no, ikona je na savětě. Jako první auto někde kolem dvacátého roku, uvnitř stylová kabina, dokonalá muzika, ideál. A s cenou kolem 200, super-ideál.
Avatar - del42sa
10. 2. 2011 14:36
Re: EPOCHA UP
a přebouchaná liška toho bude důkazem >:D :-!
10. 2. 2011 14:32
Recept na novú malú Škodu ...
Kúpite starú Fabiu I - vyperiete a ono sa Vám to zrazí na požadovaný rozmer ;-)
10. 2. 2011 14:28
Re: Sakra, už zase!
Držím palec, rozumbrado :yes:
10. 2. 2011 14:28
Re: Sakra, už zase!
>:D Na Ignacia Wen nemá, to bychom mu "křivdili"...
10. 2. 2011 14:27
Re: Pekne slovenske auto
No TAZ a LKT moc krásná auta nejsou >:D
10. 2. 2011 14:25
Re: nechapem ten niekolkorocny humbuk...
Pleteš si PR s PP.
10. 2. 2011 14:18
Re: EPOCHA UP
Argument ajedničkou je v tomto kontextu zcela mimo. A1 je prémiový produkt a nelze předpokládat jeho masové rozšíření. Navíc nikde nepíši, že si chlapi potrpí na malé stylovky. Píši, že si umím představit (na rozdílod Pandy) že v tom jede i muž. To je všechno.

Právě ty nákupy "hravých" twing a spol budou novým produktem od Koncernu zásadně, drtivě narušeny.
10. 2. 2011 14:12
Re: Sakra, už zase!
Hned jsem si vzpoměl na Ignatia Reilyho >:-[]
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 14:09
Re: Sakra, už zase!
Ne, půl metru a padesát kilo nemám, ale to není důležitý, důležitý je, že jsi tu hezky ukázal jaká jsi špína a spodek. Že až tak, to jsem netušil. Zdravím a sbohem!
10. 2. 2011 14:04
Re: Sakra, už zase!
Co jsi chtěl původně tu může zajímat jenom tebe, neuplatňuj tu praktiky ze základní školy, když tě ředitel kráká za pejzy potom, co tě načapal, jak to zkoušíš zády k mušli...
10. 2. 2011 14:03
Re: EPOCHA UP
Mimo realitu jsou vaše příspěvky.
Realita je prostě taková, že chlapi si na "malé stylovky" nepotrpí. Podívej se, jak chabé prodeje má třeba Audi A1 či kdysi A2, zatímco po A4 či A6 je neutuchající poptávka. Ženské prostě kupují "hravé" Twinga, Yarise, Fiaty 500 atd., přesně jak říkal předchozí diskutující .
10. 2. 2011 14:02
Re: Sakra, už zase!
Možná jsi o půl metru a o půl metráku menší než já... >:D Tak si tu nehraj na kovboje, nikomu nevyrážej horní protézu a ber laskavě na vědomí, že pro mne jsi diskuzní nic - nula bez názoru, bez vědomostí, postpubertální moula, co se zatím snaží najít sám sebe v džungli života.
10. 2. 2011 14:00
Re: EPOCHA UP
O tom jsem psal. VW vstupuje do segmentu ve kterém se může prosadit. Takhle VW funguje. VW tady není od toho, aby něco zkoušel. A asi ucítil, že i v Německu bude poptávka po těchto autech růst. Pokud si i dnes v Německu mezi sebou Twingo, F500, Panda a i10 rozebere 100 000 aut, tak po nástupu VW4, bude vše jinak. Dalších 100 000 na ně čeká v UK.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 13:55
Re: Sakra, už zase!
To je pravda a taky jsem to chtěl původně zmínit, ale ubohost GTIho reakce byla výrazně vyšší...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 13:52
Re: Sakra, už zase!
Právě jsi dokázal, co jsi zač, musím se opravit, že něco takového tu snad nepředvedl ani ten wolff...

Kdybys mi toto řekl do očí (což by sis samozřejmě netroufl), už by sis nesl svoje zuby v pytlíčku! Hnus! Odpad!!!
10. 2. 2011 13:50
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Pouze Pandu lze na našich silnicích vidět častěji ... ale to není úplně typické miniauto, spíše miniMPV, které dokáže konkurovat nejmenším zástupcům malých aut. Co se týče věku Pandy, je to jen 7 let staré auto, Panda předchozí generace se vyráběla přes 20 let ;-)
10. 2. 2011 13:50
Re: Sakra, už zase!
Nemám tu svůj tým, mám tu jen svou hlavu, svou slušnost a své prsty. Kde šlapala tvoje babička je mi šumafuk, nezajímáš mě ani ty, zajímají mě zde výhradně lidé s mozkem.
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 13:48
Re: škoda s2000___tras sa :D
???

S2000 se speciál určený pro závody SWRC, kde je atmosférický motor s přesně určenými parametry. Proč by se měla S2000 porovnávat se speciálem určeným pro rellyecross.
10. 2. 2011 13:44
Re: EPOCHA UP
Tak je jasné, že na vsi si to nikdo nekoupí ani na Západě. Ale i v českých městech nejsou minisauta moc vidět ... podívejte se na parkoviště v centru nějaké města a s velkou pravděposobností tam bude víc SUV či Superbů než miniaut.
10. 2. 2011 13:40
Re: Sakra, už zase!
Nejsem sice expert na češtinu, ale vyjádření budoucnosti s pomocí slovesa "být" se mi zdá správné ... budu běhat, budu spát, budeme jezdit, bude kupovat.
10. 2. 2011 13:39
Re: škoda s2000___tras sa :D
je aj dvojkolka >:D
auto zatial nie je urcene na IRC, ale predpokladm, ze sa Hyundai opät etabluje v nejakej sutazi, nakolko maju dost slusny vypadok...
10. 2. 2011 13:36
Re: Sakra, už zase!
Pravdu možno má, ale dá sa to napísať aj inak, ako paco.mexikano predviedol. ;-)
10. 2. 2011 13:35
Re: EPOCHA UP
VW je prioritně produkt pro Německo, a tam holt mikroauta nejsou hlavním tahounem trhu. Verdle toho jistě i ty víš, že VW vždy vyčkává. Bude to stejní jako v SUV, přijel Touareg a TIGI a je zameteno. Přesně stejný scénář se bude opakovat v mikroautech.
10. 2. 2011 13:35
Re: škoda s2000___tras sa :D
Jestli se nepletu, tak vozy v IRC by neměli být 4kolky.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 13:34
Re: nechapem ten niekolkorocny humbuk...
Co tě udivuje, humbuk byl u každého nového modelu do portfolia Škody, proč by to v případě UP mělo být jiné??? Je to domácí značka (i když asi jen ta značka bude na UPu vyrobená a vyvinutá v ČR) a média potřebují o něčem psát...
10. 2. 2011 13:33
Re: EPOCHA UP
To rýpnutí bylo zcela mimo realitu i mimo pověstnou mísu.

Cílovou skupinou nebudou jen ženy. Berme nyní za rozhodné, že auto bude vypadat hodně podobně jako na horním snímku. Potom ovšem není problém, aby v něm jel i muž. Do pandy bych tě asi dostal těžko, ale na solidních gumách si umím představit i chlapa v malé škodovce. Dokonce (dovozuji), že miniVW má potenci stát se stylovou malou károu, jakýmsi... mikrogolfem...

Navíc nezůstane jen u jedné karosářské mutace, budou čtyřdvířka, bude snad i mikrovan, prostě rozjiždí se komplet nová epocha malých evropských aut. Je to trefa.
10. 2. 2011 13:29
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Splash
Agila
Alto
...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 13:29
Re: Sakra, už zase!
Aj, ultras promluvil na obhajobu svého týmu. Nic to ovšem nemění na tom, že má pravdu a pokud má pan Láník trochu sebereflexe, tak si na svou češtinu dá pozor. Je to totiž motoristický NOVINÁŘ!!!

Zvlášť roztomilé je upozornění na to, že pan Láník je (asi) inženýr, skoro to vypadá, že to je jeho křestní jméno, když jsi to napsal s velkým I. Připomíná mi to takový ty babičky: "Víte, on je to DOKTOR!" "Dobrý den, pane inžinýre!" >:D
Taky budeš ta generace, co?

No, a když hovoříme o slušnosti, označit (byť oklikou) přispěvatele za idi*ota o tobě hodně vypovídá. Ale neboj, wolff je ještě větší demagog než ty! >:-[]
10. 2. 2011 13:27
Re: EPOCHA UP
To bylo jen nevinne rejpnuti. ;-) No offense.
Cely ten blogpost byl ve znameni "mala auta kupuji chudi penezmi, pripadne duchem". Pozici UPu chapu dobre, dokonce si umim predstavit neco podobneho mit doma. On totiz uz i Golf zacina byt v nekterych ulicich neprijemne velky. Ted kdyz bydlime v Usti je to OK, zpatky v Praze bude hur.

Potencial teto trojice popravde receno zatim nevidim. Zejmena pokud VW-trojici vztahnu k cilove skupine, coz tady budou zejmena zeny. Ac je mi to protivne, minivozy proste musi byt roztomile ve stylu Twinga, Potkali-se-u-Kolina a treba Yarise.
Jasne, VW se svym portfoliem neco (desitky tisic) ukousnout dokaze, presto si myslim, ze pozice Pandy a Twinga zustane neohrozena.
Tak jako tak se uvidi za dva tri roky.
10. 2. 2011 13:20
Re: nechapem ten niekolkorocny humbuk...
moment_moment...ja pisem o tom, ako pomerne dlhu dobu nas masiruju media o tom, ako pride vw up a mala skodovka...
nejdena sa len o auto.cz__poukazoval som aj na ine media...
cize moj nazor bol smerovany k PR vw a nie auto.cz
10. 2. 2011 13:14
Re: Sakra, už zase!
Klid, pako, tohle není lingvistickej kroužek cukrárenskej paniček, tohle je ostrej kout pro ošlehaný eurobejky. Skutečnost, že když tu nyní někdo bude psát tvou charakteristiku na zdejších stránkách a ve slově "i*d*i*o*t" napíše po dé tvrdé Y, ještě neznamená že by sis snad na to měl stěžovat do akademie věd.

Pravdu máš v tom, že bychom měli všichni umět dokonale svůj rodný jazyk. Ovšem, ty jednak třeba nevíš, jaký jazyk je rodným jazykem pana Inženýra Láníka, jednak tě asi doma zapomněli řezat řemenem, neb postrádáš podstatnou nuanci, nutnou pro veřejné diskuze. Tou nuancí je přirozená slušnost :no: :-!
10. 2. 2011 13:14
Re: EPOCHA UP
Potence těchto aut je velká. To, že se i VW rozhodl do segmentu jít, to jen potvrzuje. I u VW vědí, že jen Francii se prodá za rok cca 100 000 Twing.Stejně tak v Itálii 140 000 Pand nebo 70 000 F500. Je to trh, kde může VW nějaký ten stotisícek ukousnout.
10. 2. 2011 13:06
Re: EPOCHA UP
Přesně tak, VW jen nasadil auto do segmentu, kde neměl na rozdíl od konkurence, co nabídnout. Revoluce 15 let po Twingu se trochu někde zapoměla.
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 13:02
Re: New small ugly
Kdo chce kýč koupí F500, kdo chce miniauto koupí Pandu, kdo chce jiné miniauto koupí si jiné miniauto.
10. 2. 2011 12:56
Re: EPOCHA UP
Vskutku zaujímavá "úvaha". Spojuješ dvě nespojitelné věci. To, co tu tupě zkopíroval Binier byl příspěvek do diskuze o tom, že IDEÁLEM do města je prý údajně malý vůz. S tím samozřejmě nesouhlasím a mám mnoho důvodů proč nesouhlasím. Druhá věc je, že s růstem měst se musí řešit motorizace nikoliv těch kteří jezdí v sedmičkových bavorácích, nýbrž těch, kteří jezdí více-méně hlavně ve městech, a to auty velikosti Punto či třžeba i cee´d. Těm je nutno nabídnout malou (menší) avšak velmi praktickou alternativu. A samozřejmě je to inspirace i pro ty s bavorákama, jako další auto třeba pro dceru.

Ta nová epocha tedy neplyne z toho, že je to VW, nýbrž z toho, že VW přichází a uceleným projektem (nejde o jeden model) malých městských aut.
10. 2. 2011 12:45
Re: New small ugly
Tak s tímto názorem se dá souhlasit. Přesto si myslím, že se bude prodávat, protože je to za a) místní, b) šejkové lžou že je dost ropy, ale skutečnost je jiná, čemuž docela věřím.
Avatar - Bubáq
10. 2. 2011 12:43
Sakra, už zase!
Je to naprosto příšerná čeština, pane Láníku: "...se bude VW Group soustřeďovat na hatchbacky". Prosím, v češtině tvoříme budoucí čas bez pomocného být! "... se VW group soustředí na hatchbacky"!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jděte už do p... s takhle příšernou češtinou, Vy pane novináři!
10. 2. 2011 12:34
Re: EPOCHA UP
Opravdu se domníváš, že garážovou filosofii majitele BMW7 může vyznávat většina obyvatel?... :-) Popravdě jsem se zhrozil, jak mohou něktěří diskutéři chápat příspěvky svých kolegů... Dnes to máš za pět Bineiere...

Zde přece nejde o konkurenci ani k sedičkovému ani k pětkovému bavoráku, zde jde o motorizaci jednak pro ty, co (zatím) ty sedmičky nejezdí... :-) , jednak pro ty, co používají druhý i třetí (čtvrtý) vůz v rodině.

Jak by mohlo LUPO a spol., dopadnout blbě, jak píšeš? Copak ty nevidíš potenci těchto městských aut? Umíš si představit tu trojjedinou nákupní ervropskou smršť?
Avatar - gld
10. 2. 2011 12:30
Re: EPOCHA UP
To vieš, keď prinesie novinku v segmente mini áut kia, je to zhúverilosť eko-šalátových aktivistov..keď VW, ide o novú epochu automobilizmu >:D
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 12:25
Re: EPOCHA UP
Dost možné. Ve některých Evropských městech už toto platí.
Avatar - gld
10. 2. 2011 12:25
New small ugly
No neviem neviem, mne sa to vôbec nepáči. Jasné, že vyrobiť pekné malé a praktické auto je ťažká úloha, fiat 500 však drtí new small family dizajnom a štýlom až to nie je pekné.

Kto chce malú štýlovku, kúpi F500, kto chce krpca na parkovanie vo veľkomeste, kúpi smart...a zákazníci hľadiaci na cenu zostanú u kórejskej produkcie v segmente
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 12:24
Re: parkovanie
Ale zaparkuje se určitě pohodlněji. Jenže nemyslím, že malá auta by se vyráběla proto, aby vyřešili problém s parkováním. Každopádně to bude do města ekologičtější kvůli malé hmotnosti a malým motůrkům. Asi nikdo od toho nečeká, že si to koupí člověk, co denně jezdí 200Km. Můj známý (starší pán) si loni koupil fabii 1,2 HTP 44 KW. A jediné, co mi dodal bylo, že kdyby měli ještě menší motor, nebo menší auto, tak si to koupil, protože mu to stačí. (na cenu moc nekoukal, má slušně vybavenou verzi)
10. 2. 2011 12:22
Re: EPOCHA UP
Ono možná ale bávo bude muset nechat někde u města a jet metrem a nebo si toho upíka zapůjčit. Nebo zaplatit tučnou sumu za vstup.
10. 2. 2011 12:19
parkovanie
jeden kolega spravne postrehol, ze problem s parkovanim v mestach zmensenim rozmerov auta nezanikne. podobne, v garazi a pred panelakom sa druhe miesto pre mini-auto obmedzeneho pouzitia taktiez sotva najde.
10. 2. 2011 12:18
Re: Pekne slovenske auto
A možno aj C3 alebo P207...
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 12:17
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Miniauta se prodávají špatně, protože jich tu moc není. Je tu kolínské trio. Jenže i to není nijak zázračně levné a ani jedna ze značek kolínského tria není u nás zásadně prosazená. Pak je tu přestárlý panda. Ten se neprodává špatně ani přes jeho věk. Nyní nastoupili ještě korejský konkurenti.
Vem si, že škoda bude domácí značka, která tu je prostě významně zastoupená a oblíbená. Je jasné, že to nebude stěžejní model, ale o prodeje by jsem se nebál.
10. 2. 2011 12:04
Re: NOVÁ MALÁ ŠKODA
Vraj okolo 7000,-€....ale je to len taká šeptanda...
10. 2. 2011 12:03
Re: Název
Štúdia bola predstavená v januári 2002, autorom je maďarský študent. Bola aj dodávka bez zadných okien. O výrobe Škoda ani neuvažovala. ;-)
Avatar - Krispos
10. 2. 2011 12:02
Re: Audi A8
Zkus si to objednat a uvidíš.... svůj protáhlý xycht, až přijede A8, vyloží z ní tohle, a ta A8 zase odjede, si ovšem nezapomeň vyfotit >:-[]
10. 2. 2011 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 2. 2011 11:49
Re: EPOCHA UP
Cituji:
Absolutní nesmysl. Tuhle zhůvěřilou teorii hlásá především hlávkovej salát jako podivuhodnou rudě-zelenou alternativu života. Praktik, který má vlastní vozidlo a vlastní hlavu ví, že ve městech, ostatně tak, jako i mimo města se jezdí po silnicích. Silnice nejsou tvořené nahodile… ano, chápeš správně, města zpravidla také ne. Ba co více, ani parkovací místa nejsou tvořena nahodile, nýbrž jsou vyznačována tak, aby na nich mohl parkovat i soused s BMW 7. Ještě jsem také nikdy nikde neslyšel, aby si někdo liboval, že nechal v garáži AUDI A8 a vyrazil s rodinou na dvě stě kilometrový výlet do Brna v Citroenu C1 hlavně proto, aby mohl u České uličky dobře zaparkovat.

Konečně nelze v předznačených souvislostech opominout jednu podstatnou věc – jedna z báječných silničních rozkoší je ta, když se ve svém sedmičkovém bávu, suneš na osmičkovém automatu zvolna kolem Musea, dokonale rozvalenej na koženejch židlích, oblažován z dvaasedmdesáti reproduktorů posledním Claptonem, při současném tichém ševelení čtyřzonové klimačky, a na čtyřech jednadvacítkách o šíři sedadla v tom picantu. Říká se tomu rozkoš z rozkoše…ale ukaž mi normálního, chlupatýho, chlapa, kterej by dobrovolně vylezl z toho sedmičkovýho báva a na padesátikilometrovou cestu severojižní magistrálou využil každé ráno a každý večer jednu picantní kiu. Takovej na světě není, takovej je jenom ve snech plakátových kovbojů.

UP dopadne stejne jako Lupo, tedy blbe.
:-)
10. 2. 2011 11:38
Re: EPOCHA UP
Jako vtip dobré. U nás si prostě takové auto koupí jen málokdo, i kdyby stálo 100 tisíc.
10. 2. 2011 11:35
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Miniauta se v ČR obecně prodávají velmi málo, v podstatě jen Daewoo Matiz před cca 10 lety dokázalo zaznamenat výraznou popularitu. Za 170 tisíc to bude v ČR neprodejné.
10. 2. 2011 11:31
EPOCHA UP
Nadrženost pozvolna vrcholí, tenhle projekt nemůže nechat chladným nikoho. Čeleď plakátovců má naději, že to bude jejich první auto, a dospělý člověk oceňuje zásadní, revoluční vstup evropské produkční jedničky na pole malých městských aut.

Doba se bude dělit na dvě epochy - doUP a poUP. Technicky, konfiguračně nelze tradičně nic vytknout, lze jen nadšeně zírat, že to opět musel být Volkswagen, který dokáže velká města naplnit krásnými malými auty. Je to obdoba poloviny sedmdesátých let, kdy GOLF definoval na dalších 40 let nejprodávanější auto Evropy.

Doba se mění, Golf sice zůstal dodnes základním stavebním kamenem evropských garáží, avšak rozvoj motorismu vyžaduje vedle Golfa dnes novou (lépe řečeno - další) definici. Tou definicí je miniauto.

To co nám letos koncern představí je údálostí nejen tohoto roku, malá koncernová auta předefinují styl městských ulic na následujících deset let. Buďme rádi, že naše Škoda je jednou z těch, kdo se na tomto projektu podílí zásadním vkladem.

Málo platné, ať chceme či nechceme, nemůžeme Volkswagenu upřít prvenství ve vizích, prvenství v jejich realizacích a prvenství v ovlivňování našich garáží.

Slogan - VOLKSWAGEN LUPO - Zítřek nikdy neu...síná.

BRAVWO-BRAVWO-BRAVWO :yes:

P.S. E-LUPO, douvám víš, jaké bude nejprodávanější městské evropské eletroauto za pět let...
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 11:29
Re: V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
Pokud bude cena opravdu někde kolem 170-180 000, tak by jsem se o prodeje nebál.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 11:07
Re: nechapem ten niekolkorocny humbuk...
Přesně tak, je to motoristický web (i když s pěkně hnusným designem >:-[] ), a tak píše o novinkách v autoprůmyslu. Jaké překvapení, že? :-!
10. 2. 2011 11:02
V ČR se to stejně moc prodávat nebude ...
... takže humbuk kolem toho je trochu zbytečný. To auto bude určeno do velkých měst v Západní Evropě.
10. 2. 2011 10:48
Re: nechapem ten niekolkorocny humbuk...
Zkus mi,prosím,zcela vážně uvést příklad informace=článku z nějakého autařského webu, který píše o konstrukci, výrobě, jízdních dojmech, autosalonech atd., co nelze považovat za skrytou reklamu. Pokud to chápeš jako PR akci,pak já zase chápu jakýkoliv článek o např. korejském autě(jedna fotka interiéru i40) jako PR sdělení o Hyundai....Zcela vážně: jistě že to není PR. PR si z toho někteří děláte sami ve svém virtuálním světě. Dokonce auta kupuji výlučně podle sebe bez ohledu na testy a názory novinářů, nebo majitelů aut.
Takže řešením je, aby server auto.cz psal zřejmě o výrobě čokolády, spodního prádla(mužů nebo žen?), stavebních materiálů, poznatky z genetiky atd....a nebude to tzv. "PR" o autech.
Pokud to má být o autech, tak je třeba se smířit s tím, že to bude o autech, nebo sem nechodit a nečíst.
Fakt nechápu, co stále mnohým vadí. Budou určitě i další články, testy, jízdní dojmy i korejských, naprosto dokonalých a bohovských kárách :-! Nedávno v Auto Diesel byl článek o návštěvě novinářů ve vývojovém centru Hyundai/Kia v Koreji. Je to informace, nebo PR? :-O
10. 2. 2011 10:37
Re: Název
Toto jsem ještě neviděl. Ale musím říct, že po prvním šoku to vypadá skvěle. :yes:
Avatar - kari.laz
10. 2. 2011 10:31
Re: Pekne slovenske auto
Oni ti za chvíli vysvětlí, že jediné Slovenské auto je Kia/Hyundai
Avatar - fOE
10. 2. 2011 10:21
Audi A8
Taky si myslite ze to bude v moznostech priplatkove vybavy k A8 hned pod headup displayem? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - fOE
10. 2. 2011 10:19
Re: Pekne slovenske auto
asi tak slovenske/ceske jak Porsche Cayene :no:
Avatar - fOE
10. 2. 2011 10:16
Re: Neni to zle
Nemyslim ted design (to bych nechtel ani ten superb), to bych sahnul rozhodne jinde (ikdyz toto je zatim stejne jen fotomontaz) Ale snad nekde ve svete (v Nemecku) by to mohlo byt za rozumnou cenu (pod 200tis s rozumnym motorem) a to pak proc ne... jako nakupni tasku treba ...nebo jako majitel pizzerie bych vzal hned tri >:-[]
Avatar - zdravy rozum
10. 2. 2011 10:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 2. 2011 10:05
Není co vymýšlet
V tomto segmentu se nic nového vymyslet nedá. Ideální tvar pro tyto nákupní kabelky už je nějakou dobu na světě, takže teď jde je o to, dát tomu vkusný kabátek, což by mohla být parketa koncernu. Motory vypadají OK, jednoduchý automat v nabídce je pro tento typ auta taky nutnost. Prostě konkurence pro Kolín a podobné, kdo čeká nějaké novoty musí být nutně zklamán. Jakou objevnost by měl tento typ auta přinést???
Avatar - iudex
10. 2. 2011 09:48
Re: nechapem ten niekolkorocny humbuk...
Tiež mi to už trošku lezie na nervy. Nejde predsa o postupné odhaľovanie nástupcu Veyrona, aby to udržalo záujem ľudí. Trojdverový konkurent Pandy a spol., toť vše.
10. 2. 2011 09:44
NOVÁ MALÁ ŠKODA
Důležitá bude podle mně cenová politika.Když to přestřelí tak to můžou odepsat.
10. 2. 2011 09:34
...
Snad bude definitivní podoba trochu odlišná...Tohle není žádná hitparáda...Kdyby vsadili na nadčasovej design a vyrobili konečně designově moderní městské auto.....ale to bych asi chtěl moc.
10. 2. 2011 09:24
Re: Název
No přece model 2012 alá retro styl ;-)
10. 2. 2011 09:22
Re: Název
Zabudol si dopísať rok vzniku... ;-)
10. 2. 2011 09:16
nechapem ten niekolkorocny humbuk...
pise sa o tom, ako by sa malo jednat o nieco extra... vidim, ze PR vo vw group nespi >:-[] ale co je moc, je moc...
:no:
auta, ktore nebudu nicim zaujimave, resp. by sa mali odlisovat od konkurencie...tak na co sa o tom stale tak basni...
fakof :no:
Avatar - ManInBlack
10. 2. 2011 09:04
Re: Neni to zle
Můj názor je přesně opačný - je to zlé a hodně! Naštěstí tady někdo jenom přilepil zdeformovaný čumák z Octavie na základ VW, takže uvidíme, jak to bude vypadat ve skutečnosti.
10. 2. 2011 08:55
Název
Škoda Ahoj!, jasná volba ;-)
[odkaz]
Avatar - fOE
10. 2. 2011 08:49
Neni to zle
Muze to byt docela v pohode auticko, po superbu druhy model od Skoda nad kterym by se dalo uvazovat :-)