Po měsících náročných jednání se zájemci o Opel, vládami dotčených zemí, odboráři a úřady EU, se proces prodeje Opelu uzavírá. Na jeho konci ale není změna vlastníka klíčových evropských divizí GM.
tech modelu tam maj a budou mit samo vic, Ampera je jen ten prvni v rade, jiste se stejnej koncept pohonu vzapeti objevi i v dalsich modelech, at vetsich ci mensich
ad Insight ma konkurenci a to dosti velkou a pocetnou, hybridu je jiz hodne a daserict ze nic noveho nepredvadej, porad je to jen hybrid a nic navic oproti hybridu nema, navic treba pro USA se neobtezovali to udelat se znackem Acura, cos by jiste pomohlo
Jen bych rad doddal, ze Honda si take myslela jak ji prodeje u noveho Insight Hybridu poleti nahoru a taky se tak nestalo jak se predpokladalo z komercniho hlediska!
A to je jen dukaz, ze spolehat se najeden jediny model jako na zlate prasatko je velka ruleta v pripade Ampery!
To zrovna by nemusel byť problém, banka má totižto jediný cieľ - zarábať, a tomu podriadi všetko. Čo znamená postaviť Opel na nohy a zaviesť výkonné portfólio úspešných modelov - čo nie je prespektíva na zahodenie, hoci vedie často k priemerným a konzervatívnym modelom.
Tak pokiaľ je šanca, že to utiahnu aj bez predaja perspektívnej značky, tak by boli blbí, keby sa Opla chceli nasilu zbaviť. Je to to lepšie, čo v portfóliu majú.
na druhú stranu trapasov, akým bola napríklad Sintra, by sa mali určite vyvarovať.
Opel je brana do evropy, s prichodem Ampery to bude zacatek zlateho dolu :-) no proc si taky odriznou evropu jakosto potencionalniho zakaznika pro EV auta ?
OPEL moc nemusim, i kdyz nova Astra vypada velmi podarene, ale jsem rad, ze tradicni nemecky vyrobce nebude ovladany pres ruskou banku a dalsi oligarchy....
No byla to nejlepší cesta pro oba. Na tom si klidně budu trvat. Jejich portfolio bylo už tak dost propojené a na nejednom tru mohli vytvořit naprosto dominantní postavení. Ano tohle si skutečně myslím. Podle mne to byla nejen pro Opel ta nejlepší cesta. Na druhou stranu přežije díky tomu Lancie, což je zase dobrá zpráva pro mne. :yes:
P.S. Nejúspěšnější model Opelu současnosti je GP, to samo o sobě hovoří za vše.
Tak nevím jestli to není jen okamžité rozhodnutí na základě momentálně dobré situace. Čas ukáže, ale jsem spíš skeptik. A jestli dojde pozdějí na pád Opelu bude o to horší než by byl dnes.
Ta Ampera byl jen příklad.
No jinak jak říkáš. Možná to dopadne špatně možná ne, to ukáže čas.
V čem bych viděl problém já je reakce zaměstnanců Oplu na toto. Protože ty s prodejem dost počítali. Čili aby se za toto "nemstili" - stávky apod.
O.K.
uvidime. Myslím, že to nebude trvat tak dlouho a ukáže se jak na tom Opel a celé GM je. Tím netvrdím, že si nabijí nos..., ale pravděpodobnost toho, že tomu tak bude je i tak dost veliká.
P.S. Amper opravdu není to, co by Opel či GM spasilo...
Zřejmě máš nějakou věšteckou kouli, která ti řekla co a jak. Já s tím nemůžu souhlasit. Dostali prachy, ano, něco kolem 1,4 mld. Eur či tak nějak. Vzhledem k tomu, že se jim daří, tak vydrží déle než předpokládali. Od vlády při prodeji Magně měli dostat 4,5mld, od GM dostanou 3mld Eur (oni jim něco dát tak jako tak musí). Dobré je to v tom, že Opel může prodávat do budoucna například v Číně, kde by nemohl při prodeji Magně. Dále GM má moderní závody v Rusku a kdoví jak by jim tam nechali při výrobě volnou ruku při prodeji Magně. Další věci, jako že má GM hybridní technologie se už nezmiňuji (usnadnění nástupu Ampery atd.)
Já radost nemám, protože tohle je oddálení nevyhnutelného. Radost bych mě teprve až tehdy, pokud se ukáže, že jsou schopní Opel a celý GM směřovat správným směrem (a ukázalo se, že se mýlím a tady bych se skutečně rád mýlil). Ale vzhledem k tomu, že je tu zase cítit tendence sezení jedním zadkem na dvou židlích...moc tomu nevěřím. Management GM, který tam nyní je, ještě ničeho nedosáhl. Optimismus je hezká věc, ale nyní není na místě.
No pokud si skutečně myslíš, že je to pro opel to nejlepší, pak good luck... to, že to pude cugrunt je víceméně jasné. Ale chápu ten optimismus. Dostali prachy, tak než je zase rozfrcají... Uvidíme.
Tak im držím palce. Hlavne by vedenie GM malo upustiť od v minulosti vžitej myšlienky, že čo je dobré pre Ameriku, musí stačiť aj Európe. Snáď im to došlo, a budú to robiť radšej naopak.
Teď se Oplu daří, v Německu má nejlepší prodeje od roku 2001
([odkaz] tak už se prodávat nechce :-)
Každopádně tohle jsem čekal cca už tak měsíc, neboť zprávy o tom, že si GM chce Opel ponechat se začly množit jak houby po dešti. Ono je to i vcelku logické. Možná to bude i tak lepší, poněvadž Magna ztrácela své zákazníky (VW, BMW..), kteří se báli, že Magna prozradí jejich know-how Oplu.
No hlavně ať to GM zase nepodělá, podruhý už by to takto vyjít nemuselo (podpora od vlády, mnoho potenciálních kupců jako Magna, Fiat, RHJ).