Ekonomika
Krispos
0
Tak Mini je zábavné autíčko, ale já preferuju bezpečnost a pohodlí... přeci jen ve svém věku už se musím šetřit 😄
Přejít do diskuze
Prostě severská klasika 😄 nikde jsem netvrdil, že je Volvo prémie a navíc, v R-designu se červené sedačky nedělají... ale jinak jsi mi to nandal, to jo. Jsi borec >😒]
Člověk, který používá jako nick typ auta ani nestojí za reakci..
A jaké roviny chápeš ty, to je absolutně bezpředmětné, neb, jak sám rád píšeš, tvé názory tu nikoho nezajímají.
přeju ti krásné pondělí 😉
A jaké roviny chápeš ty, to je absolutně bezpředmětné, neb, jak sám rád píšeš, tvé názory tu nikoho nezajímají.
přeju ti krásné pondělí 😉
Můj styl zase není páka ruční brzdy co vypadá jak vymontovaná z vyřazené rybářské lodi... Trubka čouhající ze středového tunelu je vážně prémiový přesah...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A tyhle sníky to ještě naštěstí umí trochu maskavot.. Reálná zkušenost byla děsivější...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A tyhle sníky to ještě naštěstí umí trochu maskavot.. Reálná zkušenost byla děsivější...
Jestli to nebude taky tím, že A1 je zatím jen jako třídvířko a sportback teprve příjde...
Hele, ty v té ojeté hajtře z německa, moc nevyskakuj a běž obhajovat dopravní podniky. Není nad to se diskuzně obnažit, co?
Jettu, neb s tebou uvedeným modelem bych nevěděl, co si při svém životním stylu počít 😄 Ty udělej to samé, abys tu mohl ještě alespoň pár let psát.
Být však v postavení toho předmaturáka, samozřejmě to Subaru, ovšem s... rakví. 😉
P.S. Zamysli se nad tím, jaký dotaz jsem položil já a jaký ty, dost to o každém z nás vypovídá...
Být však v postavení toho předmaturáka, samozřejmě to Subaru, ovšem s... rakví. 😉
P.S. Zamysli se nad tím, jaký dotaz jsem položil já a jaký ty, dost to o každém z nás vypovídá...
Člověk, který je schopen říkat vlastnímu autu "megánek" s tím podle mých poměrně dlouhých životních zkušeností nemůže být tak úplně všechno v pořádku. Minimálně v rovině, v jaké chápu postoje dospělýho chlapa.
Nemusím se snažit, snažíš se marně ty. Dokonale.
Nemusím se snažit, snažíš se marně ty. Dokonale.
Presne tak, "uspech" A1 v lednu v CR je jen tim, ze dealeri byli nuceni nakoupit skladova auta. Nic vic v tom nehledejte.
Jinak po cele Evrope ma A1 prodeje a u VW je z toho pekne dusno... a jiste bude.
Taky kdo by si dobrovolne koupil predrazene nepremiove POLO s znackem AUDI, jen uplny vylizanec s cislem mesice. >😁
U a A1 konecne prisla koncernova kosa na re-badge kamen. >😁
Jinak po cele Evrope ma A1 prodeje a u VW je z toho pekne dusno... a jiste bude.
Taky kdo by si dobrovolne koupil predrazene nepremiove POLO s znackem AUDI, jen uplny vylizanec s cislem mesice. >😁
U a A1 konecne prisla koncernova kosa na re-badge kamen. >😁
koukám, že delší pobyt v prostředí se špatnými rozptylovými podmínkami skutečně zanechává trvalé trvalé následky...
nesnaž se, na to nemáš. absolutně mě nezajímá, co si virtuální komik jako ty myslí...
nesnaž se, na to nemáš. absolutně mě nezajímá, co si virtuální komik jako ty myslí...
No, na stránkách Audi je uvedeno 51 kusů skladových Audi A1, což se mi zdá docela dost😒br />
[odkaz]
Kolem obou jezdím každý den. u renaultu skoro žádný auta neparkujou.
a aspoň při neděli si nech ty svoje trapné urážky.
a aspoň při neděli si nech ty svoje trapné urážky.
Tak a je to jasné, já to tušil... 😉 Tedy, nejde o ten špenát, jde o to, že chodíš na "gympl". 😄
Nejde o vytrhnutí, ostatně to tu budeme sledovat co měsíc. Každopádně horní číslo bylo šokem jistě pro každého, kdo umí počítat.
Je to balík, ale nakonfiguruj si MINI. Jsou to prémiovky ve třídě - čím menší, tím... "dražší" 😄
já když vidím Thalii vždycky je to ten první typ s trupem připomínajícím ponorku nebo výletní parník... tady bych teda volil spíše Clio
Původní Fabia byla fajn, zvlášť sedan se mi líbil.... pak přišel facelift na FII a vznikla tramvaj....
... ale ty ceny mě dost zklamaly.... když chcete pořádně vybavené auto, dostáváte se na cenu kolem 700 000,-
Bože, to je jako když mi ve školní jídelně dali na vybranou buď krupičnou kaši nebo vodnatý kašovitý špenát - ani jedno prostě NEJÍM a do jídelny jsem přestal chodit 😉
Běž se podívat na parkoviště renaultu, jak tam přehazujou mégany, kdyby se auta do tříd dělila podle ceny, sklouzl by se mégane do mikroaut... >😁
Pokud tu chceš regulerně diskutovat o autech, pak nebreč za plotem u AUDI a věnuj se tu horní tabulce. V ní je to jasné jak facka.
Pokud tu chceš regulerně diskutovat o autech, pak nebreč za plotem u AUDI a věnuj se tu horní tabulce. V ní je to jasné jak facka.
No tím packetem ten vzhled už moc nevylepšili. Pořád ta Fabia vypadá jako dílo nějakého díděte a ne profesionálního deasignéra :no:
vskutku super prodeje. Na parkovišti Auto Jarov stojí už asi měsíc několik desítek "ˇAjedniček".
Myslíš, že to jsou skladovky nebo už objednaný kusy a nikdo si pro ně nepřišel?
Myslíš, že to jsou skladovky nebo už objednaný kusy a nikdo si pro ně nepřišel?
Tak samozřejmě jenže to musi mit člověk realny a ničim neposkvrněny pohled. Jinak lednove prodeje u nas je vysoka vypovidajici hodnota
Jinde je to o dost slabší😒br />
[odkaz]
Cituji😒br /> "Od začátku prodejů A1 v dubnu letošního roku [tj. 2010] prodala firma pouze 20 tisíc aut, což je daleko za výrobní kapacitou 100 tisíc aut za rok i prodejním cílem pro první rok na trhu, který měl podobu 80 tisíc prodaných vozů. Ingolstadtská automobilka tvrdí, že do konce roku [2010] dodá zákazníkům na 30 tisíc aut, což ale celkový výsledek příliš nezlepšuje. K tomu je třeba dodat, že vyrobeno bylo dosud již 45 tisíc vozů, z nichž tedy většina zůstává na skladech bez jistého kupce."
Takže ono ty lednové (2011) prodeje u nás taky mohou z velké části být auta pro dealery...
Cituji😒br /> "Od začátku prodejů A1 v dubnu letošního roku [tj. 2010] prodala firma pouze 20 tisíc aut, což je daleko za výrobní kapacitou 100 tisíc aut za rok i prodejním cílem pro první rok na trhu, který měl podobu 80 tisíc prodaných vozů. Ingolstadtská automobilka tvrdí, že do konce roku [2010] dodá zákazníkům na 30 tisíc aut, což ale celkový výsledek příliš nezlepšuje. K tomu je třeba dodat, že vyrobeno bylo dosud již 45 tisíc vozů, z nichž tedy většina zůstává na skladech bez jistého kupce."
Takže ono ty lednové (2011) prodeje u nás taky mohou z velké části být auta pro dealery...
Odpověď tam máš, řekl bych Punto Abarth nebo Clio RS.
Ani Thalia ani A1 nejsou moje krevní skupina, a to ani vzdáleně.
Ani Thalia ani A1 nejsou moje krevní skupina, a to ani vzdáleně.
s tou klimou je to trapas...nicméně A1 mě taky překvapila, nečekal jsem, že se dostane do top10.
"Víťazom" slovenského šrotovného bola thalia. Na ňu som myslel v prvej vete.
Nárast skoro o 200%😄
A to o tom image,zostatkovej hodnote.....
...... to nech ťa za to, ukameňuje ten "vlk" so svojou svorkou.
Nárast skoro o 200%😄
A to o tom image,zostatkovej hodnote.....
...... to nech ťa za to, ukameňuje ten "vlk" so svojou svorkou.
Otázkou zde nyní nebylo osvojení, či tvé milostné vztahy, ty tu (naštěští) nikoho ani nezajímají, otázku jsem nahoře napsal - máš před maturou a rodiče ti řeknou - Magdíku, jaký vůz chceš za úspěšnou maturitu, thalii nebo A1?
Neboj se sám sebe, neboj se své pravdy, projednou se do toho polož >😁
P.S. Co je špatného na tom, že napíšeš thalii? Nebo třeba A1, co v tom pořád hledáš za složitosti? Jde jenom o to, co který diskuzní kolega vybere. Domnívám se správně, že v této možnosti, ty bys svým rodičům řekl, že si tedy přeješ thalii?
Neboj se sám sebe, neboj se své pravdy, projednou se do toho polož >😁
P.S. Co je špatného na tom, že napíšeš thalii? Nebo třeba A1, co v tom pořád hledáš za složitosti? Jde jenom o to, co který diskuzní kolega vybere. Domnívám se správně, že v této možnosti, ty bys svým rodičům řekl, že si tedy přeješ thalii?
Drobná oprava. Otázka rodičů by zněla: "... Tak si vyber, jestli chceš jednu A1 nebo DVĚ Thalie, jednu pro Tebe, druhou pro přítelkyni."
Schválně nahlédněme do ceníku: NEJDRAŽŠÍ Thalia Privilege (motor 1.2 16V 75 koní) stojí 213 tis. Kč.
[odkaz]
NEJLEVNĚJŠÍ A1 (1.2 TFSI 86 koní) stojí 404 tis. Kč, a to BEZ KLIMATIZACE 8-s 8-s
[odkaz]
Já bych tedy v 18 rád přítelkyni věnoval místo kytičky nebo prstýnku auto...
PS: Sám pro sebe bych si dnes vybral Punto Evo Abarth nebo Clio RS
Schválně nahlédněme do ceníku: NEJDRAŽŠÍ Thalia Privilege (motor 1.2 16V 75 koní) stojí 213 tis. Kč.
[odkaz]
NEJLEVNĚJŠÍ A1 (1.2 TFSI 86 koní) stojí 404 tis. Kč, a to BEZ KLIMATIZACE 8-s 8-s
[odkaz]
Já bych tedy v 18 rád přítelkyni věnoval místo kytičky nebo prstýnku auto...
PS: Sám pro sebe bych si dnes vybral Punto Evo Abarth nebo Clio RS
No, tak tomuhle se říká zlatá nedělo. To, čemu tu snad nevěřil ani největší snílek se konale naplnilo. AUDI A1 jede, co jede, ano... letí. Letí vzhůru, tak vzhůru, že to probralo diskuzně i mě.
Dotáhnout se v této třídě v roli prémiového premianta po pár měsících prodejů takto vysoko je zejména v Česku úspěch desetiletí, to je bez diskuze. Sebekriticky přiznávám, že i já sám jsem byl v odhadech velmi zdrženlivý, no, ukázalo se, že vedle majitelů thalií, je tu ještě jiná skupina řidičů. Do jaké skupiny bys jednou chtěl patřit? Mezi thálisty nebo mezi ájedničkáře? Pokud zatím auto nevlastníš, představ si například, že by dnes po obědě k tobě rodiče vešli do pokoje a řekli by ti - "Synku, čeká tě za pár měsíců maturita, když to dobře dopadne, rozhodli jsme se, že ti v červnu koupíme vůz, tak si vyber, zda by to měla být thalia, nebo AUDI A1"...
Hele, napiš tu, co by sis vybral. Ale upřímně...
Číslem měsíce, jistě, je číslo 83. AUDI A1 :yes😒br />
P.S. ALFA ROMEO (MITO) neprodá za rok to, co AUDI (A1) za měsíc... neuvěřitelné.
Dotáhnout se v této třídě v roli prémiového premianta po pár měsících prodejů takto vysoko je zejména v Česku úspěch desetiletí, to je bez diskuze. Sebekriticky přiznávám, že i já sám jsem byl v odhadech velmi zdrženlivý, no, ukázalo se, že vedle majitelů thalií, je tu ještě jiná skupina řidičů. Do jaké skupiny bys jednou chtěl patřit? Mezi thálisty nebo mezi ájedničkáře? Pokud zatím auto nevlastníš, představ si například, že by dnes po obědě k tobě rodiče vešli do pokoje a řekli by ti - "Synku, čeká tě za pár měsíců maturita, když to dobře dopadne, rozhodli jsme se, že ti v červnu koupíme vůz, tak si vyber, zda by to měla být thalia, nebo AUDI A1"...
Hele, napiš tu, co by sis vybral. Ale upřímně...
Číslem měsíce, jistě, je číslo 83. AUDI A1 :yes😒br />
P.S. ALFA ROMEO (MITO) neprodá za rok to, co AUDI (A1) za měsíc... neuvěřitelné.
Přesně tak, i mně se druhá Thalia líbí a ta cena za plnou výbavu je super. Motor 1,2 55kW na 900 kg těžké auto v pohodě stačí takže za nabídku :yes:
Je vidět, že se opravdu Thalia čechům líbí, to druhé místo bych fakt nečekal. Druhá generace sice neoplývá nejmodernější technikou, už ale není tak ošklivá jako ta první, základní čtyřválcový motor stačí, ale hlavně má Thalia docela velký kufr a super cenu!
Základní THALIA 1,2 16V 55 kW/75 k Authentique po slevě vyjde na 169 900 Kč.
THALIA v plné výbavě 1,2 16V 55 kW/75 k Privilege je za 212 900 Kč. Výbava obsahuje vše, co normálnímu řidiči stačí, akorát je vhodné si připlatit za boční airbagy za 8100 Kč. Dobrá nabídka.
Základní THALIA 1,2 16V 55 kW/75 k Authentique po slevě vyjde na 169 900 Kč.
THALIA v plné výbavě 1,2 16V 55 kW/75 k Privilege je za 212 900 Kč. Výbava obsahuje vše, co normálnímu řidiči stačí, akorát je vhodné si připlatit za boční airbagy za 8100 Kč. Dobrá nabídka.
nejde podla mna az tak o srotovne ak oskor o meno a imidz. Kto chce crossover isto zvoli suzuki ako fiat uz len kvoli pripadnej vacsej zostatkovej hodnote pri dalsom predaji a lepsiemu menu a imidzu. Nieco podobne je aj mitsu outlander a jeho konkurenti peugeot 4007 aciton c crosser. Tu outlander tiez jasne vedie lebo je jasne ze kazd ysi kupi radsej mitsubishi SUV ako peugeot.