Novinky
Zasa sa niekto hral s umiestnením budíkov? Prečo sa niektoré automobilky snažia narvať to do stredu?? Nerozumiem tomu. Nevyzerá to dobre a pre vodiča samotného to dobré nie je už vôbec... :no:
Výhoda by měla spočívat v tom, že budíky ve středu jsou umístěny dál a výš a při pohledu na ně bys neměl tolik přeostřovat a sklápět zrak dolů, jako u budíků za volantem. Ze stejných důvodů se do stejného prostoru umísťuje hojně navigace.
Nemyslím si, mne je oveľa prirodzenejšie pozrieť na klasické budíky. Ja som jednoducho za klasické budíky pred vodičom...
Pro tebe je to přirozenější především proto, že jsi na to zvyklý. Já osobně taky používám a upřednostňuju klasické budíky, které jsou konec konců stále v drtivé převaze, jen vysvětluju logiků použití budíků uprostřed.
Pokud se nepletu, Ypsilon měla i v minulé a předminulé generaci budíky uprostřed.
Áno, minulá ypsilonka mala budíky v strede. Ale na hlúpu tradíciu snáď netreba nadväzovať 😉
Ty, člověče, najdou se takoví, co si na to rychle zvykli a považují to za dobrý nápad.
Mě to v první Ypsilonce štvalo, protože mi budoucí tchyně ze zadních sedaček neustále kontrolovala rychlost a otáčky... >😒]
Jinak je to pohodička.
Jinak je to pohodička.
Pravdu povediac, ja som auto s budíkmi v strede ešte nešoféroval. Je to o sile zvyku. A áno, ako prvé negatívum ma napadlo, že mi bude posádka čučať, koľko válím >😁
Tak asi takhle se to má dělat. Italové zase jednou dokazují, že pokud jde o design, jsou mistři nad jiné.
Takže nová Y😒br /> - jasně navazuje na minulé generace Y, viz tvar zadních světel, budíky uprostřed palubní desky...
- jednoznačně patří do rodiny Lancia, využívá, ale NEKOPÍRUJE (!!) prvky designu Delty, viz přední maska a kapota, C-sloupek...
- nenápadně a bez narušení tvaru přináší novinku pro Y, tj. zadní pár bočních dveří
- jednoduše vypadá tak jak malé luxusní autíčko pro dámu má vypadat
Takže nová Y😒br /> - jasně navazuje na minulé generace Y, viz tvar zadních světel, budíky uprostřed palubní desky...
- jednoznačně patří do rodiny Lancia, využívá, ale NEKOPÍRUJE (!!) prvky designu Delty, viz přední maska a kapota, C-sloupek...
- nenápadně a bez narušení tvaru přináší novinku pro Y, tj. zadní pár bočních dveří
- jednoduše vypadá tak jak malé luxusní autíčko pro dámu má vypadat
... já chci prostě tohle
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jo, to byla / pořád je nádhera. Byl jsem tenkrát ve Frankfurtu, když tenhle koncept ukázali a taky jsem doufal, že půjde do série.
Jo, ta blondýna na druhé fotce nevypadá úplně špatně >😒]
nějak nemůžu zkousnout ty vodorovné příčky ve znaku, tohle by bylo mnohem lepší [odkaz]
stejně tak hnusně vypadá delta s chryslerovským čumákem [odkaz]
stejně tak hnusně vypadá delta s chryslerovským čumákem [odkaz]
JJ, to je fakt. sem si furt rikal proc v tom vidim priblizovani s chryslerem a ono to bude tim horizontalnim zebrovanim. I kdyz to chryslerovateni ve me navozuji castecne asi i ty uzsi svetla. 300c ma ten nepomer svetel k masce podobny. Chtelo by to hlavne masku z Lancie a na predku by celkove vetsi inspirace deltou neskodila.
Já se spíš nemůžu srovnat s tou zádí. A to jsem jinak snad největší příznivce malých aut na tomhle serveru... Mně tahle mrška prostě nesedí a nesedí.
JINAK!
:yes: :yes: :yes😒br />
Fantazie.
Teď se přiznám. měl sem z toho trochu strach, co vznikne sice na upravené podvozkové platformě z Pandy a F 500, neboť to jsou přeci jen malá auta a tohle auto by mělo směřovat o třídu výš... s tím, že design neměl být tak přísně účelový jako je u Pandy, kde pak není problém s prstorem a podobně...
Ale tohle? Tohle se prostě povedlo...
Nesouhlasím s tím řazením auta k dámské populaci, tohle auto je prostě pro všechny co chtějí PĚKNÉ auto. Barevných kombinací bude jistě hodně. Vybere si skutečně každý.
Imho... Bude i verze HF s 1,4 T-Jet Multiair... se 140 koníky.
:yes: :yes: :yes😒br />
Fantazie.
Teď se přiznám. měl sem z toho trochu strach, co vznikne sice na upravené podvozkové platformě z Pandy a F 500, neboť to jsou přeci jen malá auta a tohle auto by mělo směřovat o třídu výš... s tím, že design neměl být tak přísně účelový jako je u Pandy, kde pak není problém s prstorem a podobně...
Ale tohle? Tohle se prostě povedlo...
Nesouhlasím s tím řazením auta k dámské populaci, tohle auto je prostě pro všechny co chtějí PĚKNÉ auto. Barevných kombinací bude jistě hodně. Vybere si skutečně každý.
Imho... Bude i verze HF s 1,4 T-Jet Multiair... se 140 koníky.
Taky nechápu to řazení auta k dámský populaci. Jsem normální, a vždycky mě může ...
když nějaký pseudonovinář napíše, že je MiTo pro ženský. Taky s touto novou Ypsilonkou jako chlap nemám problém.
když nějaký pseudonovinář napíše, že je MiTo pro ženský. Taky s touto novou Ypsilonkou jako chlap nemám problém.
.... taky se přidávám k pozitivním reakcím, podle mě to auto vypadá naprosto fantasticky :yes: (jediné co mě trošku tahá za oči je přední maska, ale jinak je to opravdu nádhera).
Takže koncern Fiat to má v současnosti v miniautech takto: F500 - kombinace "sportu i luxusu" (viz výbavy Sport a Lounge) ve svým způsobem legendární třídvéřové karoserii. Fantastické prodeje, tam vůbec není co řešit.
Teď do toho přichází nádherné pětidveřové auto, které osloví jednak ženy a taky muže v takových zemích jako je Francie a Itálie (dvoumetrový Švéd do toho asi nevleze).
No a pak se tedy snad brzo dočkáme nové Pandy, která prostě dál zůstane tou funkcionalistickou krabicí :yes😒br />
Tomu říkám obsazení třídy super-mini par excelence :yes😒br />
O prodeje nové "Y" se nebojte, jen v Itálii se ta notně přesluhující prodávala po statisících a tahle nová to hravě překoná (protože je ve všem lepší a navíc má pět dveří). Skoro se začínám bát o nepříliš povedené současné Punto....
Dnes do Itálie velké bravo 😄
Takže koncern Fiat to má v současnosti v miniautech takto: F500 - kombinace "sportu i luxusu" (viz výbavy Sport a Lounge) ve svým způsobem legendární třídvéřové karoserii. Fantastické prodeje, tam vůbec není co řešit.
Teď do toho přichází nádherné pětidveřové auto, které osloví jednak ženy a taky muže v takových zemích jako je Francie a Itálie (dvoumetrový Švéd do toho asi nevleze).
No a pak se tedy snad brzo dočkáme nové Pandy, která prostě dál zůstane tou funkcionalistickou krabicí :yes😒br />
Tomu říkám obsazení třídy super-mini par excelence :yes😒br />
O prodeje nové "Y" se nebojte, jen v Itálii se ta notně přesluhující prodávala po statisících a tahle nová to hravě překoná (protože je ve všem lepší a navíc má pět dveří). Skoro se začínám bát o nepříliš povedené současné Punto....
Dnes do Itálie velké bravo 😄
Tak ho tu máme, bobka. Adorační oratoriální orgie bude na diskuzích zažívat bohužel především od těch diskutérů, pro něž je i auto tohoto segmentu dosažitelné stejně jako Phaeton... Ti však, pro něž je auto zcela přirozenou součástí jejich vlastních životů, zejména pak ti, kteří své životní dioptrie nezvyšují zoufalými průhledy ok bazarových plotů, tak všichni ti, kteří auto mohou považovat za zcela automatickou součást života, nepochybně uznale kývnou hlavou.
Míťa sice asi právě zažívá lehkou migreniální siluetovou mdlobu, ale uznejme, udělat malý vůz, jehož vizualita by dokázala přitáhnout nejedno voko ošlehaného eurojezdce, to je kumšt hodný těch nejlepších. Jakkoli by asi bylo méně designového zadního bachoru více, pohled na zadní víko je doslovnou designovou zahradou, která dává vmžiku zapomenout na hledanou a nenalezenou až ... nesnesitelnou lehkost karosářského bytí. Málo platné, doba bytní, bytní i malé vozy. Ostrost, říz a harmonická balance, vyhrazena v totmto segmentu referenčně modelu POLO (VOLKSWAGEN) získává v (prémiové?) Ypsilonce (LANCIA), až jemně broukoidní (vskutku historická asociace) opačnou konkurenční hranu. Na jednom pólu je POLO, na druhém v nijak moc vzdáleném zákrytu s Yarískem pak nová Ypsilon.
Ovšem pro toho, kdo jistou designovou potenci v ypsilonce vidí, je to dobrá trefa. Vůz působí poměrně jistě, a zejména i v jakkoli diskutabilním čelním pohledu, to velmi přesvědčivě nandavá svému druhovi s vykulenejma vočima. V tomto silně přitakejme Ypsilonu. Celá spodní část přídě je sice až příliš pomíťovsku vyvedená, avšak oko jistě každého začne brzy klouzat po sympaticky naducaných bocích směrem k opravdu rajcovnímu... zadku (dámy prominou, takhle to ve světě aut a těch správně orientovanejch chlapů chodi). Celá ta smyslnná křivka definovaná horní hranou bočních oken, plující v prostoru jako (al dente) vařená špagetka, úchvatně pokračuje do okna zadního víka, které v dokonalém poměru skla a plechů fantasticky ukončuje toho božskÝho jemně sumoatletka.
Jednoznačně dámská záležitost. Nikoliv holčičí, nýbrž... dámská, jestli mi tedy dobře rozumíš a pojem dáma nemusíš hledat ve slovníku cizích slov. Kabinu budeme mít jistě ještě možnost dopodrobna rozcupovávat, no, já bych byl v tomto případě více než tolerantní. S odkazem na genetický profil vozu, chápu, že eurodrzčí dvojjediné kulaté odečítače rychlosti našehoi tepu a tlaku plnění naší (euro)ero-pumpy, instalované po vzoru legend do předočních kapliček, nejsou tím, co by mělo, mohlo a muselo nutně nacházet odezvu v autech určených prioritně pro naše krásné polovičky. Tedy já pardonuji dané řešení přístrojové desky, jednak z uvedeného důvodu, jadnak jaksi z tradice. A i když čeleď zdejších diskuzních plakátovců tradice principiálně uznávat nemůže, zde bych velmi varoval před unahlenými soudy z arzenálu 599 GTB Fiorano, a to jak večer tak ráno.
Verdikt - jedna z nepovedenějších malých karoserií, kterou za posledních deset let bylo lze spatřit u italské produkce. Mám-li to nyní vrátit na začátek svého příspěvku, pak snad jen sloganem - Můžeš se plakátem udávit, můžeš si lepidlem svět z papíru lepit, málo platné, jsi než to, co tvůj vůz. A bude-li tvým vozem LANCIA YPSILON, pak tvůj garážový status získá nádech toho, kdo ví a má. Neboť jak známo nemít a chtít je něco úplně jiného, než vědět a... mít.
BRAVO LANCIA :yes:
Míťa sice asi právě zažívá lehkou migreniální siluetovou mdlobu, ale uznejme, udělat malý vůz, jehož vizualita by dokázala přitáhnout nejedno voko ošlehaného eurojezdce, to je kumšt hodný těch nejlepších. Jakkoli by asi bylo méně designového zadního bachoru více, pohled na zadní víko je doslovnou designovou zahradou, která dává vmžiku zapomenout na hledanou a nenalezenou až ... nesnesitelnou lehkost karosářského bytí. Málo platné, doba bytní, bytní i malé vozy. Ostrost, říz a harmonická balance, vyhrazena v totmto segmentu referenčně modelu POLO (VOLKSWAGEN) získává v (prémiové?) Ypsilonce (LANCIA), až jemně broukoidní (vskutku historická asociace) opačnou konkurenční hranu. Na jednom pólu je POLO, na druhém v nijak moc vzdáleném zákrytu s Yarískem pak nová Ypsilon.
Ovšem pro toho, kdo jistou designovou potenci v ypsilonce vidí, je to dobrá trefa. Vůz působí poměrně jistě, a zejména i v jakkoli diskutabilním čelním pohledu, to velmi přesvědčivě nandavá svému druhovi s vykulenejma vočima. V tomto silně přitakejme Ypsilonu. Celá spodní část přídě je sice až příliš pomíťovsku vyvedená, avšak oko jistě každého začne brzy klouzat po sympaticky naducaných bocích směrem k opravdu rajcovnímu... zadku (dámy prominou, takhle to ve světě aut a těch správně orientovanejch chlapů chodi). Celá ta smyslnná křivka definovaná horní hranou bočních oken, plující v prostoru jako (al dente) vařená špagetka, úchvatně pokračuje do okna zadního víka, které v dokonalém poměru skla a plechů fantasticky ukončuje toho božskÝho jemně sumoatletka.
Jednoznačně dámská záležitost. Nikoliv holčičí, nýbrž... dámská, jestli mi tedy dobře rozumíš a pojem dáma nemusíš hledat ve slovníku cizích slov. Kabinu budeme mít jistě ještě možnost dopodrobna rozcupovávat, no, já bych byl v tomto případě více než tolerantní. S odkazem na genetický profil vozu, chápu, že eurodrzčí dvojjediné kulaté odečítače rychlosti našehoi tepu a tlaku plnění naší (euro)ero-pumpy, instalované po vzoru legend do předočních kapliček, nejsou tím, co by mělo, mohlo a muselo nutně nacházet odezvu v autech určených prioritně pro naše krásné polovičky. Tedy já pardonuji dané řešení přístrojové desky, jednak z uvedeného důvodu, jadnak jaksi z tradice. A i když čeleď zdejších diskuzních plakátovců tradice principiálně uznávat nemůže, zde bych velmi varoval před unahlenými soudy z arzenálu 599 GTB Fiorano, a to jak večer tak ráno.
Verdikt - jedna z nepovedenějších malých karoserií, kterou za posledních deset let bylo lze spatřit u italské produkce. Mám-li to nyní vrátit na začátek svého příspěvku, pak snad jen sloganem - Můžeš se plakátem udávit, můžeš si lepidlem svět z papíru lepit, málo platné, jsi než to, co tvůj vůz. A bude-li tvým vozem LANCIA YPSILON, pak tvůj garážový status získá nádech toho, kdo ví a má. Neboť jak známo nemít a chtít je něco úplně jiného, než vědět a... mít.
BRAVO LANCIA :yes:
Klobouk dolů 😄 :yes: :yes: :yes😒br />
Jeden z nejpoetičtějších příspěvků z tvého pera z poslední doby. Je vidět, že tě Ypsilonka opravdu okouzlila, protože z obrazovky prosákla do tvých prstů, a skrzevá klávesnici se přetransformovala v tvůj příspěvek 😉 :yes😒br />
Nezbývá než odpovědět na otázku letošního léta a nadcházejících let: "Po čem ženy touží?" Po tvrdém ... a malém a roztomilém Y >😒]
Jeden z nejpoetičtějších příspěvků z tvého pera z poslední doby. Je vidět, že tě Ypsilonka opravdu okouzlila, protože z obrazovky prosákla do tvých prstů, a skrzevá klávesnici se přetransformovala v tvůj příspěvek 😉 :yes😒br />
Nezbývá než odpovědět na otázku letošního léta a nadcházejících let: "Po čem ženy touží?" Po tvrdém ... a malém a roztomilém Y >😒]
:yes:
Perfektní. Jak příspěvek, tak auto. Tedy až na tu obří masku. 😄
Perfektní. Jak příspěvek, tak auto. Tedy až na tu obří masku. 😄
Až jsem se zasnil.... dostal jsi mě 😉 ještě minulý týden bych tě hodil do kufru Cromy a teď tohle.
Opravdu jsi to přesně vystihl a jak říká klasik: trefil na komoru 😄 :yes:
Opravdu jsi to přesně vystihl a jak říká klasik: trefil na komoru 😄 :yes:
Ano, ano. Tohle je velká paráda. Na druhou stranu, pokud by tohle Lancia "podělala", tak už by pro autonadšence zůstávala jediná volba, přesídlit na Mars.
Souhlas, čím dál častěji mám pocit, že bys byl mohl být i můj
"tiskový mluvčí snů"... >😒]
"tiskový mluvčí snů"... >😒]
Z profilu mi nová Ypsilonka až moc připomíná minulou generaci C3, ale co nemůžu rozdejchat vůbec je ta Chryslerovská maska :no: :-! Lancia měla vždy vertikální lemování, tohle horizontální alá Chrysler se mi vůbec nelíbí 8-s Co naopak vypadá pěkně, je interier, i kdy z jedný fotky toho moc poznat nejde. Další plus je určitě nabídka motorů, který jsou na špičce ve svý třídě. Navíc polskej závod v Tychách vyrábí snad nejkvalitnější auta v rámci koncernu. Takže pro toho, kdo zkousne design exteriéru, bude nový Ypsilon určitě dobrou volbou. Jen si nejsem jistý, kolik lidí ten design zkousne... já s nim mám velký problémy. 😐
pozrite si stránku netcarshow.com tam sú už aj prvé oficiálne fotky lancii themy aj lancii grand voyageru
koukám, že u Themy se neobtěžovali s vůbec žádnými detaily, kromě názvu 😢 Jakkoliv chápu argumenty o nutnosti sdílení (např platformy, motory) tak opravdu nechápu, jak může někdo takhle necitlivě měnit historická loga automobilek za účelem naprosto minimální úspory???? Tohle je fakt hnuss Marchionne :no: :no: :no😒br />
[odkaz]
[odkaz]
PS: jinak se mi ale nová Lancia Y líbí, až na tu přední masku, ta měla být původní !
[odkaz]
[odkaz]
PS: jinak se mi ale nová Lancia Y líbí, až na tu přední masku, ta měla být původní !
to je hruza jestli to tak vazne bude. Aspon to zebrovani mohli dat vertikalne, hned by to vypadalo aspon trochu vic jak lancie a skoro nic by to nestalo. Zruseni vertikalniho zebrovani a nahrazeni horizontalnim (ala chrysler), to je skoro stejny zlocin jako kdyby u BMW zrusili ledvinky. 😒
Navic bych cekal ze aspon predni a zadni svetla + masku nejak upravi. :no:
Navic bych cekal ze aspon predni a zadni svetla + masku nejak upravi. :no:
Italští mistři na mě vystřelili poněkud neuchopitelnou ránu...spousta zajímavých a ve třídě mini neotřelých detailů zabalených do hávu...předchozí C3. O co víc bych se radoval z mandlovitých světel á la předchůdce a z možná o ždibíček nižšího pontonu karoserie.
Jak tahle prYncezna bude vypadat naživo bude nejlepší posoudit v některém z italských velkoměst, tam patří a tam bude "pasovat" nejlépe.
Jak tahle prYncezna bude vypadat naživo bude nejlepší posoudit v některém z italských velkoměst, tam patří a tam bude "pasovat" nejlépe.
Jo, můžu souhlasit s GTIho náhledem na věc ve smyslu přístupu k designu v dané třídě, tedy ostře technicistně viz. A1 nebo Polo a naopak jemně až přítulně viz. C3 nebo Ypsilon, přesto mě výsledek u ypsilonky nijak nenadchýňa. Je to detaily, byť povedenými, příliš překombinované, na tak malém prostoru to nemůže vyznít jinak než mírně kýčovitě. A k tomu to lpění na pavézní masce. Jinými slovy, zatím jediným do černa terče mířícím malým autem s designem ve stylu jemně a přítulně je C3. 😉
😄 No jo, ale když té C3 nadzvedneš sukni, pak je to jen autíčko pro holčičky, to se nedá například s Polem, s možnou jeho výbavou vůbec porovnat. Zdá se mi, že ta maska by mohla u Ypsilonky být více schúdna, i v tom fotoúhlu se zdá, že je více roztažená do stran.
Jenže u Pola to "zabije" studený technicistní design. Ten snad může vyhovovat nějakému mladému klukovi, ale pro dámu (jak správně konstatuješ u Lancie) to prostě není. ;-\ Tak jak si těžko představit středoevropana - chlapa v Ypsilonu ( 😄 ), tak nefunguje představa elegantní jižanky v Polu ( 8-s )
Přitom spousta malých aut to umí spojit - v první řadě MiTo a MINI, ale samozřejmě i Fiesta, Corsa, Punto, Clio... Nakonec i ten Fiat 500 může být nakonfigurován dostatečně "chlapsky".
Přitom spousta malých aut to umí spojit - v první řadě MiTo a MINI, ale samozřejmě i Fiesta, Corsa, Punto, Clio... Nakonec i ten Fiat 500 může být nakonfigurován dostatečně "chlapsky".
Jo, o tom se dá diskutovat. U tvéposlední věty, tam bych byl trochu zdrženlivější, třeba já bych mohl do té pětistovky jenom v případě alegorického vozu na brazilském karnevalu... >😁 😉
Nevím, jestli sever Itálie považuješ za rejdiště jižanek, ale v polu jich tam jezdí spousta. Jak je to s jejich elegancí těžko říct, možná jsou to technicistní typy. >😁 😉 Ono vůbec mi přijde legrační argumentace temperamentem a elegancí dávaná do kontrastu s designem audi nebo volkswagenu, když zrovna v té Itálii (myslím tu evropskou část, od severu po Řím) jsou audi v premii, potažmo vw v mainstreamu, jedny z nejfrekventovanějších značek, a to v kombi, naftě a zásadně stříbrné či černé. Holt temperamentní jižani. 😉
Jj, shodou okolností první Golf GTI (I. i II. generace) ve které jsem se svezl, měl italského majitele, v prvním případě to bylo tady v Česku, ve druhém v Itálii, asi máme jen smůlu zrovna na podobně studené italské čumáky... 😉 >😒]
Beru to jako luxusní italskou kabelku do města. Asi jetě budu muset počkat než mé nitro ocení možnou nadčasovost Ypsilonky...leč nejsem asi cílová skupina, zeptám se děvčat v Itálii 😉
Důležité je, abys byl cilovou "skupinou" pro ta děvčata... 😉
Těch si můžeme vážit pro jejich styl, nikoliv proto jak jsou objektivně "naze" vzhledově daleko za leckdy nevkusnými, leč obecně sličnějšími Slovankami. 😉
A opět se dá tento parametr nasměrovat k autům, tam se genetika úplně nedědí a zatímco dříve šmrnc převažoval nad technikou, nyní s konkurenceschopným "spodkem" není leckdy na co se koukat... Zlatá pětistovka 😉
A opět se dá tento parametr nasměrovat k autům, tam se genetika úplně nedědí a zatímco dříve šmrnc převažoval nad technikou, nyní s konkurenceschopným "spodkem" není leckdy na co se koukat... Zlatá pětistovka 😉
jedno z vůbec nejhnusnějších aut má pokračování, to samo o sobě je patrně úspěch ale nějak nevím čí, kupujících určitě ne
Poslední Lancia, která se mi aspoň trochu líbila, byl zadek Lybra kombi. Ještě, že kdybych trval na dvoubarevném provedení, je tu DS3, nebo ještě lépe akvamarínově modře metalické Mini.
Ale je to pekné auti, ukazuje ako má správne vyzerať dizajnová príbuznosť v rámci automobilky. Sú tam jasne patrné znaky z delty, no nie je to zmenšená kópia, za to dávam :yes:
A ne jako u VW, když to bez přeměření metrem nerozeznáš. :no:
Alebo keď dvaja unifikujú dizajn..
Zde plati, jinak nesmysl, ze jsi co sve auto. Jeste jsem nevidel osklivou slecnu/damu ridici Ypsilon.