Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Lexus IS 200d – Sníh a LED

Nejlevnějším alespoň 100kW turbodieselem prémiové střední třídy je IS 200d. Je tento základ hoden písmena L na masce?
Zpět na článek
15. 2. 2011 09:46
15. 2. 2011 15:37
17. 2. 2011 07:06
15. 2. 2011 09:47
15. 2. 2011 09:55
15. 2. 2011 13:48
15. 2. 2011 13:12
15. 2. 2011 13:55
16. 2. 2011 17:08
15. 2. 2011 16:19
15. 2. 2011 21:08
17. 2. 2011 00:15
15. 2. 2011 09:46
Koncern
Kdyz jsem cetl u Lexe "koncernovy turbodiesel" tak jsem se skoro uplne oklepal >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
2
17. 2. 2011 07:06
Re: Koncern
Koncern Toyota. ;-)
Avatar - CHerokee
15. 2. 2011 09:47
Převodovka
Bez automatu v této třídě ani náhodou...
Rozbalit vlákno
3
15. 2. 2011 09:55
Re: Převodovka
Tak tak, ale mozna u nas a na vychod si to zakazniky najde...nicmene, kdyz Lexe, tak jedine v benzinu !!!
Avatar - N6600
15. 2. 2011 13:48
Re: Převodovka
Neviem, ci v triede, ale v aute urcite... Sam mam IS 250 a neviem si predstavit, ze by som mal radit manualom...
15. 2. 2011 22:42
Re: Převodovka
veru aj ja si neviem vynachváliť automatík v IS250. je to strašne návykové:-)
15. 2. 2011 13:12
Digitálky
Tie digitálky mi tam dáko nepasujú, a ešte aj farba zelenomodrá ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - N6600
15. 2. 2011 13:55
Re: Digitálky
Povodna farba digitalok bola biela. Predpokladam vsak, ze farbu zmenili preto, aby boli lepsie viditelne. Pri urcitych svetelnych podmienkach boli totiz v bielej farbe slabsie viditelne.
Avatar - Leg
16. 2. 2011 17:08
Re: Digitálky
Ono vrámci retro módy je teraz populárne dávať do áut prvky poukazujúce na dobu vzniku automobilky, čo je v prípade Lexusu prelom osemdesiatych a devädesiatych rokov -doba digitálok ;-) >:D
15. 2. 2011 16:19
lex
Interiér naprosto otřesný,ale celek je snesitelný.
Nová generace bude posdle mě nářez.
Rozbalit vlákno
1
15. 2. 2011 21:08
Re: lex
Tento konkrétní interiér se mi taky moc nelíbí. dřevěné obložení sem moc nepasuje. V nabídce jsou i jiné a tam už to je v pohodě. Měl jsem možnost se IS svézt a komfort je neskutečný, hlavně to ticho. Pravda, vzadu místa bůhví jak není, ale zase to není tak nepohodlné.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 2. 2011 10:43
Řadící páka
Nemůžu si pomoct, ale uplně stejnou řadící páku má otec na pracovním Renaultu 21... Ta mě teda dost zarazila, celý interiér je nádherný a oni tam dají takovou hrůzu... :no:
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2011 00:15
K zamyšlení
Za tu cenu k zamyšlení, ale stejně si myslím že se vyplatí sáhnout po silnějším 220d nebo ještě líp po IS 250... určitě se mi nelíbí ta kombinace v interiéru s tim dřevem. Jinak zevnitř mi to auto přišlo nejmíň prostorný ze střední prémie. ISko sem měl totiž to štěstí si párkrát zařídit, ale byla to verze IS-F, takže jaká je akustická pohoda na palubě za jízdy sem moc neřešil ani nezkoumal, protože sem měl co chvíli vytočenej motor. Materiály mi přišly opravdu na úrovni, ale nevim, jestli to nebylo jenom tim, že sem šmatal na vrcholnou verzi. Ale toho místa mi přišlo zpětně fakt málo...
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2011 22:26
skusenost z dlhsieho testu
mam na 220d skoro 70tis km, takze par poznamok:

1. spotreba - pojde dole. Doteraz som nepochopil, preco dava Lexus novinarom nezabehnute auta, ked robi tak tuhe motory (nezralo to olej ani pri zabehu, ani po nom, ani teraz) ktore maju do cca 10.000km o liter vyssiu spotrebu ako by mali mat.

2. dialnica - 135km/h - jazdim na 5tke. Nie je treba podradovat do 90km/h a spotreba je o cca pollitra nizsia ako na 6tke a aspon sa prefukne DCAT.

3. velkost interieru - toto auto JE male. Ale porovnajte vami namerane udaje s udajmi o 3er E90 a zistite, ze ten je este mensi ;-)
Rozbalit vlákno
0