Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Cara Binieri
Copak je na tehle fotce spatne? Kdyz uz chteji premiove penize, at aspon nabidnou premiove reseni.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] E-klasse. Cenu Jetty znáš?
E-Klasse ma takove reseni, ze ti to nerozmacka nakup na kasi. 😄
Jo jo, cenu Jetty znam, znam i jeji rok vyroby. Proto se divim, vzdyt uz i prvni Megos sedan mel plynove vzpery. A taky Lanos, 306...
Snizovani vyrobnich nakladu by nemelo jit az tak daleko, zrovna za tohle bych si rad priplatil...
Jo jo, cenu Jetty znam, znam i jeji rok vyroby. Proto se divim, vzdyt uz i prvni Megos sedan mel plynove vzpery. A taky Lanos, 306...
Snizovani vyrobnich nakladu by nemelo jit az tak daleko, zrovna za tohle bych si rad priplatil...
A toto je Fluence [odkaz] , nemůžu se zbavit dojmu jako by ta Jetta byla nahoře huj, dole fuj.
Biniere, nedomnívám se, že by snad Jetta měla prostorově jiné řešení, než ten mercedes, já to nevidím na obrázku tak, že by ty vzpěry trčely po zavření do prostoru kufru. Tohle vidím jako standardní řešení (viz. i fluence u kolegy), k diskuzi bych spíše viděl momentální absenci xenonů.
Xenony budu v ponuke od roku 2012.
Podobne motor 1,4 TSI 90kw a silnejsie TDI motory.
Podobne motor 1,4 TSI 90kw a silnejsie TDI motory.
Má jiné řešení, ale OK, nebudu se hádat. Někdy se v showroomu podívej, kde po uzavření kufru ty vzpěry jsou. 😄 Je to sice standardní řešení, ale jde to i lépe.
Absence xenonů je obrovská bota.
Absence xenonů je obrovská bota.
Pritom keby v koncerne nemali aj sofistikovanejšiu mechaniku...
[odkaz]
[odkaz]
Otázka je, jestli nebude víko kufru v nějaké výbavě elektricky ovládané, tam je pak vzduchová vzpěra na nic.
Podobne to mela uz Bora ([odkaz] , asi setri, vypada to teda dost blbe. Ta mela na viku zevnitr i solidni tapecirunk [odkaz] , tady uz je to klasicky plecháč.
Mě tam spíše chybí jedna krytka na tom rameni, kde je? Proti tomu obložení Fluence to vypadá trochu jako nedodělek, možná předsériový kus.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gangrel
Musim rict, ze Jetta je daleko pohlednejsi, nez posledni vetsi facelift Passatu... opravdu krasny a vyvazeny sedan :yes:
podle fotek nebo si měl tu čest vidět naživo? 😄
Já si prohlídnul oba naživo a prostě tenhle strohý technický design mám rád a obě auta za design palec nahoru.
Nicméně Jettu bych si v životě nekoupil. Sednul jsem si dovnitř a spadla na mě deka, jeslti tuhle kvalitu myslí VW vážně. Takhle lacině na mě v interiéru už dlouho nic nepůsobilo 😒 Přitom to stačilo přebrat z Golfa, kde hned po zasednutí za volant nastoupil pocit dobře provedené práce a kvalitního interiéru.
Já si prohlídnul oba naživo a prostě tenhle strohý technický design mám rád a obě auta za design palec nahoru.
Nicméně Jettu bych si v životě nekoupil. Sednul jsem si dovnitř a spadla na mě deka, jeslti tuhle kvalitu myslí VW vážně. Takhle lacině na mě v interiéru už dlouho nic nepůsobilo 😒 Přitom to stačilo přebrat z Golfa, kde hned po zasednutí za volant nastoupil pocit dobře provedené práce a kvalitního interiéru.
Su zvědavej na vnitřek Highline, jestli bude znamenat oproti holtoě nějakej rozdíl, protože Golf je opravdu lepší. Zatím jsem nic jinýho než holotu v salonech nenašel. U Jetty to není ani tak o nekvalitě, jako o kvalitě interiéru Golfu. Bohužel, Jetta je pořád oproti zbytku (snad s výjimkou Peugeotů) na velmi solidní úrovni. Každopádně vnější vzhled jako odlišení určitě stačí a nacpat dovnitř přístrojovku z Golfu by Jettě prospělo. Možná z pohledu hierarchie v rámci portfolia VW až moc. Takle stačí pár věcí (budíky, ruční brzda, výplně dveří) a interiér je trochu jinde než z Golfu. I toho kufru je docela škoda. Takle to bude docela oříšek, jestli vzít Golf, Golf Variant a nebo Jettu. Každá z variant má z mojeho pohledu plusy a bohužel i minusy.
Súhlas. Ak chceš krátky hatch, máš jasno. Ak chceš ale kombi, tam musíš prekúsnuť ťažký, neharmonický zadok s divnými svetlami, skrátka dizajnovo je Variant nezvládnutý na rozdiel od yváženého HB. A pri Jette, ktorá zase tou vizualitou exteriéru boduje, musíš prekúsnuť ten o level horší/lacnejší interiér oproti Golfu. 8-s
Mně se Variant líbí, s tím problém nemám. Ale interiér je jiný (dveře) než u HB a naopak Jetta je přecejenom hezčí o z venku..
iudex
Je síce fajn, že Jetta sa snaží priblížiť skôr k Passatu ako k technicky príbuznému Golfu, avšak prvotné informácie poukazujú na fakt, že kvalitatívne aj materiálovo Jetta zaostáva aj za Golfom, od ktorého má byť umiestnená imidžovo a cenovo vyššie. Možno, že na rečiach o volkswagenovskom Fluenci niečo pravdy bude. ;-\
lled
Zrovna koukám na Pažouta, hm, celkem rozdíl, že?
[odkaz]
U Jetty to bude jen tak v prostoru kufru, otřesné.
[odkaz]
U Jetty to bude jen tak v prostoru kufru, otřesné.
Pašík to má taky tak.
[odkaz]
Jen tak pro zajímavost se podívejte na ten "superlevný" US Passat a hned uvidíte, kde se šetřilo. 😄
[odkaz]
[odkaz]
Jen tak pro zajímavost se podívejte na ten "superlevný" US Passat a hned uvidíte, kde se šetřilo. 😄
[odkaz]
S Jetty a držákama kufru nemáte, podle mého zběžného pohledu, pravdu. Ty háky tam nejsou jako klasický panty, ale zasouvají se, úplně stejně jako u P608 a dalších. Akorát to nemají očalouněný, páč chtěli díru do kufru nechat co největší.
Přece by snad nebyli takoví blbci, aby nechali držákama drtit náklad.
Přece by snad nebyli takoví blbci, aby nechali držákama drtit náklad.
Koukni se na tu fotku a tvar uchycení víka kufru a je ti jasné, že buď to bude drtit náklad nebo by ty držáky (nohy) museli při zavírání kufru prolézt skrz zadní sklo...
Určitě to obhlídnu naživo.
Já ji viděl dneska třikrát. Zvenku moc pěkný a hlavně vyvážený auto, vnitřek nehodnotím,neviděl jsem zatím, nicméně ta přísnost na VW je někdy až úsměvná. Neviděl jsme ještě "nového" Passata, ale podle fotek a filmů by se mi asi rozhodně mnohem víc líbil ten americký, přičemž nová Jetta mně ho připomíná mnohem víc, než abych tady cítil nějakou příbuznost s golfem....
Americký je na fotkách mnohem hezčí, asi bude i v reálu. Nový Passat combi tu teď parkuje u domu a musím říci, že starší generace byla povedenější
CHerokee
Docela pěkné auto. Aby bylo ještě zajímavější chybí mi varianta 4x4 v dieslu s automatem a xenony. Pak by to byl ideál pro každodenní použití po celý rok.
suwon
V clanku su iste nepresnosti co sa tyka severnej Ameriky, napr. nie je pravda ze verzia s DSG sa tu nepredava; osobne som sedel v Jette s DSG /u nas v Kanade/ -> vw.ca.
blowiik
Teprve tahle Jetta mi přijde jako první VW sedan z nižší střední s opravdu svébytným a dospělým tvarem karoserie, kdy kufr nepůsobí rušivě jako přilepený batoh... takže :yes: :yes: :yes:
Kebyže radšej nejaký podarený test. 😉