Testy
Kolík80
0
Zajimalo by me, jak je na tom Q5 s nastavenim ESP proti X3 a GLK, co se tyce offroad modu a trakce pri krizeni, kdy se protilehla kola dostanou do vzduchu... Popripade pri jizde na kluzku. Diky
Přejít do diskuze
Díky za odpovědi.
Pokud bude možné se zaměřit na komfort detailněji, dvakrát popřemýšlejte zda budou 19ky vhodné, jelikož vaše věta "Podvozek celkem dobře tlumí nerovnosti" u auta za milion není úplně ideální, necítím z toho jako kupce mnoho jistoty.
Na detailní test se těším, srování s X3 byh uvítal časem, škoda že netestujete benzínovou dvoulitr v benzinu s automatem, dieselů je všude v recenzích přehršel 😄
Pokud bude možné se zaměřit na komfort detailněji, dvakrát popřemýšlejte zda budou 19ky vhodné, jelikož vaše věta "Podvozek celkem dobře tlumí nerovnosti" u auta za milion není úplně ideální, necítím z toho jako kupce mnoho jistoty.
Na detailní test se těším, srování s X3 byh uvítal časem, škoda že netestujete benzínovou dvoulitr v benzinu s automatem, dieselů je všude v recenzích přehršel 😄
Za sebe souhlasím s autorem s názorem, že 20 palcová kola + použité doplňky na autě dovedou ve srovnání se standardní Q5 vzhledově opravdu velmi přidat a skutečně, pokud vedle mého vozu zaparkuje na ulici, má můj respekt. Nepřipadám si však méněcenný ve srovnání s majitelem takového audi a proto říkám, kdo na to má, udělá si určitě radost. Obecně beru níže uvedenou kritiku rádobyekologů a miluvníků puristických miniaut jako čistou závist lidí, kteří si toto nemohou dovolit. 😄
Ale k mým dotazům - zajímalo by mně především porovnání s novou X3😒br /> 1. rozdíly na silnici. Čistě subjektivně, s čím se příjemněji jede, které má přijemnější zvuk, které lépe filtruje nerovnosi silnic...
2. rozdíly na zasněžené silnici - pokud by šlo porovnat vlastnosti při sportovní jízdě, driftování na sněhu. Dá se plynem Q5 přetáčet jako X3? Je nedotáčivější/přetáčivější?
3. rozdíly v terénu - X3 neumí prakticky nic, umí Q5 trochu víc? 😄
4. Jde zcela vypnout ESP?
5. Jaké spotřeby lze dosáhnout cíleně ekonomickou jízdou na silnici první třídy (normální rychlostí stejnou jako okolní provoz - tachometrově kolem 100kmh)?
6. Co filtr pevných částic, funguje bez problémů?
Ale k mým dotazům - zajímalo by mně především porovnání s novou X3😒br /> 1. rozdíly na silnici. Čistě subjektivně, s čím se příjemněji jede, které má přijemnější zvuk, které lépe filtruje nerovnosi silnic...
2. rozdíly na zasněžené silnici - pokud by šlo porovnat vlastnosti při sportovní jízdě, driftování na sněhu. Dá se plynem Q5 přetáčet jako X3? Je nedotáčivější/přetáčivější?
3. rozdíly v terénu - X3 neumí prakticky nic, umí Q5 trochu víc? 😄
4. Jde zcela vypnout ESP?
5. Jaké spotřeby lze dosáhnout cíleně ekonomickou jízdou na silnici první třídy (normální rychlostí stejnou jako okolní provoz - tachometrově kolem 100kmh)?
6. Co filtr pevných částic, funguje bez problémů?
ad1) Dva chlapi se vejdou bez problému. Zena uprostřed má sice stále dost místa v bocích, ale chybí místo pro nohy. Středový tunel je dost vysoký i široký. Vnitřní šířka v loktech velkorysá 152 cm.
ad 2) Toto konkrétně jsou 19palcová kola. Podvozek je tužší, ale jak už zaznělo v textu, ani na panelové dálnici to není zásadní problém. Podvozek celkem dobře tlumí nerovnosti.
ad 3) Zjistíme.
ad 4) Zkusíme alespoň zhruba porovnat v testu, přímé srovnání se možná povede zorganizovat časem...
ad 5) Interiér působí robustně, nic zde nevrže, sedadla mají tuhá výplně, dobré boční vedení, ale usadí se v nich i mohutnější postava.
Řízení je přakvapivě blízko současné X3, přímý převod, slušná zpětná vazba na poměry této kategorie.
Automat s-tronic trpí snad jen při terénních manévrech v nízkých rychlostech, kde je znát absence měniče a spojky toho mají plné pružiny. Na silnici je to dobrá volba - rychlé řazení i podřazování, sedm stupňů, dlouhá sedmička (na dálnici ve 130 km/h 2200 ot./min).
ad 2) Toto konkrétně jsou 19palcová kola. Podvozek je tužší, ale jak už zaznělo v textu, ani na panelové dálnici to není zásadní problém. Podvozek celkem dobře tlumí nerovnosti.
ad 3) Zjistíme.
ad 4) Zkusíme alespoň zhruba porovnat v testu, přímé srovnání se možná povede zorganizovat časem...
ad 5) Interiér působí robustně, nic zde nevrže, sedadla mají tuhá výplně, dobré boční vedení, ale usadí se v nich i mohutnější postava.
Řízení je přakvapivě blízko současné X3, přímý převod, slušná zpětná vazba na poměry této kategorie.
Automat s-tronic trpí snad jen při terénních manévrech v nízkých rychlostech, kde je znát absence měniče a spojky toho mají plné pružiny. Na silnici je to dobrá volba - rychlé řazení i podřazování, sedm stupňů, dlouhá sedmička (na dálnici ve 130 km/h 2200 ot./min).
četl jsem test (zřejmě této) Q5 s titulkem ,,Luxusní kostitřas"... 😉 A prostor na zadních sedadlech tam byl kritizován taky.
Vypada to, ze to auto nikoho nezajima, jelikoz nikdo nepolozil zadny dotaz.
Tak několik mych dotazů vseobecne😒br />
1) Kolik je mista v zadu pro dva chlapy a jednu zenu uprostred.
2) Jak se jezdi s 20 palcovymi koly na nasich silnicich, na tech horsich
3) Jaky je servisni interval a jake jsou naklady na garancku/udrzbu vozu rocne
4) Jak si stoji ve vsech moznych kategoriich proti nejvetsimu rivalovi X3!
5) Kvalita interieru, podvozku, zpetne vazby rizeni a automatu (pokud ma).
Tak několik mych dotazů vseobecne😒br />
1) Kolik je mista v zadu pro dva chlapy a jednu zenu uprostred.
2) Jak se jezdi s 20 palcovymi koly na nasich silnicich, na tech horsich
3) Jaky je servisni interval a jake jsou naklady na garancku/udrzbu vozu rocne
4) Jak si stoji ve vsech moznych kategoriich proti nejvetsimu rivalovi X3!
5) Kvalita interieru, podvozku, zpetne vazby rizeni a automatu (pokud ma).
Respekt na silnici? 20" kola? Plastove lemy? Doporučuji studený obklad na čelo a přirození oplachovat vlažnou vodou heh....to je zase síla. Předpokládám, že pan redaktor, je jeden z těch řidičů, který si respekt zjednavá ze ze svého vozu s 20" koly. Chtěl bych tě potkat frajere.... :-! :no:
Respekt na silnici dělají hlavně jízdní vlastnosti a ty mají americký auta prachmizerný.I když je pravda že na pole nebo ty vaše rovinky vám to stačí >😒]
Když přikoupíte obrovská kola (pro Audi není problém dodat i 20palcový průměr přímo z továrny) a Offroadový optický paket (odlišné nárazníky, rozšíření karoserie kolem podběhů, atp.) máte o respekt na silnici a parkovišti postarán
to myslis ten respekt na parkovisti discont PLUS vedle Fabii a felicii? >😒]
nech toho ty komedie na redaktora jestli uz dela respekt na silnici plast tmavy okolo podbehu a 20 palcova kola tak by si mel uvazovat o zmene prace protoze se to neda ani cist >😁
kazde normal MPV je vetsi .....
respekt na silnici a parkovisti a 20 palcu kola jejda jejda
to myslis ten respekt na parkovisti discont PLUS vedle Fabii a felicii? >😒]
nech toho ty komedie na redaktora jestli uz dela respekt na silnici plast tmavy okolo podbehu a 20 palcova kola tak by si mel uvazovat o zmene prace protoze se to neda ani cist >😁
kazde normal MPV je vetsi .....
respekt na silnici a parkovisti a 20 palcu kola jejda jejda