Novinky
Ve tvém případě už ti jen zbývá zamyslet se i nad tím, proč aspoň podobného úspěchu, v této třídě, nedosáhli dlouhodoběji třeba zrovna ti Taliani, když skvělé designéry i to "logo" GTI měli doslova "u huby"... 😉
P.S. Kolik aut navrhl jen samotný G.G. a kolik jich z toho bylo opravdu tak moc úspěšných jako Golf?
P.S. Kolik aut navrhl jen samotný G.G. a kolik jich z toho bylo opravdu tak moc úspěšných jako Golf?
Trochu tve nadseni kazi fakt, ze ten klenot byl navrzen G.Giugiarem a ItalDesignem a vyuzival techniku NSU K70 (resp. Audi)... proste typisch orginal VW
Ostatne do tohoto zapada i tvuj nick, ktery ma puvod v italstine a davno pred Golfem byl poprve pouzity v roce 1961 pro Maserati 3500 GTI.
Ostatne do tohoto zapada i tvuj nick, ktery ma puvod v italstine a davno pred Golfem byl poprve pouzity v roce 1961 pro Maserati 3500 GTI.
Nie sú. V menších mestách vidíš +/- to isté, čo v tých väčších. G1 je proste vzácnosť, G2 zriedkavosť, G3 už sa nájde viac, atď...
Osobne najviac preferujem G mojej partnerky... >😁 >😁 >😁
Osobne najviac preferujem G mojej partnerky... >😁 >😁 >😁
Akurát je tam ešte to slovíčko "skoro", a mám obavu, že tam ešte dllllllllho ostane (ak nie aj navždy)...
Tak u nás v ulici, pokud by se sešli, tak máme 1 - 3. A myslím, že jedna 5. Ovšem co je rarita je docela zachovalé Polo G1 vedle v ulici.
Bravo VW. Od spolocnosti ktorej hlavnou cinnostou je marketing sa nic ine ani ocakavat neda. Podarilo sa totalne vytazit potencial produktu nazvaneho G1. Gratulujem.
My se nehádáme, Tatru čtu naopak rád, i když se mi "naváží" do "mé" generace... >😁
Ronaulte ty asi budeš vědět, co znamená "FOCUS" v "medicíně"...
já jen, že třeba lifta by to mohlo celkem zajímat...
>😒]
Ronaulte ty asi budeš vědět, co znamená "FOCUS" v "medicíně"...
já jen, že třeba lifta by to mohlo celkem zajímat...
>😒]
Tiež som si to s radosťou prečítal 😄
Staré R5-ky a G1-ky už zmizli dávno, sú fakt výnimkou. Ale tou sú už aj novšie Super5-ky a Golfy 2. Ešte celkom frčia R19-ky a trojkové Golfy. Možno v menších mestách sú ešte Golfy mk1 bežnou záležitosťou. 😉
Staré R5-ky a G1-ky už zmizli dávno, sú fakt výnimkou. Ale tou sú už aj novšie Super5-ky a Golfy 2. Ešte celkom frčia R19-ky a trojkové Golfy. Možno v menších mestách sú ešte Golfy mk1 bežnou záležitosťou. 😉
Já mluvil o první generaci Focusů. Vím, že se nehádáte, natolik vás znám, nemusíš mě chytat za fuseklu.
Noční můře VW? Sice vlasntě jezdím koncernovým autem, pošilhávám s láskou s Sciroccu, ale ano, nesnáším VW, miluju Renaulty, to jen abys pokračoval a my se měli čemu smát >😁
nehádáme, my tady diskutujeme. A druhá generace Focusu je mi zcela volná. Krom podvozku nemá nic čím by mě nadchlo. Hlavně ne interiér 😉
:yes: >😁 Ten internet do psychiatrických léčeben si s dovolením také osvojím :yes: Kuko na hrad! (Špilberk) >😁
Tak jako v rámci Géček je ta pátá generace asi stejně povedená jako Focus v rámci FOcusů. Nevím o co vy dva se teda hádáte >😒]
jednoduché. Prostě úlet, v té černé barvě vypadal výborně, a ve skvělém stavu za dobrou cenu. Ale klidně přiznám, že v jiné než černé barvě to auto nefunguje.
G5 se mi nelíbí, je strašně oteklá a necharismatická.
G5 se mi nelíbí, je strašně oteklá a necharismatická.
Nech ho, uzraje jako víno 😉 Podívej se na Daniele, ten už taky skoro uzrál a jaký byl před pár lety...
Za dva roky přesedlá z Éčka do Fabie, uvidíš >😒]
Za dva roky přesedlá z Éčka do Fabie, uvidíš >😒]
No vidíš..., já zase považuju G5GTI za jeden z nejpovedenějších Golfů vůbec, dokonce i včetně designu... 😉
Naopak opravdu nikdy nepochopím, jak někdo může dát přednost Focusu sedan, před Focusem hatchback...a to jak po stránce designu, tak variability..., praktické kombi chápu, ale sedan? 8-s
Ale jinak tě "beru"...jsou to přece pořád jenom auta... 😄
edit: je fakt, že klasické G5 se nelíbí většině zdejších diskutujících...
Naopak opravdu nikdy nepochopím, jak někdo může dát přednost Focusu sedan, před Focusem hatchback...a to jak po stránce designu, tak variability..., praktické kombi chápu, ale sedan? 8-s
Ale jinak tě "beru"...jsou to přece pořád jenom auta... 😄
edit: je fakt, že klasické G5 se nelíbí většině zdejších diskutujících...
Ale to je zrovna u něj, ten naprosto nejmenší "problém" a úplně nepodstatné...
On totiž píše hlavně "sám proti sobě", navíc aniž by to sám vůbec tušil... 8-s
On totiž píše hlavně "sám proti sobě", navíc aniž by to sám vůbec tušil... 8-s
já ti nevím, G2 jsem nikdy moc nepřišel na chuť. G6 vypadá celkem fajn, teda zepředu. Hodně se mi ale líbíla třeba G3 po F/L, který byl sice jenom decentní ale velice účinný :yes:
tak shodou okolností jsem jeden perfektně udržovaný kus G2GTD viděl a za ním stál G6. G2 má tu masku hezčí 😉
taky jsem se tím právě prolouskal a někdy mám pocit, že program "Internet do škol" jaksi plynule pokračuje dalším programem "Internet do psychiatrických ústavů"...
G1 potkat je skutečně vzácnost. Já je vídám tak 2-3x do roka. Spíš se mi zdá že vymizeli G2 nějak zrazu. Kdysi jich byly mraky a teď se frekvence limitně blíží G1.
G1 potkat je skutečně vzácnost. Já je vídám tak 2-3x do roka. Spíš se mi zdá že vymizeli G2 nějak zrazu. Kdysi jich byly mraky a teď se frekvence limitně blíží G1.
pravda! já denně potkávám mraky Golfů 1/2, Passatů 1/2, Pola...
Zjevně hlavně něco v tvojí hlavě nevydrželo ten pokus o stvoření myšlenky 😉
Zjevně hlavně něco v tvojí hlavě nevydrželo ten pokus o stvoření myšlenky 😉
Tak za ten večerní výstup máš naulte za 1. Tak dokonale zblbnout fanatika, který vede imaginární hádku a sám si na ni odpovídá jsem už dlouho nečetl! >😁 :yes😒br />
... G1 jsem viděl naposledy před 5lety ..
... G1 jsem viděl naposledy před 5lety ..
Ale u dražších značek se vyplatí pojistit i starší vozy.
Měl jsem na mysli něco takového [odkaz]
Měl jsem na mysli něco takového [odkaz]
Aha, takže je to jasné >😁 Ty ses jako malej spálil o horký blok motoru Renaultu a od té doby se na něj bojíš sahat. No teda potěš. Člověk by neřekl, co všechno zvládne podvědomí 😲
No nevim, jakou nahrazku? To je jen bezny hlas vetsiny populace. Vetsina lidi, kdyz se spali o kamna, na ne jiz podruhe nesahaji. Ale je fakt, ze existuje nenulova mnozina jedincu, ktera si na kamna sahne i vicekrat. S prizni k rendliku to je podobne. Ale budme shovivavi - nekdo sbira pivni tacky, jiny damske kalhotky a dalsi obhajuje vyrobky firmy rendlik a syn. Protoze si skodi jen sami sobe, my ostatni to bereme jen jako neskodnou a usmevnou deviaci 😉
Ten Golf I. je ale stejne stale fesak! To se musi nechat. Vedle tech dnesnich bramboroidu je to jako zjeveni ciste krasy!
Jinak v ramci historicke pravdy je treba k vyse uvedene diskusi dodat, ze prvnim, opravdu komercne uspesnym a prvnim hromadne vyrabenym automobilem s koncepci "vse vpredu" byl od roku 1934 vyrabeny Citroen 11
[odkaz]%C3%ABn
Rendlik dokazal tuto vydarenou koncepci zkopirovat az po dlouhych 27 letech, kdy uz se vyrabel koncepcne podobny Saab a MINI Cooper.
Ten Golf I. je ale stejne stale fesak! To se musi nechat. Vedle tech dnesnich bramboroidu je to jako zjeveni ciste krasy!
Jinak v ramci historicke pravdy je treba k vyse uvedene diskusi dodat, ze prvnim, opravdu komercne uspesnym a prvnim hromadne vyrabenym automobilem s koncepci "vse vpredu" byl od roku 1934 vyrabeny Citroen 11
[odkaz]%C3%ABn
Rendlik dokazal tuto vydarenou koncepci zkopirovat az po dlouhych 27 letech, kdy uz se vyrabel koncepcne podobny Saab a MINI Cooper.
Jo, to možná jo, ale písmenko H podle mě ještě nezvládneš, nemluvě o C. 😉 Ono dokud nezvládneš E, O, atp. tak nemá smysl pokračovat ve studiu a plýtvat energií.
Ádo, kde si byl? Že tys zase tahal nějaké Rendlíky a jejich syny, tak si sem poslal stejně talentovanou náhražku? Ještě ho proškol o televizních vysílačích a černobílých televizích.
Ado, ty jsi se abecedu nenaučil dodnes. Skoro dva roky se tě snažíme tady naučit číst a ty stále umíš jen tři písmenka T, D a pak I 😉
Děkujeme, to pobavení je oboustrané 😄 :yes😒br />
Taková netykavka a vztahovačný člověk, zároveň fanda jedné značky a fanatický odpůrce druhé, to je fakt úžasná kombinace 😉
Taková netykavka a vztahovačný člověk, zároveň fanda jedné značky a fanatický odpůrce druhé, to je fakt úžasná kombinace 😉
A přitom si je tady ještě ani neslyšel 😉 Dokonce ani odemne a to si myslíš, že jsem Renaulťák. Asi trpíš paranoiu kombinovanou s alergii.
Ty jsi fakt komediant >😒] :yes😒br />
Na příspěvek, který se týká VW pouze slovní hříčkou, jsi zareagoval tím, že staré Renaulty jsou šunky (absolutně OT) a teď tady budeš někomu vyčítat, že zápasí na fóru o Golfu za rendlíky 8-s
Na příspěvek, který se týká VW pouze slovní hříčkou, jsi zareagoval tím, že staré Renaulty jsou šunky (absolutně OT) a teď tady budeš někomu vyčítat, že zápasí na fóru o Golfu za rendlíky 8-s
Ja myslim tady ty Rendliku.Co tady vubec delas,kdyz se tady pise o tve nocni mure VW? 😉
Ver,ze mi to nevadi...rad se pobavim.Ja totiz nedokazu poslouchat tyhle kecy Rendlik je nej....Je spoustu lepsich znacek nez VW,ale Rendlik mezi ne rozhodne nepatri >😁
O par prispevku vyse neco podobneho psal mr. Rendlik 😉 Jenom VW vs Rencek je tak trochu vice out :no: Ale klidne hosi bojujte...to je to jedine cim muzete zvratit skutecnost ze Rendlik nestiha konkurovat dnes uz jakekoliv znacce 😄 ....
Reakce na dva příspěvky najednou: Ano, jsi "umělec" >😁
P.S.: Weekendy neřeš, dobře víš nad čím se mi aktuálně zvedá salivace 😉
P.S.: Weekendy neřeš, dobře víš nad čím se mi aktuálně zvedá salivace 😉
S tímhle nickem to tu nebudeš mít vůbec jednoduché, to mi věř,
a komu jsem to zatím "předpověděl", tomu se to vždy vyplnilo, že (např.) Ronaulte... >😁
P.S. ...a s tvým víkendovým autem ani přímo nesouvisí...
a komu jsem to zatím "předpověděl", tomu se to vždy vyplnilo, že (např.) Ronaulte... >😁
P.S. ...a s tvým víkendovým autem ani přímo nesouvisí...
To bude asi tím, že se sem dovážely ještě nedávno v nezanedbatelném množství z Německa. Z Francie se sem těch starých olítaných Rencků zase tolik nedovzelo. Nehledě na to, co psal výše Ronault - snáze si všimneš toho, na co myslíš.
Ano, chtěl bych vymítit negramotnost v ČR, bohužel jak na tebe koukám, tak je to nesplnitelný sen. 8-s >😒]
Mrkni se, co tady obhajuju a hlavně zkus zapojit mozek abys věděl, proč to dělám. >😁
Mrkni se, co tady obhajuju a hlavně zkus zapojit mozek abys věděl, proč to dělám. >😁
Zmena nicku je uplne kvuli jine veci,kterou soude podle tvych prispevku by jsi stejne nepochopil 😉
Vidíš, ale nikdy jsi to nedokázal udělat tak, aby sis po tom raději nemusel změnit nick >😁
Já nemám Renaulta, takže nevím, co si tím právě dokazuješ, možná jen neznalost abecedy. Ale nejsi první naivka tady na serveru. Ale patříš k těm s nejmenším důvtipem >😁
Heh... Další, co si myslí, že tady je první den nejchytřejší >😁 Ten můj nick je ale hodně matoucí. Ještě rozumět Micinkám >😁
Kez bych byl zpet ve skole,pac tupouni tveho kalibru by mi tam chybeli... 😉 Rendlici nejsou auta... >😁 A ty se z toho klidne po... 😉
To je zajímavé, kolik ten Golf potřebuje obhajování. Strašně mě baví ta tvá diskuzní neznalost terénu. >😁
Tak to je dobré. A z čeho dostáváš ty jedničky? Zeměpis? Čeština taky? >😒] A ty dvojky to bude asi chování.
Možná v jeho čtvrti na srazu tuzingových aut na parkovišti za lídlem těch 20 let starých aut najdeš hodně >😒]
Za tyden tak 5 jednicek a dvojek jeste nespocet 😉 Tak stareho Rencka prakticky zadneho..
A koľko stretneš na ceste celkovo áut starších ako 20 rokov? A ešte z toho jedného, ktorého za týždeň uvidíš, vyselektuj, koľko percent tvorí jedničkový Golf. :😉
Áno, ten rozdiel je v tom, že Golf je iba meno, ale autá sa menia, nové karosérie, nové konštrukcie, množstvo nových motorov - prvý a posledný Golf okrem mena a istej štylistickej podobnosti nemajú spoločné nič. Kdežto Chrobák bol a zostal napriek vylepšeniam stále ten istý.
Tak myslím, že tento posledný nemá cenu hodnotiť, skladali ho z toho, čo našli v regáloch, keď staršie komponenty postupne z repertoáru VW logicky vypadávali.
A s pôvodným interiérom, dá sa predpokladať, sa vyrábal aj v juhoafrických končinách najdlhšie a je najznámejší.
Rozhodne domáci brali čo bolo, o dizajn v tomto prípade určite nešlo, na prvom aj poslednom mieste bola pravdaže cena a funkčnosť. Pochybujem, že poslednejšie interiéry sa komukoľvek páčili, ale kto by sa tým trápil? Inak tá palubka Fabky je trochu vylepšená, ten kruhový výduch navrchu v rohu mi nepripadá byť známy...
A s pôvodným interiérom, dá sa predpokladať, sa vyrábal aj v juhoafrických končinách najdlhšie a je najznámejší.
Rozhodne domáci brali čo bolo, o dizajn v tomto prípade určite nešlo, na prvom aj poslednom mieste bola pravdaže cena a funkčnosť. Pochybujem, že poslednejšie interiéry sa komukoľvek páčili, ale kto by sa tým trápil? Inak tá palubka Fabky je trochu vylepšená, ten kruhový výduch navrchu v rohu mi nepripadá byť známy...
:-!
Ano, áda umí i více dětinkých přezdívek Renaultu a jiných značek. Tady David zatím zvládá jen Rendlíka.
Ano, áda umí i více dětinkých přezdívek Renaultu a jiných značek. Tady David zatím zvládá jen Rendlíka.
To neni Golf...mas jeste par moznosti 😉
Zkus hadat co bylo top ve VW v te dobe 😉A Rendlika 5-ku vedle toho opravdu nemuzes ani postavit 😉 ...no i kdyz postavit ano,ale tim to zaclo a skoncilo 😄
Zkus hadat co bylo top ve VW v te dobe 😉A Rendlika 5-ku vedle toho opravdu nemuzes ani postavit 😉 ...no i kdyz postavit ano,ale tim to zaclo a skoncilo 😄
Jo, tohle je rok 1992, ale i v roce 1991 se vyráběl. Pokud máš GTI, tak tohle je docela rovnocenný soupeř. Mimochodem, tohle konkrétní auto jsem už jel, moc solidní na Rendlíka, jak jim říkáš. Ale hádat se radikálama obecně nemá smysl. 😉
To jsi napsal moc dobře. Ano, dnes už auta typu brouka prostě nemohou vznikat ze své podstaty. Tedy... ikona.
Podivej,je mi jedno co si myslis,ale i vedle me vikendovky ktera ma narozeni rok 1991 nemuzes postavit zadneho Rendlika z te doby 😉
Hele, tohle už nezakecáš 😉 Tři roky starý modýlek na poličce a třicetiletá plečka, kterou jezdíš na víkendy, to se máš čím chlubit >😒] :no😒br />
Ale nic si z toho nedělej, já jsem na tom ještě hůř a šoféruju tak možná na počítači 😉
Ale nic si z toho nedělej, já jsem na tom ještě hůř a šoféruju tak možná na počítači 😉
Nehlede k tomu,ze jestli narazis na 2-litra 8 ventila,tak ten aspon jezdi na rřozdil od supernovinek vcetne giganticky preferovaneho turbomotoru od Rendlika,ktery je svyma vlastnostma pripomina turbomotor prave 20let stary 😉
Nejsem bazarovy kovboj noumo 😄 Mam tri roky stare auto a jednoho skoro veterana na vikendy 😉
Mili Ronaulte 😉 Jednicku nemam i kdyz bych ji rad mel.Mel jsem tu cest se par mesicu kdysi davno vozit v GTI,ale taky s prvni generaci Rencka 5-ky v turbu 😉 Pocit z jizdy?Parada obe auta,ale vrat se k tematu k dobe kdy byl mk1 stvoren 😉 Nehlede k tomu ze 5 ku nevuidis jezdit ani druhou generaci....pac jsou vsechny opravdu na sroubky..21,25...atd...kolik jich dnes jezdi?Proste nevydrzely....u tak starych aut si clovek opravuje vse vetsinou sam a pristup k vecem uz tenkrat mel Rencek katastrofalni 😉
Aha, takže pán je bazarový kovboj >😁 No těch je tu spousta, ale aby ses sám chlubil, že pokukuješ po dvacetileté plečce, to je síla >😒]
BTW. v kolika NOVÝCH "Rendlících" najdeš motor konstrukčně starší 20ti let? 😄
BTW. v kolika NOVÝCH "Rendlících" najdeš motor konstrukčně starší 20ti let? 😄
Tys to špatně pochopil. Nejde o neznalosti aut, třeba je máš i dobré, ale o znalosti diskuzního prostředí.
Já například Golfa 1 nevidím téměř vůbec, ty možná jo, s největší pravděpodobností s ním jezdíš, fandíš mu, tak si jich všímáš. Naprosto normální funkce podvědomí, filtruje jen ty počitky, které jsou pro něj zajimavé.
S radikalitou tady moc nepochodíš, ale můžeš se stát skvělým terčem posměchu. Máš ale konkurenci v Ádíkovi, ten má i podobný slovník.
Já například Golfa 1 nevidím téměř vůbec, ty možná jo, s největší pravděpodobností s ním jezdíš, fandíš mu, tak si jich všímáš. Naprosto normální funkce podvědomí, filtruje jen ty počitky, které jsou pro něj zajimavé.
S radikalitou tady moc nepochodíš, ale můžeš se stát skvělým terčem posměchu. Máš ale konkurenci v Ádíkovi, ten má i podobný slovník.
Ze je nejak nevidim jezdit 😉 Mimochodem pocet prispevku si myslim ze neznaci nic z toho co si myslis 😉 Napriklad Rendlik 5 je o generaci novejsi nez jednicka Golf a dneska ho nejde videt prakticky vubec... :-!
Statistika uvádí procenta bourajících u jednotlivých značek, ne u všech značek dohromady. A pokud nejsi viníkem nehody, platí škody pojišťovna viníka, ne tvoje. Ale v Need for speed auta rozbít nejdou, tak to přenechám raději odborníkům :😉
Jé, Ádo, že ty máš nový nick. >😒]
Máš teprve pátý příspěvek, takže tě to omlouvá ze spousty neznalostí, ale naopak máš jistě za sebou už první třídu základní školy a tak by ses už měl umět číst. 😉
Mimochodem, 20 let starého Renaulta? Docela dost, podívej se do statistik.
Máš teprve pátý příspěvek, takže tě to omlouvá ze spousty neznalostí, ale naopak máš jistě za sebou už první třídu základní školy a tak by ses už měl umět číst. 😉
Mimochodem, 20 let starého Renaulta? Docela dost, podívej se do statistik.
Nehlede k tomu..kolik jezdi tech tvych pseudo aut s kosoctvercem ve znaku stejne starych??? Dneska uz na ceste nepotkas Rendla starsiho 20 let,pac jsou vsechny na sroubky 😉
Ty jsi trouba... 😉 Jednickovy Golf nemel ve sve dobe konkurenci....Jezdi jich dodnes celkem hodne.Motory vydrzely takrka vse,na svou dobu vynikajici jizdni vlastnosti....
Matelko, je po večerníčku, mazej spát. 14 leté fakani s mozkovou dysfunkcí tak pozdě večer mají být dávno na sedativech a spát.
Knedlík je staré Mini. Tupec, vraj má anglické autá rád. Aj Ronault, ktorý si z toho ešte robí srandu.
Havarijní pojištění mají většinou dražší auta. Vypovídající hodnotu by měla statistika nehod z povinného ručení.
Zajímavá je jen cifra u VW, ve vztahu k penetraci trhu. Jinak bez konkrétních modelů je to o ničem. Superb je zvlášť, to je laskavý vůči Škodovce, ale kolik lidí bude volat fízly jen kvůli tomu, že někde vožralý "zbořili pražákovi sloupek". Podle mě tam některý nehody prostě nejsou, jinak by škoda musela být výš. Bohužel bych souhlasil, že v Praze je agresivních řidičů více a také, že tito se obvykle pohybují buď ve funglovkách, nebo naopak ve starejch otuněnejch plečkách. Chtělo by to důkladnej seznam, modely, ročníky. Pak by se vidělo, navíc jestli se jedná jen o statistiku ČSOB, pak to taky nemusí mít úplně dobře vypovídající hodnotu.
Jak málo stačí 😄
Já to říkám pořád, příkazy a zákazy nic nevyřeší. Svobodné a tvůrčí myšlení, to je budoucnost..
Já to říkám pořád, příkazy a zákazy nic nevyřeší. Svobodné a tvůrčí myšlení, to je budoucnost..
No z Brouka se stala legenda kvůli designu, počtu vyrobených kusů a době po kterou se vyráběl. Golf může z principu atakovat jen ty dvě poslední kategorie, protože design se mění s každou generací (byť někdy ne tolik) a ještě jen za předpokladu, že nám bude stačit právě jen to jméno. Možná je opravdu vhodnější oblíbené označení ikona, než legenda. Navíc roli Golfu, co do velikosti, ne do idey, dnes zaujímá spíše Polo.
To je vtip, autor chtěl říci, že ne 2CV, ale Kachna s knedlíkem, jen to zelíčko tam chybí.
To, že dělá VW popelnice, to víme dávno, ale až tak zábavné? WOW! BRAVWO! >😒] >😁
Ale ty schody jsou perfektní :yes:
Ale ty schody jsou perfektní :yes:
Do legendy akou je Chrobák má Golf, napriek úspechu, veľmi ďaleko. Možno to bude iné z pohľadu o 20 rokov.
Máš něco proti legendě legend Škodě 120? >😁 Tohle auto má potenciál na to, aby se po GURU 1 stalo dalším "starým" vozem vyráběným pro JAR trh :-! V tom případě jdu na brigádu, udělám si řidičák a jednu si nechám z JAR dovézt :-!
G1 som zazil osobne, dotrepal ho moj stryko po otvoreni hranic. Ta original pristrojovka bola na tu dobu jednicka. Komentoval som zhluk pristrojovky z V3S, Fabie a tanku, ktore vidis na fotkach. Na tuto dobu je to hnus a nechutne!
Proč bych měl hledat já, ty sis bys měl obhajovat svoje názory >😁 S blondýnama v Q7 uznávám, že asi nebudou tvořit většinu nehod, ale s těma "pracháčema" si trvám na svém. Nebo chceš tvrdit, že pracháči jezděj na Daciích a Fabiích a švorcáci na Audinách?
Co se týče Mercedesu, ten na tom proti levnějším autům taky není zrovna neljíp (a je skoro na úrovni AR), takže tento argument neuznávám. A že by se mladí vyhýbali ojetým Alfám je blbost.
Co se týče Mercedesu, ten na tom proti levnějším autům taky není zrovna neljíp (a je skoro na úrovni AR), takže tento argument neuznávám. A že by se mladí vyhýbali ojetým Alfám je blbost.
Máš internet, tak hledej, zkus třeba policejní statistiky 😉
Nejde o to kolik jich jezdí, ale kolik ji způsobí nehodu. Kdyby platila tvoje teorie, že za to mohou pracháči a blondýny, tak by na úrovni Audi a BMW byl i Mercedes, který prodává u nás +- stejné množství aut, ale ojetiny Mercedsu nejsou oblíbené mezi mladými řidiči. Taky stačí číst zprávy, titulky např. mladý řidič Audi, BMW nezvládl svůj vůz jsou dost časté.
P.S. Samozřejmě, že i v 25 může člověk vydělat na nové BMW, ale těch je značná menšina.
Nejde o to kolik jich jezdí, ale kolik ji způsobí nehodu. Kdyby platila tvoje teorie, že za to mohou pracháči a blondýny, tak by na úrovni Audi a BMW byl i Mercedes, který prodává u nás +- stejné množství aut, ale ojetiny Mercedsu nejsou oblíbené mezi mladými řidiči. Taky stačí číst zprávy, titulky např. mladý řidič Audi, BMW nezvládl svůj vůz jsou dost časté.
P.S. Samozřejmě, že i v 25 může člověk vydělat na nové BMW, ale těch je značná menšina.
Neviděl bych to na staré Audiny, které jsou do šrotu, dost bourají i nové. Prodejci je ujišťují, že kupují sportovní vůz a oni tomu pak bezhlavě věří a pak to tak dopadá. Víc než na mladé kluci bych to viděl spíš chlapíky podnikatele, co spěchají za každou cenu a nehledé kolem sebe a takový mají většinou Audi 3.0TDi bo BMW 330D. Myslím, že tu není moc řidičů, co mají své auto natolik přečtené, že je nic nepřekvapí.
P.S. Subaru, každé desáté...hmm, už vím, proč chtějí 25.000/rok za havarijko >😒]
P.S. Subaru, každé desáté...hmm, už vím, proč chtějí 25.000/rok za havarijko >😒]
Vedle brouka, kachny a knedlíku se řadí další nezapomenutelný vůz, legenda - GOLF 1 :yes😒br />
BRAVWO GOLF :yes:
BRAVWO GOLF :yes:
Zase špatně. Zaprvé - dej nějaký odkaz. Zadruhé - sice věřím tomu, že bourají nejvíce, ale KOLIK JICH JEZDÍ? Muži do 25 let, to je rozpětí 7 let. Nechceš mi doufám říct, že tato procentuelně malá skupina udělá víc bouraček, než muži 25-100 let + ženy 18-100 let? 😉
P.S. A samozřejmě není pravda, že muži do 25 let nemají na drahé auto. Když tatík zaplatí... a takoví jsou vůbec nejhorší.
P.S. A samozřejmě není pravda, že muži do 25 let nemají na drahé auto. Když tatík zaplatí... a takoví jsou vůbec nejhorší.
Na blondýny a práchače zapomeň. Statisticky nejvíce bourají muži do 25 let a kolik z nich si asi tak může dovolit koupit nový Audi nebo BMW?
Bodeď by ne, její třetí místo zcela odpovídá jejímu postavení "subprémie". Kdyby byla na prvním místě, pak by bylo něco v nepořádku. Navíc AR je zaměřená (narozdíl od AUDI) více sportovně a oslovuje "mladé býčky", takže lze zvýšenou nehodovost celkem očekávat...
Blbost je spíš tvoje vysvětlení 😉 Nechceš mi třeba dát odkaz na nějakou statistiku, odkud čerpáš, že mladí kluci si kupují převážně olítané Audiny a Báva? Spíš bych ty bouračky čekal od blondýnek v Q7mách a od pracháčů se širokými lokty, kteří si myslí, že vládnou všem 😉
Je blbost pušalizovat nehodovost jen podle značek. U Audi a BMW je vysoká nehodovost způsobená mladými kluky, kteří si koupí 10-20 let starý vehikl a jezdí s nim, tak jak jezdí.
Ano asi tak. Mne osobne se Golf 1 líbí po svestce asi nejvic....
je to proste klasika. Jeho odchod přirovnavám k smrti M.J. a smekám.
je to proste klasika. Jeho odchod přirovnavám k smrti M.J. a smekám.
Krajšia, uhladenejšia bola dvojka, prvá generácia bola predsa len ešte príliš strohá, ale v kontexte doby za jedna, zaujímavá a svojbytná.
Tato statistika jasně dokazuje (pro všechny zastánce), že nejnebezpečněji jezdí řidiči AUDI. Ti by měli naopak s odkazem na vysokou aktivní bezpečnost dosahovat výsledků nejlepších.
Další drahé a prémiové značky taky dopadly špatně, z čehož vyplývá, že kdo má v Česku hodně peněz, má černé (nebo žádné) svědomí.
Samozřejmě to nejde generalizovat, existuje pár výjimek, ale ty jenom potvrzují pravidlo.
[odkaz]
Další drahé a prémiové značky taky dopadly špatně, z čehož vyplývá, že kdo má v Česku hodně peněz, má černé (nebo žádné) svědomí.
Samozřejmě to nejde generalizovat, existuje pár výjimek, ale ty jenom potvrzují pravidlo.
[odkaz]
V časoch G1 si ešte nebol na svete, nemáš šancu odhadnúť, ako sa vtedy páčil. A v Afrike si tiež nebol, černoch asi tiež nebudeš, tak potom neviem, odkiaľ to presvedčenie...
Jasne, proste ide o to, že VW vedel vybrať správne. Cesta úspechu môže ísť aj po čiastočne vyšlapanom chodníku - je bezpečnejšia, risk berú na seba priekopníci, a nie vždy im to aj vyjde.
Takhle to dopadne, když si ve Stanfordu vezmou do parády Audinku. [odkaz] 😄
Jsem na ně zvědavý, chtějí zajet slavnou Pikes Peak.
Jsem na ně zvědavý, chtějí zajet slavnou Pikes Peak.
Ono těch kompaktů se "vším vpředu" bylo před Golfem ještě víc, např. ještě Autobianchi Primula nebo Alfa Romeo Alfasud.
Golf 1 a Golf 2 se mi nejvíce líbil. Tento sice nebyl originální (palubky z Fábky), ale stejně měl něco do sebe. :yes:
Klaudius jen chtěl mít na "prvním místě" nějakého "Renaulta"..., tak mu přece hned nemusíš kazit radost... 😉 >😒]
P.S. Díval ses jak jsem včera nakonec "rozkódoval" ten "Werkstadt"... 😄
P.S. Díval ses jak jsem včera nakonec "rozkódoval" ten "Werkstadt"... 😄
Neboj, nyní zahájí výrobu legendárního VW Golf II, což je nepochybně ještě lepší nejlepší Golf. Pro náročný jihoafrický trh bude navíc zvláštní výbava obohacena o kontrolku zapnutých světel.
Uvedenie Golfu sa muselo udiať pod šťastnou hviezdou, veď ešte v roku 68 sa Volkswagen snažil presadiť koncepciou chrobáka "všetko vzadu. Zrejme katastrofálny neúspech modelu 411 prinútil konštruktérov k úplnej zmene filozofie pohonu. Koniec-koncov motor vpredu s predným náhonom sa úspešne presadzoval prostredníctvom Renaultu 4 (1961), Austinu Mini (1962), Simca 1100 (196😄, či Renault 16 (196😄. Niektorí z menovaných vyskúšali tiež 5-dverovú karosériu hatchback.
Bolo teda na čom stavať, tvorcovia prvého Golfa si zaslúžia poklonu za dokonalý výber konštrukčných a technických riešení, ktoré v podaní nového Volkswagenu znamenali jednoznačný úspech.
Odvtedy ale uplynulo pekných pár rokov, koncepcia ostáva, technika je však už niekde celkom inde. Golf I si zaslúžil odpočinok už dávno, tak mu ho konečne doprajme.
Bolo teda na čom stavať, tvorcovia prvého Golfa si zaslúžia poklonu za dokonalý výber konštrukčných a technických riešení, ktoré v podaní nového Volkswagenu znamenali jednoznačný úspech.
Odvtedy ale uplynulo pekných pár rokov, koncepcia ostáva, technika je však už niekde celkom inde. Golf I si zaslúžil odpočinok už dávno, tak mu ho konečne doprajme.
A je to tady: nejhezčí a nejlepší Golf všech dob odchází za dalšími legendami do historie.
A o Giugiarovi si to vygoogli sam, jen upozornim na nadcasovost jeho designu reprezenotvanou nejen tim cizelovanym Golfem, ale i jednemi z nejdele vyrabenych aut jakymi byli puvodni Panda a 9000 od Saabu.