Rolls-Royce získal svou pověst právě díky tomu, že se snažil být napřed a používat to nejlepší a nejnovější, co technologie nabízely. Měli by v tom pokračovat a ne najednou se držet jen toho starého a zažitého.
Samozřejmě to použít tak, aby byl zachován výkon a dojezd což asi zvedne váhu auta aspoň na 3 tuny, ale to majitelům tolik vadit nebude.
Rolls-Royce sa už dosnažil .... a ako samostatná značka skončil ...
Vzhľadom na to, že zákazníci tejto značky sú necitliví na cenu a citliví na image, tak je jasné, že to je pre firmu dobrá cesta. Málokde sa budú zamýšľať nad tým koľko bude elektromobil stáť tak málo ako u nich ....
Je len samozrejmé, že samostatný vývoj je pri takej malej výrobe nezmysel a prevezme sa niečo upravené od materskej firmy .....
Mám rád velký benzínový motory, to říkám narovinu, ale na druhou stranu když se vezme v potaz použití RR jakožto reprezentativního vozu, tak si myslím, že to musí být úchvatný, když kolem člověka projede auto o velikosti a váze menšího asteroidu v naprostém tichu. Ale spíš než čistě EV bych byl pro hybrid. Je to použitelnější v provozu. Ono tlačit Rollse k zásuvce po městě určitě není zrovna důstojné majitele a vzhledem k váze auta to nebude ani žádná sranda :P