Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Soutěž Dassault Systèmes Design Challenge: Navrhněte taxi pro Prahu

11 komentářů

Avatar - euro89
euro89
[odkaz]
Takovýhle TAXI chci já. 😉 :yes:
Avatar - Krispos
Krispos
... místní diskusní kapacity, tak je vítězství jistě jejich >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
No nevím, jak by to dopadlo... Nějak si tu Audinu s motorem BMW vzadu, paketem AMG, křídlem ze závodního Astona a nálepkami Cuoresportivo, se 7mi letou zárukou za cenu Dacie neumím představit. Ale třeba mám jen malou fantazii.
Avatar - gld
gld
>😁 :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tak já už to mám. Bude se to jmenovat "Praxi", motor bude 1,9 TDI a vyrábět by to mohl třeba Volkswagen, protože ten už v tom má praxi.
Avatar - delphino
delphino
co vše je potřeba teda u takového taxíku? počet osob? velikost kufru? něco extra pro taxikáře? možná bych se o něco pokusil 😄
IPace
jiz se natom pracuje, nejaky kary mam jiz vymodelovane, ted jen nacvakat par fotek po praze, spojit to dohromady a hodit tomu ten spravnej nadech s nejakym textikem :-!
Myslím že odbory pražské taxislužby mají jen jeden zato zcela zásadní požadavek...

...taxametr poháněný V8-ičkou... >😁
a ještě jeden vlastně... aby osa přirozených čísel nezačínala nulou ale pětikilem >😁
Lukas00
Tak uvedem to na parvou míru.

Jakožto pražský taxikář mám uplně jiná přáýní než taxametr poháněný V8-čkou ;-\

1) stačilo by kdyby se začlo v taxislužbě dít, to co magistrát proklamuáje už nějakej ten rok, boj s nepoctivýma taxikářema - dodnes stojí ti samí na těch samých místech a jezdí si za co chtěj - jak je to možné????

2)když uiž je cena regulovaná, proč neni regulován počet aut

3) zrušit smluvní přepravu - hnbed by bylo lépe

4) nastavit přísnější požadavky an auta

A ted k tomu článku - ani sem ho nečet, jen sem si přečet nadpis a už vim, že je to blbost.

Taxikář je rád, že uživí jedno auto, který mu slouží i jako vůz pro soukromé ježdění, takže těžko bude kupovat ještě jedno a řádně předražený auto - nejsme v londýně, kdy podle čálnku ve Světě Motorů - průměrná tržba řidiče černýho CABu je 150-180tisic měsíčně - v Praze ste rádi za polovičku a to neřešim, že brit v tom nebude sedět přes 300hodin měsíčně.

Takže až se vytvoří podmínky v taxislužbě tak, jak jsou nastaveny na západě, mužeme řešit takový hovadiny jako jsou speciální taxiky pro Prahu.

Mezi námi, tenb článek je podobný tomu, když tady ve velkym prezentovali Londýnbský CABy (vyráběné v číně) a staršně se divili, že o ně žádná taxislužba v Praze neprojevila zájem. (ono dávat pomalu milion za krám, ketrej bude jen na dročku si nikdo z nás nemůže dovolit).
100oktanu
Správný pražský taxikářský kočár musí mít hlavně náhon na všechny čtyři...jako kolečka v taxemetru myslím. A taky v kufru dost místa, aspoň na čtyři karkulácké teplákovky a dva boxery... >😁 :-!