Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Soutěž Dassault Systèmes Design Challenge: Navrhněte taxi pro Prahu

Ondřej Láník Ondřej Láník 22. 2. 2011 • 20:47
11
1000 Euro pro vítěze, 500 Euro pro druhého a 300 Euro pro třetí nejlepší návrh.

Společnost Dassault Systèmes a časopis AutoDesign&Styling vyhlašují mezinárodní soutěž pro mladé designéry. Jejím zadáním je navrhnout vůz taxislužby pro českou metropoli. Vítězný návrh by měl představit vizi, v rámci níž by se tyto vozy staly dalším z výrazných symbolů Prahy.

Soutěže se mohou zúčastnit profesionální i amatérští designéři do 35 let. Návrhy účastníků mají nastínit vizi ekologického dopravního prostředku blízké budoucnosti. Vítězný návrh by měl ideálně odrážet a dokreslovat charakter Prahy, ale samozřejmě také splňovat zvláštní požadavky kladené na vozy taxislužby.

Kompletní propozice soutěže Dassault Systèmes Design Challenge najdete na internetových stránkách časopisu AutoDesign&Styling, kde se může každý účastník zaregistrovat a později také přihlásit svůj projekt.

Uzávěrka pro příjem je 31. srpna 2011. Projekty následně posoudí odborná porota. Vítězové budou oficiálně vyhlášeni v říjnovém vydání časopisu AutoDesign&Styling a dalšími mediálními partnery soutěže. Na vítěze čeká 1000 eur. Designér druhého nejlepšího projektu získá 500 eur a za třetí místo je vypsána odměna 300 eur.

Témata
23. 2. 2011 11:13
Re: Taxikářův sen
Tak uvedem to na parvou míru.

Jakožto pražský taxikář mám uplně jiná přáýní než taxametr poháněný V8-čkou ;-\

1) stačilo by kdyby se začlo v taxislužbě dít, to co magistrát proklamuáje už nějakej ten rok, boj s nepoctivýma taxikářema - dodnes stojí ti samí na těch samých místech a jezdí si za co chtěj - jak je to možné????

2)když uiž je cena regulovaná, proč neni regulován počet aut

3) zrušit smluvní přepravu - hnbed by bylo lépe

4) nastavit přísnější požadavky an auta

A ted k tomu článku - ani sem ho nečet, jen sem si přečet nadpis a už vim, že je to blbost.

Taxikář je rád, že uživí jedno auto, který mu slouží i jako vůz pro soukromé ježdění, takže těžko bude kupovat ještě jedno a řádně předražený auto - nejsme v londýně, kdy podle čálnku ve Světě Motorů - průměrná tržba řidiče černýho CABu je 150-180tisic měsíčně - v Praze ste rádi za polovičku a to neřešim, že brit v tom nebude sedět přes 300hodin měsíčně.

Takže až se vytvoří podmínky v taxislužbě tak, jak jsou nastaveny na západě, mužeme řešit takový hovadiny jako jsou speciální taxiky pro Prahu.

Mezi námi, tenb článek je podobný tomu, když tady ve velkym prezentovali Londýnbský CABy (vyráběné v číně) a staršně se divili, že o ně žádná taxislužba v Praze neprojevila zájem. (ono dávat pomalu milion za krám, ketrej bude jen na dročku si nikdo z nás nemůže dovolit).
Avatar - gld
22. 2. 2011 20:05
Re: No kdyby se daly dohromady....
>:D :yes:
22. 2. 2011 18:39
TURBOTAXAMETR
Správný pražský taxikářský kočár musí mít hlavně náhon na všechny čtyři...jako kolečka v taxemetru myslím. A taky v kufru dost místa, aspoň na čtyři karkulácké teplákovky a dva boxery... >:D :-!
22. 2. 2011 16:08
jo jóó
jiz se natom pracuje, nejaky kary mam jiz vymodelovane, ted jen nacvakat par fotek po praze, spojit to dohromady a hodit tomu ten spravnej nadech s nejakym textikem :-!
Avatar - delphino
22. 2. 2011 15:35
potřeby taxíků?
co vše je potřeba teda u takového taxíku? počet osob? velikost kufru? něco extra pro taxikáře? možná bych se o něco pokusil :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku