:-) do běžného provozu bohatě dostačuje 110 koní :-)
Podle mě co je nad 300 je zbytečný luxus pokud se chceš bavit o běžném provozu a nad 400 už je Hardcore a šup s tím na okruh, užít si to. U 510 koní už si musíš dávat pozor aby ti ranní strava neskončila na čelním skle.... ze vnitř ;-) to je masakr.
Když jsem jel v GTR-ku upraveným na 620 koní, mlátil jsem se do zátylku abych vyklepal oči zpět tam kam patří >:-[]
mne tam to kridlo nevadi pri pohlade na zadnu cast mi padnu oci na tie koncovky vyfuku dokonca aj ta modra farba mi k nemu pasuje nieco take mi kludne moze zaparkovat v garazi >:D:yes:
Hou hou houu, tak tohle je parádička. Nádhera, opravdu vypadá špičkově. Jen mám zvláštní dojem z toho křídla, co vy? Není škaredý, to ne, ale ..... nějak to není vizuálně ono, nebo se mi to jen zdá?
Nemysím. Na nové Jaguary se hodí spíše už metalická zelená. Moje volba pro tohle auto by byla Ecurie Ecosse Blue. [odkaz] Jinak doufám, že slaví prací a dále rozvíjí C-X75 k sériové podobě. :-)
No na můj vkus je to už moc "závodní". Taky doufám, že to "ozvláštnění" předních světel je jen výsadou tohoto modelu, ačkoli vzhledem k letopočtu v kalendáři by se nějaké změny u XK čekat daly. Snad to všechno nesouvisí s naznačenou spoluprací s číňany... Vystačil bych si se obyčejným Rkem, myslím, že 510k do běžného provozu dostačuje bohatě.
British Racing Green by byla o ničem, to je ještě míň výrazná barva než černá...
Takto je to pecka, i když limetkově zelený prototyp z Goodwoodu je ještě "šťavnatější"
Souhlasím. Na studiích jsem si v Jaguaru přivydělával a tmavě zeledá...dříve tež Emerald fire a Racing green jsou TOP...ke karamelovému vnitřku v kůži.
British racing green by bola jaksi vhodnejšia.
Každopádne nádherné auto, zasahujúce už do sféry Aston Martinov. Je takmer rovnako krásne, len iným spôsobom. Za mňa :yes: