Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Pekelná Micinka
No na můj vkus je to už moc "závodní". Taky doufám, že to "ozvláštnění" předních světel je jen výsadou tohoto modelu, ačkoli vzhledem k letopočtu v kalendáři by se nějaké změny u XK čekat daly. Snad to všechno nesouvisí s naznačenou spoluprací s číňany... Vystačil bych si se obyčejným Rkem, myslím, že 510k do běžného provozu dostačuje bohatě.
😄 do běžného provozu bohatě dostačuje 110 koní 😄
Podle mě co je nad 300 je zbytečný luxus pokud se chceš bavit o běžném provozu a nad 400 už je Hardcore a šup s tím na okruh, užít si to. U 510 koní už si musíš dávat pozor aby ti ranní strava neskončila na čelním skle.... ze vnitř 😉 to je masakr.
Když jsem jel v GTR-ku upraveným na 620 koní, mlátil jsem se do zátylku abych vyklepal oči zpět tam kam patří >😒]
Podle mě co je nad 300 je zbytečný luxus pokud se chceš bavit o běžném provozu a nad 400 už je Hardcore a šup s tím na okruh, užít si to. U 510 koní už si musíš dávat pozor aby ti ranní strava neskončila na čelním skle.... ze vnitř 😉 to je masakr.
Když jsem jel v GTR-ku upraveným na 620 koní, mlátil jsem se do zátylku abych vyklepal oči zpět tam kam patří >😒]
Rojin
Hou hou houu, tak tohle je parádička. Nádhera, opravdu vypadá špičkově. Jen mám zvláštní dojem z toho křídla, co vy? Není škaredý, to ne, ale ..... nějak to není vizuálně ono, nebo se mi to jen zdá?
mne tam to kridlo nevadi pri pohlade na zadnu cast mi padnu oci na tie koncovky vyfuku dokonca aj ta modra farba mi k nemu pasuje nieco take mi kludne moze zaparkovat v garazi >😁 :yes:
Tak je to pohodlné GT, ne žádné nějaký šílený Japonec a ta barva ani křídlo se k tomu moc nehodí. Jaguar - Brit - aristokrat - Racing green.
...klasické XK (v jakékoliv verzi) není špatné, ani ošklivé auto. Ale tohle vypadá naprosto úžasně a pro takovýhle vozítko bych i vraždil >😁
Každopádne nádherné auto, zasahujúce už do sféry Aston Martinov. Je takmer rovnako krásne, len iným spôsobom. Za mňa :yes:
Ale auto nádherný a super výkon :yes:
Takto je to pecka, i když limetkově zelený prototyp z Goodwoodu je ještě "šťavnatější"