Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jaguar XKR-S: S jako 550 koní

Diskuze (14)
Jaguar do Ženevy přiveze nové XKR-S. S výkonem 550 koní se rozjede až na 300 km/h.

Výročí 50 let od představení modelu E-Type oslaví Jaguar na letošním ženevském autosalonu premiérou nového modelu XKR-S. Nejnovější variace na aktuální generaci XK posílí na 550 koní (404 kW) a dostane nový design přední i zadní části karoserie.

Výkon novinky se shoduje se supersportem XJ220 z počátku 90tých let a maximální rychlost nastavená na 300 km/h dělá z nového XKR-S nejrychlejší silniční Jaguar všech dob, hned právě po XJ220.

Kompresorem přeplňovaný osmiválec má nejvyšší točivý moment 680 Nm, což představuje nárůst o 65 Nm proti stávajícímu pětilitru v XKR. Výkon 404 kW znamená zvýšení o 29 kW. Zda toho Jaguar dosáhne zvětšením objemu, nebo jen úpravou motoru při zachování pětilitrového objemu, není zatím zřejmé.

Kompletně přepracovaná příď dostala nové přídavné otvory v nárazníku. Samotný nárazník se rozšířil a dostal černé lízátko. Zcela se změnil i tvar předních světel, která dostala pás světelných diod pro denní svícení.

Další úpravy na karoserii zahrnují horizontální otvory v předních blatnících místo stávajících vertikálních. Vzadu se nachází difuzor integrovaný do nárazníku. Spoiler na hraně víka zavazadlového prostoru ustoupil ve prospěch střídmě pojatého křídla a místo nápisu Jaguar se na zádi objevuje plastické logo automobilky – jako na modelech XJ a XF.

Diskuze (14)
Avatar - Rojin
24. 2. 2011 20:00
Re: Heaven is closer
:-) do běžného provozu bohatě dostačuje 110 koní :-)
Podle mě co je nad 300 je zbytečný luxus pokud se chceš bavit o běžném provozu a nad 400 už je Hardcore a šup s tím na okruh, užít si to. U 510 koní už si musíš dávat pozor aby ti ranní strava neskončila na čelním skle.... ze vnitř ;-) to je masakr.
Když jsem jel v GTR-ku upraveným na 620 koní, mlátil jsem se do zátylku abych vyklepal oči zpět tam kam patří >:-[]
24. 2. 2011 08:28
Re: Pořád pěkný
Jo Ian Callum, DB7, Vanquish....
Avatar - CHerokee
24. 2. 2011 08:21
Re: Hardcore
Tak je to pohodlné GT, ne žádné nějaký šílený Japonec a ta barva ani křídlo se k tomu moc nehodí. Jaguar - Brit - aristokrat - Racing green.
24. 2. 2011 00:03
super
Vida..zas je na co setrit :).
Avatar - Brandon Walsh
23. 2. 2011 23:33
Re: Hardcore
mne tam to kridlo nevadi pri pohlade na zadnu cast mi padnu oci na tie koncovky vyfuku dokonca aj ta modra farba mi k nemu pasuje nieco take mi kludne moze zaparkovat v garazi >:D :yes: