Pro mě hlavní výhoda pevné střechy je její odolnost vůči nenechavcům. Plátno ti každý ňouma rozřízne. A je to pro mě celkem zásadní výhoda. Plátěná střecha v mých očích odsuzuje auto do pozice víkendové hračky.
bohužel je to tak, v Čechách se s takovým autem dá parkovat jen v dobře zamčené garáži - to nic ale nemění na tom, že design se opravdu povedl: naprosto jednoduché v tom nejlepším smyslu slova, pěkné, co více dodat....
Golf je nuda. Urcite kvalitni auto mezi top modely stejne tridy. Ale at uz je to jakakoliv verze 3dv. 5dv. kombik ci kabriolet, porad z nej vyrazuje nuda a absolutni nenapad. Neurazi a hlavu za nim clovek otoci z duvodu, ze to nebude auto, ktere se uvidi na silnici kazdy den.
Takovy Megane nebo Astra [odkaz] ci Peugeot RCZ vypadaji daleko lepe.
Peugeot RCZ by jsem jako konkurenta úplně neuváděl. K němu mi spíše sedí Audi TT. Ale jinak jak ta Astra, tak ten Golf je prostě klasický třídvěřový auto své značky bez střechy. RCZ je vlastní model, který z ničeho nevychází.
A proc ne. Ber me jako cloveka, ktery nedela tridni rozdily. Jsem zakaznik a chci pekne kabrio. Mam financni limit 800 000Kc a hura po autosalonech.
RCZ 1.6 bez automatu 680 000Kc
Megan 1.4Tce 630 000Kc
Audi TT Roadster 1.8 TSFI 880 000Kc
BMW1 taky uz moc.
Golf VI cabrio cena muze byt mezi Meganem a RCZ.
Pak je pro me Audi ci BMW moc drahe a Golf az na poslednim miste zajmu prave proto jak vypada.
Beru tě jako člověka, který nedělá třídní rozdíly, chce pěkné kabrio a vybere si ...Peugeot RCZ! >:-[]
Tak to musíš být určitě... Vladimír Iljič Lenin! >:D
Konkurentem RCZtka je Scirocco. Nevim, proc kazdy k tomu paskvilu prirazuje TT, ktere je technicky v v uplne jinem vesmiru. Asi kvuli kulatemu tvaru, to je ale tak vse, co maji tato auta spolecneho. S RCZ mne pazout hodne zklamal, cekal jsem mnohem vic...
Tak asi právě to, že RCZ je jak kdyby z oka vypadl prvnímu TT. To že TT je technicky jinde na tom nic nemění. Spíše TT uvedl jako nejpodobnější auto. Určitě RCZ není konkurent Golfu
>:D Jo hochu, hlavní role ty hrát nikdy nebudeš... Neviděl jsi ty správný filmy, nečetl jsi ty správný knihy a neotáčej se za tebou ty správný holky...
DIvadlo jsem hral naposledy na stredni, i hlavni role byla. Posledni film, ktery jsem videl se jmenuje Cria Cuervos, ted se chystam na Mamá cumple cien ańos. Momentalne ctu American Gods v originale od Gaimana a jsem zamilovany az po usi, takze si jinych devcat momentalne nevsimam. Presto si stale trvam na tom, ze Golf je nuda.
Že by golf cabrio byl autem pro holky? To jsem si zatím nevšiml. Bude asi stejně autem pro holky jako 599 fiorano s Karolinou Kurkovou na reklamní kapotě, viď :-)
Tak že by toto bola esencia chlapského auta, to sa nedá povedať. Nehovorím, že sa mi to nepáči, ale keď už kabrio, tak aspoň niečo takéto [odkaz] . Alebo Volvo C70...
Prej pro holky >:D
No, nevypadá nejhůř ;-) >:D co se mi zdá být super je, že po zatažení střechy nemusíš vyhodit cestující vzadu, ti se tady totiž krásně usadí a nebudou limitováni výškou. Alespoň mi to tak příjde při pohledu z boku..
Vzadu je větrná clona a místo pro bagáž. Sedadla jsou tam jen pro parádu. Do některých kabrií střední třídy se dozadu člověk nohama pořádně nevejde, natož o třídu níž. Jen jako nouzovka na velmi krátké trasy.
Masově by spíš víc zaujala plechová střecha, lidé mají k hadrákům nedůvěru. Navíc to zadní uložení bez krytu na složené střeše hodně otestuje aerodynamiku a není ani moc praktické - kryt je na složenou střechu z mnoha důvodů lepší.
Jako majitel jiného hadráku ale dávám prst nahoru! Pořádný kabrio jen s hadrem na střeše a toto je krásný kus.
Hezké, hlavně se mi zamlouvá řešení zádě, ale celkově v mých očích rozhodně nepřekonává krále kabrioletů z nižší střerní - VW Eos... kdo někdy vyzkoušel více kabrioletů, musí nad "domakaností" tohohle CC smeknout...
No nevím, mezi levnějšími kabriolety je nejslavnější asi Mazda MX 5, v Británii, kde jezdí asi nejvíce cabrioletů je pak populární MG. Mezi většími pak Z3, Z4 a SLK, SL. Ale asi žijeme na jiné planetě.
tak prémii samozřejmě nepočítám, to bych si musel nafackovat... a co se týče MX-5 do toho mýho zhodnocení sem uvažoval spíš CCčka ve stylu 308cc megane CC focus než klasický kabriolety ..
Jistě, tak to také je, EOS má nejlépe provedenou střechu v rámci konkurence, auto má vyvážený profil. Daní tomu je snad 50i dílná ta střecha, ale sedí to.
Golf nebyl nikdy stylový, až na určité verze. Naproti tomu Golf Cabriolet byl stylový vždycky. A vždycky stylový bude. Jen škoda absence toho oblouku...
Co je to za kec? Že golf není stylovka? To povídej někomu jinýmu. Golf I a II jsou stylový auta, je to kultovní záležitost. Pravda však je, že kromě I a II byla suprová už jen IV, V R a teď nová R VI.. Takový názory jako máš ty mě vždycky zamrzí :-(
Takže vlastně podle tebe mimo III-ky byly "suprový" všechny řady >:D ,tak proč nevypišeš jen tu III nesuprovou >:-[] ?A Golf a stylovka ?Šmarjá,opravdu?To jsou mi věci ...
Taky bych řekl, že to dříve byla masovka než stylovka. Dneska už to ale neplatí a je to často auto pro zlatou mládež (samo v top provedeních) zejména jemného pohlaví.
Souhlasím s tím, že dnešní doba spíš historii golfu sráží než podtrhuje, to se nedá nic dělat. S masovkou už tak ne, v té době možná ano, ale dnes je pohled na jedničku a dvojku spíš opravdu stylový. Důvodů je hned několik, jeden třeba, že dnes nenajdeš moc pěkných zachovalých golfů v originálním stavu.... pak najednou uvidíš nádhernou dvojku a řekneš, pěkný hodně pěkný. Navíc VW legendární motory..
:-) Tak mohl jsem, jenže já to dělím i podle motorů. můžu to napsat tak: Golf I 1,6GTi a Golf II 1,8KR GTi (ve všech možných verzích, tyto dvě obzvláště), Golf IV, Golf V R32 a Golf VI R.
Nevím, co je na tom tak úsměvnýho :-) Neznamená, že když napíšu, že Golf V R32 je špičková záležitost, tak budu fanda i benzínové 1,6-tky... to se dá říct jen u jedničky a dvojky. Tam je mi to jedno jestli budu mít 1,3 nebo 1,8... To jsou legendy.
Jinak III řadu bych nenazval nesuprovou, jen mi tak nepřirostla k srdci ;-)
Stylovost golfu podtrhuje reklama VW, kdy nová 6-tka GTi projede okolo jedničkového GTi, to je přece nádhera, oba v bílé barvě. Je radost se na to dívat
Aha,tak jsi mi tady vyjmenoval vrcholné verze,ovšem ty má konkurence taky a třeba takový Ford se svým Escortem RS Cosworth je možná "stylovka" větší - motoricky,vzhledem,řešením...Bavíme se o řadě Golf jako takové - pokud považuješ vrcholné verze za "stylovku" je tvoje věc,ale taky uveď,že právě jde o top verze.Stylovost Golfu jako takového, tě přejde ve Vídni u prvního většího parkoviště...
Říkám si, jestli vůbec má cenu se vyjadřovat ... Vyjadřuju se teď jen kvůli tomu, abych Ti potvrdil že souhlasím s tím, že Ford escort Cosworth RS je opravdu stylovka a nic lepšího pomalu neznám a novej Focus RS je bomba.
Chybý Vám uznání chlapy, pokud mi ještě někdo tady řekne, že například golf I v cabriu není stylovka s jakýmkoliv motorem a výbavě (abych předešel řečem, typu vrcholná verze) tak mu poradím, chyť se za hlavu a s rozběhem to mrskni do zdi. Nebo vrcholná verze G60, nebo Golf II KR GTi 16V se 139 koňmi není stylová záležitost? To je radost. Každá jízda s ním je výjimečná.
Nebo další Golf IV 25 JUBI a podobně.... Opravdu, golf má spousty vyníkajících zástupců svého jména. Golf je pojem který ve spojení Golf 1, 2... je stylový. To že se jich vyrábělo mraky, je tím, že to původně neměla být až taková stylovka
Tak se vyjadřuj přesněji,konkrétněji.Pokud ti jde o top nebo konkrétní verze - napiš to.Zevšeobecnění se dočká reakce.Opakuji - už výše jsem napsal,že já mluvím o výrobní řadě Golf,komplexně,což přece z textu jasně vyplývá a takto je řada Golf Masovka - pro to byla stvořena!To,že některé verze v typových řadách jsou něčím vyjímečné,nebo tobě blízké nikdo nezpochybňuje-zrovínka tak počítej s tím,že lidi fandí i jiným značkám.Opakuji - napiš to hned jak to myslíš a je nalajnované hřiště.
Snažil jsem se to hned v první reakci vyjádřit a konkretizovat. Jen jsem pak reagoval na tvůj příspěvek, že jsem mohl napsat, že kromě III jsou všechny suprový a už se to veze ;-)
Vyzdvihl jsem jen I, II + těch pár dalších.
Já jak se jednou chytnu tak bych psal a psal.. Víš jak to je. Ale nevyzdvihuju jen značku VW, to zase ne. Fandím i jiným a uznávám jich spousty (kromě Renaultu) to je moje slabina bohužel...
Ale myslím, že nakonec jsme se dopracovali k dobrému konci ;-)
... garáž a garáž. Kabriolet, to je šperk, který si kupujete kvůli radosti z jízdy, pro ty krátké chvíle extáze, kdy se globální oteplování projeví skutečným slunečním svitem a vy můžete vyrazit ven a s větrem ve vlasech si vychutnávat ten pocit, že tohle je skutečný život. A na to se nejlépe hodí nějaký veterán, ne Golf. Ne, ten Golf není špatný a třeba za 30 let to bude oblíbený youngtimer, ale dnes je čas si pořídit [odkaz]