Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Beersheva
Na Saabu je užasné, že i bez každoročních faceliftů dokážou mít auta hodně krásná a dobrá i po mnoha letech. Tohle je 9-3 dovedené k dokonalosti.
U 9-3 rozhodně, jen škoda že nejezdí tak, jak dobře vypadá.
Jako vlastník 9-3 2008 tvrdím, že jezdí podvozkově skvěle. Motory byly slabá stránka, ale podvozek naprosto skvělý.
dovolím si oponovat - benzinové motory byly minimálně slušné - variace oturbeného dvoulitru zejména s velkým turbem jsou velice povedené, 2.8T řekněme taky není úplně špatný.
Nafta 1.9TiD lepší průměr, a 1.9TTiD ve svém čase špičkový.
Osobně jsem jel jen s naftovým 1.9TiD a podvozkově mi to přípomíná třeba Volvo V50 - pohodlná, plavná jízda s velmi dobrým filtrováním nerovností. Samozřejmě jsem ani jedno nezkoušel "na krev", ale v běžném provozu mi to plně vyhovovalo :yes:
Nafta 1.9TiD lepší průměr, a 1.9TTiD ve svém čase špičkový.
Osobně jsem jel jen s naftovým 1.9TiD a podvozkově mi to přípomíná třeba Volvo V50 - pohodlná, plavná jízda s velmi dobrým filtrováním nerovností. Samozřejmě jsem ani jedno nezkoušel "na krev", ale v běžném provozu mi to plně vyhovovalo :yes:
Souhlasím, zejména 2.0 turbo benzíny jsou velmi dobré a diesely 1.9 v pohodě.
2.8 V6 turbo jede jako střela, ale už byl podle mého na 9-3 dost těžký a tak k němu dávali hodně tvrdý podvozek (série 9-3 Turbo X), na můj vkus u kombíku až trochu moc.
2.8 V6 turbo jede jako střela, ale už byl podle mého na 9-3 dost těžký a tak k němu dávali hodně tvrdý podvozek (série 9-3 Turbo X), na můj vkus u kombíku až trochu moc.
Turbodiesel podle mne není genuine Saab, i když chápu, že trh to žádá tak se tam dá. Saab je benzín turbo, v tomto modelu maximálně dvoulitr. Ve srovnání zejména s turbobenziny VW a Mercedes mám ale dojem, že technologicky jim trošku ujel vlak, prostě není to koncern s milionovými prodeji a miliardami to výzkumu technologie. Uvidíme jak se zlepší teď :-!
kari.laz
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
To je folklor - mrkni treba na spotreby dyzlovych bavoraku. Ty budou naftu brzy do nadrze docerpavat. >😁
Na tohle jsou poslední dobou dobré testy ve světě motorů a v autotipu. Ted nevím kde který, ale v tom jednom testu se zabívali porovnáním skutečné spotřeby od udávané výrobcem. A BMW 1 dopadlo jako jedno z nejhůř. Udávanou mělo 4,5 a skutečnou 6.
Pak byl druhý test měření spotřeby při 180 km/h. Taky zajímavé. Například roomster s 1,2 TSI 63Kw měl při této rychlosti spotřebu přes 16 litrů na sto. Dopadl nejhůře. Nutno podotknout že jeho udávaná maximálka je tuším 184. Ale naopak Roomster 1,6 TDI dopadl jako jeden z nejlepších (a to má maximálku 181Km/h) a úplně nejlepší spotřebu při 180Km/h z porovnávaných aut měla Audi A1 1,6 TDI.
Pak byl druhý test měření spotřeby při 180 km/h. Taky zajímavé. Například roomster s 1,2 TSI 63Kw měl při této rychlosti spotřebu přes 16 litrů na sto. Dopadl nejhůře. Nutno podotknout že jeho udávaná maximálka je tuším 184. Ale naopak Roomster 1,6 TDI dopadl jako jeden z nejlepších (a to má maximálku 181Km/h) a úplně nejlepší spotřebu při 180Km/h z porovnávaných aut měla Audi A1 1,6 TDI.
GTI
Na autě je sice znát zub času, ale na druhé straně to, co vidíme, je opravdu vkusné maximum možného. Klonil bych to více k sedanu, tam má karoserie velmi harmonické chvíle.
No... důležité je, že Saab nespí, a jistě aktuální zprávou probudil nejednoho diskutéra ze zimního spánku.
BRAVO SAAB :yes:
No... důležité je, že Saab nespí, a jistě aktuální zprávou probudil nejednoho diskutéra ze zimního spánku.
BRAVO SAAB :yes:
Hlavně je zde vidět, jak elegantní, nepodbízivé, čísté jednoduše řešené tvary vypadají úžasně a neokoukaně i po dlouhé době. :yes:
sedan je podle mě lepší před velkým faceliftem od roku 2008. Tahle nová velká maska opticky výrazně zvětšuje předek a zadek je pak nějaký utopený.
Může to být perspektivou snímku, každopádně vizuálně (včetně klasického vnitřku) to má grády.
jen to opravdu vkusné maximum možného nesmí být vykoupeno maximem na ceně.. jinak taky dávám :yes:
simply.. :yes😒br />
Saab je strohý Seveřan, který se nepodbízí za každou cenu - je svůj a žije - za to si zaslouží obrovský palec vzhůru :yes:
Saab je strohý Seveřan, který se nepodbízí za každou cenu - je svůj a žije - za to si zaslouží obrovský palec vzhůru :yes:
zlysoused
Nabízí se zde srovnání s AR 159. Zatímco Saab svoji byť obstaróžní 9-3 omlazováním neustále udržuje ve slušné formě, ted navíc se slušnou nabídkou moderních motorů a pohonů. Tak AR svoji ne zas tak starou a vizuálně stále nádhernou 159 v podstatě odepsala, nabídku motorů očesala na minimum a tu dvojtě přeplňovanou naftovou 1,9 ani nikdy nenabídla, ikdyž ji má Fiat už 2 roky v nabídce pro Deltu. Hanba Fiatu. :no:
Zajímalo by mě, jeslti si základní display rádio (bez obrazovky navigace) stále ponechal svojí předpotopní grafiku a barvy alá videohra (nejspíš ze SSSR) z 80tých let. Vzhledem k tomu, že to pořád dávají i do 9-5 bych se ani nedivil....
9-5 nasadili smelú cenu, to je pravda. Ale aspoň budú mocť dávať vačšie zľavy, prípadne robiť nejaké špeciálne akcie.
Skoda, ze je Saab v podobnych *** jako treba Lancia, kdyz na rozdil od ni sviha opravdu povedeny auta. Mozna to bude tim, ze povest, propagaci, prodej a servis maj Svedove na velmi podobny urovni, jako zminovana vyhasla italska automobilka. ;-\