Od roku 2003 na trhu EU niekolko sto aut a ani jedno z nie ze nemalo problem ale ani staznost majitela, tak naco ich zvolavat? ak za 8 rokov bolo vsetko OK??!! Toyote hrozi vela civilnych zalob v usa, preco Toyota nezazaluje us vladu za poskodzovanie dobreho mena? Az nechutne to nafukli...
No, oni řidiči v Evropě vědí, že kobereček musí být POD podálem a ne přetažený přes něj :-)
a že funkce plynového pedálu se dá eliminiovat vyšlápnutím spojkového pedálu.....no, ale od Japonců je hezké, že se snaží evropské řidiče nediskriminovat. Nakonec, i přes úpornou snahu za oceánem si Toyota pověst jedněch z nejkvalitnějších aut zachová zcela určitě.
Jak je vidět - v USA je třeba změnit výcvik a zkoušení řidičů a dbát na to, aby auto skutečně uměli používat. Nakonec, začínám věřit, že se skutečně stalo to, že si řidič obytného auta šel během jízdy uvařit kafe dozadu protože měl AUTOMAT.
Že je příliš mnoho amíků (v tomto směru) hodně mimo je pravda. Ale spojku zrovna oni (až na vyjímky) vyšlápnout nemohou a dát eNko u automatu pod plným plynem taky není vždy úplně snadné...
Pravděpodobně to opravdu není závada, u které by museli mírat lidé a bylo toho obchodně zneužito, přesto bych se vyhnul úplnému bagateliozování stejně, jako případnému zveličování problému... ;-)
To by mě taky velmi zajímalo, proč Toyota nezažaluje US vládu (peníze na špičkové právníky určitě mají), a místo toho dělá svolávačky i tady.
Zřejmě na tom přece jen něco málo bude (což tady velmi nepopulárně připouštím už delší dobu).
Amíci sice těchto několik případů (které může mít každá automobilka), jasně zneužili, ale že by si vše (ve všech případech) naprosto chladnokrevně vymysleli, jsou velmi pravděpodobně jen přitažené spiklenecké teorie...
Je to nějákej pátek, jedna američanka srazila dítě,protože neviděla za auto. A proto budou od roku 2102 všechna auta v USA vybavena couvací kamerou. Někdy kocnem sedmdesátých let, EPA nakázala,aby ve všech autech byly tachometry do 85 MPH. Někde kolem těch let(samozřejmě na příkaz EPy) bylo nutno ověsit každé zahraniční auto obřím nárazníkem (zpravdila hnusným, byť určitý kouzlo to má). Není to ani rok, co EPA projednávala možnost povinných oranžových blinkrů, protože o 2% víc nehod se stane s červenými blinkry.
Ano,tady s tím EPA, zdá se, nemá nic společnýho, jen tím chci poukázt na to,že USA je skutečně země neomezených možností >:-[]